Rozcestí (65 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Rozcestí

Správci:enca, sashiko
Popis:Diskuze o Rozcestí... navazuje na A2
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Rozcestí vol. II
8. 11.0
9. 11.0
10. 11.3
11. 11.0
12. 11.0
13. 115
14. 11.0
15. 11.0
8 celkem
Nástěnka:
~ Aktuální téma na Rozcestí ~

Zobrazit / Skrýt Celou nástěnku

Situace č.1 - Skaliska (Elvis Preclík) - trosky a lodě, kamení
Situace č.2 - Oáza (Elvis Preclík) - písek, palmy, hadi, nedostatek vody
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík) - mlha, vysoký podrost, pozůstatky budov
Situace č.4 - Bažina (Miranda) - tmavé, zatuchlé, nepříjemné místo
Situace č.5 - Bitva (Miranda) - akční, bojově laděné, spousta možností pro zapojení se
Situace č.6 - Tábořiště (Apophis) - mýtina, mrtvolné ticho, skryté nebezpečí
Situace č.7 - Podzimní les (Saltzhornia) - spadané listí, tajemný pozorovatel, úkryt
Situace č.8 - Truhlice (Saltzhornia) - tajný nález, hádky, pokroucené stromy
Situace č.9 - Ztroskotání (Saltzhornia) - moře, tajemné místo, strach
Situace č.10 - Lesní ráj (Edwin3) - pohoda, klid, příjemné místo
Situace č.11 - Podzemí (Edwin3) - stísněný prostor, ozvěna, tajuplné zvuky
Situace č.12 - Hvozd (Mikymauz) - hustý, živý, hluboký les
Situace č.13 - Zlý hvozd (pochy) - nebezpečný a nepředvídatelný
Situace č.14 - Dům (Gran) - mnoho možností, duchové? přízraky?
Situace č.15 - Hrad (Gran) - slavnosti, šlechta, služebnictvo
Situace č.16 - Palouček (Elister) - požár, vítr, kouř
Situace č.17 - Hostinec (hater) - obsluha, stoly s jídlem a pítím
Situace č.18 - Strašidelný hrad (Saltzhornia) - světýlko ve tmě, skály, nebepzečí pádu
Situace č.19 - Zmrzlé údolí (Darth Solonus) - zima, mráz, stopy ve sněhu
Situace č.20 - Městečko (Drakan) - ulice bez lidí, ticho s divnými zvuky a obrazy
Situace č.21 - Krápníková jeskyně (inspirace od Janos9) - naoko tiché, ale přitom dobrodružstvím plné podzemní prostory
Situace č.22 - Červená lucerna (Drakan) - líbezné prostředí pro hrátky nejen po 22.hodině
Situace č.23 - Doupě (Niam & apophis) - pavouci na jakýkoliv způsob, nechutnosti
Situace č.24 - Oblehání města (Drakan) - bojově laděné, trosky již pobořených domů, strach o život
Situace č.25 - Démonická hora (Sharpe) - prach, láva, kouř, síra, vzdálený prales, blízký kráter
Situace č.26 - Cikáni (Belboh & apophis) - tábor, události z denního života
Situace č.27 - Bílá věž (Sharpe) - tajuplné neznámé místo, padající kameny, magie
Situace č.28 - Nový svět ~ maja (Nové kroniky)
Situace č.29 - Hory ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.30 - Městečko smrti ~ Tyky (Nové kroniky)
Situace č.31 - Vodní svět ~ Akylasia (Nové kroniky)
Situace č.32 - Alchymia ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.33 - Neznámá cesta ~ Metteny (Nové kroniky)
Situace č.34 - Horský průsmyk ~ Eugenio (Nové kroniky)
Situace č.35 - Vězení ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.36 - Magické zřídlo ~ Airril (Nové kroniky)
Situace č.37 - Noční hřbitov ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.38 - Souostroví na východě ~ Fighter (Nové kroniky)
Situace č.39 - Jatka ~ pavel (Nové kroniky)
Situace č.40 - V nákladovém prostoru ~ Gran
Situace č.41 - Zákopové bojiště ~ Drakan
Situace č.42 - Okružní plavba ~ Drakan
Situace č.43 - Trh ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.44 - Chudinská čtvrť ~ pavel (Obnovené stezky)
Situace č.45 - Mořské pobřeží ~ Bogina (Obnovené stezky)
Situace č.46 - Jízda vlakem ~ sebustyan (Nová trať)
Situace č.47 - U dvora ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.48 - Důl ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.49 - Aréna ~ Diuk (Nové kroniky)
Situace č.50 - Virus Exitus N4-79 ~ Ragalt
Situace č.51 - Chemical Destruction ~ Ragalt
_______________________

Jedna kompletní situace na ukázku:
Situace č.3 - Blata (Elvis Preclík)
Mlha hustá jako smetana halí podmáčenou rovinatou krajinu pod svůj plášť. Tráva je zde místy tak vysoká, že dosahuje až k ramenům statných bojovníků. Mnohdy v sobě však ukrývá nebezpečí v podobě močálů a bažin. Teď však stojíte na sušším místě, kde podrost nedosahuje takové výšky. Před vámi je zhroucená kamenná stavba. Pravděpodobně se kdysi jednalo o rozlehlý statek. Teď po něm zbyl jen stín minulosti. Jaká tajemství asi skrývá?

