Vlastenectví (27 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Vlastenectví

Správci:Annox, Amthauer
Popis:Amor patriae!
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Nástěnka:
..

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 716 příspěvků|⇐ 1 ... 25 26 27 28 29 30 31 ... 36 ⇒|

Dronte - 2. ledna 2008 12:42
Dronte

Am­thauer 31. pro­sin­ce 2007 02:50

Ne­do­ká­žu ti na­psat dobrou kri­ti­ku, pro­to­že 1. nemám prak­tic­ky nic pev­né­ho co bych kri­ti­zo­val 2. i kdy­bych měl, nej­spíš bych se musel ori­en­to­vat v právu.
Nicmé­ně jsem pře­svěd­čen, že by to bylo ne­e­fek­tiv­ní. Pe­ní­ze by se např. pře­lé­va­ly ze smlo­vou ne­po­kry­tých částí do po­kry­tých. A během krát­ké doby by se to stalo běž­nou po­li­tic­kou praxí, vůču které by byli no­vi­ná­ři i vo­li­či ví­ce­mé­ně imun­ní.

Podle mě by to neslo s sebou více výhod než ne­vý­hod. Mu­sí­me se ptát, kdo by šel do po­li­ti­ky. Ne­změ­nil by jsi záběr po­ten­ci­ál­ních po­slan­ců, ale pouze ho zúžil na ma­jet­né, čož by podle mě ne­zna­me­nal žádný plus.
Pokud se ne­mý­lím, tak po­slan­ci kvůli mož­né­mu stře­tu zájmů ne­mů­žou být ve ve­de­ní pod­ni­ků. Takže pod­ni­ka­te­le vy­lou­čí­me...
Napiš jaké další sku­pi­ny oby­va­testva bys do PS do­stal za ta­ko­vých okol­nos­tí? Dě­di­ce?
Vůle ne­zišt­ně po­mo­ci ná­ro­du z po­sla­nec­ké­ho křes­la by podle mě od­padla v oka­mži­ku, kdy by se stali ter­čem ne­u­stá­lých bez­před­mět­ných útoků. Vždyť oni to přece ne­ma­jí za po­tře­bí, pokud by ne­by­li v po­li­ti­ce, tak si vy­dě­la­jí víc...
Podle mě je je­di­ným vhod­ným ře­še­ním vy­so­ké zvý­še­ní platů. Jenže to nese jeden pro­blém. Odpor ve­řej­nos­ti.

Pokud to ne­dá­vá moc hlavu ani patu, zku­sím to pře­psat...
http://​www.​knightfight.​cz/?​ac=vid&​vid=117080617

Moon.rider - 1. ledna 2008 18:05
Moon.rider

zden­da­li­ni 1. ledna 2008 18:01
:D
Mi­nis­ter­stvo zdra­vot­nic­tví vra­u­je: Moon škodí vám, i lidem ve vašem okolí.

zdendalini - 1. ledna 2008 18:01
zdendalini

Moon.​rider 1. ledna 2008 15:17
zrov­na u nich bych moud­rost ne­hle­dal
... tak pra­vil rytíř štěs­tě­ny ...

Moon.rider - 1. ledna 2008 15:17
Moon.rider

Am­thauer 1. ledna 2008 03:46
Špi­dla a Gros byly tkay moud­ry a vi­deli ze nic udle­at ne­mu­zou tak za­ca­ly delat krtky:)
Mi­nis­ter­stvo zdra­vot­nic­tví vra­u­je: Moon škodí vám, i lidem ve vašem okolí.

Amthauer - 1. ledna 2008 03:46
Amthauer

Moon.​rider 1. ledna 2008 03:33
Ano, ale anar­chie moud­rých... Toho však nikdy ne­do­sáh­nem.
- What is a life de­vo­id of stri­fe?

Moon.rider - 1. ledna 2008 03:33
Moon.rider

Am­thauer 31. pro­sin­ce 2007 17:34
to je anar­chie
Mi­nis­ter­stvo zdra­vot­nic­tví vra­u­je: Moon škodí vám, i lidem ve vašem okolí.

Amthauer - 31. prosince 2007 17:34
Amthauer

Bylo by to dáno ústa­vou a ta se tak nějak re­spek­tu­je a jak řekl starý čín­ský mudrc Men­cius, lidé mají v pří­pa­dě špat­né vlády právo na re­vo­lu­ci.

Apro­po, Aris­to­te­les roz­dě­lil státy na šest typů, to zna­me­ná tři typy a tři je­jich špat­né pro­tějš­ky:

Mo­nar­chie - vláda jed­no­ho
Ty­ra­nie - špat­ná va­ri­an­ta mo­nar­chie
Aris­to­kra­cie - vláda ně­ko­li­ka
Oli­gar­chie - špat­ná va­ri­an­ta aris­to­kra­cie
Po­lí­te­iá - vláda všech
De­mo­kra­cie - špat­ná va­ri­an­ta de­mo­kra­cie

Z toho nás jasně musí za­ujmout po­lí­te­iá, jenže o co se jedná? Není to snad jen ja­ká­si uto­pie?
- What is a life de­vo­id of stri­fe?

zdendalini - 31. prosince 2007 16:36
zdendalini

Annox 31. pro­sin­ce 2007 13:28
mno právě :-D
... tak pra­vil rytíř štěs­tě­ny ...

Annox - 31. prosince 2007 13:28
Annox

zden­da­li­ni 31. pro­sin­ce 2007 13:26

:-D To byla re­ce­se :-D

Ale zma­ni­pu­lo­va­tel­né? Hmm... když se to po­ve­de, tak to v 80% končí dik­ta­tu­rou a občas re­pub­li­kou (Mys­lím RE­PUB­LI­KU!, ne de­mo­kra­cii).
Mo­der­ní re­a­lis­ta uzná­vá pouze pe­si­mis­tic­ký op­ti­mis­mus.

zdendalini - 31. prosince 2007 13:26
zdendalini

Annox 31. pro­sin­ce 2007 13:24
vše zma­ni­pu­lo­va­tel­né.

něco po­dob­né­ho má tuším Ci­bul­ka v pro­gra­mu své stra­ny, že by lid mohl od­vo­lat po­li­ti­ka, pokud by nebyl spo­ko­jen s jeho vý­ko­nem.
... tak pra­vil rytíř štěs­tě­ny ...

Annox - 31. prosince 2007 13:24
Annox

zden­da­li­ni 31. pro­sin­ce 2007 06:45

:-D Re­pub­li­ko­vá garda! Opev­ně­ná pěst děl­nic­ké třídy!
Mo­der­ní re­a­lis­ta uzná­vá pouze pe­si­mis­tic­ký op­ti­mis­mus.

zdendalini - 31. prosince 2007 06:45
zdendalini

Am­thauer 31. pro­sin­ce 2007 02:50
to zní dobře, ale kdo by měl tu moc po­li­ti­ka se­sa­dit?
... tak pra­vil rytíř štěs­tě­ny ...

Moon.rider - 31. prosince 2007 03:01
Moon.rider

Am­thauer 31. pro­sin­ce 2007 02:50
to do­pad­nej ako s po­li­cii ze do­sta­va­ji za­plac­neo za vy­re­se­ne pripady..​sebevrazda se­be­vrazda od­lo­ze­no..
Mi­nis­ter­stvo zdra­vot­nic­tví vra­u­je: Moon škodí vám, i lidem ve vašem okolí.

Amthauer - 31. prosince 2007 02:50
Amthauer

Moon.​rider 31. pro­sin­ce 2007 02:48
Jo, mě kdysi na­padlo, aby po­li­ti­ci mu­se­li uza­ví­rat do­ho­dy o pro­ve­de­ní práce - tudíž, slíbí, že něco splní (třeba do­sáh­nou ně­če­ho apod.) a když se jim to ne­po­ve­de, ne­do­sta­nou vý­pla­tu. To způ­so­bí ně­ko­lik věcí:

A, Do po­li­ti­ky pů­jdou jen lidé fi­nanč­ně za­bez­pe­če­ní, takže se za­me­zí pod­plá­ce­ní

B, Po­li­ti­ci si budou klást co nej­vyš­ší cíle, aby vo­li­či vo­li­li právě je

C, Ale zase ne tak vy­so­ké, aby je ne­do­ká­za­li spl­nit

D, Čili budou se sna­žit o své ma­xi­mum!
- What is a life de­vo­id of stri­fe?

Moon.rider - 31. prosince 2007 02:48
Moon.rider

figl je v to mze pred vol­ba­ma na­sli­bu­jou hory doly..a pak dkyz to pro­sa­de­ji v parlamentu..​tka tam maji 30-40 % hlasu..​bez sance! a pak nam rek­nou " no co sna­zi­li jsme se"
Mi­nis­ter­stvo zdra­vot­nic­tví vra­u­je: Moon škodí vám, i lidem ve vašem okolí.

Dronte - 27. prosince 2007 11:13
Dronte

Je­ží­šek a Du­šič­ky na­vždy! Va­len­tý­na chápu, žen­ský jsou hroz­ný. :-D

Taky ne­sou­hla­sím s kri­ti­kou ODS za re­for­my. Na Slo­ven­sku se to po­ved­lo, a to byly mno­hem tvrd­ší. U nás je to jen sla­bej odvar sku­teč­né re­for­my, snad budou další kroky vý­raz­něj­ší. Pokud se to do­sta­ne přes ho­vor­ku a ze­le­ný.
http://​www.​knightfight.​cz/?​ac=vid&​vid=117080617

Amthauer - 26. prosince 2007 15:54
Amthauer

Té­ma­tu se týká asi jen okra­jo­vě, ale http://​tylovskeelegie.​xf.​cz/​osvetim.​swf. Ako­rát ten zvuk se nějak divně zkom­pri­mo­val, ve video verzi to zní líp, ako­rát ta je taky mno­hem větší...
- What is a life de­vo­id of stri­fe?

Moon.rider - 26. prosince 2007 00:16
Moon.rider

sem tu od vi­ken­du nebyl a tka­o­ve­ho spamu tady:D
Mi­nis­ter­stvo zdra­vot­nic­tví vra­u­je: Moon škodí vám, i lidem ve vašem okolí.

Annox - 25. prosince 2007 17:59
Annox

zden­da­li­ni 25. pro­sin­ce 2007 16:34

Tak tak...

*K tomu san­to­vi, řekl náš pre­zi­dent toto: Dědu mráze nám také pod­sou­va­li a sna­ži­li se, dost se sna­ži­li! :-D
Mo­der­ní re­a­lis­ta uzná­vá pouze pe­si­mis­tic­ký op­ti­mis­mus.

zdendalini - 25. prosince 2007 16:34
zdendalini

Am­thauer 25. pro­sin­ce 2007 15:16
ad du­šič­ky- tak­též
ad va­len­týn- žen­ský jsou chytla­vý na všech­no. pokud bych ne­do­ra­zil s kyt­kou a va­len­týn­kou... ani ne­chci do­mys­let :-D
... tak pra­vil rytíř štěs­tě­ny ...

Vypisuje se 20 z celkem 716 příspěvků|⇐ 1 ... 25 26 27 28 29 30 31 ... 36 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)
taBackup debug: