Dračí Doupě Plus (24 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Dračí Doupě Plus

Správci:Gran
Popis:Hrajete? Chcete zvědět něco nového či se podělit o své zkušenosti?
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Co byste řekli na Pokročilá povolání v Pluskách? (např. Hraničář => Chodec, nebo Druid)
Přesně tohle mi v Pluskách hrozně chybí!0
Zní to dobře. :)1
Ocenil bych, jen když by to skutečně přineslo nová povolání/schopnosti.3
V dračáku mi to nevadilo, takže proč ne.0
Neměl bych radost, ale přežil bych to.0
Naprosto zbytečná změna.0
To si chcete ušetřit práci při psaní těch nových povolání nebo co?!1
DrD+ mě nezajímá. / Tak nebo tak bych to nehrál.5
10 celkem
Nástěnka:
INFO K ANKETĚ
Jak by to mohlo vypadat (není závazné, jen pro představu):

Hraničář - Druid a Chodec
Alchymista - Pyrofor a Theurg
Mnich? - Kněz a Paladin
Bojovník - Válečník a Zaklínač
Zloděj - Vrah a Lupič/Zvěd
Bard - Herec? a Muzikant?
Čaroděj - Mág? a Vědma?

(a nechybí vám Šaman? ;D)




Fan weby

RomiKova družina - Stránky na netu asi nejznámější a nejpočetnější družinky s hromadou užitečných věcí
RomiKovic nová site
DragonLords - Stránka s několika málo doplňky a texty k DrD+.
Orb - Vývoj světa pro DrD+. Odkaz vede na diskuse na RPG Fóru.

ProFantasy.com - Nesouvisí přímo s DrD+, ale rozhodně užitečné stránky.





Diskuse ke hře

Dračí Doupě Plus - Všechny diskuse k DrD+ na RPGForum.cz.

Archivní:
Obecná diskuse k pravidlům
Bojovník
Čaroděj
Zloděj
Theurg
Hraničář
Kněz
Paladin (Lopuch.cz)
Alchymista (Lopuch.cz)





NOVÁ POVOLÁNÍ

Informace k vývoji nových povolání. Čísla v závorkách jsou hlasy z ankety "Jaké další povolání byste chtěli nejvíce?" (pro zajímavost; 137 hlasů celkem).
- Alchymista (31) - cca75%, bohužel stagnace
- Assassin (21) - cca25%, stagnace
- Zaklínač (20) - nic
- Druid (14) - téměř nic
- Paladin (12) - 10%, stagnace
- Chodec (11) - nic
- Bard (10) - téměř nic
- Zvěd (8) - nic (něco použito v Assassinovi)
- Vědma (7) - fáma a nic ;D
- Mnich (3) - 90% textů 10% vyvážení, nejlépe přepracovat do Kněze či Paladina

Dodatky

Rukověť Tkáčova - Pojednání o vazbách, odrazech a dalších; oficiální; jen pro PJ!
Jak psát pro DrD+ - Formální zásady při psaní nových textů (povolání apod.).

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 839 příspěvků|⇐ 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 ... 42 ⇒|

Gran - 28. listopadu 2007 20:08
Gran

To bude dělat al­chy­mis­ta.

Jinak ona věc s tím, že "ne­mo­hou být ex­plo­ze" apod. se řeší tak, že s ur­či­tou vlo­že­nou šťá­vou magie se to obe­jít dá (tedy mů­že­te zho­to­vit bombu).

Irian - 28. listopadu 2007 19:04
Irian

Trill 28. lis­to­pa­du 2007 18:15
A prás­ka­cí hlína je co?
http://​havrane.​xf.​cz - nej­lep­ší strán­ky vo hou­bách :)))

Trill - 28. listopadu 2007 18:15
Trill

Moon.​rider 28. lis­to­pa­du 2007 18:04

Po­kial viem, tak v drd+ nie je možné vy­mys­lieť strel­ný prach, alebo nitro­gli­cerín.. ak sa ne­mý­lim, tak to ne­do­vo­lujú zá­ko­ny fy­zi­ky, alebo tak niečo..
"War in the east, war in the west War up north, war down south War, war, rumours of war..." Bob Mar­ley

vrab - 28. listopadu 2007 18:12
vrab

Moon.​rider 28. lis­to­pa­du 2007 18:04
Ta­ko­vý vy­ná­lez­ce byl v nor­mal DrD Al­chy­mis­ta (přes­ně­ji Py­ro­for), třeba půjde za něj takhle hrát. Ale jako po­vo­lá­ní. No nevim, těžko by se sklá­da­li skilly a podle čeho by se ur­čo­va­lo co vy­mys­lel?

