Rozcestí (22 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Rozcestí

Správci:enca, sashiko
Popis:Diskuze o Rozcestí... navazuje na A2
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Rozcestí vol. II
8. 11.0
9. 11.0
10. 11.3
11. 11.0
12. 11.0
13. 115
14. 11.0
15. 11.0
8 celkem
Nástěnka:
~ Aktuální téma na Rozcestí ~

Zobrazit / Skrýt Celou nástěnku

Situace č.1 - Skaliska (Elvis Preclík) - trosky a lodě, kamení
Situace č.2 - Oáza (Elvis Preclík) - písek, palmy, hadi, nedostatek vody
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík) - mlha, vysoký podrost, pozůstatky budov
Situace č.4 - Bažina (Miranda) - tmavé, zatuchlé, nepříjemné místo
Situace č.5 - Bitva (Miranda) - akční, bojově laděné, spousta možností pro zapojení se
Situace č.6 - Tábořiště (Apophis) - mýtina, mrtvolné ticho, skryté nebezpečí
Situace č.7 - Podzimní les (Saltzhornia) - spadané listí, tajemný pozorovatel, úkryt
Situace č.8 - Truhlice (Saltzhornia) - tajný nález, hádky, pokroucené stromy
Situace č.9 - Ztroskotání (Saltzhornia) - moře, tajemné místo, strach
Situace č.10 - Lesní ráj (Edwin3) - pohoda, klid, příjemné místo
Situace č.11 - Podzemí (Edwin3) - stísněný prostor, ozvěna, tajuplné zvuky
Situace č.12 - Hvozd (Mikymauz) - hustý, živý, hluboký les
Situace č.13 - Zlý hvozd (pochy) - nebezpečný a nepředvídatelný
Situace č.14 - Dům (Gran) - mnoho možností, duchové? přízraky?
Situace č.15 - Hrad (Gran) - slavnosti, šlechta, služebnictvo
Situace č.16 - Palouček (Elister) - požár, vítr, kouř
Situace č.17 - Hostinec (hater) - obsluha, stoly s jídlem a pítím
Situace č.18 - Strašidelný hrad (Saltzhornia) - světýlko ve tmě, skály, nebepzečí pádu
Situace č.19 - Zmrzlé údolí (Darth Solonus) - zima, mráz, stopy ve sněhu
Situace č.20 - Městečko (Drakan) - ulice bez lidí, ticho s divnými zvuky a obrazy
Situace č.21 - Krápníková jeskyně (inspirace od Janos9) - naoko tiché, ale přitom dobrodružstvím plné podzemní prostory
Situace č.22 - Červená lucerna (Drakan) - líbezné prostředí pro hrátky nejen po 22.hodině
Situace č.23 - Doupě (Niam & apophis) - pavouci na jakýkoliv způsob, nechutnosti
Situace č.24 - Oblehání města (Drakan) - bojově laděné, trosky již pobořených domů, strach o život
Situace č.25 - Démonická hora (Sharpe) - prach, láva, kouř, síra, vzdálený prales, blízký kráter
Situace č.26 - Cikáni (Belboh & apophis) - tábor, události z denního života
Situace č.27 - Bílá věž (Sharpe) - tajuplné neznámé místo, padající kameny, magie
Situace č.28 - Nový svět ~ maja (Nové kroniky)
Situace č.29 - Hory ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.30 - Městečko smrti ~ Tyky (Nové kroniky)
Situace č.31 - Vodní svět ~ Akylasia (Nové kroniky)
Situace č.32 - Alchymia ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.33 - Neznámá cesta ~ Metteny (Nové kroniky)
Situace č.34 - Horský průsmyk ~ Eugenio (Nové kroniky)
Situace č.35 - Vězení ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.36 - Magické zřídlo ~ Airril (Nové kroniky)
Situace č.37 - Noční hřbitov ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.38 - Souostroví na východě ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.39 - Jatka ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.40 - V nákladovém prostoru ~ Gran
Situace č.41 - Zákopové bojiště ~ Drakan
Situace č.42 - Okružní plavba ~ Drakan
Situace č.43 - Trh ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.44 - Chudinská čtvrť ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.45 - Mořské pobřeží ~ Bogina (Obnovené stezky)
Situace č.46 - Jízda vlakem ~ sebustyan (Nová trať)
Situace č.47 - U dvora ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.48 - Důl ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.49 - Aréna ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.50 - Virus Exitus N4-79 ~ Ragalt
Situace č.51 - Chemical Destruction ~ Ragalt
_______________________

Jedna kompletní situace na ukázku:
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík)
Mlha hustá jako smetana halí podmáčenou rovinatou krajinu pod svůj plášť. Tráva je zde místy tak vysoká, že dosahuje až k ramenům statných bojovníků. Mnohdy v sobě však ukrývá nebezpečí v podobě močálů a bažin. Teď však stojíte na sušším místě, kde podrost nedosahuje takové výšky. Před vámi je zhroucená kamenná stavba. Pravděpodobně se kdysi jednalo o rozlehlý statek. Teď po něm zbyl jen stín minulosti. Jaká tajemství asi skrývá?

Podsituace:
1) Poklidnou oblohu rozčísl znenadání blesk. Burácivé dunění hromu se rozhléhá všude kolem.
2) Mezi rozvalinami se mihlo světélko. A další. Mohou za to unavené oči nebo tu vážně mají bludičky svůj ples? Plamínky vás lákají dál od cesty.
3) V nedaleké křovině se ozval krátký šelest, o kousek dál začvachtalo bahno. Něco obchází kolem a nechce to být viděno.
4) Z těžkých mraků spadly první kapky. Zatažené nebe hrozilo pořádným lijákem, ale déšť jen lehce pokropil trávu. Slunce se probojovalo skrz oblaka a pohladilo zemi, z které jak na povel vyrašily fialové houbičky, jedna vedle druhé. Krůpěje vody na stéblech trávy se vypařují a zvedá se další vlna mlhy.
5) Cáry mlhy se převalují z místa na místo. Proplouvají skrz zbytky zdí ignorujíc jejich přítomnost. Tiché, průhledné obrysy připomínají děti, dospělé i zvířata. Jako by ten starý statek stále ještě žil.
6) Ozvalo se zařehtání. Několik kroků od vás stojí statný vraník. Ještě jedno zaržání, vzepjal se a odplul do mlhy. Nezůstaly po něm žádné stopy.
__________________________________________

zobrazit/skrýt


Nové Situace: Kompletní výpis nových situací - je to jako extra webová stránka, protože na nástěnku se to již nevešlo ;-)

Aktuální témata:

1. Nové Situace:

Prokažte své schopnosti a sepište Situaci do Rozcestí.

Podmínky pro texty:
- Fantasy, Sci-fi
- Situace musí být originální (ne příliš podobná či odvozená z již existujících - seznam na nástěnce diskuze)
- Situace je volná, hráči musí mít možnost kdykoliv přijít a odejít
- Situace je naoko nenásilná, dokud do ní někdo (aktivní postava) nedodá akci obsahující násilí
- Situace navozuje několik možných zápletek (zajímavě volená slova v popisu, která zaujmou)
- Situace do Rozcestí nemusí obsahovat podsituace.
- Podsituace na sebe nenavazují (systém je v náhodném pořadí vybírá a vypisuje)
- Podsituace jsou kratší, zajímavé, rozšiřují možnosti interakce hráčů s prostředím či mezi sebou navzájem
- Pečlivosti a obsáhlý, barvitý jazyk jsou velmi vítány
___________________________________________

Snažte se! Ukažte, co ve vás je! Situace s podsituacemi (odřádkování s očíšlováním) posílejte sem do diskuze Rozcestí, nebo správcům fóra. Kdokoliv bude jakkoli opisovat, bude z výběru vyloučen do dalšího kola. Tedy kdo dříve začne, ten má více možností pro originalitu.
______________________________________

Chystané změny v Rozcestí: zobrazit/skrýt


  • tříměsíční sezóny + daná privilegia pro jejich vítěze (psaní za Vypravěče, možnost vstupu do Rozcestí i přes plnou místnost)
  • změna počtu XP na danou úroveň + o jednu úroveň navíc
  • zobrazení VŠECH nasbíraných XP na Rozcestí na profilu uživatele
  • prodloužení času neaktivity
  • možnost vejít do místnosti pouze jako divák
  • možnost šeptání více než dvou lidí
  • kostky (k% a k6)

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 ... 137 ⇒|

AskadrinSidlong - 3. března 2012 11:57
AskadrinSidlong

Torreador 2. března 2012 23:12

jde o to že když například správce chce hodnotit hru tak zbytečné příspěvky někdy zbytečně zvětšují text a herní příspěvky ze začátku "zmizí pod čáru" a jediný způsob jak se k nim dostat je smazat bžilióny příchodů a odchodů a neherní blábolení které častěji nemá s hrou nic společného, nebo už jich ke hře rozhodně není třeba (např "//jdu se najíst za chvíli jsem zpět" odeslané před hodinou)
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Torreador - 2. března 2012 23:12
Torreador

AskadrinSidlong 2. března 2012 22:58

Ono upřímně řečeno mi příjde, že mazání něčeho, co někde je mi příjde rušivější než to, kdyby se s tím nic nedělo. Ono pak všemožně poskakuje text a mně to začíná fakt lehce točit (ono kdyby mně to netočilo, tak mlčím žejo).

Takže prostě tak... příjde mi to zbytečný, jako kdyby se jen neherně kecalo, tak whatever, pošlete lidi na neherko a smázněte jim to, ale třeba když se lidi skrz neherní diskuzi domlouvaj na hře, tak nechápu, proč by se něco podobnýho mělo mazat... případně mazat příchody a odchody mi vážně příjde už jen jako "krok z nudy"... a to já svýho času, když jsem jako správce stálejch místností mazal systémovky, tak mně za to lidi ještě buzerovali :P
Id agas, ut sis felix, non ut videaris.

AskadrinSidlong - 2. března 2012 22:58
AskadrinSidlong

Torreador 2. března 2012 19:32

je to zvláštní ale pokaždé když tu jako správce jsem je rozcestí buďto prázdné a nebo tam sedí někdo o kom vím že má ekvivalentní rank o jehož změně výš zatím pochybuji.

Věc s neherními příspěvky se řešila a bylo na nás apelováno že nemáme tak aktivně mazat úplně cokoliv co z vás vypadne.

Na druhou stranu správcům přijde neherní klábosení rušivější než fakt že ho necháme zmizet, dává to smysl ne? Když tam je něco co do hry nepatří ruší to, když to zmizí těžko to bude rušit... nicméně pokud to hráčům vadí asi klidně můžou kvoknout šeptem že o čištění nestojí :)
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Torreador - 2. března 2012 19:32
Torreador

Fajn... myslím si, že jsem se už kdysi ptal (možná)...

... ale proč pro kristovy rány správci čistí rozko od neherních příspěvků?

A ano, štve mně to. Je to rušivé.

Nehledě k tomu, že za posledních x-her (když nepočítám tu jednu s Pythem), tak je to jediná věc, kterou správci dělají.

Vážně, to do místnosti radši nechoďte.
Id agas, ut sis felix, non ut videaris.

Python - 15. února 2012 10:33
Python

ironie je tuším na místě :)
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Torreador - 15. února 2012 08:05
Torreador

ixiik 10. února 2012 12:54

Jenom poukazuju na to, jak je celejch posledních x-příspěvků zase "vševystihujících"...

Prostě jen ironie.
Id agas, ut sis felix, non ut videaris.

Python - 10. února 2012 13:55
Python

Torreador 10. února 2012 12:31
Nerad to říkám...ale něco na tom bude :)
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

ixiik - 10. února 2012 12:54
ixiik

Torreador 10. února 2012 12:31
Eh?
Byl jsem na AraLARPu I, II, ... IX, AraPaintBallu I a II, , Castle LARPu II, III, PragoConu 2007, 2008, 2009, CONVENTIcONu 2009, účastnil se akce AraSponzoring Zoo, těším se na NAL :). Jo - Žiju Aragornem, no a?

Torreador - 10. února 2012 12:31
Torreador

Pokud chcete mít expy, jen proto, že se vám líbí status určité expové kategorie, tak klidně osobně vyrobím nějakej pěknej poukaz na každou kategorii a budu ixíka tak dlouho uhánět, dokud všechny s věnováním pro tyhle (ne)hráče nepodškrábne.

Symboličnosti celého sporu bude učiněno zadost.

Čili hromadu flamu tady zase vystřídá OT.

Enjoy.
Id agas, ut sis felix, non ut videaris.

Python - 9. února 2012 16:13
Python

Grom 9. února 2012 16:00
Nejprve bych ti doporučil pozorně číst, co jsem napsal, a pak mluvit. Nicméně evidentně jsou naše vzájemné pocity dost podobné, ne-li totožné. Pročež už v této debatě, jak si konečně ne úplně hloupě navrhl, nebudeme pokračovat.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Airril - 9. února 2012 16:13
Airril

Grom 9. února 2012 16:00
Někdo ti rozkopal bábovičku?
I smell something... it's coming!

Scout - 9. února 2012 16:03
Scout

Pánové - jděte si prosím nadávat poštolkou. Názory už jste zveřejnili.
Člověk je bohatý pouze svými přáteli.

Grom - 9. února 2012 16:00
Grom

Python 9. února 2012 15:51

Já si to tu užil víc než dost, takže to tvoje stupidní žvatlání a fňukání na mě nedělá nejmenší dojem. Ani ta tvoje 1/24 dne mě nebere. To, že podporuješ kroky Apa a hájíš je, tě pro mě řadí jen mezi póvl jako je on, ale ono diskutovat s tebou je jako házet hrách na zeď.
Neodsuzujte masturbaci! Je to SEX s tím, koho máte nejraději.

Python - 9. února 2012 15:51
Python

Ania R. 8. února 2012 23:34
Já teď uvažuju, zda tohle komentovat. Je to skoro smutné. Jasně, si hráč, evidentně ti záleží na úrovni, tedy hodnotě XP, ale skus uvažovat jako správci. Budu částečně citovat Ixe, který sem dal konečně něco, co není dementní.

Proběhla změna, vyresetování eXPů. Dobře, UZNÁVÁM, že se Apo měl poradit, možná to bylo unáhlené, nicméně proběhlo to a vrátit se to nedá. Byli dosazeni noví správci, kteří jsou zde denně, tráví svůj volný čas tím, že prolízají rozcestí a dávají hráčům eXPy za dobré hry. Zopakuju to ještě jednou, aby to bylo jasné. Dělají to dobrovolně, v čase, kdy by mohli dělat cokoli jiného. Je to jejich dobrá vůle.

Pak příjde (po)Grom, a na požádání dá hráčům XP. Já se ptám. Jak může vědět, kolik jich měli před tím? Já se strašně těším na to, až nějaký hráč potká jiného, kterého hrát neviděl a bude mít kdo ví kolik XP. A za nic, jen proto, že si řekl. Ale na koho budou hráči nadávat. Na Groma? Leda v bizarním snu. Budou zase nadávat na nás. Nepříjde ti to smutné? Mě tedy ano, protože dávám denně a dobrovolně celou čtyřiadvacetinu dne, aby aragorn byl lepší. V čem konkrétně situaci pomáháš ty? Lidi, co umí jen nadávat, ale ničemu nepomůžou, jo, tak z těch je mi na blití!

ixiik 9. února 2012 12:01
Musím tě obdivovat. Skutečně po dlouhé době zdravý, ničím nezakalený názor na věc. Ani můj pohled není dokonale nestranný, i když se snažím. Je fajn vidět, že na Aragorn nechodí jen paka s kapsou plnou moci, kterou rozhazují do všech koutů.

Grom 9. února 2012 13:16
Dopředu ti říkám jedno. Dřív nebo později budou tyhle tvoje tendence stejně úplně o ničem. Je mi líto, že na rozdíl od nás, tobě bude tohle trvat pár sekund, zatímco my to budeme napravovat dny a týdny. Nicméně to, co děláš, nebude mít význam. Proč? Protože kdo na to má, dostane svou úroveň. Kdo na to nemá, tomu my stejně XP legálně odebereme a tím pádem tvé zásahy do jednoho zmizí a nezůstane po nich ani stopa. A ty budeš mít alespoň stopovou možnost poznat pocit, když něco děláš, a ono je to totálně zbytečné. Doufám, že si to užiješ.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

ixiik - 9. února 2012 13:56
ixiik

Grom 9. února 2012 13:16
Evidentně to je věc názoru. Co nepopřeme je to, že rozcestí je nyní aktivnější, hráči v něm hrají. A to si myslím, že je to zásadní. Že toho bylo dosaženo špatným způsobem je věc druhá.

Demotivující by to dle mého názoru bylo tehdy, kdyby reset probíhal příliš často. Vem si například i browserové hry. Jednou za čas se udělá reset, aby se i nováčci měli šanci dostat mezi dlouhohrající.

K smazaní nebyl důvod to máš pravdu. Tedy ne bez konceptu a zveřejnění žebříčku k datu smazání. Byl to hloupý krok, či pokus od Apa, který se nakonec ukázal, tedy dle mého názoru, jako rozcestí oživující. Máš pravdu, že můžeš odebírat, ale ne hráčům, kteří nejsou v rozcestí. Tedy těm neaktivním hráčům.

Také nesouhlasím s tím aby se to zametlo pod stůl. A doufám, že ani nezamete, ale to tu řešit nebudu.

Co se týče té podpory Apa, tak si nemyslím, že bych toto konkrétně já podporoval. A dovolím si tvrdit, že ani nikdo z adminů. Jsou tu sice správci, kteří nyní nadávají na to že chceš vracet expy, ale myslím, že to dělají jen z důvodu, že "Změna se stala, tak se jí přizpůsobíme". Otázkou je, zda je to "nutí", jak říkáš, nebo je to prostě baví, jelikož se na rozku hraje.
Byl jsem na AraLARPu I, II, ... IX, AraPaintBallu I a II, , Castle LARPu II, III, PragoConu 2007, 2008, 2009, CONVENTIcONu 2009, účastnil se akce AraSponzoring Zoo, těším se na NAL :). Jo - Žiju Aragornem, no a?

Grom - 9. února 2012 13:25
Grom

*výzvu
Neodsuzujte masturbaci! Je to SEX s tím, koho máte nejraději.

Grom - 9. února 2012 13:16
Grom

ixiik 9. února 2012 12:01

Jednak vůbec nesouhlasím s tím, že by došlo k pozitivním změnám. Jsem dokonce přesvědčen, že odradí citelné množství hráčů, kteří byli připraveni o xp od dalšího hraní na rozku.

Xp a rozcestí možná potřebují reformu, ale pravidelné resetování je spíše demotivující než naopak. K smazání nebyl jediný racionální důvod, vzhledem k tomu, že správci mohou xp i odebírat, tak je jakékoliv lamentování nad neodpovídajícím množství xp u některých hráčů je liché.

Nesouhlasím ani s tím, aby se řeklo: "No co stalo, pár lidí to naštvalo, popojedem dál."

Budu se opakovat, ale reset XP ničemu k dobrému nepomohl a jestli se správci ohánějí tím, že je to teď nutí více a lépe sledovat hry, pak je důležité pokládat si otázku proč tak nečinili před resetem a proč tedy byli správci.

Férové by bylo, kdyby si ti co podporují Apovo kyberfašismus sáhli do svědomí a zabalili to.

Jelikož tě respektuji, tak svou vízvu veřejně vracet xp stahuji, xp budu vracet neveřejně, aby to nemohlo nikoho popudit.
Neodsuzujte masturbaci! Je to SEX s tím, koho máte nejraději.

Grom - 9. února 2012 12:05
Grom

Ještě si to rozmyslím.
Neodsuzujte masturbaci! Je to SEX s tím, koho máte nejraději.

ixiik - 9. února 2012 12:01
ixiik

Ach jo.

Takže z pozice admina chatu tě Grome prosím a žádám, abys expy nevracel.

Zdůvodním to takto
Proběhl reset expů. Všichni víme, že to Apo podělal. Ale ukázalo se, že tato změna je pro Rozcestí pozitivní, čemuž se nelze až tak divit. Nakolik to bude sinusoidní záležitost je nyní vedlejší.
Hlavní problém je v tom, jak jsem psal v adminech, že to Apo s nikým z adminů neprobral a opět jednal na vlastní pěst. Kdyby tak udělal, tak by se tento nápad rozpracoval a našlo se řešení vyhovující většině. Například udělala by se záloha aktuálního žebříčku, aby se hráči mohli pochlubit tím, že v tom a tom období byli na špici oni. Nebo by se našlo jiné řešení, to už teď není důležité, bo to smazání už nevrátíme.

Je mi líto hráčů, kteří přišli o vydobité pozice v žebříčku a je to vůči nim samozřejmě velmi nefér. Ale stejně nefér by bylo jednorázové vracení lidí do žebříčku, když v současné době lidé bojují o expy a dostávají je za to, že hrají a hrají dobře. Odstranit jednu neférovost jinou není řešení. Stejně Grome nemůžeš navrátit expy všem a vznikne tím jen další problém. Budou nadávat lidi, kteří jedou poctivě od nuly, aby se dostali na vrchol. Takhle je výchozí situace pro všechny stejná a kdo bude hrát, tak se dostane do aktuálního žebříčku, pakliže je dobrý.

Následující berte jako návrh na zlepšení rozcestí. Rád si přečtu připomínky:
Osobně bych uvítal možnost expy resetovat pravidelně třeba jednou za čtvrt roku s tím, že se ale budou starší žebříčky pěkně vystavovat na obdiv a bude je možno procházet a koukat kdo v které době byl The Best. Navíc by k tomu mohla být ještě nějaká sumarizační tabulka kdo nasbíral nejvíc expů za celou dobu hraní (tedy od tohoto nešťastného resetu.)

A na závěr, netřeba kopat do zadnice kvůli pár řádkům textu, kor lidmi u kterých bych měl strach, že je prudší závan větru zlomí v pase ;-)
Byl jsem na AraLARPu I, II, ... IX, AraPaintBallu I a II, , Castle LARPu II, III, PragoConu 2007, 2008, 2009, CONVENTIcONu 2009, účastnil se akce AraSponzoring Zoo, těším se na NAL :). Jo - Žiju Aragornem, no a?

Tyky - 9. února 2012 10:40
Tyky

Grom 9. února 2012 09:02
Grome ty máš takový štěstí že nejsem správce. Protože vím jak se musí cítit správci a stál bych za tebou a ty lidi zkoušel a zkoušel, abych měl jisototu, že si ty expy zaslouží. I když jsem člověk velice přívětivý, velice vztřícný, tak bych po nich dupal. A zjišťoval. Vím, že by to některý ustály a bylo by to bez problémů, ale věřím že někteří by dopadly stylu Kura, který měl zkušený a padl na Pokročilého

Ania R. 8. února 2012 23:34
Hraj budeš mít expy. Jsem docela často na rozcestí a tebe jsem tam zrovna neviděl. A správci jsou docela podle mě vstřícní lidé, kteří se snaží a docela rozdávají. Do týdne tvrdého hraní jsem měl expy zpět.
Kdyby neexistovalo zlo neznali bychom dobro. Kdyby neexistovala smrt, nepochopily by jsme život. Kdyby neexistovala nenávist nenašli bychom to nejdůležitější....lásku

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 ... 137 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)