Barevná srdce (86 stran zpět) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Barevná srdce

Pán Jeskyně:

Máhanaxar

Systém:

DrD

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Anto i haloisio (Ústa oceánu)
Lze věřit legendám o kamenech velké síly? Chcete putovat po cestách světů? Některé jdou pod hvězdami, jiné jsou skryté v temnotách. Které z nich vedou k úkrytům vzácných artefaktů?
Měli byste spíše pomáhat než škodit.
Dveře lze rychle rozbít, ale potom už nezavřete. Často je lépe zkusit pomalu a potichu překonat zámek. Někdy zaklepat a počkat na vyzvání ke vstupu.
Hraje se přes fórum jeskyně.

Klíčová slova

Tato jeskyně nemá nastavena klíčová slova.

Jaké hráče:

V jeskyni je volné místo.
(probíhá hlavní děj).
Nová postava bude formálně zapojena do aktuální situace, jako by s družinou byla od zahájení hlavního děje.
Na novou postavu se pohlíží, jako kdyby dosavadními boji prošla bez zranění.

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Aktuální děj - místo: Starý Hrádek - místnost A16 - čas: 3. den, před polednem - Máte zatím 9 perel. Nalezené runy: V některých předchozích místnostech jste nalezli následující runy: v první místnosti [A01] runa H v místnosti [A02] nic v místnosti [A03] nic v místnosti [A04] runa A v místnosti [A05] runa C v místnosti [A06] runa D v místnosti [A07] nic v místnosti [A08] runa L v místnosti [A09] runa E v místnosti [A10] runa F v místnosti [A11] nic v místnosti [A12] nic v místnosti [A13] runa T v místnosti [A14] nic v místnosti [A15] runa V Stručný popis předchozího děje na Starém Hrádku Datumy uvádějí příspěvky s popisy dané místnosti Označení (družina) u nálezů znamená, že obsah nálezu vzala družina sebou a hráči se na tyto věci mohou odvolávat a používat je, i když je nikdo z aktuální sestavy nemá v inventáři, protože jsem je zapomněl přepsat na nové postavy. V některých mistnostech nalezla družina zobrazené starodávné tvary run. Jejich přehled je uveden odděleně. Družina získala některé věci ještě během putování: - mast rychlého hojení od Eleany - šípy z odnoží harku (bez kovových hrotů), nejméně pět kusů Družina měla léčivý lektvar Cesela, ten je již spořebovaný. A01 (28.11.2007 17:44:39) Když se za družinou vstupní dveře samy zavřely, jeden z nich je bez problémů otevřel. Za dveřmi viděli venkovní prostranství, kdy chvíli stáli než vstoupili do Starého Hrádku. Nálezy: Ze zbytků starého kabátce vypadly dva měďáky se stejnou ražbou, jako dvojčata. Jenom jedna mince je lesklá, druhá je matná. (družina) -- A02 (12.12.2007 18:02:29) Když po chvíli prohlížení druhé místnosti otevřeli dveře, zjistili, že nehledí zpět do první místnosti, ale do nějaké jiné další. Nálezy: Hromádka z rozbité dřevěné židle a zbytků pochodní. Jiná hromádka z kameninových střepů. Jeden ze střepů zkusil člen družiny vyhodit oknem a potom sledovali, jak se střep za oknem zastavil a zmizel jako kus vosku v žáru pece. Kabátec z hrubého sukna, v jeho kapse zmačkaný papír. Papír je popsaný, ale písmo je rozmazané a zcela nečitelné. (družina) -- A03 (07.12.2007 17:14:37) Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. Skříň, uvnitř dýka s tmavou rukojetí, špička hrotu je ulomená. Jedna strana ostří velmi lesklá, na druhé je velká rezavá skvrna. (družina) -- A04 (05.01.2008 15:28:34) boj s obřími krysami Nálezy: Zlatý prsten s rubínem (družina) Klíček ke dveřím -- A05 (06.02.2008 19:16:59) Nálezy: Zlatý prsten se safírem (družina) Zlatý náramek (družina) Zlatá brož (družina) -- A06 (10.03.2008 18:03:51) boj s velkým hadem boj s kostlivcem Nálezy: hadí šupiny (družina) široký meč stará stříbrná mince (družina) pruh čistého plátna (družina) kouzlicí hůlka (družina) Klíček ke dveřím -- A07 (24.04.2008 17:36:45) Místnosti je vybavena krbem, ale jeho komínový průduch je přehrazený hrubou mříží z několika silných železných prutů. Nad mříží jsou napadané kameny a průduch je tak zcela zavalený kamennou sutí. Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. -- A08 (18.05.2008 09:16:48) kamínek vyhozený oknem zmizel venku stejně jako střep v jedné z předchozích místností Nálezy: železná konvice na podlaze, připoutaná ke zdi řetězem, voda, která v ní sahá zhruba do poloviny, má zlatavý lesk, ze škvíry ve stropě do ní občas spadne další kapka, která v letu ve světle zlatavě zazáří, voda má velice příjemnou chuť, někteří si doplnili měchy vodou z konvice, družina má čtyři flakónky naplněné vodou z konvice, těleso závory, dřevěný hranol kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem jedenáct zlatých mincí (družina) celkem osm stříbrných mincí (družina) řemínek z tmavé kůže, jeden a půl sáhu dlouhý (družina) dvě šipky se stříbrnými hroty (družina) celkem 5 stříbrných hrotů k šípu nebo šipce (družina) Klíček ke dveřím -- A09 (21.07.2008 17:06:01) Nálezy: výklenky s obrazy postav vystupujících ke stolu s hostinou, výklenek s kostlivcem obsluhujícím postavy u stolu, postavy jedí pouze chléb, který má na řezu zlatavý lesk a pijí vodu stejnou jako byla v konvici v A08, družina se najedla z hostiny krajíc zlatavého chleba (družina) svitek v obraze, odložený ženskou postavou, nyní otočený směrem k divákovi, na svitku je neuměle zrýmovaný text Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. stejný text je i na svitku v obraze, ze kterého vystoupila druhá ženská postava kouzelný svitek (družina) baňka se svěcenou vodou (družina) kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem dvě zlaté mince (družina) Klíček ke dveřím -- A10 (14.10.2010 17:18:47) boj s černými (nejasnými) krysami skřítkové z Dlouhé Hory Nálezy: celkem pět stříbrných mincí (družina) celkem čtyři zlaté mince (družina) kolečko jakoby k dětskému vozíku (družina) Klika ke dveřím Klíček ke dveřím Svitek ke dveřím, ATOR I ZEAL, text v ornamentu po obvodu svitku říká zhruba toto Vyber klíč, ten který je pravý (nebo správný, hodící se). Podej bráně (nebo vlož do zámku) klíč. Předej klíči svoji moc (nebo prones Slova moci). Dovol bráně, aby propustila (?, možný smysl: zkus odemknout zámek). -- A11 (29.04.2011 17:17:25) boj se slizem Nálezy: deska s výčnělky a s úchyty (družina) celkem tři stříbrné mince (družina) celkem pět zlatých mincí (družina) Klika ke dveřím -- A12 (29.05.2012 19:07:28) boj s fialovou plísní Nálezy: kostra připoutaná řetězem ke zdi (Tharosovy pozůstatky) kamenná deska na zdi nad kostrou, na desce se objevuje neuměle zrýmovaný text (stejný jako na svitcích v místnosti A09) Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. truhlička pokrytá vrstvou kamene v truhličce klíč -- A13 (16.12.2012 20:20:54 ) boj s ghůlem Nálezy: Dva zlaté a dva stříbrné (družina) Kamenná kostka, vložením do otvoru ve dveřích objevila družina klíček ke dveřím. -- A14 (20.11.2013 20:58) U vzdáleného rohu místnosti ležící elf, možná zraněný. -- A15 (16. března 2014 11:39) boj se slizem boj s plísní
Hráči: (6/7) Ghasim, Gwarg, HeruGil, Silverius, Slimak74, Thorongil

Příspěvky ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 84 85 86 87 88 89 90 ... 157 ⇒|

Pán Jeskyně - 28. března 2008 17:21
Pán jeskyně Máhanaxar

Gwargův návrh vás přiměl otočit se. Skrze otevřené dveře vidíte do vedlejší místnosti, za které jste sem přišli.
Vlastní dveřní křídlo je doširoka otevřené a opírá se o ně konec hadího ocasu.

Heell - 27. března 2008 20:50
Heell

Gwarg 27. března 2008 19:19
" Souhlasím s tebou, měli by jsme jít dál , takovéhle věci by nás mohli stát i krk .. "
přitakám Gwargovi a odplivnu si směrem k tý černý ploše

Gwarg - 27. března 2008 19:19
Gwarg

Odfrknu si a zavrtím hlavou:"Frrrr...radši bych to nechal tak jak to je a zkusil znovu projít dveřmi dál. S takovýma věcma není radno si zahrávat!"

Heell - 27. března 2008 18:48
Heell

Udiveně koukám co se v tento okamžik dělo pak zakroutim hlavou a tvářim se fakt udiveně
" To .. Co to bylo ?? Viděli jste to co já ?? "
zeptám se udiveně a pořád koukám na tu plochu ..
" Vypadá to jako by to byla nějaká clona , ve které čas plyne pomaleji .. já tomu nerozumím ... co s tim uděláme dál .. ? "

Pán Jeskyně - 27. března 2008 17:39
Pán jeskyně Máhanaxar

Podlaha je docela čistá. Malý kamínek, který Graham zvedl, zřejmě někomu uvízl venku v podrážce boty a teprve zde odpadl. Možná při boji, ale na to nemyslíte.

Upřeně sledujete světlý kamínek, jak proletěl asi tři sáhy a potom prudce zpomalil, jako kdyby vletěl do vody nebo spíše do medu. Jeho přímý let se stočil k podlaze a kamínek dopadl skoro čtyři sáhy od plochy. Na podlaze se ani nepřevalil a zůstal ležet na úrovni Loren a Farina.

... aspoň, že se nevypařil jako ten, který jste ve druhé místnosti zkusili vyhodit oknem ven ...

Dark se vrhl za kamenem v domnění, že je to nějaká hra. Po pár skocích se zastavil, otočil se na Elemara a udiveně potichu štěknul. Pak znovu zamířil za kamenem, ale čím dál tím pomaleji. Před kamenem se znovu zastavil, natáhl k němu hlavu a chytil ho do zubů. Pak se obrátil a normálně přeběhl zpět. Kámen upustil u Grahama na podlahu a vrátil se k pánovi.

Pochopili jste, že stejná síla působí i na psa. Podle jeho chování ji však Dark nepovažuje za něco nepřátelského.

Heell - 27. března 2008 12:54
Heell

" Nelíbí se mi to "
zvednu jakýkoliv kámen ze země a hodim ho na tu plochu

honzatq - 26. března 2008 20:51
honzatq

Nevím, jak dlouho už ta černá plocha je. Já si teda všiml až teď. Ale jestli můžu říct svůj názor, tak pokud se k tomu nemůžeme přiblížit, tak co se na to vykašlat a začít se zajímat o věci, se kterýma něco zmůžem. přidám svůj názor na celou a dál stojím uprostřed místnosti a čekám jak ostatní zareagují.

Pán Jeskyně - 26. března 2008 16:41
Pán jeskyně Máhanaxar

Chvíli přemýšlíte nad Farinovou otázkou, ale potom si uvědomujete, že od otevření dveří se vaše pozornost soustředila na hroznýše a na boj s ním.

Nikdo z vás nedokáže říci, jestli ta plocha v místnosti byla nebo se objevila někdy později.

Gwarg - 25. března 2008 21:57
Gwarg

Zamračeně sleduji hobita i elfku, jak se snaží bez úspěchu dostat dál za nepropustnou černotu. Nic ale neříkám. Jen zase vrtím svým velkým nosem, jako bych cosi čichal, něco co mi nevoní.

Gangalaguna - 25. března 2008 20:45
Gangalaguna

"Viděl jste už někdo něco takového? Loren, je tady jakási divná černá stěna, každý pohyb směrem k ní mě stojí velké úsilí." Popisuju situaci i pro elfku. "Bylo to tady už ve chvíli, když jsme vešli?" Otočím se na ostatní tázavým pohledem, jestli si něčeho nevšimli, když jsem šel zkoumat hadí díru.

Pán Jeskyně - 25. března 2008 18:31
Pán jeskyně Máhanaxar

Po Grahamových slovech jste znovu pohlédli na Loren a na Farina, který stále pomaleji došel až k ní. Nyní míří lucernou na černou plochu. Místo, kam dopadá světlo, ale rozpoznáváte jen nejasně. Jako by ho plocha namísto odrazu svojí temnotou spíše pohlcovala. Pokud je něco za ní, je to před vámi ukryto. Aspoň pro tuto chvíli.

Heell - 25. března 2008 11:36
Heell

" No to snad ne !! co je zase tohle !! " Zamračím se a koukám na tu plochu

" Co se tady ještě porozhlédnout a prozkoumat to tady, třeba jsme něco přehlídli ! "
zeptám se ostatních

Gangalaguna - 24. března 2008 21:52
Gangalaguna

Jak se blížím k Loren, tak vidíte, jak každý můj pohyb začíná být pomalejší a jak vydávám víc a víc síly při každém kroku. "Co si zas ten hrádek na nás vymyslel?" Snažím se dojít aspoň k Loren. Dál svítím na černou plochu, jestli jí světlo pronikne.

Trill - 24. března 2008 21:26
Trill

"Smerom k Vám je pohyb voľný, ale tam.." ..naznačím smerom za seba.. "..akoby bola nejaká bariéra cez ktorú nemôžem."

Gangalaguna - 23. března 2008 21:06
Gangalaguna

Chvíli ještě koukám a pak jdu pomalu směrem k elfce proti té černé ploše, stále tím směrem svítím svojí lucernou. "Loren, ty se pohnout můžeš?"

Trill - 23. března 2008 12:28
Trill

"Je to zvláštne, ale ďalej sa nemôžem dostať. Akoby ma nejaká zvláštna sila nechcela pustiť ďalej.." ..vysvetlím svojím spoločníkom svoj postoj, keď pocítim, že sa ich pohľady upierajú mojím smerom..

Pán Jeskyně - 22. března 2008 17:46
Pán jeskyně Máhanaxar

Velký rám s napnutým černým plátnem, to je první dojem. Kus plochy osvětlený lucernou je však skoro stejně tmavý jako okolní zbytek. Když si to uvědomíte, napadne vás, jestli vám Starý Hrádek nepředvádí nějaké další ze svých tajemství.
A hned se přidá další myšlenka. Loren stojí několik sáhů před tou plochou.
... proč vlastně nedošla až k ní ... podle jejího uvolněného postoje se zdá, že žádné bezprostřední nebezpečí nehrozí ... aspoň že tak ...

Gwarg - 22. března 2008 15:11
Gwarg

Když zjistíme, že se v díře neskrývá další had, také se otočím ke slepé elfce.
Zamračený si prohlížím černou plochu, která přehrazuje celou místnost.
"Co je tohle za čertovinu?!" zabručím.

Gangalaguna - 21. března 2008 19:54
Gangalaguna

Otočím se od díry, kde jsem nic nenašel. Chystám se zhasnout lucernu, když se podívám směrem k Loren. "Co je zas tohle....?" A lucernou posvítím za Loren.

Pán Jeskyně - 21. března 2008 17:49
Pán jeskyně Máhanaxar

Dno, boky i vrch díry jsou pevné. Podle zvuku meče je to kámen a ve světle lucerny vypadá stejně jako povrch stěn v místnosti. Jakým způsobem ta díra vznikla, zůstává záhadou.

Kromě dvou tmavých hadích šupin v díře nic jiného není. Zdá se, že tady není třeba plýtvat olejem v lucerně.

Když Graham s Elemarem na vašich pohybech poznali, že díra neskrývá žádné překvapení, otočili se znovu k Loren. I vy tři jste se podívali tím směrem.

Loren s holí opřenou o podlahu stojí kus od vás ve vyčkávacím postoji a tváří obrácená k vám. Asi čtyři sáhy za ní, přes celou šířku místnosti, od stropu až k podlaze, se táhně něco jako černá plocha.

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 84 85 86 87 88 89 90 ... 157 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)