Rozcestí (5 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Rozcestí

Správci:enca, sashiko
Popis:Diskuze o Rozcestí... navazuje na A2
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Rozcestí vol. II
8. 11.0
9. 11.0
10. 11.3
11. 11.0
12. 11.0
13. 115
14. 11.0
15. 11.0
8 celkem
Nástěnka:
~ Aktuální téma na Rozcestí ~

Zobrazit / Skrýt Celou nástěnku

Situace č.1 - Skaliska (Elvis Preclík) - trosky a lodě, kamení
Situace č.2 - Oáza (Elvis Preclík) - písek, palmy, hadi, nedostatek vody
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík) - mlha, vysoký podrost, pozůstatky budov
Situace č.4 - Bažina (Miranda) - tmavé, zatuchlé, nepříjemné místo
Situace č.5 - Bitva (Miranda) - akční, bojově laděné, spousta možností pro zapojení se
Situace č.6 - Tábořiště (Apophis) - mýtina, mrtvolné ticho, skryté nebezpečí
Situace č.7 - Podzimní les (Saltzhornia) - spadané listí, tajemný pozorovatel, úkryt
Situace č.8 - Truhlice (Saltzhornia) - tajný nález, hádky, pokroucené stromy
Situace č.9 - Ztroskotání (Saltzhornia) - moře, tajemné místo, strach
Situace č.10 - Lesní ráj (Edwin3) - pohoda, klid, příjemné místo
Situace č.11 - Podzemí (Edwin3) - stísněný prostor, ozvěna, tajuplné zvuky
Situace č.12 - Hvozd (Mikymauz) - hustý, živý, hluboký les
Situace č.13 - Zlý hvozd (pochy) - nebezpečný a nepředvídatelný
Situace č.14 - Dům (Gran) - mnoho možností, duchové? přízraky?
Situace č.15 - Hrad (Gran) - slavnosti, šlechta, služebnictvo
Situace č.16 - Palouček (Elister) - požár, vítr, kouř
Situace č.17 - Hostinec (hater) - obsluha, stoly s jídlem a pítím
Situace č.18 - Strašidelný hrad (Saltzhornia) - světýlko ve tmě, skály, nebepzečí pádu
Situace č.19 - Zmrzlé údolí (Darth Solonus) - zima, mráz, stopy ve sněhu
Situace č.20 - Městečko (Drakan) - ulice bez lidí, ticho s divnými zvuky a obrazy
Situace č.21 - Krápníková jeskyně (inspirace od Janos9) - naoko tiché, ale přitom dobrodružstvím plné podzemní prostory
Situace č.22 - Červená lucerna (Drakan) - líbezné prostředí pro hrátky nejen po 22.hodině
Situace č.23 - Doupě (Niam & apophis) - pavouci na jakýkoliv způsob, nechutnosti
Situace č.24 - Oblehání města (Drakan) - bojově laděné, trosky již pobořených domů, strach o život
Situace č.25 - Démonická hora (Sharpe) - prach, láva, kouř, síra, vzdálený prales, blízký kráter
Situace č.26 - Cikáni (Belboh & apophis) - tábor, události z denního života
Situace č.27 - Bílá věž (Sharpe) - tajuplné neznámé místo, padající kameny, magie
Situace č.28 - Nový svět ~ maja (Nové kroniky)
Situace č.29 - Hory ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.30 - Městečko smrti ~ Tyky (Nové kroniky)
Situace č.31 - Vodní svět ~ Akylasia (Nové kroniky)
Situace č.32 - Alchymia ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.33 - Neznámá cesta ~ Metteny (Nové kroniky)
Situace č.34 - Horský průsmyk ~ Eugenio (Nové kroniky)
Situace č.35 - Vězení ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.36 - Magické zřídlo ~ Airril (Nové kroniky)
Situace č.37 - Noční hřbitov ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.38 - Souostroví na východě ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.39 - Jatka ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.40 - V nákladovém prostoru ~ Gran
Situace č.41 - Zákopové bojiště ~ Drakan
Situace č.42 - Okružní plavba ~ Drakan
Situace č.43 - Trh ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.44 - Chudinská čtvrť ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.45 - Mořské pobřeží ~ Bogina (Obnovené stezky)
Situace č.46 - Jízda vlakem ~ sebustyan (Nová trať)
Situace č.47 - U dvora ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.48 - Důl ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.49 - Aréna ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.50 - Virus Exitus N4-79 ~ Ragalt
Situace č.51 - Chemical Destruction ~ Ragalt
_______________________

Jedna kompletní situace na ukázku:
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík)
Mlha hustá jako smetana halí podmáčenou rovinatou krajinu pod svůj plášť. Tráva je zde místy tak vysoká, že dosahuje až k ramenům statných bojovníků. Mnohdy v sobě však ukrývá nebezpečí v podobě močálů a bažin. Teď však stojíte na sušším místě, kde podrost nedosahuje takové výšky. Před vámi je zhroucená kamenná stavba. Pravděpodobně se kdysi jednalo o rozlehlý statek. Teď po něm zbyl jen stín minulosti. Jaká tajemství asi skrývá?

Podsituace:
1) Poklidnou oblohu rozčísl znenadání blesk. Burácivé dunění hromu se rozhléhá všude kolem.
2) Mezi rozvalinami se mihlo světélko. A další. Mohou za to unavené oči nebo tu vážně mají bludičky svůj ples? Plamínky vás lákají dál od cesty.
3) V nedaleké křovině se ozval krátký šelest, o kousek dál začvachtalo bahno. Něco obchází kolem a nechce to být viděno.
4) Z těžkých mraků spadly první kapky. Zatažené nebe hrozilo pořádným lijákem, ale déšť jen lehce pokropil trávu. Slunce se probojovalo skrz oblaka a pohladilo zemi, z které jak na povel vyrašily fialové houbičky, jedna vedle druhé. Krůpěje vody na stéblech trávy se vypařují a zvedá se další vlna mlhy.
5) Cáry mlhy se převalují z místa na místo. Proplouvají skrz zbytky zdí ignorujíc jejich přítomnost. Tiché, průhledné obrysy připomínají děti, dospělé i zvířata. Jako by ten starý statek stále ještě žil.
6) Ozvalo se zařehtání. Několik kroků od vás stojí statný vraník. Ještě jedno zaržání, vzepjal se a odplul do mlhy. Nezůstaly po něm žádné stopy.
__________________________________________

zobrazit/skrýt


Nové Situace: Kompletní výpis nových situací - je to jako extra webová stránka, protože na nástěnku se to již nevešlo ;-)

Aktuální témata:

1. Nové Situace:

Prokažte své schopnosti a sepište Situaci do Rozcestí.

Podmínky pro texty:
- Fantasy, Sci-fi
- Situace musí být originální (ne příliš podobná či odvozená z již existujících - seznam na nástěnce diskuze)
- Situace je volná, hráči musí mít možnost kdykoliv přijít a odejít
- Situace je naoko nenásilná, dokud do ní někdo (aktivní postava) nedodá akci obsahující násilí
- Situace navozuje několik možných zápletek (zajímavě volená slova v popisu, která zaujmou)
- Situace do Rozcestí nemusí obsahovat podsituace.
- Podsituace na sebe nenavazují (systém je v náhodném pořadí vybírá a vypisuje)
- Podsituace jsou kratší, zajímavé, rozšiřují možnosti interakce hráčů s prostředím či mezi sebou navzájem
- Pečlivosti a obsáhlý, barvitý jazyk jsou velmi vítány
___________________________________________

Snažte se! Ukažte, co ve vás je! Situace s podsituacemi (odřádkování s očíšlováním) posílejte sem do diskuze Rozcestí, nebo správcům fóra. Kdokoliv bude jakkoli opisovat, bude z výběru vyloučen do dalšího kola. Tedy kdo dříve začne, ten má více možností pro originalitu.
______________________________________

Chystané změny v Rozcestí: zobrazit/skrýt


  • tříměsíční sezóny + daná privilegia pro jejich vítěze (psaní za Vypravěče, možnost vstupu do Rozcestí i přes plnou místnost)
  • změna počtu XP na danou úroveň + o jednu úroveň navíc
  • zobrazení VŠECH nasbíraných XP na Rozcestí na profilu uživatele
  • prodloužení času neaktivity
  • možnost vejít do místnosti pouze jako divák
  • možnost šeptání více než dvou lidí
  • kostky (k% a k6)

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 ... 137 ⇒|

Anders - 26. ledna 2014 20:37
Anders

Zajímavé počteníčko. :)

Tak předně vůbec nechápu, proč někdo dal Lilliane správce. Tím nemyslím nic špatného, hned to rozvedu. Co se týče pořadí, má v tomhle případě Lilliane pravdu. Na rozcestí panuje demokracie, a jestli Eug se nechtěl podřídit většině, měla Lil právo... ano, právo na co? Na to, aby se tam vykecávala s Eugem o hovadinách? Měla ho kicknout rovnou a nesrat se s ním. Já kdybych se za dob správcování měl s každým takhle štvát, asi začnu nosit vložky. Nemluvě o tom že výroky jako "kopancem tě odešlu" a nebo "poletíš a už se nezastavíš" hráče, a obvykle ještě chlapy děsně provokuje. Kdyby ho kickla rovnou, Eug by vychladl a celý tenhle flame a házení hnoje tu vůbec nemusel být. Já tyhle věty slyšet od správce, tak se taky neudržím. Zní to totiž jako od patnáctileté holky, a ne od autority. Možná by to chtělo trošku jinačí přístup. ;)

A co se týče pořadí, taky ho nesnáším. Ale respektuji přání většiny. :)
Udělat cokoli blbuvzdorným je nemožné, protože blbci jsou ohromně vynalézaví.

Janos 9 - 26. ledna 2014 20:13
Janos 9

Chiisai 26. ledna 2014 12:25
Nekompetentní správce

Eugenio - 26. ledna 2014 12:26
Eugenio

Chiisai 26. ledna 2014 12:25
Vše už je zažehnáno ;)
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Chiisai - 26. ledna 2014 12:25
Chiisai

48 příspěvků za jeden den? A pointa?

Eugenio - 25. ledna 2014 23:51
Eugenio

Saia 25. ledna 2014 23:48
Znáš to, to je taková škodolibá radost z toho, že v tom člověk není na světě sám :)
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Saia - 25. ledna 2014 23:48
Saia

Eugenio 25. ledna 2014 23:47

Hm, tak dík.
Na světě neexistuje problém, který by nevyřešila vhodná ráže...

Eugenio - 25. ledna 2014 23:47
Eugenio

A to mi právě zvedlo náladu :D
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Saia - 25. ledna 2014 23:45
Saia

Eugenio 25. ledna 2014 23:43

No, to se stalo stejně, protože po tomhle flamu nás přešla nálada všechny a stejně jsme skončili.
Na světě neexistuje problém, který by nevyřešila vhodná ráže...

Eugenio - 25. ledna 2014 23:43
Eugenio

Saia 25. ledna 2014 23:37
A proto já odešel, protože bych to tam musel řešit ještě dýl a dopadlo by to tak, že by si nikdo z vás nezahrál, protože by se čekalo na odpověď lill
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Saia - 25. ledna 2014 23:37
Saia

Eugenio 25. ledna 2014 23:31

Dopřej mi to, je to naposledy, a kdybych to nenapsala, akorát budu mít blbou kvůli takové prkotině jako je Rozcestí, což za to fakt nestojí. :-)
Na světě neexistuje problém, který by nevyřešila vhodná ráže...

Eugenio - 25. ledna 2014 23:31
Eugenio

Saia 25. ledna 2014 23:29
Odbíháš od tématu ;)
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Eugenio - 25. ledna 2014 23:30
Eugenio

Zajisté... Pokud jsem spustil Flame, tak se omlouvám, ale vážně mě mrzí, upřímně hodně mrzí, že úroveň zde klesá každým měsícem. Vždyť, stydím se to říci, ale i Andor je na tom líp úrovní a to jsme je vždy před tím rozsekali jak nic...

Není to jen o jedné správkyni, není to jen o třech hráčích, je to tu celkově špané a jde to do h*ven. To bych chtěl hlavně připomenout
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Saia - 25. ledna 2014 23:29
Saia

Elohir 25. ledna 2014 23:10

To zde nikdo nevyvrací. Co vím, nikdy jsme proti tomu neoponovali a přiznali, že je to tak.
A víš co? Mně už je to jedno. Pár lidí to zvládlo a poměrně bez problémů, těch pár lidí jsou fajn hráči, se kterými se mi hraje dobře a rozcestí jsou stejně věčně poloprázdná a od toho, aby se na nich hrálo, přeci jsou...

Jen, prosím, už nás neřešte. Pokud je to pro rozcestí vážně tak zlý, tak nám dejte zákaz nebo to řešte nějak tak, ať vám to nehýbe tolik žlučí a my to budeme respektovat.

V opačném případě už - a zcela vážně prosím - neřešte věci kolem "trojlístku". Ač se v tom asi někteří vyžívají, mně osobně to vážně už není ani trochu příjemné, ty skryté i neskryté narážky na to, co se řešilo už mockrát...

A už se to tu hrotilo až moc, tedy to už nebudu rozebírat ani já, jen jsem vás chtěla o tohle požádat.
Na světě neexistuje problém, který by nevyřešila vhodná ráže...

Eugenio - 25. ledna 2014 23:13
Eugenio

Elohir 25. ledna 2014 23:10
Ano, tím jsi zopakovala to, co jsem tu říkal já i Kae :)
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Eugenio - 25. ledna 2014 23:10
Eugenio

Lilliane 25. ledna 2014 22:58
Vysvětlil jsem ti, že jsem očekával vyšší úroveň hry... to mě rozesmálo ;) nebyl to výsměch... vysmívat se vskutku umím a už tu bylo nemálo mých fanoušků, kteří mě nesnášeli díky mé uštěpačnosti

sir Dareth 25. ledna 2014 23:03
Hmm... Jo, tak nevim, zda to je mířené na ní. jsem člověk, který se nevyvozuje významy hned z první věty, obzvláště pokud nevím širší spojitosti

Správce je člověk, který dělá velmi nevděčnou práci. musí mít nervy z oceli hodně hluboký kalich trpělivosti a spoustu empatie. mě tu pozici tehdy vzali jako mnoha dalším lidem plošně a od té doby to nedělám. A pokud mohu říci... cítím se mnohem lépe :D Ale když jsem to dělal dost dlouho, několik situací (to se ještě na ně hrálo) vytvořil, pomáhal řešit mezihráčské spory... vím co se DĚLAT NEMÁ... navíc arag je pro mě jako rodné ves, ve které jsem vyrostl, nesnesu pomyšlení, že tu jsou lidi, kteří odhánějí ostatní, aby sem vůbec lezli
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

sir Dareth - 25. ledna 2014 23:10
sir Dareth

Kaena 25. ledna 2014 23:05
Já jsem velmi klidný.
Jak asi je špatné pokoušet se tu někoho zastávat....

Končím a už se k tomu nebudu vyjadřovat, abych ti nepsobil další žaludeční potíže...
Violence is always the answer

Kaena - 25. ledna 2014 23:09
Kaena

A už se toho nehodlám účastnit, celého se to zvrhává špatným směrem.
"Kde je ta mrcha, co ze mě vysála život a říkám jí zlatíčko?!"

Kaena - 25. ledna 2014 23:05
Kaena

Celou tu debatu o vás jsem "rozpoutala" já a omlouvám se, protože to jsem v úmyslu rozhodně neměla.

Co se týká toho urážení Lili, jenom jsem řekla, že se zachovala jako pitomec. Označení můra není urážka ani kopanec, stalo se mi vícekrát, že po mě začali prskat uživatelé, kteří tady byli teprve chvilku, když jsem se jim snažila radit. Takže se Darethe zase uklidni, tohle mi hnulo žlučí..
"Kde je ta mrcha, co ze mě vysála život a říkám jí zlatíčko?!"

sir Dareth - 25. ledna 2014 23:05
sir Dareth

Kaena 25. ledna 2014 23:01

Eugenio 25. ledna 2014 22:40
No to mi povídej :D Je to o to horší, když člověka seřve můra, co tu není ani rok.


Dobře, slovo urážka asi není to pravé...ale prostě mi tohle přišlo jako úplně zbytečný kopanec. Jen můj názor, nic víc.
Violence is always the answer

Lilliane - 25. ledna 2014 23:05
Lilliane

Kaena 25. ledna 2014 23:01
Prosím Kae, jesi ti to udělá radost, já požádám sashiko od odstranění správce a jednu mu na dálku natáhnu, co ty na to? Já ho slušně požádala a kdyby nebyl natvrdlej a nevysmál se mi, tak mi ty nervy neujely, tak mi dej laskavě svátek, sem snad taky jenom člověk
Everyone can fly, but no one won´t try it...

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 ... 137 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)