Rozcestí (34 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Rozcestí

Správci:enca, sashiko
Popis:Diskuze o Rozcestí... navazuje na A2
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Rozcestí vol. II
8. 11.0
9. 11.0
10. 11.3
11. 11.0
12. 11.0
13. 115
14. 11.0
15. 11.0
8 celkem
Nástěnka:
~ Aktuální téma na Rozcestí ~

Zobrazit / Skrýt Celou nástěnku

Situace č.1 - Skaliska (Elvis Preclík) - trosky a lodě, kamení
Situace č.2 - Oáza (Elvis Preclík) - písek, palmy, hadi, nedostatek vody
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík) - mlha, vysoký podrost, pozůstatky budov
Situace č.4 - Bažina (Miranda) - tmavé, zatuchlé, nepříjemné místo
Situace č.5 - Bitva (Miranda) - akční, bojově laděné, spousta možností pro zapojení se
Situace č.6 - Tábořiště (Apophis) - mýtina, mrtvolné ticho, skryté nebezpečí
Situace č.7 - Podzimní les (Saltzhornia) - spadané listí, tajemný pozorovatel, úkryt
Situace č.8 - Truhlice (Saltzhornia) - tajný nález, hádky, pokroucené stromy
Situace č.9 - Ztroskotání (Saltzhornia) - moře, tajemné místo, strach
Situace č.10 - Lesní ráj (Edwin3) - pohoda, klid, příjemné místo
Situace č.11 - Podzemí (Edwin3) - stísněný prostor, ozvěna, tajuplné zvuky
Situace č.12 - Hvozd (Mikymauz) - hustý, živý, hluboký les
Situace č.13 - Zlý hvozd (pochy) - nebezpečný a nepředvídatelný
Situace č.14 - Dům (Gran) - mnoho možností, duchové? přízraky?
Situace č.15 - Hrad (Gran) - slavnosti, šlechta, služebnictvo
Situace č.16 - Palouček (Elister) - požár, vítr, kouř
Situace č.17 - Hostinec (hater) - obsluha, stoly s jídlem a pítím
Situace č.18 - Strašidelný hrad (Saltzhornia) - světýlko ve tmě, skály, nebepzečí pádu
Situace č.19 - Zmrzlé údolí (Darth Solonus) - zima, mráz, stopy ve sněhu
Situace č.20 - Městečko (Drakan) - ulice bez lidí, ticho s divnými zvuky a obrazy
Situace č.21 - Krápníková jeskyně (inspirace od Janos9) - naoko tiché, ale přitom dobrodružstvím plné podzemní prostory
Situace č.22 - Červená lucerna (Drakan) - líbezné prostředí pro hrátky nejen po 22.hodině
Situace č.23 - Doupě (Niam & apophis) - pavouci na jakýkoliv způsob, nechutnosti
Situace č.24 - Oblehání města (Drakan) - bojově laděné, trosky již pobořených domů, strach o život
Situace č.25 - Démonická hora (Sharpe) - prach, láva, kouř, síra, vzdálený prales, blízký kráter
Situace č.26 - Cikáni (Belboh & apophis) - tábor, události z denního života
Situace č.27 - Bílá věž (Sharpe) - tajuplné neznámé místo, padající kameny, magie
Situace č.28 - Nový svět ~ maja (Nové kroniky)
Situace č.29 - Hory ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.30 - Městečko smrti ~ Tyky (Nové kroniky)
Situace č.31 - Vodní svět ~ Akylasia (Nové kroniky)
Situace č.32 - Alchymia ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.33 - Neznámá cesta ~ Metteny (Nové kroniky)
Situace č.34 - Horský průsmyk ~ Eugenio (Nové kroniky)
Situace č.35 - Vězení ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.36 - Magické zřídlo ~ Airril (Nové kroniky)
Situace č.37 - Noční hřbitov ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.38 - Souostroví na východě ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.39 - Jatka ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.40 - V nákladovém prostoru ~ Gran
Situace č.41 - Zákopové bojiště ~ Drakan
Situace č.42 - Okružní plavba ~ Drakan
Situace č.43 - Trh ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.44 - Chudinská čtvrť ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.45 - Mořské pobřeží ~ Bogina (Obnovené stezky)
Situace č.46 - Jízda vlakem ~ sebustyan (Nová trať)
Situace č.47 - U dvora ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.48 - Důl ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.49 - Aréna ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.50 - Virus Exitus N4-79 ~ Ragalt
Situace č.51 - Chemical Destruction ~ Ragalt
_______________________