Podle mě by to byla hezká po­sta­va, ale ne po­vo­lá­ní...

Moon.rider - 28. listopadu 2007 18:04
Moon.rider

Gran 22. lis­to­pa­du 2007 16:45
grane? ty hele..​napadlo me po­vo­la­ni ,,vy­na­lez­ce"
vis chtle sme si po­sta­vit balon...​vyrobit yperit nebo nitro­gly­ce­rin ci strel­nej prach..a nikdy sem ne­na­s­le po­vo­la­ni ktere by se nato ho­di­lo muzu ti za­psa­mo­vat maila?
Mi­nis­ter­stvo zdra­vot­nic­tví vra­u­je: Moon škodí vám, i lidem ve vašem okolí.

Gran - 22. listopadu 2007 16:45
Gran

Pro zna­lé­ho theur­ga, který řek­ně­me vy­stu­do­val (na mi­s­tra má ale ještě da­le­ko) a za­mě­řil se během stu­dií hlav­ně na tyto věci to není pří­liš ná­roč­né. Vše je ome­ze­né jen jeho vý­dr­ží - celá věc je dost únav­ná.
Teď se bo­hu­žel ne­můžu po­dí­vat, jak dlou­ho to trvá, není to ale déle jak 100 minut, může to být ovšem i 5 minut, tak nevím.

Zjis­tím ti to.

Zdech - 22. listopadu 2007 12:05
Zdech

Gran 2. lis­to­pa­du 2007 12:18

Jen čistě ze zvě­da­vos­ti...​jaké je ča­so­vé ome­ze­ní vstou­pe­ní do smys­lů oběti a jaká ná­roč­nost (obec­ně)? Moci vidět, sly­šet a cítit to co hle­da­ný cíl může být ne­smír­ně uži­teč­né jak na krát­kou, tak dlou­hou vzdá­le­nost hlav­ně v ci­vi­li­za­cí za­sa­že­ných ob­las­tech. Míst­nos­ti mí­va­jí okna a za okny se dá najít ne­pře­ber­né množ­ství stop. Vý­věs­ní štíty hos­tin­ců a ob­cho­dů, ty­pic­ké zvuky a pachy ob­las­tí (malá vzdá­le­nost) nebo tře­po­ta­jí­cí se vlaj­ky a šlech­tic­ké erby (velká vzdá­le­nost) do­ká­ží často o místu po­by­tu vy­po­vě­dět mno­hem víc než dva­náct hodin stará šlápo­ta v blátě.
Na­jdeš-li něco bez konce, pře­sek­ni to a můžeš říci: "Nyní to končí zde." Fre­men­ské pří­slo­ví

Moon.rider - 2. listopadu 2007 22:25
Moon.rider

Gran 2. lis­to­pa­du 2007 13:37
ale pro­sim­te theu­gam uzes hrat co­ko­li pac vy­mej­sli kouz­la a za­ji­ma se o magii z ve­dec­ke­ho hlediska..​spis cena zato je ode­bra­ni XP za hrani po­sta­vy...
Mi­nis­ter­stvo zdra­vot­nic­tví vra­u­je: Moon škodí vám, i lidem ve vašem okolí.

Gran - 2. listopadu 2007 13:37
Gran

Jen tak mi­mo­cho­dem. Theurg má pří­liš ná­roč­ný Vstup do As­t­rá­lu pro dé­mo­ny (tedy úplný úspěch) a pří­liš snad­né Svá­zá­ní dé­mo­nů.
Proto vznik­ly dvě úpra­vy, které jsou zatím "ho­me-ru­le", jsou ale od­ký­vá­ny ně­kte­rý­mi au­to­ry a nejsou za­řa­ze­ny do ofico textů, pro­to­že by bylo trap­né dělat "Erra­ta 2" takhle brzo ;))

Úplný úspěch se již ne­rov­ná "sféra + 27", nýbrž "sféra + 21". S pů­vod­ní úpra­vou se Theurg na­ma­xo­va­ný na dé­mo­no­lo­gii na 21. úrov­ni do­sta­ne ma­xi­mál­ně do cca 14. sféry - nyní má již šanci se (na lucky dice) do­stat do 21. sféry.

Svá­zá­ní dé­mo­nů bylo tak snad­né, až by se člo­vě­ku chtě­lo po­ma­lu pla­kat, jak může být ta­ko­vý roz­díl mezi Vstu­pem a Svá­zá­ním. V praxi to vy­pa­da­lo tak, že démon neměl téměř žád­nou šanci se utrh­nout - dříve nebo poz­dě­ji byl váš, je­di­né, co se mě­ni­lo, byl čas strá­ve­ný sva­zo­vá­ním (který se ale po­čí­tal v ko­lech, což je 10 s... a ono je vět­ši­nou jedno, jest­li vám to trvá půl mi­nu­ty nebo mi­nu­tu).
Číslo, které se po­rov­ná­vá s theur­go­vým, již není jen "Démon = Sféra pů­vo­du + Vol + 2k6+", ale ještě k tomu "+6".

Gran - 2. listopadu 2007 13:32
Gran

Odkaz při­dán na ná­stěn­ku.

Gran - 2. listopadu 2007 13:29
Gran

Pros­tě, Theurg do­ká­že vní­mat části, ale ne­vi­dí celek. Pros­tě to ne­do­ká­že. V praxi to tedy zna­me­ná, že ne­mů­že vní­mat od­ra­zy míst.

O od­ra­zech míst se v pra­vi­dlech zas tak pří­liš ne­mlu­ví. Ně­kte­rá ex­pli­cit­ní vy­já­d­ře­ní vznik­la až do Ru­ko­vě­ti Tká­čo­vi.
Ha, ta, kou­kám, chybí na ná­stěn­ce, hned ji tam při­dám.

Gran - 2. listopadu 2007 13:28
Gran

Dart 2. lis­to­pa­du 2007 12:33

Můžeš. Můžeš takto zjis­tit, že mi­lu­ju svůj dům, ale ne­ná­vi­dím sou­sed­ní osadu. Ale ne­zjis­tíš, jest­li jsem v osadě nebo doma - le­da­že bych se do­tý­kal před­mě­tu, který ty znáš a víš, že je jenom doma/v osadě (např. pa­mát­ník upro­střed ná­měs­tí nebo ně­ja­ký ve­li­ce spe­ci­fic­ký krb).

Dart - 2. listopadu 2007 12:33
Dart

Gran 2. lis­to­pa­du 2007 12:18

Takže nemôže po­kra­čo­vať v hľadaní väzieb? Ako keď sa už cez dáky pred­met do­sta­ne až ku tebe, nemôže hľadať ďal­šie väzby ako tvoj vzťah k domu a vzťah domu k osade?

Ako keď je to dáky to­tál­ny za­bi­ják ne­znášaj­úci i vlast­ný domov, tak k nemu má väzbu a k domu má zas väzbu celá osada, ktorá vie že tam býva...?
V osade budú zas väzby na jej pro­stre­die. Tieto už môžu byť ne­u­r­či­té, ale ak by sa ná­ho­dou chys­ta­la sláv­nosť v osade, zrej­me taká stopa by bolo je­di­neč­ná..​hm?
Ne­vieš pls, v kto­rej ka­pi­to­le sa toto celé pres­ne po­pi­su­je? Nemám v tom zas takú prax a než ja ná­jdem čo hľadám, tak je vážne sa lep­šie opý­tať.

Gran - 2. listopadu 2007 12:18
Gran

Theurg ne­do­ká­že pra­co­vat s in­for­ma­ce­mi. Od­ra­zy jed­no­ho před­mě­tu roz­su­nu­té v čase vidí pod od­ra­zem sou­čas­né­ho stavu a ne­do­ká­že se k nim do­stat.
Theurg může vstou­pit do smys­lu oběti, ale když uvidí místo, tak stej­ně ne­zjis­tí, kde se oběť na­chá­zí (V které míst­nos­ti? Ve kte­rém domě? Ve kte­rém městě?).

Dart - 2. listopadu 2007 09:22
Dart

Klaghler O´Pilley 1. lis­to­pa­du 2007 22:26

Peňaz za pra­vi­dla mi už asi ne­vrá­tia, že? ;)

Keby som sa chcel vzdať DrD, tak by som asi ne­vy­ví­jal ele­men­ta­ris­tov (roz­ší­re­nie bo­jov­ní­kov)....

Vieš, roz­mýšľam nad tým, že keď fintu "pod­kopnu­tie" nevie spra­viť ani šer­mi­ar/gla­di­á­tor, ako ju má uro­biť bijec?

Aha, znal­cov pra­vi­diel, alebo tejto kategórie práve trklo, že finta je nad­mier­ne jed­no­du­chá, ale po­tre­bu­je od­kry­tie 6 (nohy)! To je taká vo­lo­vi­na, čo svet ne­vi­del.
Táto finta by mala byť ur­če­ná práve ob­rat­nej­ším bo­jov­ní­kom, a nie bij­com!

Vieš si pred­sta­viť, čo sa stane ak sa stret­ne obr­ne­ný ry­tier so šer­mi­a­rom?
V real sú­bo­ji ho ne­čest­ný šer­mi­ar rovno pod­kop­ne a ry­tier sa zdr­úz­ga na zem ako ne­hyb­ná želva. Lenže v DrD+ to bude ry­tier, kto by pod­ko­pol šer­mi­a­ra.
Takže niekde zrej­me chyba bude.
Ale nemaj boja, už som sa pre­miest­nil na od­por­úča­nú dis­ku­siu, takže budeš mať zas pokoj ;)

Inak vďaka všet­kým, ktorí sa za­po­ji­li, veľmi ste mi po­moh­li....
A hlav­ne nález, že i ča­ro­dej je lepší bo­jov­ník xD

Klaghler O´Pilley - 1. listopadu 2007 22:26
Klaghler O´Pilley

Mám dojem, že z míst­nos­ti, kde se daly zjis­tit nové in­for­ma­ce o vý­vo­ji DrD+ a dalo se to tu cel­kem sle­do­vat, aniž by sem člo­věk lezl 3x denně, se stala jedna z 1 000 000 míst­nos­tí o DrD+ na téma: "Tady to je úplně špat­ně, v Al­ta­ru jsou semí pi­tom­ci..." Že vás to všech­ny furt do­ko­leč­ka baví! Tak ne­hrej DrD+ a máš po sta­ros­tech.
"Láska, chle­ba a knihy by měly být za­dar­mo." Ar­nošt Lus­tig

Dart - 1. listopadu 2007 22:19
Dart

Gran 1. lis­to­pa­du 2007 21:43

Sto­po­va­nie:

Tak ne­vi­em, ale nájsť väzby by nemal byť pro­blém. Otáz­kou je, či vieš čo hľadať. Ja osob­ne viem veľmi dobre čo by som hľadal aby som čo naj­lep­šie určil mies­to kde si.
Možno sa teraz mýlim a theurg ne­do­ká­že vyhľadať väzby na zá­kla­de iných pred­me­tov, no mám ten dojem, že aspoň slabé nájsť vie.
Oki, do­ha­do­vať sa, či do­ká­že vst­úpiť i do tvo­jich zmys­lov sa ne­bu­dem, tak po­drob­ne som ho ne­štu­do­val... niečo s du­chov­ným sve­tom.

Zni­če­nie ma­ke­ty:
Oki, blbo sa od­ha­du­je kto čo vie, keď všet­ky prí­kla­dy sú na vy­so­kých úrovňach. Len tak z pr­de­le mi stre­lia u zlo­deja 9. úroveň a ja som v ži­vo­te ne­vi­del ani piatu.

PJ ovlá­da as­t­rál­ny svet, takže asi na teba niečo skúsi, pro­s­te ne­ve­riť CP v danom svete xD

História zbra­ne:
Že ne? Väzby časom slab­nú ale pokiaľ exis­tu­je na ne spo­mi­en­ka, budú tam! Vieš koľko ded­kov ešte dnes roz­prá­va o dru­hej sve­to­vej? Je to história cez pol sto­ro­čia a len roz­prá­va­ným sa za­cho­va­lo mnohé. Pred­me­ty ne­za­b­údajú.

Tak fajn, bude si musieť chvíľku po­čkať... a?
Vieš koľko si musí po­čkať šer­mi­ar na je­dena­po­lru­čák? 20. úrov­ní! A to len preto, že nemôže há­d­zať body ako chce. Načo je šer­mi­a­ro­vi asi sila? Na dve veci... prvá je na udr­ža­nie zbra­ne a druhá na nič!
Ale stej­ne ju musí do­to­vať aj keď ne­chce!!
(20 úrov­ní je ge­ne­ro­va­ných tak, aby šer­mi­ar skon­čil so silou okolo 8 a vy­so­kou ob­rat­nos­ťou, ktorú pre svoj štýl tak po­tre­bu­je... po­do­tý­kam, že bez ob­rat­nos­ti asi ne­pre­ži­je)

Gran - 1. listopadu 2007 21:43
Gran

Dart 1. lis­to­pa­du 2007 20:23

Takže po­stup­ně.

Sto­po­vá­ní: Ne, on neví, kde přes­ně hle­dat. On ti jen kon­krét­ně­ji zjis­tí, co hle­dat. Pokud najde vraha, tak ne­zjis­tí, kde je - možná zjis­tí, že sedí na židli, ale to je tak všech­no. Theurg ne­do­ká­že pra­co­vat s ob­ra­zy míst.

