Aragorn vývoj (36 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Aragorn vývoj

Správci:Buri the Great, Amunak, ixiik
Popis:Chybí vám něco na Aragornu? Máte dobrý nápad? Sem s tím, ať víme co byste si přáli.
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Další změny na Aragornu by značně usnadnilo osekání mrtvých sekcí Galerie a Články, přijde vám to jako hodně šílený nápad?
Sekce smazat! Nikdo tam nechodí a stará díla nikoho nezajímají. Všechno úsilí nechť se věnuje novému vývoji!3
Archivovat (tak aby k dílům stále byl přístup)! Možná tam teď nikdo nepřispívá, ale to neznamená že by stará díla neměla hodnotu.23
Ponechat a nedotýkat se! Co si to dovolujete, šahat na pradávné texty a malby?!1
27 celkem
Nástěnka:
Nepište sem blbosti. Když si myslíte, že máte dobrý nápad, zeptejte se i jiných, zda jim to příjde jako vychytávka a pak to teprve pište sem.

Nápady budu dávat na nástěnku. V "Nápady k diskuzi" budou věci o kterých si nejsme jisti, zda jsou až tak in, ale můžete je obhájit, vyjádřit se zda ano, nebo ne, zda je chcete, nebo ne.

Nápady, které budou zapracovány:


- Jiné (větší) rozměry / datové omezení ikonek (avatarů) + větší komfort při nastavení

Nápady k diskuzi:


- Galerii a články nějak zaarchivovat (možná i mimo hlavní web Aragornu) a sekcí se zbavit (usnadnilo by to další úpravy Aragornu) - hlasujte v anketě!

Zamítnuté nápady:

(archiv)

Zapracované nápady:

(archiv)
- Smajlíci v diskuzích (implementováno díky podpoře emoji 😊)
- Korektně implementované odesílání mailů + pěkné šablony
- Lepší zapamatování přihlášení (dlouhodobé s možností odhlášení "na dálku")

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 4358 příspěvků|⇐ 1 ... 34 35 36 37 38 39 40 ... 218 ⇒|

Voju - 24. února 2011 23:07
Voju

bylo to již i za­vrh­nu­to...

Python - 24. února 2011 23:05
Python

Na dru­hou stra­nu Marku, hod­no­ce­ní PJ není vůbec marná myš­len­ka. Prav­da, já slý­chá­val o tur­na­jích a po­dob­ně, ale apli­ka­ce přímo na zdej­ší jes­ky­ně by ur­či­tě ne­by­la marná.

Ale pro­to­že mě ne­na­pa­dá způ­sob, jak kon­krét­ně tu apli­ka­ci pro­vést, za­po­meňte, že jsem něco řekl.
Člo­věk není nikdy dost chyt­rý, dost bo­ha­tý a dost oz­bro­je­ný. I´ll Chuck you!

MARK - 24. února 2011 22:13
MARK

Voju 24. února 2011 22:02
Měním názor, máš prav­du. Od­stra­nit gra­ma­tic­ké chyby by nic ne­zlep­ši­lo. Jen by se dal hůře po­znat špat­ný pj. Vzhle­dem k tomu, že tu ne­e­xis­tu­je pro hráče/PJe žádné hod­no­ce­ní... Já vím, je­jich úroveň se může měnit... Takže vše beru zpět.
*Ne­jas­né kli­ky­há­ky.*

Voju - 24. února 2011 22:02
Voju

MARK 24. února 2011 21:59
1.) patří to jinam...
2.) popis jes­ky­ně je vi­zit­ka ma­ji­te­le, ne ad­mi­na (ve chví­li kdy admin opra­ví chyby, jak hráč pozná že je to ne­ši­ka PJ ?..)

MARK - 24. února 2011 21:59
MARK

Hele, jak tak sle­du­ju ty nově schvá­le­ný jes­ky­ně, tak 3/3 jes­ky­ní má jen v po­pi­su jes­ky­ně gra­ma­tic­kých chyb jak na­se­to. To se to pak vy­bí­rá...:D. Já mys­lel, že tu někdo ty jes­ky­ně schva­lu­je. Je sice prav­da, že Saltz i In­dy­án, zdá se, zrov­na moc času ne­ma­jí, ale ta­ko­vé jes­ky­ně...

No, dětem to je asi jedno, ale ale­spoň ty gra­ma­tic­ké chyby by si tam mohli opra­vit. Když o tom tak mlu­vím, jak to vůbec s tím schva­lo­vá­ním vy­pa­dá? Když se to takhle schva­lu­je, tak...
*Ne­jas­né kli­ky­há­ky.*

Mack - 21. února 2011 16:09
Mack

To já tu už tohle asi jed­nou psal, ale teď to po­tře­bu­ju znova, tak se ptám:

Po­tzře­bu­ju ko­lon­ku v sys­té­mu drd, která je edi­to­va­tel­ná jak pjjem, tak hrá­čem, ale není to popis (vi­di­tel­ná ko­lon­ka pro ostat­ní). Ži­vo­to­pi může edi­to­vat jen hráč, schop­nos­ti jen pj. Není tu nic, kam by mohli za­sa­ho­vat oba. Kon­krét­ně se jedná o ko­lun­ku in­for­ma­ce/po­znám­ky, na­zvě­te si to jak chce­te.
Would it help?

