Dračí Doupě Plus (24 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Dračí Doupě Plus

Správci:Gran
Popis:Hrajete? Chcete zvědět něco nového či se podělit o své zkušenosti?
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Co byste řekli na Pokročilá povolání v Pluskách? (např. Hraničář => Chodec, nebo Druid)
Přesně tohle mi v Pluskách hrozně chybí!0
Zní to dobře. :)1
Ocenil bych, jen když by to skutečně přineslo nová povolání/schopnosti.3
V dračáku mi to nevadilo, takže proč ne.0
Neměl bych radost, ale přežil bych to.0
Naprosto zbytečná změna.0
To si chcete ušetřit práci při psaní těch nových povolání nebo co?!1
DrD+ mě nezajímá. / Tak nebo tak bych to nehrál.5
10 celkem
Nástěnka:
INFO K ANKETĚ
Jak by to mohlo vypadat (není závazné, jen pro představu):

Hraničář - Druid a Chodec
Alchymista - Pyrofor a Theurg
Mnich? - Kněz a Paladin
Bojovník - Válečník a Zaklínač
Zloděj - Vrah a Lupič/Zvěd
Bard - Herec? a Muzikant?
Čaroděj - Mág? a Vědma?

(a nechybí vám Šaman? ;D)




Fan weby

RomiKova družina - Stránky na netu asi nejznámější a nejpočetnější družinky s hromadou užitečných věcí
RomiKovic nová site
DragonLords - Stránka s několika málo doplňky a texty k DrD+.
Orb - Vývoj světa pro DrD+. Odkaz vede na diskuse na RPG Fóru.

ProFantasy.com - Nesouvisí přímo s DrD+, ale rozhodně užitečné stránky.





Diskuse ke hře

Dračí Doupě Plus - Všechny diskuse k DrD+ na RPGForum.cz.

Archivní:
Obecná diskuse k pravidlům
Bojovník
Čaroděj
Zloděj
Theurg
Hraničář
Kněz
Paladin (Lopuch.cz)
Alchymista (Lopuch.cz)





NOVÁ POVOLÁNÍ

Informace k vývoji nových povolání. Čísla v závorkách jsou hlasy z ankety "Jaké další povolání byste chtěli nejvíce?" (pro zajímavost; 137 hlasů celkem).
- Alchymista (31) - cca75%, bohužel stagnace
- Assassin (21) - cca25%, stagnace
- Zaklínač (20) - nic
- Druid (14) - téměř nic
- Paladin (12) - 10%, stagnace
- Chodec (11) - nic
- Bard (10) - téměř nic
- Zvěd (8) - nic (něco použito v Assassinovi)
- Vědma (7) - fáma a nic ;D
- Mnich (3) - 90% textů 10% vyvážení, nejlépe přepracovat do Kněze či Paladina

Dodatky

Rukověť Tkáčova - Pojednání o vazbách, odrazech a dalších; oficiální; jen pro PJ!
Jak psát pro DrD+ - Formální zásady při psaní nových textů (povolání apod.).

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 839 příspěvků|⇐ 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 ... 42 ⇒|

Gran - 28. listopadu 2007 20:08
Gran

To bude dělat alchymista.

Jinak ona věc s tím, že "nemohou být exploze" apod. se řeší tak, že s určitou vloženou šťávou magie se to obejít dá (tedy můžete zhotovit bombu).

Irian - 28. listopadu 2007 19:04
Irian

Trill 28. listopadu 2007 18:15
A práskací hlína je co?
http://havrane.xf.cz - nejlepší stránky vo houbách :)))

Trill - 28. listopadu 2007 18:15
Trill

Moon.rider 28. listopadu 2007 18:04

Pokial viem, tak v drd+ nie je možné vymyslieť strelný prach, alebo nitroglicerín.. ak sa nemýlim, tak to nedovolujú zákony fyziky, alebo tak niečo..
"War in the east, war in the west War up north, war down south War, war, rumours of war..." Bob Marley

vrab - 28. listopadu 2007 18:12
vrab

Moon.rider 28. listopadu 2007 18:04
Takový vynálezce byl v normal DrD Alchymista (přesněji Pyrofor), třeba půjde za něj takhle hrát. Ale jako povolání. No nevim, těžko by se skládali skilly a podle čeho by se určovalo co vymyslel?

Podle mě by to byla hezká postava, ale ne povolání...

Moon.rider - 28. listopadu 2007 18:04
Moon.rider

Gran 22. listopadu 2007 16:45
grane? ty hele..napadlo me povolani ,,vynalezce"
vis chtle sme si postavit balon...vyrobit yperit nebo nitroglycerin ci strelnej prach..a nikdy sem nenasle povolani ktere by se nato hodilo muzu ti zapsamovat maila?
Ministerstvo zdravotnictví vrauje: Moon škodí vám, i lidem ve vašem okolí.

Gran - 22. listopadu 2007 16:45
Gran

Pro znalého theurga, který řekněme vystudoval (na mistra má ale ještě daleko) a zaměřil se během studií hlavně na tyto věci to není příliš náročné. Vše je omezené jen jeho výdrží - celá věc je dost únavná.
Teď se bohužel nemůžu podívat, jak dlouho to trvá, není to ale déle jak 100 minut, může to být ovšem i 5 minut, tak nevím.

Zjistím ti to.

Zdech - 22. listopadu 2007 12:05
Zdech

Gran 2. listopadu 2007 12:18

Jen čistě ze zvědavosti...jaké je časové omezení vstoupení do smyslů oběti a jaká náročnost (obecně)? Moci vidět, slyšet a cítit to co hledaný cíl může být nesmírně užitečné jak na krátkou, tak dlouhou vzdálenost hlavně v civilizací zasažených oblastech. Místnosti mívají okna a za okny se dá najít nepřeberné množství stop. Vývěsní štíty hostinců a obchodů, typické zvuky a pachy oblastí (malá vzdálenost) nebo třepotající se vlajky a šlechtické erby (velká vzdálenost) dokáží často o místu pobytu vypovědět mnohem víc než dvanáct hodin stará šlápota v blátě.
Najdeš-li něco bez konce, přesekni to a můžeš říci: "Nyní to končí zde." Fremenské přísloví

Moon.rider - 2. listopadu 2007 22:25
Moon.rider

Gran 2. listopadu 2007 13:37
ale prosimte theugam uzes hrat cokoli pac vymejsli kouzla a zajima se o magii z vedeckeho hlediska..spis cena zato je odebrani XP za hrani postavy...
Ministerstvo zdravotnictví vrauje: Moon škodí vám, i lidem ve vašem okolí.

Gran - 2. listopadu 2007 13:37
Gran

Jen tak mimochodem. Theurg má příliš náročný Vstup do Astrálu pro démony (tedy úplný úspěch) a příliš snadné Svázání démonů.
Proto vznikly dvě úpravy, které jsou zatím "home-rule", jsou ale odkývány některými autory a nejsou zařazeny do ofico textů, protože by bylo trapné dělat "Errata 2" takhle brzo ;))

Úplný úspěch se již nerovná "sféra + 27", nýbrž "sféra + 21". S původní úpravou se Theurg namaxovaný na démonologii na 21. úrovni dostane maximálně do cca 14. sféry - nyní má již šanci se (na lucky dice) dostat do 21. sféry.

Svázání démonů bylo tak snadné, až by se člověku chtělo pomalu plakat, jak může být takový rozdíl mezi Vstupem a Svázáním. V praxi to vypadalo tak, že démon neměl téměř žádnou šanci se utrhnout - dříve nebo později byl váš, jediné, co se měnilo, byl čas strávený svazováním (který se ale počítal v kolech, což je 10 s... a ono je většinou jedno, jestli vám to trvá půl minuty nebo minutu).
Číslo, které se porovnává s theurgovým, již není jen "Démon = Sféra původu + Vol + 2k6+", ale ještě k tomu "+6".

Gran - 2. listopadu 2007 13:32
Gran

Odkaz přidán na nástěnku.

Gran - 2. listopadu 2007 13:29
Gran

Prostě, Theurg dokáže vnímat části, ale nevidí celek. Prostě to nedokáže. V praxi to tedy znamená, že nemůže vnímat odrazy míst.

O odrazech míst se v pravidlech zas tak příliš nemluví. Některá explicitní vyjádření vznikla až do Rukověti Tkáčovi.
Ha, ta, koukám, chybí na nástěnce, hned ji tam přidám.

Gran - 2. listopadu 2007 13:28
Gran

Dart 2. listopadu 2007 12:33

Můžeš. Můžeš takto zjistit, že miluju svůj dům, ale nenávidím sousední osadu. Ale nezjistíš, jestli jsem v osadě nebo doma - ledaže bych se dotýkal předmětu, který ty znáš a víš, že je jenom doma/v osadě (např. památník uprostřed náměstí nebo nějaký velice specifický krb).

