Smysl života (29 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Smysl života

Správci:Krestar, Krow
Popis:Má život smysl?Je to jen pár let prožitých....
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Studujete či již pracujete?
ZŠ nebo víceleté gymnázium3
Sš- gymnazium-9
SOŠ3
Ducodce0
Flakač9
Zaměstnání5
29 celkem
Nástěnka:
Smysl života. Co víc psát:-)Nechte vést ruce myšlenkami a pište to co se vám právě honí v hlavě, jsme zvědaví na výsledek....

S pozdravem Krestar a Krow

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2518 příspěvků|⇐ 1 ... 27 28 29 30 31 32 33 ... 126 ⇒|

TheDave - 11. srpna 2008 17:25
TheDave

Tak vážně mě vytáčí dementní nářky ve stylu "moje existence nikam nesměřuje, nemám žádný životní smysl, béé..." Co vy víte o existenci nebo o jejím smyslu? Víte kulový a dokážete o tom jen bezpředmětně fňukat místo toho, abyste s tím něco dělali.
"Každej si holt dělá tu anarchii po svým." - Charlie

Darth jofry - 11. srpna 2008 17:21
Darth jofry

TheDave 11. srpna 2008 17:04
*tlesk tlesk* Děkuji za upřímnost a rozhřešení
Útočná puška Kalašnikov se skládá ze čtyř částí. Jsou to tyto tři: pažba a hlaveň. Pažba nemusí být vždy přítomna.

Systy - 11. srpna 2008 17:09
Systy

Mě vážně fascinuje, jak Dejv všechno všem řekne přímo narovinu... :)
"Peníze jsou sekera, která rozetne i dobrá přátelství." Malajské přísloví

TheDave - 11. srpna 2008 17:04
TheDave

Ano, je to jedno, protože takovým slabochem se nikdo nebude zabývat. Tvůj neuvěřitelně otravný, vykonstruovaný rádoby fatalismus je vážně nechutný. A ke všemu plácáš pitomosti. Já se tebou nehodlám zdržovat, doufej, že někdy někdo bude.
"Každej si holt dělá tu anarchii po svým." - Charlie

Darth jofry - 11. srpna 2008 16:46
Darth jofry

TheDave 11. srpna 2008 01:14
Problém je, že tím, že nevím smysl života, tak se ani správným směrem za štěstím a spokojeností ubírat nemůžu, ale to je asi jedno.
Útočná puška Kalašnikov se skládá ze čtyř částí. Jsou to tyto tři: pažba a hlaveň. Pažba nemusí být vždy přítomna.

TheDave - 11. srpna 2008 01:14
TheDave

Drtivá většina z vás nemůže změnit nic velkého. Ale můžete měnit malé věci...na sobě...na druhých...a třeba se postupně dopracovat ke štěstí nebo spokojenosti. Je vám to snad málo?
"Každej si holt dělá tu anarchii po svým." - Charlie

Írime - 11. srpna 2008 00:12
Írime

Já měla na mysli nesmyslnost své existence a počínání, když to nikam nesměřuje..
Metronom je můj kamarád! Jupí! :)

Darth jofry - 10. srpna 2008 14:59
Darth jofry

Mc Dair 9. srpna 2008 18:27
v mém případě myslým nesmyslnost mně. vše okolo smysl dává, a to mně asi štve nejvíc :P
Útočná puška Kalašnikov se skládá ze čtyř částí. Jsou to tyto tři: pažba a hlaveň. Pažba nemusí být vždy přítomna.

Mc Dair - 9. srpna 2008 19:24
Mc Dair

Annox 9. srpna 2008 18:36
vidím, že jsi dospěl také ke stejnému zjištění:-))
Ano klid to je to co je důležité a nic nad něj není. A jestli by měl být klid vykoupen tím, že bude člověk sám, hold vše má svoji cenu. Hlavně, že bude šťasten a spokojen.
A kde hodláš kupovat pozemek:-)) Kolik hodláš do něj investovat:-D a jak myslí, že ti to dlouho ještě bude trvat;)

Annox - 9. srpna 2008 18:36
Annox

Mc Dair 9. srpna 2008 18:27
Ano, byl jsem to já.

A když řeknu, že jsem byl už skoro u dveří, tak mě přemluvilo tolik lidí a... taky dost vyhrožovalo. Njn, to je tím, že jsme ve "Společnosti" takže teď to vidím tak, že si budu kupovat někde pozemek na samotě a mám v plánu postavit srub. klid jako klid.

Takže smysl života? Klid? Hmm... zajímavá tenze. že?
Moderní realista uznává pouze pesimistický optimismus.

Mc Dair - 9. srpna 2008 18:27
Mc Dair

Annox 9. srpna 2008 16:09
Zdravím, teď nevím jestli se pletu, ale byl jsi to ty kdo na začátku roku měl v plánu odejít od lidí a zamířit do kláštera?
Jestli se pletu tak odpousť za nedopatření, ale pokud ne tož se chci zeptat jak to dopadlo, jak jsi pokročil a kdy hodláš odejít.

