Rozcestí (4 strany zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Rozcestí

Správci:enca, sashiko
Popis:Diskuze o Rozcestí... navazuje na A2
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Rozcestí vol. II
8. 11.0
9. 11.0
10. 11.3
11. 11.0
12. 11.0
13. 115
14. 11.0
15. 11.0
8 celkem
Nástěnka:
~ Aktuální téma na Rozcestí ~

Zobrazit / Skrýt Celou nástěnku

Situace č.1 - Skaliska (Elvis Preclík) - trosky a lodě, kamení
Situace č.2 - Oáza (Elvis Preclík) - písek, palmy, hadi, nedostatek vody
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík) - mlha, vysoký podrost, pozůstatky budov
Situace č.4 - Bažina (Miranda) - tmavé, zatuchlé, nepříjemné místo
Situace č.5 - Bitva (Miranda) - akční, bojově laděné, spousta možností pro zapojení se
Situace č.6 - Tábořiště (Apophis) - mýtina, mrtvolné ticho, skryté nebezpečí
Situace č.7 - Podzimní les (Saltzhornia) - spadané listí, tajemný pozorovatel, úkryt
Situace č.8 - Truhlice (Saltzhornia) - tajný nález, hádky, pokroucené stromy
Situace č.9 - Ztroskotání (Saltzhornia) - moře, tajemné místo, strach
Situace č.10 - Lesní ráj (Edwin3) - pohoda, klid, příjemné místo
Situace č.11 - Podzemí (Edwin3) - stísněný prostor, ozvěna, tajuplné zvuky
Situace č.12 - Hvozd (Mikymauz) - hustý, živý, hluboký les
Situace č.13 - Zlý hvozd (pochy) - nebezpečný a nepředvídatelný
Situace č.14 - Dům (Gran) - mnoho možností, duchové? přízraky?
Situace č.15 - Hrad (Gran) - slavnosti, šlechta, služebnictvo
Situace č.16 - Palouček (Elister) - požár, vítr, kouř
Situace č.17 - Hostinec (hater) - obsluha, stoly s jídlem a pítím
Situace č.18 - Strašidelný hrad (Saltzhornia) - světýlko ve tmě, skály, nebepzečí pádu
Situace č.19 - Zmrzlé údolí (Darth Solonus) - zima, mráz, stopy ve sněhu
Situace č.20 - Městečko (Drakan) - ulice bez lidí, ticho s divnými zvuky a obrazy
Situace č.21 - Krápníková jeskyně (inspirace od Janos9) - naoko tiché, ale přitom dobrodružstvím plné podzemní prostory
Situace č.22 - Červená lucerna (Drakan) - líbezné prostředí pro hrátky nejen po 22.hodině
Situace č.23 - Doupě (Niam & apophis) - pavouci na jakýkoliv způsob, nechutnosti
Situace č.24 - Oblehání města (Drakan) - bojově laděné, trosky již pobořených domů, strach o život
Situace č.25 - Démonická hora (Sharpe) - prach, láva, kouř, síra, vzdálený prales, blízký kráter
Situace č.26 - Cikáni (Belboh & apophis) - tábor, události z denního života
Situace č.27 - Bílá věž (Sharpe) - tajuplné neznámé místo, padající kameny, magie
Situace č.28 - Nový svět ~ maja (Nové kroniky)
Situace č.29 - Hory ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.30 - Městečko smrti ~ Tyky (Nové kroniky)
Situace č.31 - Vodní svět ~ Akylasia (Nové kroniky)
Situace č.32 - Alchymia ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.33 - Neznámá cesta ~ Metteny (Nové kroniky)
Situace č.34 - Horský průsmyk ~ Eugenio (Nové kroniky)
Situace č.35 - Vězení ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.36 - Magické zřídlo ~ Airril (Nové kroniky)
Situace č.37 - Noční hřbitov ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.38 - Souostroví na východě ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.39 - Jatka ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.40 - V nákladovém prostoru ~ Gran
Situace č.41 - Zákopové bojiště ~ Drakan
Situace č.42 - Okružní plavba ~ Drakan
Situace č.43 - Trh ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.44 - Chudinská čtvrť ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.45 - Mořské pobřeží ~ Bogina (Obnovené stezky)
Situace č.46 - Jízda vlakem ~ sebustyan (Nová trať)
Situace č.47 - U dvora ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.48 - Důl ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.49 - Aréna ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.50 - Virus Exitus N4-79 ~ Ragalt
Situace č.51 - Chemical Destruction ~ Ragalt
_______________________

Jedna kompletní situace na ukázku:
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík)
Mlha hustá jako smetana halí podmáčenou rovinatou krajinu pod svůj plášť. Tráva je zde místy tak vysoká, že dosahuje až k ramenům statných bojovníků. Mnohdy v sobě však ukrývá nebezpečí v podobě močálů a bažin. Teď však stojíte na sušším místě, kde podrost nedosahuje takové výšky. Před vámi je zhroucená kamenná stavba. Pravděpodobně se kdysi jednalo o rozlehlý statek. Teď po něm zbyl jen stín minulosti. Jaká tajemství asi skrývá?

Podsituace:
1) Poklidnou oblohu rozčísl znenadání blesk. Burácivé dunění hromu se rozhléhá všude kolem.
2) Mezi rozvalinami se mihlo světélko. A další. Mohou za to unavené oči nebo tu vážně mají bludičky svůj ples? Plamínky vás lákají dál od cesty.
3) V nedaleké křovině se ozval krátký šelest, o kousek dál začvachtalo bahno. Něco obchází kolem a nechce to být viděno.
4) Z těžkých mraků spadly první kapky. Zatažené nebe hrozilo pořádným lijákem, ale déšť jen lehce pokropil trávu. Slunce se probojovalo skrz oblaka a pohladilo zemi, z které jak na povel vyrašily fialové houbičky, jedna vedle druhé. Krůpěje vody na stéblech trávy se vypařují a zvedá se další vlna mlhy.
5) Cáry mlhy se převalují z místa na místo. Proplouvají skrz zbytky zdí ignorujíc jejich přítomnost. Tiché, průhledné obrysy připomínají děti, dospělé i zvířata. Jako by ten starý statek stále ještě žil.
6) Ozvalo se zařehtání. Několik kroků od vás stojí statný vraník. Ještě jedno zaržání, vzepjal se a odplul do mlhy. Nezůstaly po něm žádné stopy.
__________________________________________

zobrazit/skrýt


Nové Situace: Kompletní výpis nových situací - je to jako extra webová stránka, protože na nástěnku se to již nevešlo ;-)

Aktuální témata:

1. Nové Situace:

Prokažte své schopnosti a sepište Situaci do Rozcestí.

Podmínky pro texty:
- Fantasy, Sci-fi
- Situace musí být originální (ne příliš podobná či odvozená z již existujících - seznam na nástěnce diskuze)
- Situace je volná, hráči musí mít možnost kdykoliv přijít a odejít
- Situace je naoko nenásilná, dokud do ní někdo (aktivní postava) nedodá akci obsahující násilí
- Situace navozuje několik možných zápletek (zajímavě volená slova v popisu, která zaujmou)
- Situace do Rozcestí nemusí obsahovat podsituace.
- Podsituace na sebe nenavazují (systém je v náhodném pořadí vybírá a vypisuje)
- Podsituace jsou kratší, zajímavé, rozšiřují možnosti interakce hráčů s prostředím či mezi sebou navzájem
- Pečlivosti a obsáhlý, barvitý jazyk jsou velmi vítány
___________________________________________

Snažte se! Ukažte, co ve vás je! Situace s podsituacemi (odřádkování s očíšlováním) posílejte sem do diskuze Rozcestí, nebo správcům fóra. Kdokoliv bude jakkoli opisovat, bude z výběru vyloučen do dalšího kola. Tedy kdo dříve začne, ten má více možností pro originalitu.
______________________________________

Chystané změny v Rozcestí: zobrazit/skrýt


  • tříměsíční sezóny + daná privilegia pro jejich vítěze (psaní za Vypravěče, možnost vstupu do Rozcestí i přes plnou místnost)
  • změna počtu XP na danou úroveň + o jednu úroveň navíc
  • zobrazení VŠECH nasbíraných XP na Rozcestí na profilu uživatele
  • prodloužení času neaktivity
  • možnost vejít do místnosti pouze jako divák
  • možnost šeptání více než dvou lidí
  • kostky (k% a k6)

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 137 ⇒|

Python - 19. června 2014 10:20
Python

Buri the Great 18. června 2014 19:37
+1
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Buri the Great - 18. června 2014 19:37
Buri the Great

Kasparek 18. června 2014 13:57
Nevyhnutelně se blíží?
http://napady.aragorn.cz

Kasparek - 18. června 2014 13:57
Kasparek

Kaena 18. června 2014 12:43
Dočkej času jako husa... jako husa konce vesmíru...
NEBERTE DROGY!!! Nikdy! Nikomu! Neberte drogy!

Kaena - 18. června 2014 12:43
Kaena

Kdy nastanou ty supr cupr zmeny?
"Kde je ta mrcha, co ze mě vysála život a říkám jí zlatíčko?!"

Amthauer - 27. února 2014 11:39
Amthauer

Není dlouhý, jako dlouhý. Někdo napíše dlouhý příspěvek, který mu trvá věčnost a ještě je plný vaty. To taky nemám rád. Ale někdo umí napsat dlouhý příspěvek plný děje. Taková hra pak má spád. A není chaotická, když se hraje postupně. Třeba já osobně, jak přicházejí ostatních příspěvky, tak na ně rovnou píšu reakce a když pak přijde má chvíle, tak to ještě můžu doeditovat a pak hned poslat. Problém s hraním bez pořadí je v tom, že hráči najednou napíší dva děje, které oba situují do stejného okamžiku, ale přitom se můžou vzájemně až vylučovat.
- What is a life devoid of strife?

enca - 27. února 2014 11:33
enca

Amthauer 27. února 2014 11:18

Tím jsi taky nakousl současný trend napsat co nejdelší příspěvek, jedno s jakými následky. Čehož také nejsem zastánce, myslím si totiž, že krátká a výstižná reakce na situaci, která hru nějakým způsobem změní či posune, je daleko lepší, než detailní popis chlupu na něčím zadku :-)
"Použijeme-li k dobrému cíli špatných prostředků, přestává být cíl dobrý." - Karl Marx.

enca - 27. února 2014 11:30
enca

Amthauer 27. února 2014 11:18

Ať si každý hraje tak, jak mu to vyhovuje. Já osobně pro pořadí moc nejsem, hra, pokud tedy narazím na tebou popisované lidi, nemá v podstatě žádný spád a je spíš unavující, než jakákoliv jiná.
"Použijeme-li k dobrému cíli špatných prostředků, přestává být cíl dobrý." - Karl Marx.

Amthauer - 27. února 2014 11:18
Amthauer

A trochu bych se možná hraní v pořadí zastal. Je dobré moct zareagovat na všechno, co se stalo před "tvou chvílí" a přitom vědět, že se nic neděje souběžně, čímž by se vlastně námi popsané děje mohly dostat až do protikladu. Problém je v jediné věci: že mnoha lidem tady trvá doslova padesát let něco napsat. Na to zas říkám tohle: když neumíš rychle napsat dlouhý odstavec, tak napiš krátký odstavec. Naposledy jsem si zahrál na sci-fi rozcestí se Sashiko a Zobem, jeli jsme podle pořadí, psali docela dlouhé příspěvky, které ale zároveň posouvaly dost příběh a měnily situaci, no, byla to dobrá hra.
- What is a life devoid of strife?

Amthauer - 27. února 2014 11:09
Amthauer

Trochu opožděně jsem si teď přečetl Eugeniovu kauzu. Co se týče pořadí, tak souhlasím s Lilliane. Když už pět hráčů hraje v pořadí, tak ten co tam přijde šestý, by se měl přizpůsobit. Ale asi bych sám přímo vypěnil, kdyby mi někdo řekl, že to "spadá do souvislého příběhu postav a hráčů, co tam hrajou". Jako wtf? Takže Rozko je vlastně jeskyně? Do které se nikdo nesmí připojit? Nebo jak to bylo myšleno?
- What is a life devoid of strife?

Eugenio - 27. února 2014 10:12
Eugenio

Gunazz 26. února 2014 23:21
Do kotle, který je na ohni mrtvém jako kariéra barové tanečnice po menopauze a s sešroubovaným kolenem
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Gunazz - 26. února 2014 23:21
Gunazz

Tak mám dojem, že přesně tomuhle se říká Flame a já se přidám se svým prázdným příspěvkem do vroucího kotle.

Kasparek - 27. ledna 2014 16:53
Kasparek

enca 27. ledna 2014 14:18
To jsou slova vůdce! :D

PŘESTAŇTE MI DĚLAT BORDEL V DISKUZI! A KOUKEJTE ZAČÍT DĚLAT BORDELO V ROZCESTÍ! A NEBO DRŽTE HUBY! :P
NEBERTE DROGY!!! Nikdy! Nikomu! Neberte drogy!

Eugenio - 27. ledna 2014 16:28
Eugenio

AskadrinSidlong 27. ledna 2014 14:44
Taky jsem to už navrhl, aby když už je to vyžadováno, aby to bylo v pravidlech...

připadal jsem si, jako když po dlouhé době přijedu do rodného městečka, zajdu si do oblíbený hospody ve který je zrovna dobrá společnost, sednu si k baru... A hostinský mě chce vyrazit za to, že nemám čepici

Prostě za hovadinu
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Eugenio - 27. ledna 2014 16:26
Eugenio

Anders 26. ledna 2014 20:37
1.)Já se chtěl podřídit... No a poté jsem půl hodiny čekal, zda už na mě dojde řada - nedošla, místo toho mi akorát přešla nálada, hlavně protože místo příspěvků se tam začalo objevovat. Omluvil jsem se a chtěl se normálně zařadit. Screen k tomu nemám protože v tu chvíli jsem tohle nehodlal řešit, malé klopýtnutí z mé strany (VŠIMNĚTE SI ŽE TUTO CHYBU UZNÁVÁM!!!)
2.)Kdybych dostal ban ihned, tak to řešim mnohem razantněji, jelikož bych vychladnul ale cítil bych zlost, ne zklamání ;)
3.)Problém se nejlépe řeší, když to vidí i ostatní. Z vlastní zkušenosti to vím, funguje to i v reálným životě. Ostatní totiž uvidí, že je něco špatně a jsou li inteligentní, tak si to i uvědomí. To by v soukromém kárném řízení nebylo. Pro ostatní by se vlastně nic nestalo (Prosím nezaměňovat Lil s problémem, jak je to tu zvykem)
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

AskadrinSidlong - 27. ledna 2014 14:44
AskadrinSidlong

Calm your tits...

Zkuste dotáhnout tu situaci dokonce. Buď to zoficilizujte. Nebo nechte delat všechny co chtějí. Nebo ať se do tohO správci nepletu...
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Saia - 27. ledna 2014 14:23
Saia

enca 27. ledna 2014 14:18

Je to už ale poměrně dlouho, co se tak začalo hrát... Když jsem před třemi lety, tuším, byla nováčkem na rozcestí já, tak si pamatuji, že se podle pořadí hrávalo...

A jinak souhlasím s tím, co jsi napsal.

Diskuze nic neřeší, komu se to nelíbí, ať pro to dělá něco přímo na místě činu.
Stěžovat si či filosovat nad tím umí každý, leč nevšimla jsem si, že by se někdo pokoušel to aktivně měnit. :-)
Na světě neexistuje problém, který by nevyřešila vhodná ráže...

enca - 27. ledna 2014 14:18
enca

apophis 27. ledna 2014 12:19

Stalo se to takovým nevyřčeným pravidlem. Bohužel už ani nevím, kdo tak může bejt pacient 0. Mám podezření, ale to si nechám pro sebe.

Rozcestí je přesně takové, jací jsou jeho hráči. Pokud na něm hraje banda krvelačných a nevybouřených hovad (pardon za ten výraz, nic jiného mě nenapadá), tak je to prostě jedno velké násilí, bláznovství atp. atp. Když jsou však jeho hráči hlavně milovníci hlubokých a filosofických dialogů, máme z Rozcestí kancelář S. Freuda, nikoliv rozbouřené moře nebo tak ...

Věci se mění s lidmi. Má-li někdo problém s tím, jak se na ROzcestí momentálně hraje, nechť jde a postaví tam barikády, jak jinak to změnit, hm? :)
"Použijeme-li k dobrému cíli špatných prostředků, přestává být cíl dobrý." - Karl Marx.

Python - 27. ledna 2014 12:39
Python

No nerad to říkám, ale má pravdu ten pán. Ale samotnýmu mi to nedošlo. Když si vzpomenu na svojí první hru, druhou, třetí a porovnám to s dneškem. Přitom lidi jsou stejně dobří a systém se taky nezměnil. Co když rozcestí přestává být, v hlavách lidí, ani vnímat to nemusí, neaktuální?
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

apophis - 27. ledna 2014 12:19
apophis

Anders 26. ledna 2014 20:37

odkdy panuje na Rozcestí něco jako "pořadí"? Podle mých starých pamětí a i těch oživených občasnou hrou po nocích se mi spíše zdá, že chybí ta živost a náhlost jednání. Že vzniklo z Rocestí něco, co připomíná otevřený svět, kam můžete napsat, pokud dodržujete pořadí, prostředí, chováte se slušně a máte milou a hodnou postavu.

Kde je násilí?
Kde je štědrost?
Kde je bláznovství?
Kde je touha po zážitcích?
Kde je improvizace na náhlé okolnosti děje a jednání jiných hráčů a ostatních postav či prvků světa?
Kde je volnost hraní?
Kde je svoboda a kam až sahá?

Proč většina prosazuje pořadí?
- Protože pak se tam dějí všelijaké věci?
- A to je špatně?
- Protože pokud se nedodržuje pořadá, je pak těžší reagovat?

No a to je taky špatně, když napíšete reakci na příspěvek o 3 příspěvky níže? Pokud bude ten váš dobrý, tak přeci každý pozná, nač navazuje.

Dle mého skromného (zastaralého) názoru o plynulosti a nevnucování pořadí odehrání hry - kdo píše rychleji a reaguje rychleji, má "asi" jen vyšší iniciativu (do hraní, chuť hrát) a stihne toho ve hře víc udělat.

K onomu překotnému náhodnému psaní bych řekl tolik, že to nejspíš přinese víc užitku (posun hry a děje) než špatného (nejistoty).

Rozcestí není desková společenská hra. Je to spíše jako hraní rolové vypravěčské hry po komunikačním médiu, kterým je psaní textu přes internet. A když někdo odejde si připravit večeři, je asi lepší, aby děj pokračoval bez škobrtnutí dál... A kdo s takovými hráči hraje, aby improvizoval, přizpůsoboval se.

Nebojte se hrát. Komplikujte si hru nečekanými zvraty. Vznikne tím řada zajímavých nepředvídatelných akcí a dost možná víc zabávy, než si dokážete představit.

Nebo se bojíte šlápnout do neznáma a neprozkoumaného prostředí? Dost už bylo nejistoty...
Jsem obludný fantazák, jenž z temnoty svého doupěte leze kam se mu zachce a kdy se mu zachce.

Kasparek - 27. ledna 2014 09:31
Kasparek

Anders 26. ledna 2014 20:37
Jo neni to s náma chlapama moc jednoduché co :D
NEBERTE DROGY!!! Nikdy! Nikomu! Neberte drogy!

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 137 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)