Rozcestí (21 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Rozcestí

Správci:enca, sashiko
Popis:Diskuze o Rozcestí... navazuje na A2
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Rozcestí vol. II
8. 11.0
9. 11.0
10. 11.3
11. 11.0
12. 11.0
13. 115
14. 11.0
15. 11.0
8 celkem
Nástěnka:
~ Aktuální téma na Rozcestí ~

Zobrazit / Skrýt Celou nástěnku

Situace č.1 - Skaliska (Elvis Preclík) - trosky a lodě, kamení
Situace č.2 - Oáza (Elvis Preclík) - písek, palmy, hadi, nedostatek vody
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík) - mlha, vysoký podrost, pozůstatky budov
Situace č.4 - Bažina (Miranda) - tmavé, zatuchlé, nepříjemné místo
Situace č.5 - Bitva (Miranda) - akční, bojově laděné, spousta možností pro zapojení se
Situace č.6 - Tábořiště (Apophis) - mýtina, mrtvolné ticho, skryté nebezpečí
Situace č.7 - Podzimní les (Saltzhornia) - spadané listí, tajemný pozorovatel, úkryt
Situace č.8 - Truhlice (Saltzhornia) - tajný nález, hádky, pokroucené stromy
Situace č.9 - Ztroskotání (Saltzhornia) - moře, tajemné místo, strach
Situace č.10 - Lesní ráj (Edwin3) - pohoda, klid, příjemné místo
Situace č.11 - Podzemí (Edwin3) - stísněný prostor, ozvěna, tajuplné zvuky
Situace č.12 - Hvozd (Mikymauz) - hustý, živý, hluboký les
Situace č.13 - Zlý hvozd (pochy) - nebezpečný a nepředvídatelný
Situace č.14 - Dům (Gran) - mnoho možností, duchové? přízraky?
Situace č.15 - Hrad (Gran) - slavnosti, šlechta, služebnictvo
Situace č.16 - Palouček (Elister) - požár, vítr, kouř
Situace č.17 - Hostinec (hater) - obsluha, stoly s jídlem a pítím
Situace č.18 - Strašidelný hrad (Saltzhornia) - světýlko ve tmě, skály, nebepzečí pádu
Situace č.19 - Zmrzlé údolí (Darth Solonus) - zima, mráz, stopy ve sněhu
Situace č.20 - Městečko (Drakan) - ulice bez lidí, ticho s divnými zvuky a obrazy
Situace č.21 - Krápníková jeskyně (inspirace od Janos9) - naoko tiché, ale přitom dobrodružstvím plné podzemní prostory
Situace č.22 - Červená lucerna (Drakan) - líbezné prostředí pro hrátky nejen po 22.hodině
Situace č.23 - Doupě (Niam & apophis) - pavouci na jakýkoliv způsob, nechutnosti
Situace č.24 - Oblehání města (Drakan) - bojově laděné, trosky již pobořených domů, strach o život
Situace č.25 - Démonická hora (Sharpe) - prach, láva, kouř, síra, vzdálený prales, blízký kráter
Situace č.26 - Cikáni (Belboh & apophis) - tábor, události z denního života
Situace č.27 - Bílá věž (Sharpe) - tajuplné neznámé místo, padající kameny, magie
Situace č.28 - Nový svět ~ maja (Nové kroniky)
Situace č.29 - Hory ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.30 - Městečko smrti ~ Tyky (Nové kroniky)
Situace č.31 - Vodní svět ~ Akylasia (Nové kroniky)
Situace č.32 - Alchymia ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.33 - Neznámá cesta ~ Metteny (Nové kroniky)
Situace č.34 - Horský průsmyk ~ Eugenio (Nové kroniky)
Situace č.35 - Vězení ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.36 - Magické zřídlo ~ Airril (Nové kroniky)
Situace č.37 - Noční hřbitov ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.38 - Souostroví na východě ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.39 - Jatka ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.40 - V nákladovém prostoru ~ Gran
Situace č.41 - Zákopové bojiště ~ Drakan
Situace č.42 - Okružní plavba ~ Drakan
Situace č.43 - Trh ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.44 - Chudinská čtvrť ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.45 - Mořské pobřeží ~ Bogina (Obnovené stezky)
Situace č.46 - Jízda vlakem ~ sebustyan (Nová trať)
Situace č.47 - U dvora ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.48 - Důl ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.49 - Aréna ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.50 - Virus Exitus N4-79 ~ Ragalt
Situace č.51 - Chemical Destruction ~ Ragalt
_______________________

Jedna kompletní situace na ukázku:
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík)
Mlha hustá jako smetana halí podmáčenou rovinatou krajinu pod svůj plášť. Tráva je zde místy tak vysoká, že dosahuje až k ramenům statných bojovníků. Mnohdy v sobě však ukrývá nebezpečí v podobě močálů a bažin. Teď však stojíte na sušším místě, kde podrost nedosahuje takové výšky. Před vámi je zhroucená kamenná stavba. Pravděpodobně se kdysi jednalo o rozlehlý statek. Teď po něm zbyl jen stín minulosti. Jaká tajemství asi skrývá?

Podsituace:
1) Poklidnou oblohu rozčísl znenadání blesk. Burácivé dunění hromu se rozhléhá všude kolem.
2) Mezi rozvalinami se mihlo světélko. A další. Mohou za to unavené oči nebo tu vážně mají bludičky svůj ples? Plamínky vás lákají dál od cesty.
3) V nedaleké křovině se ozval krátký šelest, o kousek dál začvachtalo bahno. Něco obchází kolem a nechce to být viděno.
4) Z těžkých mraků spadly první kapky. Zatažené nebe hrozilo pořádným lijákem, ale déšť jen lehce pokropil trávu. Slunce se probojovalo skrz oblaka a pohladilo zemi, z které jak na povel vyrašily fialové houbičky, jedna vedle druhé. Krůpěje vody na stéblech trávy se vypařují a zvedá se další vlna mlhy.
5) Cáry mlhy se převalují z místa na místo. Proplouvají skrz zbytky zdí ignorujíc jejich přítomnost. Tiché, průhledné obrysy připomínají děti, dospělé i zvířata. Jako by ten starý statek stále ještě žil.
6) Ozvalo se zařehtání. Několik kroků od vás stojí statný vraník. Ještě jedno zaržání, vzepjal se a odplul do mlhy. Nezůstaly po něm žádné stopy.
__________________________________________

zobrazit/skrýt


Nové Situace: Kompletní výpis nových situací - je to jako extra webová stránka, protože na nástěnku se to již nevešlo ;-)

Aktuální témata:

1. Nové Situace:

Prokažte své schopnosti a sepište Situaci do Rozcestí.

Podmínky pro texty:
- Fantasy, Sci-fi
- Situace musí být originální (ne příliš podobná či odvozená z již existujících - seznam na nástěnce diskuze)
- Situace je volná, hráči musí mít možnost kdykoliv přijít a odejít
- Situace je naoko nenásilná, dokud do ní někdo (aktivní postava) nedodá akci obsahující násilí
- Situace navozuje několik možných zápletek (zajímavě volená slova v popisu, která zaujmou)
- Situace do Rozcestí nemusí obsahovat podsituace.
- Podsituace na sebe nenavazují (systém je v náhodném pořadí vybírá a vypisuje)
- Podsituace jsou kratší, zajímavé, rozšiřují možnosti interakce hráčů s prostředím či mezi sebou navzájem
- Pečlivosti a obsáhlý, barvitý jazyk jsou velmi vítány
___________________________________________

Snažte se! Ukažte, co ve vás je! Situace s podsituacemi (odřádkování s očíšlováním) posílejte sem do diskuze Rozcestí, nebo správcům fóra. Kdokoliv bude jakkoli opisovat, bude z výběru vyloučen do dalšího kola. Tedy kdo dříve začne, ten má více možností pro originalitu.
______________________________________

Chystané změny v Rozcestí: zobrazit/skrýt


  • tříměsíční sezóny + daná privilegia pro jejich vítěze (psaní za Vypravěče, možnost vstupu do Rozcestí i přes plnou místnost)
  • změna počtu XP na danou úroveň + o jednu úroveň navíc
  • zobrazení VŠECH nasbíraných XP na Rozcestí na profilu uživatele
  • prodloužení času neaktivity
  • možnost vejít do místnosti pouze jako divák
  • možnost šeptání více než dvou lidí
  • kostky (k% a k6)

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 ... 137 ⇒|

Flarin - 4. března 2012 20:53
Flarin

Tyky 4. března 2012 20:49
Ty mluv něco o stáří,vždyť si pamatuju tvou první návštěvu rozka, kdy jsem tě učil (tuším) =) A jsou tu takoví, kteří učili mě a takoví, kteří učili to, kdo učili mě a tak dál. Ale kdo učí dnes? =) Nevím...
I kdyby jste se na svá ušiska postavily a tančily tango tak mě nepřesvědčíte, že trpaslíci nejsou nejlepší rasa.

Flarin - 4. března 2012 20:51
Flarin

Tyky 4. března 2012 20:49
Tahle idea tu putuje střídavě už léta páně strašně dlouho =) Nicméně jen do toho, určitě tu máš přehled o hráčích a máš na to, dát to do kupy. Já tu jsem delší dobu spíše pasivní a mrknu sem jednou za uherský rok, takže nevím, ale jestli se Ti to povede dát dohromady, asi Ti dám pusu.
I kdyby jste se na svá ušiska postavily a tančily tango tak mě nepřesvědčíte, že trpaslíci nejsou nejlepší rasa.

Tyky - 4. března 2012 20:49
Tyky

Flarin 4. března 2012 20:44
Jsme starý. Na mladou generaci už jsme starý dědkové :)
Kdyby neexistovalo zlo neznali bychom dobro. Kdyby neexistovala smrt, nepochopily by jsme život. Kdyby neexistovala nenávist nenašli bychom to nejdůležitější....lásku

Tyky - 4. března 2012 20:49
Tyky

Python 4. března 2012 20:48
Snažil jsem se jí vytáhnout, ale je to problém :) ale souhlasím s tím. Taky bychom si měli jednou zahrát jako stará garda.
Kdyby neexistovalo zlo neznali bychom dobro. Kdyby neexistovala smrt, nepochopily by jsme život. Kdyby neexistovala nenávist nenašli bychom to nejdůležitější....lásku

Python - 4. března 2012 20:48
Python

No, když už tady napsali lidi jako Tyky, Swarty a tak dál, proč se nedohodnem a na rozko nechodíme? Jednou za čas si třeba čas najdem :)
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

AskadrinSidlong - 4. března 2012 20:47
AskadrinSidlong

Chm...
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Flarin - 4. března 2012 20:44
Flarin

Tyky 4. března 2012 20:24
Když to tak čtu, tak mi to připadá šíleně dávno a připadám si starej. Asi zajdu povytrhávat šedivé chlupy z... eeeh, domyslete si =)
I kdyby jste se na svá ušiska postavily a tančily tango tak mě nepřesvědčíte, že trpaslíci nejsou nejlepší rasa.

Tyky - 4. března 2012 20:24
Tyky

Swarty 4. března 2012 20:04
Python 4. března 2012 20:19
Rozcestí za mých dob bylo hlavně pro to, aby se mladí naučili hrát. Pro starší je to spíše vzpomínka na staré časy. Ale i tehdy se vytvářeli malé skupinky, které spolu hrávali dost často. Myslím, že v té době byli soukromé hry mnohem ale mnohem častější.
Kdyby neexistovalo zlo neznali bychom dobro. Kdyby neexistovala smrt, nepochopily by jsme život. Kdyby neexistovala nenávist nenašli bychom to nejdůležitější....lásku

Python - 4. března 2012 20:19
Python

Swarty 4. března 2012 20:04
Časy se mění. Staří odešli, mladí obvykle nevytrvají dost dlouho. A nic mezi tím bohužel není, co by zaplnilo trhlinu.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Swarty - 4. března 2012 20:04
Swarty

Python 4. března 2012 19:56

Tak tomu ale nebývalo.

Python - 4. března 2012 19:56
Python

Koukám, že Grom má malé vánoce, že mu situace přihrála :)

Swarty, budeš se muset smířit s tím, že rozko se musí dohodnout předem. Protože na hry, o jakých mluvíš, potřebuješ zkušené hráče, kteří tam moc nechodí. Když teda nejsou správci.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Swarty - 4. března 2012 16:20
Swarty

enca 4. března 2012 16:03
Swarty 4. března 2012 16:16

Opakuji se už z dřívějška, především. Jenže před půl rokem to alespoň vypadalo, že se něco děje. Teď je mrtvo po pěšině. Ale opět, možná jsem si jen já nevšimla. Klidně mne popostrčte správným směrem, já se nadechnu, usměji a půjdu si počíst, tam, kde se opravdu něco řeší a něco se děje.

Swarty - 4. března 2012 16:16
Swarty

enca 4. března 2012 16:03

Ano, je to téměř jedno a to samé z několika pohledů. Doufám, že se alespoň na jeden někdo chytí a bude schopen nějak konstruktivně zareagovat, víš?

Ano, možná mám jen smůlu. Je to jedna z možností.

enca - 4. března 2012 16:03
enca

Too long, didn't read.
To, co jsem ale precetl, mi prijde jako neustale opakovani te same veci, Swarty.
Nadechni se, usmej. Hry na rozcestich maji hlavu i patu. Mozna jen ty mas smulu.
A o aktivite nemluvim, je miziva.
"Použijeme-li k dobrému cíli špatných prostředků, přestává být cíl dobrý." - Karl Marx.

Swarty - 4. března 2012 13:28
Swarty

Grom 4. března 2012 09:11

Já se přiznám, že už mne omrzelo ty diskuze číst, protože se nejedná o diskuze nýbrž o osobní spory. Asi by chtěla sekce "Diskuze" přejmenovat.

Co se týče kvality, nesouhlasím s tím. Je mizivá a bledá jako nebožtík... Osobně jsem se už opravdu dlouho nesetkala s pěknou hrou, co má patu a hlavu, hráči jsou ochotni nechat postavu zemřít pro dobro hry, aby se ostatní bavili a vše vyznělo víceméně realisticky. Rozmanitost postav už je také dávno v tahu. Málokdo je schopen vymyslet něco vlastního a originálního. Není hra, kde by se neobjevil "ten v kápi".

No a aktivita... Za poslední dva měsíce opravdu sedívám na Rozcestí kolem (i přes) pět hodin. Bezvýsledně. Já nevím, třeba je to jen mnou a nikdo se mnou hrát nechce. Taky možnost. Ale když i na okolních stolech je počet přítomných roven nule?!

(A to momentálně nehovořím o dlouhodobějším časovém úseku. Raději… )

Nevím, jak moc kdy Python zkoumal Rozcestí v minulosti. Že jsou staré časy už pouze pojem, o kterém si můžeme leda tak vyprávět, to beru. Ale to, co je teď, je něco příšerného.

Buď budu tajně doufat, že se pořádně rozjede Lasice či jakýkoli jiný RP server, ale upřímně-nejvíce se mi stále líbí systém Aragornu, nebo se na textové (potažmo internetové) hraní už vykašlu. Na Aragornu mi vyhovuje, jak je nastaven, ačkoli, jak všichni víme, není to ideál a už by to nový chtělo. Nicméně-stále v porovnání s ostatními se mi libí víc. Jeho otevřenost, možnosti. To drobné třesoucí se poupátko by se opravdu ještě mohlo rozvinout v krásný kvítek enormních rozměrů. Bohužel, komunita tomu tedy nenahrává ani za mák. Jinde jsou alespoň lidé a ne škádlící se koťata, která jen zasekávají drápky a mňaučí, jak je všechno špatně. Holt někdo tím zadkem bude muset pohnout, aby se to změnilo. (Ano, dřív, než mne tu někdo napadne, plně si uvědomuji, že teď jsem já to kotě, co si stěžuje.)

Otázkou zůstává, co je příčina a co následek. Proč Aragorn tak upadl? A proč upadlo Rozcestí? Dříve se hodně věcí shazovalo na Správce. Nemyslím si, že jejich přítomnost je v případě inteligentní komunity nezbytně nutná. Rozhodně ne. (Což znamená, že to nemůže být většinově jejích chyba) Ale kdyby v posledním roce (letech) fungovali tak, jak měli, oživilo by to, namotivovalo. Možná, kdo ví... Teď už to ale není o Správcích. Krom toho, obávám se, že to už není ani pouze o Rozcestí. Staré tváře jsou většinově pryč, těch málo nových nikdo neučí a herně nevychovává. A pak tu máme to, co je.

Nová jeskyně vydrží průměrně měsíc, úroveň v ní je na zvracení. Pokud hraní berete vážně, musíte si pečlivě vybírat a to ve výsledku ničemu nepomáhá, protože kvalitní hráči se sdružují a málokdy k sobě někoho pustí. Já se teď snažila rozjet svůj lehce (herně) výchovný systém (půl hráčů ostřílených, půl nováčků), ale osobně na to asi taky sama nemám. Ať už čas, tak i nervy. Nemám problém pomáhat na Rozcestí a poradit čas od času někomu, ačkoli i to dokáže se stát velice náročným. Jenže-kdo si v dnešní době radit nechá? A krom toho, nejsem si úplně jistá, zda zrovna já jsem ta pravá, kdo může poučovat. Nejsem dokonalá a sama sebe za elitu hráčů opravdu nepovažuji. Stále mám však něco, oproti nováčkům, nahráno.

Teď jsem se však dostala úplně někam jinam. I tak ale mého posledního odstavce využiji. Naprosto stejně to totiž funguje na Rozcestí. Když už se jednou do měsíce objeví potencionálně dobrá hra, je předem domluvená. Neustále ta samá skupina hráčů, která víc než jednoho cizince (i přesto někomu známého) nevpustí. Stejně jako v jeskyních. Nulová variabilita, ať by postavy měnili jako ponožky. RP je super právě v poznávání nových lidí, nových druhů komunikace a tak podobně. Ne jen sdružovat tu samou groupu dokolečka. To už je lepší si chodit zahrát live. Proč blokovat internetové RP servery?

Vím, spoustu lidí mi tu, již klasicky, bude vytýkat, naprosto nezájem co. Nebo tenhle příspěvek zapadne a bude vyignorován. Chodí to tu tak víceméně pořád. Jak jsem řekla v úvodu, v diskuzích se již dávno nediskutuje. Je to škoda.

Možná jsem si jen potřebovala vyřvat dušičku, možná jsem byla dopálená za včerejších sedm hodin na Rozcestí bez hry. Možná mne to ale také celé irituje už delší dobu. Bohužel, není to až tolik momentálně stav Aragornu, co mne dloubá v mozku, jako přístup jednotlivců i komunity. Viz nedávná výměna názorů na diskuzi pro Adminy a okolí. Tisíc příspěvků sem, tisíc tam. A co se vyřešilo? Možná něco jo, po pravdě, nevím. Po 300 příspěvcích jsem to začala ignorovat a jen občas číst, co mne zaujalo. Přiznávám bez mučení, opravdu nevím, zda se k nějakému závěru došlo. Pokud ano, budu velice ráda, když mne nezávisle informujete poštolkou, protože já už opravdu nemám nervy číst ty neurotické žblepty. Stejně tak tady. Některé návrhy a připomínky mne zaujmou, ale zmizí v hromadě ničeho. Čas od času se sice objeví přínosný příspěvek, bohužel i ten zapadne v hromadě zbytečného. Je to škoda. Dokud si nezameteme před vlastními prahy, asi se nic nezmění ani na Aragornu jako takovém.

Rozcestí jsem měla vždy ráda pro jeho nenáročnost a možnost se seznámit. Stačilo mít náladu, přijít, naladit jiné a hra byla na světě. Teď… Je člověk s náhlou jednorázovkou bez šance. A proč tahle hromada písmen? Zajímá mne, zda jsem pouze já mystifikována a mám jakousi pokroucenou představu nebo tomu tak skutečně je. Chci vědět, co vše mi uniklo, a věřím, že toho nebude málo, zda se s momentálním stavem kompetentní lidé snaží nějak poprat a pracovat, zda je snaha opětovně vrátit slávu Aragornu a jeho jednotlivým částem. Jsem jen běžný uživatel, co nemá do diskuzí „výše postavených“ přístup. Nemám, kde jinde se ptát, kde jinde vyzvídat. Omlouvám se tedy, ale nenašla jsem vhodnější prostor. Nechci to řešit osobně, protože se mi vrací osobní odpovědi, které by dotyční veřejně neřekli.

A opravdu mne zajímá, zda mám pouze já smůlu nebo už se na Rozcestí nehraje. Mrzelo by mne to…

Grom - 4. března 2012 09:11
Grom

Swarty 4. března 2012 00:11

Není to tak dávno, kdy tady Python vykřikoval, že je rozko na vrcholu, co se týče hraní a kvality. Takže se budeš muset smířit s tím, že tenhle stav je to nejlepší, co se za poslední dobu podařilo z rozka vytlačit ;) XD
Neodsuzujte masturbaci! Je to SEX s tím, koho máte nejraději.

Swarty - 4. března 2012 00:11
Swarty

Hele, nechá se ještě v dnešní době na Rozku kvalitně zahrát bez domluvy?

Buď naběhne člověk, který buďto ani nekvákne a je vyhozen systémem nebo po třech příspěvcích odejde, či je ticho po pěšince. Hodina, dvě, tři... Pět, šest... Kde jsou ty časy, kdy nebyl problém přijít, zahrát na dvě hodinky fajne hru a zase odejít?

V dnešní době to je spíše vyhřátá pohovka pro posezení o samotě při dlouhé chvíli (hodiny a hodiny). Čím to? Kam zmizeli hráči? Kam zmizela kvalita?

Python - 3. března 2012 19:16
Python

Elohir 3. března 2012 19:15
A hodlám se ho držet i nadále, drahá Elohir.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Elohir - 3. března 2012 19:15
Elohir

Python 3. března 2012 19:09
Sice chápu, co Torreadorovi vadí, ale více mě štve, když se rozjede hra a lidi se začnou do toho vykecávat. Je to vcelku hru ničící a ocenila bych správce co by byl přítomný a mazal to, popřípadě strhával expy za spamování hry.
Začínající hráči pak nemají šanci si pořádně zahrát a pokročilé hráče to velice brzy omrzí a opět nastává problém, který už se několikrát řešil - zkušení hráči nechtějí hrát se začátečníky...

Pythone - tvůj systém funguje vcelku rozumně ;)

Python - 3. března 2012 19:09
Python

Torreador 2. března 2012 23:12
To je běžný postup. Pokud se hraje, přízpěvky za znakem // se dělí na týkající se a netýkající se hry. Ty, které se hry týkají nechávám, ty ostatní mažu a mazat budu. Když už jsme jednou klízečky, ať je to vidět.
A pokud kecají a nehrajou, poslat do kecáren. Smazat až když začíná hra. Zatím si na tenhle můj patent nikdo nestěžoval.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 ... 137 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)