Zob - 18. února 2011 15:21
Zob

V rych­los­ti dě­ku­ji za ty kost­ky.
---

Python - 16. února 2011 12:12
Python

Jo, asi chápu....i když jsem si to musel pře­číst dva­krát :D

EDIT: Aha, mlu­víš o foru, ale mě šlo pů­vod­ně hlav­ně o chat.
Člo­věk není nikdy dost chyt­rý, dost bo­ha­tý a dost oz­bro­je­ný. I´ll Chuck you!

apophis - 16. února 2011 10:53
apophis

py­thon 16. února 2011 10:45

ano, ak­tu­ál­ně se však díky še­po­tu jasně určí, kdo házel... ve chví­li, kdy by to ne­by­lo na fóru, tak s tím ta­ko­vý pro­blém není. v jes­kyn­ním fóru jsou však hody ře­še­ny přes zkrat­ky na funk­ce (in­ter­ní zá­le­ži­tost), a ne­chce se mi pře­ko­pá­vat veš­ke­rou funkč­nost hodů jen kvůli zvi­di­tel­ně­ní hodů. ne teď. není to pri­o­ri­ta číslo jedna.
Jsem ob­lud­ný fan­ta­zák, jenž z tem­no­ty svého dou­pě­te leze kam se mu za­chce a kdy se mu za­chce.

Python - 16. února 2011 10:45
Python

Ono by přeci sta­či­lo, kdyby sys­té­mo­vé zprá­vy ne­by­ly jen pro PJ a pří­jem­ce, ale pros­tě pro kaž­dé­ho, stej­ně jako se všem zob­ra­zu­je <"hráč" ode­šel z míst­nos­ti>. To celé oba­le­né do úhled­né pod­mín­ky "jestli­že po­líč­ko za­škrt­nu­to".

Ok, pro­gra­mo­vá­ní mám jen zá­kla­dy, možná kecám.
Člo­věk není nikdy dost chyt­rý, dost bo­ha­tý a dost oz­bro­je­ný. I´ll Chuck you!

apophis - 16. února 2011 10:28
apophis

za ten jes­kyn­ní chat se omlou­vám ... už tam jsou i tyhle kostě.

ad ne­šep­ta­né hody od sys­té­mu: tohle jsem nikdy nijak víc ne­ře­šil, ale roz­hod­ně to bude po­tře­ba nějak roz­li­šit, aby bylo jasně ur­če­no, "kdo" a "jak" házel a aby se to ne­da­lo švindlo­vat ... tedy nej­spí­še pří­spěv­ky od sys­té­mu se jmé­nem do­tyč­né­ho a tex­tem hodu?

auuu, tohle ne, tohle by při­dá­va­lo hro­ma­du po­třeb­ných "ifů" a "elsů". ne­vi­dím v tom teď tak velký pří­nos, při­píšu to třeba na se­znam, ale ne­po­čí­tej­te s nějak ex­trém­ně rych­lým zpra­co­vá­ním.
Jsem ob­lud­ný fan­ta­zák, jenž z tem­no­ty svého dou­pě­te leze kam se mu za­chce a kdy se mu za­chce.

Python - 15. února 2011 19:33
Python

To je asi prav­da. Nicmé­ně stej­nět­ak je to s těmi hody a musím dát za­prav­du Zo­bo­vi, Fate kost­ky na foru jsou skvě­lá věc, ale pro cha­ta­ře tro­chu ne­kom­fort­ní.
Člo­věk není nikdy dost chyt­rý, dost bo­ha­tý a dost oz­bro­je­ný. I´ll Chuck you!

Tyky - 15. února 2011 19:26
Tyky

Zob 15. února 2011 19:25
Mě jde o vi­di­tel­ný hod pro všech­ny. To, že se ne­šeptá to zvlá­dám nějak vy­ře­šit, ale vi­di­tel­né hody ne.
Kdyby ne­e­xis­to­va­lo zlo ne­zna­li bychom dobro. Kdyby ne­e­xis­to­va­la smrt, ne­po­cho­pi­ly by jsme život. Kdyby ne­e­xis­to­va­la ne­ná­vist ne­na­šli bychom to nej­dů­le­ži­těj­ší....lásku

Zob - 15. února 2011 19:25
Zob

Hody chápu. A také bych opet po­prosil ad­mi­nis­trá­to­ry/pro­gra­má­to­ry a zpro­voz­ně­ní FATE kos­tek v jes­kyn­ním chatu.
Šepot asi nemá smysl řešit. Když ne­chceš šep­tat, ne­šeptej. Prá­vě­že šepot je ide­ál­ní mi­mo­her­ně když po­tře­bu­ju ně­ko­mu něco in­di­vi­du­ál­ně vy­svět­lit a ne­chci tím rušit pro­bí­ha­jí­cí hru.
---

Python - 15. února 2011 19:01
Python

O tom přes­ně mluví. A roz­hod­ně ne na­tr­va­lo, i já občas rád (to lžu) šep­tám. Mlu­vil jsem o mož­nos­ti ote­vře­ná hra s za­tr­há­vá­cím okýn­kem. Sa­mo­zřej­mě chápu, že by pak šepot a po­zbyl smysl.
Člo­věk není nikdy dost chyt­rý, dost bo­ha­tý a dost oz­bro­je­ný. I´ll Chuck you!

Tyky - 15. února 2011 17:38
Tyky

Má­ha­na­xar 15. února 2011 17:20
S opa­ko­va­tel­ná hod­no­ta je hezká, ale u nás se hraje ote­vře­ný sys­tém. Jde o to, že hráči vidí vše. Pří­běhy Im­pé­ria na tom dá se říci stojí a po­tře­bu­ješ vše vidět, aby jsi vy­u­ží­val body osudu.
Kdyby ne­e­xis­to­va­lo zlo ne­zna­li bychom dobro. Kdyby ne­e­xis­to­va­la smrt, ne­po­cho­pi­ly by jsme život. Kdyby ne­e­xis­to­va­la ne­ná­vist ne­na­šli bychom to nej­dů­le­ži­těj­ší....lásku

Máhanaxar - 15. února 2011 17:20
Máhanaxar

py­thon 14. února 2011 23:28
ad 1.
Pokud to bude opa­ko­va­tel­ná volba PJ, tak ano. Pros­tě jak to jemu a hrá­čům bude při­pa­dat lepší.

Ur­či­tě ale ne na­tvr­do.
Ně­kte­ří uži­va­te­lé pre­fe­ru­jí právě ono skry­tí hodů a še­po­tu. Pokud si ně­kte­ré po­sta­vy něco mezi sebou za­šep­ta­jí, tak to (stej­ně jako v reálu) ostat­ní nesly­ší, a i kdyby po­střeh­li šep­tá­ní, tak ne­ro­zu­mí slo­vům a neví o co jde.

Po­dob­ně hody a ode­zvy sys­té­mu ně­kte­ří pre­fe­ru­jí jako skry­té. Pokud po­sta­va chce, aby ostat­ní vě­dě­li, že se něco ode­hrá­lo a s ně­ja­kým vý­sled­kem, mělo by být na ní, jako po­drob­ně to ostat­ním po­pí­še.

Když po­sta­va ob­je­ví ne­vel­kou skrýš, do­ká­že ji otevřít a vy­táh­ne zlat­ku, může chtít ne­chat si ji pro sebe, aby ostat­ní ne­vě­dě­li. Když ze skrý­še vy­táh­ne klíč od za­mknu­tých dveří, jistě se po­sta­va ráda pochlu­bí ná­le­zem ostat­ním.

Python - 14. února 2011 23:28
Python

Nové ná­vrhy:

1. Nejdřív ten slab­ší. Kvůli mož­nos­ti ote­vře­né­ho hraní by bylo fajn, kdyby šlo by PJ na­sta­vit, že jak šepot, tak hody a zprá­vy sys­té­mu by se zob­ra­zo­va­ly všem zů­čast­ně­ným.

2. Bylo by fajn, moct měnit (při­dá­vat/ode­bí­rat) po­lož­ky v de­ní­cích po­stav. Prav­da, PJ by si měl sakra dobře roz­mys­let, jaké ko­lon­ky si do hry dodá, ale na­pří­klad během změn sy­té­mů, když člo­věk ne­chce mazat a zno­vuza­klá­dat jes­ky­ni, šikla by se ta­ko­vá mož­nost.

Díky za vy­ří­ze­ní. Ara­gor­nu zdar a tři­krát sláva!
Člo­věk není nikdy dost chyt­rý, dost bo­ha­tý a dost oz­bro­je­ný. I´ll Chuck you!

ixiik - 9. února 2011 11:16
ixiik

Thame ;-)

Pro­ma­zán po­sled­ní spam :D
Byl jsem na Ara­LAR­Pu I, II, ... IX, Ara­Pa­int­Ballu I a II, , Cast­le LARPu II, III, Pra­go­Co­nu 2007, 2008, 2009, CON­VEN­TI­cO­Nu 2009, účast­nil se akce AraSpon­zo­ring Zoo, těším se na NAL :). Jo - Žiju Ara­gor­nem, no a?

větvička - 8. února 2011 12:25
větvička

nej­lep­ší by bylo, kdyby se daly dát úvod­ní­ky do zá­lo­žek.
!! Ho­mose­xu­als are GAY !! | Se­ni­or in­ter­net dis­cus­si­on ex­pert user *****

Vypisuje se 20 z celkem 4358 příspěvků|⇐ 1 ... 34 35 36 37 38 39 40 ... 218 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)
taBackup debug: