Barevná srdce (14 stran zpět) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Barevná srdce

Pán Jeskyně:

Máhanaxar

Systém:

DrD

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Anto i haloisio (Ústa oceánu)
Lze věřit legendám o kamenech velké síly? Chcete putovat po cestách světů? Některé jdou pod hvězdami, jiné jsou skryté v temnotách. Které z nich vedou k úkrytům vzácných artefaktů?
Měli byste spíše pomáhat než škodit.
Dveře lze rychle rozbít, ale potom už nezavřete. Často je lépe zkusit pomalu a potichu překonat zámek. Někdy zaklepat a počkat na vyzvání ke vstupu.
Hraje se přes fórum jeskyně.

Klíčová slova

Tato jeskyně nemá nastavena klíčová slova.

Jaké hráče:

V jeskyni je volné místo.
(probíhá hlavní děj).
Nová postava bude formálně zapojena do aktuální situace, jako by s družinou byla od zahájení hlavního děje.
Na novou postavu se pohlíží, jako kdyby dosavadními boji prošla bez zranění.

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Aktuální děj - místo: Starý Hrádek - místnost A16 - čas: 3. den, před polednem - Máte zatím 9 perel. Nalezené runy: V některých předchozích místnostech jste nalezli následující runy: v první místnosti [A01] runa H v místnosti [A02] nic v místnosti [A03] nic v místnosti [A04] runa A v místnosti [A05] runa C v místnosti [A06] runa D v místnosti [A07] nic v místnosti [A08] runa L v místnosti [A09] runa E v místnosti [A10] runa F v místnosti [A11] nic v místnosti [A12] nic v místnosti [A13] runa T v místnosti [A14] nic v místnosti [A15] runa V Stručný popis předchozího děje na Starém Hrádku Datumy uvádějí příspěvky s popisy dané místnosti Označení (družina) u nálezů znamená, že obsah nálezu vzala družina sebou a hráči se na tyto věci mohou odvolávat a používat je, i když je nikdo z aktuální sestavy nemá v inventáři, protože jsem je zapomněl přepsat na nové postavy. V některých mistnostech nalezla družina zobrazené starodávné tvary run. Jejich přehled je uveden odděleně. Družina získala některé věci ještě během putování: - mast rychlého hojení od Eleany - šípy z odnoží harku (bez kovových hrotů), nejméně pět kusů Družina měla léčivý lektvar Cesela, ten je již spořebovaný. A01 (28.11.2007 17:44:39) Když se za družinou vstupní dveře samy zavřely, jeden z nich je bez problémů otevřel. Za dveřmi viděli venkovní prostranství, kdy chvíli stáli než vstoupili do Starého Hrádku. Nálezy: Ze zbytků starého kabátce vypadly dva měďáky se stejnou ražbou, jako dvojčata. Jenom jedna mince je lesklá, druhá je matná. (družina) -- A02 (12.12.2007 18:02:29) Když po chvíli prohlížení druhé místnosti otevřeli dveře, zjistili, že nehledí zpět do první místnosti, ale do nějaké jiné další. Nálezy: Hromádka z rozbité dřevěné židle a zbytků pochodní. Jiná hromádka z kameninových střepů. Jeden ze střepů zkusil člen družiny vyhodit oknem a potom sledovali, jak se střep za oknem zastavil a zmizel jako kus vosku v žáru pece. Kabátec z hrubého sukna, v jeho kapse zmačkaný papír. Papír je popsaný, ale písmo je rozmazané a zcela nečitelné. (družina) -- A03 (07.12.2007 17:14:37) Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. Skříň, uvnitř dýka s tmavou rukojetí, špička hrotu je ulomená. Jedna strana ostří velmi lesklá, na druhé je velká rezavá skvrna. (družina) -- A04 (05.01.2008 15:28:34) boj s obřími krysami Nálezy: Zlatý prsten s rubínem (družina) Klíček ke dveřím -- A05 (06.02.2008 19:16:59) Nálezy: Zlatý prsten se safírem (družina) Zlatý náramek (družina) Zlatá brož (družina) -- A06 (10.03.2008 18:03:51) boj s velkým hadem boj s kostlivcem Nálezy: hadí šupiny (družina) široký meč stará stříbrná mince (družina) pruh čistého plátna (družina) kouzlicí hůlka (družina) Klíček ke dveřím -- A07 (24.04.2008 17:36:45) Místnosti je vybavena krbem, ale jeho komínový průduch je přehrazený hrubou mříží z několika silných železných prutů. Nad mříží jsou napadané kameny a průduch je tak zcela zavalený kamennou sutí. Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. -- A08 (18.05.2008 09:16:48) kamínek vyhozený oknem zmizel venku stejně jako střep v jedné z předchozích místností Nálezy: železná konvice na podlaze, připoutaná ke zdi řetězem, voda, která v ní sahá zhruba do poloviny, má zlatavý lesk, ze škvíry ve stropě do ní občas spadne další kapka, která v letu ve světle zlatavě zazáří, voda má velice příjemnou chuť, někteří si doplnili měchy vodou z konvice, družina má čtyři flakónky naplněné vodou z konvice, těleso závory, dřevěný hranol kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem jedenáct zlatých mincí (družina) celkem osm stříbrných mincí (družina) řemínek z tmavé kůže, jeden a půl sáhu dlouhý (družina) dvě šipky se stříbrnými hroty (družina) celkem 5 stříbrných hrotů k šípu nebo šipce (družina) Klíček ke dveřím -- A09 (21.07.2008 17:06:01) Nálezy: výklenky s obrazy postav vystupujících ke stolu s hostinou, výklenek s kostlivcem obsluhujícím postavy u stolu, postavy jedí pouze chléb, který má na řezu zlatavý lesk a pijí vodu stejnou jako byla v konvici v A08, družina se najedla z hostiny krajíc zlatavého chleba (družina) svitek v obraze, odložený ženskou postavou, nyní otočený směrem k divákovi, na svitku je neuměle zrýmovaný text Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. stejný text je i na svitku v obraze, ze kterého vystoupila druhá ženská postava kouzelný svitek (družina) baňka se svěcenou vodou (družina) kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem dvě zlaté mince (družina) Klíček ke dveřím -- A10 (14.10.2010 17:18:47) boj s černými (nejasnými) krysami skřítkové z Dlouhé Hory Nálezy: celkem pět stříbrných mincí (družina) celkem čtyři zlaté mince (družina) kolečko jakoby k dětskému vozíku (družina) Klika ke dveřím Klíček ke dveřím Svitek ke dveřím, ATOR I ZEAL, text v ornamentu po obvodu svitku říká zhruba toto Vyber klíč, ten který je pravý (nebo správný, hodící se). Podej bráně (nebo vlož do zámku) klíč. Předej klíči svoji moc (nebo prones Slova moci). Dovol bráně, aby propustila (?, možný smysl: zkus odemknout zámek). -- A11 (29.04.2011 17:17:25) boj se slizem Nálezy: deska s výčnělky a s úchyty (družina) celkem tři stříbrné mince (družina) celkem pět zlatých mincí (družina) Klika ke dveřím -- A12 (29.05.2012 19:07:28) boj s fialovou plísní Nálezy: kostra připoutaná řetězem ke zdi (Tharosovy pozůstatky) kamenná deska na zdi nad kostrou, na desce se objevuje neuměle zrýmovaný text (stejný jako na svitcích v místnosti A09) Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. truhlička pokrytá vrstvou kamene v truhličce klíč -- A13 (16.12.2012 20:20:54 ) boj s ghůlem Nálezy: Dva zlaté a dva stříbrné (družina) Kamenná kostka, vložením do otvoru ve dveřích objevila družina klíček ke dveřím. -- A14 (20.11.2013 20:58) U vzdáleného rohu místnosti ležící elf, možná zraněný. -- A15 (16. března 2014 11:39) boj se slizem boj s plísní
Hráči: (6/7) Ghasim, Gwarg, HeruGil, Silverius, Slimak74, Thorongil

