Vlastenectví (25 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Vlastenectví

Správci:Annox, Amthauer
Popis:Amor patriae!
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Nástěnka:
..

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 716 příspěvků|⇐ 1 ... 23 24 25 26 27 28 29 ... 36 ⇒|

Amthauer - 4. ledna 2008 00:38
Amthauer

Mně se líbí tato část :)

Sám Zubajdá později vysvětlil začátek spolupráce s agenty tím, že jej v cele navštívil Alláh a řekl mu, že bude lepší, když bude spolupracovat, protože uleví ostatním, kteří jsou také zatčeni.
- What is a life devoid of strife?

Dronte - 4. ledna 2008 00:36
Dronte

Moon.rider 2. ledna 2008 21:19
OSN nemohlo ani teoreticky zabránit válce v Iráku jako mnoha dalším válkám, podobně je tomu v případě mučení vězňů.

K mučení: Bude tě jistě zajímat tento článek. Je z novinek, takže se to dá sotva považovat za nějakou americkou propagandu
http://www.novinky.cz/clanek/128701-agenti-cia-ziskali-mucenim-informace-o-chystanych-utocich.html

Upozorňuji především na odstavec začínající "Připustil ale....". Takže se tě zeptám, je mučení teroristů za účelem získání informací o teroristických útocích ospravedlnitelné?
Na jednu misku dej jednostranné dodržování mezinárodních konvencí o zacházéní z vězni, na druhou až tisíce lidských životů. Co má větší váhu?
http://www.knightfight.cz/?ac=vid&vid=117080617

Dronte - 4. ledna 2008 00:08
Dronte

Ještě bych něco přidal

"Hledej svobodu a staneš se zajatcem svých přání. Hledej řád a najdeš svobodu."

Frank Hebert, Kapitula:Duna
http://www.knightfight.cz/?ac=vid&vid=117080617

Amthauer - 2. ledna 2008 22:49
Amthauer

Dronte 2. ledna 2008 22:48

Tak, tak...
- What is a life devoid of strife?

Dronte - 2. ledna 2008 22:48
Dronte

Moon.rider 2. ledna 2008 20:31

To tisíckrát řečené "Svoboda jedince končí tam, kde začíná svoboda druhého."...
http://www.knightfight.cz/?ac=vid&vid=117080617

Moon.rider - 2. ledna 2008 21:19
Moon.rider

Amthauer 2. ledna 2008 21:13
podle mě bude ještě další fáze.a to že se bude bojovat
1) o smysl života (naboženství džihády atak)
2) o sruoviny..žrádlo ropa energie atak

a seskupení NATO a OSN to je takove seskupovování figure na čachovnici...
OSN neblyo schopno zabranit valce v IRAQu...a mučení věznů američany..
Ministerstvo zdravotnictví vrauje: Moon škodí vám, i lidem ve vašem okolí.

Amthauer - 2. ledna 2008 21:13
Amthauer

Moon.rider 2. ledna 2008 21:00
No, snad ještě líp seřazeno by to šlo takhle:

1, Silní zabíjejí slabé a získávají jejich majetek
2, Silní s největším majetkem platí slabším za zabíjení ještě slabších a majetek roste
3, Mezi bojovníky pod jedním pánem jsou vzájemná přátelská pouta
4, Silní chrání některé slabé, kteří jim mohou nabídnout vědu a umění
5, Silní jsou natolik závislí na práci slabých, že se slabí dostávají do vedoucích pozic
6, Silné nebaví být pod nadvládou slabších a chtějí opět stát s prostým uměním a vědou, ovšem silnými v čele

Každé éře bych přisoudil tak 1000 let...

A není to tak snad? Hele:

3000 - 2000 doznívá pravěk

2000 - 1000 barbarské společnosti

1000 - 0 státy, jímž velí bojovní vojevůdci, ale rozvíjí se již i umění a věda, slabí jsou chráněni

0 - 1000 ranný středověk - slabí začínají velet (rodová příslušnost, církev apod.)

1000 - 1900 slabí (a chytřejší) zcela jasně vládnou

počátky dalšího tisíciletí co jiného je vzhámající komunismus kolem roku 1900 než snaha proletariátu (těch jednoduchších, silnějších, jen boj byl vystřídán prací) si násilně opět vzít vládu...

Zatím se to nepovedlo zcela, takže (naštěstí) stále zůstáváme v předposlední fázi...
- What is a life devoid of strife?

Moon.rider - 2. ledna 2008 21:04
Moon.rider

// oprava- tahle doba kterou jsi popisoval se da nazvat k době stěhování národů..abychom si rozuměli
Ministerstvo zdravotnictví vrauje: Moon škodí vám, i lidem ve vašem okolí.

Moon.rider - 2. ledna 2008 21:00
Moon.rider

Amthauer 2. ledna 2008 20:58
tvuj druhej odstavec mě zaujal..

toto je nezvratný cyklus..a podle mě tahle doba míru a emokracie je jenom přechodným obdobím
(tahle doba e dá nazvat dobou pravěku nebo stěhování národů po pádu ŘŘ)

nettěšíte se nato co bude za 10 let? já ano:)
Ministerstvo zdravotnictví vrauje: Moon škodí vám, i lidem ve vašem okolí.

Amthauer - 2. ledna 2008 20:58
Amthauer

Moon.rider 2. ledna 2008 20:52
To co ty popisuješ, je zase nepsané právo, takové bylo třeba v mafiánských rodinách, je v těch afrických vesnicích apod. Je to anarchie, ale ne úplná, pořád jsou tam nějaké obecné zásady... Jenže právo se složkou policejní tě prostě může chránit - nechápeš?

A ano - co je lepší? Žít si líp, nebo si žít svobodně? Co kdybychom běhali po planích, bydleli jenom tam, co bychom si sami postavili, měli věci, které bychom sami udělali, našli nebo sebral zabitým... Silnější by zabil slabšího, vzal by si jeho věci, měl by stále větší majetek, pak by zjistil, že je výhodné dát část majetku někomu slabšímu, ale stále dost silnému, aby zabíjel další a tak by si pomalu vytvořil armádu a armáda by si dělala děti, kteří by k nim patřili... A měli bychom zase stát. Pak by ti silní zjistili, že je efektivní chránit i slabé, když jim slabí mohou dát něco jiného, třeba umění, lepší zbraně, potraviny, techniku... A byli bychom už v nám známých dobách.
- What is a life devoid of strife?

Moon.rider - 2. ledna 2008 20:52
Moon.rider

Annox 2. ledna 2008 20:50
tak to sepiš..napiš to do wordu a mam na tejden do čeho píhnout.

Nechápete....ehm..dejme tomu..že svoboda je iluze..a že kdybyste si mohly dělat co chcete..(viz. slovo bohemsky život) tak žijete jak na krmníku..tz:jak prasata:)
je to srozumitelnější?:)
Ministerstvo zdravotnictví vrauje: Moon škodí vám, i lidem ve vašem okolí.

Annox - 2. ledna 2008 20:50
Annox

Moone, váš já jsem to nedával jako příklad, ale jako můj plán. Víš? Počkám do jara. :-P

Amthauer 2. ledna 2008 20:47
Ano, také ho nechápu. Ale ztotožňuji se s tvým názorem.
Moderní realista uznává pouze pesimistický optimismus.

Moon.rider - 2. ledna 2008 20:49
Moon.rider

omlouvám se..jsme tročku rozčílen.
Něco takového je ve státě JEMEN..je tam občanská válka...děti noseji do školy nožíky:)
ale tak se zeptej sam sebe proč tam nezraní svého učitele nebo souseda..protože ikdyž je tam bezvládí a občanská válka..je tam jistá soudružnost...
černoši vs běloši modrooký vs hnědooký..ten kdo sedí u okna nebo u dveří.

člověk to má v genech:) nebejt sám..
Ministerstvo zdravotnictví vrauje: Moon škodí vám, i lidem ve vašem okolí.

Amthauer - 2. ledna 2008 20:47
Amthauer

Moon.rider 2. ledna 2008 20:44
Jo, byla co? Píšeš nečitelně, vůbec nevím, na co narážíš a co chceš říct... Co se týče kmenů a frakcí, už samy ony jsou řádem a nemohou nastat v anarchii.

Dobře to vyjádřil renesanční filozof Hobbes. Říkal, že nebýt států, nastane "válka všech proti všem".
- What is a life devoid of strife?

Moon.rider - 2. ledna 2008 20:44
Moon.rider

Amthauer 2. ledna 2008 20:41
jo byla..v jednotlyvymy kmeny a frakcemi....anracie je docasna...drive nebo pozdeji nekdo hladovej zacne vycnivat a zacne mit vse pod palcem.historie se opakuje:) vzdy nekdo musi velet...
Ministerstvo zdravotnictví vrauje: Moon škodí vám, i lidem ve vašem okolí.

Amthauer - 2. ledna 2008 20:41
Amthauer

Moon.rider 2. ledna 2008 20:39
Na bohémský život, no, to není správný termín, bohém je sice divoký, ale o život v jeho blízkosti nejde.

Řád nás jednak chrání tak, aby naše svoboda nebyla omezena svobodou (konání) někoho jiného a za druhé je zde jako jakási strategi a plán posutpu kupředu (myslíš, že v anarchii by byla nějaká věda, umění apod.)?
- What is a life devoid of strife?

Moon.rider - 2. ledna 2008 20:39
Moon.rider

Annox 2. ledna 2008 20:38
vim anco narazis..svoboda je bohemsky zivot.
Ministerstvo zdravotnictví vrauje: Moon škodí vám, i lidem ve vašem okolí.

Amthauer - 2. ledna 2008 20:39
Amthauer

Moon.rider 2. ledna 2008 20:31
Ano, a někdo, kdo by tolik chtěl, tě nesmí zabít, okrást, zranit... Je to chudáček? Dívej se na to z té stránky, že právo je zde nejen proti tobě, ale, a to hlavně, pro tebe.
- What is a life devoid of strife?

Moon.rider - 2. ledna 2008 20:39
Moon.rider

Annox 2. ledna 2008 20:38
jeho cil a smysl zivota je bejt asocial a bejt nekde sam.

to by se mi take libilo:)
Ministerstvo zdravotnictví vrauje: Moon škodí vám, i lidem ve vašem okolí.

Annox - 2. ledna 2008 20:38
Annox

Moon.rider 2. ledna 2008 20:31

Fikce? Hmm... A co člověk, který je znechucen lidstvím a společností? Člověk, který radši, než aby byl ovcí... se sebere a jde do lesů, kde bude žít, bez lidí a sám? Když přežije, bude svobodný a když ne, tak zemře... jenže je to stále svoboda.
Moderní realista uznává pouze pesimistický optimismus.

Vypisuje se 20 z celkem 716 příspěvků|⇐ 1 ... 23 24 25 26 27 28 29 ... 36 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)