Rozcestí (41 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Rozcestí

Správci:enca, sashiko
Popis:Diskuze o Rozcestí... navazuje na A2
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Rozcestí vol. II
8. 11.0
9. 11.0
10. 11.3
11. 11.0
12. 11.0
13. 115
14. 11.0
15. 11.0
8 celkem
Nástěnka:
~ Aktuální téma na Rozcestí ~

Zobrazit / Skrýt Celou nástěnku

Situace č.1 - Skaliska (Elvis Preclík) - trosky a lodě, kamení
Situace č.2 - Oáza (Elvis Preclík) - písek, palmy, hadi, nedostatek vody
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík) - mlha, vysoký podrost, pozůstatky budov
Situace č.4 - Bažina (Miranda) - tmavé, zatuchlé, nepříjemné místo
Situace č.5 - Bitva (Miranda) - akční, bojově laděné, spousta možností pro zapojení se
Situace č.6 - Tábořiště (Apophis) - mýtina, mrtvolné ticho, skryté nebezpečí
Situace č.7 - Podzimní les (Saltzhornia) - spadané listí, tajemný pozorovatel, úkryt
Situace č.8 - Truhlice (Saltzhornia) - tajný nález, hádky, pokroucené stromy
Situace č.9 - Ztroskotání (Saltzhornia) - moře, tajemné místo, strach
Situace č.10 - Lesní ráj (Edwin3) - pohoda, klid, příjemné místo
Situace č.11 - Podzemí (Edwin3) - stísněný prostor, ozvěna, tajuplné zvuky
Situace č.12 - Hvozd (Mikymauz) - hustý, živý, hluboký les
Situace č.13 - Zlý hvozd (pochy) - nebezpečný a nepředvídatelný
Situace č.14 - Dům (Gran) - mnoho možností, duchové? přízraky?
Situace č.15 - Hrad (Gran) - slavnosti, šlechta, služebnictvo
Situace č.16 - Palouček (Elister) - požár, vítr, kouř
Situace č.17 - Hostinec (hater) - obsluha, stoly s jídlem a pítím
Situace č.18 - Strašidelný hrad (Saltzhornia) - světýlko ve tmě, skály, nebepzečí pádu
Situace č.19 - Zmrzlé údolí (Darth Solonus) - zima, mráz, stopy ve sněhu
Situace č.20 - Městečko (Drakan) - ulice bez lidí, ticho s divnými zvuky a obrazy
Situace č.21 - Krápníková jeskyně (inspirace od Janos9) - naoko tiché, ale přitom dobrodružstvím plné podzemní prostory
Situace č.22 - Červená lucerna (Drakan) - líbezné prostředí pro hrátky nejen po 22.hodině
Situace č.23 - Doupě (Niam & apophis) - pavouci na jakýkoliv způsob, nechutnosti
Situace č.24 - Oblehání města (Drakan) - bojově laděné, trosky již pobořených domů, strach o život
Situace č.25 - Démonická hora (Sharpe) - prach, láva, kouř, síra, vzdálený prales, blízký kráter
Situace č.26 - Cikáni (Belboh & apophis) - tábor, události z denního života
Situace č.27 - Bílá věž (Sharpe) - tajuplné neznámé místo, padající kameny, magie
Situace č.28 - Nový svět ~ maja (Nové kroniky)
Situace č.29 - Hory ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.30 - Městečko smrti ~ Tyky (Nové kroniky)
Situace č.31 - Vodní svět ~ Akylasia (Nové kroniky)
Situace č.32 - Alchymia ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.33 - Neznámá cesta ~ Metteny (Nové kroniky)
Situace č.34 - Horský průsmyk ~ Eugenio (Nové kroniky)
Situace č.35 - Vězení ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.36 - Magické zřídlo ~ Airril (Nové kroniky)
Situace č.37 - Noční hřbitov ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.38 - Souostroví na východě ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.39 - Jatka ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.40 - V nákladovém prostoru ~ Gran
Situace č.41 - Zákopové bojiště ~ Drakan
Situace č.42 - Okružní plavba ~ Drakan
Situace č.43 - Trh ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.44 - Chudinská čtvrť ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.45 - Mořské pobřeží ~ Bogina (Obnovené stezky)
Situace č.46 - Jízda vlakem ~ sebustyan (Nová trať)
Situace č.47 - U dvora ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.48 - Důl ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.49 - Aréna ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.50 - Virus Exitus N4-79 ~ Ragalt
Situace č.51 - Chemical Destruction ~ Ragalt
_______________________

Jedna kompletní situace na ukázku:
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík)
Mlha hustá jako smetana halí podmáčenou rovinatou krajinu pod svůj plášť. Tráva je zde místy tak vysoká, že dosahuje až k ramenům statných bojovníků. Mnohdy v sobě však ukrývá nebezpečí v podobě močálů a bažin. Teď však stojíte na sušším místě, kde podrost nedosahuje takové výšky. Před vámi je zhroucená kamenná stavba. Pravděpodobně se kdysi jednalo o rozlehlý statek. Teď po něm zbyl jen stín minulosti. Jaká tajemství asi skrývá?

Podsituace:
1) Poklidnou oblohu rozčísl znenadání blesk. Burácivé dunění hromu se rozhléhá všude kolem.
2) Mezi rozvalinami se mihlo světélko. A další. Mohou za to unavené oči nebo tu vážně mají bludičky svůj ples? Plamínky vás lákají dál od cesty.
3) V nedaleké křovině se ozval krátký šelest, o kousek dál začvachtalo bahno. Něco obchází kolem a nechce to být viděno.
4) Z těžkých mraků spadly první kapky. Zatažené nebe hrozilo pořádným lijákem, ale déšť jen lehce pokropil trávu. Slunce se probojovalo skrz oblaka a pohladilo zemi, z které jak na povel vyrašily fialové houbičky, jedna vedle druhé. Krůpěje vody na stéblech trávy se vypařují a zvedá se další vlna mlhy.
5) Cáry mlhy se převalují z místa na místo. Proplouvají skrz zbytky zdí ignorujíc jejich přítomnost. Tiché, průhledné obrysy připomínají děti, dospělé i zvířata. Jako by ten starý statek stále ještě žil.
6) Ozvalo se zařehtání. Několik kroků od vás stojí statný vraník. Ještě jedno zaržání, vzepjal se a odplul do mlhy. Nezůstaly po něm žádné stopy.
__________________________________________

zobrazit/skrýt


Nové Situace: Kompletní výpis nových situací - je to jako extra webová stránka, protože na nástěnku se to již nevešlo ;-)

Aktuální témata:

1. Nové Situace:

Prokažte své schopnosti a sepište Situaci do Rozcestí.

Podmínky pro texty:
- Fantasy, Sci-fi
- Situace musí být originální (ne příliš podobná či odvozená z již existujících - seznam na nástěnce diskuze)
- Situace je volná, hráči musí mít možnost kdykoliv přijít a odejít
- Situace je naoko nenásilná, dokud do ní někdo (aktivní postava) nedodá akci obsahující násilí
- Situace navozuje několik možných zápletek (zajímavě volená slova v popisu, která zaujmou)
- Situace do Rozcestí nemusí obsahovat podsituace.
- Podsituace na sebe nenavazují (systém je v náhodném pořadí vybírá a vypisuje)
- Podsituace jsou kratší, zajímavé, rozšiřují možnosti interakce hráčů s prostředím či mezi sebou navzájem
- Pečlivosti a obsáhlý, barvitý jazyk jsou velmi vítány
___________________________________________

Snažte se! Ukažte, co ve vás je! Situace s podsituacemi (odřádkování s očíšlováním) posílejte sem do diskuze Rozcestí, nebo správcům fóra. Kdokoliv bude jakkoli opisovat, bude z výběru vyloučen do dalšího kola. Tedy kdo dříve začne, ten má více možností pro originalitu.
______________________________________

Chystané změny v Rozcestí: zobrazit/skrýt


  • tříměsíční sezóny + daná privilegia pro jejich vítěze (psaní za Vypravěče, možnost vstupu do Rozcestí i přes plnou místnost)
  • změna počtu XP na danou úroveň + o jednu úroveň navíc
  • zobrazení VŠECH nasbíraných XP na Rozcestí na profilu uživatele
  • prodloužení času neaktivity
  • možnost vejít do místnosti pouze jako divák
  • možnost šeptání více než dvou lidí
  • kostky (k% a k6)

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 39 40 41 42 43 44 45 ... 137 ⇒|

Swarty - 5. ledna 2012 17:42
Swarty

Harakan 5. ledna 2012 17:03

Konečně nějaký relativně inteligentní nápad... Alespoň by se odlišili ti, co se chodí vyblbnout bez zájmu o zábavu ostatních, a ti, kteří se opravdu o rpg zajímají a chtějí umět dobře hrát. Tím by se vlastně vyhovělo oběma stranám z poslední diskuze. („zastaralá kvalitní hra dřívějška“ vs. „moderní ignorace okolí dneška“) Zavést tam i pravidelné hry (např. každý středeční a sobotní večer) pro začátečníky se zkušenějšími hráči a správci, mělo by to vcelku budoucnost. (Nemyslím si, že by tam běhali pouze začátečníci, ale i lidé ochotní začátečníkům pomoci a hru tedy umožnit i tam, nezpomalovat zbytek rozcestí.) Bylo by to přínosné a zajímavé pro všechny strany. Navíc, jak tu neustále mluvíte o soutěživosti, by se za každé setkání mohly rozdávat expy dle toho, jak kdo obstál a zlepšil se (případně nakolik nápomocný ostatním byl), čímž by se teoreticky mohla zvednout návštěvnost rozcestí. Jako ryze informativní místnost mi to však přijde zbytečné a nedostačující, ač bych tuto funkci přirozeně ponechala jako hlavní. Lze ji však formulovat i jinak, místnost nahradit článkem (odkazem na něj v rozcestí) apod., chce to tedy trochu víc, než jen místnost s hláškami o správném rpg… ;) Rozvinout a zrealizovat!

Python - 5. ledna 2012 17:39
Python

Mikymauz 5. ledna 2012 17:36
Zabavit se chodí i mladí, co pro zábavu hází psy z mostů. Není zábava jako zábava a plkat můžou jinde, třeba nafacebooku. Ať si hrajou, ale když jejich hra naštve tyhle serios guya, nemůžou se divit, že sními nebudou hrát ;)

Harakan 5. ledna 2012 17:28
Nejsem naivní, ze začátečníků si to nepřečte nikdo. Ale dostali tu možnost a i to má význam, ne? :)
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Mikymauz - 5. ledna 2012 17:36
Mikymauz

To tu bolo od zaciatku rozcestia aj na to bol odkaz.) Na vyucbu tu bol Dart a jeho vyukove programy. Vyucovat rozcestie? ...rozcestie je o zabave.

Nemusite sa tu vsetci tvarit ako serious guys, chodime sa sem zabavit.

Derek - 5. ledna 2012 17:28
Derek

Python 5. ledna 2012 17:24
Jsem na aragu velice dlouho...
... a tohle je poprvé co o tom slyším.

Pythone, narovinu. Kolik začátečníků si to přečte, když je to takhle dlouhé?

Ale jsem rád, že už tu někde něco takového je.
http://www.youtube.com/watch?v=HUjWH1wmL-M&feature=related-----------------------------http://www.youtube.com/watch?v=iTv9UWSpxQY&feature=related

Python - 5. ledna 2012 17:24
Python

http://www.aragorn.cz/clanky/manual-pro-rozcesti/

Ať máš o čem uvažovat ;)
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Derek - 5. ledna 2012 17:23
Derek

Python 5. ledna 2012 17:21
Nemuselo by to být kdovíjak složité. Jde to shrnout. Stačí základy.

Všem - předem upozornuji, že po několika příspěvcích znovu zašlu svůj návrh, aby neskončil v propadlišti spamu, jak to tu už bývá ve zvyku.
http://www.youtube.com/watch?v=HUjWH1wmL-M&feature=related-----------------------------http://www.youtube.com/watch?v=iTv9UWSpxQY&feature=related

Python - 5. ledna 2012 17:21
Python

Tam bych trávil dost času. Člověk není nikdy dost chytrý :D
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Derek - 5. ledna 2012 17:03
Derek

Co udělat rozcestí "Jak na RPG", které by bylo čistě informativní, že by se tam "vypravěčovalo" jen jako automatické rady co a jak? Případné dotazy by byl rovnou odkaz na někoho.

Kdo by chtěl, podíval by se, kdo by nechtěl, nepodíval by se.
http://www.youtube.com/watch?v=HUjWH1wmL-M&feature=related-----------------------------http://www.youtube.com/watch?v=iTv9UWSpxQY&feature=related

Python - 4. ledna 2012 17:13
Python

AskadrinSidlong 4. ledna 2012 16:14
Ale ty víš nejlíp, co jsem měl v plánu. Nebo vlastně pořád mám :)
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

AskadrinSidlong - 4. ledna 2012 16:14
AskadrinSidlong

Python 4. ledna 2012 14:34

ten ti je prd platný s nynějším stavem expů
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Python - 4. ledna 2012 14:34
Python

Harakan 3. ledna 2012 23:03
Ten seznam je falešný, takže zalistuju a najdu ten co uveřejňoval Buri...
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Derek - 3. ledna 2012 23:03
Derek

Python 3. ledna 2012 22:28
Tak co?
http://www.youtube.com/watch?v=HUjWH1wmL-M&feature=related-----------------------------http://www.youtube.com/watch?v=iTv9UWSpxQY&feature=related

Python - 3. ledna 2012 22:35
Python

Fenda 3. ledna 2012 22:32
+1 :D
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Fenda - 3. ledna 2012 22:32
Fenda

Python 3. ledna 2012 22:31
Já se nebojím, já jsem chytil tchoře.

Python - 3. ledna 2012 22:31
Python

Fenda 3. ledna 2012 22:29
Už se na tom pracuje, neboj...
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Fenda - 3. ledna 2012 22:31
Fenda

AskadrinSidlong 3. ledna 2012 22:29
Dej si raději zmrzlinový pohár, to budeš mít lepší ;)

Fenda - 3. ledna 2012 22:29
Fenda

Python 3. ledna 2012 22:28
Nekecejte a jednejte ...

AskadrinSidlong - 3. ledna 2012 22:29
AskadrinSidlong

Python 3. ledna 2012 22:22

CORRECT

Fenda 3. ledna 2012 22:24

za to šampáňo se zakopej sám :P
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Python - 3. ledna 2012 22:29
Python

Čistě teoreticky by tihle lidi měli hrát elitně. No uvidíme...
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Python - 3. ledna 2012 22:28
Python

S každým z nich si budu muset zahrát :D Jen tak zjistím, zda systém XP opravdu funguje :)
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 39 40 41 42 43 44 45 ... 137 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)