Barevná srdce (11 stran zpět) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Barevná srdce

Pán Jeskyně:

Máhanaxar

Systém:

DrD

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Anto i haloisio (Ústa oceánu)
Lze věřit legendám o kamenech velké síly? Chcete putovat po cestách světů? Některé jdou pod hvězdami, jiné jsou skryté v temnotách. Které z nich vedou k úkrytům vzácných artefaktů?
Měli byste spíše pomáhat než škodit.
Dveře lze rychle rozbít, ale potom už nezavřete. Často je lépe zkusit pomalu a potichu překonat zámek. Někdy zaklepat a počkat na vyzvání ke vstupu.
Hraje se přes fórum jeskyně.

Klíčová slova

Tato jeskyně nemá nastavena klíčová slova.

Jaké hráče:

V jeskyni je volné místo.
(probíhá hlavní děj).
Nová postava bude formálně zapojena do aktuální situace, jako by s družinou byla od zahájení hlavního děje.
Na novou postavu se pohlíží, jako kdyby dosavadními boji prošla bez zranění.

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Aktuální děj - místo: Starý Hrádek - místnost A16 - čas: 3. den, před polednem - Máte zatím 9 perel. Nalezené runy: V některých předchozích místnostech jste nalezli následující runy: v první místnosti [A01] runa H v místnosti [A02] nic v místnosti [A03] nic v místnosti [A04] runa A v místnosti [A05] runa C v místnosti [A06] runa D v místnosti [A07] nic v místnosti [A08] runa L v místnosti [A09] runa E v místnosti [A10] runa F v místnosti [A11] nic v místnosti [A12] nic v místnosti [A13] runa T v místnosti [A14] nic v místnosti [A15] runa V Stručný popis předchozího děje na Starém Hrádku Datumy uvádějí příspěvky s popisy dané místnosti Označení (družina) u nálezů znamená, že obsah nálezu vzala družina sebou a hráči se na tyto věci mohou odvolávat a používat je, i když je nikdo z aktuální sestavy nemá v inventáři, protože jsem je zapomněl přepsat na nové postavy. V některých mistnostech nalezla družina zobrazené starodávné tvary run. Jejich přehled je uveden odděleně. Družina získala některé věci ještě během putování: - mast rychlého hojení od Eleany - šípy z odnoží harku (bez kovových hrotů), nejméně pět kusů Družina měla léčivý lektvar Cesela, ten je již spořebovaný. A01 (28.11.2007 17:44:39) Když se za družinou vstupní dveře samy zavřely, jeden z nich je bez problémů otevřel. Za dveřmi viděli venkovní prostranství, kdy chvíli stáli než vstoupili do Starého Hrádku. Nálezy: Ze zbytků starého kabátce vypadly dva měďáky se stejnou ražbou, jako dvojčata. Jenom jedna mince je lesklá, druhá je matná. (družina) -- A02 (12.12.2007 18:02:29) Když po chvíli prohlížení druhé místnosti otevřeli dveře, zjistili, že nehledí zpět do první místnosti, ale do nějaké jiné další. Nálezy: Hromádka z rozbité dřevěné židle a zbytků pochodní. Jiná hromádka z kameninových střepů. Jeden ze střepů zkusil člen družiny vyhodit oknem a potom sledovali, jak se střep za oknem zastavil a zmizel jako kus vosku v žáru pece. Kabátec z hrubého sukna, v jeho kapse zmačkaný papír. Papír je popsaný, ale písmo je rozmazané a zcela nečitelné. (družina) -- A03 (07.12.2007 17:14:37) Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. Skříň, uvnitř dýka s tmavou rukojetí, špička hrotu je ulomená. Jedna strana ostří velmi lesklá, na druhé je velká rezavá skvrna. (družina) -- A04 (05.01.2008 15:28:34) boj s obřími krysami Nálezy: Zlatý prsten s rubínem (družina) Klíček ke dveřím -- A05 (06.02.2008 19:16:59) Nálezy: Zlatý prsten se safírem (družina) Zlatý náramek (družina) Zlatá brož (družina) -- A06 (10.03.2008 18:03:51) boj s velkým hadem boj s kostlivcem Nálezy: hadí šupiny (družina) široký meč stará stříbrná mince (družina) pruh čistého plátna (družina) kouzlicí hůlka (družina) Klíček ke dveřím -- A07 (24.04.2008 17:36:45) Místnosti je vybavena krbem, ale jeho komínový průduch je přehrazený hrubou mříží z několika silných železných prutů. Nad mříží jsou napadané kameny a průduch je tak zcela zavalený kamennou sutí. Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. -- A08 (18.05.2008 09:16:48) kamínek vyhozený oknem zmizel venku stejně jako střep v jedné z předchozích místností Nálezy: železná konvice na podlaze, připoutaná ke zdi řetězem, voda, která v ní sahá zhruba do poloviny, má zlatavý lesk, ze škvíry ve stropě do ní občas spadne další kapka, která v letu ve světle zlatavě zazáří, voda má velice příjemnou chuť, někteří si doplnili měchy vodou z konvice, družina má čtyři flakónky naplněné vodou z konvice, těleso závory, dřevěný hranol kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem jedenáct zlatých mincí (družina) celkem osm stříbrných mincí (družina) řemínek z tmavé kůže, jeden a půl sáhu dlouhý (družina) dvě šipky se stříbrnými hroty (družina) celkem 5 stříbrných hrotů k šípu nebo šipce (družina) Klíček ke dveřím -- A09 (21.07.2008 17:06:01) Nálezy: výklenky s obrazy postav vystupujících ke stolu s hostinou, výklenek s kostlivcem obsluhujícím postavy u stolu, postavy jedí pouze chléb, který má na řezu zlatavý lesk a pijí vodu stejnou jako byla v konvici v A08, družina se najedla z hostiny krajíc zlatavého chleba (družina) svitek v obraze, odložený ženskou postavou, nyní otočený směrem k divákovi, na svitku je neuměle zrýmovaný text Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. stejný text je i na svitku v obraze, ze kterého vystoupila druhá ženská postava kouzelný svitek (družina) baňka se svěcenou vodou (družina) kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem dvě zlaté mince (družina) Klíček ke dveřím -- A10 (14.10.2010 17:18:47) boj s černými (nejasnými) krysami skřítkové z Dlouhé Hory Nálezy: celkem pět stříbrných mincí (družina) celkem čtyři zlaté mince (družina) kolečko jakoby k dětskému vozíku (družina) Klika ke dveřím Klíček ke dveřím Svitek ke dveřím, ATOR I ZEAL, text v ornamentu po obvodu svitku říká zhruba toto Vyber klíč, ten který je pravý (nebo správný, hodící se). Podej bráně (nebo vlož do zámku) klíč. Předej klíči svoji moc (nebo prones Slova moci). Dovol bráně, aby propustila (?, možný smysl: zkus odemknout zámek). -- A11 (29.04.2011 17:17:25) boj se slizem Nálezy: deska s výčnělky a s úchyty (družina) celkem tři stříbrné mince (družina) celkem pět zlatých mincí (družina) Klika ke dveřím -- A12 (29.05.2012 19:07:28) boj s fialovou plísní Nálezy: kostra připoutaná řetězem ke zdi (Tharosovy pozůstatky) kamenná deska na zdi nad kostrou, na desce se objevuje neuměle zrýmovaný text (stejný jako na svitcích v místnosti A09) Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. truhlička pokrytá vrstvou kamene v truhličce klíč -- A13 (16.12.2012 20:20:54 ) boj s ghůlem Nálezy: Dva zlaté a dva stříbrné (družina) Kamenná kostka, vložením do otvoru ve dveřích objevila družina klíček ke dveřím. -- A14 (20.11.2013 20:58) U vzdáleného rohu místnosti ležící elf, možná zraněný. -- A15 (16. března 2014 11:39) boj se slizem boj s plísní
Hráči: (6/7) Ghasim, Gwarg, HeruGil, Silverius, Slimak74, Thorongil

Příspěvky ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 ... 157 ⇒|

Pán Jeskyně - 22. července 2016 16:36
Pán jeskyně Máhanaxar

Dveře se znovu o kousek pohnuly a přitom se ozval silný hřmot a tak náhle, že HeruGil cukl rukou zpět. Ve chvilce si ale vzpomněl, že některé předchozí dveře se "chovaly" také jaksi podivně. Do některých stačilo lehounce tlačit prstem a ozýval se podobný rámus. Na jiné byla potřeba velká síla, i dvou postav, a přitom nevydaly ani ten nejslabší zvuk.

HeruGil - 10. července 2016 21:08
HeruGil

Když se dveře pohnuly, pootočil jsem se k ostatním a letmým úsměvem naznačil radost z úspěchu. Pak jsem znovu zatlačil do dveří a pomalu a opatrně je pootevřel o další kousek.
"Almi, vypadá to, že za dveřmi je světlo. Myslím si, že můžeš zastínit lucernu. Ostatně můžete zkusit asi uhasit i pochodně."

Pán Jeskyně - 22. června 2016 19:31
Pán jeskyně Máhanaxar

HeruGil stiskl kliku. Její slabé klepnutí jste skoro přeslechli. Letmo se ohlédl přes rameno na ostatní a pak, drže kliku stisknutou, do dveří zatlačil.

Ve světle lampy a pochodní jste zahlédli, jak se dveře nepatrně pohnuly.

HeruGil - 15. června 2016 17:03
HeruGil

Chvilku se zamyšleně dívám na zámek a pak se potočím k ostatním.
"Souhlasím s tebou, Almi," řeknu, když Almi domluví.
"Hádám, že nyní můžeme zkusit samotné dveře. Na naší straně nejsou vidět dveřní panty, takže dveře by se měly otevírat směrem od nás."

Přistoupím ke dveřím, zkusím kliku, jestli půjde stisknout a pak i do dveří zatlačit.

Pán Jeskyně - 8. června 2016 20:12
Pán jeskyně Máhanaxar

Podívali jste se na sebe navzájem a Almi potichu promluvil:
"Možná ta divná slova jsou něco jako heslo a někdo, pro nás neviditelný, tak ví, že může odemknout. Nebo je to nějaké zaklínadlo, kouzlo, které uvolní zámek, že se dá odemknout. A nebo působí přímo na klíček a otočí s ním."

Pán Jeskyně - 22. května 2016 14:29
Pán jeskyně Máhanaxar

Pozorně sledujete HeruGila, dveře a hlavně nevelký matně šedý klíček v jejich zámku.

HeruGilova slova dozněla a do obnoveného ticha se ozvalo kovové klapnutí. Klíček zesvětlal, jako kdyby se rozzářil bílým světlem, a za doprovodu několika dalších klapnutí se sám pomalu otočil. Pak se jeho jas vytratil, zaslechli jste slabé cinknutí jak z malého zvonku a klíček zmizel.

HeruGil - 3. května 2016 16:07
HeruGil

Když nikdo z ostatních neříká žádnou námitku, popojdu ke dveřím a postavím se před zámek s klíčkem. Potom pozvednu pravou ruku, zhruba ukážu na klíček a zvolna pronesu slova z nápisu.
Tak jak by se tyto runy četly v obecné řeči a jako tři slova, nahlas vyslovím:
"Tran s vaal."

Pán Jeskyně - 27. dubna 2016 16:58
Pán jeskyně Máhanaxar

Zatímco HeruGil mluví, Almi pozvedl ruku, začal něco polohlasem brumlat a přitom pokyvuje hlavou. Zároveň prstem ukazuje několikrát dokola přes runy nápisu a mírně pokyvuje i rukou, jako kdyby si ta slova tiše prozpěvoval a pohybem ruky si udával rytmus.
Po chvíli přestane brumlat a otočí se k ostatním.
Tahle slova zní jinak, slabiky mají jiný rytmus, ale přesto cítím, že je v tom něco podobného. Souhlasím s Gundrikem, že jakýsi smysl, třebaže pro mě ne zcela jasný, to dává. Takže jsem pro.
Herugile, zkus, co myslíš.

Grilion - 20. dubna 2016 07:21
Grilion

Pokývu hlavou "Dává to smysl.Tedy zkusme ho. a tiše přihlížím tomu,co HeruGil dělá.

HeruGil - 19. dubna 2016 17:05
HeruGil

Jak Almi a Gundrik promluví, zarazím se.
"Připomínat, připomínat," pravou rukou ukazuji k nápisu a levou si mnu čelo.
"Něco připomínat ..., co to jenom ..." a potom náhle sáhnu do kapsy v plášti a vytáhnu nevelký svazek z menších odřezků pergamenu. Několik jich prohlédnu a potom napřáhnu ruku před sebe.
"To je ono. V té místnosti se skřítky. Když jsme zahnali ty velké krysy, skřítkové nám donesli klíč a svitek. A na něm byla taky záhadná slova: ATOR I ZEAL. Tohle se mi připomnělo."
Sáhnu ještě do kapsy pro pisátko, opíšu si nápis, tak jak ho vidíme a potom ukážu na klíček zasunutý do zámku dveří.
"Já navrhuji, abychom zkusili tenhle klíček. Pokud neuspějeme, tak bude asi dost času na luštění hádanek. Gundriku, Almi, i vy ostatní?"

