Barevná srdce (87 stran zpět) | Herna - Aragorn.cz



Herna

Barevná srdce

Pán Jeskyně:

Máhanaxar

Systém:

DrD

Nové příhlášky:

Přijímáme

Popis jeskyně:

Anto i haloisio (Ústa oceánu)
Lze věřit legendám o kamenech velké síly? Chcete putovat po cestách světů? Některé jdou pod hvězdami, jiné jsou skryté v temnotách. Které z nich vedou k úkrytům vzácných artefaktů?
Měli byste spíše pomáhat než škodit.
Dveře lze rychle rozbít, ale potom už nezavřete. Často je lépe zkusit pomalu a potichu překonat zámek. Někdy zaklepat a počkat na vyzvání ke vstupu.
Hraje se přes fórum jeskyně.

Klíčová slova

Tato jeskyně nemá nastavena klíčová slova.

Jaké hráče:

V jeskyni je volné místo.
(probíhá hlavní děj).
Nová postava bude formálně zapojena do aktuální situace, jako by s družinou byla od zahájení hlavního děje.
Na novou postavu se pohlíží, jako kdyby dosavadními boji prošla bez zranění.

Nástěnka:Zobrazit/skrýt Nástěnku
Aktuální děj - místo: Starý Hrádek - místnost A16 - čas: 3. den, před polednem - Máte zatím 9 perel. Nalezené runy: V některých předchozích místnostech jste nalezli následující runy: v první místnosti [A01] runa H v místnosti [A02] nic v místnosti [A03] nic v místnosti [A04] runa A v místnosti [A05] runa C v místnosti [A06] runa D v místnosti [A07] nic v místnosti [A08] runa L v místnosti [A09] runa E v místnosti [A10] runa F v místnosti [A11] nic v místnosti [A12] nic v místnosti [A13] runa T v místnosti [A14] nic v místnosti [A15] runa V Stručný popis předchozího děje na Starém Hrádku Datumy uvádějí příspěvky s popisy dané místnosti Označení (družina) u nálezů znamená, že obsah nálezu vzala družina sebou a hráči se na tyto věci mohou odvolávat a používat je, i když je nikdo z aktuální sestavy nemá v inventáři, protože jsem je zapomněl přepsat na nové postavy. V některých mistnostech nalezla družina zobrazené starodávné tvary run. Jejich přehled je uveden odděleně. Družina získala některé věci ještě během putování: - mast rychlého hojení od Eleany - šípy z odnoží harku (bez kovových hrotů), nejméně pět kusů Družina měla léčivý lektvar Cesela, ten je již spořebovaný. A01 (28.11.2007 17:44:39) Když se za družinou vstupní dveře samy zavřely, jeden z nich je bez problémů otevřel. Za dveřmi viděli venkovní prostranství, kdy chvíli stáli než vstoupili do Starého Hrádku. Nálezy: Ze zbytků starého kabátce vypadly dva měďáky se stejnou ražbou, jako dvojčata. Jenom jedna mince je lesklá, druhá je matná. (družina) -- A02 (12.12.2007 18:02:29) Když po chvíli prohlížení druhé místnosti otevřeli dveře, zjistili, že nehledí zpět do první místnosti, ale do nějaké jiné další. Nálezy: Hromádka z rozbité dřevěné židle a zbytků pochodní. Jiná hromádka z kameninových střepů. Jeden ze střepů zkusil člen družiny vyhodit oknem a potom sledovali, jak se střep za oknem zastavil a zmizel jako kus vosku v žáru pece. Kabátec z hrubého sukna, v jeho kapse zmačkaný papír. Papír je popsaný, ale písmo je rozmazané a zcela nečitelné. (družina) -- A03 (07.12.2007 17:14:37) Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. Skříň, uvnitř dýka s tmavou rukojetí, špička hrotu je ulomená. Jedna strana ostří velmi lesklá, na druhé je velká rezavá skvrna. (družina) -- A04 (05.01.2008 15:28:34) boj s obřími krysami Nálezy: Zlatý prsten s rubínem (družina) Klíček ke dveřím -- A05 (06.02.2008 19:16:59) Nálezy: Zlatý prsten se safírem (družina) Zlatý náramek (družina) Zlatá brož (družina) -- A06 (10.03.2008 18:03:51) boj s velkým hadem boj s kostlivcem Nálezy: hadí šupiny (družina) široký meč stará stříbrná mince (družina) pruh čistého plátna (družina) kouzlicí hůlka (družina) Klíček ke dveřím -- A07 (24.04.2008 17:36:45) Místnosti je vybavena krbem, ale jeho komínový průduch je přehrazený hrubou mříží z několika silných železných prutů. Nad mříží jsou napadané kameny a průduch je tak zcela zavalený kamennou sutí. Nálezy: Na stole klec, v ní na bidélku nehybný pták, připomíná sošku, u dvířek klece dvě prázdné zcela čisté misky. Dvířka lze otevřít, na doteky pták nijak nereaguje. Nejde sundat z bidélka, nejde pohnout s miskami ani s klecí ani se stolem. -- A08 (18.05.2008 09:16:48) kamínek vyhozený oknem zmizel venku stejně jako střep v jedné z předchozích místností Nálezy: železná konvice na podlaze, připoutaná ke zdi řetězem, voda, která v ní sahá zhruba do poloviny, má zlatavý lesk, ze škvíry ve stropě do ní občas spadne další kapka, která v letu ve světle zlatavě zazáří, voda má velice příjemnou chuť, někteří si doplnili měchy vodou z konvice, družina má čtyři flakónky naplněné vodou z konvice, těleso závory, dřevěný hranol kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem jedenáct zlatých mincí (družina) celkem osm stříbrných mincí (družina) řemínek z tmavé kůže, jeden a půl sáhu dlouhý (družina) dvě šipky se stříbrnými hroty (družina) celkem 5 stříbrných hrotů k šípu nebo šipce (družina) Klíček ke dveřím -- A09 (21.07.2008 17:06:01) Nálezy: výklenky s obrazy postav vystupujících ke stolu s hostinou, výklenek s kostlivcem obsluhujícím postavy u stolu, postavy jedí pouze chléb, který má na řezu zlatavý lesk a pijí vodu stejnou jako byla v konvici v A08, družina se najedla z hostiny krajíc zlatavého chleba (družina) svitek v obraze, odložený ženskou postavou, nyní otočený směrem k divákovi, na svitku je neuměle zrýmovaný text Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. stejný text je i na svitku v obraze, ze kterého vystoupila druhá ženská postava kouzelný svitek (družina) baňka se svěcenou vodou (družina) kolečka jakoby k dětskému vozíku (družina) celkem dvě zlaté mince (družina) Klíček ke dveřím -- A10 (14.10.2010 17:18:47) boj s černými (nejasnými) krysami skřítkové z Dlouhé Hory Nálezy: celkem pět stříbrných mincí (družina) celkem čtyři zlaté mince (družina) kolečko jakoby k dětskému vozíku (družina) Klika ke dveřím Klíček ke dveřím Svitek ke dveřím, ATOR I ZEAL, text v ornamentu po obvodu svitku říká zhruba toto Vyber klíč, ten který je pravý (nebo správný, hodící se). Podej bráně (nebo vlož do zámku) klíč. Předej klíči svoji moc (nebo prones Slova moci). Dovol bráně, aby propustila (?, možný smysl: zkus odemknout zámek). -- A11 (29.04.2011 17:17:25) boj se slizem Nálezy: deska s výčnělky a s úchyty (družina) celkem tři stříbrné mince (družina) celkem pět zlatých mincí (družina) Klika ke dveřím -- A12 (29.05.2012 19:07:28) boj s fialovou plísní Nálezy: kostra připoutaná řetězem ke zdi (Tharosovy pozůstatky) kamenná deska na zdi nad kostrou, na desce se objevuje neuměle zrýmovaný text (stejný jako na svitcích v místnosti A09) Až zlatavý třpyt zažene žízeň a nazlátlý lesk až utiší hlad, potom skončí se veliká trýzeň a Tharos už navždy bude klidně spát. truhlička pokrytá vrstvou kamene v truhličce klíč -- A13 (16.12.2012 20:20:54 ) boj s ghůlem Nálezy: Dva zlaté a dva stříbrné (družina) Kamenná kostka, vložením do otvoru ve dveřích objevila družina klíček ke dveřím. -- A14 (20.11.2013 20:58) U vzdáleného rohu místnosti ležící elf, možná zraněný. -- A15 (16. března 2014 11:39) boj se slizem boj s plísní
Hráči: (6/7) Ghasim, Gwarg, HeruGil, Silverius, Slimak74, Thorongil

Příspěvky ⇓

Pro přidání příspěvku je třeba se nejprve přihlásit a být registrovaný v této jeskyni.

