Baldur's Gate (14 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Baldur's Gate

Správci:Ariazel, TyfuZ
Popis:Hráli jste-li někdy toto skvělé RPG, jste srdečně zváni do diskuze.
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Nástěnka:
Baldur's Gate



Baldur's Gate download:
Čeština do Baldur's Gate + TotSC

Baldur's Gate II download:
Čeština do Baldur's Gate II: SoA + ToB
Speciální vydání češtiny pro opravdové znalce - rozšiřuje počáteční dialog s Imoen, kde se můžete dozvědět více o Irenicovi
Angličtina do Baldur's Gate II: SoA + ToB - v případě, že máte českou verzi

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 701 příspěvků|⇐ 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 ... 36 ⇒|

Rexiczech - 12. října 2007 15:52
Rexiczech

Ano, a právě proto je Vrah nej­lep­ší, pro­to­že on ne­ú­to­čí s tím že ho někdo už čeká, ale ne­če­ka­ně, za to ně­ja­kej pa­la­din (ná­ho­dou mám pa­la­di­ny rád), podle mého nemá proti má­go­vi val­nou šanci, Já hrát za mága, tak po­chy­bu­ju že by mě ně­ja­kej Kel­dorn roz­pra­sil, za to u vraha bych to čekal. Ty sice můžeš mít ochra­ny, ale úplná ne­smr­tel­nost tu není... Pár lah­vi­ček ne­vi­di­tel­nos­ti, a ja­ké­ko­liv ka­m­me­né kůže apod. kouz­la jsou dole, a i kdyby měl ne­zra­ni­tel­nost na zbra­ně nebo jak se to kouz­lo jme­nu­je, pas­tič­ky ho sun­da­jí ;) A to ne­mlu­vím o da­ta­q­dis­ku, tam si může zlo­děj ob­líct co­ko­liv, ně­ja­ké vě­cič­ky odol­nos­ti na magii, AC -15, a poďme ;)
Those, who watches their backs, meet death from the front. http://​bux.​to/?​r=Rexearth - vy­dě­lá­vá­ní po netu http://​www.​fallensword.​com/?​ref=1315845 MMOR­PG ;)

elister - 12. října 2007 15:48
elister

Zdech 12. října 2007 15:39
Uni­ver­za­li­ta je jed­nou ze zá­klad­ních zná­mek ne­do­ko­na­los­ti, dobrý hráč se ne­ne­chá na­chy­tat v si­tu­a­ci kdy ne­mů­že zabít ne­přá­tel­ské­ho mága jed­no­du­še a ele­gant­ně...
"I don't re­mem­ber our bo­i­ler being nuclear" http://​www.​collectedcurios.​com/​sequentialart.​php

Zdech - 12. října 2007 15:39
Zdech

No, pá­no­vé...​nejlepší zbraň na mágy je někdo, kdo si s mágem do­ká­že po­ra­dit ve vět­ši­ně před­sta­vi­tel­ných si­tu­a­cí. Vámi opě­vo­va­ný vrah je nej­lep­ší ne na mága, ale na člo­vě­ka, který nic ne­tu­ší, je beze zbra­ně, beze zbro­je a často i s malou vý­dr­ží.
Zato Kel­dorn do­ká­že magi­ku roz­por­co­vat i při plném vě­do­mí (magi­ko­vě), se všemi ma­gic­ký­mi ochra­na­mi zcela ak­ti­vo­va­ný­mi, pří­pad­ně otevřít mož­nost usmr­ce­ní pro zbyt­ku dru­ži­ny. Dalo by se říci...​mnohem uni­ver­zál­něj­ší.
Na­jdeš-li něco bez konce, pře­sek­ni to a můžeš říci: "Nyní to končí zde." Fre­men­ské pří­slo­ví

Rexiczech - 12. října 2007 15:08
Rexiczech

No právě ;)
Those, who watches their backs, meet death from the front. http://​bux.​to/?​r=Rexearth - vy­dě­lá­vá­ní po netu http://​www.​fallensword.​com/?​ref=1315845 MMOR­PG ;)

elister - 12. října 2007 14:53
elister

Nej­lep­ší na mágy je bez­po­chy­by někdo kdo se může ne­v­di­di­tel­ně pro­plí­žit za ně a dát backstab
"I don't re­mem­ber our bo­i­ler being nuclear" http://​www.​collectedcurios.​com/​sequentialart.​php

Rexiczech - 12. října 2007 10:57
Rexiczech

Nej­lep­ší zbraň na mágy ? po­chy­bu­ju, nej­lep­ší je někdo kdo má velký mo­di­fi­ká­tor pro­bod­nu­tí. Jako třeba právě můj vrah. Nej­víc se mi lí­bi­ly právě ty oka­mži­ky, když jsem si s vra­hon­kem sko­čil do ste­al­thu, s robou ne­zjis­ti­tel­nos­ti na zá­dech sa­mo­zřej­mě, došel si ze­za­du k má­go­vi, a na jednu ránu ho od­krouhnul.(byly tam tam ty pěkné efek­ty, jako když se roz­le­tí kous­ky těla) a ná­sled­ně se na místě kde stál, samo od sebe vy­ča­ro­va­la Ka­men­ka(Ka­me­ná kůže), + pár dal­ších kou­zel z even­tu­a­lit :) a bylo po má­go­vi ;) Né vždyc­ky je nej­lep­ší zbraň na mágy někdo, kdo má vůči kouz­lům ode­ol­nos­ti a za­bí­jí na pár ran :)
Those, who watches their backs, meet death from the front. http://​bux.​to/?​r=Rexearth - vy­dě­lá­vá­ní po netu http://​www.​fallensword.​com/?​ref=1315845 MMOR­PG ;)

Deirdre - 12. října 2007 05:35
Deirdre

Tak pak nevíš jakej je, Kel­dor je nej­lep­ší zbraň na mágy. Osob­ně se mi hodně osvěd­čil
Ruka se nijak ne­li­ší od toho co vy­tvá­ří. (James O´Baar - Vrána)

Rexiczech - 11. října 2007 19:39
Rexiczech

No já ne­sou­hla­sím, nikdy jsem ho v dru­ži­ně neměl, pro­to­že byl ZkD, a já jel dru­ži­nu jen ze zlých :)
Those, who watches their backs, meet death from the front. http://​bux.​to/?​r=Rexearth - vy­dě­lá­vá­ní po netu http://​www.​fallensword.​com/?​ref=1315845 MMOR­PG ;)

Eset - 11. října 2007 10:13
Eset

cožee Kel­dorn a lama?? to ne­ří­kej dva­krát!:-D jeden z nej­lep­ších ve hře (pro mě a ur­či­tě pro další)

Miar - 10. října 2007 07:56
Miar

Rexic­zech 9. října 2007 17:03
fakt jo? tak tak da­le­ko jsem ne­do­šel... dík za tip asi se taky pár sto­le­tí po­spím :D
chrocht

Rexiczech - 9. října 2007 17:03
Rexiczech

Miar: jojo to mě straš­ně ba­vi­lo ty roz­ho­vo­ry mezi nima :) Proto jsem taky ke konci BG 2ky, asi ně­ko­lik set dní spal, abych viděl zby­tek roz­ho­vo­rů :) tehdy jsem ještě neměl datáč a za­jí­ma­lo mě jak se to vy­vi­ne mezi Kor­ga­nem a Vi­co­nií :D No a na­ko­nec Kor­gan po­cho­pil že by to mezi něma stej­ně ne­kla­pa­lo, on tr­pas­lík a ona elfka, ale že jí má z celé grupy nej­rad­ši řekl :)
Those, who watches their backs, meet death from the front. http://​bux.​to/?​r=Rexearth - vy­dě­lá­vá­ní po netu http://​www.​fallensword.​com/?​ref=1315845 MMOR­PG ;)

Miar - 8. října 2007 18:50
Miar

Rexic­zech 8. října 2007 18:45
no když hra­ješ sám, jsi sa­mo­zřej­mě sil­něj­ší, pro­to­že máš víc expů. ale podle mě to není tak zá­bav­né. když hra­ješ za 6 po­stav je to pes­t­řej­ší, pří­jem­něj­ší. vždyc­ky jsem se ne­mohl do­čkat až ně­kte­rá z po­stav začne roz­ho­vor. to je na bg to nej­lep­ší.
chrocht

Rexiczech - 8. října 2007 18:45
Rexiczech

Kel­dorn je straš­ná lama, když jsem to hrál prvně, měl jsem sku­pi­nu já(vrah), Edwin, Kor­gan, Vy­co­nia, Imoen(jen proto že to byla ségra), a Sa­re­vo­ka v ToB. Ale stej­ně jsem tam běhal jen s vra­hem, a všec­ko kosil sty­lem, 150d­mg z pro­bod­nu­tí, lahev ne­vi­di­tel­nos­ti. A jedu. V pří­pa­dě že tam byl drak nebo něco co bylo im­mu­ní, jako třeba i jak sej me­no­val, boss 2ky, tak jed­no­du­še jsem po­lo­žil na zem tolik pastí co jsem jen mohl, a jed­no­du­še si ho na­lá­kal na své místo. Tak jsem zabil toho bosse ze 2ky, sotva se tam ob­je­vil, zchy­tal pasti, a hned pokec a epi­log :) No a po­dru­hé jsem to pro­jel za mage/rogue/fi­gh­ter, bylo to fakt easy, neměl jsem v partě ni­ko­ho.
Those, who watches their backs, meet death from the front. http://​bux.​to/?​r=Rexearth - vy­dě­lá­vá­ní po netu http://​www.​fallensword.​com/?​ref=1315845 MMOR­PG ;)

