Rozcestí (129 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Rozcestí

Správci:enca, sashiko
Popis:Diskuze o Rozcestí... navazuje na A2
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Rozcestí vol. II
8. 11.0
9. 11.0
10. 11.3
11. 11.0
12. 11.0
13. 115
14. 11.0
15. 11.0
8 celkem
Nástěnka:
~ Aktuální téma na Rozcestí ~

Zobrazit / Skrýt Celou nástěnku

Situace č.1 - Skaliska (Elvis Preclík) - trosky a lodě, kamení
Situace č.2 - Oáza (Elvis Preclík) - písek, palmy, hadi, nedostatek vody
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík) - mlha, vysoký podrost, pozůstatky budov
Situace č.4 - Bažina (Miranda) - tmavé, zatuchlé, nepříjemné místo
Situace č.5 - Bitva (Miranda) - akční, bojově laděné, spousta možností pro zapojení se
Situace č.6 - Tábořiště (Apophis) - mýtina, mrtvolné ticho, skryté nebezpečí
Situace č.7 - Podzimní les (Saltzhornia) - spadané listí, tajemný pozorovatel, úkryt
Situace č.8 - Truhlice (Saltzhornia) - tajný nález, hádky, pokroucené stromy
Situace č.9 - Ztroskotání (Saltzhornia) - moře, tajemné místo, strach
Situace č.10 - Lesní ráj (Edwin3) - pohoda, klid, příjemné místo
Situace č.11 - Podzemí (Edwin3) - stísněný prostor, ozvěna, tajuplné zvuky
Situace č.12 - Hvozd (Mikymauz) - hustý, živý, hluboký les
Situace č.13 - Zlý hvozd (pochy) - nebezpečný a nepředvídatelný
Situace č.14 - Dům (Gran) - mnoho možností, duchové? přízraky?
Situace č.15 - Hrad (Gran) - slavnosti, šlechta, služebnictvo
Situace č.16 - Palouček (Elister) - požár, vítr, kouř
Situace č.17 - Hostinec (hater) - obsluha, stoly s jídlem a pítím
Situace č.18 - Strašidelný hrad (Saltzhornia) - světýlko ve tmě, skály, nebepzečí pádu
Situace č.19 - Zmrzlé údolí (Darth Solonus) - zima, mráz, stopy ve sněhu
Situace č.20 - Městečko (Drakan) - ulice bez lidí, ticho s divnými zvuky a obrazy
Situace č.21 - Krápníková jeskyně (inspirace od Janos9) - naoko tiché, ale přitom dobrodružstvím plné podzemní prostory
Situace č.22 - Červená lucerna (Drakan) - líbezné prostředí pro hrátky nejen po 22.hodině
Situace č.23 - Doupě (Niam & apophis) - pavouci na jakýkoliv způsob, nechutnosti
Situace č.24 - Oblehání města (Drakan) - bojově laděné, trosky již pobořených domů, strach o život
Situace č.25 - Démonická hora (Sharpe) - prach, láva, kouř, síra, vzdálený prales, blízký kráter
Situace č.26 - Cikáni (Belboh & apophis) - tábor, události z denního života
Situace č.27 - Bílá věž (Sharpe) - tajuplné neznámé místo, padající kameny, magie
Situace č.28 - Nový svět ~ maja (Nové kroniky)
Situace č.29 - Hory ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.30 - Městečko smrti ~ Tyky (Nové kroniky)
Situace č.31 - Vodní svět ~ Akylasia (Nové kroniky)
Situace č.32 - Alchymia ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.33 - Neznámá cesta ~ Metteny (Nové kroniky)
Situace č.34 - Horský průsmyk ~ Eugenio (Nové kroniky)
Situace č.35 - Vězení ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.36 - Magické zřídlo ~ Airril (Nové kroniky)
Situace č.37 - Noční hřbitov ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.38 - Souostroví na východě ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.39 - Jatka ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.40 - V nákladovém prostoru ~ Gran
Situace č.41 - Zákopové bojiště ~ Drakan
Situace č.42 - Okružní plavba ~ Drakan
Situace č.43 - Trh ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.44 - Chudinská čtvrť ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.45 - Mořské pobřeží ~ Bogina (Obnovené stezky)
Situace č.46 - Jízda vlakem ~ sebustyan (Nová trať)
Situace č.47 - U dvora ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.48 - Důl ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.49 - Aréna ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.50 - Virus Exitus N4-79 ~ Ragalt
Situace č.51 - Chemical Destruction ~ Ragalt
_______________________

Jedna kompletní situace na ukázku:
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík)
Mlha hustá jako smetana halí podmáčenou rovinatou krajinu pod svůj plášť. Tráva je zde místy tak vysoká, že dosahuje až k ramenům statných bojovníků. Mnohdy v sobě však ukrývá nebezpečí v podobě močálů a bažin. Teď však stojíte na sušším místě, kde podrost nedosahuje takové výšky. Před vámi je zhroucená kamenná stavba. Pravděpodobně se kdysi jednalo o rozlehlý statek. Teď po něm zbyl jen stín minulosti. Jaká tajemství asi skrývá?

Podsituace:
1) Poklidnou oblohu rozčísl znenadání blesk. Burácivé dunění hromu se rozhléhá všude kolem.
2) Mezi rozvalinami se mihlo světélko. A další. Mohou za to unavené oči nebo tu vážně mají bludičky svůj ples? Plamínky vás lákají dál od cesty.
3) V nedaleké křovině se ozval krátký šelest, o kousek dál začvachtalo bahno. Něco obchází kolem a nechce to být viděno.
4) Z těžkých mraků spadly první kapky. Zatažené nebe hrozilo pořádným lijákem, ale déšť jen lehce pokropil trávu. Slunce se probojovalo skrz oblaka a pohladilo zemi, z které jak na povel vyrašily fialové houbičky, jedna vedle druhé. Krůpěje vody na stéblech trávy se vypařují a zvedá se další vlna mlhy.
5) Cáry mlhy se převalují z místa na místo. Proplouvají skrz zbytky zdí ignorujíc jejich přítomnost. Tiché, průhledné obrysy připomínají děti, dospělé i zvířata. Jako by ten starý statek stále ještě žil.
6) Ozvalo se zařehtání. Několik kroků od vás stojí statný vraník. Ještě jedno zaržání, vzepjal se a odplul do mlhy. Nezůstaly po něm žádné stopy.
__________________________________________

zobrazit/skrýt


Nové Situace: Kompletní výpis nových situací - je to jako extra webová stránka, protože na nástěnku se to již nevešlo ;-)

Aktuální témata:

1. Nové Situace:

Prokažte své schopnosti a sepište Situaci do Rozcestí.

Podmínky pro texty:
- Fantasy, Sci-fi
- Situace musí být originální (ne příliš podobná či odvozená z již existujících - seznam na nástěnce diskuze)
- Situace je volná, hráči musí mít možnost kdykoliv přijít a odejít
- Situace je naoko nenásilná, dokud do ní někdo (aktivní postava) nedodá akci obsahující násilí
- Situace navozuje několik možných zápletek (zajímavě volená slova v popisu, která zaujmou)
- Situace do Rozcestí nemusí obsahovat podsituace.
- Podsituace na sebe nenavazují (systém je v náhodném pořadí vybírá a vypisuje)
- Podsituace jsou kratší, zajímavé, rozšiřují možnosti interakce hráčů s prostředím či mezi sebou navzájem
- Pečlivosti a obsáhlý, barvitý jazyk jsou velmi vítány
___________________________________________

Snažte se! Ukažte, co ve vás je! Situace s podsituacemi (odřádkování s očíšlováním) posílejte sem do diskuze Rozcestí, nebo správcům fóra. Kdokoliv bude jakkoli opisovat, bude z výběru vyloučen do dalšího kola. Tedy kdo dříve začne, ten má více možností pro originalitu.
______________________________________

Chystané změny v Rozcestí: zobrazit/skrýt


  • tříměsíční sezóny + daná privilegia pro jejich vítěze (psaní za Vypravěče, možnost vstupu do Rozcestí i přes plnou místnost)
  • změna počtu XP na danou úroveň + o jednu úroveň navíc
  • zobrazení VŠECH nasbíraných XP na Rozcestí na profilu uživatele
  • prodloužení času neaktivity
  • možnost vejít do místnosti pouze jako divák
  • možnost šeptání více než dvou lidí
  • kostky (k% a k6)

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 127 128 129 130 131 132 133 ... 137 ⇒|

Šimon.Brugezsi - 21. března 2010 15:23
Šimon.Brugezsi

Co se pořadí týče, já jej zaznamenal od první chvíle, co jsem na Aragornu. A plně s tím souhlasím. Právě kvůli tomu, že někdo píše sáhodlouhé příspěvky a jiný hru odbývá jednou větou.
Tohle bych neřešil. Schvaluji to.
Rozhodl jsem se žít věčně a zemřít, jen když to nevyjde.

Eugenio - 21. března 2010 15:20
Eugenio

Cathala 21. března 2010 15:15
Já to objevil až včera. Do té doby se mi to vyhýbalo, nebo mi to nepřišlo, jelikož včera se tam domlouvali. Dokonce chtěli, abych jim pořadí určil já :D
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Cathala - 21. března 2010 15:15
Cathala

python 21. března 2010 13:51
To uz je druhy problem...takovy dlouhodoby...
Stesti cloveka je rozmanitost zivotnich situaci!

Python - 21. března 2010 13:51
Python

Jako kdybyh se slyšel při rozhovoru s bejvalkou :D Taky myslim ale poslední dobou na schopneho hrače narazim malokdy, takže sem si určování pořadí tak nějak zvykl.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

apophis - 21. března 2010 13:49
apophis

někdo holky, jiný vdolky :D

pište si dle libovůle :-) a dobrý hráč zvládne i při psaní svého dlouhého příspěvku, "zakomponovat" i změny, které se udály již při jeho psaní...

ale to jen tak naokraj.
jestli k tomu někdo potřebuje nutně exaktně napsané pořadí? asi je někde něco špatně, protože to pak postrádá volnost. nebo je to dobře, pokud se na tom dohodnou všichni.

zlom může nastat, pokud to bude většina vyžadovat na menšině, pak je problém, který si žádá řešení. A řešení je: volnost především, ale ne na úkor zbytečného hádání se. takže stačí polevit v tom, co vyžadujeme od druhých.
Jsem obludný fantazák, jenž z temnoty svého doupěte leze kam se mu zachce a kdy se mu zachce.

Eugenio - 20. března 2010 20:49
Eugenio

Cathala 20. března 2010 20:17
Znám se dost na to, abych věděl, kdy jsem v pohodě a kdy jsem flustrovaný a nervózní :)
A budeš se divit, ale uznávám, že jsem to špatně napsal. Stručné to být nemusí. Jen já tomu dávám přednost. Nemám rád zvracení písmenek, kdy se člověk rozepisuje v deseti větách o věci, která se dá vyjádřit větou jedinou :-D
To pak můžu číst každé třetí slovo a zjistím, že tak ušetřím čas, jelikož my to dá stejný význam jak kdybych to četl celé.

Ano má to leccos do sebe, ale když si chci zahrát, tak si chci zahrát, ne číst eseje (a následně vést i souboj v tom, kdo udělá větší průjem písmenek :) )

PS: Upozorňuji, že toto je napsáno silně nadvzneseně, prosím tedy nebrat za slovo (jako se mi to stalo už čtyřikrát za sebou tento týden xD).
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Cathala - 20. března 2010 20:17
Cathala

Eugenio 20. března 2010 18:57
Dovolím si lehce oponovat, jen lehce ;)
Nebo spíš upřesnit, hra může byt svižná a pružná a nemusí být přitom nutně stručná.
Víc bych to nerozváděla, známe se jak by to dopadlo ;)
Stesti cloveka je rozmanitost zivotnich situaci!

Eugenio - 20. března 2010 18:57
Eugenio

Já proto upředňostňuji kratší hru na kterou se dá reagovat xD Když máš tisíc znaků a deset věcí, musíš se pak rozepsat, jak reaguješ na těch deset věcí, místo aby se reaovalo věc na věc.

Hra na chatu má být pružná, svižná, stručná. Na její opak je určeno fórum
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Cathala - 20. března 2010 18:45
Cathala

Flarin 20. března 2010 17:50
Pokud jim to pomůže v hraní nevidím důvod. Svým způsobem to je divné a omezující, na druhou stranu jak sem napsala, pokud jim to pomůže zorientovat se a lépe se jim hraje, tak proč ne.
Stesti cloveka je rozmanitost zivotnich situaci!

Flarin - 20. března 2010 17:50
Flarin

Darwe, to je dávno, že už to snad ani pravda není :D

Jak říkám, mně to nevadí, jen mi to přijde divný :D
I kdyby jste se na svá ušiska postavily a tančily tango tak mě nepřesvědčíte, že trpaslíci nejsou nejlepší rasa.

Darwin - 20. března 2010 17:12
Darwin

Flarin 20. března 2010 16:31

nikdy jsem ti to neřekl, ale už na A2 si mě s tím hala bala psaním pěkně sral :P

Mě taky připadne lepší, když to má řád. Občas, vyjimečně, se stává, že ti přehnaně aktivní hráči ostatní příspěvky div neutlučou. :)

Python - 20. března 2010 16:57
Python

Když hrajou profici, je jasne že to jde. Ale asi každemu se stalo, že psal 1000 znakový příspěvek a když jej odeslal,přišel druhý, rovněž tisíci znakový, který děj poslal uplně jiným směrem. Hru to dost ruší. Navíc začátečníci často nenapišou vic než dva řádky a pak dochází k tomu, o čem mluvila rafaela. Ja osobně, když hraju třeba se třema hračema, nijak to neřešime. Ale v počtu kolem pěti, šesti lidí se to už vyplati (a ja mam mezi příspěvky čas uvařit si večeři :))
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

rafaela - 20. března 2010 16:35
rafaela

Flarin 20. března 2010 16:31
tak pokud hraju třeba s nějakým začátečníkem, tak radši pořadí určím, protože jinak on stihne vlézt do hospody, objednat si pivo, rozbít hubu hostinskému a odejít dřív, než se já vůbec dostanu na scénu...:-)
Víš, cos vlastně chtěl, kdyžs žádal po bozích za ženu z jezera Paní...?

Flarin - 20. března 2010 16:31
Flarin

Tak jako nevím... Nikdy s tím problém až tak nebyl, co si pamatuju ještě z A2 až po současnost :D Ale teď se to tu objevuje docela často =) Jako mně to nevadí, když jim to tak vyhovuje, tak prosím =) Ale prostě mi to přijde divný :D
I kdyby jste se na svá ušiska postavily a tančily tango tak mě nepřesvědčíte, že trpaslíci nejsou nejlepší rasa.

rafaela - 20. března 2010 16:23
rafaela

Flarin 20. března 2010 16:13
je to lepší, když hraje třeba pět hráčů, jeden píše příspěvky po řádce a další využije fakt plnej počet znaků... Takže je trošku potíž, když ten jednořádkovej rychlík sepíše půl hry, zatímco spoluhráč se nestihne ani rozkoukat...
Víš, cos vlastně chtěl, kdyžs žádal po bozích za ženu z jezera Paní...?

Flarin - 20. března 2010 16:13
Flarin

Hele, dotaz :D V poslední době se na rozcestí hodně často setkávám s tím, že se hráči domlouvají, kdo kdy bude psát přízpěvky. Jako ve smyslu, že třeba jeden napíše "//můžu teď já?" nebo se přímo přede hrou domlouvají, jak budou psát za sebou. To jsou nějaké novoty? :D Jako co já si pamatuju, tak se to nikdy nijak moc neřešilo, kdo kdy napíše a už vůbec se nedohadovalo uprostřed hry, kdo kdy bude odpovídat a po kom. Jen mi to přijde divné :D
I kdyby jste se na svá ušiska postavily a tančily tango tak mě nepřesvědčíte, že trpaslíci nejsou nejlepší rasa.

Python - 20. března 2010 09:36
Python

Ok, vetováno, jdu spřádat další ohavné plány :D
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Flarin - 19. března 2010 15:04
Flarin

Aneb strejda Flarin má "SKORO" vždycky pravdu :D
I kdyby jste se na svá ušiska postavily a tančily tango tak mě nepřesvědčíte, že trpaslíci nejsou nejlepší rasa.

ixiik - 19. března 2010 15:01
ixiik

Jak řekl flarin.

Už to tu bylo, jako součást turnaje PJů.
Nešlo to časově skloubit. "Tenhle nemohl, pak tenhle nemohl, PJ nemohl, musím už jít, spadl mi net"

Neproveditelné...

Domluvit se na kvalitní hru můžete i bez turnaje. Prostě napíšu "pojďte se domluvit na dni, kdy se sejdeme a zahrajem cool hru".
Byl jsem na AraLARPu I, II, ... IX, AraPaintBallu I a II, , Castle LARPu II, III, PragoConu 2007, 2008, 2009, CONVENTIcONu 2009, účastnil se akce AraSponzoring Zoo, těším se na NAL :). Jo - Žiju Aragornem, no a?

rafaela - 19. března 2010 14:27
rafaela

Tak vtipnost bych nehodnotila, ale myšlenka klání se mi líbí...:-)... bylo by fajn si azse jednou zahrát na úrovni
Víš, cos vlastně chtěl, kdyžs žádal po bozích za ženu z jezera Paní...?

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 127 128 129 130 131 132 133 ... 137 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)