Rozcestí (131 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Rozcestí

Správci:enca, sashiko
Popis:Diskuze o Rozcestí... navazuje na A2
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Rozcestí vol. II
8. 11.0
9. 11.0
10. 11.3
11. 11.0
12. 11.0
13. 115
14. 11.0
15. 11.0
8 celkem
Nástěnka:
~ Aktuální téma na Rozcestí ~

Zobrazit / Skrýt Celou nástěnku

Situace č.1 - Skaliska (Elvis Preclík) - trosky a lodě, kamení
Situace č.2 - Oáza (Elvis Preclík) - písek, palmy, hadi, nedostatek vody
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík) - mlha, vysoký podrost, pozůstatky budov
Situace č.4 - Bažina (Miranda) - tmavé, zatuchlé, nepříjemné místo
Situace č.5 - Bitva (Miranda) - akční, bojově laděné, spousta možností pro zapojení se
Situace č.6 - Tábořiště (Apophis) - mýtina, mrtvolné ticho, skryté nebezpečí
Situace č.7 - Podzimní les (Saltzhornia) - spadané listí, tajemný pozorovatel, úkryt
Situace č.8 - Truhlice (Saltzhornia) - tajný nález, hádky, pokroucené stromy
Situace č.9 - Ztroskotání (Saltzhornia) - moře, tajemné místo, strach
Situace č.10 - Lesní ráj (Edwin3) - pohoda, klid, příjemné místo
Situace č.11 - Podzemí (Edwin3) - stísněný prostor, ozvěna, tajuplné zvuky
Situace č.12 - Hvozd (Mikymauz) - hustý, živý, hluboký les
Situace č.13 - Zlý hvozd (pochy) - nebezpečný a nepředvídatelný
Situace č.14 - Dům (Gran) - mnoho možností, duchové? přízraky?
Situace č.15 - Hrad (Gran) - slavnosti, šlechta, služebnictvo
Situace č.16 - Palouček (Elister) - požár, vítr, kouř
Situace č.17 - Hostinec (hater) - obsluha, stoly s jídlem a pítím
Situace č.18 - Strašidelný hrad (Saltzhornia) - světýlko ve tmě, skály, nebepzečí pádu
Situace č.19 - Zmrzlé údolí (Darth Solonus) - zima, mráz, stopy ve sněhu
Situace č.20 - Městečko (Drakan) - ulice bez lidí, ticho s divnými zvuky a obrazy
Situace č.21 - Krápníková jeskyně (inspirace od Janos9) - naoko tiché, ale přitom dobrodružstvím plné podzemní prostory
Situace č.22 - Červená lucerna (Drakan) - líbezné prostředí pro hrátky nejen po 22.hodině
Situace č.23 - Doupě (Niam & apophis) - pavouci na jakýkoliv způsob, nechutnosti
Situace č.24 - Oblehání města (Drakan) - bojově laděné, trosky již pobořených domů, strach o život
Situace č.25 - Démonická hora (Sharpe) - prach, láva, kouř, síra, vzdálený prales, blízký kráter
Situace č.26 - Cikáni (Belboh & apophis) - tábor, události z denního života
Situace č.27 - Bílá věž (Sharpe) - tajuplné neznámé místo, padající kameny, magie
Situace č.28 - Nový svět ~ maja (Nové kroniky)
Situace č.29 - Hory ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.30 - Městečko smrti ~ Tyky (Nové kroniky)
Situace č.31 - Vodní svět ~ Akylasia (Nové kroniky)
Situace č.32 - Alchymia ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.33 - Neznámá cesta ~ Metteny (Nové kroniky)
Situace č.34 - Horský průsmyk ~ Eugenio (Nové kroniky)
Situace č.35 - Vězení ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.36 - Magické zřídlo ~ Airril (Nové kroniky)
Situace č.37 - Noční hřbitov ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.38 - Souostroví na východě ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.39 - Jatka ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.40 - V nákladovém prostoru ~ Gran
Situace č.41 - Zákopové bojiště ~ Drakan
Situace č.42 - Okružní plavba ~ Drakan
Situace č.43 - Trh ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.44 - Chudinská čtvrť ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.45 - Mořské pobřeží ~ Bogina (Obnovené stezky)
Situace č.46 - Jízda vlakem ~ sebustyan (Nová trať)
Situace č.47 - U dvora ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.48 - Důl ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.49 - Aréna ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.50 - Virus Exitus N4-79 ~ Ragalt
Situace č.51 - Chemical Destruction ~ Ragalt
_______________________

Jedna kompletní situace na ukázku:
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík)
Mlha hustá jako smetana halí podmáčenou rovinatou krajinu pod svůj plášť. Tráva je zde místy tak vysoká, že dosahuje až k ramenům statných bojovníků. Mnohdy v sobě však ukrývá nebezpečí v podobě močálů a bažin. Teď však stojíte na sušším místě, kde podrost nedosahuje takové výšky. Před vámi je zhroucená kamenná stavba. Pravděpodobně se kdysi jednalo o rozlehlý statek. Teď po něm zbyl jen stín minulosti. Jaká tajemství asi skrývá?

Podsituace:
1) Poklidnou oblohu rozčísl znenadání blesk. Burácivé dunění hromu se rozhléhá všude kolem.
2) Mezi rozvalinami se mihlo světélko. A další. Mohou za to unavené oči nebo tu vážně mají bludičky svůj ples? Plamínky vás lákají dál od cesty.
3) V nedaleké křovině se ozval krátký šelest, o kousek dál začvachtalo bahno. Něco obchází kolem a nechce to být viděno.
4) Z těžkých mraků spadly první kapky. Zatažené nebe hrozilo pořádným lijákem, ale déšť jen lehce pokropil trávu. Slunce se probojovalo skrz oblaka a pohladilo zemi, z které jak na povel vyrašily fialové houbičky, jedna vedle druhé. Krůpěje vody na stéblech trávy se vypařují a zvedá se další vlna mlhy.
5) Cáry mlhy se převalují z místa na místo. Proplouvají skrz zbytky zdí ignorujíc jejich přítomnost. Tiché, průhledné obrysy připomínají děti, dospělé i zvířata. Jako by ten starý statek stále ještě žil.
6) Ozvalo se zařehtání. Několik kroků od vás stojí statný vraník. Ještě jedno zaržání, vzepjal se a odplul do mlhy. Nezůstaly po něm žádné stopy.
__________________________________________

zobrazit/skrýt


Nové Situace: Kompletní výpis nových situací - je to jako extra webová stránka, protože na nástěnku se to již nevešlo ;-)

Aktuální témata:

1. Nové Situace:

Prokažte své schopnosti a sepište Situaci do Rozcestí.

Podmínky pro texty:
- Fantasy, Sci-fi
- Situace musí být originální (ne příliš podobná či odvozená z již existujících - seznam na nástěnce diskuze)
- Situace je volná, hráči musí mít možnost kdykoliv přijít a odejít
- Situace je naoko nenásilná, dokud do ní někdo (aktivní postava) nedodá akci obsahující násilí
- Situace navozuje několik možných zápletek (zajímavě volená slova v popisu, která zaujmou)
- Situace do Rozcestí nemusí obsahovat podsituace.
- Podsituace na sebe nenavazují (systém je v náhodném pořadí vybírá a vypisuje)
- Podsituace jsou kratší, zajímavé, rozšiřují možnosti interakce hráčů s prostředím či mezi sebou navzájem
- Pečlivosti a obsáhlý, barvitý jazyk jsou velmi vítány
___________________________________________

Snažte se! Ukažte, co ve vás je! Situace s podsituacemi (odřádkování s očíšlováním) posílejte sem do diskuze Rozcestí, nebo správcům fóra. Kdokoliv bude jakkoli opisovat, bude z výběru vyloučen do dalšího kola. Tedy kdo dříve začne, ten má více možností pro originalitu.
______________________________________

Chystané změny v Rozcestí: zobrazit/skrýt


  • tříměsíční sezóny + daná privilegia pro jejich vítěze (psaní za Vypravěče, možnost vstupu do Rozcestí i přes plnou místnost)
  • změna počtu XP na danou úroveň + o jednu úroveň navíc
  • zobrazení VŠECH nasbíraných XP na Rozcestí na profilu uživatele
  • prodloužení času neaktivity
  • možnost vejít do místnosti pouze jako divák
  • možnost šeptání více než dvou lidí
  • kostky (k% a k6)

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 129 130 131 132 133 134 135 ... 137 ⇒|

Flarin - 1. března 2010 13:22
Flarin

Za A) Pokud toho Terminátora ve Warhammeru zahraješ dobře, nevidím důvod, proč ho tam nemít. Myslím, že to byl apophis, kdo hrál dokonce Protosského zealota ze StarCraftu na klasickém rozcestí (fantasy) a zahrál to výtečně. Za B) Si popisek kdykoliv můžeš změnit. Pokud se hraje Warhammer, dej si popisek třeba skavenského střelce, pokud Star Trek, klingonského válečníka a tak dále. Popisky můžeš měnit přímo v místnosti rozcestí a nikdo ti nekáže, že musíš mít jen jeden. Ale rozhodně je hodně dementní si tam dát smajlík a vymlouvat se na nemožnost hraní terminátora ve světě Warhammer.
I kdyby jste se na svá ušiska postavily a tančily tango tak mě nepřesvědčíte, že trpaslíci nejsou nejlepší rasa.

Moon.rider - 1. března 2010 13:21
Moon.rider

akorát bych chtěl upozornit..že jsem si stěžoval na propagaci pravidel a jednání..

a pročtěte si všichni vaše příspěvky..možá budete překvapeni
Ministerstvo zdravotnictví vrauje: Moon škodí vám, i lidem ve vašem okolí.

Moon.rider - 1. března 2010 13:18
Moon.rider

ixiik 1. března 2010 12:42
jo díky že ses do mě taky neopřel...

já jenom tobě že jsi to ty, jen mezi náma, ja sem vysvětloval darwinovi proč si tam nemůžu dát popisek. Protože když si tam dáš popisek, určitej...tak budeš hrát terminátora ve Warhammeru...možná sem tam měl napsat něco jako "záleží na situaci" atd.
ale to že si to někdo vzal provokativně zato já nemohu..

de facto každej příspevěk tady může být brán jako provokace.

a už jsem to tady psal že spamování a OT nebyl předmětem této diskuze

já to tu pouze uvedl abyjste neřekli to co říkáte...no smůla
předmětem bylo jakym způsobem se propagujou ty pravidla..
ja už jsem tady psal ten příklad že když přijdeš do hospody a řekneš si o pivo a chrstne ti ho hospodskej do obličeje "tady máš"
taky se budeš chtít prát..a nikdo ti nemůže říct "neřekl jsi prosim"
to už jsem taky psal..

ale myslim si že máš pravdu...

tak nic..nechme věci plynout dál...
Ministerstvo zdravotnictví vrauje: Moon škodí vám, i lidem ve vašem okolí.

Flarin - 1. března 2010 13:11
Flarin

Já nesýčkuju, já jsem realista :D
I kdyby jste se na svá ušiska postavily a tančily tango tak mě nepřesvědčíte, že trpaslíci nejsou nejlepší rasa.

Šimon.Brugezsi - 1. března 2010 12:53
Šimon.Brugezsi

Flarin 1. března 2010 12:50

Nesejčkuj... :)
Rozhodl jsem se žít věčně a zemřít, jen když to nevyjde.

Flarin - 1. března 2010 12:50
Flarin

Jen počkejte, až si to přečte... :D
I kdyby jste se na svá ušiska postavily a tančily tango tak mě nepřesvědčíte, že trpaslíci nejsou nejlepší rasa.

Šimon.Brugezsi - 1. března 2010 12:47
Šimon.Brugezsi

ixiik 1. března 2010 12:42

Amen.
Rozhodl jsem se žít věčně a zemřít, jen když to nevyjde.

ixiik - 1. března 2010 12:42
ixiik

Tak a ještě já oficiálně jako admin chatu.

Moone my dva se známe už z jiných diskuzí. Kolikrát jsme ti tam meldovali, že se tvé příspěvky nedají číst a že z nich není kloudně poznat o co ti vlastně jde. Situace se opět opakuje. Ale budiž.

Pokud tě správce napomenul, nebo kohokoliv jiného, že nemáš popis a tys ho provokativně změnil na smajlíka, tak bych těo z fleku banoval, že si ze mě děláš prdel. Ten popis tam má svůj důvod. Je pro hráče kteří se třeba i zapojí později v průběhu hry, aby měli hrubou představu kdo tam hraje. Není problém si postavu kdykoliv na začátku nové hry přepsat tak aby vyhovovala nové hře.

Pokud se v rozcestí kecalo OT, tak to tam nemá co dělat. Jak již bylo řečeno. Rozcestí je od hraní, ne od kecání. Tak to bylo a tak to i bude. Nezáleží na tom, zda jsou ostatní místnosti volné nebo ne. Pravidla platí vždy pro konkrétní místnost bez ohledu na ostatní. Jestliže to Toker neřešil, tak je to chyba a byl na ní upozorněn. Všichni chybujeme. Darwin jednal správně.

Pokud hráč správce provokuje, tak se nemůže divit že přijde trest. To je věc kterou zde nebudeme tolerovat.

Někteří hráči začínají zapomínat, že rozcestí má svoje pravidla.

Správci tady jsou z několika důvodů a jedním z nich je hlídání rozcestí, aby v něm byli dodržovány pravidla která jsou daná veřejně, i pravidla která se během let zavedla. A dle závažnosti chyby následuje trest. Od napomenutí, přes vyhození až k banu na adekvátní dobu. Jaká ta doba je? Záleží na posouzení správce.

Jistěže nikdo nebude trestat hráče za OT kecy, pokud nejde o souvislý OT rozhovor. Na to je, byl a bude hospoda u edwina, přinejhorším všehoherko. Ovšem upozornění je i tak na místě.

Pakliže je správce upozorní na jejich chybu ať už se jedná o RP, nebo něco proti pravidlům, tak by mělo platit to, že správce to dělá pro dobro rozcestí. Pak už samozřejmě závisí na závažnosti věci a následným trestu. Vždy by ale mělo předcházet to upozornění.

Na druhou stranu i správci nejsou dokonalí, nemají dokonalou hru a že se někdo nevejde do představy správce o dobrém RP, tak to automaticky neznamená, že dotyčný nehraje jinak a taky dobře. Je třeba toto zvážit.

Jedním z argumentů bylo i to, že se tak hráči poznávají. Špatný argument. Od poznávání není rozcestí. Tam se ani nemusíte znát. Od toho je opět ona zmíněná Hospoda u Edwina.

Nezapomínejme na základní ideu rozcestí. Hra ve které jsou si PJem všichni navzájem, hra do které se kdykoliv může připojit někdo nový, aniž by musel žádat někoho o povolení a znal perfektně předchozí děj.

Závěrem.
Správce tu dělá svou práci jen pro to, že chce aby rozcestí bylo kvalitnějším místem pro hraní. Snaží se učit nováčky, radit pokročilejším. Tráví tam čas, který by mohl trávit užitečnější činností :)
Ovšem i správce může udělat chybu. Není dokonalý, jako nikdo tady. Pak je samozřejmě dobře, když na tu chybu někdo upozorní. Jen tak se onen správce může poučit a příště jí neudělat. Správci se hlídají navzájem. A když je třeba vloží se do toho i admini. Jako třeba teď. Každou stížnost, která zde byla vznesena, popřípadě doručena někoímu poštolkou řešíme tady a v uzavřené diskuzi mezi správci. Snažíme se dát dohromady jak se to opravdu stalo, protože se často stává, že věc vlastně byla úplně jinak než jí stěžovatel vidí. Pakliže zjistíme, že správce nebo admin pochybil, tak je na to upozorněn a prozatím vždy to vzal čestně a s omluvou.

Hráči tohle málokdy umí. Mají svou pravdu a je jim jedno, že správce jen dělá svoji práci a jim urazil... ego.

Do budoucna:

1)Chceš-li si stěžovat, tak si stěžuj oficiálně rovnou tady. Od toho ta diskuze je, aby se v ní řešili i stížnosti.
2)Udělej screen chatu, nahraj ho někam na web a pošli sem na něj odkaz. je to ten nejlepší důkaz co můžeš udělat a je z něj v drtivé většině vidět co se doopravdy stalo.
3)Než si moone budeš příště stěžovat, tak popros někoho ať ti zkontroluje to cos napsal, opraví do smysluplného čtení a pak teprve to pošli.
4) Neopírej se o lidi, který nemaj ty koule se ozvat sami, nebo alespoň tě podpořit.
5) Stůj si za svým názorem
6) Navrhni tvůj způsob řešení, když se ti něco nelíbí.

Toker byl na chybu upozorněn a Darwin nepochybil. Alespoň mě tu nikdo o tom nepřesvědčil a i tady uznávám presumpci nevinny.

Tímto bych tohle téma rád uzavřel.
Byl jsem na AraLARPu I, II, ... IX, AraPaintBallu I a II, , Castle LARPu II, III, PragoConu 2007, 2008, 2009, CONVENTIcONu 2009, účastnil se akce AraSponzoring Zoo, těším se na NAL :). Jo - Žiju Aragornem, no a?

Šimon.Brugezsi - 1. března 2010 11:43
Šimon.Brugezsi

Moon.rider 1. března 2010 06:23

Vystřižená citace: pak kdyz reknu ze to chci resit dohodou tak to sem šimon chytrak vybleje "aaale moon si na tebe stezuje" no koho by to nenastavalo? nebo to ze se spravci kontroluji navzajem a karaji se navzajem..vetsi blbost sem neslysel..

Aby bylo jasno, Moon.ridere (už mi pod prsty lezly jiná oslovení, ale zatím se ještě ovládám), tak jsi řekl, že si chceš stěžovat. Stížnost jsi zaslal soukromě poštolkou mě. Jelikož já nejsem pravomocný k tomu cokoliv sám řešit, přeposlal jsem tvoji stížnost dalším Správcům, aby se řešila kolektivně tak, jak se řešit má.
Ne později, ne když už se vše řešilo a ty jsi začal cítit, že ti teče do bod, nýbrž ihned po tvém odeslání.

Pro příště, až si zase budeš chtít stěžovat, dělej to rovnou oficiální cestou tady v diskuzi a netahej do toho jednotlivé správce, z nichž každému zvlášť navykládáš něco jiného.
Rozhodl jsem se žít věčně a zemřít, jen když to nevyjde.

Flarin - 1. března 2010 10:54
Flarin

apophis 1. března 2010 10:26
ty můžeš všecko, ne? :D
I kdyby jste se na svá ušiska postavily a tančily tango tak mě nepřesvědčíte, že trpaslíci nejsou nejlepší rasa.

apophis - 1. března 2010 10:26
apophis

Rimmer 1. března 2010 10:19

můžu si taky kopnout? :D
Jsem obludný fantazák, jenž z temnoty svého doupěte leze kam se mu zachce a kdy se mu zachce.

Rimmer - 1. března 2010 10:19
Rimmer

Moon.rider 1. března 2010 06:23
Mooničku... chudáááčku:) S tím poldou je to dobře řečeno... protože pokutu dostaneš jen když něco posereš:) A pokud se pak pánu policajtovi chováš s prominutím jako kretén... tak na to taky dojedeš:) Ovšem tomu se neříká policejní brutalita ale "zpacifikování kreténů"! A teď vážně... jako vždy z tvého textu neumím vypozorovat (nejspíš je chyba na mé straně.. nebo na straně aragu.. nevím) kde je zakopaný pes?! O co ti vlastně jde? Že ty jsi ta oběť, která dostala bezdůvodný trest?! Ona se žádná akce neobejde bez reakce moone... Vím jak rád provokuješ.... a nechce se mi věřit, že by se Darwin, ikdyž ho taky nemám moc rád, objevil jen tak v místnosti a řekl si: "A hele Moon! Jdu ho šikanovat, smrada!" a začal tě vyhazovat, banovat a kdo ví co ještě...
Já osobně bych ti dal ban minimálně na měsíc:)

Jinak opakuji, že stále nevím o co ti jde?!??! Ten text co jsi napsal mi připomíná kindervajíčko... okorát bez čokolády a bez převapení uvnitř... takže bez všeho. Proto napiš rovnou o co ti jde?!?! O to aby se na rozcestí dodržoval protokol a správci jednali jako roboti přesně podle pravidel?! ok.. ale v tom případě budeš nonstop banovaný:D
Další věc.... my jsme demagogové? Kua... tak nám řekni přesně co se stalo? co si Darwinovi napsal.. co si nenapsal... on je pak problém když se od někoho jiného dozvíš, že jsi provokoval.. a ty zarputile tvrdíš NE! Darwin za všechno může! Za to že sem spamoval.. provokoval. Za to, že hraju mizerně... že všechny neustále provokuju... že ani neumím pořádně vyjádřit o co mi jde.... dovoluju si.. i za to že se pak divím když příjde trest. Jsem malý moonridíček... chudáček kterého nikdo nemá rád:( tak aspon nějak chci na sebe upoutat pozornost.. protože na mě si nikdo dovolat nemůže! Ale já si můžu dělat co chci!
2+2=1

apophis - 1. března 2010 10:16
apophis

Otázkou je, kam se věci mají jako pohnout?

Co jsem si tak všiml, tak stížností na práci Správců je v poslední době (půl roku) velmi poskrovnu. A pokud nějaké jsou, řešíme je. A řešíme je rychle a pokud možnost s co největším množstvím průkazních materiálů, co nejvíce svědků, co nejvíce informací a průkazního materiálu.

Ale nadávat na Správce tolerovat nebudu. A jednat "na víc lidí" a skrývat se tak za "nejmenovaný dav" taky ne. Buď chceš vést dialog, nebo to napiš. A napiš to jednoznačně, věcně, konkrétně.

Pořád tu jsou jen snůšky keců o tom, že se nic nikam nepohne. Jasně, že se nic nikam nepohne, když ty neumíš s ničím nijak pohnout, natož to aspoň nakopnout, aby se to začalo hýbat samo. Moone, jsi zoufale mrzký tvor, hloupoučký, jak by řekl náš bývalý profesor na biologii. Můžeš si jít sednout do bažiny, máš za pět... tak by to zase řekl chemikář.

Je to k pláči, muset se tu takhle rozepisovat, ale opravdu, opravdu, opravdu, ... tady není nic, co by stálo za řešení. Jakékoliv diskutování, cokoliv... COKOLIV!
Jsem obludný fantazák, jenž z temnoty svého doupěte leze kam se mu zachce a kdy se mu zachce.

Flarin - 1. března 2010 10:16
Flarin

Já psal mimochodem hned z kraje, že většinu textu, který Moon píše si musím přečíst dvakrát, abych vůbec aspoň trochu věděl, o co go...
I kdyby jste se na svá ušiska postavily a tančily tango tak mě nepřesvědčíte, že trpaslíci nejsou nejlepší rasa.

apophis - 1. března 2010 10:12
apophis

Moon.rider 1. března 2010 06:23

demagogie: využívání zkreslených zjednodušených argumentů, působících zejména na city a předsudky, k ovlivňování jednotlivců a skupin

argument: 1. důkaz, důvod, 2. úhel, který svírá v Gaussově komplexní rovině průvodič bodu s kladným směrem osy x, 3. nezávisle proměnná veličina určité funkce

http://slovnik-cizich-slov.abz.cz/web.php/slovo/demagogie
http://slovnik-cizich-slov.abz.cz/web.php/slovo/argument
_____________________

Shrňme si to:
1) Moon si začal stěžovat. Způsobem, jenž si vybral nebyl očividně vhodný, protože jak to říct jemně: pokazil tím, co mohl.
2) Někteří správci se vyjádřili a pak se začala vést debata nad tím, zda potlačovat nebo ne spam. Odešlo se od tématu, které Moon očividně nezvládl přednést. V pořádku.
3) Moon je přesvědčen, že jej nikdo nechápeme. V pořádku, protože očividně komunikuje tak nějak divně (nevím jak vy, ale já ty jeho příspěvky čtu vždy nejméně dvakrát a stejně v nich kloudné myšlenky ne-vi-dím)
4) Včera večer - Moon dostává ban na hodinu, s odůvodněním, aby si dáchnul - autorem banu jsem já
5) Už se tu opět začíná krafat mimo Rozcestní tématiku - zdá se mi, že pokud je někdo nespokojen a řekne to, Správci to řeší dokonce i víc, než ten dotyčný, protože to řešit chtějí a chtějí lepší Rozcestí.
6) Moon dneska vyplodí směs polopravd a nesmyslů - Správci mají svou diskuzi od toho, aby si v ní a ne jinde, řešili spory a jiné nápady, problémy, návrhy na změny či "pracovní" procesy mezi sebou.
7) Správci svou práci dělají bez výdělku, z dobré vůle, z přesvědčení, že je to něco dobrého. NIC za to nedostávají. Stále jsou to lidé. Pravidla Rozcestí a pravidla pro Správce existují pro všechny a platí pro všechny bez výjimky. Pokud dojde k jejich porušení, postihují viníka. Oprávněně.
8) Moone, jestli nezačneš předkládat něco pořádného, co MÁ ARGUMENTY, co má SMYSL, co má MYŠLENKU a HLAVU A PATU, nemám důvod číst tvé texty...

... a to jsem se snažil být nestranný jak dlouho to jen šlo.
Jsem obludný fantazák, jenž z temnoty svého doupěte leze kam se mu zachce a kdy se mu zachce.

Flarin - 1. března 2010 09:00
Flarin

Moone, jenže ty jsi ho vyprovokoval. Když je ti řečeno, že si mám vyplnit popisek postavy a ty si tam dáš smajlíka a ještě k tomu máš hromadu keců, tak bych ti já osobně klidně dal BAN na celej den, aby sis uvědomil, že i pro tebe platí jasná pravidla. Pokud jsi vyzván správcem k jejich dodržování a neuposlechneš to a ještě k tomu máš provokativní řečičky, tak se nediv, že dostaneš, co si zasloužíš. Ty si tu furt stěžuješ, že neřešíme to, na co jsi si stěžoval. Že jsme jako správci "zpanštělí" a tudíš se chováme, jako by nám rozcestí patřilo. Tak mi konkrétně řekni, na co si stěžuješ? Na kterou konkrétní událost? Jmenuj osoby, protože několikrát píšeš, že nejde jen o tebe, ale i o jiné. Jaké jiné, hmmm? Z toho, co jsi tady vypotil opravdu vyplývá jen to, že bylo uraženo tvoje ego tím, že tě správce "klepl přes prsty", když jsi se choval jak korunovanej idiot. Po chvíli, kdy se tu do tebe obuli ostatní s tím, že nemáš pravdu a Darwin jednal správně, jsi chtěl svou stížnost stáhnout. Nestojíš si za tím, co řekneš. Vymýšlíš si tu naprosté blafy a při tom nepodáš jedinný konstruktivní návrh řešení, na kterém by se dalo stavět. I kdyby jsi neudělal nic jiného, tak jen těmahle dvěma věcma dáváš všem najevo, že bylo ublíženo ani ne tobě, jako spíš tvému egu. Že ti někdo srazil moc narostlý hřebínek a tobě se to prostě nelíbí. Jak říkám, buď konkrétní. Jmenuj osoby, jmenuj události, jmenuj konkrétní informace o tom, co ti kdo provedl a ne blafy, se kteríma nás tu krmíš už od včera. Podej konkrétní návrhy, do té doby je to, co píšeš, jen snůška keců ublíženýho dítěte.
I kdyby jste se na svá ušiska postavily a tančily tango tak mě nepřesvědčíte, že trpaslíci nejsou nejlepší rasa.

Moon.rider - 1. března 2010 06:26
Moon.rider

pokud budete chtít..aby sem vám psali inteligentní lidé...tak se zařidte aby sem mohli psát..
aby nedostali tak jak darwin řiká.ppřes prstíky

přesdržku...protože mě docela fascinuje..

tahle demagogie "nevěříš šimonovi, tak to je jako bys nevěřil nikomu z nás" prostě loool
Ministerstvo zdravotnictví vrauje: Moon škodí vám, i lidem ve vašem okolí.

Moon.rider - 1. března 2010 06:24
Moon.rider

//neco podobneho libit překlep
Ministerstvo zdravotnictví vrauje: Moon škodí vám, i lidem ve vašem okolí.

Moon.rider - 1. března 2010 06:23
Moon.rider

Eugenio 28. února 2010 21:01
Eugenio 28. února 2010 21:01
ne ze me vadi tady ta demagogie..ze kdyz mi nekdo nadava do volů a chová se spanštile..a i když napíšu že bychto chtel resit dohodou

porad se tu vsichni diveji ze nikdo jinej krome me nepise

se podivejte jakou sem zato dostal kanonadu, ze ja sem vlastne provokoval, ze kazdej to resi jak uzna za vhodne, a ten problem an kterej sem ukazoval se ani neresi, resi se uuuplne neco jineho o nejakem debilnim spamovani..
pak kdyz reknu ze to chci resit dohodou tak to sem šimon chytrak vybleje "aaale moon si na tebe stezuje" no koho by to nenastavalo? nebo to ze se spravci kontroluji navzajem a karaji se navzajem..vetsi blbost sem neslysel..

to jej ako kdyz si stezujete na policejni brutalitu pri rozdavani pokut..a vrati se vam soudni obsilka s tim ze pokuta byla rozdana opravnene..proste me jde o princip, chtel bych videt aphopise nebo simona jak by si oni nechaly neco podobneho divit

tak me to proste dava pocit..ze zeme jste tady udelali blbouna

a co? zametlose to opet pod koberec...

takze odpoved zni..MUZESSI STEZOVAT..ale my te tak sjedem žes to ještě neviděl.

nemůžete na jednu stranu chtít feedbacky nebo jak se to píše.a nadruhou stranu dělat s partnera (nebo můežete když si to nechá líbit) pitomce...
tak sem to napsal špatně...no a? věřim že máte všichni základní vzdělání a že jste to pochopili..

prostě krome par vyjimek..demagogie, demagogie demagogie..

tak ja rikam..ze me je to jedno co semnou bude, jestli dostnau ban nebo budu za pitomce..

ale veci se takhle NIKDY NEPOHNOU..

tečka...a tahle byla výrazná..
Ministerstvo zdravotnictví vrauje: Moon škodí vám, i lidem ve vašem okolí.

Python - 28. února 2010 21:36
Python

Šimon.Brugezsi 28. února 2010 21:34
Zničené nervy jako by nebyly. Žádné nervy, žádné emoce. Žádné emoce, žádné chyby. Žádné chyby, žádne potřeštěné debaty na foru rozcestí. Takže si stojim za tim, co jsem řekl. Tuží to charakter ;)
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 129 130 131 132 133 134 135 ... 137 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)