Barevná srdce (59 stran zpět) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Barevná srdce

Pán Jeskyně:

Máhanaxar

Systém:

DrD

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Anto i haloisio (Ústa oceánu)
Lze věřit legendám o kamenech velké síly? Chcete putovat po cestách světů? Některé jdou pod hvězdami, jiné jsou skryté v temnotách. Které z nich vedou k úkrytům vzácných artefaktů?
Měli byste spíše pomáhat než škodit.
Dveře lze rychle rozbít, ale potom už nezavřete. Často je lépe zkusit pomalu a potichu překonat zámek. Někdy zaklepat a počkat na vyzvání ke vstupu.
Hraje se přes fórum jeskyně.

Klíčová slova

Tato jeskyně nemá nastavena klíčová slova.

Jaké hráče:

V jeskyni je volné místo.
(probíhá hlavní děj).
Nová postava bude formálně zapojena do aktuální situace, jako by s družinou byla od zahájení hlavního děje.
Na novou postavu se pohlíží, jako kdyby dosavadními boji prošla bez zranění.

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Aktuální děj - místo: Starý Hrádek - místnost A16 - čas: 3. den, před polednem - Máte zatím 9 perel. Nalezené runy: V některých předchozích místnostech jste nalezli následující runy: v první místnosti [A01] runa H v místnosti [A02] nic v místnosti [A03] nic v místnosti [A04] runa A v místnosti [A05] runa C v místnosti [A06] runa D v místnosti [A07] nic v místnosti [A08] runa L v místnosti [A09] runa E v místnosti [A10] runa F v místnosti [A11] nic v místnosti [A12] nic v místnosti [A13] runa T v místnosti [A14] nic v místnosti [A15] runa V Stručný popis předchozího děje na Starém Hrádku Datumy uvádějí příspěvky s popisy dané místnosti Označení (družina) u nálezů znamená, že obsah nálezu vzala družina sebou a hráči se na tyto věci mohou odvolávat a používat je, i když je nikdo z aktuální sestavy nemá v inventáři, protože jsem je zapomněl přepsat na nové postavy. V některých mistnostech nalezla družina zobrazené starodávné tvary run. Jejich přehled je uveden odděleně. Družina získala některé věci ještě během putování: - mast rychlého hojení od Eleany - šípy z odnoží harku (bez kovových hrotů), nejméně pět kusů Družina měla léčivý lektvar Cesela, ten je již spořebovaný. A01 (28.11.2007 17:44:39) Když se za družinou vstupní dveře samy zavřely, jeden z nich je bez problémů otevřel. Za dveřmi viděli venkovní prostranství, kdy chvíli stáli než vstoupili do Starého Hrádku. Nálezy: Ze zbytků starého kabátce vypadly dva měďáky se stejnou ražbou, jako dvojčata. Jenom jedna mince je lesklá, druhá je matná. (družina) -- A02 (12.12.2007 18:02:29) Když po chvíli prohlížení druhé místnosti otevřeli dveře, zjistili, že nehledí zpět do první místnosti, ale do nějaké jiné další. Nálezy: Hromádka z rozbité dřevěné židle a zbytků pochodní. Jiná hromádka z kameninových střepů. Jeden ze střepů zkusil člen družiny vyhodit oknem a potom sledovali, jak se střep za oknem zastavil a zmizel jako kus vosku v žáru pece. Kabátec z hrubého sukna, v jeho kapse zmačkaný papír. Papír je popsaný, ale písmo je rozmazané a zcela nečitelné. (družina) -- A03 (07.12.2007 17:14:37) Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. Skříň, uvnitř dýka s tmavou rukojetí, špička hrotu je ulomená. Jedna strana ostří velmi lesklá, na druhé je velká rezavá skvrna. (družina) -- A04 (05.01.2008 15:28:34) boj s obřími krysami Nálezy: Zlatý prsten s rubínem (družina) Klíček ke dveřím -- A05 (06.02.2008 19:16:59) Nálezy: Zlatý prsten se safírem (družina) Zlatý náramek (družina) Zlatá brož (družina) -- A06 (10.03.2008 18:03:51) boj s velkým hadem boj s kostlivcem Nálezy: hadí šupiny (družina) široký meč stará stříbrná mince (družina) pruh čistého plátna (družina) kouzlicí hůlka (družina) Klíček ke dveřím -- A07 (24.04.2008 17:36:45) Místnosti je vybavena krbem, ale jeho komínový průduch je přehrazený hrubou mříží z několika silných železných prutů. Nad mříží jsou napadané kameny a průduch je tak zcela zavalený kamennou sutí. Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. -- A08 (18.05.2008 09:16:48) kamínek vyhozený oknem zmizel venku stejně jako střep v jedné z předchozích místností Nálezy: železná konvice na podlaze, připoutaná ke zdi řetězem, voda, která v ní sahá zhruba do poloviny, má zlatavý lesk, ze škvíry ve stropě do ní občas spadne další kapka, která v letu ve světle zlatavě zazáří, voda má velice příjemnou chuť, někteří si doplnili měchy vodou z konvice, družina má čtyři flakónky naplněné vodou z konvice, těleso závory, dřevěný hranol kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem jedenáct zlatých mincí (družina) celkem osm stříbrných mincí (družina) řemínek z tmavé kůže, jeden a půl sáhu dlouhý (družina) dvě šipky se stříbrnými hroty (družina) celkem 5 stříbrných hrotů k šípu nebo šipce (družina) Klíček ke dveřím -- A09 (21.07.2008 17:06:01) Nálezy: výklenky s obrazy postav vystupujících ke stolu s hostinou, výklenek s kostlivcem obsluhujícím postavy u stolu, postavy jedí pouze chléb, který má na řezu zlatavý lesk a pijí vodu stejnou jako byla v konvici v A08, družina se najedla z hostiny krajíc zlatavého chleba (družina) svitek v obraze, odložený ženskou postavou, nyní otočený směrem k divákovi, na svitku je neuměle zrýmovaný text Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. stejný text je i na svitku v obraze, ze kterého vystoupila druhá ženská postava kouzelný svitek (družina) baňka se svěcenou vodou (družina) kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem dvě zlaté mince (družina) Klíček ke dveřím -- A10 (14.10.2010 17:18:47) boj s černými (nejasnými) krysami skřítkové z Dlouhé Hory Nálezy: celkem pět stříbrných mincí (družina) celkem čtyři zlaté mince (družina) kolečko jakoby k dětskému vozíku (družina) Klika ke dveřím Klíček ke dveřím Svitek ke dveřím, ATOR I ZEAL, text v ornamentu po obvodu svitku říká zhruba toto Vyber klíč, ten který je pravý (nebo správný, hodící se). Podej bráně (nebo vlož do zámku) klíč. Předej klíči svoji moc (nebo prones Slova moci). Dovol bráně, aby propustila (?, možný smysl: zkus odemknout zámek). -- A11 (29.04.2011 17:17:25) boj se slizem Nálezy: deska s výčnělky a s úchyty (družina) celkem tři stříbrné mince (družina) celkem pět zlatých mincí (družina) Klika ke dveřím -- A12 (29.05.2012 19:07:28) boj s fialovou plísní Nálezy: kostra připoutaná řetězem ke zdi (Tharosovy pozůstatky) kamenná deska na zdi nad kostrou, na desce se objevuje neuměle zrýmovaný text (stejný jako na svitcích v místnosti A09) Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. truhlička pokrytá vrstvou kamene v truhličce klíč -- A13 (16.12.2012 20:20:54 ) boj s ghůlem Nálezy: Dva zlaté a dva stříbrné (družina) Kamenná kostka, vložením do otvoru ve dveřích objevila družina klíček ke dveřím. -- A14 (20.11.2013 20:58) U vzdáleného rohu místnosti ležící elf, možná zraněný. -- A15 (16. března 2014 11:39) boj se slizem boj s plísní
Hráči: (6/7) Ghasim, Gwarg, HeruGil, Silverius, Slimak74, Thorongil

Příspěvky ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 57 58 59 60 61 62 63 ... 157 ⇒|

Gwarg - 23. ledna 2011 13:01
Gwarg

Přikrčen u krysí díry se chvíli rozhlížím kolem, když křiknu: "Hej, máte nějaký světlo? Potřebuji tady posvítit. Možná tam něco je!"

Pán Jeskyně - 23. ledna 2011 12:20
Pán jeskyně Máhanaxar

Rozcházíte se po místnosti a začínáte hledat klíč.

... nebo nějakou jinou cestu ... dál? ... ven? ... zpět? ...

[FAST]NAVi - 22. ledna 2011 23:13
[FAST]NAVi

Dvakrát pomalu obejdu hromadu a bedlivě se dívám, zda na jejím povrchu neleží něco užitečného. Pokud nic takového nespatřím, přejdu ke stěně přímo proti dveřím. Opřu se o ní zády, ruce založím na prsou a svůj zrak upřů přímo na kliku. Usilovně a zatím marně přemýšlím, jak se odtud dostat jiným způsobem, než nalezením klíče.

Gwarg - 22. ledna 2011 21:21
Gwarg

Přejdu ke krysí díře, znovu do ní několikrát udeřím kladivem, abych se přesvědčil, že tam nečíhá ještě nějaká další zubatá potvora. Pokud se zdá otvor prázdný, zkusím do něj náhlednout a prošátrat rukou.

Když nic nenaleznu, projdu podél jižní stěny [A4 až F4]. Zatím se jen zběžně rozhlížím, jestli si nevšimnu něčeho výrazně nápadného. Něčeho, co by stálo za bližší prozkoumání.

Pán Jeskyně - 21. ledna 2011 18:04
Pán jeskyně Máhanaxar

tech
Začal jsem mezi vás rozdělovat některé přeměty, koupené či nalezené družinou v předchozích místnostech.

Kódy v názvech některých z nich slouží pro moji potřebu.

Čorka - 21. ledna 2011 09:13
Čorka

Stěna severně ode dveří a pak od SZ rohu k oknům, pruh cca do 2m od země.

Nejdřív mě napadne, že klíč bude nejspíš v hromadě bince uprostřed, ale tam se mi zrovna dvakrát hledat nechce. Třeba se k tomu obětuje někdo jiný... Vydám se kolem stěny nahoru ode dveří a pak podél severní zdi. Je to jen takové zběžné a poněkud rychlé ´hledání´, jestli mi nepadne do oka něco zajímavého, zvláštního, co by mohlo něco naznačovat. Nějaké výstupky, praskliny či jiné nepravidelnosti. Pokud mě něco zaujme, věnuji tomu víc pozornosti i víc času a pomůžu si i hmatem.

Pán Jeskyně - 19. ledna 2011 17:53
Pán jeskyně Máhanaxar

Obrazy nedávné minulosti ve vašich myslích zvolna vybledly.

Znovu se rozhlížíte kolem sebe a přemýšlíte, kde začít s hledáním.

Pán Jeskyně - 19. ledna 2011 17:51
Pán jeskyně Máhanaxar

... Sledujete Leafa jak pečlivě vyvažuje postoj se zvednutou napřaženou nohou. S krátkým bojovým výkřikem noha prudce vyletěla proti dveřím ...
Náraz do středu dveří vedle kliky zazněl divně ...
V příštím okamžiku už leží Leaf na zemi a pozorujete, jak se s bolestivým výrazem ve tváři pokouší vstát ...

Na zavřených dveřích není vidět žádný náznak poškození ...


Hned za první vzpomínkou jde druhá: stejná místnost, stejné dveře, další člen družiny.

... " No, tak to by jsme měli, kdo další má podobný nápad ?? Co to zkusit rozmlátit .. ??" ...
Graham Železné srdce vstal a vytasil válečnou sekyru a ukázal na dveře ...

Jak se Graham začal napřahovat, ostatní, kromě Loren, která zkoumá vnitřek krysí díry, rychle poodstoupili ...
Sekera kmitla vzduchem a udeřila do dveří. Ozvalo se silné zařinčení a vyletěla sprška jisker. Trpaslík se snažil trefit úzkou škvíru mezi kováním, ale ostří dopadlo téměř na střed jednoho z kovových plátů a sekera se odrazila zpět ...
Na plátu zůstala jen slabá rýha ...
Trpaslík rychle popoběhl k oknu a pečlivě prohlíží ostří sekery.

" Tedka se trefim, zkusim to ještě jednou , tak pozor ... "
Jak sekera podruhé udeřila do dveří, ozvalo se znovu stejné zařinčení, jen jisker bylo mnohem víc. Bolestivé ušklíbnutí na Grahamově tváři naznačilo, že sekera při odrazu od kovového plátu tentokrát v jeho rukou silně škubla ...

Na plátu se objevila druhá rýha podobná té první ...

Zamračený, ale v tichosti, sleduje Gwarg Grahamovy pokusy o rozbití dveří. Jen o pár kroků ustoupil vzad.
Po druhém neúspěšném pokusu se ušklíbnul:"Asi jste si, pane Grahame, Železné srdce, málo nabrousil ostří.."
...

Pán Jeskyně - 19. ledna 2011 17:51
Pán jeskyně Máhanaxar

Hlavami vám procházejí útržkovité obrazy ze čtvrté místnosti ...

Pán Jeskyně - 19. ledna 2011 17:43
Pán jeskyně Máhanaxar

tech
viz Pán Jeskyně 10. ledna 2011 18:34
Dále uváděné postavy už v družině nejsou, ale průběh děje je odpovídající.

Popis odkazuje na příspěvky datované kolem 27.01.2008 19:20:07 a následující.
To kdyby jste si někdo chtěli dohledat původní děj.
;-)

Čorka - 17. ledna 2011 09:38
Čorka

Pán Jeskyně 10. ledna 2011 18:34
//jak ten pokus dopadl?

Rolyon - 12. ledna 2011 20:07
Rolyon

Zatímco se ostatní snažej dělat něco s dvěřma tak si seberu šípy.

Pán Jeskyně - 10. ledna 2011 18:46
Pán jeskyně Máhanaxar

tech
Při popisu místa, kam jdete nebo kde zkoušíte hledat, použijte, prosím, nejprve technické označení podle mapy místnosti.
příklady:
A4, Z stěna, u podlahy
JZ roh, J a Z stěna, 1 sáh nad podlahou
A4, podlaha u J stěny
B2, podlaha vedle hromady
C1, stěna a okenní výklenek
F2, stěna od podlahy postupně nahoru
V stěna od JV rohu směrem k SV rohu, pruh od podlahy do 1.5 sáhu
atd. a apod.

Potom napište herním způsobem, jak hledáte.

Pán Jeskyně - 10. ledna 2011 18:34
Pán jeskyně Máhanaxar

Při Gwargových slovech si maně vzpomenete, jak pokus rozbít dveře dopadl v jedné z předchozích místností.

... možná to od trpaslíka není tak špatný nápad ...
S nějakou takovou myšlenkou v hlavě se rozhlížíte kolem sebe a přemýšlíte, kde začít s hledáním.

Gwarg - 9. ledna 2011 16:52
Gwarg

Rozhlédnu se po místnosti, které vévodí hromada nepořádku a haraburdí. "Mno...asi se budeme muset tady trochu více porozhlédnout. Míst, kam by se mohl zatoulat klíček, tu je víc než dost. Stejně nám asi nic jiného nezbývá." zabručím.

[FAST]NAVi - 3. ledna 2011 19:03
[FAST]NAVi

"Tak, to bysme měli," konstatuji. "Ještě nějaké nápady, než k tomu pustíme Gwarga?"

Pán Jeskyně - 3. ledna 2011 18:41
Pán jeskyně Máhanaxar

Vidíte napřed Elienai, jak se neúspěšně snaží pomocí spony odemknout.

Sledování Marcuse bylo dramatičtější. Zaslechli jste nezřetelně jakési slovo nebo dvě, když sesílal kouzlo a potom náhle, jakoby někým prudce odstrčen, pozpátku zavrávoral mávaje přitom rukama, aby udržel rovnováhu.

Když se pak vrátil ke dveřím a několikrát zacloumal dveřmi, pochopili jste, že dveře zůstávají zamknuté.

[FAST]NAVi - 3. ledna 2011 16:21
[FAST]NAVi

Chvíli pozoruji počínání Elienai a než se Gwarg opět pustí do prosazování svého kladiva, jakožto nástroje nejužitečnějšího k otvírání zavřených dveří, přesunu se blíže k elfce.
"Prosím, odstup. Zkusím ty dveře otevřít za pomoci mé skrovné magie," řeknu jí potichu a snažím se vzpomenouti na správné provedení kouzla Zaklep. Když si myslím, že jsem připraven, pokusím se ho na zavřené dveře seslat.

Čorka - 3. ledna 2011 16:16
Čorka

*Tak a je to. Kolik s sebou máme zlodějů s paklíči?*
"Jo, možná," přitakám trpošovi, "ale až selže všechno ostatní. Nějaký nápad?" obrátím se na ostatní. Pomoci by mohlo v podstatě cokoli. Klíč, paklíč, sponka, kouzlo... kladivo...
Zatímco čekám, jestli někdo něco chytrého nevymyslí, odepnu z pláště sponu a zkusím s ní šťárat v zámku. Neočekávám, že by to k něčemu bylo, ale zkusit to musím.

Gwarg - 30. prosince 2010 09:33
Gwarg

"Potřebujeme klíček? Tohle je klíček, pane Marcusi Kvaždnichu." znovu významně potřepu válečným kladivem a tvářím se dost urputně a neoblomně.

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 57 58 59 60 61 62 63 ... 157 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)