Rozcestí (116 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Rozcestí

Správci:enca, sashiko
Popis:Diskuze o Rozcestí... navazuje na A2
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Rozcestí vol. II
8. 11.0
9. 11.0
10. 11.3
11. 11.0
12. 11.0
13. 115
14. 11.0
15. 11.0
8 celkem
Nástěnka:
~ Aktuální téma na Rozcestí ~

Zobrazit / Skrýt Celou nástěnku

Situace č.1 - Skaliska (Elvis Preclík) - trosky a lodě, kamení
Situace č.2 - Oáza (Elvis Preclík) - písek, palmy, hadi, nedostatek vody
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík) - mlha, vysoký podrost, pozůstatky budov
Situace č.4 - Bažina (Miranda) - tmavé, zatuchlé, nepříjemné místo
Situace č.5 - Bitva (Miranda) - akční, bojově laděné, spousta možností pro zapojení se
Situace č.6 - Tábořiště (Apophis) - mýtina, mrtvolné ticho, skryté nebezpečí
Situace č.7 - Podzimní les (Saltzhornia) - spadané listí, tajemný pozorovatel, úkryt
Situace č.8 - Truhlice (Saltzhornia) - tajný nález, hádky, pokroucené stromy
Situace č.9 - Ztroskotání (Saltzhornia) - moře, tajemné místo, strach
Situace č.10 - Lesní ráj (Edwin3) - pohoda, klid, příjemné místo
Situace č.11 - Podzemí (Edwin3) - stísněný prostor, ozvěna, tajuplné zvuky
Situace č.12 - Hvozd (Mikymauz) - hustý, živý, hluboký les
Situace č.13 - Zlý hvozd (pochy) - nebezpečný a nepředvídatelný
Situace č.14 - Dům (Gran) - mnoho možností, duchové? přízraky?
Situace č.15 - Hrad (Gran) - slavnosti, šlechta, služebnictvo
Situace č.16 - Palouček (Elister) - požár, vítr, kouř
Situace č.17 - Hostinec (hater) - obsluha, stoly s jídlem a pítím
Situace č.18 - Strašidelný hrad (Saltzhornia) - světýlko ve tmě, skály, nebepzečí pádu
Situace č.19 - Zmrzlé údolí (Darth Solonus) - zima, mráz, stopy ve sněhu
Situace č.20 - Městečko (Drakan) - ulice bez lidí, ticho s divnými zvuky a obrazy
Situace č.21 - Krápníková jeskyně (inspirace od Janos9) - naoko tiché, ale přitom dobrodružstvím plné podzemní prostory
Situace č.22 - Červená lucerna (Drakan) - líbezné prostředí pro hrátky nejen po 22.hodině
Situace č.23 - Doupě (Niam & apophis) - pavouci na jakýkoliv způsob, nechutnosti
Situace č.24 - Oblehání města (Drakan) - bojově laděné, trosky již pobořených domů, strach o život
Situace č.25 - Démonická hora (Sharpe) - prach, láva, kouř, síra, vzdálený prales, blízký kráter
Situace č.26 - Cikáni (Belboh & apophis) - tábor, události z denního života
Situace č.27 - Bílá věž (Sharpe) - tajuplné neznámé místo, padající kameny, magie
Situace č.28 - Nový svět ~ maja (Nové kroniky)
Situace č.29 - Hory ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.30 - Městečko smrti ~ Tyky (Nové kroniky)
Situace č.31 - Vodní svět ~ Akylasia (Nové kroniky)
Situace č.32 - Alchymia ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.33 - Neznámá cesta ~ Metteny (Nové kroniky)
Situace č.34 - Horský průsmyk ~ Eugenio (Nové kroniky)
Situace č.35 - Vězení ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.36 - Magické zřídlo ~ Airril (Nové kroniky)
Situace č.37 - Noční hřbitov ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.38 - Souostroví na východě ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.39 - Jatka ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.40 - V nákladovém prostoru ~ Gran
Situace č.41 - Zákopové bojiště ~ Drakan
Situace č.42 - Okružní plavba ~ Drakan
Situace č.43 - Trh ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.44 - Chudinská čtvrť ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.45 - Mořské pobřeží ~ Bogina (Obnovené stezky)
Situace č.46 - Jízda vlakem ~ sebustyan (Nová trať)
Situace č.47 - U dvora ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.48 - Důl ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.49 - Aréna ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.50 - Virus Exitus N4-79 ~ Ragalt
Situace č.51 - Chemical Destruction ~ Ragalt
_______________________

Jedna kompletní situace na ukázku:
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík)
Mlha hustá jako smetana halí podmáčenou rovinatou krajinu pod svůj plášť. Tráva je zde místy tak vysoká, že dosahuje až k ramenům statných bojovníků. Mnohdy v sobě však ukrývá nebezpečí v podobě močálů a bažin. Teď však stojíte na sušším místě, kde podrost nedosahuje takové výšky. Před vámi je zhroucená kamenná stavba. Pravděpodobně se kdysi jednalo o rozlehlý statek. Teď po něm zbyl jen stín minulosti. Jaká tajemství asi skrývá?

Podsituace:
1) Poklidnou oblohu rozčísl znenadání blesk. Burácivé dunění hromu se rozhléhá všude kolem.
2) Mezi rozvalinami se mihlo světélko. A další. Mohou za to unavené oči nebo tu vážně mají bludičky svůj ples? Plamínky vás lákají dál od cesty.
3) V nedaleké křovině se ozval krátký šelest, o kousek dál začvachtalo bahno. Něco obchází kolem a nechce to být viděno.
4) Z těžkých mraků spadly první kapky. Zatažené nebe hrozilo pořádným lijákem, ale déšť jen lehce pokropil trávu. Slunce se probojovalo skrz oblaka a pohladilo zemi, z které jak na povel vyrašily fialové houbičky, jedna vedle druhé. Krůpěje vody na stéblech trávy se vypařují a zvedá se další vlna mlhy.
5) Cáry mlhy se převalují z místa na místo. Proplouvají skrz zbytky zdí ignorujíc jejich přítomnost. Tiché, průhledné obrysy připomínají děti, dospělé i zvířata. Jako by ten starý statek stále ještě žil.
6) Ozvalo se zařehtání. Několik kroků od vás stojí statný vraník. Ještě jedno zaržání, vzepjal se a odplul do mlhy. Nezůstaly po něm žádné stopy.
__________________________________________

zobrazit/skrýt


Nové Situace: Kompletní výpis nových situací - je to jako extra webová stránka, protože na nástěnku se to již nevešlo ;-)

Aktuální témata:

1. Nové Situace:

Prokažte své schopnosti a sepište Situaci do Rozcestí.

Podmínky pro texty:
- Fantasy, Sci-fi
- Situace musí být originální (ne příliš podobná či odvozená z již existujících - seznam na nástěnce diskuze)
- Situace je volná, hráči musí mít možnost kdykoliv přijít a odejít
- Situace je naoko nenásilná, dokud do ní někdo (aktivní postava) nedodá akci obsahující násilí
- Situace navozuje několik možných zápletek (zajímavě volená slova v popisu, která zaujmou)
- Situace do Rozcestí nemusí obsahovat podsituace.
- Podsituace na sebe nenavazují (systém je v náhodném pořadí vybírá a vypisuje)
- Podsituace jsou kratší, zajímavé, rozšiřují možnosti interakce hráčů s prostředím či mezi sebou navzájem
- Pečlivosti a obsáhlý, barvitý jazyk jsou velmi vítány
___________________________________________

Snažte se! Ukažte, co ve vás je! Situace s podsituacemi (odřádkování s očíšlováním) posílejte sem do diskuze Rozcestí, nebo správcům fóra. Kdokoliv bude jakkoli opisovat, bude z výběru vyloučen do dalšího kola. Tedy kdo dříve začne, ten má více možností pro originalitu.
______________________________________

Chystané změny v Rozcestí: zobrazit/skrýt


  • tříměsíční sezóny + daná privilegia pro jejich vítěze (psaní za Vypravěče, možnost vstupu do Rozcestí i přes plnou místnost)
  • změna počtu XP na danou úroveň + o jednu úroveň navíc
  • zobrazení VŠECH nasbíraných XP na Rozcestí na profilu uživatele
  • prodloužení času neaktivity
  • možnost vejít do místnosti pouze jako divák
  • možnost šeptání více než dvou lidí
  • kostky (k% a k6)

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 114 115 116 117 118 119 120 ... 137 ⇒|

Mirael - 24. září 2010 14:49
Mirael

Myslím, že to co napsal Aska je bez debaty pravda. Pokud je někdo kvalitní hráč, má jisté předpoklady být i kvalitním správcem. Jistě ¨nemusí to být pravidlem, ale většinou to tak je. Takže podle mne to chce jen a jen pilovat, dotyčného jsem viděla hrát a nebylo to nejhorší.
Smutným údělem králů a krásných žen je, že v davu lichotníků, který je obklopuje, nemohou rozeznat přítele.

Python - 18. září 2010 22:37
Python

Nefrete 18. září 2010 22:01
S tím se smířím ;)
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Nefrete - 18. září 2010 22:01
Nefrete

python 18. září 2010 18:26
Neodpustím.
Odpusť jim, neboť nevědí, co činí.

Python - 18. září 2010 18:26
Python

Tak to je marnost :D

Btw, to je bez debat. Kdo neumí česky, ten by se fakt měl zamyslet a výmluvy typu: "mě nejde jen tohle" nebo "já jsem disgrafik" jsou úplně zcestné, neboť tady prostě nemá existovat možnost "neumím". Je to váš rodný jazyk lidi. Ještě tak se dá pochopit sz, to dělá problém spoustě lidí, mě nevyjímaje. Ale když někdo neumí iy, to je prostě neodpustitelné. Vynechávání písmen je nepozornost.

Odpusťte mi mé moralizování. Mám slovní průjem :)
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Antinius - 18. září 2010 18:12
Antinius

Cenere 18. září 2010 18:11
To mi připomíná, že jsem nevečeřel.
Mé pastelky, tužky a fixy znají stisk mých čelistí s ostrýmy zoubky.

Cenere - 18. září 2010 18:11
Cenere

Antinius 18. září 2010 18:11
Do ledničky. ;D

Antinius - 18. září 2010 18:11
Antinius

AskadrinSidlong 18. září 2010 18:07
Kamže to?
Mé pastelky, tužky a fixy znají stisk mých čelistí s ostrýmy zoubky.

AskadrinSidlong - 18. září 2010 18:07
AskadrinSidlong

Antinius 18. září 2010 18:01
Buri the Great 18. září 2010 18:06

no a přesně o tom mluvím. Pokud to budeš vidět takhle v životě dosáhneš maximálně tak do maminčiný ledničky...
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Buri the Great - 18. září 2010 18:06
Buri the Great

Antinius 18. září 2010 18:01
Ale neumět svůj rodný jazyk je opravdu ostuda.

PS: "dokonalý"
http://napady.aragorn.cz

Antinius - 18. září 2010 18:01
Antinius

AskadrinSidlong 18. září 2010 17:50
Já vím, ale co stím nadělám nikdo není dokonalí ;)
Mé pastelky, tužky a fixy znají stisk mých čelistí s ostrýmy zoubky.

AskadrinSidlong - 18. září 2010 17:50
AskadrinSidlong

Antinius 18. září 2010 16:56

nic proti tobě.

Pokud ti ale můžu poradit stáhni si do prohlížeče korekturu textu a před tím než to co jsi napsal pošleš to pročti a oprav. Dost často ti chybí písmenka máš tam gramatické chyby. (Korekturu pravopisu podporuje například firefox, nevím jak ostatní...)
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Antinius - 18. září 2010 16:56
Antinius

Díky za uznání kocikmane, ale zatím stím nespěchám. Mám co pilovat ;) Takže souhlasím s Askem.
Mé pastelky, tužky a fixy znají stisk mých čelistí s ostrýmy zoubky.

Cenere - 18. září 2010 15:27
Cenere

python 18. září 2010 15:22
No jo, ale já se pak nemůžu smát. :D

Python - 18. září 2010 15:22
Python

Mám pocit, že občas je lepší, když to tady mlčí :)
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Cenere - 18. září 2010 13:07
Cenere

Ale zas pravda, že tu máte co řešit. :D :D :D XD

enca - 18. září 2010 13:06
enca

Přesně tak.
"Použijeme-li k dobrému cíli špatných prostředků, přestává být cíl dobrý." - Karl Marx.

AskadrinSidlong - 18. září 2010 12:47
AskadrinSidlong

to byl poznatek hlavně k neustále předhazovanému faktu odmítnutí kocikmana...
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

AskadrinSidlong - 18. září 2010 12:41
AskadrinSidlong

Heleďte možná je to jen můj názor, ale správce jako takový by měl mít mezi hráči taky trochu autority už jako hráč nemyslíte? Pochybuju že někdo o kom si obrovské zástupy hráčů myslí že je pitomec a neumí hrát bude dobrý správce (a to nutně nemusí být vina uchazeče, může to být třeba jen předpojatý postoj těch hráčů nebo předešlá špatná zkušenost, buď jak buď ale těžko takový správce přispěje ke správnému chodu rozcestí)
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Antinius - 18. září 2010 12:39
Antinius

kdo ví
Mé pastelky, tužky a fixy znají stisk mých čelistí s ostrýmy zoubky.

enca - 18. září 2010 12:34
enca

O kom je teď řeč?
"Použijeme-li k dobrému cíli špatných prostředků, přestává být cíl dobrý." - Karl Marx.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 114 115 116 117 118 119 120 ... 137 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)