Cechy a guildy (5 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Cechy a guildy

Správci:Saltzhornia, Cursed
Popis:Návrhy na zřízení cechů a veškěrá debata kolem
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Ktorý z návrhov systému cechov je lepší?
Prvý návrh11
Druhý návrh22
iné4
37 celkem
Nástěnka:
Padl návrh na založení cechovního systému. Veškeré návrhy, nápady a připomínky uvítáme.

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 145 příspěvků|⇐ 1 ... 3 4 5 6 7 8 ⇒|

Ottis - 17. září 2008 20:14
Ottis

Zdar,hele,asi se to sem moc nehodi,ale rad bych se zeptal na nejaky veci ohledne DrD. Rad bych vedel,za jakou cenu ma obchodnik koupit od hracu vlci kuze (cena 1 kuze = ?).A taky za kolik jim mam soupnout naky slaby zbrane - kratky mec atd. Orientacni ceny.Jen tak pro upresneni - kzdej ma asi tak 6stribrnych az 1zlaty.Dik.Otto.

Flipy - 26. srpna 2008 22:30
Flipy

pavel 26. srpna 2008 22:11
no... to by cechovní část vyřešilo :)
i když... nebyla by to škoda?
Pamatujte, že amatéři postavili Noemovu Archu, profesionálové Titanic.

pavel - 26. srpna 2008 22:11
pavel

Flipy 26. srpna 2008 14:34

Jeden bych měl:)
Ale vám se asi nebude líbyt.
"Staré spálit, nové nepěsovat." :)
Slova jsou jen prázdné skořápky.

Flipy - 26. srpna 2008 14:34
Flipy

nějakej nápad jak tenhle problém vyřešit?
Pamatujte, že amatéři postavili Noemovu Archu, profesionálové Titanic.

Flipy - 18. srpna 2008 10:34
Flipy

Buri the Great 18. srpna 2008 09:53
jasně.... chápu co se mi snažíš vysvětlit.. ale přeci jen mi přijde řešení těhle cechovních problémů přez rozcestí v jistých problémech nedostačující...
nemělo by to pravidla... a ti hráči by si mohli dělat prakticky co chtěj... jedinej možnej postih by mohl bejt způsobenej ztrátou xp.
přijde mi že hra kterou by někdo svým způsobem omezoval by byla lepší...
a navíc... jakou máš představu o tom co by takové cechy měly za pravomoce... čim by se to povzneslo nad obyčejné hraní?
jasně... cech vrahů-(myslim že uš částečně funguje) ale kolik možností to dá lidem aby mohli vytvořit třeba cech alchymistů a podobné?
co by měly takovéto zkupiny dělat? když v rozcestí chybí inventáře postav a jejich základní atributy... co by tak měl dělat chudáček zloděj? podle mýho by to celý mělo bejt lépe určený.
Pamatujte, že amatéři postavili Noemovu Archu, profesionálové Titanic.

Buri the Great - 18. srpna 2008 09:53
Buri the Great

Flipy 17. srpna 2008 15:55
Třetí část Tvého příspěvku už tu byla kdysi navrhnuta.

Část 2: Nemuselo by to tak fungovat nutně. Jde o to, že postavy, co se sejdou na Rozcestí se povětšinou neznají, nebo jen podle toho, co tam odehrály. Tohle dává možnost vzniku nových vztahů a intrik, cílů atp.

Část 1: Jde o to, že se sejde třeba dvě postavy z jednoho cechu, tři ze druhého a dpět neutrlálních. Neutrální můžou hrát naprosto nerušeně svou hru, protože nevědí, že ti z cechu hrají něco na pozadí této hry a dávají jí tak jiný rozměr.
http://napady.aragorn.cz

Flipy - 17. srpna 2008 15:55
Flipy

Saltzhornia 17. srpna 2008 12:50
jistě... v tom máš určitě pravdu. ale tak mě napadá co to těm lidem dá?
podle mě by to podle toho co říkáš nakonec vypadalo tak že:
1, vytvořily by se skupinky čítající pár lidí kteří by netušili co můžou dělat... jasně... bavili by se spolu ale to by bylo asi tak vše... nanejvíš by se sešli s jinou skupinkou a byli by spolu v místn osti aniž by jedni, nebo druzí tušili o co de, a proč se sešli...
2, většina zbylé populace co tu nebývá tak často by netušila co to znamená... a¨málo kdo by se chtěl zapojit protože to bude větší otrava než si jednorázově zahrát v rozcesí.

podle mého názoru by tohle jistým způsobem mohlo fungovat ale velké šance tomu nedávám... osobně si myslim že ty cechy by měly šanci se ujmout tehdy když bude na jejich základě postaven celej novej aragorn, nebo kdyby fungovaly nerušeně na něm, na stránkách čistě pro cechovní hru které by tento server mohl klidně pojmout.

navíc by to muselo podléhat kontrole nějakých trvalých správců nebo pj kteří by usměrňovali hry které by vznikly mezi cechy... na to by se jistě muselo nabalit to že každý hráč by musel mít
1, postavu za kterou chce hrát (nebo i několik postav v záloze kdyby tu jeho někdo tzv odpravil)
2, nějaký druh inventáře pro svou postavu
3, hodnost a pravomoce v cechu...
tzv... pojmout to jako doupě ve kterém se pohybuje více pánů jeskyně a více hráčů než v klasické hře...
takhle by to podle mě fungovalo nejlíp...
Pamatujte, že amatéři postavili Noemovu Archu, profesionálové Titanic.

Saltzhornia - 17. srpna 2008 12:50
Saltzhornia

Flipy 16. srpna 2008 19:24
No zatím by se to řešilo založením diskuzí a případně domluvenou hrou ve všechnoherním.
Pokud se gildovní systém dostatečně ujme, můžeme začít škemrat u programátorů.

