Barevná srdce (89 stran zpět) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Barevná srdce

Pán Jeskyně:

Máhanaxar

Systém:

DrD

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Anto i haloisio (Ústa oceánu)
Lze věřit legendám o kamenech velké síly? Chcete putovat po cestách světů? Některé jdou pod hvězdami, jiné jsou skryté v temnotách. Které z nich vedou k úkrytům vzácných artefaktů?
Měli byste spíše pomáhat než škodit.
Dveře lze rychle rozbít, ale potom už nezavřete. Často je lépe zkusit pomalu a potichu překonat zámek. Někdy zaklepat a počkat na vyzvání ke vstupu.
Hraje se přes fórum jeskyně.

Klíčová slova

Tato jeskyně nemá nastavena klíčová slova.

Jaké hráče:

V jeskyni je volné místo.
(probíhá hlavní děj).
Nová postava bude formálně zapojena do aktuální situace, jako by s družinou byla od zahájení hlavního děje.
Na novou postavu se pohlíží, jako kdyby dosavadními boji prošla bez zranění.

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Aktuální děj - místo: Starý Hrádek - místnost A16 - čas: 3. den, před polednem - Máte zatím 9 perel. Nalezené runy: V některých předchozích místnostech jste nalezli následující runy: v první místnosti [A01] runa H v místnosti [A02] nic v místnosti [A03] nic v místnosti [A04] runa A v místnosti [A05] runa C v místnosti [A06] runa D v místnosti [A07] nic v místnosti [A08] runa L v místnosti [A09] runa E v místnosti [A10] runa F v místnosti [A11] nic v místnosti [A12] nic v místnosti [A13] runa T v místnosti [A14] nic v místnosti [A15] runa V Stručný popis předchozího děje na Starém Hrádku Datumy uvádějí příspěvky s popisy dané místnosti Označení (družina) u nálezů znamená, že obsah nálezu vzala družina sebou a hráči se na tyto věci mohou odvolávat a používat je, i když je nikdo z aktuální sestavy nemá v inventáři, protože jsem je zapomněl přepsat na nové postavy. V některých mistnostech nalezla družina zobrazené starodávné tvary run. Jejich přehled je uveden odděleně. Družina získala některé věci ještě během putování: - mast rychlého hojení od Eleany - šípy z odnoží harku (bez kovových hrotů), nejméně pět kusů Družina měla léčivý lektvar Cesela, ten je již spořebovaný. A01 (28.11.2007 17:44:39) Když se za družinou vstupní dveře samy zavřely, jeden z nich je bez problémů otevřel. Za dveřmi viděli venkovní prostranství, kdy chvíli stáli než vstoupili do Starého Hrádku. Nálezy: Ze zbytků starého kabátce vypadly dva měďáky se stejnou ražbou, jako dvojčata. Jenom jedna mince je lesklá, druhá je matná. (družina) -- A02 (12.12.2007 18:02:29) Když po chvíli prohlížení druhé místnosti otevřeli dveře, zjistili, že nehledí zpět do první místnosti, ale do nějaké jiné další. Nálezy: Hromádka z rozbité dřevěné židle a zbytků pochodní. Jiná hromádka z kameninových střepů. Jeden ze střepů zkusil člen družiny vyhodit oknem a potom sledovali, jak se střep za oknem zastavil a zmizel jako kus vosku v žáru pece. Kabátec z hrubého sukna, v jeho kapse zmačkaný papír. Papír je popsaný, ale písmo je rozmazané a zcela nečitelné. (družina) -- A03 (07.12.2007 17:14:37) Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. Skříň, uvnitř dýka s tmavou rukojetí, špička hrotu je ulomená. Jedna strana ostří velmi lesklá, na druhé je velká rezavá skvrna. (družina) -- A04 (05.01.2008 15:28:34) boj s obřími krysami Nálezy: Zlatý prsten s rubínem (družina) Klíček ke dveřím -- A05 (06.02.2008 19:16:59) Nálezy: Zlatý prsten se safírem (družina) Zlatý náramek (družina) Zlatá brož (družina) -- A06 (10.03.2008 18:03:51) boj s velkým hadem boj s kostlivcem Nálezy: hadí šupiny (družina) široký meč stará stříbrná mince (družina) pruh čistého plátna (družina) kouzlicí hůlka (družina) Klíček ke dveřím -- A07 (24.04.2008 17:36:45) Místnosti je vybavena krbem, ale jeho komínový průduch je přehrazený hrubou mříží z několika silných železných prutů. Nad mříží jsou napadané kameny a průduch je tak zcela zavalený kamennou sutí. Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. -- A08 (18.05.2008 09:16:48) kamínek vyhozený oknem zmizel venku stejně jako střep v jedné z předchozích místností Nálezy: železná konvice na podlaze, připoutaná ke zdi řetězem, voda, která v ní sahá zhruba do poloviny, má zlatavý lesk, ze škvíry ve stropě do ní občas spadne další kapka, která v letu ve světle zlatavě zazáří, voda má velice příjemnou chuť, někteří si doplnili měchy vodou z konvice, družina má čtyři flakónky naplněné vodou z konvice, těleso závory, dřevěný hranol kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem jedenáct zlatých mincí (družina) celkem osm stříbrných mincí (družina) řemínek z tmavé kůže, jeden a půl sáhu dlouhý (družina) dvě šipky se stříbrnými hroty (družina) celkem 5 stříbrných hrotů k šípu nebo šipce (družina) Klíček ke dveřím -- A09 (21.07.2008 17:06:01) Nálezy: výklenky s obrazy postav vystupujících ke stolu s hostinou, výklenek s kostlivcem obsluhujícím postavy u stolu, postavy jedí pouze chléb, který má na řezu zlatavý lesk a pijí vodu stejnou jako byla v konvici v A08, družina se najedla z hostiny krajíc zlatavého chleba (družina) svitek v obraze, odložený ženskou postavou, nyní otočený směrem k divákovi, na svitku je neuměle zrýmovaný text Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. stejný text je i na svitku v obraze, ze kterého vystoupila druhá ženská postava kouzelný svitek (družina) baňka se svěcenou vodou (družina) kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem dvě zlaté mince (družina) Klíček ke dveřím -- A10 (14.10.2010 17:18:47) boj s černými (nejasnými) krysami skřítkové z Dlouhé Hory Nálezy: celkem pět stříbrných mincí (družina) celkem čtyři zlaté mince (družina) kolečko jakoby k dětskému vozíku (družina) Klika ke dveřím Klíček ke dveřím Svitek ke dveřím, ATOR I ZEAL, text v ornamentu po obvodu svitku říká zhruba toto Vyber klíč, ten který je pravý (nebo správný, hodící se). Podej bráně (nebo vlož do zámku) klíč. Předej klíči svoji moc (nebo prones Slova moci). Dovol bráně, aby propustila (?, možný smysl: zkus odemknout zámek). -- A11 (29.04.2011 17:17:25) boj se slizem Nálezy: deska s výčnělky a s úchyty (družina) celkem tři stříbrné mince (družina) celkem pět zlatých mincí (družina) Klika ke dveřím -- A12 (29.05.2012 19:07:28) boj s fialovou plísní Nálezy: kostra připoutaná řetězem ke zdi (Tharosovy pozůstatky) kamenná deska na zdi nad kostrou, na desce se objevuje neuměle zrýmovaný text (stejný jako na svitcích v místnosti A09) Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. truhlička pokrytá vrstvou kamene v truhličce klíč -- A13 (16.12.2012 20:20:54 ) boj s ghůlem Nálezy: Dva zlaté a dva stříbrné (družina) Kamenná kostka, vložením do otvoru ve dveřích objevila družina klíček ke dveřím. -- A14 (20.11.2013 20:58) U vzdáleného rohu místnosti ležící elf, možná zraněný. -- A15 (16. března 2014 11:39) boj se slizem boj s plísní
Hráči: (6/7) Ghasim, Gwarg, HeruGil, Silverius, Slimak74, Thorongil

Příspěvky ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 87 88 89 90 91 92 93 ... 157 ⇒|

Pán Jeskyně - 8. března 2008 07:27
Pán jeskyně Máhanaxar

Když mezi vámi proletělo Grahamovo tělo, ohlédli jste se po něm, ale vidouce, že se zvolna zvedá, otočili jste se zpět k hadovi. Farin s kuší a Leaf s lukem míří na zmítající se tělo. Krok před nimi je Elemar ve střehu s mečem, s vrčícím Darkem u nohy, a vedle něho Gwarg kývá napřaženým kladivem.
Loren ustoupila ještě více bokem a drží svojí hůl před sebou v obranném postoji.

Zraněný hroznýš se prudce kroutí vedle dveří a brání tak jejich zavření. Pokud někoho napadlo rychle je přibouchnout a zkusit nechat hada vykrvácet, je pozdě. Zdá se, že započatý boj budete muset dokončit.

Heell - 7. března 2008 20:34
Heell

Jestli jsem toho schopen, tak se vyhnuz hadovi a snažim se dojít pro sekeru .. pak útok - Normal ( út + obr )

Heell - 7. března 2008 20:31
Heell

//hups :oD

Pán Jeskyně - 7. března 2008 20:27
Pán jeskyně Máhanaxar

Otevřenými dveřmi vidíte, jak se hroznýš kroutí. Přitom se dostal až ke dveřím. Jak sebou zmítá, několikrát do nich udeřil ocasem až zaduněly. Z velké rány stříká kolem po podlaze jeho krev.
Ochromení bolestí vám nabídlo jen krátkou chvíli. Jakmile vás zahlédne a uvědomí si, že VY jste nepřítel, určitě zaútočí.

Pán Jeskyně - 7. března 2008 20:06
Pán jeskyně Máhanaxar

S představou pečínky z hroznýše Graham pozvedl sekeru a vrhnul se vpřed. Dobře si rozpočítal svoje kroky a už mezi dveřmi zahájil úder. Jak zastavil vedle hada, celá energie jeho útoku se přelila do sekery. Ta s ostrým svistem opsala oblouk a její ostří zasáhlo hada.
V té chvíli se jeho smyčky trochu pohnuly. V paprscích světla se šupinatá kůže nezvykle zaleskla.

Snad to byl jen bezděčný pohyb ve spánku. Avšak následující pohyb už byl zcela jiný. Vystříkla krev a bolestí probuzený hroznýš s hlasitým zasyčením prudce švihl ocasem.
Zasažený trpaslík proletěl dveřmi zpět k vám. Sekera mu při dopadu na podlahu vyklouzla z ruky a se zařinčením se zastavila o zeď za vámi. Graham zraněný úderem hadího ocasu se zkroutil a oběma rukama si svírá tělo.

Gangalaguna - 6. března 2008 19:39
Gangalaguna

Otočím se na naše válečníky a špitnu: "Zvládneme ho? Nebo zavřeme dveře a zkusíme štěstí, jestli se neotevřou jinam?" S tím namířím na hada svoji kuši. Ohavná příšera, s tou nebude nic dobrého. A mě by si klidně dala k večeři.

Pán Jeskyně - 6. března 2008 17:13
Pán jeskyně Máhanaxar

Ve světle z bližšího okna je vidět vlevo hlavu a od ní doprava směrem k jižní zdi spočívá vlnovka těla. Jeho délku odhadujete na dobrých 8 sáhů.
Kus za hadem dopadá světlo z druhého okna. Zbytek místnosti se ztrácí v tmavém šeru.

Vašimi hlavami znovu letí myšlenky jako zběsilé.
... možná tam je nějaká úniková cesta ... možná stačí právě pro hadí tělo ... možná tam není cesta ani pro hada ... posvítit tam? ... co když to hada probudí ... aspoň první útok by byl jistě lepší na spícího ...

Pán Jeskyně - 6. března 2008 17:01
Pán jeskyně Máhanaxar

Vaše šeptání zatím hada neprobudilo. Určitě spí, jinak by už nějak reagoval.

Oblé zákruty jeho těla prozrazují, že to není nezkušené mládě, které by se buď stočilo kvůli chladu do malého klubka nebo v teple natáhlo téměř do příma.
Volná vlnovka dává hadovi možnost ihned švihnout silným ocasem nebo udeřit hlavou. Také se může rychle stáhnout dopředu nebo dozadu, vyhnout se tak úderu protivníka a v dalším okamžiku sám zaútočit.

Gangalaguna - 2. března 2008 20:11
Gangalaguna

Ještě jednou prohlídnu hada, jak nebezpečně vypadá a snažím se i vidět něco z celé místnosti, jestli nám má kam utéct.

krcho - 2. března 2008 08:29
krcho

{b}Zamyslime sa nad tym kde sa tu vzal had, ked ho prebudime bude urcite hladny, ved sme v katakombach kde moz potravy nema{/}
poviem a potom pozriem na Darka, ked vidim jeho postoj pripraveny k boji pohladim ho po temeni hlavy
Ja to nevydim ruzovo, neviem co sa stane ak sa prebudi, no nechcel by som zabijat nevyneho tvora. Co teraz premyslaj!!! prebehne mi hlavou

Heell - 28. února 2008 21:44
Heell

Pořád čekám jak ostatní zareagujou , když je jedinný hlas řekne zab ho , tak prostě praštim ...

" I had se dá jíst ne ?? , hehe " srdcerivně se zasměji a poplácám se po zavalitým břichu

Heell - 28. února 2008 21:42
Heell

" Já jsem pro ho oddělat, za prvé nám stojí v cestě a nerad bych ho sundaval ze zadku a za druhé co když ten had tady hlídá nějaký poklad , he ? a nebo zamyslel jste se někdo co tady na tomhle místě může dělat had ?? už tohle tady smrdí nemyslíte ?? Měli by jsme ho zlikvidovat , a to tak, že hned ! "

Trill - 28. února 2008 20:34
Trill

Had? ..neveriacky pokrútim hlavou..
Toto miesto nám okrem nejakých šperkov neprinieslo ešte nič dobré.. Neverím, že ten had bude priateľský. Toto miesto je čudné.. ..prenesiem šeptom a pridám sa tak k názoru, že hada bude najlepšie zabiť..
"Ak by sme ho aj chytili do deky, čo s ním ďalej?" Nadhodím, či nemá niekto s hadom nejaký iný plán..

Gwarg - 28. února 2008 20:15
Gwarg

Stále upřeně sleduji hada, každý jeho sebemenší pohyb.

"Pěknej kousek..." zašeptám, "Jediná cesta dál vede kolem něj. Buď se zkusíme proplížit, nebo..."

Heell - 28. února 2008 19:21
Heell

Velký Farin 28. února 2008 19:10
" hmmm, já ne .. ! Mám ho zabít ??! " napřáhnu se sekerou a šibalsky se usměji ..

Gangalaguna - 28. února 2008 19:10
Gangalaguna

"Nejdřív krysy, teď had. Slyšel jste někdy někdo o hodném hadovi? Šeptnu na ostaní, hlavně na Elemara.

Heell - 28. února 2008 17:46
Heell

" HAD! taková škoda " zamračeně se podívám na spícího plaza " jsem se těšil na pořádnou řež .."

Pán Jeskyně - 28. února 2008 15:58
Pán jeskyně Máhanaxar

Tech
Odjíždím na několik dní pryč. Pokračovat budu až příští týden.
Přeji vám hezké dny.

Pán Jeskyně - 28. února 2008 15:57
Pán jeskyně Máhanaxar

Podle světla na podlaze jsou ve vedlejší místnosti dvě okna.
Prostor za dveřmi, kde leží had, je dobře osvětlený, vzdálenější polovina místnosti se utápi v šeru.

Rychle jste pohlédli na sebe, znovu na hada a zase na sebe.
Opatrnými posunky a tichým šeptem se začínáte domlouvat, co a jak uděláte.

honzatq - 28. února 2008 08:24
honzatq

Udělám dva, tři kroky ke dveřím. Šíp stále zasazený v luku a pozoruji hada. Zastavím se před válečníky, kteří stojí u dveří a čekám jak budou reagovat...

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 87 88 89 90 91 92 93 ... 157 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)