Rozcestí (129 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Rozcestí

Správci:enca, sashiko
Popis:Diskuze o Rozcestí... navazuje na A2
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Rozcestí vol. II
8. 11.0
9. 11.0
10. 11.3
11. 11.0
12. 11.0
13. 115
14. 11.0
15. 11.0
8 celkem
Nástěnka:
~ Aktuální téma na Rozcestí ~

Zobrazit / Skrýt Celou nástěnku

Situace č.1 - Skaliska (Elvis Preclík) - trosky a lodě, kamení
Situace č.2 - Oáza (Elvis Preclík) - písek, palmy, hadi, nedostatek vody
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík) - mlha, vysoký podrost, pozůstatky budov
Situace č.4 - Bažina (Miranda) - tmavé, zatuchlé, nepříjemné místo
Situace č.5 - Bitva (Miranda) - akční, bojově laděné, spousta možností pro zapojení se
Situace č.6 - Tábořiště (Apophis) - mýtina, mrtvolné ticho, skryté nebezpečí
Situace č.7 - Podzimní les (Saltzhornia) - spadané listí, tajemný pozorovatel, úkryt
Situace č.8 - Truhlice (Saltzhornia) - tajný nález, hádky, pokroucené stromy
Situace č.9 - Ztroskotání (Saltzhornia) - moře, tajemné místo, strach
Situace č.10 - Lesní ráj (Edwin3) - pohoda, klid, příjemné místo
Situace č.11 - Podzemí (Edwin3) - stísněný prostor, ozvěna, tajuplné zvuky
Situace č.12 - Hvozd (Mikymauz) - hustý, živý, hluboký les
Situace č.13 - Zlý hvozd (pochy) - nebezpečný a nepředvídatelný
Situace č.14 - Dům (Gran) - mnoho možností, duchové? přízraky?
Situace č.15 - Hrad (Gran) - slavnosti, šlechta, služebnictvo
Situace č.16 - Palouček (Elister) - požár, vítr, kouř
Situace č.17 - Hostinec (hater) - obsluha, stoly s jídlem a pítím
Situace č.18 - Strašidelný hrad (Saltzhornia) - světýlko ve tmě, skály, nebepzečí pádu
Situace č.19 - Zmrzlé údolí (Darth Solonus) - zima, mráz, stopy ve sněhu
Situace č.20 - Městečko (Drakan) - ulice bez lidí, ticho s divnými zvuky a obrazy
Situace č.21 - Krápníková jeskyně (inspirace od Janos9) - naoko tiché, ale přitom dobrodružstvím plné podzemní prostory
Situace č.22 - Červená lucerna (Drakan) - líbezné prostředí pro hrátky nejen po 22.hodině
Situace č.23 - Doupě (Niam & apophis) - pavouci na jakýkoliv způsob, nechutnosti
Situace č.24 - Oblehání města (Drakan) - bojově laděné, trosky již pobořených domů, strach o život
Situace č.25 - Démonická hora (Sharpe) - prach, láva, kouř, síra, vzdálený prales, blízký kráter
Situace č.26 - Cikáni (Belboh & apophis) - tábor, události z denního života
Situace č.27 - Bílá věž (Sharpe) - tajuplné neznámé místo, padající kameny, magie
Situace č.28 - Nový svět ~ maja (Nové kroniky)
Situace č.29 - Hory ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.30 - Městečko smrti ~ Tyky (Nové kroniky)
Situace č.31 - Vodní svět ~ Akylasia (Nové kroniky)
Situace č.32 - Alchymia ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.33 - Neznámá cesta ~ Metteny (Nové kroniky)
Situace č.34 - Horský průsmyk ~ Eugenio (Nové kroniky)
Situace č.35 - Vězení ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.36 - Magické zřídlo ~ Airril (Nové kroniky)
Situace č.37 - Noční hřbitov ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.38 - Souostroví na východě ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.39 - Jatka ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.40 - V nákladovém prostoru ~ Gran
Situace č.41 - Zákopové bojiště ~ Drakan
Situace č.42 - Okružní plavba ~ Drakan
Situace č.43 - Trh ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.44 - Chudinská čtvrť ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.45 - Mořské pobřeží ~ Bogina (Obnovené stezky)
Situace č.46 - Jízda vlakem ~ sebustyan (Nová trať)
Situace č.47 - U dvora ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.48 - Důl ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.49 - Aréna ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.50 - Virus Exitus N4-79 ~ Ragalt
Situace č.51 - Chemical Destruction ~ Ragalt
_______________________

Jedna kompletní situace na ukázku:
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík)
Mlha hustá jako smetana halí podmáčenou rovinatou krajinu pod svůj plášť. Tráva je zde místy tak vysoká, že dosahuje až k ramenům statných bojovníků. Mnohdy v sobě však ukrývá nebezpečí v podobě močálů a bažin. Teď však stojíte na sušším místě, kde podrost nedosahuje takové výšky. Před vámi je zhroucená kamenná stavba. Pravděpodobně se kdysi jednalo o rozlehlý statek. Teď po něm zbyl jen stín minulosti. Jaká tajemství asi skrývá?

Podsituace:
1) Poklidnou oblohu rozčísl znenadání blesk. Burácivé dunění hromu se rozhléhá všude kolem.
2) Mezi rozvalinami se mihlo světélko. A další. Mohou za to unavené oči nebo tu vážně mají bludičky svůj ples? Plamínky vás lákají dál od cesty.
3) V nedaleké křovině se ozval krátký šelest, o kousek dál začvachtalo bahno. Něco obchází kolem a nechce to být viděno.
4) Z těžkých mraků spadly první kapky. Zatažené nebe hrozilo pořádným lijákem, ale déšť jen lehce pokropil trávu. Slunce se probojovalo skrz oblaka a pohladilo zemi, z které jak na povel vyrašily fialové houbičky, jedna vedle druhé. Krůpěje vody na stéblech trávy se vypařují a zvedá se další vlna mlhy.
5) Cáry mlhy se převalují z místa na místo. Proplouvají skrz zbytky zdí ignorujíc jejich přítomnost. Tiché, průhledné obrysy připomínají děti, dospělé i zvířata. Jako by ten starý statek stále ještě žil.
6) Ozvalo se zařehtání. Několik kroků od vás stojí statný vraník. Ještě jedno zaržání, vzepjal se a odplul do mlhy. Nezůstaly po něm žádné stopy.
__________________________________________

zobrazit/skrýt


Nové Situace: Kompletní výpis nových situací - je to jako extra webová stránka, protože na nástěnku se to již nevešlo ;-)

Aktuální témata:

1. Nové Situace:

Prokažte své schopnosti a sepište Situaci do Rozcestí.

Podmínky pro texty:
- Fantasy, Sci-fi
- Situace musí být originální (ne příliš podobná či odvozená z již existujících - seznam na nástěnce diskuze)
- Situace je volná, hráči musí mít možnost kdykoliv přijít a odejít
- Situace je naoko nenásilná, dokud do ní někdo (aktivní postava) nedodá akci obsahující násilí
- Situace navozuje několik možných zápletek (zajímavě volená slova v popisu, která zaujmou)
- Situace do Rozcestí nemusí obsahovat podsituace.
- Podsituace na sebe nenavazují (systém je v náhodném pořadí vybírá a vypisuje)
- Podsituace jsou kratší, zajímavé, rozšiřují možnosti interakce hráčů s prostředím či mezi sebou navzájem
- Pečlivosti a obsáhlý, barvitý jazyk jsou velmi vítány
___________________________________________

Snažte se! Ukažte, co ve vás je! Situace s podsituacemi (odřádkování s očíšlováním) posílejte sem do diskuze Rozcestí, nebo správcům fóra. Kdokoliv bude jakkoli opisovat, bude z výběru vyloučen do dalšího kola. Tedy kdo dříve začne, ten má více možností pro originalitu.
______________________________________

Chystané změny v Rozcestí: zobrazit/skrýt


  • tříměsíční sezóny + daná privilegia pro jejich vítěze (psaní za Vypravěče, možnost vstupu do Rozcestí i přes plnou místnost)
  • změna počtu XP na danou úroveň + o jednu úroveň navíc
  • zobrazení VŠECH nasbíraných XP na Rozcestí na profilu uživatele
  • prodloužení času neaktivity
  • možnost vejít do místnosti pouze jako divák
  • možnost šeptání více než dvou lidí
  • kostky (k% a k6)

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 127 128 129 130 131 132 133 ... 137 ⇒|

Šimon.Brugezsi - 21. března 2010 15:23
Šimon.Brugezsi

Co se po­řa­dí týče, já jej za­zna­me­nal od první chví­le, co jsem na Ara­gor­nu. A plně s tím sou­hla­sím. Právě kvůli tomu, že někdo píše sá­hodlou­hé pří­spěv­ky a jiný hru od­bý­vá jed­nou větou.
Tohle bych ne­ře­šil. Schva­lu­ji to.
Roz­ho­dl jsem se žít věčně a ze­mřít, jen když to ne­vy­jde.

Eugenio - 21. března 2010 15:20
Eugenio

Catha­la 21. břez­na 2010 15:15
Já to ob­je­vil až včera. Do té doby se mi to vy­hý­ba­lo, nebo mi to ne­při­šlo, je­li­kož včera se tam do­mlou­va­li. Do­kon­ce chtě­li, abych jim po­řa­dí určil já :D
Život by se dal cha­rak­te­ri­zo­vat jed­ním slo­vem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sra­ček, po které plu­je­me kánoí. Někdy ztra­tí­me pádla, někdy i kanoi.

Cathala - 21. března 2010 15:15
Cathala

py­thon 21. břez­na 2010 13:51
To uz je druhy problem...​takovy dlou­ho­do­by...
Stes­ti clo­ve­ka je roz­ma­ni­tost zi­vot­nich si­tu­a­ci!

Python - 21. března 2010 13:51
Python

Jako kdy­byh se sly­šel při roz­ho­vo­ru s bej­val­kou :D Taky mys­lim ale po­sled­ní dobou na schop­ne­ho hrače na­ra­zim ma­lo­kdy, takže sem si ur­čo­vá­ní po­řa­dí tak nějak zvykl.
Člo­věk není nikdy dost chyt­rý, dost bo­ha­tý a dost oz­bro­je­ný. I´ll Chuck you!

apophis - 21. března 2010 13:49
apophis

někdo holky, jiný vdol­ky :D

pište si dle li­bo­vů­le :-) a dobrý hráč zvlád­ne i při psaní svého dlou­hé­ho pří­spěv­ku, "za­kom­po­no­vat" i změny, které se udály již při jeho psaní...

ale to jen tak na­o­kraj.
jest­li k tomu někdo po­tře­bu­je nutně exakt­ně na­psa­né po­řa­dí? asi je někde něco špat­ně, pro­to­že to pak po­strá­dá vol­nost. nebo je to dobře, pokud se na tom do­hod­nou všich­ni.

zlom může na­stat, pokud to bude vět­ši­na vy­ža­do­vat na men­ši­ně, pak je pro­blém, který si žádá ře­še­ní. A ře­še­ní je: vol­nost pře­de­vším, ale ne na úkor zby­teč­né­ho há­dá­ní se. takže stačí po­le­vit v tom, co vy­ža­du­je­me od dru­hých.
Jsem ob­lud­ný fan­ta­zák, jenž z tem­no­ty svého dou­pě­te leze kam se mu za­chce a kdy se mu za­chce.

Eugenio - 20. března 2010 20:49
Eugenio

Catha­la 20. břez­na 2010 20:17
Znám se dost na to, abych věděl, kdy jsem v po­ho­dě a kdy jsem flustro­va­ný a nervózní :)
A budeš se divit, ale uzná­vám, že jsem to špat­ně na­psal. Struč­né to být ne­mu­sí. Jen já tomu dávám před­nost. Nemám rád zvra­ce­ní pís­me­nek, kdy se člo­věk ro­ze­pi­su­je v de­se­ti větách o věci, která se dá vy­já­d­řit větou je­di­nou :-D
To pak můžu číst každé třetí slovo a zjis­tím, že tak ušet­řím čas, je­li­kož my to dá stej­ný vý­znam jak kdy­bych to četl celé.

Ano má to lec­cos do sebe, ale když si chci za­hrát, tak si chci za­hrát, ne číst eseje (a ná­sled­ně vést i sou­boj v tom, kdo udělá větší prů­jem pís­me­nek :) )

PS: Upo­zorňuji, že toto je na­psá­no silně nadvzne­se­ně, pro­sím tedy ne­brat za slovo (jako se mi to stalo už čty­ři­krát za sebou tento týden xD).
Život by se dal cha­rak­te­ri­zo­vat jed­ním slo­vem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sra­ček, po které plu­je­me kánoí. Někdy ztra­tí­me pádla, někdy i kanoi.

Cathala - 20. března 2010 20:17
Cathala

Eu­ge­nio 20. břez­na 2010 18:57
Do­vo­lím si lehce opo­no­vat, jen lehce ;)
Nebo spíš upřes­nit, hra může byt sviž­ná a pruž­ná a ne­mu­sí být při­tom nutně struč­ná.
Víc bych to ne­roz­vá­dě­la, známe se jak by to do­padlo ;)
Stes­ti clo­ve­ka je roz­ma­ni­tost zi­vot­nich si­tu­a­ci!

Eugenio - 20. března 2010 18:57
Eugenio

Já proto upředňostňuji krat­ší hru na kte­rou se dá re­a­go­vat xD Když máš tisíc znaků a deset věcí, musíš se pak ro­ze­psat, jak re­a­gu­ješ na těch deset věcí, místo aby se re­a­o­va­lo věc na věc.

Hra na chatu má být pruž­ná, sviž­ná, struč­ná. Na její opak je ur­če­no fórum
Život by se dal cha­rak­te­ri­zo­vat jed­ním slo­vem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sra­ček, po které plu­je­me kánoí. Někdy ztra­tí­me pádla, někdy i kanoi.

Cathala - 20. března 2010 18:45
Cathala

Fla­rin 20. břez­na 2010 17:50
Pokud jim to po­mů­že v hraní ne­vi­dím důvod. Svým způ­so­bem to je divné a ome­zu­jí­cí, na dru­hou stra­nu jak sem na­psa­la, pokud jim to po­mů­že zo­ri­en­to­vat se a lépe se jim hraje, tak proč ne.
Stes­ti clo­ve­ka je roz­ma­ni­tost zi­vot­nich si­tu­a­ci!

Flarin - 20. března 2010 17:50
Flarin

Darwe, to je dávno, že už to snad ani prav­da není :D

Jak říkám, mně to ne­va­dí, jen mi to při­jde divný :D
I kdyby jste se na svá ušis­ka po­sta­vi­ly a tan­či­ly tango tak mě ne­pře­svěd­čí­te, že tr­pas­lí­ci nejsou nej­lep­ší rasa.

Darwin - 20. března 2010 17:12
Darwin

Fla­rin 20. břez­na 2010 16:31

nikdy jsem ti to ne­řekl, ale už na A2 si mě s tím hala bala psa­ním pěkně sral :P

Mě taky při­pad­ne lepší, když to má řád. Občas, vy­ji­meč­ně, se stává, že ti pře­hna­ně ak­tiv­ní hráči ostat­ní pří­spěv­ky div ne­u­tlu­čou. :)

Python - 20. března 2010 16:57
Python

Když hra­jou pro­fi­ci, je jasne že to jde. Ale asi kaž­de­mu se stalo, že psal 1000 zna­ko­vý pří­spě­vek a když jej ode­slal,při­šel druhý, rov­něž ti­sí­ci zna­ko­vý, který děj po­slal uplně jiným smě­rem. Hru to dost ruší. Navíc za­čá­teč­ní­ci často ne­na­pi­šou vic než dva řádky a pak do­chá­zí k tomu, o čem mlu­vi­la ra­fa­e­la. Ja osob­ně, když hraju třeba se třema hra­če­ma, nijak to ne­ře­ši­me. Ale v počtu kolem pěti, šesti lidí se to už vy­pla­ti (a ja mam mezi pří­spěv­ky čas uva­řit si ve­če­ři :))
Člo­věk není nikdy dost chyt­rý, dost bo­ha­tý a dost oz­bro­je­ný. I´ll Chuck you!

rafaela - 20. března 2010 16:35
rafaela

Fla­rin 20. břez­na 2010 16:31
tak pokud hraju třeba s ně­ja­kým za­čá­teč­ní­kem, tak radši po­řa­dí určím, pro­to­že jinak on stih­ne vlézt do hos­po­dy, ob­jed­nat si pivo, roz­bít hubu hos­tin­ské­mu a ode­jít dřív, než se já vůbec do­sta­nu na scénu...:-)
Víš, cos vlast­ně chtěl, kdyžs žádal po bo­zích za ženu z je­ze­ra Paní...?

Flarin - 20. března 2010 16:31
Flarin

Tak jako nevím... Nikdy s tím pro­blém až tak nebyl, co si pa­ma­tu­ju ještě z A2 až po sou­čas­nost :D Ale teď se to tu ob­je­vu­je do­ce­la často =) Jako mně to ne­va­dí, když jim to tak vy­ho­vu­je, tak pro­sím =) Ale pros­tě mi to při­jde divný :D
I kdyby jste se na svá ušis­ka po­sta­vi­ly a tan­či­ly tango tak mě ne­pře­svěd­čí­te, že tr­pas­lí­ci nejsou nej­lep­ší rasa.

rafaela - 20. března 2010 16:23
rafaela

Fla­rin 20. břez­na 2010 16:13
je to lepší, když hraje třeba pět hráčů, jeden píše pří­spěv­ky po řádce a další vy­u­ži­je fakt plnej počet znaků... Takže je troš­ku potíž, když ten jed­no­řád­ko­vej rych­lík se­pí­še půl hry, za­tím­co spo­lu­hráč se ne­stih­ne ani rozkou­kat...
Víš, cos vlast­ně chtěl, kdyžs žádal po bo­zích za ženu z je­ze­ra Paní...?

Flarin - 20. března 2010 16:13
Flarin

Hele, dotaz :D V po­sled­ní době se na roz­ces­tí hodně často se­tká­vám s tím, že se hráči do­mlou­va­jí, kdo kdy bude psát přízpěv­ky. Jako ve smys­lu, že třeba jeden na­pí­še "//můžu teď já?" nebo se přímo přede hrou do­mlou­va­jí, jak budou psát za sebou. To jsou ně­ja­ké no­vo­ty? :D Jako co já si pa­ma­tu­ju, tak se to nikdy nijak moc ne­ře­ši­lo, kdo kdy na­pí­še a už vůbec se ne­do­ha­do­va­lo upro­střed hry, kdo kdy bude od­po­ví­dat a po kom. Jen mi to při­jde divné :D
I kdyby jste se na svá ušis­ka po­sta­vi­ly a tan­či­ly tango tak mě ne­pře­svěd­čí­te, že tr­pas­lí­ci nejsou nej­lep­ší rasa.

Python - 20. března 2010 09:36
Python

Ok, ve­to­vá­no, jdu spřá­dat další ohav­né plány :D
Člo­věk není nikdy dost chyt­rý, dost bo­ha­tý a dost oz­bro­je­ný. I´ll Chuck you!

Flarin - 19. března 2010 15:04
Flarin

Aneb strejda Fla­rin má "SKORO" vždyc­ky prav­du :D
I kdyby jste se na svá ušis­ka po­sta­vi­ly a tan­či­ly tango tak mě ne­pře­svěd­čí­te, že tr­pas­lí­ci nejsou nej­lep­ší rasa.

ixiik - 19. března 2010 15:01
ixiik

Jak řekl fla­rin.

Už to tu bylo, jako sou­část tur­na­je PJů.
Nešlo to ča­so­vě sklou­bit. "Te­nhle ne­mohl, pak te­nhle ne­mohl, PJ ne­mohl, musím už jít, spadl mi net"

Ne­pro­ve­di­tel­né...

Do­mlu­vit se na kva­lit­ní hru mů­že­te i bez tur­na­je. Pros­tě na­píšu "pojď­te se do­mlu­vit na dni, kdy se sejde­me a za­hra­jem cool hru".
Byl jsem na Ara­LAR­Pu I, II, ... IX, Ara­Pa­int­Ballu I a II, , Cast­le LARPu II, III, Pra­go­Co­nu 2007, 2008, 2009, CON­VEN­TI­cO­Nu 2009, účast­nil se akce AraSpon­zo­ring Zoo, těším se na NAL :). Jo - Žiju Ara­gor­nem, no a?

rafaela - 19. března 2010 14:27
rafaela

Tak vtip­nost bych ne­hod­no­ti­la, ale myš­len­ka klání se mi líbí...:-)... bylo by fajn si azse jed­nou za­hrát na úrov­ni
Víš, cos vlast­ně chtěl, kdyžs žádal po bo­zích za ženu z je­ze­ra Paní...?

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 127 128 129 130 131 132 133 ... 137 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)
taBackup debug: