Aragorn vývoj (36 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Aragorn vývoj

Správci:Buri the Great, Amunak, ixiik
Popis:Chybí vám něco na Aragornu? Máte dobrý nápad? Sem s tím, ať víme co byste si přáli.
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Další změny na Aragornu by značně usnadnilo osekání mrtvých sekcí Galerie a Články, přijde vám to jako hodně šílený nápad?
Sekce smazat! Nikdo tam nechodí a stará díla nikoho nezajímají. Všechno úsilí nechť se věnuje novému vývoji!3
Archivovat (tak aby k dílům stále byl přístup)! Možná tam teď nikdo nepřispívá, ale to neznamená že by stará díla neměla hodnotu.23
Ponechat a nedotýkat se! Co si to dovolujete, šahat na pradávné texty a malby?!1
27 celkem
Nástěnka:
Nepište sem blbosti. Když si myslíte, že máte dobrý nápad, zeptejte se i jiných, zda jim to příjde jako vychytávka a pak to teprve pište sem.

Nápady budu dávat na nástěnku. V "Nápady k diskuzi" budou věci o kterých si nejsme jisti, zda jsou až tak in, ale můžete je obhájit, vyjádřit se zda ano, nebo ne, zda je chcete, nebo ne.

Nápady, které budou zapracovány:


- Jiné (větší) rozměry / datové omezení ikonek (avatarů) + větší komfort při nastavení

Nápady k diskuzi:


- Galerii a články nějak zaarchivovat (možná i mimo hlavní web Aragornu) a sekcí se zbavit (usnadnilo by to další úpravy Aragornu) - hlasujte v anketě!

Zamítnuté nápady:

(archiv)

Zapracované nápady:

(archiv)
- Smajlíci v diskuzích (implementováno díky podpoře emoji 😊)
- Korektně implementované odesílání mailů + pěkné šablony
- Lepší zapamatování přihlášení (dlouhodobé s možností odhlášení "na dálku")

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 4358 příspěvků|⇐ 1 ... 34 35 36 37 38 39 40 ... 218 ⇒|

Voju - 24. února 2011 23:07
Voju

bylo to již i zavrhnuto...

Python - 24. února 2011 23:05
Python

Na druhou stranu Marku, hodnocení PJ není vůbec marná myšlenka. Pravda, já slýchával o turnajích a podobně, ale aplikace přímo na zdejší jeskyně by určitě nebyla marná.

Ale protože mě nenapadá způsob, jak konkrétně tu aplikaci provést, zapomeňte, že jsem něco řekl.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

MARK - 24. února 2011 22:13
MARK

Voju 24. února 2011 22:02
Měním názor, máš pravdu. Odstranit gramatické chyby by nic nezlepšilo. Jen by se dal hůře poznat špatný pj. Vzhledem k tomu, že tu neexistuje pro hráče/PJe žádné hodnocení... Já vím, jejich úroveň se může měnit... Takže vše beru zpět.
*Nejasné klikyháky.*

Voju - 24. února 2011 22:02
Voju

MARK 24. února 2011 21:59
1.) patří to jinam...
2.) popis jeskyně je vizitka majitele, ne admina (ve chvíli kdy admin opraví chyby, jak hráč pozná že je to nešika PJ ?..)

MARK - 24. února 2011 21:59
MARK

Hele, jak tak sleduju ty nově schválený jeskyně, tak 3/3 jeskyní má jen v popisu jeskyně gramatických chyb jak naseto. To se to pak vybírá...:D. Já myslel, že tu někdo ty jeskyně schvaluje. Je sice pravda, že Saltz i Indyán, zdá se, zrovna moc času nemají, ale takové jeskyně...

No, dětem to je asi jedno, ale alespoň ty gramatické chyby by si tam mohli opravit. Když o tom tak mluvím, jak to vůbec s tím schvalováním vypadá? Když se to takhle schvaluje, tak...
*Nejasné klikyháky.*

Mack - 21. února 2011 16:09
Mack

To já tu už tohle asi jednou psal, ale teď to potřebuju znova, tak se ptám:

Potzřebuju kolonku v systému drd, která je editovatelná jak pjjem, tak hráčem, ale není to popis (viditelná kolonka pro ostatní). Životopi může editovat jen hráč, schopnosti jen pj. Není tu nic, kam by mohli zasahovat oba. Konkrétně se jedná o kolunku informace/poznámky, nazvěte si to jak chcete.
Would it help?

Zob - 18. února 2011 15:21
Zob

V rychlosti děkuji za ty kostky.
---

Python - 16. února 2011 12:12
Python

Jo, asi chápu....i když jsem si to musel přečíst dvakrát :D

EDIT: Aha, mluvíš o foru, ale mě šlo původně hlavně o chat.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

apophis - 16. února 2011 10:53
apophis

python 16. února 2011 10:45

ano, aktuálně se však díky šepotu jasně určí, kdo házel... ve chvíli, kdy by to nebylo na fóru, tak s tím takový problém není. v jeskynním fóru jsou však hody řešeny přes zkratky na funkce (interní záležitost), a nechce se mi překopávat veškerou funkčnost hodů jen kvůli zviditelnění hodů. ne teď. není to priorita číslo jedna.
Jsem obludný fantazák, jenž z temnoty svého doupěte leze kam se mu zachce a kdy se mu zachce.

Python - 16. února 2011 10:45
Python

Ono by přeci stačilo, kdyby systémové zprávy nebyly jen pro PJ a příjemce, ale prostě pro každého, stejně jako se všem zobrazuje <"hráč" odešel z místnosti>. To celé obalené do úhledné podmínky "jestliže políčko zaškrtnuto".

Ok, programování mám jen základy, možná kecám.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

apophis - 16. února 2011 10:28
apophis

za ten jeskynní chat se omlouvám ... už tam jsou i tyhle kostě.

ad nešeptané hody od systému: tohle jsem nikdy nijak víc neřešil, ale rozhodně to bude potřeba nějak rozlišit, aby bylo jasně určeno, "kdo" a "jak" házel a aby se to nedalo švindlovat ... tedy nejspíše příspěvky od systému se jménem dotyčného a textem hodu?

auuu, tohle ne, tohle by přidávalo hromadu potřebných "ifů" a "elsů". nevidím v tom teď tak velký přínos, připíšu to třeba na seznam, ale nepočítejte s nějak extrémně rychlým zpracováním.
Jsem obludný fantazák, jenž z temnoty svého doupěte leze kam se mu zachce a kdy se mu zachce.

Python - 15. února 2011 19:33
Python

To je asi pravda. Nicméně stejnětak je to s těmi hody a musím dát zapravdu Zobovi, Fate kostky na foru jsou skvělá věc, ale pro chataře trochu nekomfortní.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Tyky - 15. února 2011 19:26
Tyky

Zob 15. února 2011 19:25
Mě jde o viditelný hod pro všechny. To, že se nešeptá to zvládám nějak vyřešit, ale viditelné hody ne.
Kdyby neexistovalo zlo neznali bychom dobro. Kdyby neexistovala smrt, nepochopily by jsme život. Kdyby neexistovala nenávist nenašli bychom to nejdůležitější....lásku

Zob - 15. února 2011 19:25
Zob

Hody chápu. A také bych opet poprosil administrátory/programátory a zprovoznění FATE kostek v jeskynním chatu.
Šepot asi nemá smysl řešit. Když nechceš šeptat, nešeptej. Právěže šepot je ideální mimoherně když potřebuju někomu něco individuálně vysvětlit a nechci tím rušit probíhající hru.
---

Python - 15. února 2011 19:01
Python

O tom přesně mluví. A rozhodně ne natrvalo, i já občas rád (to lžu) šeptám. Mluvil jsem o možnosti otevřená hra s zatrhávácím okýnkem. Samozřejmě chápu, že by pak šepot a pozbyl smysl.
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

Tyky - 15. února 2011 17:38
Tyky

Máhanaxar 15. února 2011 17:20
S opakovatelná hodnota je hezká, ale u nás se hraje otevřený systém. Jde o to, že hráči vidí vše. Příběhy Impéria na tom dá se říci stojí a potřebuješ vše vidět, aby jsi využíval body osudu.
Kdyby neexistovalo zlo neznali bychom dobro. Kdyby neexistovala smrt, nepochopily by jsme život. Kdyby neexistovala nenávist nenašli bychom to nejdůležitější....lásku

Máhanaxar - 15. února 2011 17:20
Máhanaxar

python 14. února 2011 23:28
ad 1.
Pokud to bude opakovatelná volba PJ, tak ano. Prostě jak to jemu a hráčům bude připadat lepší.

Určitě ale ne natvrdo.
Někteří uživatelé preferují právě ono skrytí hodů a šepotu. Pokud si některé postavy něco mezi sebou zašeptají, tak to (stejně jako v reálu) ostatní neslyší, a i kdyby postřehli šeptání, tak nerozumí slovům a neví o co jde.

Podobně hody a odezvy systému někteří preferují jako skryté. Pokud postava chce, aby ostatní věděli, že se něco odehrálo a s nějakým výsledkem, mělo by být na ní, jako podrobně to ostatním popíše.

Když postava objeví nevelkou skrýš, dokáže ji otevřít a vytáhne zlatku, může chtít nechat si ji pro sebe, aby ostatní nevěděli. Když ze skrýše vytáhne klíč od zamknutých dveří, jistě se postava ráda pochlubí nálezem ostatním.

Python - 14. února 2011 23:28
Python

Nové návrhy:

1. Nejdřív ten slabší. Kvůli možnosti otevřeného hraní by bylo fajn, kdyby šlo by PJ nastavit, že jak šepot, tak hody a zprávy systému by se zobrazovaly všem zůčastněným.

2. Bylo by fajn, moct měnit (přidávat/odebírat) položky v denících postav. Pravda, PJ by si měl sakra dobře rozmyslet, jaké kolonky si do hry dodá, ale například během změn sytémů, když člověk nechce mazat a znovuzakládat jeskyni, šikla by se taková možnost.

Díky za vyřízení. Aragornu zdar a třikrát sláva!
Člověk není nikdy dost chytrý, dost bohatý a dost ozbrojený. I´ll Chuck you!

ixiik - 9. února 2011 11:16
ixiik

Thame ;-)

Promazán poslední spam :D
Byl jsem na AraLARPu I, II, ... IX, AraPaintBallu I a II, , Castle LARPu II, III, PragoConu 2007, 2008, 2009, CONVENTIcONu 2009, účastnil se akce AraSponzoring Zoo, těším se na NAL :). Jo - Žiju Aragornem, no a?

větvička - 8. února 2011 12:25
větvička

nejlepší by bylo, kdyby se daly dát úvodníky do záložek.
!! Homosexuals are GAY !! | Senior internet discussion expert user *****

Vypisuje se 20 z celkem 4358 příspěvků|⇐ 1 ... 34 35 36 37 38 39 40 ... 218 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)