Deirdre - 30. září 2007 22:27
Deirdre

Kel­dorn se ten pa­la­din jme­nu­je
Ruka se nijak ne­li­ší od toho co vy­tvá­ří. (James O´Baar - Vrána)

Klaghler O´Pilley - 29. září 2007 14:49
Klaghler O´Pilley

Ecthe­li­on 29. září 2007 00:56
Dobře, So­lau­fein je dobrá po­sta­va, ale mys­lím, že mno­hem vět­ší­ho za­bi­já­ka do­sta­neš, když si udě­láš fi­gh­ter-mage vlast­ní vý­ro­by, neřku-li když si ještě v jed­nič­ce zvý­šíš atri­bu­ty kni­ha­mi. Takže po­cho­pi­tel­ně, že mít So­lau­fei­na uleh­ču­je hru. A mít Kor­ga­na taky. A Edwi­na. A toho pa­la­di­na ze stok, na jehož jméno si zrov­na ne­můžu vzpo­me­nout.
"Láska, chle­ba a knihy by měly být za­dar­mo." Ar­nošt Lus­tig

Ecthelion - 29. září 2007 00:56
Ecthelion

Otřes­né...​BG topic a ko­mo­lí­te tady jména bohů :P
Je to Ei­lis­tra­ee a Lolth :P

Co se uleh­čo­vá­ní hry týče:
- So­lau­fein že není uleh­če­ní...​Fighter/Mage je nej­vět­ší ma­sa­kr na vy­so­kém lvlu...​navíc každý lvlu­jí­cí cas­ter, který ne­zheb­ne po třech ra­nách je uleh­če­ní :P
- Spe­cial Edi­ti­on ob­chod­ní­ci (btw byli při­dá­ni v patchi co opra­vu­je pro­blém s XP Wok­na­ma): hehe...​Robe of Vecna...​neříkám nic ^^

a co se THAC0 týče...(THAC0) - (pro­tiv­ní­ko­vo AC) mu­sí­te mi­ni­mál­ně hodit na D20, aby jste tre­fi­li (tzn. když máte THAC0 10 a váš sou­peř má AC 3, tak po­tře­bu­je­te hodit 7 a víc)
Hope is the first step on the road to di­sap­point­ment.

elister - 26. září 2007 22:28
elister

Klaghler O´Pilley 26. září 2007 21:59
Ano, po otes­to­vá­ní vzkut­ku fun­gu­je... dě­ku­ji moc za rady
"I don't re­mem­ber our bo­i­ler being nuclear" http://​www.​collectedcurios.​com/​sequentialart.​php

Klaghler O´Pilley - 26. září 2007 21:59
Klaghler O´Pilley

elis­ter 24. září 2007 20:20
S bo­nu­sy je to tak, že pokud to po­zi­tiv­ně ovliv­ní hru, má to zna­mén­ko +. Takže u THAC0 je to v prak­tic­kém pře­poč­tu na čísla -2.
"Láska, chle­ba a knihy by měly být za­dar­mo." Ar­nošt Lus­tig

elister - 24. září 2007 23:23
elister

TyfuZ 24. září 2007 21:32
Lol, víš žš to mě ne­na­padlo xD
"I don't re­mem­ber our bo­i­ler being nuclear" http://​www.​collectedcurios.​com/​sequentialart.​php

TyfuZ - 24. září 2007 21:32
TyfuZ

elis­ter 24. září 2007 20:20
těžko říct, takhle z fleku...​se zkus kouk­nout jak ti to ovliv­ní THAC0, když si to br­ně­ní na­vle­češ..
Takže on za­řval, zfi­a­lo­věl, a potom se ho­di­nu sví­jel na zemi, a to všech­no po jed­nom šlehu? Tak fajn, já to taky zku­sím. - Flišar Zá­vrb­ník, Vní­ma­vý -

Vypisuje se 20 z celkem 701 příspěvků|⇐ 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 ... 36 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)
taBackup debug: