Diskuze
Rozcestí
Správci: | enca, sashiko | ||||||||||||||||||||
Popis: | Diskuze o Rozcestí... navazuje na A2 | ||||||||||||||||||||
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat neregistrovaní mohou jen číst | |||||||||||||||||||||
diskuze je odemčená | |||||||||||||||||||||
Anketa:
| |||||||||||||||||||||
Nástěnka: ~ Aktuální téma na Rozcestí ~ Zobrazit / Skrýt Celou nástěnku Situace č.1 - Skaliska (Elvis Preclík) - trosky a lodě, kamení Situace č.2 - Oáza (Elvis Preclík) - písek, palmy, hadi, nedostatek vody Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík) - mlha, vysoký podrost, pozůstatky budov Situace č.4 - Bažina (Miranda) - tmavé, zatuchlé, nepříjemné místo Situace č.5 - Bitva (Miranda) - akční, bojově laděné, spousta možností pro zapojení se Situace č.6 - Tábořiště (Apophis) - mýtina, mrtvolné ticho, skryté nebezpečí Situace č.7 - Podzimní les (Saltzhornia) - spadané listí, tajemný pozorovatel, úkryt Situace č.8 - Truhlice (Saltzhornia) - tajný nález, hádky, pokroucené stromy Situace č.9 - Ztroskotání (Saltzhornia) - moře, tajemné místo, strach Situace č.10 - Lesní ráj (Edwin3) - pohoda, klid, příjemné místo Situace č.11 - Podzemí (Edwin3) - stísněný prostor, ozvěna, tajuplné zvuky Situace č.12 - Hvozd (Mikymauz) - hustý, živý, hluboký les Situace č.13 - Zlý hvozd (pochy) - nebezpečný a nepředvídatelný Situace č.14 - Dům (Gran) - mnoho možností, duchové? přízraky? Situace č.15 - Hrad (Gran) - slavnosti, šlechta, služebnictvo Situace č.16 - Palouček (Elister) - požár, vítr, kouř Situace č.17 - Hostinec (hater) - obsluha, stoly s jídlem a pítím Situace č.18 - Strašidelný hrad (Saltzhornia) - světýlko ve tmě, skály, nebepzečí pádu Situace č.19 - Zmrzlé údolí (Darth Solonus) - zima, mráz, stopy ve sněhu Situace č.20 - Městečko (Drakan) - ulice bez lidí, ticho s divnými zvuky a obrazy Situace č.21 - Krápníková jeskyně (inspirace od Janos9) - naoko tiché, ale přitom dobrodružstvím plné podzemní prostory Situace č.22 - Červená lucerna (Drakan) - líbezné prostředí pro hrátky nejen po 22.hodině Situace č.23 - Doupě (Niam & apophis) - pavouci na jakýkoliv způsob, nechutnosti Situace č.24 - Oblehání města (Drakan) - bojově laděné, trosky již pobořených domů, strach o život Situace č.25 - Démonická hora (Sharpe) - prach, láva, kouř, síra, vzdálený prales, blízký kráter Situace č.26 - Cikáni (Belboh & apophis) - tábor, události z denního života Situace č.27 - Bílá věž (Sharpe) - tajuplné neznámé místo, padající kameny, magie Situace č.28 - Nový svět ~ maja (Nové kroniky) Situace č.29 - Hory ~ Fighter (Nové kroniky) Situace č.30 - Městečko smrti ~ Tyky (Nové kroniky) Situace č.31 - Vodní svět ~ Akylasia (Nové kroniky) Situace č.32 - Alchymia ~ pavel (Nové kroniky) Situace č.33 - Neznámá cesta ~ Metteny (Nové kroniky) Situace č.34 - Horský průsmyk ~ Eugenio (Nové kroniky) Situace č.35 - Vězení ~ pavel (Nové kroniky) Situace č.36 - Magické zřídlo ~ Airril (Nové kroniky) Situace č.37 - Noční hřbitov ~ pavel (Nové kroniky) Situace č.38 - Souostroví na východě ~ Fighter (Nové kroniky) Situace č.39 - Jatka ~ pavel (Nové kroniky) Situace č.40 - V nákladovém prostoru ~ Gran Situace č.41 - Zákopové bojiště ~ Drakan Situace č.42 - Okružní plavba ~ Drakan Situace č.43 - Trh ~ pavel (Obnovené stezky) Situace č.44 - Chudinská čtvrť ~ pavel (Obnovené stezky) Situace č.45 - Mořské pobřeží ~ Bogina (Obnovené stezky) Situace č.46 - Jízda vlakem ~ sebustyan (Nová trať) Situace č.47 - U dvora ~ Diuk (Nové kroniky) Situace č.48 - Důl ~ Diuk (Nové kroniky) Situace č.49 - Aréna ~ Diuk (Nové kroniky) Situace č.50 - Virus Exitus N4-79 ~ Ragalt Situace č.51 - Chemical Destruction ~ Ragalt _______________________ Jedna kompletní situace na ukázku: Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík) Mlha hustá jako smetana halí podmáčenou rovinatou krajinu pod svůj plášť. Tráva je zde místy tak vysoká, že dosahuje až k ramenům statných bojovníků. Mnohdy v sobě však ukrývá nebezpečí v podobě močálů a bažin. Teď však stojíte na sušším místě, kde podrost nedosahuje takové výšky. Před vámi je zhroucená kamenná stavba. Pravděpodobně se kdysi jednalo o rozlehlý statek. Teď po něm zbyl jen stín minulosti. Jaká tajemství asi skrývá? Podsituace: 1) Poklidnou oblohu rozčísl znenadání blesk. Burácivé dunění hromu se rozhléhá všude kolem. 2) Mezi rozvalinami se mihlo světélko. A další. Mohou za to unavené oči nebo tu vážně mají bludičky svůj ples? Plamínky vás lákají dál od cesty. 3) V nedaleké křovině se ozval krátký šelest, o kousek dál začvachtalo bahno. Něco obchází kolem a nechce to být viděno. 4) Z těžkých mraků spadly první kapky. Zatažené nebe hrozilo pořádným lijákem, ale déšť jen lehce pokropil trávu. Slunce se probojovalo skrz oblaka a pohladilo zemi, z které jak na povel vyrašily fialové houbičky, jedna vedle druhé. Krůpěje vody na stéblech trávy se vypařují a zvedá se další vlna mlhy. 5) Cáry mlhy se převalují z místa na místo. Proplouvají skrz zbytky zdí ignorujíc jejich přítomnost. Tiché, průhledné obrysy připomínají děti, dospělé i zvířata. Jako by ten starý statek stále ještě žil. 6) Ozvalo se zařehtání. Několik kroků od vás stojí statný vraník. Ještě jedno zaržání, vzepjal se a odplul do mlhy. Nezůstaly po něm žádné stopy. __________________________________________ zobrazit/skrýt Nové Situace: Kompletní výpis nových situací - je to jako extra webová stránka, protože na nástěnku se to již nevešlo ;-) Aktuální témata: 1. Nové Situace: Prokažte své schopnosti a sepište Situaci do Rozcestí. Podmínky pro texty: - Fantasy, Sci-fi - Situace musí být originální (ne příliš podobná či odvozená z již existujících - seznam na nástěnce diskuze) - Situace je volná, hráči musí mít možnost kdykoliv přijít a odejít - Situace je naoko nenásilná, dokud do ní někdo (aktivní postava) nedodá akci obsahující násilí - Situace navozuje několik možných zápletek (zajímavě volená slova v popisu, která zaujmou) - Situace do Rozcestí nemusí obsahovat podsituace. - Podsituace na sebe nenavazují (systém je v náhodném pořadí vybírá a vypisuje) - Podsituace jsou kratší, zajímavé, rozšiřují možnosti interakce hráčů s prostředím či mezi sebou navzájem - Pečlivosti a obsáhlý, barvitý jazyk jsou velmi vítány ___________________________________________ Snažte se! Ukažte, co ve vás je! Situace s podsituacemi (odřádkování s očíšlováním) posílejte sem do diskuze Rozcestí, nebo správcům fóra. Kdokoliv bude jakkoli opisovat, bude z výběru vyloučen do dalšího kola. Tedy kdo dříve začne, ten má více možností pro originalitu. ______________________________________ Chystané změny v Rozcestí: zobrazit/skrýt
|
Diskuze ⇓
Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.
Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ ⇐ 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 137 ⇒ ⇒|
Python - 19. června 2014 10:20 | |
Buri the Great 18. června 2014 19:37 |
Buri the Great - 18. června 2014 19:37 | |
Kasparek 18. června 2014 13:57 |
Kasparek - 18. června 2014 13:57 | |
Kaena 18. června 2014 12:43 |
Kaena - 18. června 2014 12:43 | |
Kdy nastanou ty supr cupr zmeny?
|
Amthauer - 27. února 2014 11:39 | |
Není dlouhý, jako dlouhý. Někdo napíše dlouhý příspěvek, který mu trvá věčnost a ještě je plný vaty. To taky nemám rád. Ale někdo umí napsat dlouhý příspěvek plný děje. Taková hra pak má spád. A není chaotická, když se hraje postupně. Třeba já osobně, jak přicházejí ostatních příspěvky, tak na ně rovnou píšu reakce a když pak přijde má chvíle, tak to ještě můžu doeditovat a pak hned poslat. Problém s hraním bez pořadí je v tom, že hráči najednou napíší dva děje, které oba situují do stejného okamžiku, ale přitom se můžou vzájemně až vylučovat.
|
enca - 27. února 2014 11:33 | |
Amthauer 27. února 2014 11:18 |
enca - 27. února 2014 11:30 | |
Amthauer 27. února 2014 11:18 |
Amthauer - 27. února 2014 11:18 | |
A trochu bych se možná hraní v pořadí zastal. Je dobré moct zareagovat na všechno, co se stalo před "tvou chvílí" a přitom vědět, že se nic neděje souběžně, čímž by se vlastně námi popsané děje mohly dostat až do protikladu. Problém je v jediné věci: že mnoha lidem tady trvá doslova padesát let něco napsat. Na to zas říkám tohle: když neumíš rychle napsat dlouhý odstavec, tak napiš krátký odstavec. Naposledy jsem si zahrál na sci-fi rozcestí se Sashiko a Zobem, jeli jsme podle pořadí, psali docela dlouhé příspěvky, které ale zároveň posouvaly dost příběh a měnily situaci, no, byla to dobrá hra.
|
Amthauer - 27. února 2014 11:09 | |
Trochu opožděně jsem si teď přečetl Eugeniovu kauzu. Co se týče pořadí, tak souhlasím s Lilliane. Když už pět hráčů hraje v pořadí, tak ten co tam přijde šestý, by se měl přizpůsobit. Ale asi bych sám přímo vypěnil, kdyby mi někdo řekl, že to "spadá do souvislého příběhu postav a hráčů, co tam hrajou". Jako wtf? Takže Rozko je vlastně jeskyně? Do které se nikdo nesmí připojit? Nebo jak to bylo myšleno?
|
Eugenio - 27. února 2014 10:12 | |
Gunazz 26. února 2014 23:21 |
Gunazz - 26. února 2014 23:21 | |
Tak mám dojem, že přesně tomuhle se říká Flame a já se přidám se svým prázdným příspěvkem do vroucího kotle. |
Kasparek - 27. ledna 2014 16:53 | |
enca 27. ledna 2014 14:18 |
Eugenio - 27. ledna 2014 16:28 | |
AskadrinSidlong 27. ledna 2014 14:44 |
Eugenio - 27. ledna 2014 16:26 | |
Anders 26. ledna 2014 20:37 |
AskadrinSidlong - 27. ledna 2014 14:44 | |
Calm your tits... |
Saia - 27. ledna 2014 14:23 | |
enca 27. ledna 2014 14:18 |
enca - 27. ledna 2014 14:18 | |
apophis 27. ledna 2014 12:19 |
Python - 27. ledna 2014 12:39 | |
No nerad to říkám, ale má pravdu ten pán. Ale samotnýmu mi to nedošlo. Když si vzpomenu na svojí první hru, druhou, třetí a porovnám to s dneškem. Přitom lidi jsou stejně dobří a systém se taky nezměnil. Co když rozcestí přestává být, v hlavách lidí, ani vnímat to nemusí, neaktuální?
|
apophis - 27. ledna 2014 12:19 | |
Anders 26. ledna 2014 20:37 |
Kasparek - 27. ledna 2014 09:31 | |
Anders 26. ledna 2014 20:37 |
Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ ⇐ 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 137 ⇒ ⇒|