Dračí Doupě Plus (25 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Dračí Doupě Plus

Správci:Gran
Popis:Hrajete? Chcete zvědět něco nového či se podělit o své zkušenosti?
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Co byste řekli na Pokročilá povolání v Pluskách? (např. Hraničář => Chodec, nebo Druid)
Přesně tohle mi v Pluskách hrozně chybí!0
Zní to dobře. :)1
Ocenil bych, jen když by to skutečně přineslo nová povolání/schopnosti.3
V dračáku mi to nevadilo, takže proč ne.0
Neměl bych radost, ale přežil bych to.0
Naprosto zbytečná změna.0
To si chcete ušetřit práci při psaní těch nových povolání nebo co?!1
DrD+ mě nezajímá. / Tak nebo tak bych to nehrál.5
10 celkem
Nástěnka:
INFO K ANKETĚ
Jak by to mohlo vypadat (není závazné, jen pro představu):

Hraničář - Druid a Chodec
Alchymista - Pyrofor a Theurg
Mnich? - Kněz a Paladin
Bojovník - Válečník a Zaklínač
Zloděj - Vrah a Lupič/Zvěd
Bard - Herec? a Muzikant?
Čaroděj - Mág? a Vědma?

(a nechybí vám Šaman? ;D)




Fan weby

RomiKova družina - Stránky na netu asi nejznámější a nejpočetnější družinky s hromadou užitečných věcí
RomiKovic nová site
DragonLords - Stránka s několika málo doplňky a texty k DrD+.
Orb - Vývoj světa pro DrD+. Odkaz vede na diskuse na RPG Fóru.

ProFantasy.com - Nesouvisí přímo s DrD+, ale rozhodně užitečné stránky.





Diskuse ke hře

Dračí Doupě Plus - Všechny diskuse k DrD+ na RPGForum.cz.

Archivní:
Obecná diskuse k pravidlům
Bojovník
Čaroděj
Zloděj
Theurg
Hraničář
Kněz
Paladin (Lopuch.cz)
Alchymista (Lopuch.cz)





NOVÁ POVOLÁNÍ

Informace k vývoji nových povolání. Čísla v závorkách jsou hlasy z ankety "Jaké další povolání byste chtěli nejvíce?" (pro zajímavost; 137 hlasů celkem).
- Alchymista (31) - cca75%, bohužel stagnace
- Assassin (21) - cca25%, stagnace
- Zaklínač (20) - nic
- Druid (14) - téměř nic
- Paladin (12) - 10%, stagnace
- Chodec (11) - nic
- Bard (10) - téměř nic
- Zvěd (8) - nic (něco použito v Assassinovi)
- Vědma (7) - fáma a nic ;D
- Mnich (3) - 90% textů 10% vyvážení, nejlépe přepracovat do Kněze či Paladina

Dodatky

Rukověť Tkáčova - Pojednání o vazbách, odrazech a dalších; oficiální; jen pro PJ!
Jak psát pro DrD+ - Formální zásady při psaní nových textů (povolání apod.).

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 839 příspěvků|⇐ 1 ... 23 24 25 26 27 28 29 ... 42 ⇒|

Gran - 1. listopadu 2007 20:15
Gran

Ty jsi schopný napsat takovýhle vážně míněný příspěvek jakožto reakci na očividný vtip? =P

Dart - 1. listopadu 2007 20:12
Dart

Gran 1. listopadu 2007 19:46

A to je tá tvoja pravda?
To mám vážne nabehnúť do Altaru, že čo to píšu za *si domyslíte*

Ako v iných hrách ak je dáke povolanie očividne lepšie, hneď ho sundajú a ostatným povolaniam pridajú par schopností, aby to ako tak vyrovnali.
Ale tu nič. Už vyšla edícia B a ja neviem čo zlepšili... A som nevidel :D

Ale asi nič moc :(

Proste kúpiť si PPH a povolania im nechať ležať vo vydavateľstve bo zlodej a theurg sú jediné dve pozitívne ohlasujúce sa povolania.

Najviac ma štve, že u bojovníkov by sa dalo toho spísať tony.... Toľko schopností....

Myslel som, že za zlodeja by sa dal uhrať lovec odmien, ale nevie stopovať xD
Hlavne že miešanie povolaní je zakázané.... proste pravidla je treba hodiť za hlavu. Nemajú cenu a za to, čo si za ne pýtajú nestoja. Toť môj konečný postoj.

Čo si myslíte o hodoch na postih ak vám zranenia prejdú na druhý riadok? Dnes som to akurát riešil a prerábal. Vyhodil som tú ich žebrácku náhodu, kde pri seknutí dýky (zranenie 1) hráč môže obdržať postih -3 a pri seknutí mečom (zranenie 5) obrdží postih -1, alebo nula, podľa šťastia...lol.
A vôľa? Načo, veď stačí šťastie.... ;)
Tak som to prepísal, aby to malo zmyselnosť.

Prvé dva riadky som rozdelil na 4 časti. Prvá časť je celý horný riadok bez postihu za predpokladu, že vôľa = 0.
Druhý riadok delím trochu idealisticky, ale čert to vem. Delím ho na 3 časti. Zvyšok je lepšie pripočítať do prvej "tretiny".

Ak je vôľa rovná dvom, prah bolesti bude posunutý o dva doprava. Následuje prvá tretina, ktorá je rozšírená o vôlu/2. Po nej nasleduje tretia tretina posunutá o vôla/3

Teda ak je vôla 2, prvá postihová zóna je posunutá o dve vpravo. Táto zóna je rozšírena ešte o 2/2=1 (zaokruhliť hore) a po nej nasleduje zóna druhého postihu. Druhá zóna je rozšírená o 2/3 (zaokrúhliť dolu). Ak padneš na tretí riadok, nie si boja schopný.
Možno by sa i tu dalo niečo vyvinúť.

Bordel je v tom, že ak sekne bojovník čarodeja, tak ten sa mu vysmeje, pretože cez jeho vôľu bude mať prah bolesti posunutý až do Ameriky.
Preto sa tento posun vzťahuje len na bojovníkov. U ostatných povolaní ostáva bez bonusu za vôľu.

Výnimka, ale zlepšuje povolanie na správnom mieste, nemyslíte?
Btw: Ak by mal bojovník vôľu v zápore (-1) posunie sa prah bolesti doľava na prvý riadok ;)
A tento postih by som uplatnil zas pri všetkých povolaniach, nech to má zmyseľ!

Gran - 1. listopadu 2007 19:46
Gran

Tak jako, všichni vědí, že nejlepší bojovník, zloděj, kněz, hraničář i čaroděj je zkrátka theurg =P

Dart - 1. listopadu 2007 19:42
Dart

3/Připravený čaroděj bojovníka sejme bez potíží, ale tak to je snad ve většině HnH. V +ku to má notně usnadněné, díky tomu, že (co jsem viděl), obratnost má vysokou, má útočné výhody díky holi, proti jeho útokům se nedá krýt. Vysoká obratnost mu dává hodně výhod, co jsem pozoroval, tak ji maxovala většina čarodějů. Bojovníci mívají Obr nižší, už jen proto, že potřebují investovat do síly (na lepší zbraně a zbroje). Hlavní výhodou válečníka je jeho vyšší Bč, které mu dává šanci na zásadní rozhodnutí střetu ještě dřív, než čaroděj udělá něco zásadnějšího.

xD

Grane, tak dík za podporu. Teraz už viem že i čarodej je lepší bojovník :D

Ne sry, nemám nervy hľadať kľúčové slová v češtine.

Gran - 1. listopadu 2007 19:07
Gran

Dart 1. listopadu 2007 18:56

V dané diskusi je vyhledávač, stačí chytře zvolit klíčová slova.
Já jsem se těch diskusí téměř nesouhlasil, spíše jsem je sledoval (tedy nejsem autor, jak jsi tipoval).

Ale to je jedno, omlouvám se za "nespolupráci".

Dart - 1. listopadu 2007 18:56
Dart

Klaghler O´Pilley 1. listopadu 2007 18:33

Som zvedavý kto pustí väčšiu hrôzu ak narazíš na grizliho.... fakt som zvedavý.

Gran 1. listopadu 2007 18:06

Dík za odkaz na spam. Mohol si mi hodiť aspoň autora (zrejme ty) a približný dátum. Toto nemá význam hľadať.

Klaghler O´Pilley 1. listopadu 2007 18:33

Jo ešte jedna vec, s RP problém nemám... vlastne podľa niektorých PJov som za bojovníka prefíkanejší ako polovica zlodejov ;)

Lež to je už schopnosť hráča a správne zvolené obecné dovednosti. To nerieši že nič nedokážeš, pretože povolanie nemá rozšírené schopnosti.

Prečo nie sú výnimky? Prečo bojovníci nemajú rozšírený stupeň ovládania zbraní na 4. stupeň? Zlodeji majú (2*3!!!), bojovníci nie? Super.

Gran - 1. listopadu 2007 18:35
Gran

Několikrát jsem četl číselné srovnání např. bojovníka a do boje namaxovaného zloděje. Dokonce se i odehrávali duely.

Přese všechny hlášky, že je bojovník nejslabší, to rozkosil.

Klaghler O´Pilley - 1. listopadu 2007 18:33
Klaghler O´Pilley

Já si myslím, že bojovníka je třeba posuzovat ne z hlediska čísel, ale z hlediska image. Kdo se jen hraboší v číslech a srovnává tabulky tohle asi nikdy neocení. Vyváženost hry a "použitelnost" jednotlivých povolání je stejně vždycky na PJ a hráči samotném. Kdo používá bojovníka jen na boj, pro něj je pochopitelně nezáživný, ale nemůže být bojovník třeba i o tom, že je klidně houžvička a zbabělec, ale má drsně vypadající (šuntové) brnění a drsně vypadající (nepoužitelnou) zbraň, čímž především pouští hrůzu? Ať se libovolný hraničář nebo zloděj snaží sebevíc, nikdy nebudou vypadat jako trpaslík se zapletenými copy, rohy na přilbě a obrovskou sekerou. Co na tom, že nikoho netrefí? Vypadá drsně a o to jde! ;-)
"Láska, chleba a knihy by měly být zadarmo." Arnošt Lustig

Dart - 1. listopadu 2007 18:10
Dart

Gran 1. listopadu 2007 18:06

Keď som tam naposlrdy bol, tak riešili niečo podobné ako som navrhol ja vo svojom upgrade... to neprečítam ani za rok :

Gran - 1. listopadu 2007 18:06
Gran

Dart 1. listopadu 2007 18:04

Projeď si 20 tisíc příspěvků v diskusi Dračí Doupě Plus a 1 tisíc příspěvků v diskusi DrD+ Bojovník (je tam méně, protože rozdělení diskusí dle povolání je čerstvé) na diskusním serveru Lopuch.cz .

Dart - 1. listopadu 2007 18:04
Dart

Gran 1. listopadu 2007 17:50

Ale akú pravdu? Nemáš záznam takého rozhovoru? Ja by som si to momentálne veľmi rád prečítal....
Inak budem asi hrávať DrD už len cez pravidlá WoD.

Gran - 1. listopadu 2007 17:50
Gran

Omlouvám se, že se nezapojím do diskuse. Již jsem asi 100x vedl diskuse na tato témata a vždy to dopadlo tak, že ten, kdo měl Dartovi názory, odešel buď nas*aný, neschopný uznat pravdu, nebo ji holt uznal.

Nemám na to sílu o tom opět psát.

Dart - 1. listopadu 2007 17:45
Dart

Moon.rider 1. listopadu 2007 17:11

Počkám si ešte na vyjadrenie i ostatných....
Zatiaľ mám hlavne odozvu, že je lepšie mať zlodeja a to je si myslím už na zamyslenie!

Moon.rider - 1. listopadu 2007 17:11
Moon.rider

Dart 1. listopadu 2007 17:10
doporucuju nahazet si statsy kostkama..
Ministerstvo zdravotnictví vrauje: Moon škodí vám, i lidem ve vašem okolí.

Moon.rider - 1. listopadu 2007 17:11
Moon.rider

Dart 1. listopadu 2007 17:10
tak za ne nehraj.ale barbar je strasnej bijec.sila na 15ce hned na 6 levelu...
Ministerstvo zdravotnictví vrauje: Moon škodí vám, i lidem ve vašem okolí.

Dart - 1. listopadu 2007 17:10
Dart

Moon.rider 1. listopadu 2007 17:07

Na zbroj môže ísť len rytier, bijec a.... a už nikto.
Šermiar má max ľahké brnenie.... gladiátor tuším tiež, barbar žiadné a ten kon.... tak ten neviem.

Moon.rider - 1. listopadu 2007 17:10
Moon.rider

eskapady:
co to vlastne je? no to je to ze prijdete do hospody.hend nekomu vypijete pivo..buch je to zlodej..a uz amte dyku v pupku.
a kdyz mate doboru wariorskou vuli.tka cleje pobodanej vstanete a vodkracite pryc..
absolutni konec byl kdyz jeste ukousnete mnichovi kterje vas leci dva prsty:D nebo zapalite mesto..
Ministerstvo zdravotnictví vrauje: Moon škodí vám, i lidem ve vašem okolí.

Moon.rider - 1. listopadu 2007 17:09
Moon.rider

Dart 1. listopadu 2007 17:00
uz jsi vidle ze by hranicar ci zlodje mely brneni s obranym cislem 25?
silu 8 a vuli 10?
Ministerstvo zdravotnictví vrauje: Moon škodí vám, i lidem ve vašem okolí.

Moon.rider - 1. listopadu 2007 17:07
Moon.rider

a pak mzuete zlodeje bnaovat za PP
tak hele moznost nosit ZBROJ bez postihu je to co alecnika dlea valecnikem...pokud mate krcni krunyr tak vas dykou jentka neupizla
a to jetreba zminit..a kod nechce hrat na zborj a zbrane s obrovskym enchhantem a UC..tka at hraje zlodeje.

zlodje je strarasne jednoduchej...nejlepsi je theurg mag nebo warrior..ale ot je PROFI hrani

theurg taky nemuze vyvolavat dmeony do 6 lvl.ale muze ale ti vas sezerou:))

tkaze ja myslim ze je to jasne..
Ministerstvo zdravotnictví vrauje: Moon škodí vám, i lidem ve vašem okolí.

Dart - 1. listopadu 2007 17:00
Dart

unnamed 1. listopadu 2007 16:40

Nechápem, čo obmedzili? Podľa mňa je najlepším bojovníkom zlodej a hneď po ňom hraničiar.

PPH? Tých mám plné zuby. Ako pekný úmysel, ale celá tá kniha si tak strašne odporuje že to až bolí.

Prečo je najlepším kováčom zlodej/hraničiar (zručnosť)? Prečo je najlepším krajčírom zlodej/hraničiar?
Prečo mág ľahšie znesie fyzickú bolesť (vule)?

Prečo bojovníci nemajú rozšírené schopnosti? Prečo len hraničiar má rozšírene liečenie? Bojovníci neprichádzajú k zraneniam?

Prečo myslíš, že sa nehodia na detektívku? Chýbajúca inteligencia? Prečo je šermiar chytrejší ako čarodej a neunesie ani len meč, pretože musí všetko hádzať do obratnosti?
(inak jedenapol ručák zvaný Bastard je štandartná zbraň, tak neviem prečo potrebuje silu 8!!!! Prečo nie je rozdelenie, Bastard ľahký, stredný, ťažký? Oki, to si zrejme doriešim dík za tip :P )

unnamed 1. listopadu 2007 16:31

Prečo si na začiatku brať bojovníka, keď zlodej ho dokonale nahradí (dýka)?

Prečo si myslíš, že bojovníci sú potrebný? Ako som tak prechádzal pravidlami, tak som zistil že sú od veci. Sú vhodný pre tých, ktorý sa chcú pobaviť a nič neriešiť, ale čo keď chcem viac? Ja nechcem len sprosto sekať všetko živé/neživé....

Prečo si veľká časť povolaní môže vybrať aké chce dovednosti a bojovník len smer?

Práveže na začiatku stojí toto povolanie za figu, pretože nie si ani tou oporou družiny. To si musíš hodiť 3 body do dovedností pre jednu zbraň.... a ja neviem. Asi musíš byť profík aby si zostavil bojovníka a PJ ti oznámi, že tvoja zbraň sa ti zlomila, alebo ťa okradne v prvom týždni a neostane ti nič len nôž.... zbytočné povolanie.

Prečo bojovníci, ktorý sa spoliehajú na svoje zmysly, ich majú nulové? (pitomá zručnosť). Prečo bojovníci nemajú dovednosť boja po slepu? Pretože by infravidenie nebolo treba....

Začo hrá ten tvoj hráč? Bijec? Rasa?

Vypisuje se 20 z celkem 839 příspěvků|⇐ 1 ... 23 24 25 26 27 28 29 ... 42 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)