Diskuze
Aragorn vývoj
Správci: | Buri the Great, Amunak, ixiik | ||||||||||
Popis: | Chybí vám něco na Aragornu? Máte dobrý nápad? Sem s tím, ať víme co byste si přáli. | ||||||||||
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat neregistrovaní mohou jen číst | |||||||||||
diskuze je odemčená | |||||||||||
Anketa:
| |||||||||||
Nástěnka: Nepište sem blbosti. Když si myslíte, že máte dobrý nápad, zeptejte se i jiných, zda jim to příjde jako vychytávka a pak to teprve pište sem. Nápady budu dávat na nástěnku. V "Nápady k diskuzi" budou věci o kterých si nejsme jisti, zda jsou až tak in, ale můžete je obhájit, vyjádřit se zda ano, nebo ne, zda je chcete, nebo ne. Nápady, které budou zapracovány:- Jiné (větší) rozměry / datové omezení ikonek (avatarů) + větší komfort při nastavení Nápady k diskuzi:- Galerii a články nějak zaarchivovat (možná i mimo hlavní web Aragornu) a sekcí se zbavit (usnadnilo by to další úpravy Aragornu) - hlasujte v anketě! Zamítnuté nápady:(archiv)Zapracované nápady:(archiv)- Smajlíci v diskuzích (implementováno díky podpoře emoji 😊) - Korektně implementované odesílání mailů + pěkné šablony - Lepší zapamatování přihlášení (dlouhodobé s možností odhlášení "na dálku") |
Diskuze ⇓
Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.
Vypisuje se 20 z celkem 4358 příspěvků|⇐ ⇐ 1 2 3 4 5 6 7 ... 218 ⇒ ⇒|
Mapafius - 13. února 2019 13:01 | |
No s těmi situacemi je to vtip ne? Když se vlastně podívám tak u fantasy rozcestí žádné situace nejsou, jsou jen u scifi. Jak psal snaga, gamebook je kniha, u které si čtenář volí děj. Přečteš si stránku a na konci se tě zeptají zda chceš dělat to či ono. Tvoje volby jsou limitované tím, co ti nabízí kniha, odměnou za to však je, že kniha na tvé volby reaguje. Vybereš si určit akci a kniha tě odkáže na příslušnou stranu, tu si přečteš a dá ti opět na výběr z několika akcí. Takhle gamebook nabízí několik příběhů, které si můžeš zahrát. Problém samozřejmě je, že gamebook hraje člověk sám, ještě jsem neslyšel o gamebooku, který by měl více hráčů. Na druhou stranu situace v rozcestí jsem nikdy nepochopil. Je to série generovaných událostí v určitém prostředí a nikdy jsem neviděl že by podle toho někdo hrál, protože samozřejmě vůbec nereaguje na hráče. Když spolu hraje několik hráčů tak už vůbec ty situace postrádají smysl neboť hráče rozjíždí vlastní interakci a doto jim tam prostě padají nesouvislé a těžce předvídatelné události v dané situaci. Jediné jejich využití je na začátku hry, když hráči nechtějí vymýšlet prostředí. Ten první příspěvek jim ho může dát, pak už ale hráče stejně hrají samostatně nehledě na situace. Myslím, že by šlo nějak ten aspekt situací skloubit s aspektem gamebooku, aby byli jak interaktivní tak nabízeli prostor společné hře více hráčů. Takže by se na začátku nastínilo pouze určité prostředí, pak by si hráči hráli a když by chtěli, mohli by odkliknout nějaké možnosti nabízené tou situací a ta by pak dávala další příspěvky, pokud by však hráčí nechtěli, tak by na situaci nereagovali, nevolili žádnou možnost a v tom případě už by situace další příspěvky nepřídávala. Reagovala by jedině tehdy, když by hráči chtěli interagovat s ní. Nevím jestli by něco takového dávalo smysl, ale dá se to promyslet. Otázkou samozřejmě je, jestli by na situaci mohli hráči reagovat samostatně nebo jenom nějak v celé skupině, která je na rozcestí, případně jestli by situace mohla hráči, který s ní reaguje šeptat. |
Snaga - 13. února 2019 07:11 | |
Python 12. února 2019 22:20 |
Python - 12. února 2019 22:20 | |
Vypustit situace? Nemožné, je to unikátní systém. Mnohem spíš bych ubral klasických místností. Ale před přidáváním něčeho nového bych se zamyslel, zda je to nezbytné. Rozcestí je prakticky mrtvá zóna. A co je to u všech deprimovanejch slanečků ten gamebook?
|
Mapafius - 12. února 2019 16:59 | |
A také bych prodloužil čas před vyhozením z rozcestí, je to dost otravné, ale hádám, že to už se asi někdy řešilo. A místo situací, které bych ze všech místností vypustil bych udělal jednu místnost ve stylu gamebooku, třeba pro osamělé hráče nebo pro ty nováčky, kteří na aragorn narazí, koukají, co tu je zajímavého ale na chatu nikdo není. |
Mapafius - 12. února 2019 15:00 | |
Dal bych při vytváření položek v denících ORP jeskyní další typ políčka. Bylo by to vícenásobné políčko s rozdělitelnými body. Pán jeskyně by vypsal název políček a vedle maximální počet bodů, který je mezi ně možné rozdělit, případně přidat nějaké možnosti složitějšího provázání políček s číselnými hodnotami, zadávání vzorců a odkazů. Možná je to zbytečné, ale někdo by to mohl využít a nepřijde mi to složité. |
murthags - 4. února 2019 16:28 | |
Galerie a články je dnes už fakt přežitek :D Spíš bych se soustředil na ty herny a diskuze.
|
Amunak - 13. ledna 2019 18:51 | |
Vyjádřím se hromadně k několika věcem co jsem tu přečetl: |
Python - 13. ledna 2019 14:21 | |
Ten nápad s možností vytvářet NPC postavy je trefa do černého. Něco takového by neskutečně pomohlo. Nemusel bych si je pak psát do kolonky "info pro PJ", která je malá na tolik A4 textu.
|
sashiko - 13. ledna 2019 14:00 | |
Jinak mě ještě napadlo, strčit někam po straně boxík se zprávama. Na chatu se to ztratí a tam by si mohl třeba pj napsat, že ještě někoho hledá, i když je ta jeskyně třeba stará, nebo, že bude ta a ta akce atp. Diskuze stejně prakticky zanikají a tohle by bylo po ruce, navíc ty boxíky nabízejí poskytovatele už hotové, stačí vložit. :D
|
Voju - 13. ledna 2019 13:55 | |
Drobné úpravy budou snad možné a zkusím na Amunaka apelovat, aby jsme spolu tyto úpravy provedli. Bohužel NPC, nějaká encyklopedie, uložené postavy mimo jeskyni atp. jsou na delší lokty. |
sashiko - 13. ledna 2019 13:50 | |
Pokud je Aragorn jen plácanice php a html, tak tohle by už vyžadovalo nejspíš docela solidní zásahy, možná úplné předělání :D
|
Katanga - 13. ledna 2019 13:42 | |
Okej, když jsme u těch brainstormových tipů na další vývoj, dalo by se zaměřit i na jeskyně (tj. to, co se tady asi využívá nejvíc, pokud se teď můj laický odhad šeredně nemýlí): |
sashiko - 13. ledna 2019 12:13 | |
Jo, na FB a na Discordu se hraje hodně, přiznávám, že já preferuju. :-) Každopádně něco, co by mohlo být navíc, je třeba, že by si hráči mohli svoje postavy ukládat do nějaké složky. Pak můžou mít přímo na aragu třeba deset postav a pokud se jim ta postava hodí do nabízené jeskyně, jen jí tam přihlásí a nemusí to psát od znovu. Popřípadě jí jen lehce upraví podle požadavků. Koho by furt bavilo to psát znovu, nemluvě o tom, že postava teď běžně zanikne, když se smaže jeskyně. A dohrané hry by se mohli archivovat. Taky ty požadavky na ikonky jsou blbé, arag by to mohl automaticky přizpůsobovat, aby to člověk nemusel furt zmenšovat a hlídat velikost. :-)
|
Voju - 13. ledna 2019 12:07 | |
Python 13. ledna 2019 12:02 |
Python - 13. ledna 2019 12:02 | |
sashiko 13. ledna 2019 10:48 |
sashiko - 13. ledna 2019 10:48 | |
Jo, tady je ještě blbé to, že máme 60 aktivních her a půlka z toho jsou soukromé hry. Takže se v první řadě musí najít někdo, kdo bude ty hry zakládat a nebude soukromničit, ale málokdo chce být PJ, takže když někdo mrkne, tak Andor, který nabízí asi 200 her, vs. Aragorn, kde se dá přihlásit asi tak do 30, jsme tak nějak ostrouhali. :D A když už tu ty soukromky jsou, tak na ně by zase upozornění chodit nemělo, že jo, tím pádem to ještě nakonec bude dost možná působit tak, že máme daleko méně her, než máme :-) Ale jinak to není blbý nápad :-)
|
Voju - 13. ledna 2019 10:46 | |
Nápad #2 - Úprava profilu |
Voju - 13. ledna 2019 10:40 | |
sashiko 13. ledna 2019 10:36 |
sashiko - 13. ledna 2019 10:36 | |
Klíčová slova v jeskyních skoro nikdo nepoužívá a pokud ano, dají se definovat volně a pokud to někdo zadá v jiném tvaru, než to, jak to má někdo na profilu, tak se to spolu nespojí, takže, aby to bylo možné, nejspíš bys musel ty klíčová slova vytvořit, jak pro profil, tak pro jeskyni. A v průměru přibývá 5-7 jeskyní za měsíc, takže je asi lehčí se podívat do herny, co tam přibylo, protože kdyby měl někdo čekat, až se tam objeví hra s jeho klíčovýma slovama, taky by mohl čekat pěkně dlouho :D
|
Voju - 13. ledna 2019 10:23 | |
Nápad pro rozšíření hráčské komunity - Preference |
Vypisuje se 20 z celkem 4358 příspěvků|⇐ ⇐ 1 2 3 4 5 6 7 ... 218 ⇒ ⇒|