Rozcestí (38 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Rozcestí

Správci:enca, sashiko
Popis:Diskuze o Rozcestí... navazuje na A2
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Rozcestí vol. II
8. 11.0
9. 11.0
10. 11.3
11. 11.0
12. 11.0
13. 115
14. 11.0
15. 11.0
8 celkem
Nástěnka:
~ Aktuální téma na Rozcestí ~

Zobrazit / Skrýt Celou nástěnku

Situace č.1 - Skaliska (Elvis Preclík) - trosky a lodě, kamení
Situace č.2 - Oáza (Elvis Preclík) - písek, palmy, hadi, nedostatek vody
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík) - mlha, vysoký podrost, pozůstatky budov
Situace č.4 - Bažina (Miranda) - tmavé, zatuchlé, nepříjemné místo
Situace č.5 - Bitva (Miranda) - akční, bojově laděné, spousta možností pro zapojení se
Situace č.6 - Tábořiště (Apophis) - mýtina, mrtvolné ticho, skryté nebezpečí
Situace č.7 - Podzimní les (Saltzhornia) - spadané listí, tajemný pozorovatel, úkryt
Situace č.8 - Truhlice (Saltzhornia) - tajný nález, hádky, pokroucené stromy
Situace č.9 - Ztroskotání (Saltzhornia) - moře, tajemné místo, strach
Situace č.10 - Lesní ráj (Edwin3) - pohoda, klid, příjemné místo
Situace č.11 - Podzemí (Edwin3) - stísněný prostor, ozvěna, tajuplné zvuky
Situace č.12 - Hvozd (Mikymauz) - hustý, živý, hluboký les
Situace č.13 - Zlý hvozd (pochy) - nebezpečný a nepředvídatelný
Situace č.14 - Dům (Gran) - mnoho možností, duchové? přízraky?
Situace č.15 - Hrad (Gran) - slavnosti, šlechta, služebnictvo
Situace č.16 - Palouček (Elister) - požár, vítr, kouř
Situace č.17 - Hostinec (hater) - obsluha, stoly s jídlem a pítím
Situace č.18 - Strašidelný hrad (Saltzhornia) - světýlko ve tmě, skály, nebepzečí pádu
Situace č.19 - Zmrzlé údolí (Darth Solonus) - zima, mráz, stopy ve sněhu
Situace č.20 - Městečko (Drakan) - ulice bez lidí, ticho s divnými zvuky a obrazy
Situace č.21 - Krápníková jeskyně (inspirace od Janos9) - naoko tiché, ale přitom dobrodružstvím plné podzemní prostory
Situace č.22 - Červená lucerna (Drakan) - líbezné prostředí pro hrátky nejen po 22.hodině
Situace č.23 - Doupě (Niam & apophis) - pavouci na jakýkoliv způsob, nechutnosti
Situace č.24 - Oblehání města (Drakan) - bojově laděné, trosky již pobořených domů, strach o život
Situace č.25 - Démonická hora (Sharpe) - prach, láva, kouř, síra, vzdálený prales, blízký kráter
Situace č.26 - Cikáni (Belboh & apophis) - tábor, události z denního života
Situace č.27 - Bílá věž (Sharpe) - tajuplné neznámé místo, padající kameny, magie
Situace č.28 - Nový svět ~ maja (Nové kroniky)
Situace č.29 - Hory ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.30 - Městečko smrti ~ Tyky (Nové kroniky)
Situace č.31 - Vodní svět ~ Akylasia (Nové kroniky)
Situace č.32 - Alchymia ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.33 - Neznámá cesta ~ Metteny (Nové kroniky)
Situace č.34 - Horský průsmyk ~ Eugenio (Nové kroniky)
Situace č.35 - Vězení ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.36 - Magické zřídlo ~ Airril (Nové kroniky)
Situace č.37 - Noční hřbitov ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.38 - Souostroví na východě ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.39 - Jatka ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.40 - V nákladovém prostoru ~ Gran
Situace č.41 - Zákopové bojiště ~ Drakan
Situace č.42 - Okružní plavba ~ Drakan
Situace č.43 - Trh ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.44 - Chudinská čtvrť ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.45 - Mořské pobřeží ~ Bogina (Obnovené stezky)
Situace č.46 - Jízda vlakem ~ sebustyan (Nová trať)
Situace č.47 - U dvora ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.48 - Důl ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.49 - Aréna ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.50 - Virus Exitus N4-79 ~ Ragalt
Situace č.51 - Chemical Destruction ~ Ragalt
_______________________

Jedna kompletní situace na ukázku:
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík)
Mlha hustá jako smetana halí podmáčenou rovinatou krajinu pod svůj plášť. Tráva je zde místy tak vysoká, že dosahuje až k ramenům statných bojovníků. Mnohdy v sobě však ukrývá nebezpečí v podobě močálů a bažin. Teď však stojíte na sušším místě, kde podrost nedosahuje takové výšky. Před vámi je zhroucená kamenná stavba. Pravděpodobně se kdysi jednalo o rozlehlý statek. Teď po něm zbyl jen stín minulosti. Jaká tajemství asi skrývá?

Podsituace:
1) Poklidnou oblohu rozčísl znenadání blesk. Burácivé dunění hromu se rozhléhá všude kolem.
2) Mezi rozvalinami se mihlo světélko. A další. Mohou za to unavené oči nebo tu vážně mají bludičky svůj ples? Plamínky vás lákají dál od cesty.
3) V nedaleké křovině se ozval krátký šelest, o kousek dál začvachtalo bahno. Něco obchází kolem a nechce to být viděno.
4) Z těžkých mraků spadly první kapky. Zatažené nebe hrozilo pořádným lijákem, ale déšť jen lehce pokropil trávu. Slunce se probojovalo skrz oblaka a pohladilo zemi, z které jak na povel vyrašily fialové houbičky, jedna vedle druhé. Krůpěje vody na stéblech trávy se vypařují a zvedá se další vlna mlhy.
5) Cáry mlhy se převalují z místa na místo. Proplouvají skrz zbytky zdí ignorujíc jejich přítomnost. Tiché, průhledné obrysy připomínají děti, dospělé i zvířata. Jako by ten starý statek stále ještě žil.
6) Ozvalo se zařehtání. Několik kroků od vás stojí statný vraník. Ještě jedno zaržání, vzepjal se a odplul do mlhy. Nezůstaly po něm žádné stopy.
__________________________________________

zobrazit/skrýt


Nové Situace: Kompletní výpis nových situací - je to jako extra webová stránka, protože na nástěnku se to již nevešlo ;-)

Aktuální témata:

1. Nové Situace:

Prokažte své schopnosti a sepište Situaci do Rozcestí.

Podmínky pro texty:
- Fantasy, Sci-fi
- Situace musí být originální (ne příliš podobná či odvozená z již existujících - seznam na nástěnce diskuze)
- Situace je volná, hráči musí mít možnost kdykoliv přijít a odejít
- Situace je naoko nenásilná, dokud do ní někdo (aktivní postava) nedodá akci obsahující násilí
- Situace navozuje několik možných zápletek (zajímavě volená slova v popisu, která zaujmou)
- Situace do Rozcestí nemusí obsahovat podsituace.
- Podsituace na sebe nenavazují (systém je v náhodném pořadí vybírá a vypisuje)
- Podsituace jsou kratší, zajímavé, rozšiřují možnosti interakce hráčů s prostředím či mezi sebou navzájem
- Pečlivosti a obsáhlý, barvitý jazyk jsou velmi vítány
___________________________________________

Snažte se! Ukažte, co ve vás je! Situace s podsituacemi (odřádkování s očíšlováním) posílejte sem do diskuze Rozcestí, nebo správcům fóra. Kdokoliv bude jakkoli opisovat, bude z výběru vyloučen do dalšího kola. Tedy kdo dříve začne, ten má více možností pro originalitu.
______________________________________

Chystané změny v Rozcestí: zobrazit/skrýt


  • tříměsíční sezóny + daná privilegia pro jejich vítěze (psaní za Vypravěče, možnost vstupu do Rozcestí i přes plnou místnost)
  • změna počtu XP na danou úroveň + o jednu úroveň navíc
  • zobrazení VŠECH nasbíraných XP na Rozcestí na profilu uživatele
  • prodloužení času neaktivity
  • možnost vejít do místnosti pouze jako divák
  • možnost šeptání více než dvou lidí
  • kostky (k% a k6)

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 36 37 38 39 40 41 42 ... 137 ⇒|

Swarty - 5. ledna 2012 21:31
Swarty

Py­thon 5. ledna 2012 21:30

:DD

Python - 5. ledna 2012 21:30
Python

Ha­rakan 5. ledna 2012 21:29
S re­se­tem XP udě­lat i reset správ­ců? :D Tu a tam udě­lat čist­ku...​proč ne, že?
Člo­věk není nikdy dost chyt­rý, dost bo­ha­tý a dost oz­bro­je­ný. I´ll Chuck you!

Derek - 5. ledna 2012 21:29
Derek

Py­thon 5. ledna 2012 21:28
Mělo by tak být.

Ne­ak­tiv­ní správ­ci a správ­ci ak­tiv­ní, leč ne­pl­ní­cí své po­vin­nos­ti by to asi na dru­hou stra­nu chtě­lo rušit.
http://​www.​youtube.​com/​watch?​v=HUjWH1wmL-M&​feature=related-----------------------------http://​www.​youtube.​com/​watch?​v=iTv9UWSpxQY&​feature=related

Python - 5. ledna 2012 21:28
Python

A správ­ci budou z řad elit­ních hráčů...​asi
Člo­věk není nikdy dost chyt­rý, dost bo­ha­tý a dost oz­bro­je­ný. I´ll Chuck you!

Derek - 5. ledna 2012 21:24
Derek

Návrh pro "nábor správ­ců"

Když by byl zájem, ozval by se do­tyč­ný hráč správ­ci by s ním dali hru a pokud by byla více jak po­lo­vi­na pro, při­jal by se.

Za­brá­ní se tak, aby nás bylo moc, nebo moc málo.
http://​www.​youtube.​com/​watch?​v=HUjWH1wmL-M&​feature=related-----------------------------http://​www.​youtube.​com/​watch?​v=iTv9UWSpxQY&​feature=related

Derek - 5. ledna 2012 20:29
Derek

Py­thon 5. ledna 2012 20:24
Tak do­sta­nu za uši, ale ko­neč­ně to bude za něco, co jsem sám pro­hlá­sil, nebo na­vr­hl a ne­bu­du pořád jen číst. "Jako, ne­dě­láš si z nás prdel, nám zmi­ze­li všech­ny XP..."

"Ano porad nám, rádi to po­slech­ne­me" a o chvil­ku poz­dě­ji, když o mě ne­vě­dí "Si nás správ­ce volal na ko­be­re­ček"
http://​www.​youtube.​com/​watch?​v=HUjWH1wmL-M&​feature=related-----------------------------http://​www.​youtube.​com/​watch?​v=iTv9UWSpxQY&​feature=related

Python - 5. ledna 2012 20:24
Python

Ha­rakan 5. ledna 2012 20:16
Ad 3: Já to umím ;)

A s těmi lsuž­ba­mi...​no za tohle do­sta­neš od ně­ko­ho za uši, to se vsa­dím...​ale jinak sou­hlas.
Člo­věk není nikdy dost chyt­rý, dost bo­ha­tý a dost oz­bro­je­ný. I´ll Chuck you!

Derek - 5. ledna 2012 20:16
Derek

Py­thon 5. ledna 2012 20:11
Ak­tiv­ní - o něco vyš­ším po­čtem by se to vy­ře­ši­lo. Nikdo tu ne­mů­že být 24 / 7 takhle by se "stří­da­li ve služ­bě"

Dobří hráči - než by byl kdo­ko­liv i jen na­vrh­nut, za­hrá­la by se s ním hra, takže by správ­ci sami uzna­li apod­po­ři­li jej,nebo hold od­mít­li.

ovliv­ně­ní vzta­hy - tomu se ne­vy­hneš, ale tak s vět­ším po­čtem, se můžou svým způ­so­bem na­vzá­jem kon­t­ro­lo­vat
http://​www.​youtube.​com/​watch?​v=HUjWH1wmL-M&​feature=related-----------------------------http://​www.​youtube.​com/​watch?​v=iTv9UWSpxQY&​feature=related

Python - 5. ledna 2012 20:11
Python

Ha­rakan 5. ledna 2012 20:08
Ak­tiv­ních by sta­či­lo méně a ne­vzni­ka­ly by spory...

Ovšem, mys­lím, že si lze všim­nout...​ty pod­mín­ky jsou jedna vedle druhé...​proble­ma­tic­ké :D
Člo­věk není nikdy dost chyt­rý, dost bo­ha­tý a dost oz­bro­je­ný. I´ll Chuck you!

Derek - 5. ledna 2012 20:08
Derek

Py­thon 5. ledna 2012 20:00
Sou­hla­sím s jed­nou vy­jím­kou.

Méně než více.

Kdyby bylo víc správ­ců, ne­by­ly by díry v "ak­ti­vi­tě". Mohly by se roz­jet věci ve stylu "ško­le­ní no­váč­ků" apod. Aneb pod­po­ra toho mého ná­vr­hu, který je ted po­hřbe­ný hlu­bo­ko ve spa­mech. A další.
http://​www.​youtube.​com/​watch?​v=HUjWH1wmL-M&​feature=related-----------------------------http://​www.​youtube.​com/​watch?​v=iTv9UWSpxQY&​feature=related

AskadrinSidlong - 5. ledna 2012 20:07
AskadrinSidlong

Buri the Great 5. ledna 2012 19:58

Kva­lit­ní, baví a po­pu­lár­ní...​to jsou slova která se dají vzít z růz­ných stran a po­hle­dů a dají se při­sou­dit mnoha růz­ným věcem...
Ten kdo do­ká­že žít život, s vě­do­mím vlast­ní prů­měr­nos­tí a fak­tem že není zvlášt­ní, je Hr­di­na... (I'll Chuck you!)

Mikymauz - 5. ledna 2012 20:04
Mikymauz

Buri the Great 5. ledna 2012 19:58
Kva­lit­na hra ne­ba­vi vse­tkych, to je dovod, preco za­ci­a­toc­ni­ci hraju svoje hry.

Swarty - 5. ledna 2012 20:02
Swarty

Py­thon 5. ledna 2012 20:00

Ne­zbý­vá než sou­hla­sit...

Python - 5. ledna 2012 20:00
Python

Kon­struk­tiv­ně vzato, vše bylo ře­če­no. Ten nápad není špat­ný, ovšem černý trh s palci na­ho­ru, ná­jem­ní pa­co­va­či dolů...​za sebe musím říct, že tohle by ne­fun­go­va­lo.

Fun­go­va­lo by, kdyby byli správ­ci, kteří:

Budou ak­tiv­ní
Budou schop­ní hráči, hráč­ská elita
Ne­bu­dou ovliv­ně­ní vzta­hy
Bude jich méně než více

Ale nejsem na­iv­ní, ta­ko­ví zde prav­dě­po­dob­ně nejsou. Ur­či­tě byl, a možná, možná by se ještě našli, ale...​nechť mluví hvězdy
Člo­věk není nikdy dost chyt­rý, dost bo­ha­tý a dost oz­bro­je­ný. I´ll Chuck you!

Buri the Great - 5. ledna 2012 19:58
Buri the Great

Mi­ky­mauz 5. ledna 2012 19:53
A není kva­lit­ní hra ta­ko­vá, která baví ostat­ní lidi? A když někdo baví ostat­ní lidi, ne­bý­vá pak ná­ho­dou po­pu­lár­ní?
http://​napady.​aragorn.​cz

Derek - 5. ledna 2012 19:56
Derek

apo­phis 5. ledna 2012 19:47
Tím nikdo ne­dá­vá a ne­ma­jí vý­znam mys­líš to tvé ne­dáv­né sma­zá­ní XPů? Jsou ted všich­ni na nule, co jsem sly­šel po­měr­ně na­dá­va­jí, ale to je mi konec konců ukra­de­né. Od­ka­zu­ji je na tebe.

Ra­dě­ji na­vr­hu­ješ mož­nost hod­no­ce­ní na "klad­né" nebo ... žádné?
http://​www.​youtube.​com/​watch?​v=HUjWH1wmL-M&​feature=related-----------------------------http://​www.​youtube.​com/​watch?​v=iTv9UWSpxQY&​feature=related

AskadrinSidlong - 5. ledna 2012 19:55
AskadrinSidlong

apo­phis 5. ledna 2012 19:47

Chceš z toho mít an­ke­tu nej­ob­lí­be­něj­ší­ho hráče nebo pře­hled o kva­li­tě hráčů?
Ten kdo do­ká­že žít život, s vě­do­mím vlast­ní prů­měr­nos­tí a fak­tem že není zvlášt­ní, je Hr­di­na... (I'll Chuck you!)

Mikymauz - 5. ledna 2012 19:53
Mikymauz

Alebo: po­pu­lar­ny a kva­lit­ny nie su tie iste veci.

Mikymauz - 5. ledna 2012 19:53
Mikymauz

Hej, pres­ne o tom sme sa uz ba­vi­li, ne­vi­em ci pod mojim clan­kom, alebo v dis­ku­sii.

Hod­no­ti­lo by sa podla osob­nych sym­pa­tii, ne­vy­po­ve­da­lo by to tolko o kva­li­te:)

Anders - 5. ledna 2012 19:51
Anders

apo­phis 5. ledna 2012 19:47
Bylo by to cel­kem dobré ře­še­ní. Možná by to ně­kte­ré z těch cti­žá­dosti­věj­ších pro­mě­ni­lo v přá­tel­ské opič­ky hop­ka­jí­cí tak jak spo­lu­hráč píská ale jo, není to špat­ný nápad. :D
Udě­lat co­ko­li bl­buvzdor­ným je ne­mož­né, pro­to­že blbci jsou ohrom­ně vy­na­lé­za­ví.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 36 37 38 39 40 41 42 ... 137 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)
taBackup debug: