Rozcestí (61 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Rozcestí

Správci:enca, sashiko
Popis:Diskuze o Rozcestí... navazuje na A2
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Rozcestí vol. II
8. 11.0
9. 11.0
10. 11.3
11. 11.0
12. 11.0
13. 115
14. 11.0
15. 11.0
8 celkem
Nástěnka:
~ Aktuální téma na Rozcestí ~

Zobrazit / Skrýt Celou nástěnku

Situace č.1 - Skaliska (Elvis Preclík) - trosky a lodě, kamení
Situace č.2 - Oáza (Elvis Preclík) - písek, palmy, hadi, nedostatek vody
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík) - mlha, vysoký podrost, pozůstatky budov
Situace č.4 - Bažina (Miranda) - tmavé, zatuchlé, nepříjemné místo
Situace č.5 - Bitva (Miranda) - akční, bojově laděné, spousta možností pro zapojení se
Situace č.6 - Tábořiště (Apophis) - mýtina, mrtvolné ticho, skryté nebezpečí
Situace č.7 - Podzimní les (Saltzhornia) - spadané listí, tajemný pozorovatel, úkryt
Situace č.8 - Truhlice (Saltzhornia) - tajný nález, hádky, pokroucené stromy
Situace č.9 - Ztroskotání (Saltzhornia) - moře, tajemné místo, strach
Situace č.10 - Lesní ráj (Edwin3) - pohoda, klid, příjemné místo
Situace č.11 - Podzemí (Edwin3) - stísněný prostor, ozvěna, tajuplné zvuky
Situace č.12 - Hvozd (Mikymauz) - hustý, živý, hluboký les
Situace č.13 - Zlý hvozd (pochy) - nebezpečný a nepředvídatelný
Situace č.14 - Dům (Gran) - mnoho možností, duchové? přízraky?
Situace č.15 - Hrad (Gran) - slavnosti, šlechta, služebnictvo
Situace č.16 - Palouček (Elister) - požár, vítr, kouř
Situace č.17 - Hostinec (hater) - obsluha, stoly s jídlem a pítím
Situace č.18 - Strašidelný hrad (Saltzhornia) - světýlko ve tmě, skály, nebepzečí pádu
Situace č.19 - Zmrzlé údolí (Darth Solonus) - zima, mráz, stopy ve sněhu
Situace č.20 - Městečko (Drakan) - ulice bez lidí, ticho s divnými zvuky a obrazy
Situace č.21 - Krápníková jeskyně (inspirace od Janos9) - naoko tiché, ale přitom dobrodružstvím plné podzemní prostory
Situace č.22 - Červená lucerna (Drakan) - líbezné prostředí pro hrátky nejen po 22.hodině
Situace č.23 - Doupě (Niam & apophis) - pavouci na jakýkoliv způsob, nechutnosti
Situace č.24 - Oblehání města (Drakan) - bojově laděné, trosky již pobořených domů, strach o život
Situace č.25 - Démonická hora (Sharpe) - prach, láva, kouř, síra, vzdálený prales, blízký kráter
Situace č.26 - Cikáni (Belboh & apophis) - tábor, události z denního života
Situace č.27 - Bílá věž (Sharpe) - tajuplné neznámé místo, padající kameny, magie
Situace č.28 - Nový svět ~ maja (Nové kroniky)
Situace č.29 - Hory ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.30 - Městečko smrti ~ Tyky (Nové kroniky)
Situace č.31 - Vodní svět ~ Akylasia (Nové kroniky)
Situace č.32 - Alchymia ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.33 - Neznámá cesta ~ Metteny (Nové kroniky)
Situace č.34 - Horský průsmyk ~ Eugenio (Nové kroniky)
Situace č.35 - Vězení ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.36 - Magické zřídlo ~ Airril (Nové kroniky)
Situace č.37 - Noční hřbitov ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.38 - Souostroví na východě ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.39 - Jatka ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.40 - V nákladovém prostoru ~ Gran
Situace č.41 - Zákopové bojiště ~ Drakan
Situace č.42 - Okružní plavba ~ Drakan
Situace č.43 - Trh ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.44 - Chudinská čtvrť ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.45 - Mořské pobřeží ~ Bogina (Obnovené stezky)
Situace č.46 - Jízda vlakem ~ sebustyan (Nová trať)
Situace č.47 - U dvora ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.48 - Důl ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.49 - Aréna ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.50 - Virus Exitus N4-79 ~ Ragalt
Situace č.51 - Chemical Destruction ~ Ragalt
_______________________

Jedna kompletní situace na ukázku:
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík)
Mlha hustá jako smetana halí podmáčenou rovinatou krajinu pod svůj plášť. Tráva je zde místy tak vysoká, že dosahuje až k ramenům statných bojovníků. Mnohdy v sobě však ukrývá nebezpečí v podobě močálů a bažin. Teď však stojíte na sušším místě, kde podrost nedosahuje takové výšky. Před vámi je zhroucená kamenná stavba. Pravděpodobně se kdysi jednalo o rozlehlý statek. Teď po něm zbyl jen stín minulosti. Jaká tajemství asi skrývá?

Podsituace:
1) Poklidnou oblohu rozčísl znenadání blesk. Burácivé dunění hromu se rozhléhá všude kolem.
2) Mezi rozvalinami se mihlo světélko. A další. Mohou za to unavené oči nebo tu vážně mají bludičky svůj ples? Plamínky vás lákají dál od cesty.
3) V nedaleké křovině se ozval krátký šelest, o kousek dál začvachtalo bahno. Něco obchází kolem a nechce to být viděno.
4) Z těžkých mraků spadly první kapky. Zatažené nebe hrozilo pořádným lijákem, ale déšť jen lehce pokropil trávu. Slunce se probojovalo skrz oblaka a pohladilo zemi, z které jak na povel vyrašily fialové houbičky, jedna vedle druhé. Krůpěje vody na stéblech trávy se vypařují a zvedá se další vlna mlhy.
5) Cáry mlhy se převalují z místa na místo. Proplouvají skrz zbytky zdí ignorujíc jejich přítomnost. Tiché, průhledné obrysy připomínají děti, dospělé i zvířata. Jako by ten starý statek stále ještě žil.
6) Ozvalo se zařehtání. Několik kroků od vás stojí statný vraník. Ještě jedno zaržání, vzepjal se a odplul do mlhy. Nezůstaly po něm žádné stopy.
__________________________________________

zobrazit/skrýt


Nové Situace: Kompletní výpis nových situací - je to jako extra webová stránka, protože na nástěnku se to již nevešlo ;-)

Aktuální témata:

1. Nové Situace:

Prokažte své schopnosti a sepište Situaci do Rozcestí.

Podmínky pro texty:
- Fantasy, Sci-fi
- Situace musí být originální (ne příliš podobná či odvozená z již existujících - seznam na nástěnce diskuze)
- Situace je volná, hráči musí mít možnost kdykoliv přijít a odejít
- Situace je naoko nenásilná, dokud do ní někdo (aktivní postava) nedodá akci obsahující násilí
- Situace navozuje několik možných zápletek (zajímavě volená slova v popisu, která zaujmou)
- Situace do Rozcestí nemusí obsahovat podsituace.
- Podsituace na sebe nenavazují (systém je v náhodném pořadí vybírá a vypisuje)
- Podsituace jsou kratší, zajímavé, rozšiřují možnosti interakce hráčů s prostředím či mezi sebou navzájem
- Pečlivosti a obsáhlý, barvitý jazyk jsou velmi vítány
___________________________________________

Snažte se! Ukažte, co ve vás je! Situace s podsituacemi (odřádkování s očíšlováním) posílejte sem do diskuze Rozcestí, nebo správcům fóra. Kdokoliv bude jakkoli opisovat, bude z výběru vyloučen do dalšího kola. Tedy kdo dříve začne, ten má více možností pro originalitu.
______________________________________

Chystané změny v Rozcestí: zobrazit/skrýt


  • tříměsíční sezóny + daná privilegia pro jejich vítěze (psaní za Vypravěče, možnost vstupu do Rozcestí i přes plnou místnost)
  • změna počtu XP na danou úroveň + o jednu úroveň navíc
  • zobrazení VŠECH nasbíraných XP na Rozcestí na profilu uživatele
  • prodloužení času neaktivity
  • možnost vejít do místnosti pouze jako divák
  • možnost šeptání více než dvou lidí
  • kostky (k% a k6)

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 59 60 61 62 63 64 65 ... 137 ⇒|

sashiko - 31. srpna 2011 20:29
sashiko

Urilis 31. srpna 2011 20:27

no zrovna tohle si asi každý uzpůsobí dle sebe, však záleží na fantasii člověka :-)
Stará budu teprve tehdy, až nedostanu muže, po němž zatoužím.

Urilis - 31. srpna 2011 20:27
Urilis

BredJefferson 31. srpna 2011 19:27
AskadrinSidlong 31. srpna 2011 19:38
Ale prd, to je možná podle Sword & Magic.
Správná ohnivá koule, je nakondenzovaná energie projevící se nějakým tím ohněm, správnej čaroděj by měl nechat oběť roztrhat ve vzduchu tlakem.
Chytří lidé používají Google a nevolí komunisty

AskadrinSidlong - 31. srpna 2011 19:38
AskadrinSidlong

BredJefferson 31. srpna 2011 19:27

Představ si fireball.

To je taková ohnivá koule která se sformuje kouzelníkovi v rukou /v holi /v puse /v nose /v zadku (nehodící se škrtněte) vyletí v ústrety jednomu či více nepřátelům a po zásahu exploduje v ohniví oblak. Nikde není psáno že ten kdo je zasažen vysublimuje ale podle logiky by měl být popálen. Z toho plyne že ty možná chceš nepřítele zabít ale co když je on oblečení ve zbroji odolné proti magii/ má na krku nějaký ten artefakt/ je to podělanej LUCKER... Prostě i kdyby jsi na protihráče poslal armagedon umře až tehdy kdy to sám uzná.

Ano, pokud přežije armagedon přichází zde otázka jestli má cenu s ním dále hrát...
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

sashiko - 31. srpna 2011 19:30
sashiko

BredJefferson 31. srpna 2011 19:27
mno nejsem si jistá jestli by tohle už nebyl power gaming, hráči mají tendence dělat si moc silný postavy a pak ti co mají jakž takž normální nemají šanci se bránit :-) takže by bylo lepší trochu zauvažovat mno
Stará budu teprve tehdy, až nedostanu muže, po němž zatoužím.

BredJefferson - 31. srpna 2011 19:27
BredJefferson

Mě by zajmalo jak je to při souboji když jeden hráč používa magii.Třeba že na mě někdo běží s mečem já vyčaruju fireball a zabiju ho dřív než se ke mě dostane nebo jak to funguje?? :)

Torreador - 31. srpna 2011 15:39
Torreador

Python 31. srpna 2011 15:18

Fuj, lamáku :P

Flipy 31. srpna 2011 11:58

Tak ono v normálním souboji, kdy chceš oponenta na kaši... můžeš bodat, nabíhat, páčit... a co si budem povídat, to je laik v řiti x)
Id agas, ut sis felix, non ut videaris.

Python - 31. srpna 2011 15:18
Python

Torreador 31. srpna 2011 10:35
Ale kuš ty brebto, měl jsem na mysli dýkou a když říkám bodat do zad, myslel jsem skill instant kill :D
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Flipy - 31. srpna 2011 11:58
Flipy

Torreador 30. srpna 2011 19:24
No, pokud to bereš jako informaci od lidí, co jezděj železo. Tak to je rozhodně pravda.

Avšak jen z poloviny. Musíš brát v potaz, že ty lidi, se více-méně snažej navzájem nezabít.
Ovšem nepochybuj, že pokud by se jednalo o skutečný souboj, kde cílem je soupeře poslat v krvavé kaši na zem.
Tak ten člověk, co s mečem nemá ani základy, by více než s velkou pravděpodobností končil po prvním seku oponenta.

Tehdy by jistě byla životnost idiota, co se snaží tě klepat přez prsty jak rákoskou podobná krátkému letu jepice nad hladinou rybníka.
A co se týče ostatních seků, tak podobný laik, s velkou pravděpodobností stejně buďto nedovede ten sek provést tak, aby ohrozil někoho víc, než sám sebe. :)

Ikdyž máš pravdu, že náhoda je blbec... :D
Pamatujte, že amatéři postavili Noemovu Archu, profesionálové Titanic.

Torreador - 31. srpna 2011 10:35
Torreador

Python 30. srpna 2011 20:42

Bodáš?

Kam jezdíš na akce, že to je dovolený?
Id agas, ut sis felix, non ut videaris.

Python - 30. srpna 2011 20:42
Python

Torreador 30. srpna 2011 19:24
No jistě že je to něco jiného :D Moje bojové umění se omezuje na bodání ze zálohy :D
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Torreador - 30. srpna 2011 19:24
Torreador

Python 30. srpna 2011 15:06

Něco jiného jseš ty a něco jiného šermířský mistr :o)

Tyky 30. srpna 2011 14:53

Věřte tomu, že takhle to vypadá. Mám až moc přátel mezi dřevárníky a lidma, co jezděj na železo... a nic jinýho od nich nezaslechnete... že pro zkušeného šermíře není nic horšího než zelenáč :o)
Id agas, ut sis felix, non ut videaris.

Python - 30. srpna 2011 15:06
Python

Torreador 30. srpna 2011 14:03
Něco na tom je, ale moje zkušenost je takový, že lepší šermíř prostě porazí horšího. Náhody se dějí, jinak bych já neměl zářezy :D
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Tyky - 30. srpna 2011 14:53
Tyky

Torreador 30. srpna 2011 14:03
Ano zákon schválnosti funguje, ale na druhé straně není těžké je vychýlit ze stability, prorazit obranu atd. Ale i tak pokud to dobře popíšeš proč ne .) může to být zábava
Kdyby neexistovalo zlo neznali bychom dobro. Kdyby neexistovala smrt, nepochopily by jsme život. Kdyby neexistovala nenávist nenašli bychom to nejdůležitější....lásku

Torreador - 30. srpna 2011 14:03
Torreador

Miluju ty lidi, co hlásají, že lidi, co s mečem neumí nebo s ním umí málo s ním nic neudělají :o)

... popravdě takovej člověk má daleko větší šanci porazit kdejakého mistra než člověk co s mečem umí. Zákon schválnosti funguje :)

... a především ten člověk dělá takový šílenosti, jaký by šermíř normálně neudělal... takže to šermíř prostě nečeká x)
Id agas, ut sis felix, non ut videaris.

Tyky - 30. srpna 2011 12:14
Tyky

Python 30. srpna 2011 12:12
jistě. Takhle jsem měl hru na rozcestí. Śermířský turnaj. Dotyčná osoba byla rytíř jenže potěš koště neuměl s mečem bohužel stalo se to díky tomu dosti nepříjemným a myslím, že to byla jedna z těch méně povedených her
Kdyby neexistovalo zlo neznali bychom dobro. Kdyby neexistovala smrt, nepochopily by jsme život. Kdyby neexistovala nenávist nenašli bychom to nejdůležitější....lásku

Python - 30. srpna 2011 12:12
Python

Tyky 30. srpna 2011 12:08
Luk taky dobrý a přitom si lidi, co to v ruce neměli taky nepředstaví, že to není jak v robinu hoodovi :)
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Tyky - 30. srpna 2011 12:08
Tyky

Scout 30. srpna 2011 11:11
//není tak rozdílné mířit problém je se zpětným tahem ale jak říkám spíše umím s mečem než s puškou
Kdyby neexistovalo zlo neznali bychom dobro. Kdyby neexistovala smrt, nepochopily by jsme život. Kdyby neexistovala nenávist nenašli bychom to nejdůležitější....lásku

Scout - 30. srpna 2011 11:11
Scout

Tyky 29. srpna 2011 20:16
Vzdááááááleně :D (ta diabolka je tam super :o)
Člověk je bohatý pouze svými přáteli.

Python - 29. srpna 2011 21:36
Python

Tyky 29. srpna 2011 21:30
Čím to bude :)
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Tyky - 29. srpna 2011 21:30
Tyky

Python 29. srpna 2011 21:27
Jistě souhlasím. Navíc nedokáži si představit takový Warrhamer bez válčení .)
Kdyby neexistovalo zlo neznali bychom dobro. Kdyby neexistovala smrt, nepochopily by jsme život. Kdyby neexistovala nenávist nenašli bychom to nejdůležitější....lásku

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 59 60 61 62 63 64 65 ... 137 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)