Aragorn vývoj (57 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Aragorn vývoj

Správci:Buri the Great, Amunak, ixiik
Popis:Chybí vám něco na Aragornu? Máte dobrý nápad? Sem s tím, ať víme co byste si přáli.
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Další změny na Aragornu by značně usnadnilo osekání mrtvých sekcí Galerie a Články, přijde vám to jako hodně šílený nápad?
Sekce smazat! Nikdo tam nechodí a stará díla nikoho nezajímají. Všechno úsilí nechť se věnuje novému vývoji!3
Archivovat (tak aby k dílům stále byl přístup)! Možná tam teď nikdo nepřispívá, ale to neznamená že by stará díla neměla hodnotu.23
Ponechat a nedotýkat se! Co si to dovolujete, šahat na pradávné texty a malby?!1
27 celkem
Nástěnka:
Nepište sem blbosti. Když si myslíte, že máte dobrý nápad, zeptejte se i jiných, zda jim to příjde jako vychytávka a pak to teprve pište sem.

Nápady budu dávat na nástěnku. V "Nápady k diskuzi" budou věci o kterých si nejsme jisti, zda jsou až tak in, ale můžete je obhájit, vyjádřit se zda ano, nebo ne, zda je chcete, nebo ne.

Nápady, které budou zapracovány:


- Jiné (větší) rozměry / datové omezení ikonek (avatarů) + větší komfort při nastavení

Nápady k diskuzi:


- Galerii a články nějak zaarchivovat (možná i mimo hlavní web Aragornu) a sekcí se zbavit (usnadnilo by to další úpravy Aragornu) - hlasujte v anketě!

Zamítnuté nápady:

(archiv)

Zapracované nápady:

(archiv)
- Smajlíci v diskuzích (implementováno díky podpoře emoji 😊)
- Korektně implementované odesílání mailů + pěkné šablony
- Lepší zapamatování přihlášení (dlouhodobé s možností odhlášení "na dálku")

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 4358 příspěvků|⇐ 1 ... 55 56 57 58 59 60 61 ... 218 ⇒|

Scout - 17. června 2010 12:09
Scout

Příliš mnoho rozšíření = příliš rychlé rozčílení.
Vyzkoušejte si to OPAKOVANĚ při hře klasickým způsobem, představte výsledky a až poté chtějte nějaké úpravy systému. Chtít milion nesmyslů umí každý, vyzkoušet a ověřit si svoje požadavky předem jen málokdo.
Člověk je bohatý pouze svými přáteli.

Mack - 17. června 2010 00:35
Mack

Amunak 17. června 2010 00:32
Pohoda, taky to nechápu ty argumenty tady. Jako bysme snad psali, že chceme druhého Pjje, protože nezvládáme hru. přitom chceme jen jedno z možných rozšíření.

(Tedy ptáme se na jedno z možných rozčíření)
Would it help?

Amunak - 17. června 2010 00:32
Amunak

Já už to tu nebudu komentovat, stejně to nemá cenu... Říkal bych pořád dokola to samé. Je mi vcelku jedno, co si o tom kdo myslí, ale vím, že by se dalo jednoduše hrát ve dvou PJ, a přesto oba potřebují pohodlný přístup k deníkům (a jejich editacím) stejně jako ke kostkám atd. Zaručeně nejsem jediný, kdo by to využil. Dokud tu ale ta možnost nebude, stejně se o praktičnosti můžeme jenom dohadovat. Pokud si Apo najde čas a náladu to zavést, budu rád, když to bude až v další verzi A... No co se dá dělat. Nebaví mě už ale přesvědčovat vás o praktičnosti když vím, že bych to dokázal využít.
🐺

Thamior z Ga - 17. června 2010 00:26
Thamior z Ga

Thamior z Ga 17. června 2010 00:25

Jen dodatek:

Pokud nemáš talent na děj za běhu, či se Ti nechce sedět a vymýšlet více variant děje, vyser se na to a nedělej PJ. PJování Tě musí bavit, jinak to cenu nemá.
PUF
"Světe div se, stále žiju."

Thamior z Ga - 17. června 2010 00:25
Thamior z Ga

Už se tady na to nemůžu dívat...

Amunak 16. června 2010 23:45
Jak dlouho hraješ DrD či jiný systém postavený na pravidlech DnD? Herní děj určuje stále PJ. Myslím, že v příručce je napsáno, že PJ je vlastně bůh. Pokud si dobrý PJ nemusíš si nic připravovat. Pokud tak dobrou fantazii nemáš a nedokážeš za pochodu měnit děj, sedni si týden za stůl a piš děje. Druhý PJ je ve hře na 2 věci (ze slušnosti je nechci vypisovat).

Pokud se jeden člověk bude starat o dějovou linku a druhý o boj (dejme tomu), kam to povede? Nedovedu si představit, že hraju v takové jeskyni a to jsem toho už zažil mnoho (jak post hráče tak PJ).

Pokud chceš hrát volnější hru, kde každý bere iniciativu do svých rukou, nepotřebuješ PJ (k čemu vlastně že?).

Takže suma sumárum: Nevidím ani jednu výhodu (zřejmou) aby byl další PJ.

Takže?

Obdivuji hatera, že má tolik času, nálady a slušnosti to tady stále a dokola komentovat.

Toto je pouze můj názor. Jestli s ním nesouhlasíte, zkuste to, ale já už neodpovím, protože nevidím logický důvod to tady dále rozvádět. Nemáte mě za to rádi? Chcete mi oponovat? Poštolka to jistí, ale pak již nebudu tak příčetný jako teď :)
"Světe div se, stále žiju."

Mack - 16. června 2010 23:56
Mack

hater 16. června 2010 23:53
Že by se to nehodilo tobě, neznamená, že by se to nehodilo jiným:)
Would it help?

hater - 16. června 2010 23:53
hater

Amunak 16. června 2010 23:45
to je skoro jako masturbace :-)

Nápady můžou dodávat hráči i bez toho, aby byli pomocným PJ. Jako PJ se snažím být připravený a někam směrovat, ale hráči vždy vymyslí něco, na co nejsem připraven a nezbývá než kráčet tímto směrem přímo do neznáma :-)

Kdybych vzal třeba hrání podle tohoto scénáře: http://rekviem.wz.cz/demo5.html
Pokud bych sem měl dát pomocného PJe, tak by vedl buď rozhovor s Becky Lynn a nebo ostatní hráče při průzkumu statku. Ovšem role pomocného PJ by stejně byla krátká a raději bych hrál na střídačku obě skupiny, tak aby všichni věděli co se děje.

Amunak - 16. června 2010 23:45
Amunak

hater 16. června 2010 23:19
třeba v případě, kdy bude mít bojovou situaci ten druhý ;)

hater 16. června 2010 23:38
Společná hra právě proto, že to pak bude podstatně větší herní zážitek - dvakrát víc nápadů, taky se dá hrát teoreticky dvakrát rychleji...

Já jsem třeba zvyklý hrát tak, že mi PJ nijak moc neurčuje cestu, a prostě vše vmýšlí za pochodu, sám neví, kdy k tomu vyvrcholení dojde a jak proběhne. Zkrátka že máš prostě nějak daný svět, a sám jako hráč si určuješ, kdy vyvrcholíš :)
🐺

Mack - 16. června 2010 23:44
Mack

hater 16. června 2010 23:38
Takže stačí říct, že se tu o tom diskutovalo, ale nakonec bylo rozhodnuto, že tohle nebude.

Ok, se nedá nic dělat.
Would it help?

hater - 16. června 2010 23:38
hater

Mack 16. června 2010 23:22
Myslel jsem, že hned na začátku bylo řečeno, že tato vlastnost herny už byla jednou zamítnuta.
Navíc, nerozhoduju o tom, jestli to bude apophis dělat. O tom co bude dělat apophis, rozhodne on sám :-) snažil jsem se jenom dát tomu formu, aby to o něčem bylo, abychom na základě něčeho uměli říct, co by se přesně mělo změnit a proč a tím zjednodušit případně apovi práci.

Můj pohled na hru je takový, že PJ ji má naplánovanou a hraje s určitým cílem, aby se dostal k určité scéně, ve které nějakým způsobem vyvrcholí příběh :) ovšem uznávám, že je možné hrát i jinak. S tímto "mým" přístupem je nutné předat pomocnému PJi velké množství informací a hodně s ním komunikovat. V této komunikaci se imho nutná administrativa okolo ztratí.

Ve chvíli kdy se hraje jiným způsobem a víceméně průběh a výsledek různých částí neovlivňuje celkový výsledek, tak je to o něčem jiném. Ale také se nabízí myšlenka, proč by to potom měla být společná hra?

Mack - 16. června 2010 23:25
Mack

hater 16. června 2010 23:21
Náhodou, vedlejší pj uvedl jednu hlavní npc postavu a rozjel zápletku s vlkodlaky. Hlavní pj přidal přidal celou vesnici (oba věděli o celkovém ději) a už se jelo.

A pak, když se družina rozdělila, jedna část zůstala s npc postavou (a pj se věnoval jim) a druhá naopak řešila ochranu vesnice (s hlavním pjjem), to byla hra...
Would it help?