Jinak teď abych něco uvedl k novému tématu. Smysl života je dobré když ho každý má, ale bohužel je u většiny tak mizerný a ubohý, že to často nestojí ani za řeč, ale je lepší než nemít žádný. Jinak nikomu není bráněno aby šel za svým smyslem života, svými cíly, jen to chce se odhodlat a vyrazit. Stát si pevně za svým a nebrat ohled na lidi kolem sebe, neboť to josu většinou ti co to vždy myslí s vámi "dobře", ale přitom když se člověk podívá na ně hloubějí tak vidí právě tu ubohost a zjišťuje, že oni sami neměli žádný smysl ve svém životě a jen naplnili co se od nich žádalo aby zapadli do systému kolem.

Dále zde padlo slovo "nesmyslnost" chci se teda zeptat co tím myslíte. Jakou nesmyslnost uvádíte, poučte mě, povězte. Myslíte nesmyslnost své existence a nebo světa a lidí kolem sebe?

Annox - 9. srpna 2008 16:09
Annox

Můj smysl života?

Porazit kapitalisticko-komunistický systém a nastolit Atoritatvní Technokracii vedenou mnou.
Moderní realista uznává pouze pesimistický optimismus.

Darth jofry - 9. srpna 2008 13:10
Darth jofry

tak u mně je jen ten první :P
Útočná puška Kalašnikov se skládá ze čtyř částí. Jsou to tyto tři: pažba a hlaveň. Pažba nemusí být vždy přítomna.

Írime - 8. srpna 2008 20:40
Írime

Myslím, že málokdo má jen jeden smysl života. Ale spousta lidí má nějaké hlavní zaměření, cestu, kam se ubírat.. :) U mě se to tak divně střídá - buď mám pocit nesmyslnosti a bezútěšnosti nebo nadšení a euforie. :)
Metronom je můj kamarád! Jupí! :)

Darth jofry - 7. srpna 2008 19:36
Darth jofry

smysl života? tak ten jsem buď ještě nenalez, nebo už jsem ho stihl ztratit, obecně z toho vyplývá, že ho nemám, pěkně mně to štve, poněvadž pro smysl života se žije, a když život nemá smysl... co pak s ním :P dlooouho nad tím přemýšlím už asi 3 roky a asi nic nevykoumám, přemýšlel jsem opravdu nad vším, a vyšlo mi, že až na ¨2 - 3 věci vše v mém životě postrádá smysl a tudíž je to na prd!

Amen

Omlouvám se, že jsem vás donutil přečíst takovou haldu kravin vypuzených nicotnou existencí jako já, ale tak to holt vidím, smůla, čáwes
Darth jofry :P
Útočná puška Kalašnikov se skládá ze čtyř částí. Jsou to tyto tři: pažba a hlaveň. Pažba nemusí být vždy přítomna.

Annox - 3. srpna 2008 12:11
Annox

Oktavius 2. srpna 2008 18:23
Na... hmm... levnější rohlíky?
Moderní realista uznává pouze pesimistický optimismus.

Oktavius - 2. srpna 2008 18:23
Oktavius

Na novou anketu nemohu odpovědět....
Já bych řekl toto..
Na co potřebuji smysl života?
<< I´m Cylon No. 1 >> Dum spiro, spero

Krestar - 9. července 2008 08:01
Krestar

TO dekujeme...:) uzivame si to...

Na to po smrti mam stejny nazor jako Dave. Nejsem verici a radeji uvazuji v mezich vedy nebo racionality a tak si myslim z po smrti je konec. Ten pocit nedokážu dobře popsat. Možná, že tak jako když jdete spát. Usnete a probudíte se ráno, často tak ž enemáte potuchy co se v noci dělo. Jenže smrt bude bez snů bez raního probuzení, prostě nic, ale o tom zase vědět nebudete...

Prost muj nazor je ze tma ticho nic a ja o tom nevim:)
Fakt nepřestanou existovat když je ignorujeme

TheDave - 6. července 2008 18:30
TheDave

Po smrti už nic není. Naše já, ego, superego a všechno to, co si právě teď uvědomuje sebe sama, svět kolem a vynáší o tom soudy, to vše lze zredukovat na prostou biologii, stejně jako lásku, strach a podobně. Takže když zemře tělo a poslední elektromagnetický impulz v mozku se vytratí do ztracena, je konec.

Po dlouhé době jsem se sem podíval, a vida. Pořád ještě nevíte kudy kam. Užijte si to.
"Každej si holt dělá tu anarchii po svým." - Charlie

Kalasinder - 6. července 2008 00:05
Kalasinder

mám nápad, smysl života jsme už ukončili, tak mě napadlo dobré téma. Co se děje s naším duchem po smrti??? Máme vůbec ducha? a nezahyne společně s jeho schránkou???

Vypisuje se 20 z celkem 2518 příspěvků|⇐ 1 ... 27 28 29 30 31 32 33 ... 126 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)