Grilion - 14. dubna 2016 14:03
Grilion

Zmateně se na runy dívám a pak se usměju a říkám "Když jsem byl malý,můj otec mi rád dával hádanky... Nemůže to být něco jako hra se slovy?Přehoďme pár písmen a uvidíme. Začal bych třeba tím, že bych přehodil Tran s vaal na laav s nart,nepřipomíná vám to něco?" a úsměvem si prohlížím runy a přeříkávám si pod vousy různá slova, vytvořitelná z těchto písmen.

Pán Jeskyně - 6. dubna 2016 18:11
Pán jeskyně Máhanaxar

Almi nepatrně sklonil hlavu k levému rameni a pohlédl na modré runy. Chvíli bezhlasně pohyboval rty, jako by si opakováným přečítáním nápisu chtěl připomenout pozapomenuté vědomosti. Po chvíli zavrtěl hlavou:
"Neznám jazyk, který by používal taková slova. A nevzpomínám si, že bych se někdy setkal s něčím, co by mi tohle připomínalo."

HeruGil - 5. dubna 2016 18:34
HeruGil

"Tran s vaal", pronesu zamyšleně a dlaní si zamnu tvář.
"Nějaký podivný jazyk, nic mi to neříká. Leda snad, Almi, ty bys to uměl přeložit?"

Pán Jeskyně - 24. března 2016 18:52
Pán jeskyně Máhanaxar

tech
Do příštího týdne budu mimo dosah i-netu.

Přeji vám hezké dny, pohodové prožití velikonočních svátků a v pondělí pevnou ruku.
:-)

Pán Jeskyně - 21. března 2016 17:11
Pán jeskyně Máhanaxar

Kromě L´eraka, který upřeně, byť s přivřenýma očima, sleduje mozaiku, všichni ostatní se po Gundrikových slovech také ohlédnou zpět do místnosti.
Ticho a klid prázdného prostoru zřejmě aspoň trochu zklidnily vaše napjaté mysli a tak se postupně obracíte zpět ke dveřím. V té chvíli se ploška znovu zavlnila a část mezery vlevo od S náhle vyplnila runa N. Zbylé skvrnky poblíž okraje plochy se stáhly do úzké, lehce vlnité čáry po obvodu a orámovaly tak nápis
TRAN S VAAL

L´erak - 19. března 2016 21:07
L´erak

Slova druhů mě donutí zvednout hlavu a též se rozhlédnout kolem.
Pak se již soustředím, zapátrám v svém umění, v tom pocitu doslova vycítit, vidět, že tu je magie.
Mírně se u toho ve svém posedu kolíbu všemi směry. A vnitřním zrakem zkoumám onu prostoru.

Grilion - 18. března 2016 20:17
Grilion

Po dlouhé chvíli sledování run se otřepu a říkám "Mám takový špatný pocit.O magii teda nic nevím, ale tohle je skoro až děsivý. Mohla by to bejt nějáká magická věcička co by nás mohla všechny zabít." A začnu se nervózně rozhlížet po místnosti.

HeruGil - 18. března 2016 16:49
HeruGil

"Hádám, že tamhle asi bude ještě jedna runa," prohodím a ukážu rukou na začátek nápisu.
"Tedy aspoň mně to tak připadá. Podle té mezery by se tam ještě jedna runa dobře vešla."

Napadne me, že se všichni až moc soustředíme na výjev u dveřního rámu a podvědomě se otočím. Pozorně se zahledím do prostoru za námi, ale zdá se mi, že je tam stejné prázdno jako před chvílí. Ještě chvíli přejíždím očima sem a tam, než se zase obrátím k tomu záhadnému nápisu.

Pán Jeskyně - 2. března 2016 16:48
Pán jeskyně Máhanaxar

Někteří z vás se letmo ohlédli kolem sebe, ale v místnosti je klid.
Znovu tedy upírate svůj pohled na postupně se objevující znaky a náhle spatříte novou runu hned vedle R. Stejně jako ostatní je i tohle nové A dobře čitelné.

Nová podoba záhadného textu je nyní
TRA, za mezerou S a za další, užší mezerou VAAL.

Pán Jeskyně - 18. února 2016 18:24
Pán jeskyně Máhanaxar

tech
Opět odjíždím na zbytek týdne mimo dosah i-netu.
Přeji vám hezké dny.

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 ... 157 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)