Mack - 16. června 2010 23:22
Mack

hater 16. června 2010 23:19
Děláš si srandu?

Prostě rovnou řekni, že to neuděláte a nepiš sem takovýhle věci. Amunak tam jasně dal situaci, kdy Pj prostě potřebuje přístup do deníku a ty řekneš ne. Pj potřebuje mít přístup k údajům o postavě pořád:)

Takže bych to Amunaku zabalil:)
Would it help?

hater - 16. června 2010 23:21
hater

Mack 16. června 2010 23:10
hej, tak na to se ptám ne? Kvůli čemu to teda chceš? To se z tebe snažím celou dobu vypáčit.

Trochu si neumím představit, co teda dělal hlavní PJ :-) popisoval okolní scenérii?

hater - 16. června 2010 23:19
hater

Amunak 16. června 2010 23:05
Naprosto jednoduše. Jeden zahraje jednu situaci, třeba nějaký boj, a druhý na něj naváže pokračování, třeba jak hráči utíkají z místa činu... A pak se třeba zase vystřídají.

Ok a v které části přesně je nutné, aby měl daný hráč přístup do deníků jiných hráčů? :-)
Podle mého názoru je mnohem snadnější (než programovat) prostě požadované úpravy předat PJovi, který je provede. A který o nich stejně musí vědět, jako PJ.

Není to nic těžkého, nemusíte žádat nikoho o pomoc, prostě jen využijete toho, co Aragorn.cz nabízí.

Mack - 16. června 2010 23:10
Mack

hater 16. června 2010 23:06
Vidíš, sám říkáš, že se to tu plní bezvýznamnými zprávami, a pak reaguješ na můj jediný příklad o tom odehrávání cp, jako bych to snad chtěl kvůli tomu:)

S pomocným pjjem jsem naživo hrál jednou (jako hráč). Pj si vzal na starost jedno konkrétní dobrodružství, do kterého jsme se dostali (postavy a zápletku) a náš hlavní pj odehrával to okolo. Byla to docela sranda. Zvlášť, když se lidi uměj domluvit.

Naprosto neuvěřitelně se tím zvýší hratelnost, jsou tam nové možnosti v aktivitě a originalitě hry.
Would it help?

hater - 16. června 2010 23:06
hater

Mack 16. června 2010 23:01
myslím, že jsem dost jasně řekl, že to považuji za nepotřebné :-)

ne, že by byl můj názor směrodatný, protože o tom co bude programovat, rozhoduje apophis :-) celé mé snažení v této diskuzi je dostat se k meritu věci. Krátce a stručně popsat, co by se mělo změnit a proč by to mělo být lepší. Místo toho se to tu plní bezvýznamnými zprávami o tom co kdo řekl a co kdo neřekl.

Co mně třeba zajímá, hráváš pravidelně naživo s pomocným PJ? Hrál jsi takto aspoň jednou?

Na odehrávání CP podle mně nepotřebuje hráč žádné zvláštní práva. Pokud máš jiný názor, tak mi prosím řekni, jaké práva teda na toto ten další hráč potřebuje?

Amunak - 16. června 2010 23:05
Amunak

hater 16. června 2010 22:58
NAprosto jednoduše. Jeden zahraje jednu situaci, třeba nějaký boj, a druhý na něj naváže pokračování, třeba jak hráči utíkají z místa činu... A pak se třeba zase vystřídají.

Ale jak řekl Mack, tady jde o to, že tu ta možnost není, a já věřím, že by jí dost lidí ocenilo. Chápu ale, že by mohlo být celkem složité to udělat... Ale to bych nechal na Apovi, ať se rozhodne sám, jestli se mu do toho chce, ne? :)
🐺

Mack - 16. června 2010 23:01
Mack

hater 16. června 2010 22:58
Souhlasím, jasně jsem dal návrh a zatím mi nebylo řečeno, proč ne. Tedy pokud se napíše, že je to moc složité a tak, pochopím to, každopádně z té druhé (jestli to bude využívané a potřebné), je to myslím jasné.
Would it help?

Mack - 16. června 2010 23:00
Mack

hater 16. června 2010 22:58
Jednu z těch možností jsi naznačil: hraní cp postav a odehrávání situací s nimi.

Ale nebavme se tu o využití, toho je spousta, jen dát tu možnost.

Podle mých zkušeností vede hru taky jenom jeden (na aragu). A víš proč? Protože tu není možnost dvou Pjjů:)
Would it help?

hater - 16. června 2010 22:58
hater

Mack 16. června 2010 22:57
a mi to přijde, že teď kafráme dost o ničem.

Vypisuje se 20 z celkem 4358 příspěvků|⇐ 1 ... 55 56 57 58 59 60 61 ... 218 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)