Příspěvky ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 ... 157 ⇒|

Grilion - 19. července 2015 18:58
Grilion

Otočím se na HeruGila a řeknu Hmmm... Říkáš kam budeš moci?Možná to znamená že je tu víc míst kam máme dát mince... rozhodně nikam nic házet nebudu dokud si nebudu jistý, mimoto pár přece znamená dvě, takže je tam asi mám dát dvě, ale to počká.A začnu hledat další podobné díry,klepat na zdi pro případ tajné skrýše a pozorně prohlížet každou skulinu kterou vidím.

HeruGil - 19. července 2015 10:51
HeruGil

Prohlížím ruličku, kterou mi vrátil Almi, když jsem zaslechl Gundrikova o pokladničce. Otočím se za ním a zavolám na něho:
"Gundriku, když L´erak prohlížel severní stěnu, našel tam, kus od rohu místnosti, místo, kde se na chvíli objevil nápis. Bylo to takhle
Podaruj několik mincí tam, kde budeš moci a cesta se uvolní.
Možná to souvisí s tou tvojí pokladničkou, nebo co jsi to objevil. Ale dokud si nebudeme jistí, tak určitě nemá smysl jen tak házet peníze někam do neznáma."

Grilion - 16. července 2015 21:03
Grilion

Nad svým neúspěchem jen mávnu rukou... Ještě že nejsem hlupák a vhodil jsem jen měďák, jinak by to byla ztráta... nu což i když se to nepovedlo můžou tu bejt další takový detaily,který nám ale víc pomůžou
Pokračuji tedy v opakování hledání po místnosti a klepání na zdi, hledajíc prakticky cokoliv co by nám mohlo pomoci, jakýkoliv detail který nesedí si snažím prohlédnout detailněji.

Grilion - 15. července 2015 22:36
Grilion

Vrátím se ke škvíře v blízkosti dveří a zamyslím se, pak řeknu Tohle mi připomnělo pokladničku kterou jsem dostal jako malý od matky... Možná že když vhodíme nějákou minci spustí to nějáký mechanismus.... Pak vhodím do škvíry jeden měďák a zaposlouchám se.

Pán Jeskyně - 15. července 2015 19:23
Pán jeskyně Máhanaxar

Almi vrátil ruličku HeruGilovi, vzal si zpět lucernu a přešel ke Gundrikovi. Snaží se svítit na místa, která Gundrik podél místnosti prohledává.

Pán Jeskyně - 15. července 2015 19:21
Pán jeskyně Máhanaxar

Almi podal HeruGilovi lucernu a potom zmíněnou ruličku rozvinul. Chvíli prohlížel napsaný text a potom náhle zakýval hlavou.
"Když skončilo moje dětství, vzal si mě k sobě otcův bratr, můj strýc. Byl městským knihovníkem a věnoval se studiu různých jazyků. Za ty roky, co jsem byl u něho, mě přece jen něco naučil.
Ta slova jsou mi povědomá, aspoň trochu. Jenže ten jazyk používá opisy, slova mají více významů a samotný text je vždy doplněn spoustou značek a symbolů, které význam upřesňují."

Krátce se zamyslel a znovu se soustředil na ruličku.
"Tady jsou jen samotné znaky písma a navíc části textu nejde přečíst nebo úplně chybí. Takže překlad bude jen velmi hrubý."

"... avrad šakkún ..., to je něco jako velká cesta, tedy ne cesta jako třeba silnice, ale jako putování, velké putování.

... bo amar ..., správně by to mělo být bo amaram nebo amarar, ale kousek papíru tu chybí, další nebo to, co je před námi.

... te kiliss vuen(?) ..., asi to je vuen, zhruba něco jako klíč vstupní brána.

... mehran ..., to znamená zůstalo."


Almi otočil ruličku a dodal: "Nic jiného tu není.
Takže když to shrnu, je tu napsáno přibližně toto:
veliká nadcházející cesta (nebo budoucí putování)
klíč vstupní brána, možná klíč ke vstupní bráně
zůstalo, to asi patří k dalšímu textu, který ale tady už není."

Grilion - 12. července 2015 16:58
Grilion

To je ovšem velmi nepříjemné, že pánové? inu možná je nějáká možnost jak tento jazyk rozluštit, někde může být nějáká nápověda, nebo je to možná šifra... ovšem může nám to pomoci dostat se ven a to je důležité navrhuju tedy že bychom měli začít hledat v téhle místnosti jakoukoliv známku možnosti dostat se ven nebo rozluštit tu ruličku. a začnu se rozhlížet po místnosti a hledat cokoliv co nám může pomoci ven, hledám klíčové dirky ve zdech, klepu na zdi a zjišťuji zda nejsou duté, hledám také nápisy na zdech, stropě a na zemi (jen očima)

HeruGil - 9. července 2015 22:22
HeruGil

"Připadá mi to jako části něčího deníku. Ešagad a Korman, zřejmě něčí jména," prohodím a pokračuji ve svých úvahách.

"Možná je (nebo byl) pisatel nějaký kouzelník a ti dva jeho jeho přátelé nebo známí. Ale můj odhad je - podle slov o Kormanovi, že ten deník si psal mistr a oni byli jeho učedníci.
A ten začátek s Ešagadem a hlavně to o pastech ve mně budí pocit, že tu nebyli jen jednou. A to by znamenalo, kromě jiného, jednu potěšující informaci: Ze Starého Hrádku je možné se dostat ven."


Podívám se na Gundrika: "V kazetě už nic není. Zbývá jen ta rulička, kterou jsem dal Almimu. Se slovy, která jsem zhruba uměl přečíst, ale takový jazyk neznám."

