Rozcestí (115 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Rozcestí

Správci:enca, sashiko
Popis:Diskuze o Rozcestí... navazuje na A2
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Rozcestí vol. II
8. 11.0
9. 11.0
10. 11.3
11. 11.0
12. 11.0
13. 115
14. 11.0
15. 11.0
8 celkem
Nástěnka:
~ Aktuální téma na Rozcestí ~

Zobrazit / Skrýt Celou nástěnku

Situace č.1 - Skaliska (Elvis Preclík) - trosky a lodě, kamení
Situace č.2 - Oáza (Elvis Preclík) - písek, palmy, hadi, nedostatek vody
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík) - mlha, vysoký podrost, pozůstatky budov
Situace č.4 - Bažina (Miranda) - tmavé, zatuchlé, nepříjemné místo
Situace č.5 - Bitva (Miranda) - akční, bojově laděné, spousta možností pro zapojení se
Situace č.6 - Tábořiště (Apophis) - mýtina, mrtvolné ticho, skryté nebezpečí
Situace č.7 - Podzimní les (Saltzhornia) - spadané listí, tajemný pozorovatel, úkryt
Situace č.8 - Truhlice (Saltzhornia) - tajný nález, hádky, pokroucené stromy
Situace č.9 - Ztroskotání (Saltzhornia) - moře, tajemné místo, strach
Situace č.10 - Lesní ráj (Edwin3) - pohoda, klid, příjemné místo
Situace č.11 - Podzemí (Edwin3) - stísněný prostor, ozvěna, tajuplné zvuky
Situace č.12 - Hvozd (Mikymauz) - hustý, živý, hluboký les
Situace č.13 - Zlý hvozd (pochy) - nebezpečný a nepředvídatelný
Situace č.14 - Dům (Gran) - mnoho možností, duchové? přízraky?
Situace č.15 - Hrad (Gran) - slavnosti, šlechta, služebnictvo
Situace č.16 - Palouček (Elister) - požár, vítr, kouř
Situace č.17 - Hostinec (hater) - obsluha, stoly s jídlem a pítím
Situace č.18 - Strašidelný hrad (Saltzhornia) - světýlko ve tmě, skály, nebepzečí pádu
Situace č.19 - Zmrzlé údolí (Darth Solonus) - zima, mráz, stopy ve sněhu
Situace č.20 - Městečko (Drakan) - ulice bez lidí, ticho s divnými zvuky a obrazy
Situace č.21 - Krápníková jeskyně (inspirace od Janos9) - naoko tiché, ale přitom dobrodružstvím plné podzemní prostory
Situace č.22 - Červená lucerna (Drakan) - líbezné prostředí pro hrátky nejen po 22.hodině
Situace č.23 - Doupě (Niam & apophis) - pavouci na jakýkoliv způsob, nechutnosti
Situace č.24 - Oblehání města (Drakan) - bojově laděné, trosky již pobořených domů, strach o život
Situace č.25 - Démonická hora (Sharpe) - prach, láva, kouř, síra, vzdálený prales, blízký kráter
Situace č.26 - Cikáni (Belboh & apophis) - tábor, události z denního života
Situace č.27 - Bílá věž (Sharpe) - tajuplné neznámé místo, padající kameny, magie
Situace č.28 - Nový svět ~ maja (Nové kroniky)
Situace č.29 - Hory ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.30 - Městečko smrti ~ Tyky (Nové kroniky)
Situace č.31 - Vodní svět ~ Akylasia (Nové kroniky)
Situace č.32 - Alchymia ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.33 - Neznámá cesta ~ Metteny (Nové kroniky)
Situace č.34 - Horský průsmyk ~ Eugenio (Nové kroniky)
Situace č.35 - Vězení ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.36 - Magické zřídlo ~ Airril (Nové kroniky)
Situace č.37 - Noční hřbitov ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.38 - Souostroví na východě ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.39 - Jatka ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.40 - V nákladovém prostoru ~ Gran
Situace č.41 - Zákopové bojiště ~ Drakan
Situace č.42 - Okružní plavba ~ Drakan
Situace č.43 - Trh ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.44 - Chudinská čtvrť ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.45 - Mořské pobřeží ~ Bogina (Obnovené stezky)
Situace č.46 - Jízda vlakem ~ sebustyan (Nová trať)
Situace č.47 - U dvora ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.48 - Důl ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.49 - Aréna ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.50 - Virus Exitus N4-79 ~ Ragalt
Situace č.51 - Chemical Destruction ~ Ragalt
_______________________

Jedna kompletní situace na ukázku:
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík)
Mlha hustá jako smetana halí podmáčenou rovinatou krajinu pod svůj plášť. Tráva je zde místy tak vysoká, že dosahuje až k ramenům statných bojovníků. Mnohdy v sobě však ukrývá nebezpečí v podobě močálů a bažin. Teď však stojíte na sušším místě, kde podrost nedosahuje takové výšky. Před vámi je zhroucená kamenná stavba. Pravděpodobně se kdysi jednalo o rozlehlý statek. Teď po něm zbyl jen stín minulosti. Jaká tajemství asi skrývá?

Podsituace:
1) Poklidnou oblohu rozčísl znenadání blesk. Burácivé dunění hromu se rozhléhá všude kolem.
2) Mezi rozvalinami se mihlo světélko. A další. Mohou za to unavené oči nebo tu vážně mají bludičky svůj ples? Plamínky vás lákají dál od cesty.
3) V nedaleké křovině se ozval krátký šelest, o kousek dál začvachtalo bahno. Něco obchází kolem a nechce to být viděno.
4) Z těžkých mraků spadly první kapky. Zatažené nebe hrozilo pořádným lijákem, ale déšť jen lehce pokropil trávu. Slunce se probojovalo skrz oblaka a pohladilo zemi, z které jak na povel vyrašily fialové houbičky, jedna vedle druhé. Krůpěje vody na stéblech trávy se vypařují a zvedá se další vlna mlhy.
5) Cáry mlhy se převalují z místa na místo. Proplouvají skrz zbytky zdí ignorujíc jejich přítomnost. Tiché, průhledné obrysy připomínají děti, dospělé i zvířata. Jako by ten starý statek stále ještě žil.
6) Ozvalo se zařehtání. Několik kroků od vás stojí statný vraník. Ještě jedno zaržání, vzepjal se a odplul do mlhy. Nezůstaly po něm žádné stopy.
__________________________________________

zobrazit/skrýt


Nové Situace: Kompletní výpis nových situací - je to jako extra webová stránka, protože na nástěnku se to již nevešlo ;-)

Aktuální témata:

1. Nové Situace:

Prokažte své schopnosti a sepište Situaci do Rozcestí.

Podmínky pro texty:
- Fantasy, Sci-fi
- Situace musí být originální (ne příliš podobná či odvozená z již existujících - seznam na nástěnce diskuze)
- Situace je volná, hráči musí mít možnost kdykoliv přijít a odejít
- Situace je naoko nenásilná, dokud do ní někdo (aktivní postava) nedodá akci obsahující násilí
- Situace navozuje několik možných zápletek (zajímavě volená slova v popisu, která zaujmou)
- Situace do Rozcestí nemusí obsahovat podsituace.
- Podsituace na sebe nenavazují (systém je v náhodném pořadí vybírá a vypisuje)
- Podsituace jsou kratší, zajímavé, rozšiřují možnosti interakce hráčů s prostředím či mezi sebou navzájem
- Pečlivosti a obsáhlý, barvitý jazyk jsou velmi vítány
___________________________________________

Snažte se! Ukažte, co ve vás je! Situace s podsituacemi (odřádkování s očíšlováním) posílejte sem do diskuze Rozcestí, nebo správcům fóra. Kdokoliv bude jakkoli opisovat, bude z výběru vyloučen do dalšího kola. Tedy kdo dříve začne, ten má více možností pro originalitu.
______________________________________

Chystané změny v Rozcestí: zobrazit/skrýt


  • tříměsíční sezóny + daná privilegia pro jejich vítěze (psaní za Vypravěče, možnost vstupu do Rozcestí i přes plnou místnost)
  • změna počtu XP na danou úroveň + o jednu úroveň navíc
  • zobrazení VŠECH nasbíraných XP na Rozcestí na profilu uživatele
  • prodloužení času neaktivity
  • možnost vejít do místnosti pouze jako divák
  • možnost šeptání více než dvou lidí
  • kostky (k% a k6)

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 113 114 115 116 117 118 119 ... 137 ⇒|

AskadrinSidlong - 5. října 2010 19:09
AskadrinSidlong

Darwin 5. října 2010 18:42

tak tak...
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Darwin - 5. října 2010 18:42
Darwin

Ah, takže tu měl jen někdo průjem a já to nemusím číst, viďte ?

