Rozcestí (64 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Rozcestí

Správci:enca, sashiko
Popis:Diskuze o Rozcestí... navazuje na A2
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Rozcestí vol. II
8. 11.0
9. 11.0
10. 11.3
11. 11.0
12. 11.0
13. 115
14. 11.0
15. 11.0
8 celkem
Nástěnka:
~ Aktuální téma na Rozcestí ~

Zobrazit / Skrýt Celou nástěnku

Situace č.1 - Skaliska (Elvis Preclík) - trosky a lodě, kamení
Situace č.2 - Oáza (Elvis Preclík) - písek, palmy, hadi, nedostatek vody
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík) - mlha, vysoký podrost, pozůstatky budov
Situace č.4 - Bažina (Miranda) - tmavé, zatuchlé, nepříjemné místo
Situace č.5 - Bitva (Miranda) - akční, bojově laděné, spousta možností pro zapojení se
Situace č.6 - Tábořiště (Apophis) - mýtina, mrtvolné ticho, skryté nebezpečí
Situace č.7 - Podzimní les (Saltzhornia) - spadané listí, tajemný pozorovatel, úkryt
Situace č.8 - Truhlice (Saltzhornia) - tajný nález, hádky, pokroucené stromy
Situace č.9 - Ztroskotání (Saltzhornia) - moře, tajemné místo, strach
Situace č.10 - Lesní ráj (Edwin3) - pohoda, klid, příjemné místo
Situace č.11 - Podzemí (Edwin3) - stísněný prostor, ozvěna, tajuplné zvuky
Situace č.12 - Hvozd (Mikymauz) - hustý, živý, hluboký les
Situace č.13 - Zlý hvozd (pochy) - nebezpečný a nepředvídatelný
Situace č.14 - Dům (Gran) - mnoho možností, duchové? přízraky?
Situace č.15 - Hrad (Gran) - slavnosti, šlechta, služebnictvo
Situace č.16 - Palouček (Elister) - požár, vítr, kouř
Situace č.17 - Hostinec (hater) - obsluha, stoly s jídlem a pítím
Situace č.18 - Strašidelný hrad (Saltzhornia) - světýlko ve tmě, skály, nebepzečí pádu
Situace č.19 - Zmrzlé údolí (Darth Solonus) - zima, mráz, stopy ve sněhu
Situace č.20 - Městečko (Drakan) - ulice bez lidí, ticho s divnými zvuky a obrazy
Situace č.21 - Krápníková jeskyně (inspirace od Janos9) - naoko tiché, ale přitom dobrodružstvím plné podzemní prostory
Situace č.22 - Červená lucerna (Drakan) - líbezné prostředí pro hrátky nejen po 22.hodině
Situace č.23 - Doupě (Niam & apophis) - pavouci na jakýkoliv způsob, nechutnosti
Situace č.24 - Oblehání města (Drakan) - bojově laděné, trosky již pobořených domů, strach o život
Situace č.25 - Démonická hora (Sharpe) - prach, láva, kouř, síra, vzdálený prales, blízký kráter
Situace č.26 - Cikáni (Belboh & apophis) - tábor, události z denního života
Situace č.27 - Bílá věž (Sharpe) - tajuplné neznámé místo, padající kameny, magie
Situace č.28 - Nový svět ~ maja (Nové kroniky)
Situace č.29 - Hory ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.30 - Městečko smrti ~ Tyky (Nové kroniky)
Situace č.31 - Vodní svět ~ Akylasia (Nové kroniky)
Situace č.32 - Alchymia ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.33 - Neznámá cesta ~ Metteny (Nové kroniky)
Situace č.34 - Horský průsmyk ~ Eugenio (Nové kroniky)
Situace č.35 - Vězení ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.36 - Magické zřídlo ~ Airril (Nové kroniky)
Situace č.37 - Noční hřbitov ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.38 - Souostroví na východě ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.39 - Jatka ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.40 - V nákladovém prostoru ~ Gran
Situace č.41 - Zákopové bojiště ~ Drakan
Situace č.42 - Okružní plavba ~ Drakan
Situace č.43 - Trh ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.44 - Chudinská čtvrť ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.45 - Mořské pobřeží ~ Bogina (Obnovené stezky)
Situace č.46 - Jízda vlakem ~ sebustyan (Nová trať)
Situace č.47 - U dvora ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.48 - Důl ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.49 - Aréna ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.50 - Virus Exitus N4-79 ~ Ragalt
Situace č.51 - Chemical Destruction ~ Ragalt
_______________________

Jedna kompletní situace na ukázku:
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík)
Mlha hustá jako smetana halí podmáčenou rovinatou krajinu pod svůj plášť. Tráva je zde místy tak vysoká, že dosahuje až k ramenům statných bojovníků. Mnohdy v sobě však ukrývá nebezpečí v podobě močálů a bažin. Teď však stojíte na sušším místě, kde podrost nedosahuje takové výšky. Před vámi je zhroucená kamenná stavba. Pravděpodobně se kdysi jednalo o rozlehlý statek. Teď po něm zbyl jen stín minulosti. Jaká tajemství asi skrývá?

Podsituace:
1) Poklidnou oblohu rozčísl znenadání blesk. Burácivé dunění hromu se rozhléhá všude kolem.
2) Mezi rozvalinami se mihlo světélko. A další. Mohou za to unavené oči nebo tu vážně mají bludičky svůj ples? Plamínky vás lákají dál od cesty.
3) V nedaleké křovině se ozval krátký šelest, o kousek dál začvachtalo bahno. Něco obchází kolem a nechce to být viděno.
4) Z těžkých mraků spadly první kapky. Zatažené nebe hrozilo pořádným lijákem, ale déšť jen lehce pokropil trávu. Slunce se probojovalo skrz oblaka a pohladilo zemi, z které jak na povel vyrašily fialové houbičky, jedna vedle druhé. Krůpěje vody na stéblech trávy se vypařují a zvedá se další vlna mlhy.
5) Cáry mlhy se převalují z místa na místo. Proplouvají skrz zbytky zdí ignorujíc jejich přítomnost. Tiché, průhledné obrysy připomínají děti, dospělé i zvířata. Jako by ten starý statek stále ještě žil.
6) Ozvalo se zařehtání. Několik kroků od vás stojí statný vraník. Ještě jedno zaržání, vzepjal se a odplul do mlhy. Nezůstaly po něm žádné stopy.
__________________________________________

zobrazit/skrýt


Nové Situace: Kompletní výpis nových situací - je to jako extra webová stránka, protože na nástěnku se to již nevešlo ;-)

Aktuální témata:

1. Nové Situace:

Prokažte své schopnosti a sepište Situaci do Rozcestí.

Podmínky pro texty:
- Fantasy, Sci-fi
- Situace musí být originální (ne příliš podobná či odvozená z již existujících - seznam na nástěnce diskuze)
- Situace je volná, hráči musí mít možnost kdykoliv přijít a odejít
- Situace je naoko nenásilná, dokud do ní někdo (aktivní postava) nedodá akci obsahující násilí
- Situace navozuje několik možných zápletek (zajímavě volená slova v popisu, která zaujmou)
- Situace do Rozcestí nemusí obsahovat podsituace.
- Podsituace na sebe nenavazují (systém je v náhodném pořadí vybírá a vypisuje)
- Podsituace jsou kratší, zajímavé, rozšiřují možnosti interakce hráčů s prostředím či mezi sebou navzájem
- Pečlivosti a obsáhlý, barvitý jazyk jsou velmi vítány
___________________________________________

Snažte se! Ukažte, co ve vás je! Situace s podsituacemi (odřádkování s očíšlováním) posílejte sem do diskuze Rozcestí, nebo správcům fóra. Kdokoliv bude jakkoli opisovat, bude z výběru vyloučen do dalšího kola. Tedy kdo dříve začne, ten má více možností pro originalitu.
______________________________________

Chystané změny v Rozcestí: zobrazit/skrýt


  • tříměsíční sezóny + daná privilegia pro jejich vítěze (psaní za Vypravěče, možnost vstupu do Rozcestí i přes plnou místnost)
  • změna počtu XP na danou úroveň + o jednu úroveň navíc
  • zobrazení VŠECH nasbíraných XP na Rozcestí na profilu uživatele
  • prodloužení času neaktivity
  • možnost vejít do místnosti pouze jako divák
  • možnost šeptání více než dvou lidí
  • kostky (k% a k6)

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 62 63 64 65 66 67 68 ... 137 ⇒|

kosmik - 30. července 2011 10:57
kosmik

//Zdrvím, je tu někdo kdo hraje Shadowrun? Hledám funkční hru, kde by se našlo ještě jedno místo.
Čas je jen hrst listí ve větru.

Python - 22. července 2011 14:43
Python

Někdo na dnešní rozko? Libovolný setting. Pište do poštolky. Buch s vámi.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Python - 18. července 2011 11:19
Python

Tyky 18. července 2011 08:12
I´ll be here comrade.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Tyky - 18. července 2011 08:12
Tyky

Python 17. července 2011 23:13
//Ten teď nemám, ale až bude písnu buď zde pokud mi to správci diskuze dovolí či tobě do pošty
Kdyby neexistovalo zlo neznali bychom dobro. Kdyby neexistovala smrt, nepochopily by jsme život. Kdyby neexistovala nenávist nenašli bychom to nejdůležitější....lásku

Python - 17. července 2011 23:13
Python

Tyky 17. července 2011 19:32
No, mohli bysme se tam někdy sejít. Pořádně si zahrát :) Řekni si volný den :)
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Tyky - 17. července 2011 19:32
Tyky

Lidi jak na vás koukám tak začínám přemýšlet, že až přijdu na rozcestí tak si někoho z Naruto světa střihnu, abych zjistil jak je to obtížné :)
Kdyby neexistovalo zlo neznali bychom dobro. Kdyby neexistovala smrt, nepochopily by jsme život. Kdyby neexistovala nenávist nenašli bychom to nejdůležitější....lásku

AskadrinSidlong - 17. července 2011 18:15
AskadrinSidlong

Mohly by jste si jít měřit genitálie jinam?
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Python - 17. července 2011 17:50
Python

Torreador 17. července 2011 17:41
Jsem nyní plně spokojen.

