Dračí Doupě Plus (4 strany zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Dračí Doupě Plus

Správci:Gran
Popis:Hrajete? Chcete zvědět něco nového či se podělit o své zkušenosti?
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Co byste řekli na Pokročilá povolání v Pluskách? (např. Hraničář => Chodec, nebo Druid)
Přesně tohle mi v Pluskách hrozně chybí!0
Zní to dobře. :)1
Ocenil bych, jen když by to skutečně přineslo nová povolání/schopnosti.3
V dračáku mi to nevadilo, takže proč ne.0
Neměl bych radost, ale přežil bych to.0
Naprosto zbytečná změna.0
To si chcete ušetřit práci při psaní těch nových povolání nebo co?!1
DrD+ mě nezajímá. / Tak nebo tak bych to nehrál.5
10 celkem
Nástěnka:
INFO K ANKETĚ
Jak by to mohlo vypadat (není závazné, jen pro představu):

Hraničář - Druid a Chodec
Alchymista - Pyrofor a Theurg
Mnich? - Kněz a Paladin
Bojovník - Válečník a Zaklínač
Zloděj - Vrah a Lupič/Zvěd
Bard - Herec? a Muzikant?
Čaroděj - Mág? a Vědma?

(a nechybí vám Šaman? ;D)




Fan weby

RomiKova družina - Stránky na netu asi nejznámější a nejpočetnější družinky s hromadou užitečných věcí
RomiKovic nová site
DragonLords - Stránka s několika málo doplňky a texty k DrD+.
Orb - Vývoj světa pro DrD+. Odkaz vede na diskuse na RPG Fóru.

ProFantasy.com - Nesouvisí přímo s DrD+, ale rozhodně užitečné stránky.





Diskuse ke hře

Dračí Doupě Plus - Všechny diskuse k DrD+ na RPGForum.cz.

Archivní:
Obecná diskuse k pravidlům
Bojovník
Čaroděj
Zloděj
Theurg
Hraničář
Kněz
Paladin (Lopuch.cz)
Alchymista (Lopuch.cz)





NOVÁ POVOLÁNÍ

Informace k vývoji nových povolání. Čísla v závorkách jsou hlasy z ankety "Jaké další povolání byste chtěli nejvíce?" (pro zajímavost; 137 hlasů celkem).
- Alchymista (31) - cca75%, bohužel stagnace
- Assassin (21) - cca25%, stagnace
- Zaklínač (20) - nic
- Druid (14) - téměř nic
- Paladin (12) - 10%, stagnace
- Chodec (11) - nic
- Bard (10) - téměř nic
- Zvěd (8) - nic (něco použito v Assassinovi)
- Vědma (7) - fáma a nic ;D
- Mnich (3) - 90% textů 10% vyvážení, nejlépe přepracovat do Kněze či Paladina

Dodatky

Rukověť Tkáčova - Pojednání o vazbách, odrazech a dalších; oficiální; jen pro PJ!
Jak psát pro DrD+ - Formální zásady při psaní nových textů (povolání apod.).

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 839 příspěvků|⇐ 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 42 ⇒|

Alatrej - 28. prosince 2012 13:47
Alatrej

Nechci, abych byl za nějakého pruďase a nebo něco podobného, ale většina povolání jde mít správným sestavením deníku přes normální povolání. Ten zbytek jde udělat přes multy povolání. Snad kromě alichymisty. janak považte sami.

Druid: Hraničář zaměření na živli potažmo specializace na zvířata(podle toho jaký druh druida by to byl)
Paladin: Mulkty povolání Válečník Kněz nebo Válečník kouzelník
Mnich: Kněz jen s nízkým původem a zpracovaným životopisem, že vyrost v chudých pomněrech.
Bard: Kněz co umí hrát na hudební nástroj a garantuji vám, že překecá skoro každého
Vědma: Kněz zaměřený na jasnozřivost
Assassin: Zloděj zaměřený na zabijení. Takže dýky, kuše, boj s pláštěm, zákeřný útok atd.

Proč tolik nových povolání, když původní verze je umožňuje? (kromně alchimisty, ale ten by se dal taky nějak pravidlově zvládnout pokud bych si namáhal hlavu)Podle mého je zbytečné v tomhdle směru vymýšlet Ameriku, když to původní beta verze umožňuje.
Keci keci kecičky mám už stoho botičky :)

Gran - 27. prosince 2012 23:44
Gran

Na vývojáře doléhá realita a brzdí tak práci na hře, ovšem projekt stále pokračuje a zmíněný problém se snad brzy vyřeší (a vývoj se snad tedy zrychlí).
O povoláních více na nástěnce diskuse. ;)

Žabikuch - 27. prosince 2012 09:57
Žabikuch

Také by mě to zajímalo. :-)

Khagdar - 26. prosince 2012 20:00
Khagdar

Mohuse eptat jak tovypadá s tou verzí dračího doupěte plus 2.0 a jestli budebudou zde i nová povolání?

Tyky - 24. října 2012 10:19
Tyky

Mám dotaz. Dostali jsme se do křížku ohledně zranění theurgem. U ohně je psáno že síla = ZZ ale velký mord je v příkladu přepočítáván přes tabulku zranění. Jak se tedy má počítat ZZ kouzel u theurga?
Kdyby neexistovalo zlo neznali bychom dobro. Kdyby neexistovala smrt, nepochopily by jsme život. Kdyby neexistovala nenávist nenašli bychom to nejdůležitější....lásku

Amthauer - 28. září 2012 14:44
Amthauer

http://epiza.blogspot.cz/2012/09/tajemstvi-tabulek-drd-aneb-finta-k.html
- What is a life devoid of strife?

Amthauer - 12. září 2012 20:54
Amthauer

http://mfs.webz.cz/drd/bojovekart.pdf
- What is a life devoid of strife?

Gran - 12. dubna 2012 07:22
Gran

Žabikuch 28. března 2012 08:36

Yep, vývoj 2.0 zaštiťuje sám Altar.

Tyky - 28. března 2012 08:43
Tyky

Žabikuch 28. března 2012 08:36
To se zeptej Grana, ale podle mě ano :)
Kdyby neexistovalo zlo neznali bychom dobro. Kdyby neexistovala smrt, nepochopily by jsme život. Kdyby neexistovala nenávist nenašli bychom to nejdůležitější....lásku

Žabikuch - 28. března 2012 08:36
Žabikuch

A to bude oficiální verze, která se objeví v obchodech?

Tyky - 27. března 2012 13:59
Tyky

Žabikuch 27. března 2012 10:47
díky tomu že na tom dělá tak jo :)
Kdyby neexistovalo zlo neznali bychom dobro. Kdyby neexistovala smrt, nepochopily by jsme život. Kdyby neexistovala nenávist nenašli bychom to nejdůležitější....lásku

Žabikuch - 27. března 2012 10:47
Žabikuch

Gran 22. března 2012 16:52
Ona má být verze 2.0? Kde jsi to vyčetl? Zajímalo by mě co plánují za změny.

Dart - 23. března 2012 09:14
Dart

Amthauer 19. března 2012 10:04

Len svojou úrovňou a teda kvalitou magenergie:
Strana 10, Požiadavky pri zoslaní a Hod na zoslanie.
Samozrejme PJ môže mať iný názor ;)

Gran - 22. března 2012 16:52
Gran

Jestli to teď jde, tak ve 2.0 už to nepůjde. :D

Amthauer - 19. března 2012 10:04
Amthauer

Dotaz: Čaroděj v DrD+ je při učení nového kouzla limitován svým stupněm v daném oboru, nebo pouze svou úrovní (a tudíž kvalitou magenergie)? Jde mi to, jestli když jsem na 5. úrovni, ale energetickou mám jen na 3. stupni, se můžu naučit např. Zhyň v křečích [5]?
- What is a life devoid of strife?

Gran - 3. března 2012 12:45
Gran

Kolem 10. 11. 2012 se pětice pracující na DrD+ 2.0 sešla v Praze a celý víkend věnovala hře.
Dokument s veškerými na schůzi dohodnutými změnami byl seskládán dohromady na začátku tohoto týdne a momentálně je kontrolován jak novým týmem, tak částí starého (z DrD+ 1.0)...

Gran - 13. prosince 2011 19:07
Gran

Ze stávajících to rozhodně připadá na Zloděje a co se třeba Assassina týče, tak ten do pastí moc fušovat nejspíš nebude...

Žabikuch - 13. prosince 2011 11:02
Žabikuch

Jasně, ale která postava je nato přímo určená. Já se domnívám, že by to měl být zloděj a pasti měl dělat přes schopnost výroba. Jen to pravidla nepotvrzují přesně.
To předělání pasti přes schopnost Pasti se vztahuje pouze na předělání již vyrobené pasti.

Tyky - 13. prosince 2011 07:28
Tyky

teoreticky zvládá cokoliv jakákoliv postava. Akorát né tak dobře jako jiné :) zlaté pravidlo.
Kdyby neexistovalo zlo neznali bychom dobro. Kdyby neexistovala smrt, nepochopily by jsme život. Kdyby neexistovala nenávist nenašli bychom to nejdůležitější....lásku

Amthauer - 12. prosince 2011 14:49
Amthauer

Žabikuch 12. prosince 2011 10:32
Nejsem si jist, jestli je výroba pod Výrobou či Pastmi, ale vzpomínám si, že mistrovská dovednost v pastech je umožňovala přenastavovat podle sebe. A jiná postava, no, theurg určitě, ale to je trochu jiný (nemechanický) typ pastí.
- What is a life devoid of strife?

Vypisuje se 20 z celkem 839 příspěvků|⇐ 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 42 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)