Rozcestí (68 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Rozcestí

Správci:enca, sashiko
Popis:Diskuze o Rozcestí... navazuje na A2
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Rozcestí vol. II
8. 11.0
9. 11.0
10. 11.3
11. 11.0
12. 11.0
13. 115
14. 11.0
15. 11.0
8 celkem
Nástěnka:
~ Aktuální téma na Rozcestí ~

Zobrazit / Skrýt Celou nástěnku

Situace č.1 - Skaliska (Elvis Preclík) - trosky a lodě, kamení
Situace č.2 - Oáza (Elvis Preclík) - písek, palmy, hadi, nedostatek vody
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík) - mlha, vysoký podrost, pozůstatky budov
Situace č.4 - Bažina (Miranda) - tmavé, zatuchlé, nepříjemné místo
Situace č.5 - Bitva (Miranda) - akční, bojově laděné, spousta možností pro zapojení se
Situace č.6 - Tábořiště (Apophis) - mýtina, mrtvolné ticho, skryté nebezpečí
Situace č.7 - Podzimní les (Saltzhornia) - spadané listí, tajemný pozorovatel, úkryt
Situace č.8 - Truhlice (Saltzhornia) - tajný nález, hádky, pokroucené stromy
Situace č.9 - Ztroskotání (Saltzhornia) - moře, tajemné místo, strach
Situace č.10 - Lesní ráj (Edwin3) - pohoda, klid, příjemné místo
Situace č.11 - Podzemí (Edwin3) - stísněný prostor, ozvěna, tajuplné zvuky
Situace č.12 - Hvozd (Mikymauz) - hustý, živý, hluboký les
Situace č.13 - Zlý hvozd (pochy) - nebezpečný a nepředvídatelný
Situace č.14 - Dům (Gran) - mnoho možností, duchové? přízraky?
Situace č.15 - Hrad (Gran) - slavnosti, šlechta, služebnictvo
Situace č.16 - Palouček (Elister) - požár, vítr, kouř
Situace č.17 - Hostinec (hater) - obsluha, stoly s jídlem a pítím
Situace č.18 - Strašidelný hrad (Saltzhornia) - světýlko ve tmě, skály, nebepzečí pádu
Situace č.19 - Zmrzlé údolí (Darth Solonus) - zima, mráz, stopy ve sněhu
Situace č.20 - Městečko (Drakan) - ulice bez lidí, ticho s divnými zvuky a obrazy
Situace č.21 - Krápníková jeskyně (inspirace od Janos9) - naoko tiché, ale přitom dobrodružstvím plné podzemní prostory
Situace č.22 - Červená lucerna (Drakan) - líbezné prostředí pro hrátky nejen po 22.hodině
Situace č.23 - Doupě (Niam & apophis) - pavouci na jakýkoliv způsob, nechutnosti
Situace č.24 - Oblehání města (Drakan) - bojově laděné, trosky již pobořených domů, strach o život
Situace č.25 - Démonická hora (Sharpe) - prach, láva, kouř, síra, vzdálený prales, blízký kráter
Situace č.26 - Cikáni (Belboh & apophis) - tábor, události z denního života
Situace č.27 - Bílá věž (Sharpe) - tajuplné neznámé místo, padající kameny, magie
Situace č.28 - Nový svět ~ maja (Nové kroniky)
Situace č.29 - Hory ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.30 - Městečko smrti ~ Tyky (Nové kroniky)
Situace č.31 - Vodní svět ~ Akylasia (Nové kroniky)
Situace č.32 - Alchymia ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.33 - Neznámá cesta ~ Metteny (Nové kroniky)
Situace č.34 - Horský průsmyk ~ Eugenio (Nové kroniky)
Situace č.35 - Vězení ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.36 - Magické zřídlo ~ Airril (Nové kroniky)
Situace č.37 - Noční hřbitov ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.38 - Souostroví na východě ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.39 - Jatka ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.40 - V nákladovém prostoru ~ Gran
Situace č.41 - Zákopové bojiště ~ Drakan
Situace č.42 - Okružní plavba ~ Drakan
Situace č.43 - Trh ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.44 - Chudinská čtvrť ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.45 - Mořské pobřeží ~ Bogina (Obnovené stezky)
Situace č.46 - Jízda vlakem ~ sebustyan (Nová trať)
Situace č.47 - U dvora ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.48 - Důl ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.49 - Aréna ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.50 - Virus Exitus N4-79 ~ Ragalt
Situace č.51 - Chemical Destruction ~ Ragalt
_______________________

Jedna kompletní situace na ukázku:
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík)
Mlha hustá jako smetana halí podmáčenou rovinatou krajinu pod svůj plášť. Tráva je zde místy tak vysoká, že dosahuje až k ramenům statných bojovníků. Mnohdy v sobě však ukrývá nebezpečí v podobě močálů a bažin. Teď však stojíte na sušším místě, kde podrost nedosahuje takové výšky. Před vámi je zhroucená kamenná stavba. Pravděpodobně se kdysi jednalo o rozlehlý statek. Teď po něm zbyl jen stín minulosti. Jaká tajemství asi skrývá?

Podsituace:
1) Poklidnou oblohu rozčísl znenadání blesk. Burácivé dunění hromu se rozhléhá všude kolem.
2) Mezi rozvalinami se mihlo světélko. A další. Mohou za to unavené oči nebo tu vážně mají bludičky svůj ples? Plamínky vás lákají dál od cesty.
3) V nedaleké křovině se ozval krátký šelest, o kousek dál začvachtalo bahno. Něco obchází kolem a nechce to být viděno.
4) Z těžkých mraků spadly první kapky. Zatažené nebe hrozilo pořádným lijákem, ale déšť jen lehce pokropil trávu. Slunce se probojovalo skrz oblaka a pohladilo zemi, z které jak na povel vyrašily fialové houbičky, jedna vedle druhé. Krůpěje vody na stéblech trávy se vypařují a zvedá se další vlna mlhy.
5) Cáry mlhy se převalují z místa na místo. Proplouvají skrz zbytky zdí ignorujíc jejich přítomnost. Tiché, průhledné obrysy připomínají děti, dospělé i zvířata. Jako by ten starý statek stále ještě žil.
6) Ozvalo se zařehtání. Několik kroků od vás stojí statný vraník. Ještě jedno zaržání, vzepjal se a odplul do mlhy. Nezůstaly po něm žádné stopy.
__________________________________________

zobrazit/skrýt


Nové Situace: Kompletní výpis nových situací - je to jako extra webová stránka, protože na nástěnku se to již nevešlo ;-)

Aktuální témata:

1. Nové Situace:

Prokažte své schopnosti a sepište Situaci do Rozcestí.

Podmínky pro texty:
- Fantasy, Sci-fi
- Situace musí být originální (ne příliš podobná či odvozená z již existujících - seznam na nástěnce diskuze)
- Situace je volná, hráči musí mít možnost kdykoliv přijít a odejít
- Situace je naoko nenásilná, dokud do ní někdo (aktivní postava) nedodá akci obsahující násilí
- Situace navozuje několik možných zápletek (zajímavě volená slova v popisu, která zaujmou)
- Situace do Rozcestí nemusí obsahovat podsituace.
- Podsituace na sebe nenavazují (systém je v náhodném pořadí vybírá a vypisuje)
- Podsituace jsou kratší, zajímavé, rozšiřují možnosti interakce hráčů s prostředím či mezi sebou navzájem
- Pečlivosti a obsáhlý, barvitý jazyk jsou velmi vítány
___________________________________________

Snažte se! Ukažte, co ve vás je! Situace s podsituacemi (odřádkování s očíšlováním) posílejte sem do diskuze Rozcestí, nebo správcům fóra. Kdokoliv bude jakkoli opisovat, bude z výběru vyloučen do dalšího kola. Tedy kdo dříve začne, ten má více možností pro originalitu.
______________________________________

Chystané změny v Rozcestí: zobrazit/skrýt


  • tříměsíční sezóny + daná privilegia pro jejich vítěze (psaní za Vypravěče, možnost vstupu do Rozcestí i přes plnou místnost)
  • změna počtu XP na danou úroveň + o jednu úroveň navíc
  • zobrazení VŠECH nasbíraných XP na Rozcestí na profilu uživatele
  • prodloužení času neaktivity
  • možnost vejít do místnosti pouze jako divák
  • možnost šeptání více než dvou lidí
  • kostky (k% a k6)

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 66 67 68 69 70 71 72 ... 137 ⇒|

Python - 14. července 2011 21:23
Python

sashiko 14. července 2011 20:47
Deprese jsou pro bohatý :)

Mno, chtěl jsem jen poradit :) Btw, když si troufáš na post správce, budeš asi excelentní hráč :) Nezahrajem někdy?
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

sashiko - 14. července 2011 20:47
sashiko

Python 14. července 2011 19:14

Já nejsem bavič, ale spíš depresivka a když se o vtip pokusím, tak ho chápu stejně jen já :-)
Stará budu teprve tehdy, až nedostanu muže, po němž zatoužím.

Python - 14. července 2011 19:14
Python

sashiko 14. července 2011 16:34
Musíš být sebevědomější :)

Nějak takhle:

Zdárek správcové. I když poslední dobou vídám na rozku mnohem častěji hlášku do místnosti vstoupil správce ten-a-ten, stejně si myslím, že v mé osobě by do řad správců přišla neocenitelná posila. Koneckonců, jsem dobrý hráč, kterého mají všichni rádi, všichni mě stoprocentně respektují a navíc umím trik se špičatým kloboukem. Zprávu o přijetí očekávám do konce týdne. Díky

Když to podáš takhle, výsledek bude stejný, ale mnohem víc pobavíš ;)
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Assassins - 14. července 2011 18:02
Assassins

sashiko 14. července 2011 16:34
Lenže oni na rozcestí nebudú chýbať len správcovia. Tam totiž budú chýbať aj ľudia-.-
I´ll Chuck you!

sashiko - 14. července 2011 16:34
sashiko

ahoj tak dobře odhodlal jsem se vzhledem k tomu, že tohle nejde obejít je mi nesmírně trapné se takhle vnucovat :-( ale za zkoušku nic nedám a tak nějak počítám s následným odmítnutím, ale tak nějak mě napadlo, že když jsou prázdniny tak spoustu správců nebude mít čas atd, a vím nebude to jednoduchý a asi nejsem ta správná osoba , ale kdyby chyběl správce tak bych to brala :-)
Stará budu teprve tehdy, až nedostanu muže, po němž zatoužím.

Tom Drom - 12. července 2011 09:03
Tom Drom

//Ok.
Nejprve bylo slovo....Pak byl on..... Jen stín a prach.....

Python - 11. července 2011 16:50
Python

//Tuhle detektivní práci bych si ušetřil. Jednoznačně to byl zásah do vůle/činů jiného hráče. Nic víc není podstatné.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

pavel - 11. července 2011 16:32
pavel

// Ještě by jste měli řešit co to bylo za svah - z některých se člověk nezačne ukálet a u jiných má problém zastavit pohyb směrem dolů xD
Slova jsou jen prázdné skořápky.

Tom Drom - 10. července 2011 21:37
Tom Drom

no já vím no. hele. A´t napíšu do jakýkoliv diskuze tak ty tu jsi :D
Nejprve bylo slovo....Pak byl on..... Jen stín a prach.....

Python - 10. července 2011 21:34
Python

No, chce to občas trochu zmorfovat, aby to nerušilo stylistiku.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Tom Drom - 10. července 2011 21:32
Tom Drom

Naštval se. přišel k němu "strčil ho a?" To by bylo celý :D
Nejprve bylo slovo....Pak byl on..... Jen stín a prach.....

Python - 10. července 2011 21:30
Python

Tom Drom 10. července 2011 21:27
Uhneš :) Ať žijou nadlidi...
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Tom Drom - 10. července 2011 21:27
Tom Drom

Python 10. července 2011 21:13

To bych měl příspěvek o dvou slovech :D
Nejprve bylo slovo....Pak byl on..... Jen stín a prach.....

Python - 10. července 2011 21:13
Python

Elegantní řešení je používat "akční tečky"

Jako například: "Namířil mu na hlavu a stiskl spoušť. Kulka opustila hlaveň a..."

Do ničí vůle to zjevně nezasahuje.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Tom Drom - 10. července 2011 18:59
Tom Drom

Chiisai 10. července 2011 18:52
Hmmmm. Moc ne :D
Nejprve bylo slovo....Pak byl on..... Jen stín a prach.....

Chiisai - 10. července 2011 18:52
Chiisai

Tom Drom 10. července 2011 18:49
Tak od toho jsou Správci, aby posoudili, co je jen "přestupek" či spíše neuvědomělé PG (zjevně tvůj případ) a co je úmyslné porušování zásad ORP. Chápem? ;-)

Tom Drom - 10. července 2011 18:49
Tom Drom

Hmmm. Hrál jsem s jedním človíčkem kterému byl pak odebbrán XP. On se pak rozzlobil na Darwina že ho měl sebrat tím pádem i mě. protože "jsem ho strčil a kutálel se."
Nejprve bylo slovo....Pak byl on..... Jen stín a prach.....

Chiisai - 10. července 2011 18:45
Chiisai

Tom Drom 10. července 2011 18:44
No to samozřejmě taky. ;-)

Tom Drom - 10. července 2011 18:44
Tom Drom

PG myslel jsem že PG Je něco jako když ze sebe člověk udělá supermanna.
Nejprve bylo slovo....Pak byl on..... Jen stín a prach.....

Chiisai - 10. července 2011 18:43
Chiisai

Tom Drom 10. července 2011 17:40
Power Gaming je ve chvíli, kdy tvoje postava zasahuje do vůlí/ činností jiných postav. Takže v tomto konkrétním případě ano, PG to je. Ne nějak hrozivý, ale principielně ano. ;-)

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 66 67 68 69 70 71 72 ... 137 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)