Hurikán (3 strany zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Hurikán

Správci:Par-Salian
Popis:Diskuze ke stejnojmenné pirátské jeskyni.
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Nástěnka:

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 206 příspěvků|⇐ 1 2 3 4 5 6 7 ... 11 ⇒|

Par-Salian - 15. dubna 2010 11:52
Par-Salian

je ovšem jasné, že postav, která se přeměňuje z jedné formy do druhé nemůže navýšit svoji inteligenci (ta tam prostě není a jen tak se změnou nepřičaruje), lze se tedy bavit jen o síle, obratnosti, charizma... ale moudrost a inteligenci bych z toho vynechal
"Est Sularus Oth Mithas"..."Má čest je můj život".

Eiris - 15. dubna 2010 11:45
Eiris

Nu, myslím, že každý vidí vlkodlaka nějak jinak, takže asi podle toho, jak ho vidím já, bude jiný, nežli ho vidíš ty, nežli ho vidí PJ a spol. Každopádně, co bych u něho obměnila já:

STATY

(22) STR 10 + 8 = 18
(18) DEX 8 + 12 = 20
(18) CON 11 + 5 = 16
(16) INT 9 + 1 = 10
(22) WIS 10 + 10 = 20
(16) CHAR 8 + 0 = 8

Myslím si, že přecijen ve tvém pojetí, bude lepší mít vyší mez u síly a nižší u obratnosti. Mez obratnosti na 18 je stále dosti vysoká a naopak mez 22 u síly jasně ukazuje podstatu běsnící bestye. Což se mnohem více kombí s tím "Zuřivost" Protože máš sice vyší základ obrany, ale stejně bude klesat, takže místo toho, aby Tě někdo zasáhl v 6. kole, už Tě zasáhne v 5. kole, ale naopak díky rozdílu +4 síle, tak toho dotyčného rozsápeš už ve 4. a nikoliv až v 6. Takže nebude mít většinou ani čas/Šanci to využít, že Ti klesá obrana, když navyšuješ exponenciálně útok. V Tvém případě by to bylo tak, že nižší útok sice navyšuješ, ale vyší obrana klesá. tedy horší využití...

Rozhodně se mi nelíbí vlastnost "Dítě divočiny" Myslím, že je hodně silně přeceněná. Zvířata spolu asi nekomunikují za bázi rozhovorů lidí, ale mnohem asi jinačeji. Pocity, vyjádření emocí etc. Takže bych klidně viděla takovouto schopnost jako "Empatickou linku" Společně k "Vlkům" Ale určitě ne k dalším přírodním bytostem...

Myslím, že tu přeměnu máš dost složitou, ale nevím co od ní očekáváš. Myslím si, že místo složitého +/- statů a podobně. Bych si uděla prostě dvě tabulky atributů. Základ to co jsi hodil a rozdělení...

Tabulka A) Lidská forma.
Tabulka B) Vlkodlačí...

Dokonce bys mohl mít jiné limity pro vlkodlačí a jiné limity pro lidskou. A jiné rozdělení. To by bylo dle mě nejoptimálnější...
***___Vymýšlím něco vtipného a inteligentního, co sem napíšu___***

Par-Salian - 15. dubna 2010 11:44
Par-Salian

Myrdin 15. dubna 2010 11:32
S lykantropií bych to viděl spíš jako tebou neovlivnitelnou věc... Prostě kousneš a bude následovat jistá šance (např. hod) v závislosti na úrovni tvé postavy jestli se promění obět v lykantropa... je také jasné (myslím), že proměna trvá nějakou tu dobu:)
a je jen otázkou vůle proměněného, jestli tě bude poslouchat nebo zda tě bude nenávidět za to, co jsi mu provedl...
"Est Sularus Oth Mithas"..."Má čest je můj život".

Par-Salian - 15. dubna 2010 11:41
Par-Salian

napiš to do vrozených vlastností...
"Est Sularus Oth Mithas"..."Má čest je můj život".

Myrdin - 15. dubna 2010 11:32
Myrdin

Nazor, vyjadrenie, pripomienku.

Nieco co by mi pomohlo to este zlepsit.

Samozrejme ak sa to paci, takto ako to je, tak menit nic netreba. Skratka, pocut cudzi nazor, pre pripadne upravy/opravy
:)
If you stare too long into the Abyss, the Abyss stares back into you - Friedrich Nietzsche

Eiris - 15. dubna 2010 11:31
Eiris

PJ:

Mám si napsat i dovednosti i jako je:

*Letoskokoplachtění*
*Drápání spárama/Drápama*

Tedy prostě takové, co přímo vycházejí z tělesnosti bytosti ?...
***___Vymýšlím něco vtipného a inteligentního, co sem napíšu___***

Eiris - 15. dubna 2010 11:30
Eiris

Přečteno, jen přesně nechápu co chceš po mě ? :)
***___Vymýšlím něco vtipného a inteligentního, co sem napíšu___***

Myrdin - 15. dubna 2010 11:19
Myrdin

Dobre teda, Takze pome nato
RASA: Vlkolak
STATY
(18) STR 10 + 8 = 18
(22) DEX 8 + 12 = 20
(18) CON 11 + 5 = 16
(16) INT 9 + 1 = 10
(22) WIS 10 + 10 = 20
(16) CHAR 8 + 0 = 8

viac nez na hrubu silu sa orientuje na mrstnost a mnozstvo utokov, ale sila je tiez vysoka (drapy, zurivost). Const. priemerna, ale nastavena len na 16, ako vlkolak mam ine veci co ma drzia na zive. Int mala, niesom studovany akademik, aj ked niesom ani tupa bestia. Wis vysoky - tu by som to interpretoval ako ostrost zmyslom a poznanie divociny vôkol seba, v ludskej podobe by to sluzila ako prirodene magicke uvedomenie.
Char nizka - kdo by sa chcel so mnou rozpravat ze ano ? :) Urcite nie vo vlcej podobe teda.

Vlastnosti
Pasivne:

Vlkolak – vsetko co pozname o vlkolakoch a coho sa bojime. (teda fakty ako beštialna zurivost, nadludska mrštnost, videnie v noci, imunita proti beznym zbraniam, vysoka rychlost liecenia a ostre zmysly. Rovanko aj slabost proti ohnivej a kyselinovej magii a striebornym zbraniam, a strach vzbudzujici v ludoch – dost nevyhoda v mimo boj.). Vo vlcej podobe neodokaze carovat.

/Clovek – v ludskej podobe dokaze carovat, ale straca ostrost zmyslov – RP, WIS sa v ludksej podobe rata do toku magie, ako pri „divokych magoch“. (vid. Schopnost premena)

Mesacny svit – V noci, ked na oblohe svieti mesiac, je vlkolak silnejsi nez cez den. Cim plnsi je mesiac tym silnejsi je vlkolak. Pocas splnu je vlkolak najmocnejsi, avsak straca kontrolu nad samym sebou. Stava sa z neho bestialna zabijacka masina.

Dieta divociny – vlkolak je polobestialna bytost. Jeho spojenie s prirodou je silne. Dokaze komunikovat zo selmami (vlk, medved, tiger, a selmy)

Aktivne:

Premena – Vlkolak sa dokaze premenit do ludskej podoby. Straca tym cast svojej sily a niektore schopnosti, ale dostava bonus do charizmy ( -2 STR, -3 DEX, -2 CON ale dostava +2 do INT a +3 CHAR, WIS ostava rovnaky).

Zavitie – Vlkolak zo seba moze vydat zavitie. To sposobuje panicky strach u bytosti schopnych podlahnut strachu.
Mozna varianta prevedenia: Chadze sa CHAR vlkolaka +5 ak je noc tak +6 a porovnava sa z CHAR bytosti v dosahu. Ak maju nizsiu CHAR, davaju sa na utek, ak je rovnaka su nervozny a maju pre prve kolo boja znizenu obranyschopnost. Ak je vyssia ostavaju stat na mieste, avsak su zmäteni zavitim a mierne stracaju prehlad o situacii.

Zurivost – Vlkolak podlahne zurivosti, prirodzene vrodenej. Dostava nasobitel utokov. Cim dlhsie je v boji o to viac utokov sposoby. Zaroven vsak s kazdym kolom mu klesa obrana o 2 (pokles za kadze kolo je o jedna, Teda 2, 3, 4, . . .).

Lycantropia – Chodiace prekliatie, tak sa nazyva choroba lykantropie. Avsak tento druh vlkolakov si sam dokaze vybrat silu a ciel tejto choroby. Umoznuje po uspesnom utoku ktory bol ohlaseny ako pokus o kusnutie, nakazit ciel lykantropiou. Ak bolo nakazene zviera, mutacia sposoby ze zviera narastie do pre svoj druch obrovskych rozmerov (napr. vlk o velikosti ponika) ziska silu, obratnost a odolnost. Ak je nakazena mysliaca bytost (humanoidna), stava sa z nej Vlkobestia. Silnejsia polovlcia bestia, na pol ceste medzi tym co bola a kompletnym vlkolakom. Tato bestia je verna svojmu „rodicovy“. Len jeden sluzobnik moze byt vzdy aktivny. Ten funguje u vlkolaka ako „pet“ alebo „familiar“ dokym neumrie, alebo dokym ho vlkolak s nejakeho dôvodu neprepusti.

> Tou lycantropiou si nejsom celkom isty. Myslim sposob jej prevedenia. Je to jedna z hlavnych vlkolacich crt a teda musi byt pritomna nejakou obdobou. V podstate by to dokazalo vytvorit sluzobnika. Akurat si niesom isty limitaciami ktore by to malo mat, teda okrem toho ze ta bytost musi byt ziva (humanoid alebo zviera) aby sa mohol stat Vlkobestiou.
If you stare too long into the Abyss, the Abyss stares back into you - Friedrich Nietzsche

Myrdin - 15. dubna 2010 11:01
Myrdin

Suhlasim s tym ako to namiesala Eiris. Na silu tam budu iny, a na tankovanie tiez. Ty bud hlavne mrstny a mazany, niekdo kdo beha s mušketou (casom, na zaciatok by bola vtipna upravena kuša s explodujucimy sipami, alebo poloautomaticka na viac vystrelov naraz :) ) a ked najde prilezitost tak superom posled leteckou postou male vybusne prekvapenie (ehm, male BUMPRASK, a lod na dne :D )

PS: Kedze mi bola povolena zmena rasy. Eiris, ocenil by som malu spolupracu, v statistika. Teda: Ako bestia budem mat slabu charizmu ale silne zmysli a rychlost.
Dodam to hned o chvilku aj z vlastnostami, poprosim sekundicku strpenia
If you stare too long into the Abyss, the Abyss stares back into you - Friedrich Nietzsche

Eiris - 15. dubna 2010 10:35
Eiris

Marik

Já osobně bych viděla asi u tvého alchymisty goblina toto:

(Je to jen ukázka, klidně ji ignoruj)

(16)STR 6 + 1 = 7
(22)DXT 5 + 14 = 19
(18)CON 4 + 7 = 11
(18)INT 8 + 6 = 13
(22)WIS 9 + 8 = 17
(16)CHA 10 + 0 = 10
***___Vymýšlím něco vtipného a inteligentního, co sem napíšu___***

Eiris - 15. dubna 2010 10:28
Eiris

Což se tedy s Myrdinem moc nelišíme. Jen tedy přehození charizmatu a constituce...
(Jsem si té jeho tabulky všimla trochu pozdě a když už jsem psala, tak sem to tu nechala)
***___Vymýšlím něco vtipného a inteligentního, co sem napíšu___***

Eiris - 15. dubna 2010 10:25
Eiris

Marik

Zde musím souhlasit. Alchymista, ať už si ho kdochce představuje jakkoliv, tak si myslím, že zcela vůbec neospovídá tomu, jaké jsi mu dal zezačátku statistiky. A goblin už asi vůbec ne...

(16)STR 6 + 2 = 8

Ano, goblin není povětšinou moc silný a jako alchymista sílu asi taky nepotřebuje. Souhlasím s 16/8...

