Rozcestí (62 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Rozcestí

Správci:enca, sashiko
Popis:Diskuze o Rozcestí... navazuje na A2
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Rozcestí vol. II
8. 11.0
9. 11.0
10. 11.3
11. 11.0
12. 11.0
13. 115
14. 11.0
15. 11.0
8 celkem
Nástěnka:
~ Aktuální téma na Rozcestí ~

Zobrazit / Skrýt Celou nástěnku

Situace č.1 - Skaliska (Elvis Preclík) - trosky a lodě, kamení
Situace č.2 - Oáza (Elvis Preclík) - písek, palmy, hadi, nedostatek vody
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík) - mlha, vysoký podrost, pozůstatky budov
Situace č.4 - Bažina (Miranda) - tmavé, zatuchlé, nepříjemné místo
Situace č.5 - Bitva (Miranda) - akční, bojově laděné, spousta možností pro zapojení se
Situace č.6 - Tábořiště (Apophis) - mýtina, mrtvolné ticho, skryté nebezpečí
Situace č.7 - Podzimní les (Saltzhornia) - spadané listí, tajemný pozorovatel, úkryt
Situace č.8 - Truhlice (Saltzhornia) - tajný nález, hádky, pokroucené stromy
Situace č.9 - Ztroskotání (Saltzhornia) - moře, tajemné místo, strach
Situace č.10 - Lesní ráj (Edwin3) - pohoda, klid, příjemné místo
Situace č.11 - Podzemí (Edwin3) - stísněný prostor, ozvěna, tajuplné zvuky
Situace č.12 - Hvozd (Mikymauz) - hustý, živý, hluboký les
Situace č.13 - Zlý hvozd (pochy) - nebezpečný a nepředvídatelný
Situace č.14 - Dům (Gran) - mnoho možností, duchové? přízraky?
Situace č.15 - Hrad (Gran) - slavnosti, šlechta, služebnictvo
Situace č.16 - Palouček (Elister) - požár, vítr, kouř
Situace č.17 - Hostinec (hater) - obsluha, stoly s jídlem a pítím
Situace č.18 - Strašidelný hrad (Saltzhornia) - světýlko ve tmě, skály, nebepzečí pádu
Situace č.19 - Zmrzlé údolí (Darth Solonus) - zima, mráz, stopy ve sněhu
Situace č.20 - Městečko (Drakan) - ulice bez lidí, ticho s divnými zvuky a obrazy
Situace č.21 - Krápníková jeskyně (inspirace od Janos9) - naoko tiché, ale přitom dobrodružstvím plné podzemní prostory
Situace č.22 - Červená lucerna (Drakan) - líbezné prostředí pro hrátky nejen po 22.hodině
Situace č.23 - Doupě (Niam & apophis) - pavouci na jakýkoliv způsob, nechutnosti
Situace č.24 - Oblehání města (Drakan) - bojově laděné, trosky již pobořených domů, strach o život
Situace č.25 - Démonická hora (Sharpe) - prach, láva, kouř, síra, vzdálený prales, blízký kráter
Situace č.26 - Cikáni (Belboh & apophis) - tábor, události z denního života
Situace č.27 - Bílá věž (Sharpe) - tajuplné neznámé místo, padající kameny, magie
Situace č.28 - Nový svět ~ maja (Nové kroniky)
Situace č.29 - Hory ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.30 - Městečko smrti ~ Tyky (Nové kroniky)
Situace č.31 - Vodní svět ~ Akylasia (Nové kroniky)
Situace č.32 - Alchymia ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.33 - Neznámá cesta ~ Metteny (Nové kroniky)
Situace č.34 - Horský průsmyk ~ Eugenio (Nové kroniky)
Situace č.35 - Vězení ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.36 - Magické zřídlo ~ Airril (Nové kroniky)
Situace č.37 - Noční hřbitov ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.38 - Souostroví na východě ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.39 - Jatka ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.40 - V nákladovém prostoru ~ Gran
Situace č.41 - Zákopové bojiště ~ Drakan
Situace č.42 - Okružní plavba ~ Drakan
Situace č.43 - Trh ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.44 - Chudinská čtvrť ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.45 - Mořské pobřeží ~ Bogina (Obnovené stezky)
Situace č.46 - Jízda vlakem ~ sebustyan (Nová trať)
Situace č.47 - U dvora ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.48 - Důl ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.49 - Aréna ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.50 - Virus Exitus N4-79 ~ Ragalt
Situace č.51 - Chemical Destruction ~ Ragalt
_______________________

Jedna kompletní situace na ukázku:
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík)
Mlha hustá jako smetana halí podmáčenou rovinatou krajinu pod svůj plášť. Tráva je zde místy tak vysoká, že dosahuje až k ramenům statných bojovníků. Mnohdy v sobě však ukrývá nebezpečí v podobě močálů a bažin. Teď však stojíte na sušším místě, kde podrost nedosahuje takové výšky. Před vámi je zhroucená kamenná stavba. Pravděpodobně se kdysi jednalo o rozlehlý statek. Teď po něm zbyl jen stín minulosti. Jaká tajemství asi skrývá?

Podsituace:
1) Poklidnou oblohu rozčísl znenadání blesk. Burácivé dunění hromu se rozhléhá všude kolem.
2) Mezi rozvalinami se mihlo světélko. A další. Mohou za to unavené oči nebo tu vážně mají bludičky svůj ples? Plamínky vás lákají dál od cesty.
3) V nedaleké křovině se ozval krátký šelest, o kousek dál začvachtalo bahno. Něco obchází kolem a nechce to být viděno.
4) Z těžkých mraků spadly první kapky. Zatažené nebe hrozilo pořádným lijákem, ale déšť jen lehce pokropil trávu. Slunce se probojovalo skrz oblaka a pohladilo zemi, z které jak na povel vyrašily fialové houbičky, jedna vedle druhé. Krůpěje vody na stéblech trávy se vypařují a zvedá se další vlna mlhy.
5) Cáry mlhy se převalují z místa na místo. Proplouvají skrz zbytky zdí ignorujíc jejich přítomnost. Tiché, průhledné obrysy připomínají děti, dospělé i zvířata. Jako by ten starý statek stále ještě žil.
6) Ozvalo se zařehtání. Několik kroků od vás stojí statný vraník. Ještě jedno zaržání, vzepjal se a odplul do mlhy. Nezůstaly po něm žádné stopy.
__________________________________________

zobrazit/skrýt


Nové Situace: Kompletní výpis nových situací - je to jako extra webová stránka, protože na nástěnku se to již nevešlo ;-)

Aktuální témata:

1. Nové Situace:

Prokažte své schopnosti a sepište Situaci do Rozcestí.

Podmínky pro texty:
- Fantasy, Sci-fi
- Situace musí být originální (ne příliš podobná či odvozená z již existujících - seznam na nástěnce diskuze)
- Situace je volná, hráči musí mít možnost kdykoliv přijít a odejít
- Situace je naoko nenásilná, dokud do ní někdo (aktivní postava) nedodá akci obsahující násilí
- Situace navozuje několik možných zápletek (zajímavě volená slova v popisu, která zaujmou)
- Situace do Rozcestí nemusí obsahovat podsituace.
- Podsituace na sebe nenavazují (systém je v náhodném pořadí vybírá a vypisuje)
- Podsituace jsou kratší, zajímavé, rozšiřují možnosti interakce hráčů s prostředím či mezi sebou navzájem
- Pečlivosti a obsáhlý, barvitý jazyk jsou velmi vítány
___________________________________________

Snažte se! Ukažte, co ve vás je! Situace s podsituacemi (odřádkování s očíšlováním) posílejte sem do diskuze Rozcestí, nebo správcům fóra. Kdokoliv bude jakkoli opisovat, bude z výběru vyloučen do dalšího kola. Tedy kdo dříve začne, ten má více možností pro originalitu.
______________________________________

Chystané změny v Rozcestí: zobrazit/skrýt


  • tříměsíční sezóny + daná privilegia pro jejich vítěze (psaní za Vypravěče, možnost vstupu do Rozcestí i přes plnou místnost)
  • změna počtu XP na danou úroveň + o jednu úroveň navíc
  • zobrazení VŠECH nasbíraných XP na Rozcestí na profilu uživatele
  • prodloužení času neaktivity
  • možnost vejít do místnosti pouze jako divák
  • možnost šeptání více než dvou lidí
  • kostky (k% a k6)

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 60 61 62 63 64 65 66 ... 137 ⇒|

Python - 29. srpna 2011 21:27
Python

No, já střílel z různých zbraní, ale hunting rifle je přeci jen o něčem jiném :) Nicméně, když nevím, zeptám se...od čeho je PJ, ne?
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Tyky - 29. srpna 2011 20:16
Tyky

Torreador 29. srpna 2011 20:09
loveckou pušku jsem v ruce neměl. Měl jsem klasickou vojenskou jedenkrát. A střílel jsem taky a to s diabolkovou. A ano dokážu si to trochu díky tomu představit. I když jen vzdáleně.
Kdyby neexistovalo zlo neznali bychom dobro. Kdyby neexistovala smrt, nepochopily by jsme život. Kdyby neexistovala nenávist nenašli bychom to nejdůležitější....lásku

Torreador - 29. srpna 2011 20:09
Torreador

Tyky 29. srpna 2011 20:06

Ne, to je heavy bolter... myslím x)

Hunting rifle je lovecká puška... lidem s drobnou znalostí angličtiny to příjde docela logické :)
Id agas, ut sis felix, non ut videaris.

