Barevná srdce (153 stran zpět) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Barevná srdce

Pán Jeskyně:

Máhanaxar

Systém:

DrD

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Anto i haloisio (Ústa oceánu)
Lze věřit legendám o kamenech velké síly? Chcete putovat po cestách světů? Některé jdou pod hvězdami, jiné jsou skryté v temnotách. Které z nich vedou k úkrytům vzácných artefaktů?
Měli byste spíše pomáhat než škodit.
Dveře lze rychle rozbít, ale potom už nezavřete. Často je lépe zkusit pomalu a potichu překonat zámek. Někdy zaklepat a počkat na vyzvání ke vstupu.
Hraje se přes fórum jeskyně.

Klíčová slova

Tato jeskyně nemá nastavena klíčová slova.

Jaké hráče:

V jeskyni je volné místo.
(probíhá hlavní děj).
Nová postava bude formálně zapojena do aktuální situace, jako by s družinou byla od zahájení hlavního děje.
Na novou postavu se pohlíží, jako kdyby dosavadními boji prošla bez zranění.

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Aktuální děj - místo: Starý Hrádek - místnost A16 - čas: 3. den, před polednem - Máte zatím 9 perel. Nalezené runy: V některých předchozích místnostech jste nalezli následující runy: v první místnosti [A01] runa H v místnosti [A02] nic v místnosti [A03] nic v místnosti [A04] runa A v místnosti [A05] runa C v místnosti [A06] runa D v místnosti [A07] nic v místnosti [A08] runa L v místnosti [A09] runa E v místnosti [A10] runa F v místnosti [A11] nic v místnosti [A12] nic v místnosti [A13] runa T v místnosti [A14] nic v místnosti [A15] runa V Stručný popis předchozího děje na Starém Hrádku Datumy uvádějí příspěvky s popisy dané místnosti Označení (družina) u nálezů znamená, že obsah nálezu vzala družina sebou a hráči se na tyto věci mohou odvolávat a používat je, i když je nikdo z aktuální sestavy nemá v inventáři, protože jsem je zapomněl přepsat na nové postavy. V některých mistnostech nalezla družina zobrazené starodávné tvary run. Jejich přehled je uveden odděleně. Družina získala některé věci ještě během putování: - mast rychlého hojení od Eleany - šípy z odnoží harku (bez kovových hrotů), nejméně pět kusů Družina měla léčivý lektvar Cesela, ten je již spořebovaný. A01 (28.11.2007 17:44:39) Když se za družinou vstupní dveře samy zavřely, jeden z nich je bez problémů otevřel. Za dveřmi viděli venkovní prostranství, kdy chvíli stáli než vstoupili do Starého Hrádku. Nálezy: Ze zbytků starého kabátce vypadly dva měďáky se stejnou ražbou, jako dvojčata. Jenom jedna mince je lesklá, druhá je matná. (družina) -- A02 (12.12.2007 18:02:29) Když po chvíli prohlížení druhé místnosti otevřeli dveře, zjistili, že nehledí zpět do první místnosti, ale do nějaké jiné další. Nálezy: Hromádka z rozbité dřevěné židle a zbytků pochodní. Jiná hromádka z kameninových střepů. Jeden ze střepů zkusil člen družiny vyhodit oknem a potom sledovali, jak se střep za oknem zastavil a zmizel jako kus vosku v žáru pece. Kabátec z hrubého sukna, v jeho kapse zmačkaný papír. Papír je popsaný, ale písmo je rozmazané a zcela nečitelné. (družina) -- A03 (07.12.2007 17:14:37) Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. Skříň, uvnitř dýka s tmavou rukojetí, špička hrotu je ulomená. Jedna strana ostří velmi lesklá, na druhé je velká rezavá skvrna. (družina) -- A04 (05.01.2008 15:28:34) boj s obřími krysami Nálezy: Zlatý prsten s rubínem (družina) Klíček ke dveřím -- A05 (06.02.2008 19:16:59) Nálezy: Zlatý prsten se safírem (družina) Zlatý náramek (družina) Zlatá brož (družina) -- A06 (10.03.2008 18:03:51) boj s velkým hadem boj s kostlivcem Nálezy: hadí šupiny (družina) široký meč stará stříbrná mince (družina) pruh čistého plátna (družina) kouzlicí hůlka (družina) Klíček ke dveřím -- A07 (24.04.2008 17:36:45) Místnosti je vybavena krbem, ale jeho komínový průduch je přehrazený hrubou mříží z několika silných železných prutů. Nad mříží jsou napadané kameny a průduch je tak zcela zavalený kamennou sutí. Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. -- A08 (18.05.2008 09:16:48) kamínek vyhozený oknem zmizel venku stejně jako střep v jedné z předchozích místností Nálezy: železná konvice na podlaze, připoutaná ke zdi řetězem, voda, která v ní sahá zhruba do poloviny, má zlatavý lesk, ze škvíry ve stropě do ní občas spadne další kapka, která v letu ve světle zlatavě zazáří, voda má velice příjemnou chuť, někteří si doplnili měchy vodou z konvice, družina má čtyři flakónky naplněné vodou z konvice, těleso závory, dřevěný hranol kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem jedenáct zlatých mincí (družina) celkem osm stříbrných mincí (družina) řemínek z tmavé kůže, jeden a půl sáhu dlouhý (družina) dvě šipky se stříbrnými hroty (družina) celkem 5 stříbrných hrotů k šípu nebo šipce (družina) Klíček ke dveřím -- A09 (21.07.2008 17:06:01) Nálezy: výklenky s obrazy postav vystupujících ke stolu s hostinou, výklenek s kostlivcem obsluhujícím postavy u stolu, postavy jedí pouze chléb, který má na řezu zlatavý lesk a pijí vodu stejnou jako byla v konvici v A08, družina se najedla z hostiny krajíc zlatavého chleba (družina) svitek v obraze, odložený ženskou postavou, nyní otočený směrem k divákovi, na svitku je neuměle zrýmovaný text Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. stejný text je i na svitku v obraze, ze kterého vystoupila druhá ženská postava kouzelný svitek (družina) baňka se svěcenou vodou (družina) kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem dvě zlaté mince (družina) Klíček ke dveřím -- A10 (14.10.2010 17:18:47) boj s černými (nejasnými) krysami skřítkové z Dlouhé Hory Nálezy: celkem pět stříbrných mincí (družina) celkem čtyři zlaté mince (družina) kolečko jakoby k dětskému vozíku (družina) Klika ke dveřím Klíček ke dveřím Svitek ke dveřím, ATOR I ZEAL, text v ornamentu po obvodu svitku říká zhruba toto Vyber klíč, ten který je pravý (nebo správný, hodící se). Podej bráně (nebo vlož do zámku) klíč. Předej klíči svoji moc (nebo prones Slova moci). Dovol bráně, aby propustila (?, možný smysl: zkus odemknout zámek). -- A11 (29.04.2011 17:17:25) boj se slizem Nálezy: deska s výčnělky a s úchyty (družina) celkem tři stříbrné mince (družina) celkem pět zlatých mincí (družina) Klika ke dveřím -- A12 (29.05.2012 19:07:28) boj s fialovou plísní Nálezy: kostra připoutaná řetězem ke zdi (Tharosovy pozůstatky) kamenná deska na zdi nad kostrou, na desce se objevuje neuměle zrýmovaný text (stejný jako na svitcích v místnosti A09) Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. truhlička pokrytá vrstvou kamene v truhličce klíč -- A13 (16.12.2012 20:20:54 ) boj s ghůlem Nálezy: Dva zlaté a dva stříbrné (družina) Kamenná kostka, vložením do otvoru ve dveřích objevila družina klíček ke dveřím. -- A14 (20.11.2013 20:58) U vzdáleného rohu místnosti ležící elf, možná zraněný. -- A15 (16. března 2014 11:39) boj se slizem boj s plísní
Hráči: (6/7) Ghasim, Gwarg, HeruGil, Silverius, Slimak74, Thorongil

Příspěvky ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 151 152 153 154 155 156 157 ⇒|

Pán Jeskyně - 9. února 2007 17:02
Pán jeskyně Máhanaxar

Nemáte čas přemýšlet na zmizením šípu. Vedle bestie se objeví stín a na mýtinu skočí další vlk. Výhružně štěkne a trochu přikrčený jde přímo k Elemarovi. Mezi kroky vrčí a štěká.
Téměř současně se ozve štěknutí i z místa, odkud vyběhl první vlk, a jiný vlk vyběhne z lesa. Na chvíli se zarazí a potom vyrazí k vám.