(18)DEX 5 + 0 = 5

Tak tady ani omylem. Goblin je malá rasa, ale povětšinou kdekoliv hodně agilní. Navíc jako alchymista nutnost nad nutnost. Jako alchymista - Nemyslím nějakého očárovávače, ale alchymistu - Tedy míchání dvou složek a *Bumprásk* Nebo prostě sloučeniny a lektvary. Tak obratnost nutná jak kyslík k dýchání. Takle by se Ti třísly drápy. Bys upustil smrtelný jed na zem anebo bys místo lžičky aspalatusu nasypal dvě měchačky z toho pytlíku. Obratnost jak pro malou agilitní rasu tak pro alchymistu, základ...
(17 minimálně, jinak se v alchymii radši ani nehrab - Já mám sice 11, ale mám 21 v konstituci a já věci odčarovávám a přečarovávám právě přez esenci, tedy charizma a odolnost. Ale je to samé jako u Tebe obratnost, pod 19 bych do toho ani nešla)...

(22)CON 4 + 14 = 18

Goblin s odolností 22 na maximu. Myslím, že bys měl děkovat za to, že bys dostal tuto atributu jako nepostihovou a tedy na 18. No sice goblin má nějakou tělesnou konstituci, ale je to tintítko. Takže na 18. A výše bych nešla. Ale klidně jí měj třeba na 17 z 18. Odolný jedinec...

(16)INT 8 + 4 = 12

Inteligence. Myslím, že bych zde klidně i nechala 18. Rozhodně to není silná stránka goblina, ale u alchymisty si myslím, že by se ta limitní 18 klidně dala použít. Mazaní jsou ty zdatnější většinou dost...

(22)WIS 9 + 11 = 22

Nemám výhrad. Sice bych goblina viděla spíše jako slabší bytost, ale to jsi vesměs díky hodu stejně. Tedy tak asi odpovídajíc, mé představě goblina. Ale svět jiný, goblin může být taky, takže pro zachování pravidellimit 22 nevidím jako problém. Sice osobně bych to viděla spíše na 18/20. Ale pravidla všem stejně a moudrost by rozhodně patřila k těm vyším. Takže bez výhrad jiných, než těch uvedených výše...

(18)CHA 10 + 5 = 15

Tak, zde bych to viděla na tu druhou postihovou atributu. Tedy doufám, že sem dobře spočítala 2 s plusem, 2 normální a 2 postihové. Takže asi bych viděla limit na 16...

Podle mě, by goblin měl být:

STR (16)
DEX (22)
CON (18)
INT (18)
WIS (22)
CHA (16)

Aby se tedy dalo všem pravidlově stejně...
***___Vymýšlím něco vtipného a inteligentního, co sem napíšu___***

Par-Salian - 14. dubna 2010 23:11
Par-Salian

Myrdin: zkracování není třeba....

Marik: Ty si prosím vyber pět schopností, které budeš mít od začátku... zbytek se budeš učit časem.

S těma hodama flaštiček bych to viděl na jednu jedinou schopnost typu: "Přímí zásah" nebo "Zákeřný hod", díky kterému by jsi měl bonusy na hod předměty a už by bylo jedno čím (záleželo by na velikosti a materiálu), tak by jsi mohl házet libovolnou lahvičkou (předmětem).
Účinky zranění by se pak odvíjeli podle vrženého předmětu...

Dále ti zítra sepíši na výběr nějaké začáteční lektvary a směsky a vybereš si základní znalosti v alchymii.

Jak říkal Myrdin máš jeden opravný hod...
A to že máš míň bodů bych neviděl jako překážku... nakonec hrajete jako tým + NPC posádka a alchymista musí být správně vyšinutej nic víc nepotřebuje:)
Co se týká zbraní... jak jsem řekl objevují se jednoduché parní zbraně (hlavně kanóny, občas i pušky)
"Est Sularus Oth Mithas"..."Má čest je můj život".

Myrdin - 14. dubna 2010 21:41
Myrdin

Ak si cital sarsie veci, vedel by si ze ja som hodil na CON 1ku, a mal som vdaka tomu bodov 46, opravny hod mi to vydvihol o 10. Cele to je o stasti. Ako Eiris napisala dole, o tom su tie hody na 2k6+ mozes byt enormny mrzak, alebo lepsie vyvinuty nez ostatny. To co mas ty je priemer, Mohlo to dopadnut este horsie (mohol si mat stat zaporny, alebo jednotku jak ja).