Grilion - 6. července 2015 19:03
Grilion

Zpozorním když HeruGil řekne o tom že v pergamenu se píše něco o klíči a na to říkám Pokud je v pergamenu něco o klíči nebylo by na škodu to přeložit a zjistit více.Umí někdo z vás aspoň trochu číst tímto jazykem? a dívám se na ostatní

HeruGil - 4. července 2015 11:13
HeruGil

Jak zvedám poskládaný list, letmo ho otočím sem a tam, ale obě vrchní strany jsou prázdné. Narovnám se a zkusím list rozložit.
Podle pocitu v prstech se zdá být docela pevný, přesto jednotlivé přehyby rozevírám pomalu a opatrně.
"Na tomhle papíru je také něco napsané, a v obecné řeči." řeknu a nakloním list do světla Almiho lucerny.

"Ešagad měl pravdu. To místo má vlastní magii a na tu naši má jakýsi nejasný vliv.
A ty úkryty a pasti taky. Nejsou na jednom místě, přemísťují se.

Korman řekl jen, že v tom pergamenu je něco o klíči. Ale spěchal jsem a nedal mu dost času na překlad. A on se zpátky nevrátil. Poučilo mě to."


Zvednu hlavu a jen dodám:
"To je celé. Nic jiného tu není."

Pán Jeskyně - 1. července 2015 20:04
Pán jeskyně Máhanaxar

tech

Tak jsem zpět.

Pán Jeskyně - 11. června 2015 19:25
Pán jeskyně Máhanaxar

tech
Odjíždím na zbytek měsíce mimo dosah i-netu.

Přeji vám hezké dny.

Pán Jeskyně - 11. června 2015 19:24
Pán jeskyně Máhanaxar

HeruGil o kousek Almiho předešel a zastavil se u kazety. Podíval se na její obsah rozložený na podlaze a potom zvedl druhý hnědý list.

HeruGil - 10. června 2015 17:10
HeruGil

Když Almi přijde blíž, zastavím ho zvednutím ruky, sehnu se, abych se díval na podlahu před sebou zešikma.
"Teď, Almi, ještě o krok vpřed ...", a potom dodám:
"Ještě, prosím, jeden krok."

Pokývám hlavou a pak se narovnám.
"Řekl bych, že to je písmový znak. Nějaký starý tvar, takový se už běžně nepoužívá. Ale jsem si skoro jistý, že je to runa V.
Nedivím se, že ten sliz vycítil tohle místo jako dobré pro číhanou na kořist. Každý, kdo chtěl zjistit, co to je, se musel skrčit, aby viděl hodně zblízka a nemohl vědět, co se mu zatím odehrává vysoko nad hlavou."


Pak zamířím k ostatním.
"Almi, pojď, podíváme se s nimi, co všechno bylo v té kazetě."

Pán Jeskyně - 4. června 2015 18:19
Pán jeskyně Máhanaxar

Když Almi vidí na Gundrikově dlani ležet nevelký klíček, pohne se směrem k SZ rohu místnosti, zřejmě aby tam posvítil HeruGilovi na kus podlahy.

Grilion - 28. května 2015 19:38
Grilion

Mám nějáký klíč...Prohlédnu si ho a dám ho na dlani před sebe aby ho všichni viděli.Vypadá jako by byl měděný.

Pán Jeskyně - 26. května 2015 17:35
Pán jeskyně Máhanaxar

Prohlížíte obsah kazety, když někteří z vás zaslechnou z místa, kde stojí Almi s Gundrikem, nějaké cinknutí. Pokud se tam podíváte, spatříte Gundrika, jak se sehnul a něco sbírá z podlahy.

V opačném, SZ rohu místnosti čeká HeruGil, až mu někdo posvítí na podlahu před ním.

Grilion - 15. května 2015 22:21
Grilion

Pokouším se vytáhnout neznámý předmět přistrčit k okraji otvoru.Šťourám se v tom co nejopatrněji abych nepoškodil případné listiny či jiné křehké věci co by hadr mohl ukrývat.

Pán Jeskyně - 14. května 2015 15:59
Pán jeskyně Máhanaxar

Almi svítí lucernou do otvoru v J zdi a Gundrik rozvažuje, jak pokračovat.

HeruGil u SZ rohu místnosti hledí střídavě na cosi na podlaze a na strop nad sebou, čeká, jestli někdo s pochodní přijde posvítit.

Ostatní prohlížejí obsah kazety.

Pán Jeskyně - 1. května 2015 09:17
Pán jeskyně Máhanaxar

tech
Odjíždím na celý další týden pryč a budu mimo dosah i-netu.

Přeji vám hezké dny.

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 ... 157 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)