Smysl života (83 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Smysl života

Správci:Krestar, Krow
Popis:Má život smysl?Je to jen pár let prožitých....
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Studujete či již pracujete?
ZŠ nebo víceleté gymnázium3
Sš- gymnazium-9
SOŠ3
Ducodce0
Flakač9
Zaměstnání5
29 celkem
Nástěnka:
Smysl života. Co víc psát:-)Nechte vést ruce myšlenkami a pište to co se vám právě honí v hlavě, jsme zvědaví na výsledek....

S pozdravem Krestar a Krow

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2518 příspěvků|⇐ 1 ... 81 82 83 84 85 86 87 ... 126 ⇒|

Mc Dair - 21. listopadu 2007 12:26
Mc Dair

No nevím, nevím, když si to myslíte, že dobře umístěný čip nemůže ovlivnit jednání jedince tak prosím, ale já si stojí za svým názorem. A jen bych uvedl, že už se to pomalu děje, např. Španělsko má bar kde se návštěvníci mohou nechat očipovat a tak platit útratu, USA- návrhy čipování dětí aby se zabránilo únosům a tím se zvýšila jejich bezpečnost, dále vězňů proti útěků a v neposlední řadě už je i první „vlaštovka“ a to rodina někde na Floridě která dobrovolně čipy přijala – také samozřejmě kvůli bezpečnosti, jak jinak:)
No a jinak co se týče té svobodné vůle v systému kde bude tohle zavedeno tak opravdu mám silné pochybnosti neboť si uvědomte, že když budete dělat nějaká větší potíže tak jim stačí jen váš čip vypnout a vy s tím nic nenaděláte.
Jinak vy pořád asi neberete věci v celku a nahlížíte na ně jako samostatné jednotky. Já jsem zde sice uvedl jen ty čipy, ale tam se musí také ještě přidat společenská situace co zde vládne.
Mám na mysli hlavně vliv medii a úpadek vzdělanosti na západě. Jenže je to těžké někomu vysvětlovat když dotyčný to vidět nechce a tak to neuvidí.
A na závěr jedna myšlenka na zamyšlení. Možná jste jí už někteří slyšeli v trochu jiné formě neboť se nejedná o přesnou citaci.

Co si asi říká stádo krav když se o ně majitel X let pěkně stará. Možná, že tohle: „ó ten člověk je tak hodný on nás každé ráno napojí a nakrmí a my se můžeme věnovat zábavě a povalování“.
A co je asi napadne když se jednoho dne před vstupem do ohrady ukáže vůz na přepravu dobytka. „ ó ten člověk je tak hodný on nás dokonce vyveze na výlet“
A jaké je potom jejich překvapení když dorazí k cíly své cesty, každý určitě víme kam.))
To se jí potom mihne myšlenka hlavou možná v tomhle znění. „ ó jak jsem mohla být tak hloupá“ a přitom sleduje jak před ní poráží její vrstevnici.

Krow - 21. listopadu 2007 09:40
Krow

0s1ris 21. listopadu 2007 09:38
nz
Rozhodl jsem se, že si vypěstuju závislost. To jediný mě může zachránit před tím, abych si ustřelil palici. [Cobain Kurt]

0s1ris - 21. listopadu 2007 09:38
0s1ris

Krow 21. listopadu 2007 09:36
:D diky
-Lepší prožít den jako lev, než sto let jako ovce.-

0s1ris - 21. listopadu 2007 09:37
0s1ris

Mc Dair 20. listopadu 2007 21:31
Ještě k tomu čipu, monitorovat muzes, ale ovlivnovat jen tezko.
-Lepší prožít den jako lev, než sto let jako ovce.-

Krow - 21. listopadu 2007 09:36
Krow

0s1ris 21. listopadu 2007 09:33
uplne presne posilam ti svou druhou pochvalu:)))
Rozhodl jsem se, že si vypěstuju závislost. To jediný mě může zachránit před tím, abych si ustřelil palici. [Cobain Kurt]

0s1ris - 21. listopadu 2007 09:33
0s1ris

Krow 21. listopadu 2007 09:11
Diky, pochvala... a dokonce od tebe. Toho si cenim.

Mc Dair 20. listopadu 2007 21:31
Mno, clovek by sice mohl byt o cast individuality ochuzen, ale sebrat mu ji uplne nemuzes. Vzdycky budes mit svobodnou volbu, jak se zivotem nalozis (ikdyby ti za to hrozil trest, udelat to muzes), za predpokladu, pokud nepocitas s nejakym "vynalezem", ktery by ovládal každého člověka v davu.