Zni­če­ní ma­ke­ty: To je možné pouze po­mo­cí mého doplňku Ča­so­vač a jen na ve­li­ce vy­so­ké úrov­ni. Ber texty s kur­zí­vou s nad­sáz­kou - kdyby Tar­ku­rius tohle do­ve­dl, mohl by po­ma­lu vy­u­čo­vat.

Dé­mo­ni? Teď se dost ve­li­ce ře­ši­lo, že Theurg není scho­pen vy­vo­lá­vat dé­mo­ny. Vaz­bo­chy­ty začne ovlá­dat prak­tic­ky až na 8. le­ve­lu, Nízké na 14. úrov­ni a Vyšší na 19. I tak ne­do­ká­že na 21. úrov­ni vy­vo­lat dé­mo­na z vyšší jak 14. sféry. Ostat­ně, proto jsem za­ve­dl úpra­vu, aby to ne­by­lo tak vra­žed­né.
Zde je odkaz na roz­bor Theur­ga dé­mo­no­lo­ga při jeho po­stu­pu z 1. na 21. úroveň.
http://​lopuch.​cz/​klub.​php?​klub=drda___​theurg&​to=1762

Ne­vě­řit PJ: Cože? To jsem ne­po­cho­pil.

His­to­rie zbra­ně: Po­čkej. Teď si nejsem tak jist, ale pokud vím, tak Theurg to NEUMÍ, za­tím­co Bo­jov­ník to UMÍ.

Odrov­nal: Jen díky myl­ným před­sta­vám. Pokud máš ta­ko­vé­to pod­kla­dy i pro své ostat­ní ná­zo­ry, tak se ne­di­vím tomu, co tvr­díš, no of­fen­se .)

Ano, to, že je Theurg schop­ný se­slat jedno silné "kouz­lo" je jeho síla i sla­bi­na.

Čili, abych tak řekl - to, co jsem na­psal, byl sku­teč­ně vtip. Možná ne pro ty, co tomu tak úplně ne­ro­zu­mí, to uzná­vám. ;)

Moon.rider - 1. listopadu 2007 21:06
Moon.rider

jezimsraja...​tyasi ne­hra­jes WOW W3 atak..​te re­la­tiv­ni

treba sme do­st­la hr­di­nu kterje roz­na­sel aury, ve 4 hra­ci­hc.k nicemu..​ale v tech 8 by bly asi fkat ne­chut­nej.

pro­s­te za­le­zi na situaci.​ale mas rpav­du ze zlo­dej je jednoduchej..​ale je to pro "lamy"
theurg rulez!
Mi­nis­ter­stvo zdra­vot­nic­tví vra­u­je: Moon škodí vám, i lidem ve vašem okolí.

Dart - 1. listopadu 2007 20:23
Dart

Gran 1. lis­to­pa­du 2007 20:15

Pre nie­ko­ho vtip, pre nie­ko­ho nie.
Prečo do­ká­že theurg naj­lep­šie sto­po­vať? Načo stopy v te­ré­ne (načo tráp­ny hra­ni­či­ar?)? On už vie pres­ne kde hľadať....
Prečo sa za­had­zo­vať bojom? Čítal si jeho po­vo­la­nie, kde ten jeden theurg v sú­ťa­ži vy­vo­lal na cieľ ze­me­tra­se­nie, víchricu a ja ne­vi­em čo ešte? Šak zrov­nal ma­ke­tu mesta so zemou....
A to sme ešte ne­spo­me­nu­li dé­mo­nov.... no theurg je kráľ.
Stačí ne­na­le­tieť PJovi na jeho prácu v as­t­rál­nom svete. Čo k tomu po­tre­bu­ješ? Ne­ve­riť PJovi ani slovo!
(oki, v tejto časti sú moje sk­ú­se­nos­ti zatiaľ nu­lo­vé a možno to má theurg kapku ťaž­šie, hlav­ne pri fatal ne­ú­spe­chu...)
Na kerú bl­bosť do­ká­že bo­jov­ník čítať zo zbra­ne jej históriu? Theurg si ju pre­čí­ta aj bez neho.... Theur­gom som práve odrov­nal 4 po­vo­la­nia 4!!!!

Ak za theur­ga zo­šlem v daný deň svoje po­sled­né kúzlo, ako sa ty ako útoč­ník do­z­vieš, že bla­fu­jem a viac toho nemám? Asi si dáš od­chod.

Vypisuje se 20 z celkem 839 příspěvků|⇐ 1 ... 22 23 24 25 26 27 28 ... 42 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)
taBackup debug: