Cechy a guildy (4 strany zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Cechy a guildy

Správci:Saltzhornia, Cursed
Popis:Návrhy na zřízení cechů a veškěrá debata kolem
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Ktorý z návrhov systému cechov je lepší?
Prvý návrh11
Druhý návrh22
iné4
37 celkem
Nástěnka:
Padl návrh na založení cechovního systému. Veškeré návrhy, nápady a připomínky uvítáme.

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 145 příspěvků|⇐ 1 2 3 4 5 6 7 8 ⇒|

Buri the Great - 1. listopadu 2008 21:10
Buri the Great

Flipy 1. listopadu 2008 19:15
Ne, není s kým :P
http://napady.aragorn.cz

Zeppelin - 1. listopadu 2008 21:08
Zeppelin

Ne ale není tu žádný návrh který by sme mohli "prodiskutovat" :)

Flipy - 1. listopadu 2008 19:15
Flipy

Tak se přiznejte :) že vy tu spíte?
Pamatujte, že amatéři postavili Noemovu Archu, profesionálové Titanic.

Flipy - 1. října 2008 22:53
Flipy

Saltzhornia 1. října 2008 22:51
asi chápu, vzhledem k tomu, že jsem si taky částečně nechal pokřivit mysl aragornským syndromem
Pamatujte, že amatéři postavili Noemovu Archu, profesionálové Titanic.

Saltzhornia - 1. října 2008 22:51
Saltzhornia

Flipy 1. října 2008 22:49
Přesně, bylo to dost kontraproduktivní :)
I pád na hubu je pohybem vpřed...

Flipy - 1. října 2008 22:49
Flipy

Saltzhornia 1. října 2008 22:45
jo... rávě o tom vyditelnym počtu mluvim...
tou dobou sem to ještě přez rozcestí nehrál, tak nějak nevim proč se to zrušilo...
špatnej výslednej efekt?
Pamatujte, že amatéři postavili Noemovu Archu, profesionálové Titanic.

Saltzhornia - 1. října 2008 22:45
Saltzhornia

Flipy 1. října 2008 22:42
předpokládáš velmi špatně...a rušil se viditelný počet XP, protože to nedělalo dobrotu. Bohužel.
I pád na hubu je pohybem vpřed...

Flipy - 1. října 2008 22:43
Flipy

Saltzhornia 1. října 2008 22:38
proč se vlastně zrušilo to zobrazování xp hráčů a je tam jenom Začátečník/Pokročilý...
Pamatujte, že amatéři postavili Noemovu Archu, profesionálové Titanic.

Flipy - 1. října 2008 22:42
Flipy

Saltzhornia 1. října 2008 22:38
na někoho možná ne...
a předpokládám, že patřit mezi odpad chtějí ti, kdo již většinou umějí hrát.
Pamatujte, že amatéři postavili Noemovu Archu, profesionálové Titanic.

Saltzhornia - 1. října 2008 22:38
Saltzhornia

Flipy 1. října 2008 22:36
Víš kolikrát jsem slyšela žádost, že chtějí patřit mezi odpad? Zdá se že být nulou je móda...bohužel, obávám se, že by to nemělo správný efekt.
I pád na hubu je pohybem vpřed...

Flipy - 1. října 2008 22:36
Flipy

Buri the Great 1. října 2008 22:08
no... možná by to šlo vyřešit třeba postihy které by za takovéhle hraní občas udělil cech svým lidem. Jako například nějakou tu podmínku, s tim že jestli se to bude opakovat, tak že letí... atd...
ale to by na sebe museli dohlížet vzájemě hráči, a na to sou všichni moc líný... což by šlo možná aplikovat v cechu vrahů, kde k tomu ostatně neni důvod vzhledem k zastoupení..
Možná že bych to mohl zařídit i u sebe, ale řekl bych, že to snad taky nebude potřeba.
//ohledně těch správců... kdyby dávali záporný xp, a každej svoji úroveň vyděl, tak by měli možná i samotní hráči motivaci se zlepšit... avšak není tomu tak...
Pamatujte, že amatéři postavili Noemovu Archu, profesionálové Titanic.

Buri the Great - 1. října 2008 22:08
Buri the Great

Flipy 1. října 2008 08:16
Nápad je to sice hezký, ale trošku špatně realizovatelný. Na to by bylo potřeba adminů a správců, aby dohlíželi na Rozcestí v jednom kuse a to jaksi nedělají. Tím je nechci obviňovat z nicnedělání, ba naopak, jelikož jsem na podobném postu byl. Tudíž by to buď chtělo zvýšit počet správců, nebo nějak naučit hráče hrát kvalitně. Ani jedno není jednoduché řešení.
http://napady.aragorn.cz

Flipy - 1. října 2008 08:16
Flipy

Každopádně by s tim něco chtělo podniknout, protože mi tak nějak přijde, že v důsledku rozjetí různejch organizací by se mohlo rozcestí nakazit PG ještě víc než je.... například když sem vyděl zásah jedné nejmenované frakce, tak sem se krapet zděsil....
Minimálně zavést v důsledku cechů a guild nějaká pravidla a postihy týkající se hraní PG.
Pamatujte, že amatéři postavili Noemovu Archu, profesionálové Titanic.

Flipy - 22. září 2008 21:50
Flipy

Buri the Great 22. září 2008 21:35
podle mího by nebylo od věci, aby se vytvořila hra jako je rozcestí, ale s uvedeným inventářem, profesí a rasou. Bez pj-jů ale s pravidly, a schopnostmi jež můžou hráči používat v průběhu hry...
s místnostma, kde se střídaj situace jako v rozcestí, + nějaký pernamentní místnosti, nebo diskuze o maj mezi sebou jednotlivé cechy...
rozjet to celý komplexněji...
Pamatujte, že amatéři postavili Noemovu Archu, profesionálové Titanic.

Buri the Great - 22. září 2008 21:35
Buri the Great

Flipy 22. září 2008 21:32
To už by pak nebylo Rozcestí. Ale máš pravdu, že se to aplikuje dost těžko.
http://napady.aragorn.cz

Flipy - 22. září 2008 21:32
Flipy

Buri the Great 22. září 2008 21:17
no, to dozajista. Vzhledem k složení členů se tomu ani nedivím...

(ps, co kdyby, čistě hypoteticky, samozřejmě.. si někdo chtěl u takového cechu dohodnout, nějakou tu službičku? :)

no, ale na druhou stranu, kdyby si chtěl založit nějakej jinej cech, třeba cech šašků a mimů, nemáš jak to uplatnit...
vraždy v rozcestí sou celkem jasný, ale co jinýho by se tam dalo uplatnit tak, aby to fungovalo? cech zlodějů? těžko, postavy na rozcestí nemají inventáře.
co myslíš... mě přijde nemožný rozjet cechovní hru, pokud by rozcestí zůstalo takhle nestranný...

zastávám názor, že kdyby se měla rozjet hra s cechama, co by fungovala. tak by se na to musely založit herní místnosti, kdy by cech svejm lidem udělil pravomoce a postavám schopnosti, aby třeba zloděj mohl vidět do inventářů postav a popřípadě by si hodil na pravděpodobnost jestli se mu podaří nějakej předmět odcizit z inventáře postavy jiný, aniž by si toho všimla/pokud by se mu to nepovedlo tak by to napsalo soukromou zprávu hráči co se ho snaží okrást a ten by na ten fakt byl upozorněn, a dál by byl imuní vůči takovýmu dalšímu pokusu...
a podobný... jako vytvořit alternativu pro rozcestí, jenom více sešněrovanou pravidlama
Pamatujte, že amatéři postavili Noemovu Archu, profesionálové Titanic.

Buri the Great - 22. září 2008 21:17
Buri the Great

Zatím je to pouze ve stádiu návrhu, na druhou stranu se Cech vrahů docela slušně angažoval na LARPu, kde, dá se říct, zamíchal s dějem.
http://napady.aragorn.cz

Flipy - 22. září 2008 21:15
Flipy

... uš se ty cechovní hry řešili s nějakejma admininátorama?
Pamatujte, že amatéři postavili Noemovu Archu, profesionálové Titanic.

Deloran - 22. září 2008 16:01
Deloran

...
Jedna gorila je lepší než deset šimpanzů :O

Flipy - 17. září 2008 23:11
Flipy

Ottis 17. září 2008 20:14
no, sem se to doopravdy nijak zvlášť nehodí :)
Ale podle mě ti a tohle odpovědět dokáže jen ten člověk, kterej alespoň trošku chápe principy na kterejch to hraješ... například já bych jim za ty kůže dal možná pár měděnejch...
a nakupování zbraní? jo... to je těžší... cena se odvíjí od spousty vedlejších výdajů výrobce plus připočítat vynaloženou práci.... nevim. To je složitý... na mě určitě
Pamatujte, že amatéři postavili Noemovu Archu, profesionálové Titanic.

Vypisuje se 20 z celkem 145 příspěvků|⇐ 1 2 3 4 5 6 7 8 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)