Filmy (35 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Filmy

Správci:jozin, agarwaen, anuvin, Klaghler O´Pilley, Lerion
Popis:Diskuze o filmech.
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Na co se nejvíc těšíte z premiér prvního půlroku?
2. 1. Zpátky do ringu0
2. 1. 47 Róninů0
9. 1. Na život a na smrt0
9. 1. Něžné vlny0
9. 1. Nymfomanka, část II.0
16. 1. Vlk z Wall Street0
23. 1. Hercules: Zrození legendy0
30. 1. Jack Ryan: V utajení0
30. 1. Krásno0
6. 2. Dědictví aneb Kurvaseneříká1
6. 2. RoboCop0
6. 3. 300: Vzestup říše3
13. 3. Need for Speed0
20. 3. Pompeii0
27. 3. Noe0
3. 4. Kapitán Amerika: Zimní voják1
15. 5. Godzilla0
22. 5. X-Men: Budoucí minulost0
19. 6. Jak vycvičit draka 21
26. 6. Transformers: Age of Extinction0
6 celkem
Nástěnka:
..

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 1224 příspěvků|⇐ 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 ... 62 ⇒|

Amthauer - 16. srpna 2009 22:40
Amthauer

Alfonzo 16. srpna 2009 22:39
Však jo, rampa ve filmu vidět není, ale při skoku ji ve skutečnosti použili...
- What is a life devoid of strife?

Alfonzo - 16. srpna 2009 22:39
Alfonzo

Amthauer 16. srpna 2009 22:10
Já jsem četl, že by autobus spadl o dva metry dolů a že by musel mít nejmíň patnácti ° rampu :).
Magma is a funny word... Magma...

Amthauer - 16. srpna 2009 22:10
Amthauer

Alfonzo 16. srpna 2009 20:39
O to jsem viděl, tuším, dokument a ano, autobus to skočil, ale... s pomocnou šikmou rampou pro získání úhlu a s jen jedním kaskadérem, který byl navíc přivázaný do speciálních popruhů. :)
- What is a life devoid of strife?

Alfonzo - 16. srpna 2009 20:59
Alfonzo

Annox 16. srpna 2009 20:51
Jo, to věřím. Viděl jsem ukázky a může to bejt docela krutej film :).
Magma is a funny word... Magma...

Annox - 16. srpna 2009 20:51
Annox

Byl jsem na G I Joe...

A? Akční NÁÁÁŘEZ :-D
Moderní realista uznává pouze pesimistický optimismus.

Alfonzo - 16. srpna 2009 20:39
Alfonzo

Včera jsem se díval na Nebezpečnou rychlost a vzpomněl jsem si na článek z Premiere, kde se zjišťovalo, jestli jsou některé z akčních sekvencí fyzikálně proveditelné. Co myslíte? Mohl by autobus přeskočit patnáctimetrovou propast? :)
Magma is a funny word... Magma...

Annox - 14. srpna 2009 20:59
Annox

Klaghler O´Pilley 14. srpna 2009 16:40

Ne, to smrdí až za humny... :)
Moderní realista uznává pouze pesimistický optimismus.

Klaghler O´Pilley - 14. srpna 2009 16:40
Klaghler O´Pilley

agarwaen 14. srpna 2009 15:09
To zase zavání touhou po větším kšeftu...
"Láska, chleba a knihy by měly být zadarmo." Arnošt Lustig

Annox - 14. srpna 2009 16:33
Annox

Amthauer 14. srpna 2009 16:19

:-D
Moderní realista uznává pouze pesimistický optimismus.

Amthauer - 14. srpna 2009 16:19
Amthauer

Annox 14. srpna 2009 16:16
Vím, vím. :)
- What is a life devoid of strife?

Annox - 14. srpna 2009 16:16
Annox

Amthauer 14. srpna 2009 16:11

Naopak Director's Cut je v trilogii o 4 hodiny delší :-D
Moderní realista uznává pouze pesimistický optimismus.

Amthauer - 14. srpna 2009 16:11
Amthauer

Annox 14. srpna 2009 15:30
No, Pána prstenů chtěli naopak zmáčknout na dva, ještě že to neudělali. ;)
- What is a life devoid of strife?

Annox - 14. srpna 2009 15:30
Annox

agarwaen 14. srpna 2009 15:09

Zase... proč vždy, kdž chtěj dělit filmy, znamená to že film suck...
Moderní realista uznává pouze pesimistický optimismus.

agarwaen - 14. srpna 2009 15:09
agarwaen

Klaghler O´Pilley 14. srpna 2009 13:35

Poslední díl je lepší než předposlední. V případě filmu je 6ka předpředposlední. 7čku chtěj rozdělit na dvě části.
http://bandzone.cz/zixi

Klaghler O´Pilley - 14. srpna 2009 13:35
Klaghler O´Pilley

Alfonzo 14. srpna 2009 11:50
To mě napadlo, ale nebylo by jednodušší, kdyby mu to řekl sám? Přijde mi to zbytečně překombinované. Jde jim o čas a o víc než jeden život a oni vyplýtvají spoustu energie na získání informace, kterou už mají. V tak vypjaté situaci mi to přijde poněkud hloupé, ale budiž. Jak jsem napsal, doufám, že poslední díl bude lepší.
"Láska, chleba a knihy by měly být zadarmo." Arnošt Lustig

Alfonzo - 14. srpna 2009 11:50
Alfonzo

Klaghler O´Pilley 14. srpna 2009 11:31
To máš asi pravdu. Myslím, že v téhle fázi jde už spíš o komerční důvod. Ale musím s tebou souhlasit v tom, že film může mít děj, i když ho jeho předloha nemá. A mohu ti idpovědět jen na jednu otázku, kterou jsi položil, byť byly určitě míněny řečnicky: Brumbál tak toužil po vzpomínce o viteálech jen proto, aby se o nich dozvěděl Harry a mohl po nich pátrat také. Jak můžeš pátrat po něčem, o čem nevíš, co to je? :)
Magma is a funny word... Magma...

Klaghler O´Pilley - 14. srpna 2009 11:31
Klaghler O´Pilley

Alfonzo 14. srpna 2009 10:30
Jak už jsem kdesi psal, filmy hodnotím z hlediska filmového diváky bez ohledu na předlohu. Pokud se předloha k filmovému zpracování nehodí, nemá smysl podle ní dělat film. Nikde není řečeno, že filmové zpracování musí mít stejný počet dílů jako knižní předloha.
Mám pocit, že to je z filmu cítit ze všeho nejvíc - že se jedná o povinnost. Mám pocit, že scénárista psal jen proto, aby díl byl a stejně tak většina akcí postav na mě působila dojmem umělosti - postavy jednaly jen proto, že to scénárista napsal. A to se nezmiňuji o zjevně nelogických zápletkách: Proč Brumbál tak strašně chtěl informaci o vitalech, když už stejně dávno vitaly sháněl a sbíral? Proč Harry vyběhl z Weasleyovic domu za jakousi čmouhou na blatech? A proč ta madam běžela za ním? Proč vůbec všichni někam běželi? Proč jim ten dům vůbec zapálili? atd.
"Láska, chleba a knihy by měly být zadarmo." Arnošt Lustig

Alfonzo - 14. srpna 2009 10:30
Alfonzo

Klaghler O´Pilley 13. srpna 2009 22:34
Víš, pověz, jak může mít film děj, když jeho předloha ho prakticky nemá? Jinak s tebou souhlasím, ten film byl jen o dospívání a pubertě, ale scény typu "Harry jde k Hagridovi poté, co se napil toho lektvaru" byly podlě mě hodně zdařilé.
Magma is a funny word... Magma...

Klaghler O´Pilley - 13. srpna 2009 22:34
Klaghler O´Pilley

Tak jsem byl v kině na šestém Potterovi a byl jsem vcelku zklamán. Mám pocit, že autoři potřebovali přes dvě hodiny jenom k tomu, aby nám sdělili, že kouzelníci nežijí v celibátu (což se dalo při zvážení kouzelnických a smíšených familií vyvodit už z předchozích dílů), a rozdali karty pro díl sedmý. Vtipy většinou trapné, děj víceméně nulový a nepřehledný (motivace některých postav jsem občas fakt nechápal), efekty opulentní. Doufám, že to bylo jenom takové nepovedené nadechnutí před posledním dílem.
"Láska, chleba a knihy by měly být zadarmo." Arnošt Lustig

Annox - 12. srpna 2009 18:46
Annox

Alfonzo 12. srpna 2009 18:37
Vysaj, umej nádobí a vypal mi 10x Black Sabbaty :-D
Moderní realista uznává pouze pesimistický optimismus.

Vypisuje se 20 z celkem 1224 příspěvků|⇐ 1 ... 33 34 35 36 37 38 39 ... 62 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)