Barevná srdce (150 stran zpět) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Barevná srdce

Pán Jeskyně:

Máhanaxar

Systém:

DrD

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Anto i haloisio (Ústa oceánu)
Lze věřit legendám o kamenech velké síly? Chcete putovat po cestách světů? Některé jdou pod hvězdami, jiné jsou skryté v temnotách. Které z nich vedou k úkrytům vzácných artefaktů?
Měli byste spíše pomáhat než škodit.
Dveře lze rychle rozbít, ale potom už nezavřete. Často je lépe zkusit pomalu a potichu překonat zámek. Někdy zaklepat a počkat na vyzvání ke vstupu.
Hraje se přes fórum jeskyně.

Klíčová slova

Tato jeskyně nemá nastavena klíčová slova.

Jaké hráče:

V jeskyni je volné místo.
(probíhá hlavní děj).
Nová postava bude formálně zapojena do aktuální situace, jako by s družinou byla od zahájení hlavního děje.
Na novou postavu se pohlíží, jako kdyby dosavadními boji prošla bez zranění.

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Aktuální děj - místo: Starý Hrádek - místnost A16 - čas: 3. den, před polednem - Máte zatím 9 perel. Nalezené runy: V některých předchozích místnostech jste nalezli následující runy: v první místnosti [A01] runa H v místnosti [A02] nic v místnosti [A03] nic v místnosti [A04] runa A v místnosti [A05] runa C v místnosti [A06] runa D v místnosti [A07] nic v místnosti [A08] runa L v místnosti [A09] runa E v místnosti [A10] runa F v místnosti [A11] nic v místnosti [A12] nic v místnosti [A13] runa T v místnosti [A14] nic v místnosti [A15] runa V Stručný popis předchozího děje na Starém Hrádku Datumy uvádějí příspěvky s popisy dané místnosti Označení (družina) u nálezů znamená, že obsah nálezu vzala družina sebou a hráči se na tyto věci mohou odvolávat a používat je, i když je nikdo z aktuální sestavy nemá v inventáři, protože jsem je zapomněl přepsat na nové postavy. V některých mistnostech nalezla družina zobrazené starodávné tvary run. Jejich přehled je uveden odděleně. Družina získala některé věci ještě během putování: - mast rychlého hojení od Eleany - šípy z odnoží harku (bez kovových hrotů), nejméně pět kusů Družina měla léčivý lektvar Cesela, ten je již spořebovaný. A01 (28.11.2007 17:44:39) Když se za družinou vstupní dveře samy zavřely, jeden z nich je bez problémů otevřel. Za dveřmi viděli venkovní prostranství, kdy chvíli stáli než vstoupili do Starého Hrádku. Nálezy: Ze zbytků starého kabátce vypadly dva měďáky se stejnou ražbou, jako dvojčata. Jenom jedna mince je lesklá, druhá je matná. (družina) -- A02 (12.12.2007 18:02:29) Když po chvíli prohlížení druhé místnosti otevřeli dveře, zjistili, že nehledí zpět do první místnosti, ale do nějaké jiné další. Nálezy: Hromádka z rozbité dřevěné židle a zbytků pochodní. Jiná hromádka z kameninových střepů. Jeden ze střepů zkusil člen družiny vyhodit oknem a potom sledovali, jak se střep za oknem zastavil a zmizel jako kus vosku v žáru pece. Kabátec z hrubého sukna, v jeho kapse zmačkaný papír. Papír je popsaný, ale písmo je rozmazané a zcela nečitelné. (družina) -- A03 (07.12.2007 17:14:37) Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. Skříň, uvnitř dýka s tmavou rukojetí, špička hrotu je ulomená. Jedna strana ostří velmi lesklá, na druhé je velká rezavá skvrna. (družina) -- A04 (05.01.2008 15:28:34) boj s obřími krysami Nálezy: Zlatý prsten s rubínem (družina) Klíček ke dveřím -- A05 (06.02.2008 19:16:59) Nálezy: Zlatý prsten se safírem (družina) Zlatý náramek (družina) Zlatá brož (družina) -- A06 (10.03.2008 18:03:51) boj s velkým hadem boj s kostlivcem Nálezy: hadí šupiny (družina) široký meč stará stříbrná mince (družina) pruh čistého plátna (družina) kouzlicí hůlka (družina) Klíček ke dveřím -- A07 (24.04.2008 17:36:45) Místnosti je vybavena krbem, ale jeho komínový průduch je přehrazený hrubou mříží z několika silných železných prutů. Nad mříží jsou napadané kameny a průduch je tak zcela zavalený kamennou sutí. Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. -- A08 (18.05.2008 09:16:48) kamínek vyhozený oknem zmizel venku stejně jako střep v jedné z předchozích místností Nálezy: železná konvice na podlaze, připoutaná ke zdi řetězem, voda, která v ní sahá zhruba do poloviny, má zlatavý lesk, ze škvíry ve stropě do ní občas spadne další kapka, která v letu ve světle zlatavě zazáří, voda má velice příjemnou chuť, někteří si doplnili měchy vodou z konvice, družina má čtyři flakónky naplněné vodou z konvice, těleso závory, dřevěný hranol kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem jedenáct zlatých mincí (družina) celkem osm stříbrných mincí (družina) řemínek z tmavé kůže, jeden a půl sáhu dlouhý (družina) dvě šipky se stříbrnými hroty (družina) celkem 5 stříbrných hrotů k šípu nebo šipce (družina) Klíček ke dveřím -- A09 (21.07.2008 17:06:01) Nálezy: výklenky s obrazy postav vystupujících ke stolu s hostinou, výklenek s kostlivcem obsluhujícím postavy u stolu, postavy jedí pouze chléb, který má na řezu zlatavý lesk a pijí vodu stejnou jako byla v konvici v A08, družina se najedla z hostiny krajíc zlatavého chleba (družina) svitek v obraze, odložený ženskou postavou, nyní otočený směrem k divákovi, na svitku je neuměle zrýmovaný text Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. stejný text je i na svitku v obraze, ze kterého vystoupila druhá ženská postava kouzelný svitek (družina) baňka se svěcenou vodou (družina) kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem dvě zlaté mince (družina) Klíček ke dveřím -- A10 (14.10.2010 17:18:47) boj s černými (nejasnými) krysami skřítkové z Dlouhé Hory Nálezy: celkem pět stříbrných mincí (družina) celkem čtyři zlaté mince (družina) kolečko jakoby k dětskému vozíku (družina) Klika ke dveřím Klíček ke dveřím Svitek ke dveřím, ATOR I ZEAL, text v ornamentu po obvodu svitku říká zhruba toto Vyber klíč, ten který je pravý (nebo správný, hodící se). Podej bráně (nebo vlož do zámku) klíč. Předej klíči svoji moc (nebo prones Slova moci). Dovol bráně, aby propustila (?, možný smysl: zkus odemknout zámek). -- A11 (29.04.2011 17:17:25) boj se slizem Nálezy: deska s výčnělky a s úchyty (družina) celkem tři stříbrné mince (družina) celkem pět zlatých mincí (družina) Klika ke dveřím -- A12 (29.05.2012 19:07:28) boj s fialovou plísní Nálezy: kostra připoutaná řetězem ke zdi (Tharosovy pozůstatky) kamenná deska na zdi nad kostrou, na desce se objevuje neuměle zrýmovaný text (stejný jako na svitcích v místnosti A09) Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. truhlička pokrytá vrstvou kamene v truhličce klíč -- A13 (16.12.2012 20:20:54 ) boj s ghůlem Nálezy: Dva zlaté a dva stříbrné (družina) Kamenná kostka, vložením do otvoru ve dveřích objevila družina klíček ke dveřím. -- A14 (20.11.2013 20:58) U vzdáleného rohu místnosti ležící elf, možná zraněný. -- A15 (16. března 2014 11:39) boj se slizem boj s plísní
Hráči: (6/7) Ghasim, Gwarg, HeruGil, Silverius, Slimak74, Thorongil

Příspěvky ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 148 149 150 151 152 153 154 ... 157 ⇒|

edmonits - 17. února 2007 20:47
edmonits

"Souhlasím s Leaffem" pronesu k družině."Nemůžeme se tahat s těly, jestliže chceme co nejdříve dorazit do Nalíkova."
A začnu balit své věci.

honzatq - 17. února 2007 19:29
honzatq

Já bych ty vlky nechal tady. Příroda už se postará o to, aby jejich maso nepřišlo nazmar. přihodí svůj názor do dostikuze Leaf.

Pán Jeskyně - 17. února 2007 16:54
Pán jeskyně Máhanaxar

Balíte si svoje věci a přitom se dohadujete, jestli vlky nechat ležet nebo vzít sebou. A když je vezmete, kdo je ponese.
Zkusit na zádech přes batoh ..., koukáte na Leafa,
nebo snad za svázané nohy zavěsit na větve a ty ve dvojicích nést na ramenou ..., koukáte jeden na druhého, to by se i Axelia mohla zapojit.

Dart - 17. února 2007 11:45
Dart

Axelia pomali precitne, obhliadne sa okolo a jej pohlad ostane na bojovnikoch... Vezmite tych vlkov. Bud z nich bude vecera, alebo ich vymenime. Uvidime, co pride skor. Skontroluje si vyzbroj, potom vezme do ruk trochu jedla zo zasob a vyrazi na cestu.

honzatq - 17. února 2007 11:05
honzatq

Po rušně strávené noci si dám pořádnou snídani, abych se posilnil na další cestu. Zkontroluju stav dřeva a pokud ho už nezbývá dost, tak ještě předtím než vyrazíme zajdu do lesa nějaké další posbírat a nachystat ho k míse.

Myslím, že bychom měli vyrazit co nejdříve. Nikdo z nás tu nechce strávit v divočině další noc, ne? řeknu a yačnu si balit své věci do torny.

krcho - 17. února 2007 08:34
krcho

Vytiahnem trochu jedla ktoré mám u seba a dám Darkovy aby sme sa najedli obaja. Pritom myslím na to čosa stalo v noci a prezerám si vlčie telá...

Keby sme si vzali ich kožušinu, možno by sme ju v Nalíkove predali. Ale to by sme sa trochu zdržali...Ja tu nemám v pláne stráviť ďalšiu noc
Poviem a pritom pozriem na Darka, ktorý práve raňajkuje. Zavrtí chvostom a zaštekne na mňa so súhlasom. pohladím ho po temene hlavy
Ano Darku ano viem že ani tebe sa u nepáči nechceš tu stráviť noc...
Potom pozriem na ostatných, na oheň...Ked zmizne bez stopy zarazí ma to, zostanem trochu prekvapenáý no moc nepremýšlam čo za divné veci sa v tomto lese ešte môžu diať

Pán Jeskyně - 17. února 2007 08:05
Pán jeskyně Máhanaxar

Na kamenné míse zbývá několik malých oharků, přesto oheň hoří stále stejně. Jak slunce stoupá, dopadnou jeho paprsky i na mísu. Zdá se vám, že jste možná zaslechli slabé cinknutí a plameny zmizí. Žhavé zbytky potemní a rozpadnou se na jemný popel.

Pán Jeskyně - 17. února 2007 07:57
Pán jeskyně Máhanaxar

Obloha zvolna modrá, jak slunce vystupuje nad obzor. A potom mezi vrcholky stromů začnou jeho paprsky svítit i na mýtinu. Jen ohořelá větev opodál a tři vlčí těla napovídají, že noc byla neklidná.
Ti z vás, kteří dokázali usnout, se probírají, když Dark štěknul. Obešel všechna tři těla, a ke každému čichnul. Při chůzi vesele vrtí ocasem. Asi mu mrtvoly nepřipadají jako snídaně, tak se vrátil k pánovi. Šťoucháním se dožaduje nějakého sousta.
Do ranního jasu se začíná ozývat poklidná melodie lesa.

Gwarg - 17. února 2007 07:07
Gwarg

Trpaslík ještě sežvýká několik kousků sušeného jídla, zapije a pak se ještě na chvílu, než se zcela rozední, natáhne na svoji přikrývku.

Zdá se, že už stejně nemůže usnout a když už mu začne hlava padat na stranu, trhne sebou a chvilku se rozhlíží po okolí.

Dart - 16. února 2007 21:58
Dart

A vida, tak predsa sa ohen ohnam nici.... Usmeje sa a spokojne podide k ohnisku, kde si sadne a zacne len tak odychovat.

edmonits - 16. února 2007 20:21
edmonits

Zaraženě pozoruji místo, kde před chvílí byla ta proklatá bestie. "Co se to sakra stalo??"
Mýtina před námi je prázdná, po vlkovi není ani stopy.
Jedním uchem vnímám co říká Farin a souhlasím v duchu s ním. "Měli bychom se asi vydat na cestu.. Farin má pravdu. Další noc bychom tady nemuseli přežít."
Pak si ale lehnu k ohni a ihned usnu.

honzatq - 16. února 2007 17:54
honzatq

Jako všechny složité a záhadné věci, které se již v Leafově životě staly, a které nepochopil, se rozhodl kroll i tuto jednoduše ignorovat.

Čemu nerozumíš, do toho se nemíchej a hlavně se to nesnaž pochopit a nějak se do toho míchat.
blesklo krollovou myslí jeho životní krédo (které mu velice usnadňovalo život).

Hele, to bylo fakt dobrý, jak ho ten pařát vzal a stáhl do ohně. CO? prohlásí kroll ke společnosti.

Po tomhle nočním přepadení stejně neusnu, tak si vezmu hlídku. Běžte se vyspat. dodám na konec a začnu si chystat pohodlné místečko na sezení blízko ohně.

Gangalaguna - 16. února 2007 12:10
Gangalaguna

Také se ohromeně rozhlížím po okolí, mé oči spočinou na místě, kde ještě před chvílí pochodovala naše jistá smrt.

"Doufám, že do Nalíkova dorazíme co nejdříve. Nevím, jestli bych chtěl strávit další noc v tomto lese..." A s těmito slovy si stěhuji svoje ležení blíže ke kameni a chystám se dospat ještě několik chvil, než vyrazíme na další pochod.

krcho - 16. února 2007 10:01
krcho

čo to bolo? Ouuuu

Obzriem sa okolo seba aby som si uvedomil či tu ešte niečo je...Pozriem zmäteným výrazom na ostatných aby som zistil či sú na tom podobne ako sa...

Tieo cesty sú naozaj podivuhodné...

Gwarg - 15. února 2007 21:03
Gwarg

"Tfuj" odplivne si. "To byly mrchy!! Pchá..cesta života je trnitá, ale kdo ji zkříží mému kladivu.." trpaslisko hrdě zamává svým válečným kladivem, "...ten teprva pozná, co to jsou ty pravé těžkosti! Chacháá!!" pokřikuje bujaře na celou mýtinu.

"U všech Stínů!" zavrčí, pokládá si kladivo přes rameno, štít si bere jen z lehka do ruky a vrací se ke kamenné míse s ohněm, kde má své věci a cestovní přikrývku. "Už abychom byli v Nalíkově. Tahle místa jsou začarovaná! V horách jsem viděl hodně zlých věcí, ale zde je to jiný, podivný, nebezpečný...to mi věřte." povídá s vážnou tváří, zatímco si sedá na zem a hned šátrá po svém měchu, aby se po tom všem pořádně napil.

Gwarg - 15. února 2007 20:51
Gwarg

Všechno se seběhlo tak rychle...

Trpaslík právě doběhl k místu, kde se ještě před chvílí blížila přízračná bestie, promáchl naprázdno svým kladivem a instinktivně se vrhl po hlavě stranou, snažíc se krýt před ohněm, který se mu prohnal nad hlavou. Vzápětí vyskakuje na nohy a rozhlíží se překvapeně po prázdné mýtině.

"Dostal jsem ji? Kde je? Dostal jsem ji? Chacháá...rrrrr.." haleká zmatený trpaslík.

Pán Jeskyně - 15. února 2007 19:46
Pán jeskyně Máhanaxar

Mýtina je prázdná.
Když se otočíte, vidíte na míse plápolat malý klidný oheň. Kousek od vás v trávě dohořívá větev, kterou hodil Edmonits.
Dark zavrtí ocasem a přejde k místu, kde spal Elemar. Tam si lehne a se zívnutím si položí hlavu na packy. Přivřenýma očima kouká na pána, jestli si jde k němu lehnout.
Nad východě pomalu začíná blednout obloha. Do šumění lesa se ojediněle tu a tam ozývají první ptáci.

Pán Jeskyně - 15. února 2007 19:32
Pán jeskyně Máhanaxar

Do vrčení prolnul jiný zvuk. Zprvu tichý zvolna sílí, podobný hlubšímu hlasu lesního rohu. Teprve když na míse vyletí oheň do výše několika sáhů, uvědomíte si, že zvuk vychází z jejího středu.
Prvotní jednoduchý zvuk se změní v hlasitý akord ve chvíli, kdy zpod vrcholu plamenného sloupu vyrazí dva velké plamenné svazky. Jeden z nich jako bič prošvihne rudou zář kolem bestie a zář okamžitě zmizí. Druhý proletí nad trpaslíkovou hlavou a jako obrovský pařát sevře přízračné tělo. Ozve se krátký skřek, ale zanikne v zadunění mísy.

krcho - 15. února 2007 14:30
krcho

sledujem čo sa okolo mňa deje. Vidím trpaslíka ktorý sa rozbehol na beštiu, trola ktorý taktiež ženie svoju túžbu zabíjať proti beštii o ktorej nemáme ani tušenia čo to je. Sledujem Edmonitsa a jeho zaobchádzanie s horiacou palicou. Sledujem čo sa udeje ked palica dosiahne svojho cieľa...

Nie je to duch? Prízrak? Takto cez potvory šípi nelietajú...

Pomyslím si a sledujem čo sa deje

edmonits - 15. února 2007 10:55
edmonits

Malou chvíli nevěřícně pozoruji šíp, který proletěl tělem bestie."Co to je?"pomyslím si. "Nějak ji přece musíme zastavit". Otočím se k ohni a vezmu hořící větev. Rozmáchnu se a hodím ji proti postupující šelmě. Dívám se za hořící větví a vyčkávám, co se bude dít. Gwarg mezi tím vyrazil vstříc zářící bestii a ani výkřik z úst Farina ho nezastavil.

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 148 149 150 151 152 153 154 ... 157 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)