Dart - 2. listopadu 2007 12:33
Dart

Gran 2. listopadu 2007 12:18

Takže nemôže pokračovať v hľadaní väzieb? Ako keď sa už cez dáky predmet dostane až ku tebe, nemôže hľadať ďalšie väzby ako tvoj vzťah k domu a vzťah domu k osade?

Ako keď je to dáky totálny zabiják neznášajúci i vlastný domov, tak k nemu má väzbu a k domu má zas väzbu celá osada, ktorá vie že tam býva...?
V osade budú zas väzby na jej prostredie. Tieto už môžu byť neurčité, ale ak by sa náhodou chystala slávnosť v osade, zrejme taká stopa by bolo jedinečná..hm?
Nevieš pls, v ktorej kapitole sa toto celé presne popisuje? Nemám v tom zas takú prax a než ja nájdem čo hľadám, tak je vážne sa lepšie opýtať.

Gran - 2. listopadu 2007 12:18
Gran

Theurg nedokáže pracovat s informacemi. Odrazy jednoho předmětu rozsunuté v čase vidí pod odrazem současného stavu a nedokáže se k nim dostat.
Theurg může vstoupit do smyslu oběti, ale když uvidí místo, tak stejně nezjistí, kde se oběť nachází (V které místnosti? Ve kterém domě? Ve kterém městě?).

Dart - 2. listopadu 2007 09:22
Dart

Klaghler O´Pilley 1. listopadu 2007 22:26

Peňaz za pravidla mi už asi nevrátia, že? ;)

Keby som sa chcel vzdať DrD, tak by som asi nevyvíjal elementaristov (rozšírenie bojovníkov)....

Vieš, rozmýšľam nad tým, že keď fintu "podkopnutie" nevie spraviť ani šermiar/gladiátor, ako ju má urobiť bijec?

Aha, znalcov pravidiel, alebo tejto kategórie práve trklo, že finta je nadmierne jednoduchá, ale potrebuje odkrytie 6 (nohy)! To je taká volovina, čo svet nevidel.
Táto finta by mala byť určená práve obratnejším bojovníkom, a nie bijcom!

Vieš si predstaviť, čo sa stane ak sa stretne obrnený rytier so šermiarom?
V real súboji ho nečestný šermiar rovno podkopne a rytier sa zdrúzga na zem ako nehybná želva. Lenže v DrD+ to bude rytier, kto by podkopol šermiara.
Takže niekde zrejme chyba bude.
Ale nemaj boja, už som sa premiestnil na odporúčanú diskusiu, takže budeš mať zas pokoj ;)

Inak vďaka všetkým, ktorí sa zapojili, veľmi ste mi pomohli....
A hlavne nález, že i čarodej je lepší bojovník xD

Klaghler O´Pilley - 1. listopadu 2007 22:26
Klaghler O´Pilley

Mám dojem, že z místnosti, kde se daly zjistit nové informace o vývoji DrD+ a dalo se to tu celkem sledovat, aniž by sem člověk lezl 3x denně, se stala jedna z 1 000 000 místností o DrD+ na téma: "Tady to je úplně špatně, v Altaru jsou semí pitomci..." Že vás to všechny furt dokolečka baví! Tak nehrej DrD+ a máš po starostech.
"Láska, chleba a knihy by měly být zadarmo." Arnošt Lustig

Dart - 1. listopadu 2007 22:19
Dart

Gran 1. listopadu 2007 21:43

Stopovanie:

Tak neviem, ale nájsť väzby by nemal byť problém. Otázkou je, či vieš čo hľadať. Ja osobne viem veľmi dobre čo by som hľadal aby som čo najlepšie určil miesto kde si.
Možno sa teraz mýlim a theurg nedokáže vyhľadať väzby na základe iných predmetov, no mám ten dojem, že aspoň slabé nájsť vie.
Oki, dohadovať sa, či dokáže vstúpiť i do tvojich zmyslov sa nebudem, tak podrobne som ho neštudoval... niečo s duchovným svetom.

Zničenie makety:
Oki, blbo sa odhaduje kto čo vie, keď všetky príklady sú na vysokých úrovňach. Len tak z prdele mi strelia u zlodeja 9. úroveň a ja som v živote nevidel ani piatu.

PJ ovláda astrálny svet, takže asi na teba niečo skúsi, proste neveriť CP v danom svete xD

História zbrane:
Že ne? Väzby časom slabnú ale pokiaľ existuje na ne spomienka, budú tam! Vieš koľko dedkov ešte dnes rozpráva o druhej svetovej? Je to história cez pol storočia a len rozprávaným sa zachovalo mnohé. Predmety nezabúdajú.

Tak fajn, bude si musieť chvíľku počkať... a?
Vieš koľko si musí počkať šermiar na jedenapolručák? 20. úrovní! A to len preto, že nemôže hádzať body ako chce. Načo je šermiarovi asi sila? Na dve veci... prvá je na udržanie zbrane a druhá na nič!
Ale stejne ju musí dotovať aj keď nechce!!
(20 úrovní je generovaných tak, aby šermiar skončil so silou okolo 8 a vysokou obratnosťou, ktorú pre svoj štýl tak potrebuje... podotýkam, že bez obratnosti asi neprežije)

Gran - 1. listopadu 2007 21:43
Gran

Dart 1. listopadu 2007 20:23

Takže postupně.

Stopování: Ne, on neví, kde přesně hledat. On ti jen konkrétněji zjistí, co hledat. Pokud najde vraha, tak nezjistí, kde je - možná zjistí, že sedí na židli, ale to je tak všechno. Theurg nedokáže pracovat s obrazy míst.

Zničení makety: To je možné pouze pomocí mého doplňku Časovač a jen na velice vysoké úrovni. Ber texty s kurzívou s nadsázkou - kdyby Tarkurius tohle dovedl, mohl by pomalu vyučovat.

Démoni? Teď se dost velice řešilo, že Theurg není schopen vyvolávat démony. Vazbochyty začne ovládat prakticky až na 8. levelu, Nízké na 14. úrovni a Vyšší na 19. I tak nedokáže na 21. úrovni vyvolat démona z vyšší jak 14. sféry. Ostatně, proto jsem zavedl úpravu, aby to nebylo tak vražedné.
Zde je odkaz na rozbor Theurga démonologa při jeho postupu z 1. na 21. úroveň.
http://lopuch.cz/klub.php?klub=drda___theurg&to=1762

Nevěřit PJ: Cože? To jsem nepochopil.

Historie zbraně: Počkej. Teď si nejsem tak jist, ale pokud vím, tak Theurg to NEUMÍ, zatímco Bojovník to UMÍ.

Odrovnal: Jen díky mylným představám. Pokud máš takovéto podklady i pro své ostatní názory, tak se nedivím tomu, co tvrdíš, no offense .)

Ano, to, že je Theurg schopný seslat jedno silné "kouzlo" je jeho síla i slabina.

Čili, abych tak řekl - to, co jsem napsal, byl skutečně vtip. Možná ne pro ty, co tomu tak úplně nerozumí, to uznávám. ;)

Moon.rider - 1. listopadu 2007 21:06
Moon.rider

jezimsraja...tyasi nehrajes WOW W3 atak..te relativni

treba sme dostla hrdinu kterje roznasel aury, ve 4 hracihc.k nicemu..ale v tech 8 by bly asi fkat nechutnej.

proste zalezi na situaci.ale mas rpavdu ze zlodej je jednoduchej..ale je to pro "lamy"
theurg rulez!
Ministerstvo zdravotnictví vrauje: Moon škodí vám, i lidem ve vašem okolí.

Dart - 1. listopadu 2007 20:23
Dart

Gran 1. listopadu 2007 20:15

Pre niekoho vtip, pre niekoho nie.
Prečo dokáže theurg najlepšie stopovať? Načo stopy v teréne (načo trápny hraničiar?)? On už vie presne kde hľadať....
Prečo sa zahadzovať bojom? Čítal si jeho povolanie, kde ten jeden theurg v súťaži vyvolal na cieľ zemetrasenie, víchricu a ja neviem čo ešte? Šak zrovnal maketu mesta so zemou....
A to sme ešte nespomenuli démonov.... no theurg je kráľ.
Stačí nenaletieť PJovi na jeho prácu v astrálnom svete. Čo k tomu potrebuješ? Neveriť PJovi ani slovo!
(oki, v tejto časti sú moje skúsenosti zatiaľ nulové a možno to má theurg kapku ťažšie, hlavne pri fatal neúspechu...)
Na kerú blbosť dokáže bojovník čítať zo zbrane jej históriu? Theurg si ju prečíta aj bez neho.... Theurgom som práve odrovnal 4 povolania 4!!!!

Ak za theurga zošlem v daný deň svoje posledné kúzlo, ako sa ty ako útočník dozvieš, že blafujem a viac toho nemám? Asi si dáš odchod.

Vypisuje se 20 z celkem 839 příspěvků|⇐ 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 ... 42 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)