Pán Jeskyně - 9. února 2007 16:53
Pán jeskyně Máhanaxar

Axeliin šíp se mihnul před hlavou bestie.
Avšak dříve než se mohl zanořit do těla, bestie po něm chňapla, plameny v čelistech zasvítily a šíp zmizel.
V dalším okamžiku už zase bestie hledí na vás a mýtinou se nese její zuřivé vrčení.

honzatq - 9. února 2007 16:43
honzatq

Po úspěšném zásahu a pomoci Gwarga s vlkem zasadím do luku další šíp a pozoruji okolní les čekajíce na další vlky. Svoji hůl si položím k nohám, abych ji mohl co nejrychleji v případě potřeby zvednout.

Tak tohle bude dlouhá noc. proletí mi hlavou a dál sleduji soustředěně okolí.

krcho - 9. února 2007 09:03
krcho

Asi to vyzerá že ich tu bude ešte viac...Toto nebude lahké
Privolám Darka k sebe aby sa postavil vedla mojej nohy a potom slehujem okolie kde sa čo šuchne.
Aspoň jedného sme sa zbavili...čo ale protio tejto bestii
Držte sa iba na čistinke...Hostinský vravel že cesty sú chránené, možno bestie ako táto na ne nevstúpia iba obyčajná zver... Pritom pozriem na mŕtveho vlka a znovu pozriem na beštiu predo mnou. Meč držím pevne v ruke

edmonits - 8. února 2007 21:45
edmonits

Vidím, jak vlk padne k zemi s šípy těle. Rozhlížím se po té velké bestii. Stále je na okraji lesa a táhle vyje."Budeme mít asi veselo."Říkám si v duchu.

Gwarg - 8. února 2007 19:42
Gwarg

"U všech Stínů!!!" křiknu a několikrát přešlápnu, sledujíc stále bestii a blízké okolí.

"Těch pejsků tu bude asi víc!"

Dart - 8. února 2007 18:53
Dart

V tomto randale sa neda spat. Prenesie Axelia uz znacne unavena a opät napne tetivu sipom. Spravi par krokov na ziskanie dobrej strelnej pozicie, poklakne aby ziskala i presnejsiu ranu a za okamih uz pusta sip na svoju put....

Pán Jeskyně - 8. února 2007 18:48
Pán jeskyně Máhanaxar

Bestie rozevřela plamenné čelisti a táhle zavyla. Pootočila hlavu kousek bokem a když se z lesa za ní ozvala vlčí odpověď upřela pohled zpět na vás. Několikrát znovu přešlápla a potom opět zaznělo její vrčení.

Gwarg - 8. února 2007 18:14
Gwarg

"Ááááááárrrr....." udeřím mocným máchnutím do vlčího těla, které se zhroutí na zem.

"Tfuj.." trpaslík si odplivne a rychle se ohlíží zpět na tu zvláštní bestii, která číhá na kraji lesa. "Ty chceš taky, obludo? Chacháá!!"

Pán Jeskyně - 8. února 2007 18:09
Pán jeskyně Máhanaxar

Oba šípy zasvištěly, vnikly do vlčího těla a mrštily jím zpět. Jeho zlostné vrčení se změnilo v bolestné kníknutí ale jen na chvilku. Přes velké zranění se znovu dokázal postavit.
Proti Gwargovu kladivu však už neměl šanci. Jeho tělo se pod mohutným úderem zhroutilo na zem a zůstalo bez pohybu. Letmý pohled ubezpečil trpaslíka, že tento vlk už nevstane.

Gangalaguna - 6. února 2007 22:24
Gangalaguna

Se svým mečíkem v ruce sem se přimknul ke shluku naší mladé skupiny. V bojovém postoji hlídám les, zda-li se neviřítí nejaký další vlk, kterému bych se vyřítil vstříc. Po očku sleduju bestii, zdali se stále drží v šeru lesa, nebo jestli se vřítí na mítinu....

honzatq - 6. února 2007 21:49
honzatq

Jakmile zpozoruji druhého vlka, který si mě všímá více než by mu (i mě :)) bylo zdravo. Tak namířím šíp na něj. Vyčkám do okamžiku kdy se Gwarg začne k vlkovi přibližovat a poté vystřelím. Ani se neobtěžuji zjišťovat kam můj šíp dopadl a ihned si přehodím luk přes záda a ze země popadnu svoji kovanou hůl připraven na boj zblízka.

edmonits - 6. února 2007 21:29
edmonits

Svírám pevně meč a pozoruji tu velkou chlupatou bestii. Vlka na pokraji lesa si moc nevšímám, s tím si určitě poradí Axelia. Případně ji někdo určitě pomůže.
Jdu na pomoc Elemarovi a Leafovi.
"Na co čekají? Proč neůtočí?No tak pojďte...",procedím mezi zuby.

Dart - 6. února 2007 19:51
Dart

Axelia sediaca nedaleko kamena hladiac do ohna s naprostym kludom v hlase len podotkne, Tolko kriku pre par chlpatych domacich milacikov... Zo zeme zdvihne svoj luk a na tetivu natiahne jeden zo sipov, ktory namieri na vlka. V momente, kedy si je ista zasahom a ma dobru strelecku liniu, vystreli...
Co asi bude dnes na veceru?

Gwarg - 6. února 2007 19:45
Gwarg

"Arrr.." zavrčím a rozběhnu se na vlka, který se blíží k Leafovi.

"Chacháá... čas si trochu zatancovat! Nebo chcete žít věčně?!!" křičím a řítím se na vlka, máchám masivním válečným kladivem, jako by to bylo jen lehké pírko, štít pevně v ruce před sebou...

krcho - 6. února 2007 19:33
krcho

k sakru...

zlostne si poviem pre seba...Ihned sa postavím a zaujmem bojový postoj na obranu našej družiny...Dark priskočí k Leafovy a vrčí na vlka

Pán Jeskyně - 6. února 2007 19:25
Pán jeskyně Máhanaxar

Oheň v míse šlehne a Elemar spadne zpět vedle na zem, jako kdyby ho něco udeřilo do zad. Pochodeň mu při pádu vyklouzne z ruky a v trávě uhasne.
Vlk jde k Leafovi a zlostně vrčí.

krcho - 6. února 2007 19:11
krcho

Gwarg pokús sa tej beštii skrížiť cestu aby nezasiahla Leafa...Ja sa snažím odohnať túto vykríknem a pritom pred sebou šermujem plamennou fakľou ktorú som si vzal z ohniska.

Táto beštya sa asi ohňa báť nebude

Dajte sa do kruhu, aby sme boli chránený z každej strany, neroztrhajte sa tak sme zranitelnejší...Nemôžme bojovať každý sám za seba...Všetci na kameň

Zvolám a pritom vystúpim na kamennú dosku...

Gwarg - 6. února 2007 19:06
Gwarg

"Pozor! Tamhle je další!" křiknu a sleduji druhou bestii, ale po očku občas kontroluji i tu první, která číhá na kraji lesa.

Pán Jeskyně - 6. února 2007 18:56
Pán jeskyně Máhanaxar

Z kraje lesa, poblíž cesty kterou jste přišli, se ozve další zavytí a na kraji lesa se objeví další bestie. I když - tentokrát je to asi obyčejný vlk, protože bez nějakého zkoušení prostě vběhne na mýtinu a prohlíží si vás.
Leaf, který klečí, mu asi připadá jako přiměřeně malá kořist, proto zamíří k němu.
Bestie s plamennými zuby stále přešlapuje u stromu, kde se objevila.

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 151 152 153 154 155 156 157 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)