Jedna kompletní situace na ukázku:
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík)
Mlha hustá jako smetana halí podmáčenou rovinatou krajinu pod svůj plášť. Tráva je zde místy tak vysoká, že dosahuje až k ramenům statných bojovníků. Mnohdy v sobě však ukrývá nebezpečí v podobě močálů a bažin. Teď však stojíte na sušším místě, kde podrost nedosahuje takové výšky. Před vámi je zhroucená kamenná stavba. Pravděpodobně se kdysi jednalo o rozlehlý statek. Teď po něm zbyl jen stín minulosti. Jaká tajemství asi skrývá?

Podsituace:
1) Poklidnou oblohu rozčísl znenadání blesk. Burácivé dunění hromu se rozhléhá všude kolem.
2) Mezi rozvalinami se mihlo světélko. A další. Mohou za to unavené oči nebo tu vážně mají bludičky svůj ples? Plamínky vás lákají dál od cesty.
3) V nedaleké křovině se ozval krátký šelest, o kousek dál začvachtalo bahno. Něco obchází kolem a nechce to být viděno.
4) Z těžkých mraků spadly první kapky. Zatažené nebe hrozilo pořádným lijákem, ale déšť jen lehce pokropil trávu. Slunce se probojovalo skrz oblaka a pohladilo zemi, z které jak na povel vyrašily fialové houbičky, jedna vedle druhé. Krůpěje vody na stéblech trávy se vypařují a zvedá se další vlna mlhy.
5) Cáry mlhy se převalují z místa na místo. Proplouvají skrz zbytky zdí ignorujíc jejich přítomnost. Tiché, průhledné obrysy připomínají děti, dospělé i zvířata. Jako by ten starý statek stále ještě žil.
6) Ozvalo se zařehtání. Několik kroků od vás stojí statný vraník. Ještě jedno zaržání, vzepjal se a odplul do mlhy. Nezůstaly po něm žádné stopy.
__________________________________________

zobrazit/skrýt


Nové Situace: Kompletní výpis nových situací - je to jako extra webová stránka, protože na nástěnku se to již nevešlo ;-)

Aktuální témata:

1. Nové Situace:

Prokažte své schopnosti a sepište Situaci do Rozcestí.

Podmínky pro texty:
- Fantasy, Sci-fi
- Situace musí být originální (ne příliš podobná či odvozená z již existujících - seznam na nástěnce diskuze)
- Situace je volná, hráči musí mít možnost kdykoliv přijít a odejít
- Situace je naoko nenásilná, dokud do ní někdo (aktivní postava) nedodá akci obsahující násilí
- Situace navozuje několik možných zápletek (zajímavě volená slova v popisu, která zaujmou)
- Situace do Rozcestí nemusí obsahovat podsituace.
- Podsituace na sebe nenavazují (systém je v náhodném pořadí vybírá a vypisuje)
- Podsituace jsou kratší, zajímavé, rozšiřují možnosti interakce hráčů s prostředím či mezi sebou navzájem
- Pečlivosti a obsáhlý, barvitý jazyk jsou velmi vítány
___________________________________________

Snažte se! Ukažte, co ve vás je! Situace s podsituacemi (odřádkování s očíšlováním) posílejte sem do diskuze Rozcestí, nebo správcům fóra. Kdokoliv bude jakkoli opisovat, bude z výběru vyloučen do dalšího kola. Tedy kdo dříve začne, ten má více možností pro originalitu.
______________________________________

Chystané změny v Rozcestí: zobrazit/skrýt


  • tříměsíční sezóny + daná privilegia pro jejich vítěze (psaní za Vypravěče, možnost vstupu do Rozcestí i přes plnou místnost)
  • změna počtu XP na danou úroveň + o jednu úroveň navíc
  • zobrazení VŠECH nasbíraných XP na Rozcestí na profilu uživatele
  • prodloužení času neaktivity
  • možnost vejít do místnosti pouze jako divák
  • možnost šeptání více než dvou lidí
  • kostky (k% a k6)

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 32 33 34 35 36 37 38 ... 137 ⇒|

sashiko - 6. ledna 2012 14:16
sashiko

Python 6. ledna 2012 14:09
¨

víš co, mě by to bavilo, čas od času se i něco přiučím, ale pak to hodnotit jako jednotlivec nevím nevím:-)zrovna nad xpéčkama sem přemýšlela minulý týden, když sem byla nemocná a nevím, všechny řešení mi příjdou dost složitý na vytvoření:-) chce to něco jednoduchého a efektivního
Stará budu teprve tehdy, až nedostanu muže, po němž zatoužím.

Python - 6. ledna 2012 14:09
Python

sashiko 6. ledna 2012 13:55
Ono narážet na to, jestli se někomu chce, nebo ne, je sice objektivní, ale na tomto ztroskotají veškeré návrhy. A pak, tuším, že se zde najodu blázni, co by to dělali. A i kdyby ne, stále by tu byla možnost a navíc, i kdyby to nikdo nečetl, hráče to opět trochu motivuje, hrát dobře, i když se "nikdo nedívá".
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

sashiko - 6. ledna 2012 13:55
sashiko

Python 6. ledna 2012 13:51

Nevím, kdo by se s tím četl,kdyby to byla několika hodinová hra a mezitím kdovíkolik spamu a pak dopadlo by to stejně, kdyby se to dostalo do rukou jen jednomu správci, nebylo by to objektivní
Stará budu teprve tehdy, až nedostanu muže, po němž zatoužím.

Python - 6. ledna 2012 13:51
Python

Holt umělou inteligenci, která by byla nezávislá asi nikdo udělat nedovede. Miky sice funguje hezky, ale že by byl neovlivnitelný se říct nedá :D

Co takhle i bez zásahu správců/adminů hry na rozcestí v určitých časových úsecích (a na omezenou dobu, servery mají omezenou paměť) archivovat? Správci by se k nim mohli zpětně vracet a i kdyby zrovna nebyli přítomní hře, mohli by ji hodnotit. A zároveň by se zlepšilo potírání spamu a vulgarity.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

apophis - 6. ledna 2012 13:08
apophis

Flipy 6. ledna 2012 02:54
Přínos: nulový. Spamovat umí kdekdo. Hrát a bavit tím sebe a ostatní je umění. Nemusíš psát smysluplně v době od 3 do 4 hodin a získáš tak hromadu textu.

Co by už bylo zajímavější, kdyby to počítalo, kolik bodů jsi získal od hráčů za jaké množství textu, tj. efektivita tvého hraní. Samozřejmě to znevažujen epřítomnost Správců / hráče s možností přidělit bod v té které hře, kde zrovna hraješ.

Výsledkem je tedy to, že spamovací "počítadlo" je zbytečnost.
Howgh.
Jsem obludný fantazák, jenž z temnoty svého doupěte leze kam se mu zachce a kdy se mu zachce.

Urilis - 6. ledna 2012 12:24
Urilis

Flipy 6. ledna 2012 02:54
I´ll like that...
Chytří lidé používají Google a nevolí komunisty

Flipy - 6. ledna 2012 02:54
Flipy

Hele... nešlo by dát do rozcestí třeba i to, aby hráčům počítalo slova/znaky který napíšou?

Tzn by se z toho dalo získat množství textu, který kdo během svý účasti ve hrách vyprodukuje.

Mohl by z toho bejt zajímavej Top-list. :)
Pamatujte, že amatéři postavili Noemovu Archu, profesionálové Titanic.

Derek - 6. ledna 2012 00:44
Derek

Já se asi úplně zdržím komentáře. Nějak si nemůžu pomoct. Říkejte mi starej dinosaurus, mě je to jedno. Jse prostě zvyklý na XP systém a nechci se ho pustit. Jen alespon změnte název. Matrjošky ne.

Být alespon nějak objektivní, možná bych souhlasil.

Takhle v tom vidím jen zbytečnou práci, ale tak já jí dělat nebudu.
http://www.youtube.com/watch?v=HUjWH1wmL-M&feature=related-----------------------------http://www.youtube.com/watch?v=iTv9UWSpxQY&feature=related

Python - 5. ledna 2012 23:33
Python

apophis 5. ledna 2012 23:31
V tom případě se mi ten návrh líbí. Jakmile bude možné kontrolovat přeposílání bodů, bude to ok.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

apophis - 5. ledna 2012 23:31
apophis

Python 5. ledna 2012 23:27
Ve chvíli, kdy začneš kupčit, tak kolik myslíš, že skutečně získáš bodů? A jak ti asi budou věřit Správci, když budou mít přehled o tom, kdo jaké body komu a jak a kdy udělil?
Kupčení nepřichází v úvahu, protože ty budeš ten, kdo dává a někdo jiný ti bude moct leda tak dát bod. A ne jen tak. Ten dotyčný bude těch malých přídělů dostat víc, takže tím maximálně přispěješ dalším dvěma lidem. Je to třetinový (3 boddy na matrjošku) správce na chvilku i z někoho jiného.
Jsem obludný fantazák, jenž z temnoty svého doupěte leze kam se mu zachce a kdy se mu zachce.

Python - 5. ledna 2012 23:27
Python

Apo, nápad je to dobrý...ale nedojde ke kupčení s malými body? A odebíráním prostě proto, že "ty se mi zrovna nezdáš?"

Statut správce by měl znamenat, že se správce nedá ovlivnit tím, že někdo je a někdo není jeho kámoš/nepřítel, ale tohle nelze zajistit/kontrolovat všude.

Bude-li toto účinně ošetřeno, za tento tvůj evil plan se rád postavím :)
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

apophis - 5. ledna 2012 23:21
apophis

Možný návrh na změnu:
Správci mohou přidělovat tzv. malé body nebo "matrjošky", které v sobě mají malý bod.
Matrjošku takto přidělí hráčovi a ten může malý bod (který je uvnitř) přidělit někomu jinému, než od koho dostal matrjošku.
Vlastnictví matrjošky znamená "level up". Když hráč, dkyž dosáhne na 3 (jiný počet?) malých bodů, dostane automaticky matrjošku od Systému a může dát někomu malý bod v ní ukrytý.
Tedy Systém tak hráči "přidělil" vyšší level. "Matrjoška" zvedá hráči level = nula ... začátečník ... pokročilý ... hustomnástr ... exp-hunter

Jen si tím rozprostřeme síť ... a zároveň tím získáme plynulejší udělování bodů, pokud bude opět platit, že hráč může svůj malý bod, jenž dal, vzít zpět.
Komu ten bod hráč vezme, takto může přijít o svůj aktuální statut, a bude si na další postup muset vydělat, zároveň pochopitelně pokud by klesl pod hladinu, při níž dostal onen udělitelný malý bod, neobdržel by další poslatelný malý bod (aneb odeberu, dám, odeberu, dám a dotyčný byl zrovna na hraně, takže má 2 nové body k poslání).

Správce může přidělit i tzv. záporný bod, stejně jako přidělovat malé body i matrjošky. Bez omezení. Záporný bod je odebrán ve chvíli, kdy Správce hráči přidělí malý bod nebo "matrjošku" nebo mu tento záporný bod odebere.

Teoreticky by se ještě mohla přidělat možnost poslat svůj vlastní bod dál.
Je to jako emise bankovek od ČNB. A ano, přidává to fakt, že hráč bude chtít hrát s hráči, kteří mají volný bod?
Zároveň to, že je někdo Expert, je i díky tomu, že mu někteří hráči dali svůj malý bod ... nebo hodně lezl do zadele Správcům
-------
Nechybí zde tedy možnost odebrat svůj malý bod hráči, který zde půl roku nebyl, a následně jej chci dát někomu, kdo si to teď zaslouží. Aneb - staré elity Rozcestí o svůj status přijdou, pokud se najdou aktivní hráči v době, kdy elity budou spát.
Jsem obludný fantazák, jenž z temnoty svého doupěte leze kam se mu zachce a kdy se mu zachce.

Python - 5. ledna 2012 23:14
Python

Rozcestí je papír, na který píšou hráči perem kybernetu. Když píšou hovadiny, papír podle toho vypadá. Ale lze hanit papír za to, že je papírem? A lze hanit výrobce papíru, že je papír hnusně poškrábanej? NIkoli.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Sakutzik - 5. ledna 2012 23:09
Sakutzik

Python 5. ledna 2012 23:08
Pokud se nemýlím tak, rozcestí vlastně "není" jako takové. Protože ho tvoří převážně hráči. ;)
"Kdo víno má a nepije, kdo hrozny má a nejí je, kdo ženu má a nelíbá, kdo zábavě se vyhýbá, na toho vemte bič a hůl, to není člověk, to je vůl!"

Python - 5. ledna 2012 23:08
Python

Sakutzik 5. ledna 2012 23:08
Upadají hráči, ne rozcestí ;)
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Sakutzik - 5. ledna 2012 23:08
Sakutzik

Python 5. ledna 2012 23:00
Když to bereš takhle, tak vlastně chápu, že rozcestí stejně změnu nepotřebujou a všem to vyhovuje, tudíž mluvit o "úpadku rozcestí", je vlastně jenom uživatelský koníček. :)
"Kdo víno má a nepije, kdo hrozny má a nejí je, kdo ženu má a nelíbá, kdo zábavě se vyhýbá, na toho vemte bič a hůl, to není člověk, to je vůl!"

Derek - 5. ledna 2012 23:02
Derek

AskadrinSidlong 5. ledna 2012 22:38
Co by nám na to řekl FB ... "like it" :D
http://www.youtube.com/watch?v=HUjWH1wmL-M&feature=related-----------------------------http://www.youtube.com/watch?v=iTv9UWSpxQY&feature=related

Python - 5. ledna 2012 23:00
Python

Sakutzik 5. ledna 2012 22:57
Co je stereotypního na tom, přijít, zahrát si, na co mám zrovna chuť a zase odejít? U mě a mohl bych jmenovat nespočet dalších lidí, to funguje tímto způsobem velmi dobře už velmi dlouho.

A buďme k sobě upřímní, i kdyby se za to lidi postavili, nikdo se s tím nebude programovat. A použijou stejný argument, jako jsem použil já.

To co navrhuješ, poskytují jeskyně.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Sakutzik - 5. ledna 2012 23:00
Sakutzik

Nějak mi vypadávají slova. :D Omlouvám se, už jsem trochu mimo.
"Kdo víno má a nepije, kdo hrozny má a nejí je, kdo ženu má a nelíbá, kdo zábavě se vyhýbá, na toho vemte bič a hůl, to není člověk, to je vůl!"

Sakutzik - 5. ledna 2012 22:57
Sakutzik

Swarty 5. ledna 2012 22:22
V zásadě máš naprostou pravdu a právě díky tomu, že takových kreativních lidí je méně a méně, tak to se rozcestí pomalu ukládá do věčného spánku. Lidi, kteří byli do toho zapáleni jsou otráveni a jedině ti, kteří vytrvali vlastně tvoří rozcestí - ostatní o tom pouze mluví.
Škoda jen, že volnost nenutí lidi ke kreativitě, chce to nějaký podmět a hlavně. Proti umírání chce to změnu. Stereotyp nikdy nevydrží věčně ať je sebevíc univerzálnější. :)
"Kdo víno má a nepije, kdo hrozny má a nejí je, kdo ženu má a nelíbá, kdo zábavě se vyhýbá, na toho vemte bič a hůl, to není člověk, to je vůl!"

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 32 33 34 35 36 37 38 ... 137 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)