Smysl života (26 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Smysl života

Správci:Krestar, Krow
Popis:Má život smysl?Je to jen pár let prožitých....
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Studujete či již pracujete?
ZŠ nebo víceleté gymnázium3
Sš- gymnazium-9
SOŠ3
Ducodce0
Flakač9
Zaměstnání5
29 celkem
Nástěnka:
Smysl života. Co víc psát:-)Nechte vést ruce myšlenkami a pište to co se vám právě honí v hlavě, jsme zvědaví na výsledek....

S pozdravem Krestar a Krow

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2518 příspěvků|⇐ 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 ... 126 ⇒|

Darth jofry - 30. září 2008 20:57
Darth jofry

TheDave 30. září 2008 20:53
Pravda, jediné co říct...Zajímavá a z veliké části (Né-li zcela) pravdivá úvaha. Ale na to si musí každý udělat obrázek sám.
Útočná puška Kalašnikov se skládá ze čtyř částí. Jsou to tyto tři: pažba a hlaveň. Pažba nemusí být vždy přítomna.

TheDave - 30. září 2008 20:53
TheDave

Nikoliv lidské city obecně, pouze lásku a romantiku. Nevím, jak jsi na tom s milostným životem, takže si nejsem jist, jaké příklady by byly nejvhodnější...pokud někoho máš, neznamená to ani v nejmenším, že bys nechtěl někoho dalšího. A dalšího. A spoustu dalších. Protože sameček je od přírody naprogramován, aby rozesel své semeno do co největšího počtu samiček. Časem ho evoluce vybavuje čím dál rafinovanějšímu postupy a prostředky, jak toho dosáhnout - žába má ten svůj nadouvací krk, páv má svůj ocas, co já vím jaké zvíře má co dalšího...lidi mají charisma a alkohol.

Ale prosím, očividně k tomu nikdo z vás nemá co říct.
"Každej si holt dělá tu anarchii po svým." - Charlie

Krow - 30. září 2008 20:46
Krow

pardon za diakritiku...jsem linej
Rozhodl jsem se, že si vypěstuju závislost. To jediný mě může zachránit před tím, abych si ustřelil palici. [Cobain Kurt]

Krow - 30. září 2008 20:45
Krow

TheDave 29. září 2008 17:10
Vira uz se tady rozebirala kamarade...v tom mas pravdu ale jestli chces prirovnat lidske city k pareni opic tak prosim. Uznavam ze tak jak si to podal to ma logiku ale nesouhlasim. Co nadelam:D

Co takhle jine tema? a neptejte se me jake:)
Rozhodl jsem se, že si vypěstuju závislost. To jediný mě může zachránit před tím, abych si ustřelil palici. [Cobain Kurt]

Krow - 30. září 2008 20:43
Krow

Krestar 29. září 2008 17:05
diky, taky sem rad ze sem opet mezi vama...

ja ty EMO respektuju nejsou vseci stejni... neni duvod je nenavidet. Je pravda ze se nekteri rezou bez duvodu a z principu ale jsou i taci kteri maji radi ten styl a ty muzou byt fajn...jednoho znam-prima kluk
Rozhodl jsem se, že si vypěstuju závislost. To jediný mě může zachránit před tím, abych si ustřelil palici. [Cobain Kurt]

Oktavius - 29. září 2008 17:20
Oktavius

Ondrousek 29. září 2008 17:16
No pokud máš nervy, a chceš se něčemu přučit, přečti si celou diskuzi :-D
<< I´m Cylon No. 1 >> Dum spiro, spero

Ondrousek - 29. září 2008 17:16
Ondrousek

tahle debata, jde koukám, fakt zajímavými směry! :D

TheDave - 29. září 2008 17:10
TheDave

Pochopitelně se nehovoří čistě o fyzické síle. A pochopitelně to pravidlo platí pouze obecně, jistě že si občas zasouloží i ti slabší z nás, to už je zase zákon trhu.
"Každej si holt dělá tu anarchii po svým." - Charlie

Krestar - 29. září 2008 17:05
Krestar

TheDave 29. září 2008 17:01
Ze bych byl 2x nejsilnejsi to ne....a nemravnosti delam...i na ukor silnejsich
Fakt nepřestanou existovat když je ignorujeme

Krestar - 29. září 2008 17:03
Krestar

Krow 29. září 2008 13:11
Jeeee....Krow!!!!Cau ty sprte...=) jinak gratulace k Vysokej skole, uz je z tebe velkej kluk:D No....EMO?Nenavidim emo...nebo jsou mi spis volny, ale videt je nemusim(patku nalevo...smer srdce:D)
Fakt nepřestanou existovat když je ignorujeme

TheDave - 29. září 2008 17:01
TheDave

U nás na vesnici se to taky říká. A je to pravda. Nebo to chceš popírat? A po mé zdeptanosti ti vážně nic není, drahý Krowe, pokud si ty myslíš, že láska a romantika jsou nějaké úžasné, vznešené a nevysvětlitelné věci, budiž. Láska, stejně jako dětství, je plná iluzí. A říkáš to špatně, "nevěříš v lásku ani romantiku"...nebudu se vrtat ve slově víra, ale ty věci samozřejmě jsou - jen nejsou tím, zač je lidé obvykla mají.

Dej opici banán, a ona posune desetinou čárku o jedno místo. Dej jí tři banány, posune čárku o tři místa.
Člověk si vezme logaritmické pravítko a spočítá přesný úhel prohnutí daného banánu (nadneseně, nejsem technický typ).
Opice, pokud chce oplodnit samičku, zmlátí tu opici, která ji oplodňovala před ní. Případně bude ječet nebo vystrkovat zadek.
Člověk, pokud bude chtít oplodnit samičku, začne fóry, zamachruje, otevře lahev vína, zapálí svíčku, napíše báseň, pošle květiny.

Je to totéž. Člověk je pouze na nejvyšším levelu, pokud to chcete jednoduše.
"Každej si holt dělá tu anarchii po svým." - Charlie

Darth jofry - 29. září 2008 15:23
Darth jofry

Krow 29. září 2008 13:11
Gratuluju k tvému úspěchu na VS.
Útočná puška Kalašnikov se skládá ze čtyř částí. Jsou to tyto tři: pažba a hlaveň. Pažba nemusí být vždy přítomna.

Krow - 29. září 2008 13:11
Krow

tak se po pul roce nebo min vracim...odmaturoval sem s vyznamenanim a jsem na VS takze cool:D
Procital sem si to tady jen tak zbezne a zaujala me ta EMO pasaz...ale to uz je davno co ste to rozebirali.

Rad bych se vyjadril k prispevku od Dava (to zni divne, ale nevi ako to napisat jinak)
Dave, tvuj prispevek by se dal shrnout do jedne jedine vety..."Jak se rika u nas na vesnici: silnejsi pes mrda!!!" Jak ti zni tahle veta? me celkem omezene ne? Mozna tj. pravda, ale netvrd mi, ze jsi tak zdeptany, ze neveris v lasku ani romantiku a divas se na to jen z vedeckeho hlediska?
Rozhodl jsem se, že si vypěstuju závislost. To jediný mě může zachránit před tím, abych si ustřelil palici. [Cobain Kurt]

Darth jofry - 29. září 2008 08:33
Darth jofry

TheDave 29. září 2008 00:32
Naprosto souhlasím
Útočná puška Kalašnikov se skládá ze čtyř částí. Jsou to tyto tři: pažba a hlaveň. Pažba nemusí být vždy přítomna.

Ondrousek - 29. září 2008 06:04
Ondrousek

TheDave 29. září 2008 00:32
jo, to je pěkný názor!

TheDave - 29. září 2008 00:32
TheDave

Víte například, že všechna "láska" je pouze chemie, že všechna "romantika" je jen nejvyšší verze pavího ocasu a jiných zvířecích sexuálních lákadel...a lidský intelekt je pouze evolucí získaný prostředek k prežití - ve světě, kde přežije jen ten nejsilnější, se nejsilnějším stal člověk, díky svému intelektu. Malý, slabý, bez drápů a se zuby, které nestojí za řeč, ale prostě si uměl dát dohromady ostrý kámen a cizí lebku. Stejně jako dala evoluce zvířatům rychlé nohy, čelisti schopné urvat hlavu, oči lepší než námořní dalekohled atd. tam dala lidem pořádný mozek a umožnila mu tak dobýt svět. Všechny úvahy o smyslu všech těch sraček jsou jen vedlejší produkt, to když člověk neví jak svůj intelekt zaměstnat účelněji.
"Každej si holt dělá tu anarchii po svým." - Charlie

Darth jofry - 28. září 2008 21:08
Darth jofry

Oktavius 28. září 2008 21:01
Ale stejně. Řekl bych, že když už mezi lidmi a zvířaty nějaký rozdíl je, tak jen nepatrný a tedy rozhodně menší, než si ho někteří lidé představují. Ano. Máme intelekt, ale to je asi tak všechno. Čich nám zakrněl spolu se zrakem, drápy... Neříkám, že je to pro přežití nutné, ale toto je asi ten rozdíl...
Útočná puška Kalašnikov se skládá ze čtyř částí. Jsou to tyto tři: pažba a hlaveň. Pažba nemusí být vždy přítomna.

Oktavius - 28. září 2008 21:01
Oktavius

Darth jofry 27. září 2008 15:25
Nemáš pravdu, myslíš že by lachtan vzal ten kámen a snažil se z něj vytvořit nástroj na plošně rozbíjení škeblí a přitom si práci ulechčil?
Mezi námi není jenom ten rozdíl, že jsme schopni používat nástroje, ale vyrábět i je...
<< I´m Cylon No. 1 >> Dum spiro, spero

Darth jofry - 27. září 2008 15:25
Darth jofry

Mno myslím, že oba máte pravdu, a zároveň i ne. Já osobně si myslím, že jsme se vyvinuli z opic, bádáním získali větší mozek a od zvířat se moc neodlišujeme. Vždyť i lachtan si vezme kámen a škebli, vyplave na hladinu, dá si škebli na břicho a kamenem ji rozbije. O co je kladivo či auto jiné? :) jen další nástroj. Lidé už v pohodlí trochu zdegenerovali a málokdo by v přírodě bez nástrojů přežil. Takže abych to tak zchrnul. Podle mně jsou lidé chytrá, líná zvířata. Tím nechci nikoho urazit, ale tak se mi to zdá...
Útočná puška Kalašnikov se skládá ze čtyř částí. Jsou to tyto tři: pažba a hlaveň. Pažba nemusí být vždy přítomna.

Ondrousek - 26. září 2008 20:51
Ondrousek

Krestar 26. září 2008 20:46
Jo ,ale je to jenom tím že máme dokonalejší a vivinutější mozek (např to že dokážeme rozlišit minulost, přítomnost a budoucnost) coty víš? za pár tisíciletí tohle dokážou i třeba opičáci a další zvířata.

Je jasné že jsme vyspělejší, ale neznamená to že jsme lepší.

Vypisuje se 20 z celkem 2518 příspěvků|⇐ 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 ... 126 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)