Historický šerm (17 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Historický šerm

Správci:Yarpen, Babin Úd
Popis:dřevěné zbraně nechte doma, tady vám jsou k ničemu
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Nástěnka:
Hledá se někdo schopný se zájmem o šerm, kdo by mi chtěl pomáhat. Přecijen i já se hůř krotim a je lepší když bude správcovat víc lidí.
Žádám všechny uživatele diskuze, aby měli podloženo co říkají a chovali se slušně. Zároveň je žádám, aby se nevyjadřovali k tématu jehož zodpovězení je mimo jejich zájem a tím neuváděli ostatní uživatele v omyl.

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 429 příspěvků|⇐ 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 22 ⇒|

Linda - 15. března 2008 11:47
Linda

Já jdu dneska poprvý na šerm, tak se budu brzo zůčastňovat zdejších debat...:)

Yarpen - 13. března 2008 19:45
Yarpen

Indyján 13. března 2008 19:41
Protože se jima nešermuje, ale míří a střílí. Ano, je mi jasné, že mi budeš oponovat puškama s bajonetem, ale tak rozhodně primárním cílem i takové zbraně bylo zneškodnit nepřítele kulkou nikoliv bajonetem, to byla poslední možnost.
Indyján 13. března 2008 19:39
Ale dostal bys to pod dvě kila. On když se ten plech vykalí, tak něco snese a tim košem jsi se taky nekryl, ten tam byl jen kdyby náhodou. Nemusel bejt bůh ví jakej...
Po všech dveřích {br} pečlivě se rozhlédni,{br} nežli vejdeš dál;{br} neboť nikdy nevíš,{br} kde nepřátelé sedí{br} v síni na lavici.{br} Snorri Sturlusson Gylfiho obluzení,{br} výňatek ze starší eddy. 12. století{br}

Indyján - 13. března 2008 19:41
Indyján

A ty jsi dělal anketu? Proč jsi vyloučil střelné zbraně?Yarpen 13. března 2008 19:36
"Lepší mrtvej frajer, než živý srab!"MM

Indyján - 13. března 2008 19:39
Indyján

Yarpen 13. března 2008 19:36 Jasně, moje jednoručka má pod kilo, 2 kila jsem bral jako max. horní hranici. Ale vzhledem k masivnosti koše to pod kilo a půl dostaneš těžko. Rapíry a kordy v 17. stol. mají zhruba 1 a čtvrt kila a jsou rozhodně subtilnější.
"Lepší mrtvej frajer, než živý srab!"MM

Yarpen - 13. března 2008 19:36
Yarpen

Harald 13. března 2008 18:40.
Harald 13. března 2008 18:45.
Určitě neváží víc jak jeden a půl kila. Navíc claymore je stejně jako první varianta sečná zbraň nevím, co je na tom k nepochopení...http://www.drakkaria.cz/images_items/skotsky-claymore_2.jpghttp://www.arscives.com/vevans/images/2.3-Scottish-Basket-Hilt_small.jpg

Indyján 13. března 2008 18:54.
Tolik určitě nevážil, tolik nemůže mít žádná jednoručka. Leda by jí vyrobil Kronďák..
Po všech dveřích {br} pečlivě se rozhlédni,{br} nežli vejdeš dál;{br} neboť nikdy nevíš,{br} kde nepřátelé sedí{br} v síni na lavici.{br} Snorri Sturlusson Gylfiho obluzení,{br} výňatek ze starší eddy. 12. století{br}

Indyján - 13. března 2008 18:54
Indyján

claymor, je skotský dvouruční meč, jistě. Ale ten cos popsal je skotský palaš, začal se používat až v 17. století a je jednoruční. To že ty držels nějakou repliku od Tondy z garáže ještě neznamená, že váží víc jak 2 kila. V originále.
"Lepší mrtvej frajer, než živý srab!"MM

Harald - 13. března 2008 18:45
Harald

A jestli teda chcete nějakou obouruční zbraň, tak budu opět jmenovat skotsko (je to moje historicky i krajinou oblíbená země), a můźu říct, že tam není místo na to, abych hlasoval pro claymore...
No to sem z toho magor

Harald - 13. března 2008 18:40
Harald

Indyján 13. března 2008 18:37
Těžký je... měl sem ho v ruce.. a jak je śirokej a má koš, tak je to dost záhul... a je jednoruční, bčas pouźíván jako jeden a půl ruční... já sem ho uvedl jako tu těžkou zbraň... sem psal:"Já preferuji obouruční a těžké zbraně..." Obouručák taky vytáhnu, ale z těch těžkejch mě napadl právě highland-guard
No to sem z toho magor

Indyján - 13. března 2008 18:37
Indyján

Jo, hezké. Kdo by neznal skotský meč. Jenže není těžký a je jednoruční!!
"Lepší mrtvej frajer, než živý srab!"MM

Harald - 13. března 2008 18:29
Harald

Skotský meč s mohutným košem ze železných plátu, asi 4,5 cm širokou čepelí a dlouhý kolem 90 cm. Zbraň to byla výlučně sečná, a velmi těžká. Byla často mohutně vykládaná, často také fungovala jako znak vážnosti. Stručnej souhrn... To byla zbraň...
No to sem z toho magor

Yarpen - 13. března 2008 17:36
Yarpen

Indyján 13. března 2008 15:41
To by mě taky zajímalo, slyším to prvně...
Po všech dveřích {br} pečlivě se rozhlédni,{br} nežli vejdeš dál;{br} neboť nikdy nevíš,{br} kde nepřátelé sedí{br} v síni na lavici.{br} Snorri Sturlusson Gylfiho obluzení,{br} výňatek ze starší eddy. 12. století{br}

Indyján - 13. března 2008 15:41
Indyján

Harald 13. března 2008 15:32 A to je jako co?
"Lepší mrtvej frajer, než živý srab!"MM

Harald - 13. března 2008 15:32
Harald

Anketa je nedostačující: Já preferuji obouruční a těžké zbraně... jako třeba Highlandguard... To je boží věcička...
No to sem z toho magor

Yarpen - 12. března 2008 20:24
Yarpen

Indyján 12. března 2008 20:00
Mě na lásku k vikingum stačilo málo... Např: http://www.os-midgard.info/midgard/oclenech/dagfari/dagfari_vik_zbr.jpg
nebo:
http://www.templ.net/pics-weapons/124-viking_sword/124-corpus-v.jpg

Zkrátka hned jsem se zamiloval
http://webber.cz/smiles/0087.gif
Po všech dveřích {br} pečlivě se rozhlédni,{br} nežli vejdeš dál;{br} neboť nikdy nevíš,{br} kde nepřátelé sedí{br} v síni na lavici.{br} Snorri Sturlusson Gylfiho obluzení,{br} výňatek ze starší eddy. 12. století{br}

Indyján - 12. března 2008 20:00
Indyján

Vikingové jsou super, zkusil jsem si veslování na drakaru, to byl zážitek! Ale člověk si musí vybrat, i tak těch období dělám moc.
"Lepší mrtvej frajer, než živý srab!"MM

Yarpen - 12. března 2008 19:01
Yarpen

Indyján 12. března 2008 18:59
Já jsem rád, že tam je i to 10. st. jinak bych byl s mým vikingem v Prčicích... :)
Po všech dveřích {br} pečlivě se rozhlédni,{br} nežli vejdeš dál;{br} neboť nikdy nevíš,{br} kde nepřátelé sedí{br} v síni na lavici.{br} Snorri Sturlusson Gylfiho obluzení,{br} výňatek ze starší eddy. 12. století{br}

Indyján - 12. března 2008 18:59
Indyján

Aha, To moc lidí nedělá. Držím palce. V gotice se držím těžké gotiky. Halapartník druhá pol. 15stol. a zač 16.
"Lepší mrtvej frajer, než živý srab!"MM

Yarpen - 12. března 2008 18:51
Yarpen

Indyján 12. března 2008 18:07
Fotky jsou povětšinou z ne příliš historického vystoupení "démon" ale právě z tý vše gotiky se to kluci snaží přesměrovat na 10.-12. století...
Po všech dveřích {br} pečlivě se rozhlédni,{br} nežli vejdeš dál;{br} neboť nikdy nevíš,{br} kde nepřátelé sedí{br} v síni na lavici.{br} Snorri Sturlusson Gylfiho obluzení,{br} výňatek ze starší eddy. 12. století{br}

Indyján - 12. března 2008 18:07
Indyján

To má být jako co? Které století? Podle fotek děláte allgothik
"Lepší mrtvej frajer, než živý srab!"MM

Yarpen - 12. března 2008 17:57
Yarpen

Indyján 11. března 2008 16:22
Ne, třicítka to není. Původně to měla být vrcholná gotika, ale nakonec skončíme mezi koncem raného středověku a začátkem gotiky.
Po všech dveřích {br} pečlivě se rozhlédni,{br} nežli vejdeš dál;{br} neboť nikdy nevíš,{br} kde nepřátelé sedí{br} v síni na lavici.{br} Snorri Sturlusson Gylfiho obluzení,{br} výňatek ze starší eddy. 12. století{br}

Vypisuje se 20 z celkem 429 příspěvků|⇐ 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 22 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)