K te velké válce, ktera by mela lidstvo napravit... ok pár let by byli všichni hodní, ale egoisti se najsou vždycky. Krom toho lidstvo je nepoučitlné.
-Lepší prožít den jako lev, než sto let jako ovce.-

Krow - 21. listopadu 2007 09:12
Krow

Krow 21. listopadu 2007 09:11
opravuji-> Mc Dairovu utopii
Rozhodl jsem se, že si vypěstuju závislost. To jediný mě může zachránit před tím, abych si ustřelil palici. [Cobain Kurt]

Krow - 21. listopadu 2007 09:11
Krow

0s1ris 21. listopadu 2007 09:08
To se ti celkem povedlo, vazne. Ale zajimalo by me co rikas na tu Annoxovu utopii
Rozhodl jsem se, že si vypěstuju závislost. To jediný mě může zachránit před tím, abych si ustřelil palici. [Cobain Kurt]

0s1ris - 21. listopadu 2007 09:08
0s1ris

Krestar 20. listopadu 2007 17:28
Zajimavy s tou výškou, možná že se zmenšili, ale rozhodně t nemužes považovat za důsledek evoluce. Tím, že ve středověku bylo v jistých dobách méňě jídla, více nemocí, zmenšila se i postava, výška. Tělo si nemohlo dovolit takhle vyrůst, neuživilo by se. Krom toho, když si vezměš, že jejich potrava nebyla tak kvalitní jako naše, tak ani nemohli produkovat tolik rustoveho hormonu. Mno a jako posledni, ted je veskere maso(i jine potraviny) na nasem trhu(vyjmu li bio-potraviny, ale ani ty nemuzou byt uplne cist) jsou prosyceny rustovymi hormony, kterymi se krmí drůbež, prasata atd.
-Lepší prožít den jako lev, než sto let jako ovce.-

Krow - 21. listopadu 2007 09:03
Krow

Mc Dair 20. listopadu 2007 21:31
Annox 20. listopadu 2007 21:57
Panove vy jste asi zesileli...clovek ze nema svobodu rozhodovani? To vite ze ma mozna za nektera riozhodnuti neseme nasledky ale od toho se nase mysleni odviji.
I kdybychom meli v tele nejake ty cipi tak to na situaci nic nemeni...porad budeme mit moznost jednat svobodne.
Takova moznost tu byla je a VZDY bude!!!
Rozhodl jsem se, že si vypěstuju závislost. To jediný mě může zachránit před tím, abych si ustřelil palici. [Cobain Kurt]

Krow - 21. listopadu 2007 09:00
Krow

Mc Dair 20. listopadu 2007 21:31
nechapu))
Rozhodl jsem se, že si vypěstuju závislost. To jediný mě může zachránit před tím, abych si ustřelil palici. [Cobain Kurt]

Krestar - 21. listopadu 2007 07:17
Krestar

Chapu...
Fakt nepřestanou existovat když je ignorujeme

Annox - 20. listopadu 2007 21:57
Annox

Mc Dair 20. listopadu 2007 21:31
Poklona tobě. Jsem rád, že jsi pochopil mojí myšlenku a dokonce máš stejný názor i ohledně budoucnosti (Viz. možnost konečné války).
Moderní realista uznává pouze pesimistický optimismus.

Mc Dair - 20. listopadu 2007 21:31
Mc Dair

Zdravím vás pánové:)
To co tady čtu jak se přete s Annoxem je mně jen k smíchu neboť jste ani jeden nepochopili jeho myšlenku. Jinak s ní plně souhlasím a tím pádem i s Annoxem.:)

Abych vám to teda trochu přiblížil a vy jste se mohli nad tím zamyslet.
Jedná se o to, že to co píše Annox není myšleno z materiálního hlediska, jak to berete vy, ale duchovní směr je ten praví kterým máte na to nahlížet.
Ano pokud by se dostala do toho stavu materiálně zaměřená civilizace tak by to dopadlo jak uvádíte a měli by jste naprostou pravdu – byla by to nadvláda jedince, ale když se tam dostane civilizace kde egoismus bude cizí tak nevidím jediný důvod proč by to nemělo uspět a pokračovat dále ve vývoji.
Jinak k té první variantě už naše civilizace pomalu spěje stačí se jen dívat kolem sebe.:)), ale jen co nechápu jsou vaše obavy ze ztráty individuality. To mě opravdu udivuje. To si myslíte, že dnes nějakou máte? A postupem času se to bude jen zhoršovat. Vždyť lidi už se teď chovají jak stádo, ale nejhorší na tom je to, že si to ještě ani neuvědomují a pořád žijí v iluzi, že mají svůj vlastní rozum a svobodnou volbu rozhodováníJ) Jinak uvedu vám zde jeden nástin budoucnostiJ) a očekávám, že mně pomůžete se rozhodnout zda to je či není ještě svoboda.
Představte si situaci kdy se bude zavádět lidem do těla čip pro jejich vlastní bezpečí. A ne, že lidé nebudou protestovat, ale oni to budou dokonce vyžadovat.
Co vy na to pánové, myslíte si, že je to sci-fi a nebo blízká budoucnost, +/-15 let
No a až se to stane tak teprve člověk pozná co je to vláda úzkého kruhu vyvolených co se ženou jen za mamonem a na člověka nehledí a berou ho jako věc co jim zvětšuje již tak dost velký majetek.:))
A další důsledek tohoto vývoje je ten, že dojde k war dost velké aby zanechala hlubokou ránu na srdcích přeživších a ti se konečně odvrátili od věcí pomíjivých a tak se dostali k pravé podstatě bytí tj. ke smyslu života. A ten zní … a kdo ho neví tak musí projít vším tím co jsem psal výše ať už vetší či menší míře.)

Krow - 20. listopadu 2007 18:07
Krow

Annox 20. listopadu 2007 17:56
ano mas a ja souhlasim))
Rozhodl jsem se, že si vypěstuju závislost. To jediný mě může zachránit před tím, abych si ustřelil palici. [Cobain Kurt]

Annox - 20. listopadu 2007 17:56
Annox

Krestar 20. listopadu 2007 17:40
No, je to přeci jen diskuze. Takže tvůj názor by měl být vítán. Na druhou stranu tě ctí, že jsi přiznal neznalost. :)

Krow 20. listopadu 2007 17:47
Buď mě šálí zrak, nebo mám doopravdy pravdu. :-D
Moderní realista uznává pouze pesimistický optimismus.

Krow - 20. listopadu 2007 17:47
Krow

Krestar 20. listopadu 2007 17:40
aspon zcasti ja ti dekuju to je poprve co od tebe ctu neco tak prijemneho)))Annox 20. listopadu 2007 17:32
mas absolutni pravdu
Rozhodl jsem se, že si vypěstuju závislost. To jediný mě může zachránit před tím, abych si ustřelil palici. [Cobain Kurt]

Krestar - 20. listopadu 2007 17:40
Krestar

Krow 20. listopadu 2007 17:36
Annox 20. listopadu 2007 17:32
No dobre. Neuznavam, ael k tematu uz se nebudu vyjadrovat.:) Svoji chybu v casti uznavam, ale na druhou stranu si stale myslim svoje.
Fakt nepřestanou existovat když je ignorujeme

Krow - 20. listopadu 2007 17:36
Krow

Krestar 20. listopadu 2007 17:19
ok ale to mluvis o poklesu lidskeho ducha co se te cirkve tyce...a ta kanalizace to nema s evoluci nic spolecneho evolucce se tyka fyzickeho vyvoje jedince jeho oprizpusobeni okoli apod. vis?))
Rozhodl jsem se, že si vypěstuju závislost. To jediný mě může zachránit před tím, abych si ustřelil palici. [Cobain Kurt]

Annox - 20. listopadu 2007 17:32
Annox

Krestar 20. listopadu 2007 17:28
Krestare, krestare...
Kde jsi vzal, že člověk se zmenšil? :-D
Chápu, že filmy zkreslují historii, ale Sparta neměla dva metry vysoké bojovníky. Řím neměl legionáře s výškou 180cm. Achiles nebyl 185cm vysokej Brad Pit.

Fyzický růst je evolučně nadřazen. Což se o psychyckém říci nedá. Takže opravdu nevím, kde si zjistil zmenšení postavy v tak masovém měřítku, aby se to dalo považovat za degeneraci populace.
Moderní realista uznává pouze pesimistický optimismus.

Vypisuje se 20 z celkem 2518 příspěvků|⇐ 1 ... 81 82 83 84 85 86 87 ... 126 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)