Herní diskuze už jsou, ať se jedná o různé hostince, nebo v diskuzích běží dokonce příběh království, takže když se přidá další na hru cechů nikomu to neublíží. Časem si možná vybrečíme vlastní tématický okruh. Ve všechnoherním se běžně hraje, takže domluvená hra cechů by nebyla na překážku, a když se do ní zamotá někdo mimo cechy, nebude to na závadu, v běžném městě jsou přece také obyvatelé bez příslušenství k cechu.
I pád na hubu je pohybem vpřed...

Flipy - 16. srpna 2008 19:24
Flipy

podle mě je tenhle problém krapet globální... nechci nijak rejpat ale podle mě to ovlivní kompletně celej server...

nejspíš by nebyl problém udělat nějaký sdružení hráčů (jejich postav)
--to částečně rozdělí jednotlivé hráče--
ale jak to přesně chcete zapojit do hry? jestli je to myšleno tak že jednotlivé skupiny budou mít někde založenou diskuzi/nebo jeskyni kde se budou mezi sebou bavit a radit co podniknou jednotlivé postavy v různých hrách na serveru? nebo budou mít nějaké mluvčí kteří budou řešit vstahy s různými jinými skupinamy postav?
popřípadě vzhledem k tomu že padla řeč na potyčky mezi jednotlivými cechy jak by se řešily tyhle problémy když by se to nepovedlo diplomaticky vyřešit? jako například založením doupěte s nestranným pj který jejich postavy postaví proti sobě?
pokud by to mělo fungovat takhle tak by to mělo za následek nutnost zajistit možnost založení jednorázových her které se budou muset ihned po skončení hry smazat...
doopravdy mi dělá problém pochopit jak tohle chcete přesně zavést do hry... a jak se to bude aktivně projevovat... (nápad je to rozhodně dobrej.. ale přijde mi to strašlivě složitý)
Pamatujte, že amatéři postavili Noemovu Archu, profesionálové Titanic.

AskadrinSidlong - 11. srpna 2008 14:41
AskadrinSidlong

Miar 4. srpna 2008 15:28

osobně pokud mohu se vzjádřit...

já jsem v cechu a hraji pouze jako postava...nejsem tam celou duší...mám dalších několik postav které užívám a které nemají s cechem nic společného...nechápu tedy v čem tkví tvůj problém...
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Cursed - 7. srpna 2008 00:02
Cursed

kaito1 6. srpna 2008 21:26
o tom rozpravaju prve prispevky
Tell me exactly what am I supposed to do Now that I have allowed you to beat me Do you think that we could play another game Maybe I could win this time...

kaito1 - 6. srpna 2008 21:26
kaito1

jaky je Prvý návrh a jaký je Druhý návrh jestly se mohu zeptat??
Hledáte nový svět? Přestaňte ho hledat!Začněte ho tvořit. ...

Buri the Great - 4. srpna 2008 23:27
Buri the Great

Cursed 4. srpna 2008 23:26
Ok, budu s napětím očekávat :)
http://napady.aragorn.cz

Cursed - 4. srpna 2008 23:26
Cursed

Buri the Great 4. srpna 2008 23:24
Neboj sa :) skusim sa nejako dohodnut so Saltz a návrhy o ktorych by sa trebalo baviť hodime sem :)
Tell me exactly what am I supposed to do Now that I have allowed you to beat me Do you think that we could play another game Maybe I could win this time...

Buri the Great - 4. srpna 2008 23:24
Buri the Great

Cursed 4. srpna 2008 23:19
Jo, je toho dost. Uvidím, jak budu moct, poradím, pomůžu, ale hlavně se nepokoušej na mě shodit veškerou organizaci ;-)
http://napady.aragorn.cz

Cursed - 4. srpna 2008 23:19
Cursed

Buri the Great 4. srpna 2008 23:14
nie nekukam XD... jedne v com by som potreboval pomoc jedine zo strany Pj-ovania
Inak myslim že sa spusti až najskor ku koncu prazdnin pretože bude treba vyriešiť:
To ako bude vyzerat herny svet..
To ako sa zrealizuje system
Bude treba zhromaždiť všetky informacie o cechoch a ich členoch
bude musiet byt vytvorena hlavna herna zapletka
budu sa musiet stanovit zakladne pravidlá

.. je toho dost
Tell me exactly what am I supposed to do Now that I have allowed you to beat me Do you think that we could play another game Maybe I could win this time...

Buri the Great - 4. srpna 2008 23:14
Buri the Great

Cursed 4. srpna 2008 23:12
Na mě moc nekoukej, já tu budu až do konce prázdnin jen tři-čtyři dny v týdnu, navíc ty budu mít docela nabyté...
http://napady.aragorn.cz

Cursed - 4. srpna 2008 23:12
Cursed

Buri the Great 4. srpna 2008 23:10
mohol by som, ale potreboval by som menšiu pomoc..
inak v organizacii by som nevidel problem
Tell me exactly what am I supposed to do Now that I have allowed you to beat me Do you think that we could play another game Maybe I could win this time...

Buri the Great - 4. srpna 2008 23:10
Buri the Great

Cursed 4. srpna 2008 23:08
Vezmeš si to na starost?
http://napady.aragorn.cz

Cursed - 4. srpna 2008 23:08
Cursed

Buri the Great 4. srpna 2008 15:22
myslím že nejaku zakladnu testovaciu by nebolo na škodu založit
Tell me exactly what am I supposed to do Now that I have allowed you to beat me Do you think that we could play another game Maybe I could win this time...

Vypisuje se 20 z celkem 145 příspěvků|⇐ 1 ... 3 4 5 6 7 8 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)