Aragorn vývoj (145 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Aragorn vývoj

Správci:Buri the Great, Amunak, ixiik
Popis:Chybí vám něco na Aragornu? Máte dobrý nápad? Sem s tím, ať víme co byste si přáli.
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Další změny na Aragornu by značně usnadnilo osekání mrtvých sekcí Galerie a Články, přijde vám to jako hodně šílený nápad?
Sekce smazat! Nikdo tam nechodí a stará díla nikoho nezajímají. Všechno úsilí nechť se věnuje novému vývoji!3
Archivovat (tak aby k dílům stále byl přístup)! Možná tam teď nikdo nepřispívá, ale to neznamená že by stará díla neměla hodnotu.23
Ponechat a nedotýkat se! Co si to dovolujete, šahat na pradávné texty a malby?!1
27 celkem
Nástěnka:
Nepište sem blbosti. Když si myslíte, že máte dobrý nápad, zeptejte se i jiných, zda jim to příjde jako vychytávka a pak to teprve pište sem.

Nápady budu dávat na nástěnku. V "Nápady k diskuzi" budou věci o kterých si nejsme jisti, zda jsou až tak in, ale můžete je obhájit, vyjádřit se zda ano, nebo ne, zda je chcete, nebo ne.

Nápady, které budou zapracovány:


- Jiné (větší) rozměry / datové omezení ikonek (avatarů) + větší komfort při nastavení

Nápady k diskuzi:


- Galerii a články nějak zaarchivovat (možná i mimo hlavní web Aragornu) a sekcí se zbavit (usnadnilo by to další úpravy Aragornu) - hlasujte v anketě!

Zamítnuté nápady:

(archiv)

Zapracované nápady:

(archiv)
- Smajlíci v diskuzích (implementováno díky podpoře emoji 😊)
- Korektně implementované odesílání mailů + pěkné šablony
- Lepší zapamatování přihlášení (dlouhodobé s možností odhlášení "na dálku")

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 4358 příspěvků|⇐ 1 ... 143 144 145 146 147 148 149 ... 218 ⇒|

Gran - 7. října 2007 09:05
Gran

Myslím si, že řešením by třeba mohlo být narvání textu velkými písmeny do úvodního textu u Cindy (skin Galleria et Vellum).

Gran - 7. října 2007 09:03
Gran

Yakaman 6. října 2007 23:02

Ne, tak to není. Admini nejsou spokojeni se stávajícím stavem, jen říkají, že ho nebudou řešit zavedením certifikace PJ.

wampire - 7. října 2007 08:39
wampire

hater 6. října 2007 19:38
PJe by mohli hodnotit sami hráči a těch 7 hodin to je po dobu jednoho týdne vždycky hodinku..to sem stejně jen tak plácnul může to být míň..to já jen aby se tady nováčci rozkoukali;-)
War does not determine who is right - only who is left. ~Bertrand Russell

Yakaman - 6. října 2007 23:02
Yakaman

Shrnuto podtrženo - admini Aragornu jsou spokojeni se stávajícím stavem a skutečnost, že už 6 týdnů nikdo nenabídl PJům svou maličkost do diskuse/herna/hráči jim vůbec nevadí. Fajn, tak tady opravdu chcípl pes.

Gran - 6. října 2007 19:56
Gran

Nápad certifikací PJ přinesl z jednoho zahraničního serveru jeden člověk. Řekl ho mě, já se ho chytl a začal za něj lobovat.

Přesto jsme se ale shodli, že to _není potřeba_. Je to jen další zdržení pro případné PJ, kteří si chtějí zahrát.
Už takhle čekají ve frontě na schválení.

Navíc - jak určit kritéria certifikace? To prostě nejde.

Čili CERTIFIKACE PJ NE.

Sharpe - 6. října 2007 19:47
Sharpe

hater 6. října 2007 19:38
Nn měl jsem namylsi to že nemůžeš furt jen nečak na to že budeš schvalovat a ani zahrát si nemůžeš..apoń tak jsme to nějka lemto přečetl..třeb aje to blábol :oD

hater - 6. října 2007 19:38
hater

Sharpe 6. října 2007 19:15
tak ted vubec nechapu jak to myslis?
Mluvil jsem o tom, ze sem prijde novy hrac, PJ a chce si zahrat. Jsme herna, tak by to melo byt mozne. Ale ten hrac zjisti, ze aby si mohl zahrat, tak musi pockat nez mu nejaky admin schvali jeskyn, ... dobra, je to sice neprijemne, ale tak to treba jeste nekteri pretrpi.
No, ale kdyby zjistil, ze aby se mohl stat PJ, tak musi byt 7 hodin online? Jaky v tom je smysl?

Pokud by meli byt PJove hodnoceni, znamenalo by to, ze nekdo musi neustale sledovat vsechny hry probihajici na aragornu a vyhodnocovat je. Dart tady prave dela nejaky takovy turnaj, ve kterem chce hodnotit PJ a hrace. Ti ktere se prihlasi. Zkus se ho zeptat co je to prace jen pro ty, kteri jsou tam prihlaseni.
Je to vubec realisticke, aby nekdo takhle sledoval vsechny jeskyne? Kdybych treba chtel hrat velmi osobni erotickou jeskyni, ma nekdo pravo cist takovou jeskyn, kdyz nechci a porusovat tak me soukromi?

pavel - 6. října 2007 19:37
pavel

To je neuvěřitelné co se tu řeší.

Sharpe 6. října 2007 19:15
Eště že si děláš srandu (teda doufám)

wampire 6. října 2007 18:02

Nesmysl.

add uchycení nováčka který chce hrát.
Hold musí prokázat nějakou inteligenci - najít a přečíst nápovědu a nebo se orienovat " intuityvně".
Pokut si nováček chce ahrát tak snad najde odkaz herna(jestli ne tak nevím co sním) a tam je dostatek jeskyní, aby počase našel něco kam by se mohl pokusit přihlásit(kolika lidem nedojde že mussejí něco udělat aby mohli hrát v konkrétní jeskyni?)
A potom uš musí mýt jen dostatečnou trpělivost. Protože když nic jiného tak záleží na tom jestli je pj onlline nebo ne. A když uš bude přesvětčen že chce hrát tak se hold bude muset i přihlašovat v pravydelných intervalech( Když ne, tak s tim stejně nic uš neuděláme)

Podle mě by akorát neškodilo přidat, po úspěšném přihlášení do jeskyně, onu jestkyni mezi záložky - přecijen si každý nemusí udělat záložku a v sobnim profilu to taky není hned na očích. A když se něco v jeskyni změní tak si záložky určitě všimne.

add. Diskuze o hledání hráčů/pj z A2 jsem nabyl dojmu(nebo spíš si vybavuji), že se tam v hojné míře vyskytovali výroky typu " Chci hrát". A kolik pj záměrně udělalo to že šlo do této, v podstatě přespamované diskuzi, a napsalo náhodně vybranému hráči?
Samozřemě vhodně zvolené diskuze zařazené do zložek hned po přihlášení by vůbec nemuseli být na škodu.

add úvodníky. Proč je na nich něco co se ve větčině případů nevstahuje k herně? No jednoduše jsou tam přece aktuální témata(nebo alespoň aktuální vzhledem k datu napsání). A kolik nového se dostává do herny a vůbec hraní na aragu(Sem by určitě patřilo zpuštění rozcestí, ale jak často se dějě něco jako byla tato událost?)
Slova jsou jen prázdné skořápky.

Sharpe - 6. října 2007 19:15
Sharpe

hater 6. října 2007 19:12
Tak ať se řada adminů rozroste :oD

hater - 6. října 2007 19:12
hater

nestaci vam schvalovani jeskyni?
je potreba krome zdrzeni cloveka, ktery si chce ted hned zahrat, vytvorit jeskyni, bavit se... proste hrat, je potreba krome zdrzeni takoveho cloveka schvalovani vymyslet nejake dalsi omezujici podminky?
Zda se vam, ze v soucasnem stavu je prilis snadne si tu zahrat? Je potreba postoupit na level 2 a zvysit obtiznost uchyceni se novacka?

Ani nejak nechapu co by mela tato zmena prinest pozitivni, ... vidim jen sama negativa

vrab - 6. října 2007 18:50
vrab

Dart 6. října 2007 18:25
Ech já to myslel jen "Jako kdybych byl začátečník" tj. tak dva roky nazpátek ;)

Ale dík ;)

Dart - 6. října 2007 18:25
Dart

vrab 6. října 2007 18:10

Jestli by si vypadol ty... tak 75% ostatných by si ani neškrtlo ;)

wampire 6. října 2007 18:02

Chcel som poznať názor ešte niekoho iného. Teraz ho mám a môžem to pokojne okamžite zamietnuť.

1. Kto by to sledoval?
2. Aby to bolo vierohodné, musel by byť najprv tím.
3. Silno mi to pripomína Rozcestie a jeho problematiku.
4. To by som už radšej zatrhol možnosť PJovať a nechal PJa prejsť vstupným výcvikom.

vrab - 6. října 2007 18:10
vrab

wampire 6. října 2007 18:02
Lolec tohle osobn+e bzch okamžitě zamítnul, neber to špatně princip je good, ale trochu se mi to nezdá.

Pj, může dělat každej kdo chce. Záleží na něm jestli to zvládne a jestli to hráče bude bavit.
Za nickem mit Pj? No to by při dnešku mohl mít každej. Je fakt že asi drtivá většina měla nováče.

No prostě ne ;) Už jen při představě že jsem nováček, že bych musel splnit nějaké podmínky tady na aragu tak bych hned vypadl xD

wampire - 6. října 2007 18:02
wampire

+ měl by za nickem nějakou značku označující že tento uživatel je PJ.A také aby se PJové nějak řadili do skupin(nováček,pokročilý,rambo PJ...)
War does not determine who is right - only who is left. ~Bertrand Russell

wampire - 6. října 2007 18:00
wampire

A co kdyby někdo mohl dělat PJe až po splnění nějaké podmínky?Nebo spíše několika podmínek a jednou z nich by bylo alespoň 7hodin strávených online na aragornu ;-)
War does not determine who is right - only who is left. ~Bertrand Russell

Dart - 6. října 2007 17:12
Dart

hater 6. října 2007 17:05

Načo? Nechaj im defaultne pár záložiek a nájdu tak všetko potrebné. Ak chce hrať, nie je nič jednoduchšie. Ak chce PJovať, tak hold, buď to skusí sám, alebo si povie že tu videl na to diskusiu a pohľadá ju.

hater - 6. října 2007 17:05
hater

Dart 6. října 2007 15:57
no ja myslim, ze novi uzivatele nechteji jit do diskuze resici nejaky problem, ... oni chteji hrat, proto sem prisli :-)
takze by bylo fajn nejakym zpusobem presvedcit nove hrace, ze kdyz chteji hrat, tak je potreba nad tim i trochu premyslet :-) jenomze to je prave ten zverokruh, o kterem mluvi vetvicka.

Dart - 6. října 2007 15:57
Dart

J. L. C. Wauder 6. října 2007 15:45

"Hostinec" tu figuruje ako diskusia a teda je k nej viazaná záložka.
V podstate sú tie "Hostince" oficiálne 4 + Elysium, čiže sledovať svoj žáner je mimoriadne jednoduché ;)

větvička 6. října 2007 14:22

To jest otázne. Výcvik môže prebehnúť a PJovať už potom nebudeš.... Bezneho zas PJovať nemôžeš. Síce sa to prieči s pôvodnou myšlienkou kvalitných hier, ale kto by ten výcvik robil? Občas je to pekne na nervy.
Ako nemienim učiť niekoho, kto ani nevie, čo je to DrD. Takému odporúčam, aby si to skúsil prv z pohľadu hráča.

hater 6. října 2007 11:55

Skôr na diskusiu zaoberajúcu sa týmto problémom a teprve až potom na herňu. Dôvod? Už ma fakt nebaví výpis užívateľov, ktorí sa u mňa zapísali a viac sa tu neukázali, alebo nato ešte nemajú. Ten zoznam je dlhý a 5 minút hľadám nového študenta (obrazne).

Btw: Kedy odlietaš? ;)

J. L. C. Wauder - 6. října 2007 15:45
J. L. C. Wauder

Dart 6. října 2007 11:21
mno ono by stačilo přidat odkaz na hosinec do levýho menu ( tam jak je herna ,nastavení ... )

A s tou poštou ,jo bylo to tady ,ale změnilo se to . Já byl taky pro ,ale nečekal sem že se to změní i v poště .
Ideální by bylo kdyby to zůstalo tak jak je a jenom v poště se to změnilo .
Je ozvěnou lidského hlasu, zvučící ve větru a bouři. Je začátkem a koncem, ba i tím co je mezi. Je, bylo a bude vším na Nebi i Zemi...

větvička - 6. října 2007 14:22
větvička

celý ten problém je v tom ze pj's nechteji brat hrace naslepo, hrace kteri se zaregustruji, prihlasi do 3. jeskyn, reknou ze to je kravina a uz se tu neukazi...

podobne novi pj, regitnou se, ani nevedi co to jsou hry na hrdiny a jen klikaji a nechapou kde se zatracene da stahnout to MMORPG .-)

je to zacarovany zverokruh a jen malo co se snim da udelat, pokud neuvazejete o necem jako o autorizaci PJ , coz ma ovsem take sve uskali a uz se to tu zamitlo...
!! Homosexuals are GAY !! | Senior internet discussion expert user *****

Vypisuje se 20 z celkem 4358 příspěvků|⇐ 1 ... 143 144 145 146 147 148 149 ... 218 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)