Smysl života (84 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Smysl života

Správci:Krestar, Krow
Popis:Má život smysl?Je to jen pár let prožitých....
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Studujete či již pracujete?
ZŠ nebo víceleté gymnázium3
Sš- gymnazium-9
SOŠ3
Ducodce0
Flakač9
Zaměstnání5
29 celkem
Nástěnka:
Smysl života. Co víc psát:-)Nechte vést ruce myšlenkami a pište to co se vám právě honí v hlavě, jsme zvědaví na výsledek....

S pozdravem Krestar a Krow

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 2518 příspěvků|⇐ 1 ... 82 83 84 85 86 87 88 ... 126 ⇒|

Krestar - 20. listopadu 2007 17:28
Krestar

Annox 20. lis­to­pa­du 2007 17:25
Annox:
V cem beres jako vyvoj vpred(berme tedy fy­zic­kou evo­lu­ci) zmen­se­ni po­sta­vy a dalsi znaky, ktere se tedy ve stre­do­ve­ku pro­je­vi­li?
Fakt ne­pře­sta­nou exis­to­vat když je ig­no­ru­je­me

Annox - 20. listopadu 2007 17:25
Annox

Krestar 20. lis­to­pa­du 2007 17:19
Ple­teš si evo­lu­ci fy­zic­kou a psy­chyc­kou. A to hodně. Kresta­re, člo­věk se stále vy­ví­jel a vy­ví­jí. A vždy do­pře­du. To o čem ty mlu­víš je De­ge­ne­ra­ce a tu jsem za celé dě­ji­ny ne­za­zna­me­nal (Ano, jisté kmeny a tak... ale ze SVĚ­TO­VÉ­HO mě­řít­ka... ne).

Do­ce­la krutě krou­tíš mojí pů­vod­ní myš­len­ku...
Mo­der­ní re­a­lis­ta uzná­vá pouze pe­si­mis­tic­ký op­ti­mis­mus.

Krestar - 20. listopadu 2007 17:19
Krestar

Krow 20. lis­to­pa­du 2007 17:12
OK, zku­sim to.

Za­c­ne­me treba u ta­ko­ve­ho sys­te­mu ka­na­li­za­ce ve meste. Mys­lim, ze to do­ka­za­lo eli­mi­no­vat o ta­kejch 20-30% vic ne­cis­tot ve meste. To jest ur­ci­te vice hy­gi­e­nic­ke cis­to­ty nez ve stre­do­ve­ku, kde ti hovna bezne skon­ci­li za krkem. To byl ne­po­chyb­ny krok v evo­lu­ci z5. Mys­lim, ze i veda se po­su­nu­la zpět. Mys­líš, že posun zpět není, když vy­na­lez­nes vy­ná­lez a pak ho o 1000let pozde­ji ob­je­vis se stej­nym usi­lim jako to ude­lal nekdo pred tebou, ale ty o tom nemas tusa­na? Mys­lis, ze neni posun v evo­lu­ci z vra­tit se od neja­ke­ho uz cel­kem sro­zu­mi­tel­ne­ho prava k upa­lo­va­ni, ktere si vy­svetlu­jes: "Ta zena je ka­cir­ka!!" atd....​ve stre­do­ve­ku se kles­lo ke dnu lid­skym moz­nos­tem.(/mys­le­no ze jsme byli na vysi a hodne sme kles­li)
Fakt ne­pře­sta­nou exis­to­vat když je ig­no­ru­je­me

Krow - 20. listopadu 2007 17:12
Krow

Krestar 20. lis­to­pa­du 2007 17:03
jo s tema re­ka­ma mozna ale to po­tvr­zu­je to co rikam ja: po­su­nu­lo by to evo­lu­ci DO­PRE­DU!

schval­ne mi rekni jak ta­ko­va evo­lu­ce byla vra­ce­na zpet a jak se to pro­mit­lo na zi­vo­te??))
Roz­ho­dl jsem se, že si vy­pěs­tu­ju zá­vis­lost. To je­di­ný mě může za­chrá­nit před tím, abych si ustře­lil pa­li­ci. [Co­ba­in Kurt]

Krestar - 20. listopadu 2007 17:03
Krestar

Ano, ale stale se v ame­ri­ce roz­vy­ji ale­spon neja­ky vyvoj. Zda se mi, a to ne­mu­zes po­prit, ze kdyby u vlady zusta­li dejme tomu re­ko­ve, tak bysme byli na me­si­ci o par sto­le­ti drive. Ne­mu­zes po­prit co v Ev­ro­pe a na svete ude­la­la cir­kev. NE stre­do­vek, ale cir­kev. Ti zpo­ma­li­li, spise bych rekl ze i vra­ti­li evo­lu­ci(tj. doba keltů hrn­cir­sky kruh, panty na dvere z kovu atd VS. stre­do­vek rucni ke­ra­mi­ka, panty z kuze....)
Fakt ne­pře­sta­nou exis­to­vat když je ig­no­ru­je­me

Krow - 20. listopadu 2007 16:13
Krow

to je ne­smy­sl pru­mer­ny vek zi­vo­ta byl ve stre­do­ve­ku pri­bliz­ne stej­ny pokud ne­maka do­tyc­ny v neja­kem dole...​evoluci to ne­vra­ti­lo ani o kru­cek na­zpet.
ma­xi­mal­ne zpomalilo.​maximalne!
Ja mys­lim ze evo­lu­ci nelze vra­tit ma­xi­mal­ne tak neja­kym ja­der­nym vy­bu­chem a to jeste tezko..​mozna jeste nejaka glo­bal­ni ka­ta­stro­fa, ale to co zmi­nu­jes jsou pro­s­te de­j­i­ny a ty evo­lu­ci ale­spon v ve stre­do­ve­ku ne­po­su­nu­ly zpet. Stre­do­vek neni nejaka chvi­le to je cela epo­cha vy­vo­je a to ne­kolk set let. takze klid­ne, pok­kud se budu drzet tve mys­len­ky, muzu pro­hla­sit ze ame­ri­ca­ne se vraci zpet v evo­lu­ci , pro­to­ze a to mi das snad za prav­du jsou ge­ne­ra­ci od ge­ne­ra­ce tu­pejsi))
Roz­ho­dl jsem se, že si vy­pěs­tu­ju zá­vis­lost. To je­di­ný mě může za­chrá­nit před tím, abych si ustře­lil pa­li­ci. [Co­ba­in Kurt]

Krestar - 20. listopadu 2007 14:41
Krestar

Krow 20. lis­to­pa­du 2007 14:39
To byl svym zpu­so­bem posun do­pre­du v mno­hych tech­no­lo­giich i mys­le­ni. Ne! Ja mam na mysli ob­do­bi stra­ro­ve­ku. Vznik cirkve jako in­sti­tu­tu. Cel­ko­vy roz­pad recka a rima, ktere na­hra­dil ev­rop­sky stredovek.​Rikejte si co chce­te, ale to podle me byl ohrom­ny krok v evo­lu­ci zpět. Když si jen uvá­ží­me pr­měr­nou délku ži­vo­ta a fran­cii okolo 15.​stoleti s prum. d. z. v Athe­na­ch v roce 300př. n.​l...​nebo vysku po­stav a po­dob­ne....
Fakt ne­pře­sta­nou exis­to­vat když je ig­no­ru­je­me

Krow - 20. listopadu 2007 14:40
Krow

nebo jeste mozna zanik egypt­ske rise, indiani...​toho je dost tak to spe­ci­fi­kuj
Roz­ho­dl jsem se, že si vy­pěs­tu­ju zá­vis­lost. To je­di­ný mě může za­chrá­nit před tím, abych si ustře­lil pa­li­ci. [Co­ba­in Kurt]

Krow - 20. listopadu 2007 14:39
Krow

Krestar 20. lis­to­pa­du 2007 13:59
mys­lis 2. sve­to­vou?
Roz­ho­dl jsem se, že si vy­pěs­tu­ju zá­vis­lost. To je­di­ný mě může za­chrá­nit před tím, abych si ustře­lil pa­li­ci. [Co­ba­in Kurt]

Krestar - 20. listopadu 2007 13:59
Krestar

Annox 19. lis­to­pa­du 2007 17:23
An­no­xi, dnes sem o tom jest pre­mys­lel, a evo­lu­ci jsme jeden cas ne­za­sta­vi­li, my sme ji do­kon­ce po­su­nu­ly o dost zpet....​vuis v jakem ob­do­bi lid­skych dejin?
Fakt ne­pře­sta­nou exis­to­vat když je ig­no­ru­je­me

Krow - 19. listopadu 2007 20:55
Krow

0s1ris 19. lis­to­pa­du 2007 20:08
jo mas prav­du celej M.
Krestar 19. lis­to­pa­du 2007 19:59
ja rikam ze proti tobe nic nemam ako­rat mame jine na­zo­ry vet­si­nou>D
Roz­ho­dl jsem se, že si vy­pěs­tu­ju zá­vis­lost. To je­di­ný mě může za­chrá­nit před tím, abych si ustře­lil pa­li­ci. [Co­ba­in Kurt]

Krow - 19. listopadu 2007 20:55
Krow

0s1ris 19. lis­to­pa­du 2007 20:08
jo mas prav­du celej M.
Krestar 19. lis­to­pa­du 2007 19:59
ja rikam ze proti tobe nic nemam ako­rat mame jine na­zo­ry vet­si­nou>D
Roz­ho­dl jsem se, že si vy­pěs­tu­ju zá­vis­lost. To je­di­ný mě může za­chrá­nit před tím, abych si ustře­lil pa­li­ci. [Co­ba­in Kurt]

0s1ris - 19. listopadu 2007 20:08
0s1ris

Krow 19. lis­to­pa­du 2007 14:30
s temi ja­zy­ky, znam jed­no­ho clo­ve­ka, co i prez nej­vet­si snahu ne­do­ka­ze po­ma­lu pro­mlu­vit - ty vsi kho mys­lim
-Lep­ší pro­žít den jako lev, než sto let jako ovce.-

Krestar - 19. listopadu 2007 19:59
Krestar

Krow 19. lis­to­pa­du 2007 19:18
Ja sou­hla­sim, do­kon­ce se divim, ze si se me za­stal...
Fakt ne­pře­sta­nou exis­to­vat když je ig­no­ru­je­me

Krow - 19. listopadu 2007 19:19
Krow

*omlou­vam se za pro­ha­zo­va­ni Z a Y mam na­sta­ve­nou an­g­lic­kou kla­ves­ni­ci a nak sem si ne­zvy­kl:D
Roz­ho­dl jsem se, že si vy­pěs­tu­ju zá­vis­lost. To je­di­ný mě může za­chrá­nit před tím, abych si ustře­lil pa­li­ci. [Co­ba­in Kurt]

Krow - 19. listopadu 2007 19:18
Krow

Annox 19. lis­to­pa­du 2007 18:00
jsi uto­pis­ta Annoxi..​tohle je na­pros­to ne­re­al­ne a ani s evo­lu­ci to nema nic spo­lec­ne­ho to co tu po­pi­su­jes je vzvoj spo­lec­nos­ti a to psz­chic­kz ane fyzicky...​to cos tu tak kras­ne na­sti­nil by vedlo, jak rika Krestar, k nadv­kla­de je­din­ce. Ho­mo­ge­ni spo­lec­nost neni na tomto stup­ni vy­vo­je re­al­na. Moyna kdy­bychom k. tomu sme­ro­vak­li od po­cat­ku tak budiz ale ted je na to "pozde"...​ja mys­lim ye spo­lec­nost je sta­c­ve­na na roy­vo­ji je­din­ce a jeho na­pa­dech ne na ma­sach masy se ma­lo­kdy na necem shod­nou v na­zo­ru natoz v ja­zy­ku nebo stylu zi­vo­ta...

*to by snad mohl sou­hla­sit i Krestar]]]]
Roz­ho­dl jsem se, že si vy­pěs­tu­ju zá­vis­lost. To je­di­ný mě může za­chrá­nit před tím, abych si ustře­lil pa­li­ci. [Co­ba­in Kurt]

Annox - 19. listopadu 2007 18:00
Annox

Krestar 19. lis­to­pa­du 2007 17:42
Kresta­re... tys ne­po­cho­pil myš­len­ku.
Když ti evo­lu­ce na­ří­dí, aby ti vy­rost­la třetí ruka... jak tomu za­me­zíš? Usek­neš si jí? A pak taky kaž­dý­mu na pla­ne­tě?
Mo­der­ní re­a­lis­ta uzná­vá pouze pe­si­mis­tic­ký op­ti­mis­mus.

Krestar - 19. listopadu 2007 17:42
Krestar

Ano, ale mys­lis ze se ego­jis­te a sobci(kte­rych je podle me v po­pu­la­ci tak 75%) vzbou­ri, rek­nou ze oni ta­ko­vy chte­ji byt, ze ostat­nim tu evo­lu­ci umozni?Mys­lim ze kdyz se budes sna­zit, tak vyvoj spo­lec­nos­ti za­sta­vit muzes...
Fakt ne­pře­sta­nou exis­to­vat když je ig­no­ru­je­me

Annox - 19. listopadu 2007 17:23
Annox

Krestar 19. lis­to­pa­du 2007 15:33
Ano, jenže já tu mlu­vím o "ne­zvrat­né" evo­lu­ci. Evo­lu­ci nejde ig­no­ro­vat. Teda jde, ale ona ne­ig­no­ru­je tebe. Když se bude vývoj řadit tímto smě­rem, ego­is­ty a sobce se neptá.

*A je to jenom myš­len­ka. Zas není tolik pod­por­ných dů­ka­zů... ale i těch pár stačí. :)
Mo­der­ní re­a­lis­ta uzná­vá pouze pe­si­mis­tic­ký op­ti­mis­mus.

Krestar - 19. listopadu 2007 15:33
Krestar

Annox 19. lis­to­pa­du 2007 15:04
Ano to je sice hezke, ale kdyz to vemu hodne zjed­no­duse­ne re­ce­no. Nacpi ten­dle napad do hlavy ne­ko­mu, kdo chce mit pe­ni­ze pro sebe, je tak so­bec­ky ze jiny zpu­sob nez krecj­ko­va­ni ma­jet­ku ne­vi­di. Vnuk­ni­mu napad o jed­no­te....s tim te tak s gra­cii posle do onech mist...​ve spo­lec­nos­ti je vice nez hodne ldi uva­zu­ji­ci takhle a jen male %, ktere by se ote­vre­lo spo­lec­nos­ti...
Fakt ne­pře­sta­nou exis­to­vat když je ig­no­ru­je­me

Vypisuje se 20 z celkem 2518 příspěvků|⇐ 1 ... 82 83 84 85 86 87 88 ... 126 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)
taBackup debug: