Rozcestí (38 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Rozcestí

Správci:enca, sashiko
Popis:Diskuze o Rozcestí... navazuje na A2
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Rozcestí vol. II
8. 11.0
9. 11.0
10. 11.3
11. 11.0
12. 11.0
13. 115
14. 11.0
15. 11.0
8 celkem
Nástěnka:
~ Aktuální téma na Rozcestí ~

Zobrazit / Skrýt Celou nástěnku

Situace č.1 - Skaliska (Elvis Preclík) - trosky a lodě, kamení
Situace č.2 - Oáza (Elvis Preclík) - písek, palmy, hadi, nedostatek vody
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík) - mlha, vysoký podrost, pozůstatky budov
Situace č.4 - Bažina (Miranda) - tmavé, zatuchlé, nepříjemné místo
Situace č.5 - Bitva (Miranda) - akční, bojově laděné, spousta možností pro zapojení se
Situace č.6 - Tábořiště (Apophis) - mýtina, mrtvolné ticho, skryté nebezpečí
Situace č.7 - Podzimní les (Saltzhornia) - spadané listí, tajemný pozorovatel, úkryt
Situace č.8 - Truhlice (Saltzhornia) - tajný nález, hádky, pokroucené stromy
Situace č.9 - Ztroskotání (Saltzhornia) - moře, tajemné místo, strach
Situace č.10 - Lesní ráj (Edwin3) - pohoda, klid, příjemné místo
Situace č.11 - Podzemí (Edwin3) - stísněný prostor, ozvěna, tajuplné zvuky
Situace č.12 - Hvozd (Mikymauz) - hustý, živý, hluboký les
Situace č.13 - Zlý hvozd (pochy) - nebezpečný a nepředvídatelný
Situace č.14 - Dům (Gran) - mnoho možností, duchové? přízraky?
Situace č.15 - Hrad (Gran) - slavnosti, šlechta, služebnictvo
Situace č.16 - Palouček (Elister) - požár, vítr, kouř
Situace č.17 - Hostinec (hater) - obsluha, stoly s jídlem a pítím
Situace č.18 - Strašidelný hrad (Saltzhornia) - světýlko ve tmě, skály, nebepzečí pádu
Situace č.19 - Zmrzlé údolí (Darth Solonus) - zima, mráz, stopy ve sněhu
Situace č.20 - Městečko (Drakan) - ulice bez lidí, ticho s divnými zvuky a obrazy
Situace č.21 - Krápníková jeskyně (inspirace od Janos9) - naoko tiché, ale přitom dobrodružstvím plné podzemní prostory
Situace č.22 - Červená lucerna (Drakan) - líbezné prostředí pro hrátky nejen po 22.hodině
Situace č.23 - Doupě (Niam & apophis) - pavouci na jakýkoliv způsob, nechutnosti
Situace č.24 - Oblehání města (Drakan) - bojově laděné, trosky již pobořených domů, strach o život
Situace č.25 - Démonická hora (Sharpe) - prach, láva, kouř, síra, vzdálený prales, blízký kráter
Situace č.26 - Cikáni (Belboh & apophis) - tábor, události z denního života
Situace č.27 - Bílá věž (Sharpe) - tajuplné neznámé místo, padající kameny, magie
Situace č.28 - Nový svět ~ maja (Nové kroniky)
Situace č.29 - Hory ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.30 - Městečko smrti ~ Tyky (Nové kroniky)
Situace č.31 - Vodní svět ~ Akylasia (Nové kroniky)
Situace č.32 - Alchymia ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.33 - Neznámá cesta ~ Metteny (Nové kroniky)
Situace č.34 - Horský průsmyk ~ Eugenio (Nové kroniky)
Situace č.35 - Vězení ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.36 - Magické zřídlo ~ Airril (Nové kroniky)
Situace č.37 - Noční hřbitov ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.38 - Souostroví na východě ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.39 - Jatka ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.40 - V nákladovém prostoru ~ Gran
Situace č.41 - Zákopové bojiště ~ Drakan
Situace č.42 - Okružní plavba ~ Drakan
Situace č.43 - Trh ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.44 - Chudinská čtvrť ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.45 - Mořské pobřeží ~ Bogina (Obnovené stezky)
Situace č.46 - Jízda vlakem ~ sebustyan (Nová trať)
Situace č.47 - U dvora ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.48 - Důl ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.49 - Aréna ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.50 - Virus Exitus N4-79 ~ Ragalt
Situace č.51 - Chemical Destruction ~ Ragalt
_______________________

Jedna kompletní situace na ukázku:
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík)
Mlha hustá jako smetana halí podmáčenou rovinatou krajinu pod svůj plášť. Tráva je zde místy tak vysoká, že dosahuje až k ramenům statných bojovníků. Mnohdy v sobě však ukrývá nebezpečí v podobě močálů a bažin. Teď však stojíte na sušším místě, kde podrost nedosahuje takové výšky. Před vámi je zhroucená kamenná stavba. Pravděpodobně se kdysi jednalo o rozlehlý statek. Teď po něm zbyl jen stín minulosti. Jaká tajemství asi skrývá?

Podsituace:
1) Poklidnou oblohu rozčísl znenadání blesk. Burácivé dunění hromu se rozhléhá všude kolem.
2) Mezi rozvalinami se mihlo světélko. A další. Mohou za to unavené oči nebo tu vážně mají bludičky svůj ples? Plamínky vás lákají dál od cesty.
3) V nedaleké křovině se ozval krátký šelest, o kousek dál začvachtalo bahno. Něco obchází kolem a nechce to být viděno.
4) Z těžkých mraků spadly první kapky. Zatažené nebe hrozilo pořádným lijákem, ale déšť jen lehce pokropil trávu. Slunce se probojovalo skrz oblaka a pohladilo zemi, z které jak na povel vyrašily fialové houbičky, jedna vedle druhé. Krůpěje vody na stéblech trávy se vypařují a zvedá se další vlna mlhy.
5) Cáry mlhy se převalují z místa na místo. Proplouvají skrz zbytky zdí ignorujíc jejich přítomnost. Tiché, průhledné obrysy připomínají děti, dospělé i zvířata. Jako by ten starý statek stále ještě žil.
6) Ozvalo se zařehtání. Několik kroků od vás stojí statný vraník. Ještě jedno zaržání, vzepjal se a odplul do mlhy. Nezůstaly po něm žádné stopy.
__________________________________________

zobrazit/skrýt


Nové Situace: Kompletní výpis nových situací - je to jako extra webová stránka, protože na nástěnku se to již nevešlo ;-)

Aktuální témata:

1. Nové Situace:

Prokažte své schopnosti a sepište Situaci do Rozcestí.

Podmínky pro texty:
- Fantasy, Sci-fi
- Situace musí být originální (ne příliš podobná či odvozená z již existujících - seznam na nástěnce diskuze)
- Situace je volná, hráči musí mít možnost kdykoliv přijít a odejít
- Situace je naoko nenásilná, dokud do ní někdo (aktivní postava) nedodá akci obsahující násilí
- Situace navozuje několik možných zápletek (zajímavě volená slova v popisu, která zaujmou)
- Situace do Rozcestí nemusí obsahovat podsituace.
- Podsituace na sebe nenavazují (systém je v náhodném pořadí vybírá a vypisuje)
- Podsituace jsou kratší, zajímavé, rozšiřují možnosti interakce hráčů s prostředím či mezi sebou navzájem
- Pečlivosti a obsáhlý, barvitý jazyk jsou velmi vítány
___________________________________________

Snažte se! Ukažte, co ve vás je! Situace s podsituacemi (odřádkování s očíšlováním) posílejte sem do diskuze Rozcestí, nebo správcům fóra. Kdokoliv bude jakkoli opisovat, bude z výběru vyloučen do dalšího kola. Tedy kdo dříve začne, ten má více možností pro originalitu.
______________________________________

Chystané změny v Rozcestí: zobrazit/skrýt


  • tříměsíční sezóny + daná privilegia pro jejich vítěze (psaní za Vypravěče, možnost vstupu do Rozcestí i přes plnou místnost)
  • změna počtu XP na danou úroveň + o jednu úroveň navíc
  • zobrazení VŠECH nasbíraných XP na Rozcestí na profilu uživatele
  • prodloužení času neaktivity
  • možnost vejít do místnosti pouze jako divák
  • možnost šeptání více než dvou lidí
  • kostky (k% a k6)

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 36 37 38 39 40 41 42 ... 137 ⇒|

Swarty - 5. ledna 2012 21:31
Swarty

Python 5. ledna 2012 21:30

:DD

Python - 5. ledna 2012 21:30
Python

Harakan 5. ledna 2012 21:29
S resetem XP udělat i reset správců? :D Tu a tam udělat čistku...proč ne, že?
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Derek - 5. ledna 2012 21:29
Derek

Python 5. ledna 2012 21:28
Mělo by tak být.

Neaktivní správci a správci aktivní, leč neplnící své povinnosti by to asi na druhou stranu chtělo rušit.
http://www.youtube.com/watch?v=HUjWH1wmL-M&feature=related-----------------------------http://www.youtube.com/watch?v=iTv9UWSpxQY&feature=related

Python - 5. ledna 2012 21:28
Python

A správci budou z řad elitních hráčů...asi
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Derek - 5. ledna 2012 21:24
Derek

Návrh pro "nábor správců"

Když by byl zájem, ozval by se dotyčný hráč správci by s ním dali hru a pokud by byla více jak polovina pro, přijal by se.

Zabrání se tak, aby nás bylo moc, nebo moc málo.
http://www.youtube.com/watch?v=HUjWH1wmL-M&feature=related-----------------------------http://www.youtube.com/watch?v=iTv9UWSpxQY&feature=related

Derek - 5. ledna 2012 20:29
Derek

Python 5. ledna 2012 20:24
Tak dostanu za uši, ale konečně to bude za něco, co jsem sám prohlásil, nebo navrhl a nebudu pořád jen číst. "Jako, neděláš si z nás prdel, nám zmizeli všechny XP..."

"Ano porad nám, rádi to poslechneme" a o chvilku později, když o mě nevědí "Si nás správce volal na kobereček"
http://www.youtube.com/watch?v=HUjWH1wmL-M&feature=related-----------------------------http://www.youtube.com/watch?v=iTv9UWSpxQY&feature=related

Python - 5. ledna 2012 20:24
Python

Harakan 5. ledna 2012 20:16
Ad 3: Já to umím ;)

A s těmi lsužbami...no za tohle dostaneš od někoho za uši, to se vsadím...ale jinak souhlas.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Derek - 5. ledna 2012 20:16
Derek

Python 5. ledna 2012 20:11
Aktivní - o něco vyšším počtem by se to vyřešilo. Nikdo tu nemůže být 24 / 7 takhle by se "střídali ve službě"

Dobří hráči - než by byl kdokoliv i jen navrhnut, zahrála by se s ním hra, takže by správci sami uznali apodpořili jej,nebo hold odmítli.

ovlivnění vztahy - tomu se nevyhneš, ale tak s větším počtem, se můžou svým způsobem navzájem kontrolovat
http://www.youtube.com/watch?v=HUjWH1wmL-M&feature=related-----------------------------http://www.youtube.com/watch?v=iTv9UWSpxQY&feature=related

Python - 5. ledna 2012 20:11
Python

Harakan 5. ledna 2012 20:08
Aktivních by stačilo méně a nevznikaly by spory...

Ovšem, myslím, že si lze všimnout...ty podmínky jsou jedna vedle druhé...problematické :D
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Derek - 5. ledna 2012 20:08
Derek

Python 5. ledna 2012 20:00
Souhlasím s jednou vyjímkou.

Méně než více.

Kdyby bylo víc správců, nebyly by díry v "aktivitě". Mohly by se rozjet věci ve stylu "školení nováčků" apod. Aneb podpora toho mého návrhu, který je ted pohřbený hluboko ve spamech. A další.
http://www.youtube.com/watch?v=HUjWH1wmL-M&feature=related-----------------------------http://www.youtube.com/watch?v=iTv9UWSpxQY&feature=related

AskadrinSidlong - 5. ledna 2012 20:07
AskadrinSidlong

Buri the Great 5. ledna 2012 19:58

Kvalitní, baví a populární...to jsou slova která se dají vzít z různých stran a pohledů a dají se přisoudit mnoha různým věcem...
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Mikymauz - 5. ledna 2012 20:04
Mikymauz

Buri the Great 5. ledna 2012 19:58
Kvalitna hra nebavi vsetkych, to je dovod, preco zaciatocnici hraju svoje hry.

Swarty - 5. ledna 2012 20:02
Swarty

Python 5. ledna 2012 20:00

Nezbývá než souhlasit...

Python - 5. ledna 2012 20:00
Python

Konstruktivně vzato, vše bylo řečeno. Ten nápad není špatný, ovšem černý trh s palci nahoru, nájemní pacovači dolů...za sebe musím říct, že tohle by nefungovalo.

Fungovalo by, kdyby byli správci, kteří:

Budou aktivní
Budou schopní hráči, hráčská elita
Nebudou ovlivnění vztahy
Bude jich méně než více

Ale nejsem naivní, takoví zde pravděpodobně nejsou. Určitě byl, a možná, možná by se ještě našli, ale...nechť mluví hvězdy
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Buri the Great - 5. ledna 2012 19:58
Buri the Great

Mikymauz 5. ledna 2012 19:53
A není kvalitní hra taková, která baví ostatní lidi? A když někdo baví ostatní lidi, nebývá pak náhodou populární?
http://napady.aragorn.cz

Derek - 5. ledna 2012 19:56
Derek

apophis 5. ledna 2012 19:47
Tím nikdo nedává a nemají význam myslíš to tvé nedávné smazání XPů? Jsou ted všichni na nule, co jsem slyšel poměrně nadávají, ale to je mi konec konců ukradené. Odkazuji je na tebe.

Raději navrhuješ možnost hodnocení na "kladné" nebo ... žádné?
http://www.youtube.com/watch?v=HUjWH1wmL-M&feature=related-----------------------------http://www.youtube.com/watch?v=iTv9UWSpxQY&feature=related

AskadrinSidlong - 5. ledna 2012 19:55
AskadrinSidlong

apophis 5. ledna 2012 19:47

Chceš z toho mít anketu nejoblíbenějšího hráče nebo přehled o kvalitě hráčů?
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Mikymauz - 5. ledna 2012 19:53
Mikymauz

Alebo: popularny a kvalitny nie su tie iste veci.

Mikymauz - 5. ledna 2012 19:53
Mikymauz

Hej, presne o tom sme sa uz bavili, neviem ci pod mojim clankom, alebo v diskusii.

Hodnotilo by sa podla osobnych sympatii, nevypovedalo by to tolko o kvalite:)

Anders - 5. ledna 2012 19:51
Anders

apophis 5. ledna 2012 19:47
Bylo by to celkem dobré řešení. Možná by to některé z těch ctižádostivějších proměnilo v přátelské opičky hopkající tak jak spoluhráč píská ale jo, není to špatný nápad. :D
Udělat cokoli blbuvzdorným je nemožné, protože blbci jsou ohromně vynalézaví.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 36 37 38 39 40 41 42 ... 137 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)