Inac schopnost "zrucnost" je super. Inak skus ale pridat trosku vacsi popis na tie vlastnoti, aspon dva tri riadky, nieco RP. Lebo inak ja s tymi mojimi popismy co kazdy je zhruba na 5+ riadkov budem za sulina (asi ich skratim) :)
If you stare too long into the Abyss, the Abyss stares back into you - Friedrich Nietzsche

Marik - 14. dubna 2010 20:30
Marik

Dobre teda po Myrdinovej rade:
(16)STR 6 + 2 = 8
(22)DXT 5 + 9 = 14
(16)CON 4 + 2 = 6
(18)INT 8 + 6 = 14
(22)WIS 9 + 11 = 20
(18)CHA 10 + 6 = 16

Ale stále mám skoro o 20 bodov menej dokopy ako vy

Čo sa vlasností týka výrobené na kolene a v podobe:

passiv
Neschopnost (súboj na blízko skoro nemožný)
Chemik (z dôvody neustáleho experimernovania na sebe samom odolnost voči negatívnym efektom - ohen,jedy,blesky...)
Zručnost (schopnost tvorit zmysluplné veci z nezmyslov)
Technik (manipulácia z delamy,kanónmy,kušami,puškamy...)

aktiv
Ohnivák (plamenomet)
DEGG (vrh flaškou zo samovznietitelnou zmesou)
Žrút (vrh flašky z kyselinou)

dalšie sa dajú kedy kolvek dopísat .

PS: otázka k PJovi že aké technické typy zbraní povoluješ do hry. Či je možné viac také WOW fantazi (pušky, gulomety, delá, plamenomety...) samozrejme všetko na základe primitívnosti a jednoduchosti, nehráme star wars.

Myrdin - 14. dubna 2010 19:08
Myrdin

Rovnako ako my vsetci, mas pravo JEDNEHO opravneho hodu, najprv si vyber vlastnost co sa ti paci najemenej, a napis ktoru vlastnost si prehadzujes. Ak ti padne vyssie rata sa to, ak nizsie tak nie.
K tymto statom sa priratava 36 bodov do rasoveho maxima, plus povolanie.
U goblina rozhodne nieje rasove maximum konstitucie, Rasovu Const, max. maju veci ako Ork, Ogr, a vyslovene veci co SU prirodzene odolne, plus veci co su prevazne bojovnici na blizko. Ty budes aj tak vacsinou asi bojovat na dialku, takze trapit by ta to nemalo.
Musis uznat aj ty, ze prave goblin do triedy "odolnych borcov" nezapada.
Ostatny sa ti k tomuto vyjadria s vlastnym navrhom na rasove max a min. Moj nazor je:
STR min > 16
DEX max > 22
CON min > 16
INT neut > 18 {hodi sa ak by si napr nasiel nejaku prirucku s popisom novych vynalezov}
WIS max > 22 {goblini su vypocitavy zakeraci, a na to treba mat nieco v hlave + si vynalezca}
CHAR neut > 18

Dexterita je dobra vec, si maly goblin, polke veci sa uhnes jak nic, plus budes rychli takze lahko utecies. Takysto DEX v boji na dialku (keby si mal napr automaticku kusu alebo daco) ti bude nutnost.

Vlastnosti sa porad s PJ, rovnako ja aj Eiris, snim konzultujeme. Ale maly by to byt prevazne dost RP veci. takze daco goblinskeho :)
If you stare too long into the Abyss, the Abyss stares back into you - Friedrich Nietzsche

Marik - 14. dubna 2010 18:34
Marik

takže vec sa má takto ...

moje základné hody :
STR-6
DEX-5
CON-4
INT-8
WIS-9
CHA-10

Ich súčet je 42 čo je oproti tým vaším 55 a 56 málo ale budiž (ak by som si ku každej pridal +2 robilo by to dokopy 54) ...
čo sa mojho rozdelenia na silné a slabé týka dal by som si tam ako Goblin - Alchemista(technik) ktorý sa učí na sebe samom čiže INT malo a CON vela, STR nepotrebuje nemá načo a vzhladom k svojej výške nemože mat silu jak rambo ale WIS potrebuje vela, aby dokázal pochopit pokusi páč ich nemá naštudované ... zbytok normal DEX a CHA =>
STR,INT 16
DEX,CHA 18
CON,WIS 20 (alebo 22, nepochopil som text)

čo sa týka rozdelenia 36 bodov rozhodol som sa následovne
(16)STR 6 + 2 = 8
(18)DEX 5 + 0 = 5
(22)CON 4 + 14 = 18
(16)INT 8 + 4 = 12
(22)WIS 9 + 11 = 22
(18)CHA 10 + 5 = 15

čo sa vlasností týka musím sa na to ešte pozret

PS: ak by som mohol na vybalancovanie dat do každého +2 viz viššie staty by som upravil na 10,7,22,14,22,17 ...

Myrdin - 14. dubna 2010 14:06
Myrdin

Eiris 14. dubna 2010 13:56
Zaujimave, takze jednym slovom "Enchanterka".
Dakujem za pekne napisany vyklad :)
If you stare too long into the Abyss, the Abyss stares back into you - Friedrich Nietzsche

Eiris - 14. dubna 2010 14:05
Eiris

//Budu tu asi až zítra. Jsem v práci a musím jít makat. přijedu domů až 22/30-23/30. takže log asi až ráno...
***___Vymýšlím něco vtipného a inteligentního, co sem napíšu___***

Eiris - 14. dubna 2010 13:56
Eiris

Nu, vesměs jde o to, že když se vyrobí nějaký předmět, třeba relikvie, je něčím tvořena. Tedy povětšinou "Srdcem relikvie" "Tělem relikvie" a "Esencí relikvie"...

Srdce relikvie je část, v které zůstane její síla, když je relikvie zničena. Třeba královská koruna, když je zničena a byla magická, magie se ukryje třeba do jednoho kamene z diamantů. Nebo při zlomení meče se ta síla zachytne v jednom střepu čepele. To je "Srdce relikvie" Část kde se v dané věci přechovává její síla...

Tělo relikvie je pak všechno ostatní, co by zbylo z daného předmětu. Třeba ostatní střepy čepele a jílec a pochva. Je tělem v celém stavu i při rozbití...

No a esence je daná síla, která odděluje obyčejný meč od relikvie. Je to vlastně něco jako životní/Principová síla dané věci, co jí činí jedinečnou...

Například v meči proti drakům, by byla esence právě nenávist k drakům a podle toho, kolik by jí tam bylo, by byla relikvie silná a tedy i množství esence...

Například:

A) pokud by kovář vykoval meč z ingotu železa a zasadil do něj esenci, tedy nějaké pocity, magii, životní energii. Tak udělá třeba magickou (Slabě) Zbraň. nebo silnější, když užije magii, protože ta sama je z té esence tvořena...

B) Pokud malá dívka přežije vypálení vesnice drakem. Sesbírá ohořelé kousky chalupy kdy jí zemřela rodina, roztaví železo z osobních věcí vesničanů. Ukuje hrot oštěpu, na který při kování dopadají její slzy a pak zakalí hrot ve vlastní krvi. Tak v něm bude tolik esence, že při kontaktu s dračím pancířem ho to kopí doslova disintegrejtuje natřikrát. protože tam té esence bude sakra hodně. v tomto případě asi smutek, nenávist, zoufalství a pomsta...

No a postava tuto "Energii" Tedy esenci umí právě vyjmout a přesunout. Nejčastěji právě skrz zničení relikvie a vyjmutí srdce relikvie. No a pak s ní může pracovat. Připojit jí jinam například a utvořit tak jinou relikvii. Většinou zvrácenou...

Esence je vlastně "Uvolněná energie" Která dala vzniknou dané věci a svou přítomností jí odděluje od ostatních...

Obyčejné věci jí skoro nemají, nebo vyprchala. magické věci jí mají podle síly předmětu. No a relikvie jí přímo přetékají...

Nu a má postava je hledá a ty síly kříží, mění a kombinuje pro svůj prospěch a nebo pro pobavení/Vůli své bohyně...
***___Vymýšlím něco vtipného a inteligentního, co sem napíšu___***

Vypisuje se 20 z celkem 206 příspěvků|⇐ 1 2 3 4 5 6 7 ... 11 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)