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 85 86 87 88 89 90 91 ... 157 ⇒|

Gwarg - 20. března 2008 20:55
Gwarg

Zatímco hobit zkouší prošátrat tmavý otvor, dál zůstávám obezřetný a čekám, jestli Farin něco nalezne.
"Che...kdyby vás, pane Farine, něco za tu ruku čaplo, tak nemusíte mít strach. Přes svůj pupek by vás to dovnitř nemohlo zatáhnout. Zůstal byste tu jako špunt v lahvi!" štverácky se ušklíbnu.

Gangalaguna - 20. března 2008 19:46
Gangalaguna

Když vidím, že už další nebezpečí asi nehrozí, přijdu těsně k díře, podřepnu a posvítím do ní. "Tak co sis tady hade schovával." Nahlédnu dovnitř a koukám, jestli tam něco nenajdu. Mečem zkusím pohrabat po podlaze, stěnách a stropu díry.

Heell - 20. března 2008 18:09
Heell

// zdravím lidi, moc se omlouvám ale tedka pojedu na pracovní sjezd, takže tu nebudu pár dní :( .. moc se omlouvám.
PJ prosím, jestli by to šlo, tak hraj pár dní za mojí postavu at jen tak nelení .. Díky , snad to neni problém, ještě se jednou omlouvám .. Zdraví Heell - Graham Železné srdce :o)

Pán Jeskyně - 20. března 2008 18:01
Pán jeskyně Máhanaxar

V díře se nic nehýbá. Farin zkusil mečem poklepat na stěny u okraje otvoru, ale z díry se žádný zvuk neozval. Potom Leaf zasunul hůl co nejdále a zaklepal o stěnu až v ohybu díry.
Všichni pečlivě nasloucháte, ale ani tento pokus nedokázal nikoho a nic přimět k odpovědi hlasem nebo pohybem, které byste jistě zaslechli.

Loren stojící kus od vás se otočila, opřela svoji hůl o podlahu a naslouchá vašemu rachocení. Také Graham a Elemar upřeli svoje pohledy na vás.

Dark, už dostatečně nakrmený, přiběhl k vám a zpozoroval otvor. Přistrčil do něho hlavu a několikrát začenichal. Potom klidně odstoupil a jde zpět k Elemarovi. Veselé vrtění ocasu napovídá, že z otvoru necítil nic, co by jakkoliv zaujalo jeho pozornost.

honzatq - 20. března 2008 07:30
honzatq

Připojím se ke skupince hobita s trpaslíkem a spolu s nimi pozoruji díru ve stěně...
Hmm, zdá se, že mi jsme jediný chudáci co musejí k pohybu po hradě využívat ty zatracený dveře. řeknu trochu naštvaně.

Pán Jeskyně - 19. března 2008 16:17
Pán jeskyně Máhanaxar

roh [A4]
Kout u západní stěny je zastíněn otevřenými dveřmi, které jsou zapřené ocasem hroznýše.

Gwarg přešel k hobitovi a s kladivem připraveným k boji nahlíží do otvoru u podlahy.
Farinova lucerna ozařuje díru do jižní zdi, která se po necelém sáhu stáčí ostře dolů. Na jejím okraji leží tmavá hadí šupina a ve světle lucerny je vidět druhá o něco hlouběji. Zřejmě tudy hroznýš přilezl.

Gwarg - 13. března 2008 19:51
Gwarg

Upřeně pozoruji elfku Loren, když mě ze zamyšlení vytrhne Farinův objev.
"Počkejte pane Farine, hned jsem u vás!" pevně stisknu rukojeť svého válečného kladiva a přejdu k hobitovi. "Musíme být opatrní!"

Pán Jeskyně - 13. března 2008 16:35
Pán jeskyně Máhanaxar

Tech
Z důvodu úprav LAN budu mít nejméně do pondělí silně omezený nebo zcela zablokovaný přístup na i-net.
Přeji vám hezké dny.

Gangalaguna - 12. března 2008 22:38
Gangalaguna

"Támhle v rohu je nějaká díra, asi od toho hada, snad tam nemá brášku." Ukážu do rohu kousek ode dveří. Mávnu na oba trpaslíky, ať jdou ke mně. "Zkusím do tý díry posvítit." Vyndám z vaku lucernu a začnu ji zapalovat. Pak čekám, jestli válečníci přijdou, kdyby se z díry vyřítilo něco dalšího.

Pán Jeskyně - 12. března 2008 16:47
Pán jeskyně Máhanaxar

V místnosti je dostatek světla z obou oken.
Graham a Leaf jsou u dveří, vedle u hada Elemar krmí Darka.
Gwarg stojí uprostřed mezi severní a jižní stěnou, na okraji světla z levého okna, a rozhlíží se kolem.
Farin se chvíli díval do rohu za otevřenými dveřmi a teď pomalu postupuje podél jižní stěny směrem k Loren, která se před chvílí zastavila kus před ním.

Gangalaguna - 11. března 2008 22:26
Gangalaguna

S úsměvem pokynu hlavou na Grahama, rád, že je mu lépe. Pak se již pustím do prohledávání místnosti. "Měli bysme se pořádně prozkoumat všechny stěny, jestli něco nenajdem." S tím se sám pustím do jižní stěny, kterou už možná Loren prošla se svojí holí.

Gwarg - 11. března 2008 21:26
Gwarg

"Hmrrrm...." zabručím, když si prohlížím hadí šupiny ležící na podlaze. Pak zkrabatím nos, jako by mně cosi nevonělo a překročím mrtvé hadí tělo, abych se dostal do sousední místnosti. V ní se začnu rozhlížet, jestli neobjevím nějaké další nebezpečí nebo něco zajímavého.

Heell - 11. března 2008 19:53
Heell

" Farine, moc ti děkuju , je mi mnohem lépe .. "

Pán Jeskyně - 11. března 2008 19:51
Pán jeskyně Máhanaxar

Farin uložil prázdný flakónek do svého vaku. Když na tobě vidí znatelnou proměnu k lepšímu, spokojeně si zabručí. Sebral z podlahy svoji, taktéž nepoškozenou šipku, vrátil ji do toulce a pomalu zamířil dál do místnosti.

Heell - 11. března 2008 19:25
Heell

nedůvěřivě si prohlédnu lektvar ale pak se přemůžu a šoupnu to do sebe ..

Gangalaguna - 11. března 2008 19:00
Gangalaguna

Když vidím Grahama, že stále přemáhá bolest, zašátrám ve vaku a vyndám flakónek, který mu podám. "Zkus vypít tohle, mohlo by to pomoci tvému tělu..."
Chvíli počkám a pokud Graham můj lektvar vypije, vezmu si zpět flakónek. Pak seberu svoji taky svoji šipku a vydám se na průzkum místnosti.

Heell - 11. března 2008 17:49
Heell

Elemar 11. března 2008 08:08
" Aha, a proč ho nesníst hned ?? mám docela hlad , po té jeho ráně my vyhládlo .. "
Zazubim se na Elmara

Pán Jeskyně - 11. března 2008 15:18
Pán jeskyně Máhanaxar

Farinova šipka i Leafův šíp leží kousek od sebe.
Leaf šíp zvedl a ve světle ho prohlédl. Vida, že je nepoškozený, ho spokojeně vrátil do toulce.
Elemar podává Darkovi kousky masa a pes je s chutí žere.
Gwarg s Farinem stojí u Grahama, Farin přemýšlí, jaké různé má k léčení prostředky, co by z nich bylo nejvhodnější na Grahamovo zranění ranou hadího ocasu.

Loren se pomalu přiblížila k otevřeným dveřím, které jsou zapřené ocasem hroznýše.
Opatrně překročila jeho tělo a velice pomalu kráčí podél jižní stěny. Pravou ruku sune po zdi, levou klepe holí a kontroluje si tak cestu.

Trill - 11. března 2008 09:55
Trill

Vstanem a pomalým krokom začnem obchádzať miestnosť. Jednou rukou sa dotýkam steny a druho rukou pred sebou klopkám palicou, aby som mala istotu pevného kroku.

krcho - 11. března 2008 08:08
krcho

pozriem na Grahama a poviem nepotreboval som sa najest ale posolit to nech to maso vydrzi dlksiu dobu kym by sme ho nejedli. potom pozriem na celu miesnost ako by som hladal nieco co by mi pomohlo uchovat maso cerstve moj zivot sa zatial tocil okolo zvery v lesoch ale aku uchovat maso v takejto pustatine neviem potom pozriem na Darka a este mu ukrojim trochu masa nech sa poriadne naje

Vypisuje se 20 z celkem 3138 příspěvků|⇐ 1 ... 85 86 87 88 89 90 91 ... 157 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)