Rozcestí (118 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Rozcestí

Správci:enca, sashiko
Popis:Diskuze o Rozcestí... navazuje na A2
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Rozcestí vol. II
8. 11.0
9. 11.0
10. 11.3
11. 11.0
12. 11.0
13. 115
14. 11.0
15. 11.0
8 celkem
Nástěnka:
~ Aktuální téma na Rozcestí ~

Zobrazit / Skrýt Celou nástěnku

Situace č.1 - Skaliska (Elvis Preclík) - trosky a lodě, kamení
Situace č.2 - Oáza (Elvis Preclík) - písek, palmy, hadi, nedostatek vody
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík) - mlha, vysoký podrost, pozůstatky budov
Situace č.4 - Bažina (Miranda) - tmavé, zatuchlé, nepříjemné místo
Situace č.5 - Bitva (Miranda) - akční, bojově laděné, spousta možností pro zapojení se
Situace č.6 - Tábořiště (Apophis) - mýtina, mrtvolné ticho, skryté nebezpečí
Situace č.7 - Podzimní les (Saltzhornia) - spadané listí, tajemný pozorovatel, úkryt
Situace č.8 - Truhlice (Saltzhornia) - tajný nález, hádky, pokroucené stromy
Situace č.9 - Ztroskotání (Saltzhornia) - moře, tajemné místo, strach
Situace č.10 - Lesní ráj (Edwin3) - pohoda, klid, příjemné místo
Situace č.11 - Podzemí (Edwin3) - stísněný prostor, ozvěna, tajuplné zvuky
Situace č.12 - Hvozd (Mikymauz) - hustý, živý, hluboký les
Situace č.13 - Zlý hvozd (pochy) - nebezpečný a nepředvídatelný
Situace č.14 - Dům (Gran) - mnoho možností, duchové? přízraky?
Situace č.15 - Hrad (Gran) - slavnosti, šlechta, služebnictvo
Situace č.16 - Palouček (Elister) - požár, vítr, kouř
Situace č.17 - Hostinec (hater) - obsluha, stoly s jídlem a pítím
Situace č.18 - Strašidelný hrad (Saltzhornia) - světýlko ve tmě, skály, nebepzečí pádu
Situace č.19 - Zmrzlé údolí (Darth Solonus) - zima, mráz, stopy ve sněhu
Situace č.20 - Městečko (Drakan) - ulice bez lidí, ticho s divnými zvuky a obrazy
Situace č.21 - Krápníková jeskyně (inspirace od Janos9) - naoko tiché, ale přitom dobrodružstvím plné podzemní prostory
Situace č.22 - Červená lucerna (Drakan) - líbezné prostředí pro hrátky nejen po 22.hodině
Situace č.23 - Doupě (Niam & apophis) - pavouci na jakýkoliv způsob, nechutnosti
Situace č.24 - Oblehání města (Drakan) - bojově laděné, trosky již pobořených domů, strach o život
Situace č.25 - Démonická hora (Sharpe) - prach, láva, kouř, síra, vzdálený prales, blízký kráter
Situace č.26 - Cikáni (Belboh & apophis) - tábor, události z denního života
Situace č.27 - Bílá věž (Sharpe) - tajuplné neznámé místo, padající kameny, magie
Situace č.28 - Nový svět ~ maja (Nové kroniky)
Situace č.29 - Hory ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.30 - Městečko smrti ~ Tyky (Nové kroniky)
Situace č.31 - Vodní svět ~ Akylasia (Nové kroniky)
Situace č.32 - Alchymia ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.33 - Neznámá cesta ~ Metteny (Nové kroniky)
Situace č.34 - Horský průsmyk ~ Eugenio (Nové kroniky)
Situace č.35 - Vězení ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.36 - Magické zřídlo ~ Airril (Nové kroniky)
Situace č.37 - Noční hřbitov ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.38 - Souostroví na východě ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.39 - Jatka ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.40 - V nákladovém prostoru ~ Gran
Situace č.41 - Zákopové bojiště ~ Drakan
Situace č.42 - Okružní plavba ~ Drakan
Situace č.43 - Trh ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.44 - Chudinská čtvrť ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.45 - Mořské pobřeží ~ Bogina (Obnovené stezky)
Situace č.46 - Jízda vlakem ~ sebustyan (Nová trať)
Situace č.47 - U dvora ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.48 - Důl ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.49 - Aréna ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.50 - Virus Exitus N4-79 ~ Ragalt
Situace č.51 - Chemical Destruction ~ Ragalt
_______________________

Jedna kompletní situace na ukázku:
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík)
Mlha hustá jako smetana halí podmáčenou rovinatou krajinu pod svůj plášť. Tráva je zde místy tak vysoká, že dosahuje až k ramenům statných bojovníků. Mnohdy v sobě však ukrývá nebezpečí v podobě močálů a bažin. Teď však stojíte na sušším místě, kde podrost nedosahuje takové výšky. Před vámi je zhroucená kamenná stavba. Pravděpodobně se kdysi jednalo o rozlehlý statek. Teď po něm zbyl jen stín minulosti. Jaká tajemství asi skrývá?

Podsituace:
1) Poklidnou oblohu rozčísl znenadání blesk. Burácivé dunění hromu se rozhléhá všude kolem.
2) Mezi rozvalinami se mihlo světélko. A další. Mohou za to unavené oči nebo tu vážně mají bludičky svůj ples? Plamínky vás lákají dál od cesty.
3) V nedaleké křovině se ozval krátký šelest, o kousek dál začvachtalo bahno. Něco obchází kolem a nechce to být viděno.
4) Z těžkých mraků spadly první kapky. Zatažené nebe hrozilo pořádným lijákem, ale déšť jen lehce pokropil trávu. Slunce se probojovalo skrz oblaka a pohladilo zemi, z které jak na povel vyrašily fialové houbičky, jedna vedle druhé. Krůpěje vody na stéblech trávy se vypařují a zvedá se další vlna mlhy.
5) Cáry mlhy se převalují z místa na místo. Proplouvají skrz zbytky zdí ignorujíc jejich přítomnost. Tiché, průhledné obrysy připomínají děti, dospělé i zvířata. Jako by ten starý statek stále ještě žil.
6) Ozvalo se zařehtání. Několik kroků od vás stojí statný vraník. Ještě jedno zaržání, vzepjal se a odplul do mlhy. Nezůstaly po něm žádné stopy.
__________________________________________

zobrazit/skrýt


Nové Situace: Kompletní výpis nových situací - je to jako extra webová stránka, protože na nástěnku se to již nevešlo ;-)

Aktuální témata:

1. Nové Situace:

Prokažte své schopnosti a sepište Situaci do Rozcestí.

Podmínky pro texty:
- Fantasy, Sci-fi
- Situace musí být originální (ne příliš podobná či odvozená z již existujících - seznam na nástěnce diskuze)
- Situace je volná, hráči musí mít možnost kdykoliv přijít a odejít
- Situace je naoko nenásilná, dokud do ní někdo (aktivní postava) nedodá akci obsahující násilí
- Situace navozuje několik možných zápletek (zajímavě volená slova v popisu, která zaujmou)
- Situace do Rozcestí nemusí obsahovat podsituace.
- Podsituace na sebe nenavazují (systém je v náhodném pořadí vybírá a vypisuje)
- Podsituace jsou kratší, zajímavé, rozšiřují možnosti interakce hráčů s prostředím či mezi sebou navzájem
- Pečlivosti a obsáhlý, barvitý jazyk jsou velmi vítány
___________________________________________

Snažte se! Ukažte, co ve vás je! Situace s podsituacemi (odřádkování s očíšlováním) posílejte sem do diskuze Rozcestí, nebo správcům fóra. Kdokoliv bude jakkoli opisovat, bude z výběru vyloučen do dalšího kola. Tedy kdo dříve začne, ten má více možností pro originalitu.
______________________________________

Chystané změny v Rozcestí: zobrazit/skrýt


  • tříměsíční sezóny + daná privilegia pro jejich vítěze (psaní za Vypravěče, možnost vstupu do Rozcestí i přes plnou místnost)
  • změna počtu XP na danou úroveň + o jednu úroveň navíc
  • zobrazení VŠECH nasbíraných XP na Rozcestí na profilu uživatele
  • prodloužení času neaktivity
  • možnost vejít do místnosti pouze jako divák
  • možnost šeptání více než dvou lidí
  • kostky (k% a k6)

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 116 117 118 119 120 121 122 ... 137 ⇒|

Eugenio - 27. srpna 2010 21:47
Eugenio

AskadrinSidlong 27. srpna 2010 21:45
Však já vím... Ale musim si užít toho, že už nejsem součástí té maškary jménem vzdělávací systém čr :-D Tak si kopnu :)
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

AskadrinSidlong - 27. srpna 2010 21:45
AskadrinSidlong

Eugenio 27. srpna 2010 21:42

To není moc trefné...je to další případ toho mluvení o jídle při hladovění...se školou asi moc volnosti nepobere nikdo... :D
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Eugenio - 27. srpna 2010 21:45
Eugenio

AskadrinSidlong 27. srpna 2010 21:43
Tak jsem to řešil dřív... Ale jak teď měním compy jako ponožky nemám často zálohy po ruce a někdy se stane, že záloha je smazána... Tak na to prdim.

Měl sem Postavy.txt (aby to šlo rychle otevřít bez zbytečného načítání fontů a podobného - stejně na rozku pak nejsou fonty)
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

AskadrinSidlong - 27. srpna 2010 21:43
AskadrinSidlong

Eugenio 27. srpna 2010 21:40

i to je lepší než to podělané popíšu ve hře a tři tečky...už mě to totiž pěkně s*re

Já třeba s přepisem psotavy nemám problém...zabere to minutu. A když si postavy bude hráč někam ukládat je to jen ctrl c ctrl v
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Eugenio - 27. srpna 2010 21:42
Eugenio

Vzhledem k tomu, že školáčkům začíná nový školní rok co nevidět, bych navrhoval změnit téma...

napadá mě Volný jako pták :D
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Eugenio - 27. srpna 2010 21:40
Eugenio

AskadrinSidlong 27. srpna 2010 21:36
nenaděláš nic...

Já bych musel furt přepisovat popis, když si chci zahrát (což se už stane tak jednou za měsíc) a pak žádat o refresh s tím, že stejně detailněji postavu popíšu při jejím úvodu do hry...

Je pak ale pravda, že nově příchozí kteří již tento úvod nevidí by měli být alespoň v obraze - proto napíšu do popisu jen červený drak, malý skřet, růžový králíček, modrá opice a podobně :D
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

AskadrinSidlong - 27. srpna 2010 21:36
AskadrinSidlong

Eeee...mohl bych....Bylo by možná fajn kdyby se nějakým způsobem kladl větší důraz na popis postavy...je to možná zdání ale 8 z 10 hráčů má v popisu napsáno že popíšou ve hře, tři tečky nebo podobnou krávovinu...
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

ixiik - 13. července 2010 20:03
ixiik

Tyky 13. července 2010 16:32
Máš to mít :)
Byl jsem na AraLARPu I, II, ... IX, AraPaintBallu I a II, , Castle LARPu II, III, PragoConu 2007, 2008, 2009, CONVENTIcONu 2009, účastnil se akce AraSponzoring Zoo, těším se na NAL :). Jo - Žiju Aragornem, no a?

Tyky - 13. července 2010 16:32
Tyky

dobře tak bych změnil téma na Zima jako na severním polu
Kdyby neexistovalo zlo neznali bychom dobro. Kdyby neexistovala smrt, nepochopily by jsme život. Kdyby neexistovala nenávist nenašli bychom to nejdůležitější....lásku

Eugenio - 13. července 2010 16:30
Eugenio

Řešíte věci jako je vedro a takové blbiny :-D Co myslet na příjemné věci? Proto to pivo :) Je dokázané, že člověk pomocí vůle dokáže nevnímat velké teplotní extrémy :) Ale i dlouhé období hladu, únavu a podobné a často jen díky tomu, že se přestane myslet na to záporné :)

Je vážně blbost hladovému vyprávět o jídle :)

Totéž si myslím o tom tématu. Proč si hrát na vedro, když ho sami máme? xD
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Buri the Great - 13. července 2010 10:07
Buri the Great

Antinius 13. července 2010 10:06
Můžeš laskavě přestat spamovat?
http://napady.aragorn.cz

AskadrinSidlong - 13. července 2010 10:05
AskadrinSidlong

Antinius 13. července 2010 10:03

to je super ale pořád to nesouvisí s rozcestím...
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

AskadrinSidlong - 13. července 2010 10:02
AskadrinSidlong

Antinius 13. července 2010 10:00

to jo...ale to nemá nic společnýho s rozcestím...nemám dojem že tohle je diskuzní místnost o počasí a ročních obdobích...
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

AskadrinSidlong - 13. července 2010 09:58
AskadrinSidlong

Chtít můžeš chlapče...chtít můžeš...
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Šimon.Brugezsi - 11. července 2010 13:28
Šimon.Brugezsi

Antinius 11. července 2010 13:27

úpal... :)
Rozhodl jsem se žít věčně a zemřít, jen když to nevyjde.

Eugenio - 11. července 2010 13:08
Eugenio

Pivooo...
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Antinius - 11. července 2010 11:33
Antinius

Saltzhornia 11. července 2010 11:30
Ou
Mé pastelky, tužky a fixy znají stisk mých čelistí s ostrýmy zoubky.

Saltzhornia - 11. července 2010 11:30
Saltzhornia

Antinius 10. července 2010 15:14
No vždycky měl výkyvy chování a když nebylo po jeho, bylo zle. Myslím že to byl i jeden z důvodů proč nedostal správce.
I pád na hubu je pohybem vpřed...

Antinius - 10. července 2010 15:14
Antinius

To byl takovejdle vždycky? když jsem ho naposled viděl, byl o hodně jinej, nebyl vulgární.
Mé pastelky, tužky a fixy znají stisk mých čelistí s ostrýmy zoubky.

Fenda - 10. července 2010 13:45
Fenda

AskadrinSidlong 10. července 2010 13:40
Doufat můžeš, ale to je asi tak všechno :)

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 116 117 118 119 120 121 122 ... 137 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)