Dračí Doupě Plus (7 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Dračí Doupě Plus

Správci:Gran
Popis:Hrajete? Chcete zvědět něco nového či se podělit o své zkušenosti?
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Co byste řekli na Pokročilá povolání v Pluskách? (např. Hraničář => Chodec, nebo Druid)
Přesně tohle mi v Pluskách hrozně chybí!0
Zní to dobře. :)1
Ocenil bych, jen když by to skutečně přineslo nová povolání/schopnosti.3
V dračáku mi to nevadilo, takže proč ne.0
Neměl bych radost, ale přežil bych to.0
Naprosto zbytečná změna.0
To si chcete ušetřit práci při psaní těch nových povolání nebo co?!1
DrD+ mě nezajímá. / Tak nebo tak bych to nehrál.5
10 celkem
Nástěnka:
INFO K ANKETĚ
Jak by to mohlo vypadat (není závazné, jen pro představu):

Hraničář - Druid a Chodec
Alchymista - Pyrofor a Theurg
Mnich? - Kněz a Paladin
Bojovník - Válečník a Zaklínač
Zloděj - Vrah a Lupič/Zvěd
Bard - Herec? a Muzikant?
Čaroděj - Mág? a Vědma?

(a nechybí vám Šaman? ;D)




Fan weby

RomiKova družina - Stránky na netu asi nejznámější a nejpočetnější družinky s hromadou užitečných věcí
RomiKovic nová site
DragonLords - Stránka s několika málo doplňky a texty k DrD+.
Orb - Vývoj světa pro DrD+. Odkaz vede na diskuse na RPG Fóru.

ProFantasy.com - Nesouvisí přímo s DrD+, ale rozhodně užitečné stránky.





Diskuse ke hře

Dračí Doupě Plus - Všechny diskuse k DrD+ na RPGForum.cz.

Archivní:
Obecná diskuse k pravidlům
Bojovník
Čaroděj
Zloděj
Theurg
Hraničář
Kněz
Paladin (Lopuch.cz)
Alchymista (Lopuch.cz)





NOVÁ POVOLÁNÍ

Informace k vývoji nových povolání. Čísla v závorkách jsou hlasy z ankety "Jaké další povolání byste chtěli nejvíce?" (pro zajímavost; 137 hlasů celkem).
- Alchymista (31) - cca75%, bohužel stagnace
- Assassin (21) - cca25%, stagnace
- Zaklínač (20) - nic
- Druid (14) - téměř nic
- Paladin (12) - 10%, stagnace
- Chodec (11) - nic
- Bard (10) - téměř nic
- Zvěd (8) - nic (něco použito v Assassinovi)
- Vědma (7) - fáma a nic ;D
- Mnich (3) - 90% textů 10% vyvážení, nejlépe přepracovat do Kněze či Paladina

Dodatky

Rukověť Tkáčova - Pojednání o vazbách, odrazech a dalších; oficiální; jen pro PJ!
Jak psát pro DrD+ - Formální zásady při psaní nových textů (povolání apod.).

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 839 příspěvků|⇐ 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 ... 42 ⇒|

Amthauer - 3. srpna 2010 13:08
Amthauer

Nibelus 3. srpna 2010 13:07
Muhehe, Chuck Norris by jen nechápajícně zíral. :)
- What is a life devoid of strife?

Nibelus - 3. srpna 2010 13:07
Nibelus

Amthauer 3. srpna 2010 13:02
Tak to pozor, ne všechny naše dobrodružství končí zánikem vesmíru, to jen ty ve kterých vystupuješ jako PJ, teď si zrovna vzpomínám že se ti podařilo zničit svět už za pouhých 15 minut od začátku sezení, nemluvě o smrti všech postav hráčů.
Přátelé - i tisíc je málo. Nepřátelé - už jeden je víc než dost.

KJantar - 3. srpna 2010 13:05
KJantar

Amthauer 3. srpna 2010 13:02
To máš dobrý. U mě trvá hraní pár měsíců... A většinou se postavy nedožijí 16. úrovně, protože udělají nějakou chybu, nebo zemřou v boji...
KJantar The Darkness

Amthauer - 3. srpna 2010 13:02
Amthauer

Naše průměrné dobrodružství trvá zhruba jedno sezení a obvykle končí zánikem vesmíru, takže takové problémy odpadají. :)
- What is a life devoid of strife?

KJantar - 3. srpna 2010 12:07
KJantar

Mumie z Týmu 3. srpna 2010 11:57
Dobrých lidí je spousta a dobrých hráčů taky. Když narazím na nějakou takovou grupu, jakou popisuješ, tak se jim snažím pomáhat, aby pochopili, že u toho musí taky přemýšlet, nebo zavolám známému, který to hraje výborně aby se přidal a ukázal těm pitomcům, jak by se to mělo hrát (alespoň ty základy). A když ani to nepomůže, tak se snažím to hraní znechutit já jim, protože když si nedají říct, tak je do rodiny DrD nechci.
KJantar The Darkness

Mumie z Týmu - 3. srpna 2010 11:57
Mumie z Týmu

KJantar 3. srpna 2010 10:55
Mně pánování nějak spadlo do klína a poslední čtyři roky jsem hrál s jednou bandou. Byli to takový neohrabaní hráči, jenom jeden z nich za něco stál, byl takový nejmenovaný vůdce. Docela mi to hraní znechutili. Každý druhý týden alespoň jednomu umřela postava, vrhali se do zjevně sebevražedných akcí a ptali se mně, co mají dělat... A pak jsem přišel na Arag a zjistil, že je ještě pořád spousta dobrých lidí.
Esto fidelis usque ad mortem

KJantar - 3. srpna 2010 10:55
KJantar

Mumie z Týmu 3. srpna 2010 10:52
Čteš mi myšlenky. Já hraju DrD víc jak 16 let, z toho 14 jako PJ. Ze začátku jsem dělal tolik chyb, že jsem spoustu hráčů odradil, ale dneska je to obráceně... Jenom mi mrzí, že jsem si hooodně dlouho nezahrál jako hráč.
KJantar The Darkness

Mumie z Týmu - 3. srpna 2010 10:52
Mumie z Týmu

Amthauer 3. srpna 2010 10:47
Přesně tak to dělám i já, ale klade to velké nároky na pána jeskyně. Nejde ani tak o to, že něco nedomyslí do konce, ale někteří páni takhle nejsou ochotni postavy nechat zemřít. A tato "nesmrtelnost" podle mně poněkud kazí zážitek ze hry.
Esto fidelis usque ad mortem

KJantar - 3. srpna 2010 10:50
KJantar

Amthauer 3. srpna 2010 10:47
Já osobně pravidla otevírám jenom kvůli tomu, abych si oprášil účinky kouzel a magických předmětů.
KJantar The Darkness

Amthauer - 3. srpna 2010 10:47
Amthauer

KJantar 3. srpna 2010 10:12
My zas třeba hrajeme úplně bez pravidel. Člověk se pak může plně soustředit na příběh a je-li třeba něco rozhodnout, použije se prostě zdravý rozum plus 1k6.
- What is a life devoid of strife?

KJantar - 3. srpna 2010 10:35
KJantar

Dart 3. srpna 2010 10:17
Jenom u sebe. Když nepočítám bestiář, který pomalu ale jistě vypisuju na svém blogu. Ale jen tak pro zajímavost: Mám o 20 víc ras na výběr, 2 nová povolání a další 3 dávám dohromady. Přs u mě neplatí - místo toho mám systém povahových vlastností. Souboje jsou kombinací klasického a rozšířeného systému z pravidel.
KJantar The Darkness

Dart - 3. srpna 2010 10:17
Dart

KJantar 3. srpna 2010 10:12

...máš tie zmeny niekde spísané?

KJantar - 3. srpna 2010 10:12
KJantar

DrD zůstane stále DrD. Nikdy ho nic nenahradí! Možná tak originál, podle kterého se DrD české vytvořilo (Dungeons & Dragons). DrD+ mě zklamalo, protože mi přišlo už ne jako hra, ale matematika. DrD 2 se bojím, že dopadne stejně. Chceš novou hru? Uprav si pravidla původního DrD (máš nabídku rovnou v pravidlech). V mých pravidlech jsem udělal už tolik změn, že prakticky hraju jinou hru.
KJantar The Darkness

Gran - 21. července 2010 17:54
Gran

Kdo další jste slyšeli (či neslyšeli) o různých RPG a rádi byste si je zkusili, můžu doporučit akci GameCon (www.gamecon.cz). Zrovna jsem se vrátil ze 16. ročníku a zase jsem měl možnost si vyzkoušet spoustu her, které jsem do té doby skoro neznal - a díky tomu, že tam byli i schopní PJ a dobří hráči, tak to fakt stálo za to. Ostatně ty Střepy Snů i Příběhy Impéria jsem vyzkoušel právě na letošním GameConu. ;)

beorn - 21. července 2010 17:25
beorn

Gran 21. července 2010 15:32
Střepy snů znám (teda aspoň lite verzi), ale bohužel jsem nesehnal nikoho, kdo by se mnou nějaké pokusné dobrodružství sehrál, takže nemůžu říct, jak by se mi líbily.

Ty Příběhy imperia vypadají na první pohled zajímavě. Díky za tip :)

Co se týče nového DrD i DrD+, tak se nechám překvapit. Z těch útržkových informací se nedá zhodnotit, jak to bude ve výsledku vypadat.
The true man wants two things: danger and play. For that reason he wants woman, as the most dangerous plaything. -Friedrich Nietzsche
PJ roku - «AK» 2009

Gran - 21. července 2010 15:32
Gran

beorn 21. července 2010 11:55

No, zřejmě se to vyplatí. DrD je staré a potřebuje nástupce - DrD 2. DrD+ je fajn, ale má spoustu chyb, které je potřeba opravit, proto se rozjíždí jeho vývoj.
To vše je potřeba právě proto, že v Čechách už Altar nedrží se svými dračáky monopol - máš i další české RPG hry, mezi těmi, které jsem osobně zkusil a můžu doporučit patří Střepy Snů a Příběhy Impéria.

beorn - 21. července 2010 11:55
beorn

Gran 20. července 2010 18:45
Áha, tak to jsem to fakt zaměnil. A o tom, že se chystá radikálně změněná verze pluska jsem netušil.

Takže to se teď pod Altarem souběžně pracuje na Drd2 a DrD+2.0. To se u nás nemůže vyplatit, ne?
The true man wants two things: danger and play. For that reason he wants woman, as the most dangerous plaything. -Friedrich Nietzsche
PJ roku - «AK» 2009

Tyky - 20. července 2010 23:34
Tyky

Under 20. července 2010 23:17
To se řeší individuálně, ale jde to :D
Kdyby neexistovalo zlo neznali bychom dobro. Kdyby neexistovala smrt, nepochopily by jsme život. Kdyby neexistovala nenávist nenašli bychom to nejdůležitější....lásku

Under - 20. července 2010 23:17
Under

Jo no, tak by se to dalo někdy vyřešit :) To sedí na ten životní příbeh postavy zmíněne dole, ale pak sou další možnosti: Bojovník kterej si přivydělává vykrádáním domů, Čaroděj který se zároveň zajímá o astrální sféry, Hraničář který se od svého kamaráda bojovníka naučil pár šikovných fint atd :)

Tyky - 20. července 2010 22:48
Tyky

Under 20. července 2010 22:28
tohle řešil už někdo jen nevím kdo....To je jedno je to tzv. multipovolání. To znamená, že pokud nachytá pár úrovní z jednoho povolání a přejde na druhé má stále stejné staty, ale nesmí se vrátit k prvnímu povolání
Kdyby neexistovalo zlo neznali bychom dobro. Kdyby neexistovala smrt, nepochopily by jsme život. Kdyby neexistovala nenávist nenašli bychom to nejdůležitější....lásku

Vypisuje se 20 z celkem 839 příspěvků|⇐ 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 ... 42 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)