Tyky - 29. srpna 2011 20:06
Tyky

Torreador 29. srpna 2011 20:00
To je taková ta věc, která vypadá jako hodně těžkej samopal?
Kdyby neexistovalo zlo neznali bychom dobro. Kdyby neexistovala smrt, nepochopily by jsme život. Kdyby neexistovala nenávist nenašli bychom to nejdůležitější....lásku

Torreador - 29. srpna 2011 20:00
Torreador

Tyky 29. srpna 2011 18:18

Neodpustím si rejpnout...

... měl jsi někdy v ruce Warhammerovskou hunting rifle? x)
Id agas, ut sis felix, non ut videaris.

Python - 29. srpna 2011 18:20
Python

Tyky 29. srpna 2011 18:18
+1
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Tyky - 29. srpna 2011 18:18
Tyky

Torreador 29. srpna 2011 18:11
//bojová hra může být hezká pokud
1) PJ je rozumný
2) ten který hraje ví jak se zbraň ovládá (nejlépe ji měl v ruce)
3) je to dobře popisováno z obou dvou stran
Kdyby neexistovalo zlo neznali bychom dobro. Kdyby neexistovala smrt, nepochopily by jsme život. Kdyby neexistovala nenávist nenašli bychom to nejdůležitější....lásku

Torreador - 29. srpna 2011 18:11
Torreador

sashiko 28. srpna 2011 15:35

Já vím, sám jsem fanda :o)

Jenže děcka kazej Narutovi jméno... holt je to shity.

AskadrinSidlong 28. srpna 2011 16:13

Upřímně já odnedávna nemusím fightění vůbec... dost mne od toho odradil PJ, pod kterým jsme naživo hráli Warhammer a jediný co jsem za postavu dělal bylo míření a ustřelení hlavy... nic jinýho než kill, take and carry questy.

To holt člověka naučí vážit si kecacích her.
Id agas, ut sis felix, non ut videaris.

Python - 29. srpna 2011 18:03
Python

Nuda zabijí čas. Čas zabijí intelekt.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

sashiko - 28. srpna 2011 20:52
sashiko

AskadrinSidlong 28. srpna 2011 20:43
pravda měla sem jich několik, kdyby drápali vnitřnosti, dostali by se z psova žaludku

Fenda 28. srpna 2011 20:44
ale fuj, to snad ne :-)
Stará budu teprve tehdy, až nedostanu muže, po němž zatoužím.

Fenda - 28. srpna 2011 20:44
Fenda

sashiko 28. srpna 2011 20:38
Když ho před tím uvaří, než ho sní, tak nepodrápe.

AskadrinSidlong - 28. srpna 2011 20:43
AskadrinSidlong

sashiko 28. srpna 2011 20:38

Nene to křečci nedělaj!
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

sashiko - 28. srpna 2011 20:38
sashiko

AskadrinSidlong 28. srpna 2011 20:37

protože by ti podrápala organy i matrace?
Stará budu teprve tehdy, až nedostanu muže, po němž zatoužím.

AskadrinSidlong - 28. srpna 2011 20:37
AskadrinSidlong

Scout 28. srpna 2011 20:27

Aby mi podrápal matrace...ne díky

sashiko 28. srpna 2011 20:31

Aby mi podrápal orgány...ne díky

Proč si nemůžu pořídit třeba křečka...?
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

sashiko - 28. srpna 2011 20:31
sashiko

s medvídkem kruťáčkem bude větší legrace...
Stará budu teprve tehdy, až nedostanu muže, po němž zatoužím.

Scout - 28. srpna 2011 20:27
Scout

Kupte si medvídka Zívala
Člověk je bohatý pouze svými přáteli.

AskadrinSidlong - 28. srpna 2011 20:26
AskadrinSidlong

Harakan 28. srpna 2011 19:23

nudíme se...nekaž nám debatu :P
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Derek - 28. srpna 2011 19:23
Derek

Vážně to chcete řešit pořád dokola? Už se o tom jednou diskutovalo pokud vím.
http://www.youtube.com/watch?v=HUjWH1wmL-M&feature=related-----------------------------http://www.youtube.com/watch?v=iTv9UWSpxQY&feature=related

Python - 28. srpna 2011 18:36
Python

Assassins 28. srpna 2011 14:20
Stejně tak bys mohl říct, že katana není meč, protože nevypadá jako typická zbraň evropského rytíře.

JIná kultura přináší jiný pohled na věc. V japonsku je Naruto celkem dobrým příkladem tamějšího fantasy. Že jsou někteří evropani příliš xenofobní je věc, kterou nemá cenu probírat.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

AskadrinSidlong - 28. srpna 2011 16:13
AskadrinSidlong

Assassins 28. srpna 2011 16:08

to je k ničemu. Hráči nejsou přesně dimenzovaní jen na jedno nebo druhé. Spousta lidí ráda kombinuje. Ideální dobrodružství podle mě obsahuje pořádnou melu, dějovou stránku, zápletku dialogy, další bitku, řešení problému, epic finish battle a šmitec...
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 60 61 62 63 64 65 66 ... 137 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)