Python - 5. října 2010 18:31
Python

Někdo si naivně myslel, že se tady řeší něco vážného? :D

A ok, beru, co jsem napsal bylo trochu mnohoznačné.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Rimmer - 5. října 2010 17:43
Rimmer

Flipy 5. října 2010 17:35
Něco proti uklízečkám? Každý se nějak musí živit.... :D
2+2=1

Flipy - 5. října 2010 17:39
Flipy

Rimmer 5. října 2010 17:37
No, co asi? Nechce se jim zrovna hrát, tak bezcílně tlachaj. :D
Pamatujte, že amatéři postavili Noemovu Archu, profesionálové Titanic.

AskadrinSidlong - 5. října 2010 17:38
AskadrinSidlong

Rimmer 5. října 2010 17:37

s****y

páč nic jinýho tu k řešení asi neni a my se potřebujeme nějak zabavit...
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Rimmer - 5. října 2010 17:37
Rimmer

Tak teď sem zmaten jak lesní včela po týdenní pařbě v zeleném hájku. :D

V tom případě nechápu co tady řešítě?! :D
2+2=1

Flipy - 5. října 2010 17:35
Flipy

No, to já vždycky považoval Správce za něco jako uklízečku, co vždycky nakoukne do místnosti (správce vstoupil do místnosti), vyhodí co tam nemá co dělat (Třeba hráče)... občas přeleští okna (Delete of-topic), doplní toaleťák (Nová Situace)...
A nebo se tam taky rozhodně pár minut trůnit (Překlad chybí) :)
Pamatujte, že amatéři postavili Noemovu Archu, profesionálové Titanic.

AskadrinSidlong - 5. října 2010 15:49
AskadrinSidlong

python 5. října 2010 15:41

V tom případě je celá ta myšlenka i tvoje reakce zcestná od původního tématu :P
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Python - 5. října 2010 15:41
Python

Nic z toho netvrdím. Možná jsem měl uvést příklad z vlastní zkušenosti. Hráli jsme a jeden z nás prostě dělal bordel, spamoval, nastavil si tmavěčerné písmo (navíc se zdůvodněním, aby nás nasral). A co se nestalo přišel správce.

Těch sedm písmen symbolizuje člověka, který dlouho hrál a má zkušenosti. Mě tohl k jeho respektování stačí.

Onen zmíněný si z toho ovšem dělal srandu. Což je to, na co narážím. Kdyby v tuto chvíli byl onen správce jen hráč, neudělá, i přes své zkušenosti, vůbec nic. Zde nastupuje to, o čem jsem mluvil, tedy ban, coby nástroj, který onoho hráče konečně přiměl, aby nám nekazil hru.

Takto je to myšleno. V mém prohlášení nebylo ani víc, ani míň. A pokud ano, omluva za mistifikaci.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Rimmer - 5. října 2010 15:14
Rimmer

python 25. září 2010 14:39
Vynucovat si respekt banem? Ehm... kdes to kdy viděl? :D
A teď vážně... ta věta, cituji: "Ban je nástroj, který správce dělá správcem.", mi dělá docela velké vrásky na čele....
Rozhodně si nemyslím že by správce měl figurovat jako absolutní moc nad životem a smrtí postav a hráčů na rozcestí. - Blbost.
I správce je přeci jenom stále obyčejný člověk a hráč! Akorát zkušenější než třeba většina nováčků a pokročilých. Nikdy by mou správcovskou převelikost nenapadlo nějak kecat do hry hráčům o kterých vím že jsou tu dýl než já a hrajou tak jak hrajou, tím narážím na způsob a osobitý styl hry. nelíbí se mi jak 60% zdejších hráčů... a to i zkušených hráčů! hraje... ale nebudu je za to přece banovat...

Totéž platí o respektu.... začínal sem jako hráč... znal jsem hodně lidí jako hráč.... hrál sem s hodně lidma jako hráč... a jen proto že se ze mě stal správce po nich mám vyžadovat jakýsi odstup a respekt z jejich strany vůči kultu Správců?! Další blbost. Ano... měli by mít k správcovství respekt (teď si protiřečím co? :D) ale ne ke správci jako k jednotlivci... ale k správcům jako k instituci. A to ne proto že má bangun... ale proto že dělá něco pro druhé, pro hráče. Správce není od toho aby někoho poučoval, káral a šlehal blesky. Je od toho aby udržoval na rozcestí "pořádek". Proto si nepleťme respekt s vyžadovanou úctou.... Správce není modla... je to jen hráč v jiným kvádru. Adminům taky neříkám: "Óóóó převeliký! Největší admine z adminů! Dovol abych mohl promluvit! U Admina! Omlouvám se vám óóó pane! Jak jsem jenom mohl zapomenout na váš titul "mistr mistra všech mistrů"! Zasloužím si minimálně tříletý IP ban!"
Co jsem tím vším chtěl říct? prosím vás! Nedělejte ze Správce něco co není:) Děkuji.
PS: Nemám čas si to projít... je to jen proud myšlenek... popřípadě se pokusím dovysvětlit později.... za rok za dva:D Teď se jdu šprtat hebrejštinu... (:!שלום
2+2=1

Python - 25. září 2010 19:07
Python

Jak to mám vědět? :D Ale nijak mě to netíží.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Darwin - 25. září 2010 17:58
Darwin

Ehm, jak tohle celé vlastně začalo, než se z toho stala smyčka ? :)

Python - 25. září 2010 14:39
Python

AskadrinSidlong 24. září 2010 18:46
Ban je nástroj, který správce dělá správcem. A vše ostatní slouží k tomu, aby měl pravomoc, kterou pro kontrolu potřebuje. Pokud ho někdo odmítne poslouchat, je to už jeho věc. A pokud je správce kvalitní a zkušený hráč, je vina a mínus jen a pouze hráče, pokud odmítne ho respektovat.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

AskadrinSidlong - 24. září 2010 18:46
AskadrinSidlong

python 24. září 2010 18:33

Nemyslím si že BAN v někom kdo tě nesnáší vzbudí respekt...spíš naopak. Myslím že obě dvě věci jsou na stejném místě. Jak zkušenost, z hlediska hodnocení hry (noob přece nebude hodnotit hru která je mnohem lepší než ta jeho že), tak nějaká reputace z hlediska přístupu hráčů kolem...
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Python - 24. září 2010 18:33
Python

Je tzo možné. Zformuluji to tedy jinak. Podle mě jsou na prvním místě zkušenosti a na dalším až respekt. Koneckonců, respekt lze získat skrze pravomoci (ban nikdo nevymyslel aby se pobavil), ale zkušenosti se dají získat pouze praxí.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

enca - 24. září 2010 17:26
enca

python 24. září 2010 17:23
Teď si protiřečíš.
Asi překlep ..
Já si zase myslím, že by ten dotyčný měl mít dostatečný respekt. Ano, neměl by to být hráč, který sotva zvládne nějaké rozsáhlejší hraní.
"Použijeme-li k dobrému cíli špatných prostředků, přestává být cíl dobrý." - Karl Marx.

Python - 24. září 2010 17:23
Python

Podle mě bude vždy lepší správce-zkušený hráč než někdo, kdo hraje průměrně a lidi ho mají rádi. Zkušenost, alespoň ta moje totiž říká, že schopní hráči jsou uznáváni mnohem méně než ti průměrní.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Mirael - 24. září 2010 15:20
Mirael

enca 24. září 2010 15:17
Jistě, i to je určitě důležité, já jsem jen napsala, že jsem sledovala jak hraje a má potenciál, ale pokud má špatný ohlas....to nevím, tak dalece informovaná nejsem.
A souhlasím, správce by měl mít alespoň trochu toho respektu u hráčů, jinak je to o ničem.
Smutným údělem králů a krásných žen je, že v davu lichotníků, který je obklopuje, nemohou rozeznat přítele.

enca - 24. září 2010 15:17
enca

Mirael 24. září 2010 14:49
Jde taky o to, jaký má dotyčný ohlas. Může být skvělý hráč, ale ostatní si o něm můžou myslet bůhví co, dělat si z něj potajmu srandu a podobně. To pak jako správce nemá moc šancí.
"Použijeme-li k dobrému cíli špatných prostředků, přestává být cíl dobrý." - Karl Marx.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 113 114 115 116 117 118 119 ... 137 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)