Podsituace:
1) Poklidnou oblohu rozčísl znenadání blesk. Burácivé dunění hromu se rozhléhá všude kolem.
2) Mezi rozvalinami se mihlo světélko. A další. Mohou za to unavené oči nebo tu vážně mají bludičky svůj ples? Plamínky vás lákají dál od cesty.
3) V nedaleké křovině se ozval krátký šelest, o kousek dál začvachtalo bahno. Něco obchází kolem a nechce to být viděno.
4) Z těžkých mraků spadly první kapky. Zatažené nebe hrozilo pořádným lijákem, ale déšť jen lehce pokropil trávu. Slunce se probojovalo skrz oblaka a pohladilo zemi, z které jak na povel vyrašily fialové houbičky, jedna vedle druhé. Krůpěje vody na stéblech trávy se vypařují a zvedá se další vlna mlhy.
5) Cáry mlhy se převalují z místa na místo. Proplouvají skrz zbytky zdí ignorujíc jejich přítomnost. Tiché, průhledné obrysy připomínají děti, dospělé i zvířata. Jako by ten starý statek stále ještě žil.
6) Ozvalo se zařehtání. Několik kroků od vás stojí statný vraník. Ještě jedno zaržání, vzepjal se a odplul do mlhy. Nezůstaly po něm žádné stopy.
__________________________________________

zobrazit/skrýt


Nové Situace: Kompletní výpis nových situací - je to jako extra webová stránka, protože na nástěnku se to již nevešlo ;-)

Aktuální témata:

1. Nové Situace:

Prokažte své schopnosti a sepište Situaci do Rozcestí.

Podmínky pro texty:
- Fantasy, Sci-fi
- Situace musí být originální (ne příliš podobná či odvozená z již existujících - seznam na nástěnce diskuze)
- Situace je volná, hráči musí mít možnost kdykoliv přijít a odejít
- Situace je naoko nenásilná, dokud do ní někdo (aktivní postava) nedodá akci obsahující násilí
- Situace navozuje několik možných zápletek (zajímavě volená slova v popisu, která zaujmou)
- Situace do Rozcestí nemusí obsahovat podsituace.
- Podsituace na sebe nenavazují (systém je v náhodném pořadí vybírá a vypisuje)
- Podsituace jsou kratší, zajímavé, rozšiřují možnosti interakce hráčů s prostředím či mezi sebou navzájem
- Pečlivosti a obsáhlý, barvitý jazyk jsou velmi vítány
___________________________________________

Snažte se! Ukažte, co ve vás je! Situace s podsituacemi (odřádkování s očíšlováním) posílejte sem do diskuze Rozcestí, nebo správcům fóra. Kdokoliv bude jakkoli opisovat, bude z výběru vyloučen do dalšího kola. Tedy kdo dříve začne, ten má více možností pro originalitu.
______________________________________

Chystané změny v Rozcestí: zobrazit/skrýt


  • tříměsíční sezóny + daná privilegia pro jejich vítěze (psaní za Vypravěče, možnost vstupu do Rozcestí i přes plnou místnost)
  • změna počtu XP na danou úroveň + o jednu úroveň navíc
  • zobrazení VŠECH nasbíraných XP na Rozcestí na profilu uživatele
  • prodloužení času neaktivity
  • možnost vejít do místnosti pouze jako divák
  • možnost šeptání více než dvou lidí
  • kostky (k% a k6)

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 63 64 65 66 67 68 69 ... 137 ⇒|

Derek - 17. července 2011 16:12
Derek

Torreador 17. července 2011 16:03
Star Wars nepatří do sci-fi kategorie? :D

Naruto je sám o sobě zvláštní, vzpomínám si na fantasy hru, kde se objevila postava jakéhosi zcela neznámého bojovníka jménem Gaara, jsem si jistý, že to nikomu nic neříká.

Dělal hlouposti, tak jsem mu tam seslal déšť a udělal mu z písku blátíčko. Přijal to, přizpůsobil se, pokračoval ve hře a náhle vypadal jen jako podivný bojový kouzelník vládnoucí písku.

Ve zkratce, když to hráči zvládnou, at si to klidně střihnou. Jakmile někoho takového uvidíte a dáte mu echo, bud si bude myslet, že je mistr světa a bude problémový, nebo se prostě bude jen bavit a hrát.

Sám jsem si jednou pro srandu střihnul postavu z FF. Hráči zareagovali docela pobaveně, ale nijak to neřešili. Tedy tam má postava se svou snahou o komunikac v jazyce, kterému naprosto nerozuměl na tom byla spíše hůř, než lépe. Vše je o tom jak se to podá.
http://www.youtube.com/watch?v=HUjWH1wmL-M&feature=related-----------------------------http://www.youtube.com/watch?v=iTv9UWSpxQY&feature=related

Torreador - 17. července 2011 16:08
Torreador

A že jsem tak smělej ten novej systém kolem kterýho bylo takový haló padnul?
Id agas, ut sis felix, non ut videaris.

Torreador - 17. července 2011 16:03
Torreador

Chtít se stát správcem, protože na Rozcestí hrají narutovci je jako chtít se stát komunistou, protože Hitler byl fašista.

A Naruto je btw fantasy... lidi co to sledujou, tak musí vědět, že celý kontinent na kterém se nachází a je tam v mapách neexistuje... lidi to s naším světem zaměňují maximálně kvůli tomu, že tam vídávají elektrický dráty a podobný věci.

Stěžovat si na to, že Naruto není pure fantasy je stejná kravina jako pasovat Star Wars na Sci-fi.
Id agas, ut sis felix, non ut videaris.

Python - 17. července 2011 15:56
Python

AskadrinSidlong 17. července 2011 15:48
A mě se zase zdá, že oproti dobám, kdy byl správce na rozcestí stejně častým jevem jako Haleyova kometa je to dnes lepší. Správci jsou povětšinou v pohodě, nedokázal bych říct nick žádného, kterému bych mohl něco vytknout. Že se nechovají jako stroje a mají sympatie k lidem je sice neodpustitelné, ale s ohledem na to, že algorytmy pro přidělování XP a banování na základě analýzy odeslaných textů by byla asi dost na dlouho, jiný způsob neexistuje a tím pádem to má cenu řešit asi stejně jako smrt :)
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

AskadrinSidlong - 17. července 2011 15:48
AskadrinSidlong

Gah...divím se že jsem to dočetl... dokonce jsem ztratil slova abych se k tomu vyjádřil...

Chudák Sak chtěl jenom pdotnout že správce rozcestí má dneska pomalu každej druhej. A dává to smysl. Mají ho ti co tam vysedávají dvacet hodin deně a proto to vypada spíš jako na sjězdu "mocnářů" než v Chat roomu. Mě to taky přijdew dost divný a zbytečný aby jich bylo tolik když stačí jeden z nich...jsou tam přece POŘÁD! No a vy z něj hned uděláte nedorostlýho revolucionáře...
Ten kdo dokáže žít život, s vědomím vlastní průměrností a faktem že není zvláštní, je Hrdina... (I'll Chuck you!)

Python - 17. července 2011 13:44
Python

No, Naruta mám rád, protože co se mu nedá upřít je, že má prokucený příběh. Nakonec, stvořili to japonci a ti mají nejlepší příběhy ze všech.

Ale je pravda, že když se mezi barbara v kůži, trpaslíka s vousem a bojovníka v kroužkovce postaví maník s klasickým japanime viewem, je to...trochu divné.

Ne že bych neměl rád míchání stylů, koneckonců takový shadowrun je taky kombinace množství různorodých elementů, ale tyhle kombinace se musí přesně odvážit, jedna po druhé, smísit, ochutnat a pokud v chuti něco jen trochu skřípe, je třeba té či oné složky ubrat a tak dále, dokud není celek přesně vyvážený.

Co se týče Urilis 17. července 2011 13:04, napiš do poštolky a někdy můžem dát nejčistčí fantasy. Mě bude jen potěšením :)

A putna, pokud se nepletu, je staré označení pro nádobu s jedním uchem.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Fenda - 17. července 2011 13:22
Fenda

aj ta krajta nevědomá

Eugenio - 17. července 2011 13:21
Eugenio

co je to putna?:)
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Fenda - 17. července 2011 13:15
Fenda

Urilis 17. července 2011 13:14
aha, škoda :)

Urilis - 17. července 2011 13:14
Urilis

Fenda 17. července 2011 13:13
Nene, s tím, že by to všichni nechtěli.
Chytří lidé používají Google a nevolí komunisty

Fenda - 17. července 2011 13:13
Fenda

Urilis 17. července 2011 13:11
s tím že je mi to putna? Skvělé :)

Urilis - 17. července 2011 13:11
Urilis

Fenda 17. července 2011 13:08
S tím se počítá...
Chytří lidé používají Google a nevolí komunisty

Fenda - 17. července 2011 13:08
Fenda

Urilis 17. července 2011 13:04
Tak že bys to rád ty ještě neznamená, že by to chtěli všichni :)
Ale tak mě je to putna, vzkřísívávejte si, co jen je libo :)

Urilis - 17. července 2011 13:04
Urilis

Saltzhornia 17. července 2011 12:17
Neříkám, že je to špatné, pouze mi nesedí styl.
Jen mi příjde, že poslední dobou je to furt to samé dokola.Rád bych vkřísil kořeny a nadhodil na rozcestí classic fantasy styl: Tolkien, Howard atd.
Chytří lidé používají Google a nevolí komunisty

Saltzhornia - 17. července 2011 12:17
Saltzhornia

Urilis 17. července 2011 09:09
Proč? Divně vypadá? No je cizinec, ostatně elf nebo kroll taky nemají normální vzhled. A že kouzlí pomocí pečetí? Není jedno jak kouzlo vyvoláš?
I pád na hubu je pohybem vpřed...

Urilis - 17. července 2011 09:09
Urilis

Python 17. července 2011 00:44
Když se na rozcestí sejde dobrá parta a dá se taková klasika jako je např. les nebo hostinec tak to Narutomani celkem kazí...

Respektive:Naprosto se mezi barbarského válečníka, nějakou tu čarodějku a pro mě za mě upíra, Naruto vobeč nehodí.
Chytří lidé používají Google a nevolí komunisty

Python - 17. července 2011 00:44
Python

Naruta bych nechal ít. Svět není jen o fantasy,, v současnosti se dělí na fantasy, scifi a narutá ;)
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Urilis - 16. července 2011 21:13
Urilis

Rád bych kandidoval na post správce rozcestí.
Proč ? Rád bych si to zakusil a naučil ty věčné Naruťáky něco pure fantasy...

Děkuju za vyslyšení správní rado...
Chytří lidé používají Google a nevolí komunisty

Python - 16. července 2011 11:20
Python

Buri the Great 15. července 2011 23:21
Tohle jsou věci, které nehodlám vytahovat na světlo. Navíc, pochybuji o nezkreslenosti a nezaujatosti odpovědí.

Ale zvědavost je silná, třeba se jednou zeptám :)
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

apophis - 16. července 2011 10:34
apophis

Sakutzik 16. července 2011 10:01

navrhni tedy, namísto jen plkání nad nevhodností aktuálního způsobu "přidělování práv Správcům Rozcestí", jiný (a lepší) způsob vybírání vhodných kandidátů a lidí.

1) aby mohl uživatel přijít sám o sobě a požádat o tento post
2) aby mohl uživatele představit jiný Správce Rozcestí, třeba že se s dotyčným o Správcovství bavili
3) aby mohl uživatele představit a navrhnout Admin chatu
4) aby mohl uživatele představit uživatel Aragornu

Vzniklo tady takové malé rozdělení uživatelů, kastování. Ale ono je způsobené hlavně možností náhledu a psaní do určitých diskuzí, kde se třeba mimojiné řeší to, kam dál bude Rozcestí směřovat.

Aktuální způsob je, že pro to, aby prošel nový kandidát na Rozcestí, potřebuje 2 pozitivní hlasy Admina (jakéhokoliv, a pokud se stará o chat, tím lépe) a 2 pozitivní hlasy Správců Rozcestí.
Zvolen byl tenhle způsob právě z důvodů, aby dotyčný buď již věděl, co taková práce Správce obnáší, komunikoval se stávajícími členy, bylo o něm nějaké to povědomí v komunitě, uměl hrát, uměl s lidmi jednat, uměl... bla bla bla. To, co Správce Rozcestí má umět a dělat.

Občas se i stalo, že lidé napsali: "Neznám jej, nevyjadřuji se proto pro ani proti". A naopak kolikrát se ozval nějaký ten Správce, protože zjistil, že jeho známý se hlásí do funkce, aniž by jej napadlo, že by to právě onen nový žadatel mohl kdy chtít dělat. Náhody se stávají.

Teď byl tenhle systém malinko narušený tím, že Správci nebyli. Jenže už zase jich je přijatelný počet k tomu, aby fungovali jako jakási dozorčí rada nad Rozcestím = Správci Rozcestí.

Vymysli lepší variantu a obhaj ji.
Jsem obludný fantazák, jenž z temnoty svého doupěte leze kam se mu zachce a kdy se mu zachce.

Vypisuje se 20 z celkem 2723 příspěvků|⇐ 1 ... 63 64 65 66 67 68 69 ... 137 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)