Aragorn vývoj (33 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Aragorn vývoj

Správci:Buri the Great, Amunak, ixiik
Popis:Chybí vám něco na Aragornu? Máte dobrý nápad? Sem s tím, ať víme co byste si přáli.
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Další změny na Aragornu by značně usnadnilo osekání mrtvých sekcí Galerie a Články, přijde vám to jako hodně šílený nápad?
Sekce smazat! Nikdo tam nechodí a stará díla nikoho nezajímají. Všechno úsilí nechť se věnuje novému vývoji!3
Archivovat (tak aby k dílům stále byl přístup)! Možná tam teď nikdo nepřispívá, ale to neznamená že by stará díla neměla hodnotu.23
Ponechat a nedotýkat se! Co si to dovolujete, šahat na pradávné texty a malby?!1
27 celkem
Nástěnka:
Nepište sem blbosti. Když si myslíte, že máte dobrý nápad, zeptejte se i jiných, zda jim to příjde jako vychytávka a pak to teprve pište sem.

Nápady budu dávat na nástěnku. V "Nápady k diskuzi" budou věci o kterých si nejsme jisti, zda jsou až tak in, ale můžete je obhájit, vyjádřit se zda ano, nebo ne, zda je chcete, nebo ne.

Nápady, které budou zapracovány:


- Jiné (větší) rozměry / datové omezení ikonek (avatarů) + větší komfort při nastavení

Nápady k diskuzi:


- Galerii a články nějak zaarchivovat (možná i mimo hlavní web Aragornu) a sekcí se zbavit (usnadnilo by to další úpravy Aragornu) - hlasujte v anketě!

Zamítnuté nápady:

(archiv)

Zapracované nápady:

(archiv)
- Smajlíci v diskuzích (implementováno díky podpoře emoji 😊)
- Korektně implementované odesílání mailů + pěkné šablony
- Lepší zapamatování přihlášení (dlouhodobé s možností odhlášení "na dálku")

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 4358 příspěvků|⇐ 1 ... 31 32 33 34 35 36 37 ... 218 ⇒|

Python - 1. března 2011 22:07
Python

No, obsáhlejší světy holt asi musí do jisté míry počítat s tím, že uchazeč má nějaké povědomí. Naruta moc nesleduju, ale protože brácha je NF, vím, že přednáška na tema Naruto by byla na pár večerů...na poštolku je to dost.

Ale vždy lze improvizovat, to nepopírám. Na druhou stranu, když jsem zakládal svoji experimentální kulhánkovskou jeskyni, rovnou jsem do popisu napsal, že znalost Kulhánka je prostě podmínkou přijetí. A napsal jsem to prostě proto, že opravdu hluboká znalost žánru se nedá vysvětlit, i kdyby zasvěcující byl mistr nad mistry. Všechny podstatné detaily prostě obsáhnout nelze.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Voju - 1. března 2011 22:05
Voju

Řešíte tu to, co je již dávno jasné. Aragorn přitahuje lidi mladšího věku než je průměr nás, kteří zde debatujete. Bohužel s jeskyněmi nic neuděláte, protože Aragorn je pro všechny, ne jenom pro ty, co nemají rádi anime a hrají DrD (ikdyž je to prvotní cíl aragorna při jeho spouštění). Proto... buďte aktivní v turnajích a poznáte takovou hromadu dobrých lidí, že se nestihnete divit...

Co se týče diskuze níže... hodnocení Jeskyně by šlo, ALE 15 z 15 hráčů v anime jeskyni dá na 80% hlas své jeskyni...
a hodnocení PJů ? ... těžko, kdo by posuzoval Pjovo kvalitu.. a jak ? ...

-> Jedině barevně oddělit od DrD a ORP i Shadowrun, Anime a další, aby hráč při hledání měl snažší výběr. Nějaké políčko stručných popisků mi připadá zbytečné, k tomu je popis jeskyně...

Tyky - 1. března 2011 22:05
Tyky

MARK 1. března 2011 22:02
Klidně si tě vezmu na paškál u nás. Podívej se na jeskyni

http://www.aragorn.cz/herna/naruto-nova-generace

Sice teď pár lidí neodepisuje, ale nový hráč se vždy hodí :D Svět ti vysvětlím taky ale případně přes poštolku :)
Kdyby neexistovalo zlo neznali bychom dobro. Kdyby neexistovala smrt, nepochopily by jsme život. Kdyby neexistovala nenávist nenašli bychom to nejdůležitější....lásku

MARK - 1. března 2011 22:02
MARK

Tyky 1. března 2011 21:55
To je mi jasné, jen narážím na to, že anime tady zažívá už dlouho boom a z 90ti (možná i víc)% je to "puberťácká"... To není dobrý výraz.... "Novousedlická" (mám dojem, že tu někdo někdy tenhle výraz použil), to také není ono.... Jednoduše nekvalitní jaskyně. Já jsem žádného trochu kvalitního a zároveň ochotného mi vysvětlit daný anime svět nenašel.
*Nejasné klikyháky.*

Python - 1. března 2011 22:01
Python

pavel 1. března 2011 21:57
Jestli znáš Ave já, tak víš, čím procházíme :D
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Tyky - 1. března 2011 21:59
Tyky

MARK 1. března 2011 21:56
U pokročilých hráčů je to normálních. Kvalitní PJ zjišťuješ náhodou. Stejně jako hráče.

pavel 1. března 2011 21:57
Ne nestárnem jen moudříme (tedy pokud se tomu tak dá říkat :D)
Kdyby neexistovalo zlo neznali bychom dobro. Kdyby neexistovala smrt, nepochopily by jsme život. Kdyby neexistovala nenávist nenašli bychom to nejdůležitější....lásku

pavel - 1. března 2011 21:57
pavel

python 1. března 2011 21:40

A nebo "my" stárnem? :)
Slova jsou jen prázdné skořápky.

MARK - 1. března 2011 21:56
MARK

hater 1. března 2011 21:46
Povětšinou podle nich ale člověk nic moc nezjistí. Většina PJ má totiž tendenci (včetně mě) popis protahovat a v prvních dvou řádcích vlastně nic pořádného nenapsat.

V poslední době se mi vyplácí hledat jeskyně jen podle jména, protože většinu těch "kvalitních" lidí tady znám. Což mi nepříjde moc... ideální.
*Nejasné klikyháky.*

Tyky - 1. března 2011 21:55
Tyky

MARK 1. března 2011 20:41
Pozor ne každá Narutovina je blbost (Já osobně v jedné této hraju přes rok a PJ dokázal udžet hru, která mě plně fascinuje). Stejně tak i hry, které už ze základu vypadají pro děti tak nejsou. Opravdu. A některé na to nevypadají a jsou kvalitní

Záleží na PJ a případně žánru který chceš hrát
Kdyby neexistovalo zlo neznali bychom dobro. Kdyby neexistovala smrt, nepochopily by jsme život. Kdyby neexistovala nenávist nenašli bychom to nejdůležitější....lásku

hater - 1. března 2011 21:46
hater

MARK 1. března 2011 21:43
ty první dva řádky by měly být zásadní pro každého PJe

MARK - 1. března 2011 21:45
MARK

python 1. března 2011 21:40
To přibývalo vždy, ale oni také dost často odcházejí. Ano, je to důvod upadku jeskyní, ale kvalitní lidé (hráči/PJové) tu stále jsou a tvoří tu jádro naší komunity, takže v tomhle problém nevidím.
*Nejasné klikyháky.*

MARK - 1. března 2011 21:43
MARK

hater 1. března 2011 20:46
Tento nápad jsem "nevznesl" kvůli tomuto mému problému. Jde mi spíš o to, že často jsem líný zkoumat co je to vlastně za jeskyni, takže si přečtu jen název a první dva řádky popisu jeskyně. Takhle opomíjím dost (možná kvalitních) jeskyní. Takže se jako tonoucí chytám stébla a hledám jakékoliv zlepšení... Jakýkoliv způsob jak na první pohled zjistit, o čem zhruba jeskyně je.
*Nejasné klikyháky.*

Python - 1. března 2011 21:40
Python

MARK 1. března 2011 20:41
Nebude to tím, že na aragornu puberťáků přibývá? ;)
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

hater - 1. března 2011 20:46
hater

MARK 1. března 2011 20:23
tak nějak moc nevěřím, že vyčlenit "základní kameny" v popisu jeskyně zlepší situaci (nejen) tvých jeskyní. Proč by tomu tak mělo být? Myslíš, že pak budeš mít víc plno?

MARK - 1. března 2011 20:41
MARK

Indyján 1. března 2011 20:35
No, je fakt, že narutoviny tu maj furt dost velký boom. Ale mělo by tu stále být dost kvalitních hráčů. Přeci jen těch "kvalitních" jeskyní tu je opravdu celkem málo. Problém je, že kvalitní jeskyně ne vždy zaujme, lidé si ji nevšimnou - a zapadne.
*Nejasné klikyháky.*

Indyján - 1. března 2011 20:35
Indyján

Třeba už klasika netáhne....
"Lepší mrtvej frajer, než živý srab!"MM

MARK - 1. března 2011 20:23
MARK

XxxYyy 1. března 2011 19:44
Vždyť říkám, že to má vyplývat z popisu jeskyně a profilu PJe:(. Cituji předchozí příspěvek:

"Tedy jednalo by se o další položku, kterou by museli PJové vyplnit. Přestavuji si tam klíčové pojmy jako například: "Strategie/reálný středověk/státy evropy/13+", nebo "Klasické DrD/setkání v hospodě/volnost postavy/od 3.ho levelu". Takhle by se vlastně nic moc neměnilo, jen by získali PJové další možnost, jak zaujmout. "

Ano, jistě že to najdete v popise, ale takto by jsi to nemusel v popisu zbytečně hledat. Prostě se podíváš na tyto "základní kameny" jeskyně a hned ti je jasné, o co tu zhruba jde.

python 1. března 2011 19:52
Co se tohohle týče, já bych byl spíš pro dělat jim reklamu. Asi dvakrát jsem založil naprosto originální jeskyni s mnou samotným vymyšleným systémem... Jednou se mi ozval jeden člověk, že by do toho možná šel, ale jinak vůbec nikdo. Propagoval jsem to kde mohl, ale....

Co mě vůbec nejvíc štve, je, že do mích jeskyní, které, pravda, také nejsou zrovna nejlepší z Aragornu, ale mají určitou kvalitu, hráči v ní mají maximální volnost, ale je tam příběh, je tam spád, je tam... Snad všechno co se hráčům může líbit. A já mam poloprázdno (povětšinou maximálně 4 aktivní lidi)... Zatím co puberťácké narutoviny mají klidně 15 z 15ti lidí... Připadám si takhle trochu jako pro srandu králíkům....
*Nejasné klikyháky.*

Python - 1. března 2011 19:52
Python

Hodnotit jeskyně je zbytečné. Mají popis. Když v něm najdu tři gramatické a dvě stylistické chyby, dovedu si představit, jaké má zakladatel jazykové preference. Ok, i já se překlepnu, ale když už se jednou někdo chce prezentovat, prostě existují cesty, jak to udělat bez chyb. Takže to je jistě jisté měřítko. O obsahu nemluvě, samozřejmě.

Nicméně, od této myšlenky bych popošel pár krůčků k něčemu jinému. Občas někdo založí velmi neotřelou, originální jeskyni. A za to by mohl být nějak oceněn. Hráči to totiž zhodnotí jako "perfektní jeskyně", což ale není příliš výmluvné. Přitom dneska vymyslet něco opravdu neotřepaného je umění nad umění.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

XxxYyy - 1. března 2011 19:44
XxxYyy

MARK 1. března 2011 18:56
Nemalo by to vyplývať z popisu jaskyne? A keď som si teraz pár jaskýň prebehol, tak zo všetkých mi bolo jasné, ktorým smerom to chce PJ ťahať.
Na tomto světě jsou dva typy lidí - dobří a zlí. Ti dobří lépe spí a ti zlí se daleko radši probouzejí.

MARK - 1. března 2011 18:56
MARK

pavel 1. března 2011 17:45
Jak jsem ostatně napsal, šlo by jen o jednoduchá hodnocení, které by mohl získat člověk pročtením popisu jeskyně a profila PJe. Původně jsem si myslel, že by stačilo, kdyby je hodnotili stejní lidé, kteří jeskyně schvalují (Ty je stejně musí pročíst, no ne?). Pochopitelně by se jednalo jen o nové jeskyně. Lidé, kteří prohlížejí nové jeskyně, by tak mohli jen kouknout na hodnocení a podle toho se rozhodnout, jestli jestli jeskyni pročtou, či nikoliv.

Ano, je to zbytečné, ale těm, kteří jeskyně pravidelně prohlížejí, by to podstatně usnadnilo práci.

Další možnost: Také by se to dalo pojmout formou vysvětlení základních kamenů jeskyně ve dvou řádcích. Tedy jednalo by se o další položku, kterou by museli PJové vyplnit. Přestavuji si tam klíčové pojmy jako například: "Strategie/reálný středověk/státy evropy/13+", nebo "Klasické DrD/setkání v hospodě/volnost postavy/od 3.ho levelu". Takhle by se vlastně nic moc neměnilo, jen by získali PJové další možnost, jak zaujmout.
*Nejasné klikyháky.*

Vypisuje se 20 z celkem 4358 příspěvků|⇐ 1 ... 31 32 33 34 35 36 37 ... 218 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)