Hurikán (2 strany zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Hurikán

Správci:Par-Salian
Popis:Diskuze ke stejnojmenné pirátské jeskyni.
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Nástěnka:

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 206 příspěvků|⇐ 1 2 3 4 5 6 ... 11 ⇒|

Par-Salian - 15. dubna 2010 22:36
Par-Salian

Eiris 15. dubna 2010 22:30
a jak se tam zatoulal ten lev? že by "Tarská trojka" :)
"Est Sularus Oth Mithas"..."Má čest je můj život".

Myrdin - 15. dubna 2010 22:33
Myrdin

Eiris 15. dubna 2010 22:30
:D
kde je laska neexistuju hranice (ani tie geneticke :D)
If you stare too long into the Abyss, the Abyss stares back into you - Friedrich Nietzsche

Par-Salian - 15. dubna 2010 22:31
Par-Salian

Jako schopnosti vlkodlaka bych viděl spíše ty, co již dříve navrhl Myrdin (nějakých 5 základních vyber... bylo jich tam myslim více)

Dále o vlkodlakovi:
Myrdinův nápad "civilizované vlkodlačí rasy" se mi líbí a proto bych to neodsuzoval. Chtěl bych aby to bylo něco jako Dr. Jekyll a pan Hide, neboli...

Poklidně večeřící v lidské podobě a v boji zuřivá besti (ve vlčí formě). Taky by nebylo od věci kdyby se střetávali obě osobnosti... i když by se jednalo o stejnou osobu, bylo by jakési nutkání se proměnit ve vlka a naopak dlouhá doba ve vlčí podobě by si vyžadovala přeměnu zpět na člověka (jakási touha po civilizovaném životě)

Myrdine: to s tím tvým zmatením... myslel jsem to tak, že čím delší dobu by jsi byl vlk (řádově v týdnech) tím větší by to mělo dopad na tvojí lidskou formu. Stával by si se větší bestií a zapomínal bys jaké to je být člověkem, až by se mohlo stát, že by jsi "zdivočel" nadobro. A naopak, čím déle by jsi zůstával člověkem tím více by jsi zapomínal jaké to je být vlkodlakem až by jsi jednoho dne ztratil touhu se přeměnit. Ber to, jako kdyby jsi ze ZOO vypustil v zajetí chovaného lva. Celý život od malička vyrůstal v ZOO a najednou bác a je v přírodě, kde bojuje o holý život s ostatními predátory. Krásný příklad opaku je Tarzan a návrat do civilizace... tak by jsi se mohl cítit, kdyby jsi propadl zvířecí formě a jednoho dne se náhodou proměnil zpět na člověka... Věděl bys, že tento způsob života znáš, ale vše by pro tebe bylo zase nové, zapoměl by jsi hodně věcí... psát, číst, nedokázal stolovat, ze začátku by jsi měl problémy i s vlastním pohybem...
"Est Sularus Oth Mithas"..."Má čest je můj život".

Myrdin - 15. dubna 2010 22:31
Myrdin

OT: Aktualna ikonka mojej postavy je velmi štylova :D *radim pozret uz len pre pobavenie :)
If you stare too long into the Abyss, the Abyss stares back into you - Friedrich Nietzsche

Eiris - 15. dubna 2010 22:30
Eiris

//Vložka ku zasmání, aneb: Několik chvil předtím, než její rodiče začli vytvářet "Mojí" Postavu...

http://galleries1.adult-empire.com/71/7137/065/pic/7.jpg
***___Vymýšlím něco vtipného a inteligentního, co sem napíšu___***

Eiris - 15. dubna 2010 19:57
Eiris

Tak jediné co si dovolím pohanit, a to doslova, aura morálky u vlkodla se mi zdá naprostá blbost (Nic ve zlém a nic urážlivého, ale jinak to nazvat neumím) Tohle bych viděla u paladina, jako boj za správnou věc, nebo něco u kněze, ale u vlkodlaka, že to bude zvyšovat morálku, to ani omylem, třeba už jen proto, že jako inteligentní osoba bych se bála, že v návalu zuřivosti praští i do mě, nebo až dojdou nepřátelé vrhne se na mě, nebo dokonce to, že si uvědomím, že v zuřivosti bojuje, ale klesá muobrana. Tedy dříve, či později padne. Tedy mě k vítězství asi nedovede a pokud ano, za jakou cenu. Navíc jeho charizma, draví styl, celkové vzevření a ještě běsnící hrouda svalů a drápů. Sorry, ale já rozhodně jsem proti nějaké auře morálky u vlkodlaka...
***___Vymýšlím něco vtipného a inteligentního, co sem napíšu___***

Myrdin - 15. dubna 2010 17:58
Myrdin

Ako som povedal, nejdem hrat klasickehych vlkolakov ako tupe bestie co si nevedia vybreat medzi tym ci rotrzhaju prveho toho spicatoucheho elfa alebo toho male tlsteho trpaslika. Nakoniec ich roztrhaju oboch.
Neviem co je tvoja predstava, ale ja som uz unaveny z klasickych vlkolakov, a chcem si zahrat nieco zabavnejsie. Ak ti to je tazke pochopit takto skus si to interpretovat ako Worgena s WoWka - nechcel som tento priklad pouzit ale budiz.
A aby som odpovedal na tvoju otazku - ako vlkolak aj keby som bol vzdelany akadmik, asi do moc vela miest, vitany nebudem ze ? takze asi tazko by som mohol vojst do krcmi na pintu piva a zistit ci pre nasu druzinu nieje v tejto oblasti nieco zaujimave. Asi tazko by do mesta pustili demonku, a keby mali knaza, tak ten by vycmuchal aj upira. Premena spet na cloveka teda rozhodne nieje zbytocnot ako si myslis :) Ja som nedosiel hrat akcnu mlaticku ale dobry pribeh kde sa fantazii medze (az tak velke teda) nekladu. Neries to, naco aj ? tvojej postavy sa to netyka, a pokial to ja dokazem odohrat dostatocne dobre ako RP, tak by ti to vadit nemalo
If you stare too long into the Abyss, the Abyss stares back into you - Friedrich Nietzsche

Marik - 15. dubna 2010 17:02
Marik

A načo ty chceš vlasne mat niečo také ako premena na človeka. Ak si človek tvoja premena na bestiu je kúzlo ... ak si bestia tak premena na človeka je hlúpost. Nevidím jediný dovod, ak si beštia si teda viac zviera ako človek takže, to čo je pre nás humanoidov každodennost je pre teba ako beštia nezmyselnost. Nepotrebuješ vediet stolovat a jest príborom, nepotrebuješ si kupovat jedlo, ulovíš si ho a rovnako tak si myslím že beštia nemá potrebu chodit po meste a diskutovat o problémoch ako babky v MHD. Skor by som to riešil, v prípade že si beštia, kúzlamy takého typu aby si sa nemusel menit na človeka. Teda ak moc chceš "čarovat"(skôr nejaké zvieracie gestá) a nestačí ti namakaný bojovník tak kúzla typu(vymyslím si):

-passiv-
Aura morálky (priatelia ktorý bojujú po tvojom boku sa cítia mocnejší ako nepriatel čo im pridáva lepší pocit a chut do boja, morálku)
Beštia (teda niečo od prírody, zlepšená samoliečba, odolnost...)
Lycantorpia (šanca na premenu...)

-aktiv-
Zavrčanie alebo zvolanie (niečo na zníženie morálky okolných jednotiek, pripadne strach)
Zúrivost (niečo na báze berserkru, +staty a pod.)

ale dávat tam kúzlo premeny na človeka v ktorom si šaman, čarodej, zaklínač(to je jedno) ... nepotrebné a blbost

tot moj názor k tvojmu vlkodlakovy :D

Myrdin - 15. dubna 2010 16:25
Myrdin

Ok takze spravil som male upravy, hybrida mojej a Eirisinej tabulky pre vlka, a ludsku pre cloveka.
VLKOLAK - - - - - - - - - -CLOVEK
(22) STR 10 + 10 = 20__ __(18) STR 10 + 5 = 15
(22) DEX 8 + 12 = 20 __ __(16) DEX 8 + 5 = 13
(18) CON 11 + 5 = 16 __ __(16) CON 11 + 4 = 15
(16) INT 9 + 0 = 9 __ __(18) INT 9 + 4 = 13
(18) WIS 10 + 8 = 18 __ __(22) WIS 10 + 10 = 20
(16) CHAR 8 + 0 = 8 __ __(22) CHAR 8 + 8 = 16

Ako sa da postrehnut tak je to drasticky rozdiel co do bojovnosti. Na ludsku podobu som ako saman, dal len 16 Constituciu - saman je tiez kuzelnik, pochopitelne. Char a Wis som dal vysoke (saman musi vediet rozpravat a viest svoj lud, a musi byt aj mudri a rozhodovat s rozvahou). Teda v ludskej podobe sa budem snazit drzat z pozdali, a budem pouzivat bud luk, ale jedno z dvoch utocnych kuziel (z 5) ktore mam - som saman nie bojovy mag, moja uloha bude podoporovat, osetrovat a rozpravat s duchmi, nie mrskat ohnive gule na nepriatelov :D
If you stare too long into the Abyss, the Abyss stares back into you - Friedrich Nietzsche

Myrdin - 15. dubna 2010 16:00
Myrdin

co viem tak zakaz multiclassu nieje.
za druhe ziadny pokles statov sa nekona, ako bolo napisane budem muset mat dve tabulky. Kazdu budem mat inak rozdelenu.

Mimoto nezabudaj ze nehrame tu PC RPG, a teda kuzla su tu tuho RP a obvykle ich ani nespamujes. Vyvolat jedno kuzlo zaberie nejaky cas (neviem podla coho sa meraju ritualy, ale ked sme sa o tom s PJ vcera bavyli, povedal ze mam si nejake ritualy a gesta pripravit, takze predpokladam, ze vyvolanie jedneho kuzla obnasa jeden dva herne cykli), takze to rozhodne neni ze - postavim sa na bok lode a budem z dlane vrhat jeden fireball za druhym :)

O presilenost sa neboj, za prve na nej nezalezi pretoze ako vravim nehrame tu akcne bojove RPG, a za druhe poznas ma a vies ze ja som balancer a nemam problem si dat vlastnost co ma za urcitych podmienok oslabuje.
If you stare too long into the Abyss, the Abyss stares back into you - Friedrich Nietzsche

Marik - 15. dubna 2010 15:52
Marik

Plne súhlasím s PJom musíš si vybrat či chceš byt šaman ktorý sa mení na vlkodlaka alebo chceš byt ten vlkodlak ktorý dokáže zmenit na človeka.

Ked budeš šaman budeš moct čarovat kúzla a zároven sa premenit na vlkodlaka nie však na dobu akú chceš. Dajme tomu že ti klesne "zúrivost", padneš na zem a budeš oslabený no nie natolko aby si sa nevedel pohybovat. Teda nebudeš moct behat vo vlkovy a ked ti bude horet za prdelou zmeníš sa na šamana a začat čarovat mocné kúzla, následovne potom opat do vlka ...

Ked si vybereš druhú možnost si teda tiež šaman ktorý je ale natolko posadnutý lycantropiou že nemá potrebu byt v človečej forme, teda budeš už viac zviera ako človek. To znamená že ty ked sa zmeníš na šamana nestane sa s teba niekto uplne iný, stále to budeš ty akurát budeš mat inú vyzáž a budeš slabší. A ako dovod prečo sa vrátit spat do formy je tvoja "posadnutost", teda vieš že ked budeš vlkodlak budeš opat silnejší, rýchlejši ...

Záver : Tvoje staty ako sila a obratnost by maly klesnút dole za ceny toho že si schopný komunikácie čo sa rovná obrovský nárast charizmy. Kúzla by som do človečej formy v tom druhom prípade moc nedával lebo nevidím dovod prečo by si mal byt aj silný, rýchly vlkodlak a ešte aj mocný čarodej. Bolo by to skoro ako multiclass. V prvom prípade to je možné, pretože tvoj prvotný charakter je čarodej(šaman).

Myrdin - 15. dubna 2010 15:22
Myrdin

Dobre, takze riesenie je nasledovne:

Musim si vybrat hlavnu podobu a pridat jej staty.
Musim si vybrat druhu podobu a pridat jej staty.
Musim rozdelit ktore vlastnosti platia pre ktoru podobu a co je ktora podoba schopna vyuzivat.

Toto je jasne, a za chvilku to stihnem upravit.

Co ma trosku zmietlo, je co si napisal PJ.
Teda, ak sa rozhodnem pre vlciu podobu ako hlavnu, nemozem v tej ludskej pouzivat samansku magiu ?
Alebo to bolo skor myslene ze ked sa po dlhej dobe premenim na cloveka, mozem robit veci ako clovek, ale este stale budem mat spravanie a myslenie ako bestia (ako si napisal, ze "casom sa civilizujem") na nejaku dobu ?
If you stare too long into the Abyss, the Abyss stares back into you - Friedrich Nietzsche

Par-Salian - 15. dubna 2010 12:40
Par-Salian

to jo, ale je zapotřebí si ujasnit, která verze je primární, a která sekundární. Sekundární musí být zpravidla slabší. Pokud by se tak nestal je to skoro jako hra za dvě postavy a tudíž i velká výhoda.

Je tedy rozdíl být např. člověk šaman, který se díky svým schopnostem promění na vlkodlaka (či jinou bestii), aby tak v boji zvýšil svoje atributy.

Či být vlkodlak, který využívá této možnosti proměny jako možnost, jak navštívit město, aniž by mu městská stráž nezabodla halapartu do zadku:)

Co se týká WIS, ať je podoba jaká chce, pořát se jedná o stejnou bytost a to co prostě v hlavě nemá, nikde nevyčaruje jen tak. Pokud nepoužije lektvar či něco jiného. Zase je to od verze:
Primárně člověk když se promění na vlkodlaka má stejnou WIS jako v lidské podobě, ale po delší době v této podobě je šance, že začne divočet a tudíž mu klesat WIS za cenu nárůstu jiných atributů
Primárně vlkodlak (pokud hovoříme o nové rase, která se může proměňovat na člověka)
má opět v hlavě jen to, co ve své původní podobě, ale zase po delší době mezi lidmi může zcivilizovat a učit se novým věcem, ale WIS se mu přenese i do vlčí podoby.

Ať tak či onak dlouhá doba v jedné podobě má vliv na tu druhou ať už kladnou či zápornou. A proto jediným východiském, jak navrhovala Eiris, je dvojitá statistika.
"Est Sularus Oth Mithas"..."Má čest je můj život".

Myrdin - 15. dubna 2010 12:23
Myrdin

Eiris 15. dubna 2010 12:19
hmm vidim ze si dala rovanku (vysoku) charizmu do obydvoch podob. To je v podstate pointa.

Malo kdo sa bude rozpravat s vlkodlakom, ale proti obycajnemu cloveku nikdo nic nema.
Co sa tyka vysokej charyzmi kvoli "respektu a strachu" tak v tomto pripade by som pripadne urobil vlastnost "Straslivy" a zamenil to za tu zurivost ( v podstate v vlcej podobe by akokeby pridavala charizmu - ale len v zmysle strachu, nic viac.
If you stare too long into the Abyss, the Abyss stares back into you - Friedrich Nietzsche

Eiris - 15. dubna 2010 12:22
Eiris

Budu tu odpoledne. Nechám to na Vás. Já své řekla...
***___Vymýšlím něco vtipného a inteligentního, co sem napíšu___***

Myrdin - 15. dubna 2010 12:19
Myrdin

PS:

Ztrata WIS nenastane ziadna, kedze body su do nej vlozene.
Ako clovek budem saman a teda ten WIS by som si tam navysil tak jak ho mam teraz, Preto mi pripada zbytocne robit dve samostatne tabulky. Primarne budem vo vlcej podobe, a len v situaciach kde to bude nutne sa budem menit na cloveka, napr. vstup do mesta a pod. Hovoril som ze skusim vykreslit vlkolakov nie ako prekliatie ale skôr ako rasu :)
If you stare too long into the Abyss, the Abyss stares back into you - Friedrich Nietzsche

Eiris - 15. dubna 2010 12:19
Eiris

Teoreticky ano...

Pokud bys byl ve "Vlčí" Podobě, měl bys cca.

STR 22
DEX 18
CON 18
INT 16
WIS 22
CHA 16

A v "Lidské" Bys měl...

STR 22
DEX 22
CON 18
INT 16
WIS 16
CHA 18

+- Návrh...

Nebo dokonce dát u "Vlkodlačí" Jeden limit 22 Navíc, ale u "Lidské" Jeden vzít. myslím, že nejvíce by vlkodlaku odpovídalo, podle mě...

Vlk:

STR 22
DEX 22
CON 18
INT 16
WIS 22
CHA 16

Člověk:

STR 18
DEX 22
CON 18
INT 16
WIS 16
CHA 16
***___Vymýšlím něco vtipného a inteligentního, co sem napíšu___***

Myrdin - 15. dubna 2010 12:17
Myrdin

Par-Salian 15. dubna 2010 11:44
V prirode funguje krasna vec. V zvieracich spolocenstvach zalozenych na bazi viacerych clenov grupy sa vzdy nachadza jedinec nazyvany "Alfa Samenc/Samica", ktory svorku vedie. Je to obvykle najsilnejsi a najprefikanejsi vlk v svorke.
Takze u tej lykantropie (ososbne myslim ze by bola blbost nechat PJ hrat za tu premenenu bestiu, zbytocné), by to malo nasledny vpliv v tom ze ta potvora by brala vacsieho a silnejsieho jedinca (teda toho kto ju stvoril) ako Alfaka.
Divoke zvierata premenene, by teda velice VYNIMOCNE zautocili na svojho pana. U humanoidov, by to mohlo byt neutralne, a zalezi na samotnom humanoidovy (ak by to bol napr love bestii, a sam by sa stal jednou, tak by asi zautocil a potom by sa pravdepodobne pokusil zabit sam seba, alebo by zdivocel a zosalel). Treba si uvedomit ze zatial co ja som vlkolak ktory na bazi evolucie ziskal vacsiu cast svojej ludskej podstaty spet, vlcia bestia nakazena a premenena nieco take nema, a ani ta premena by nebola dokonala.

Co sa tej DEX tyka - nie je nejake pravidlo ktore u konkretnych postav zamiena statistiku DEX za STR ak je postava takeho zamerania (na pc hrach, zalozenych na DnD to zvyklo byvat pre agilne postavy). Teda nie jedna silna rana, ale skor sled viacerych utokov, sice postradajucich taku silu za kazdym ale o to s vacsou finesov (otrepany priklad: Drizzt vs Wurfgar ci jak sa volal ten barbar).

Dieta divociny - ano necham to asi iba na komunikaciu s vlkmy, na zaklade zvieracej znakovej a pachovej reci. Ale dodam k tomu moznost citat v znakovej reci inych zvierat, ktore niesu vlci.

Tu zurivost - niesom si nou celkom isty. Pripadne ju este upravim. Znie mi strasne ako bojova vlastnost, ale v reale RP sposob boja k tomu moc nespada. Takze este s tym daco uvidim.
If you stare too long into the Abyss, the Abyss stares back into you - Friedrich Nietzsche

Par-Salian - 15. dubna 2010 12:13
Par-Salian

v takové případě by to ovšem znamenalo hlavně ztrátu WIS...
"Est Sularus Oth Mithas"..."Má čest je můj život".

Eiris - 15. dubna 2010 12:03
Eiris

Inteligenci plně souhlasím. To jsem jaxi opoměla. Inteligence samozřejmě neměnná. Ale u WID si tak jistá nejsem. WIS defakto představuje i 5 smyslů těla. Čich, zrak, hmat, cuť a sluch. Stejně jako chápání okolí. Což si myslím, že u vlkodlaka v přeměně by bylo jiné, nežli u člověka...
***___Vymýšlím něco vtipného a inteligentního, co sem napíšu___***

Vypisuje se 20 z celkem 206 příspěvků|⇐ 1 2 3 4 5 6 ... 11 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)