Fallout (113 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Fallout

Správci:Bombargo
Popis:Aj vas zaujal nadpis?;)
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Ktorý je váš oblúbený finálny boss?
Master (F1)6
Frank Horrigan (F2)6
Kalkulátor (FT)0
Augustus Autumn (F3)1
Legát Lanius (F:NV)1
14 celkem
Nástěnka:
POZOR !!! Pohov !

Který díl Falloutu je nejlepší ? Šestadvacet lidí je přesvědčeno že dvojka. V otázce nejoblíbenější lokace vyhrála s počtem osmnácti hlasů možnost „Celý svět Falloutu je dokonalý, pro kristovy rány !!“. Nejoblíbenějším bojovníkem pro osm z vás je Cassidy v těsném závěsu se Sulikem. No co si budeme nalhávat, Cassidy s Jackhammerem a Sulik se SuperKladivem v prackách .. to jsou argumenty které porazí i ty nejlepší. Hlasování o nejoblíbenější rasu a zmutované zvířátko vyhrál s přehledem Párač ( Deathclaw ). Počet lidí nadšených a znechucených příchodem Falloutu 3 se drží shodně na devíti osobách. Nechť nám náš Santa Gauss přinese vícero orgastických zážitků z radioaktivní pustiny. A když né zážitky tak alespoň svítící moč. Na otázku: ,,Ako sa vola naša milovaná hra?" najviac ludí nechcelo odpovedať, presne 22. A správne odpovedalo 7 ludí: Mahjong. Tuhle diskuzi považuje za dobrý průměr dvacet lidí, tak doufám že se to zlepší. Amen.

Nezapomeňte mrknout do Vaultu Šílené Brahmíny. www.madbrahmin.cz

Veškeré informace o FALLOUT ONLINE najdete ve foru webu madbrahmin.cz. Naprostá většina dotazů už tam byla zodpovězena takže si pročtěte forum a teprve POTOM pište sem.

Dakujem vsetkym za navstevovanie tejto diskusii.

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2772 příspěvků|⇐ 1 ... 111 112 113 114 115 116 117 ... 139 ⇒|

elister - 19. července 2007 02:48
elister

TheDave 18. července 2007 23:55
TheDave 19. července 2007 00:30
tak to pardon, ja jsem spokojen, turn based tam je a to mi staci... ja nervu ze tam bude i real time... to je problem tehc co si ho pusti
"I don't remember our boiler being nuclear" http://www.collectedcurios.com/sequentialart.php

TheDave - 19. července 2007 00:30
TheDave

Ne, jsem zcela pro požitek :-)
Dobře, ale řvát jen proto, že tam bude i realtime?
"Každej si holt dělá tu anarchii po svým." - Charlie

Klaghler O´Pilley - 19. července 2007 00:13
Klaghler O´Pilley

TheDave 18. července 2007 23:55
Nemyslím, že osobní postoj k určitému stylu hraní by bylo třeba podpírat argumenty. Nicméně já třeba taky preferuju souboj na kola, protože si raději užívám hru v klidu a bez zbytečného stresu, že kliknu o vteřinu později nebo dřív a budu muset načítat. Je to sice méně realistické, ale já si to víc užívám. Doufám, že nebudu muset argumentovat ve prospěch požitku!
"Láska, chleba a knihy by měly být zadarmo." Arnošt Lustig

TheDave - 18. července 2007 23:55
TheDave

Ty vole, no neříkej :-) Z tvýho pohledu nejspíš jo, ale já prostě ten tvůj postoj nedokážu pochopit, odpusť mi to. A když něco považuju za pitomost, mám sklony podle toho reagovat...OK, tímto můžeme další debatu na tohle téma pohřbít, jestli ten svůj subjektivní názor nějak nepodpoříš.
"Každej si holt dělá tu anarchii po svým." - Charlie

elister - 18. července 2007 23:53
elister

TheDave 18. července 2007 23:49
to co ted rikas je jasna netolerance subjektivniho nazoru!!!
"I don't remember our boiler being nuclear" http://www.collectedcurios.com/sequentialart.php

TheDave - 18. července 2007 23:49
TheDave

Odpusťte mi ta silná slova, ale OMG! To je fakt to samý, jako tvrdit že realtime boj s možností pauzy je fakt důležitou součástí Icewind Dale nebo Planescapu! Perky, ano, atmosféra, ano, fóry, ano, rasy a potvory, ano, hudba, ano, vymakané dialogy, ano...ale NE turn based systém! Copak nemůžou mít boje šťávu i v jiným systému?
"Každej si holt dělá tu anarchii po svým." - Charlie

elister - 18. července 2007 23:10
elister

TheDave 18. července 2007 20:37
Turn based boje jsou pro me velice dulezitou a velkou casti falloutu! To je subjektivni nazor takze to tezko vyvratis!! ale jak rikas tak todle uz jsme vyresili
"I don't remember our boiler being nuclear" http://www.collectedcurios.com/sequentialart.php

TheDave - 18. července 2007 23:00
TheDave

Hele, jasně, že to bude jiné...nemůžete chtít, aby to bylo stejné. Proto se dělají nové hry, aby přinesly něco nového. Navíc to nedělají ti samí lidi...už proto se některé věci musejí změnit. Kdybyste byli na jejich místě, dopadlo by to navlas stejně...
"Každej si holt dělá tu anarchii po svým." - Charlie

Klaghler O´Pilley - 18. července 2007 22:55
Klaghler O´Pilley

Já se jen obávám, aby pro samá překvapení nebyla atmosféra naopak přehlušena efekty a reálností. Atmosféru totiž podle mého jak ve hře, tak ve filmu nebo knížce, z velké části to, co tam není. Ale na druhou stranu musí se s tím pracovat opatrněm aby se v tom hráč (divák, čtenář) neztratil. Podle mého se to v prvním Falloutu povedlo velmi dobře - byla tam fantastická rovnováha atmosféry, akce, vtipu a já nevím čeho všeho. Proto jsem plesal, když se mi dostal do ruky F2 a byl na tom vlastně stejně. Bojím se, aby se misky vah po takových zásadních zásazích nevýchilily příliš na jednu stranu. To už by skutečně nebyl Fallout.
"Láska, chleba a knihy by měly být zadarmo." Arnošt Lustig

Stenly - 18. července 2007 22:51
Stenly

Mně osobně ke štěstí postačí když zachovaj můj milovanej systém perků v čele s mým nejoblíbenějším : Bloody mess ( Krváček ) Když tam bude tohle, bude to hodno mý pozornosti ;)
„Ptal jsem se Schrödingera, co s tou kočkou dělá ... vždyť je napůl mrtvá!“

TheDave - 18. července 2007 20:37
TheDave

Fallout NENÍ o turn-based, to je prostě jen soubojovej systém. To je jako říct, že GURPS je o výhodách a nevýhodách. Fallout je o atmosféře a o zážitku.

Jediné, co to z něj udělá, je silnější záležitost...ale kdyby sis přečetl, co tu probíráme kousek níž, zjistil bys, že si budeš moct pohled vyscrollovat, takže nevím co řešíš.
"Každej si holt dělá tu anarchii po svým." - Charlie

Drag Oncave - 18. července 2007 17:32
Drag Oncave

elister 16. července 2007 14:00
ssssoooouhlasim
TheDave 16. července 2007 14:10
to teda dela! Fallout JE o turn-based
TheDave 17. července 2007 11:16
ty prekvapeni se tam NEHODEJ :-! to ze super Falloutu udělá akční fallout, a akčních stříleček je až moc :-
Český pravopis je freeware, ale v žádném případě není open source! Používej dle libosti, ale nemodifikuj ho!

TheDave - 17. července 2007 15:24
TheDave

Vím, že to půjde TÉMĚŘ až to izometrického pohledu, ano. Tedy hodně vysoko nad hlavou.
"Každej si holt dělá tu anarchii po svým." - Charlie

elister - 17. července 2007 15:19
elister

TheDave 17. července 2007 15:07
Vis jiste ze to pujde az do izo?
"I don't remember our boiler being nuclear" http://www.collectedcurios.com/sequentialart.php

TheDave - 17. července 2007 15:07
TheDave

Hrál jsi třeba Spellforce? Tam jsi mohl ten TPS vyscrollovat až do izo, stejně jako to imho půjde tady...
"Každej si holt dělá tu anarchii po svým." - Charlie

elister - 17. července 2007 13:37
elister

TheDave 17. července 2007 13:09
jo dik...

v tom pripade pochybuju ze z toho bude izo ale zase lepsi nez nic
"I don't remember our boiler being nuclear" http://www.collectedcurios.com/sequentialart.php

TheDave - 17. července 2007 13:09
TheDave

Third person shooter, prostě pohled třetí osoby.
"Každej si holt dělá tu anarchii po svým." - Charlie

elister - 17. července 2007 12:49
elister

TheDave 17. července 2007 11:16
Ja podoruju 3D zoomovatelne izo... ktere nektere ze zminenych neduhu nema

Ja nemam rad (neprijemne) prekvapeni!! :-)

Zoomopvatelne izo poskytuje taky znacne mnozstvi detailu

Ohledne boju - Vzhledem k tomu ze budou tahove a slibujou po kazdem tahu video probihajiciho boje tak ty me docela zajimaj a myslim ze by to mohlo byt hezke, vsechno si v poho rozmyslet odehrat tahove a pak koukat jak po sobe sijou...

co je to TPS? :))
"I don't remember our boiler being nuclear" http://www.collectedcurios.com/sequentialart.php

TheDave - 17. července 2007 11:16
TheDave

Jasný, že je tam nadhled a hromada fórků, ale...veselost? No dobře, tohle už necháme být.

Izometrický pohled je samozřejmě super, ale to, že vidíš ze světa víc než samotní postavy má i nevýhody. Například nikdy nevidíš celý ten svět, neustále ti ho zakrývají budovy a jiné velké věci. Taky, když na tebe např. někdo čeká za rohem, není to zdaleka takové překvapení, protože ho už dávno vidíš. A samozřejmě neumožňuje takovou míru detailů, která, říkejte si co chcete, je taky důležitá.

Naproti tomu FPS má výhodu daleko většího prožitku, když na tu postapo pustinu a její obyvatele koukáte přímo z vlastních očí, snad se už nestane, že vám na mysli vytane slovo "veselý". Což, pozor, imho vůbec nevylučuje nadhled. Taky umožńuje daleko reálnější boje, když sebou můžete mrsknout, zasprintovat za nějaký barel nebo vrak auta a pak jen poslouchat bušící kulky nebo nepřátele, jak na sebe řvou "obejdi to, flankni ho!"...jasný, tahovej systém a soubojový hlášky byly super, ale tohle posouvá hru úplně jinam. A jestli to odmítnete jen proto, že to bude jiné, můžete se jít bodnout...to se pak můžete jít zahrabat do svého doupěte s výběrem starých pecek a mít pokoj.

Mimochodem, FPS neznamená, že to bude automaticky celé v realtime...akční body tam budou. A navíc bude možnost si přepnout to TPS a ten vyscrollovat téměř až do izometrickýho pohledu, takže...nebrečte.
"Každej si holt dělá tu anarchii po svým." - Charlie

elister - 17. července 2007 01:38
elister

Klaghler O´Pilley 17. července 2007 00:08
Presne takovou veselost jsem myslel ;) , jde mi prave o nadhled
"I don't remember our boiler being nuclear" http://www.collectedcurios.com/sequentialart.php

Vypisuje se 20 z celkem 2772 příspěvků|⇐ 1 ... 111 112 113 114 115 116 117 ... 139 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)