A definice fantasy?
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Torreador - 17. července 2011 17:41
Torreador

Python 17. července 2011 16:59

Shadowrun je cyberpunk...

Matrix je postapo cyberpunk
Id agas, ut sis felix, non ut videaris.

Python - 17. července 2011 16:59
Python

S těmi žánry je to dost komplikované. Co je takový shadowrun, když se tam vedle sebe může bez jakýchkoli problémů postavit bojový mág, hacker, chlápek s rotačním kulometem a útlá dívka s wakizashi na zádech? Je to scifi kvůli hackerům a implantátům, nebo fantasy kvůli maníkům s meči, mágům, vlkodlakům a podobné havěti? Je to cyberpunk když tam do lidí cpou čipy?

Scifi je přeci zkráceně science fiction, tedy vědecká fantasie. Překládám si to jako "obsahuje věci, které v reálu neexistujou, charakter: technologie". Definici fantasy neznám.

Nakonec stejně vyleze, že je třeba dát zapravdu Harakanovi. Když to hráč dokáže zahrát, tak ani chlápek s railogunem není vedle dvou elfů s luky takový problém...i když, tady už by to asi chtělo něčím podepřít.

Btw, matrix je scifi, fantasy nebo cyberpunk?
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Buri the Great - 17. července 2011 16:57
Buri the Great

Lidi, tohle si řešte někde jinde. ;)
http://napady.aragorn.cz

AskadrinSidlong - 17. července 2011 16:47
AskadrinSidlong

Harakan 17. července 2011 16:45

Zabijácký charisma? Vždyť byl plochej jak stěna...většinou zabíjel bez hnutí brvou

a dokonce se u toho skoro nehejbal...
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Torreador - 17. července 2011 16:41
Torreador

Harakan 17. července 2011 16:39

Teď je z něj chlap, muž... předtím byl jenom děcko.
Id agas, ut sis felix, non ut videaris.

AskadrinSidlong - 17. července 2011 16:40
AskadrinSidlong

Harakan 17. července 2011 16:39

-_-"
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

AskadrinSidlong - 17. července 2011 16:35
AskadrinSidlong

Harakan 17. července 2011 16:34

měl by sis zase vzít svoje psychofaramceutika a jít si lehnout...
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

sashiko - 17. července 2011 16:32
sashiko

Harakan 17. července 2011 16:12

předpokládám, že ti to asi moc neřekne, ale Gaara je dvou ocasí démon a v kronice hurikánu se stane Kazekagem myslím :-) Vlastně by stačilo říci pouze tato věta -Je to dost vostrej týpek :-)
Stará budu teprve tehdy, až nedostanu muže, po němž zatoužím.

Derek - 17. července 2011 16:23
Derek

Neřešme to už, vlastně osobně jsem krom toho chlapíka nepotkal jediného hráče co by měl nějakou postavu z Naruta, to už jsem tedy častěji potkával lidi s postavami ze světa Warcraftu.

AskadrinSidlong 17. července 2011 16:20
Kdybys nekecal.
http://www.youtube.com/watch?v=HUjWH1wmL-M&feature=related-----------------------------http://www.youtube.com/watch?v=iTv9UWSpxQY&feature=related

AskadrinSidlong - 17. července 2011 16:20
AskadrinSidlong

Torreador 17. července 2011 16:03
Harakan 17. července 2011 16:12

Tak Star Wars je space fantasy...to je trocu něco jiného...největším trnem v oku je antinarutistům buď to že JE TO ANIME...a nebo že je to MOC PROFLÁKLÉ ANIME

Python 17. července 2011 15:56
Měl jsem zrovna spíš na mysli správce chatu...ale whatever já stejně nepotkal správce rozcestí už dobrý měsíc...
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Derek - 17. července 2011 16:18
Derek

Torreador 17. července 2011 16:16
Nevím, moc jsem na to nekoukal.

Na druhou stranu, jako máš ve SW sílu, jež je zaměnitelná s magií, tak máš v Narutovi Chakru...

Každý vlastní svět tomu říká jinak... v jednom starém kresleném japonském seriálu tomu říkali... wait for it... "POKÉBALE LEŤ!" (xD nenadvájte mi, já prostě musel xD)
http://www.youtube.com/watch?v=HUjWH1wmL-M&feature=related-----------------------------http://www.youtube.com/watch?v=iTv9UWSpxQY&feature=related

Torreador - 17. července 2011 16:16
Torreador

Harakan 17. července 2011 16:12

SW je tak na půl... je to ve vesmíru, maj tam fůru technickejch udělátek... na druhou stranu tam máš magii nebo sílu(force) která je zaměnitelná s magií, která je z fantasy.

A upřímně jednička vypadá hodně fantasy ;)
Id agas, ut sis felix, non ut videaris.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 62 63 64 65 66 67 68 ... 137 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)