Aragorn vývoj (58 stran zpět) | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Aragorn vývoj

Správci:Buri the Great, Amunak, ixiik
Popis:Chybí vám něco na Aragornu? Máte dobrý nápad? Sem s tím, ať víme co byste si přáli.
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Další změny na Aragornu by značně usnadnilo osekání mrtvých sekcí Galerie a Články, přijde vám to jako hodně šílený nápad?
Sekce smazat! Nikdo tam nechodí a stará díla nikoho nezajímají. Všechno úsilí nechť se věnuje novému vývoji!3
Archivovat (tak aby k dílům stále byl přístup)! Možná tam teď nikdo nepřispívá, ale to neznamená že by stará díla neměla hodnotu.23
Ponechat a nedotýkat se! Co si to dovolujete, šahat na pradávné texty a malby?!1
27 celkem
Nástěnka:
Nepište sem blbosti. Když si myslíte, že máte dobrý nápad, zeptejte se i jiných, zda jim to příjde jako vychytávka a pak to teprve pište sem.

Nápady budu dávat na nástěnku. V "Nápady k diskuzi" budou věci o kterých si nejsme jisti, zda jsou až tak in, ale můžete je obhájit, vyjádřit se zda ano, nebo ne, zda je chcete, nebo ne.

Nápady, které budou zapracovány:


- Jiné (větší) rozměry / datové omezení ikonek (avatarů) + větší komfort při nastavení

Nápady k diskuzi:


- Galerii a články nějak zaarchivovat (možná i mimo hlavní web Aragornu) a sekcí se zbavit (usnadnilo by to další úpravy Aragornu) - hlasujte v anketě!

Zamítnuté nápady:

(archiv)

Zapracované nápady:

(archiv)
- Smajlíci v diskuzích (implementováno díky podpoře emoji 😊)
- Korektně implementované odesílání mailů + pěkné šablony
- Lepší zapamatování přihlášení (dlouhodobé s možností odhlášení "na dálku")

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 4358 příspěvků|⇐ 1 ... 56 57 58 59 60 61 62 ... 218 ⇒|

hater - 16. června 2010 22:58
hater

Amunak 16. června 2010 22:54
mno já jsem se jako PJ v turnaji snažil vždycky s kolegou (protihráčem) domluvit :-) ale většinou to nedopadlo :-)

tak uveď příklad jak to teda vypadá, pomocný PJ píše za jednu CP a ty za druhou? Pomocný PJ popisuje prostředí ve městě a ty prostředí v přírodě? Jak to teda funguje? Podle mých zkušeností vede příběh vždycky jenom jeden, respektive hráči mu s tím pomáhají, ale to nemusí být pomocní PJové.

Mack - 16. června 2010 22:57
Mack

hater 16. června 2010 22:53
Ale prosímtě, jasně se tu bavíme o možnosti rozšíření herních možností.

A jedna z těch možností je: Jedna hra, dva PJjové (a víc).
Would it help?

Amunak - 16. června 2010 22:54
Amunak

hater 16. června 2010 22:53
Nemůžou, pokud chtějí mít společný příběh a hráče. Já bych to využil hlavně při hře s kamarádem ze třídy - ve škole se domluvíme jak budeme chtít hrát, a pak se jen budeme střídat s příspěvky (podobně, jako to bylo v turnaji, ačkoliv tam se spolu PJ nedomlouvali).
🐺

Amunak - 16. června 2010 22:53
Amunak

Mack 16. června 2010 22:46
V rámci jednoduchosti by, myslím, stačilo, kdyby byl majitel jeskyně (zakladatel) který by mohl určovat kdo bude pomocný pj a dělat takové ošemetné akce jako je mazání jeskyně, vyhazování hráčů atd., a pomocní PJ by mohli všechno ostatní. Upravovat hráčské postavy, vidět hody kostkou, etc. Nemusel by se pak složitě programovat systém pro rozdělení práv.
🐺

hater - 16. června 2010 22:53
hater

Mack 16. června 2010 22:46
Když budou dva plnohodnotní PJové, tak mohou mít dvě plnohodnotné jeskyně. :-)

Jediná komplikace je, jak dlouho bude trvat naprogramování a jestli se vyplatí do toho investovat ten čas. A to tu řešíme.

Mack - 16. června 2010 22:46
Mack

hater 16. června 2010 22:44
Pjje lze plnohodntně zastoupit, pakliže budou dva plnohodnotní pjjové:)

Nač to komplikovat, když to může být jednoduché, prostě dva se stejnými právy s možností práva jednoho (nebo vícero) omezit a získat tu verzi, o které mluvíš ty. pak by si mohl každý vybrat, co bude potřebovat.
Would it help?

hater - 16. června 2010 22:44
hater

Amunak 16. června 2010 22:35
tak to si každý může založit vlastní jeskyni a nebude v tom takový bordel :-)

Ne, vážně, tehdy jsme hráli hlavně po chatu a dělali jsme exporty, ale i tak byly nutné shrnutí, co se vlastně stalo, protože jinak nebylo možné udržet dějovou linii. Prostě bylo třeba hodně komunikace mezi PJi a myslím, že to, aby si hrál každý něco jiné je velmi nereálné.

Mack 16. června 2010 22:34
Myslím, že PJe nelze plnohodnotně zastoupit. Prostě musí vědět o všem, jinak začne docházet k různým omylům.

Model, který si myslím, že by mohl k něčemu být je družinka, kde každou hru dělá PJe jiný z hráčů. V případě takovéhoto putovního PJství by se dala tato funkce využít. Každý z hráčů je u všeho (za předpokladu, že se nehrají nějaké scénky šeptem, což se mi stávalo celkem často).

Amunak - 16. června 2010 22:35
Amunak

hater 16. června 2010 22:31
znamená to ale, že se nebude hrát bez 1. PJe a 1. PJ taky zřejmě bude hlavně jen zapisovat, co ostatní chtějí... A hlavně, vždyť oni ostatní PJ ani nemusí vědět, co dělali ti ostatní - záleží na nich, jak se domluví. Klidně jeden může zahrát jednu situaci a druhý na ní navázat... Navíc se asi hlavně předpokládá, že všichni čtou příspěvky všech, takže se ostatní PJ dozví z herního příspěvku nějakého PJ jen tím, že si ho přečtou. Vždyť se přeci v příspěvku musí zmínit o tom, že nějaký hráč něco třeba ztratil. A pokud jde třeba o žt, tak si přeci PJ zkontroluje, kolik hráči mají, aby je hned nezabil.
🐺

Mack - 16. června 2010 22:34
Mack

hater 16. června 2010 22:31
A já si zase myslím, že když už bych chtěl do jeskyně druhého pjje, měl bych k tomu sakra dobrý důvod a nedal bych to každému. Naopak bych to povolil někomu právě proto, aby mohl být druhý pj a plnohodnotně mě zastoupit...
Would it help?

hater - 16. června 2010 22:31
hater

Mack 16. června 2010 22:23
Amunak 16. června 2010 22:24
ok, tak kromě hodu je třeba ještě nastavit přístup pro čtení "skrytých" informací

přesto si myslím, že když bude někdo měnit osobní deník, měli by o tom vědět všichni ostatní, takže ideální je zašeptat PJovi: Po odehraném souboji přišel Batman o 25 životů a svůj skvělý luk. Zároveň nastavit šeptání třetímu PJovi. Úpravu v deníku nebo na nástěnce sice bude provádět jen první PJ, ale to ničemu nevadí, protože jestli chce hrát, tak musí vědět, co se děje.

Amunak - 16. června 2010 22:24
Amunak

hater 16. června 2010 22:17
Není to zas tak jednoduché, takhle se musí oba složitě domlouvat, aby to jeden z nich zapsal, zatímco jinak může kterýkoliv PJ upravit třeba něčí postavu a tomu druhému se jen zmínit, ať na to koukne. Oběma by to ušetřilo dost práce.
🐺

Mack - 16. června 2010 22:23
Mack

hater 16. června 2010 22:21
ale tam není ten zbytek informací. Pj musí vidět osobní deníky hráčů, o tom žádná, tudíž jen nějaké veřejné hody by nenahrazovaly dva PJje:)
Would it help?

hater - 16. června 2010 22:21
hater

Mack 16. června 2010 22:18
jiné řešení by mohlo být rozlišovat mezi "veřejným" a "soukromým" hodem.

Mack - 16. června 2010 22:18
Mack

hater 16. června 2010 22:17
no jistě, a kdyby tam byli dva a hod se automaticky odesílal dvěma uživatelům, byla by to pohoda:)
Would it help?

hater - 16. června 2010 22:17
hater

Mack 16. června 2010 22:14
Jak říkám, PJové si musí uvedené informace předávat, vědět co dělá ten druhý PJ, aby to mělo smysl.

Proto v konečném důsledku není problém, když informace zapisuje jenom jeden.

Problém je jenom to, že když hodíš kostkou jako hráč, tak to vidí jenom PJ (je to šeptáním).

Mack - 16. června 2010 22:14
Mack

hater 16. června 2010 22:09
Ne, problém je ve vedení hry z pozici dvou pjjů (tedy všechno, kostky, živoťáky, inventáře, administrace, všechno). Ten první by pochopitelně mohl nastavit práva druhého, ale byla by dobrá možnost, kdy si jsou Pjjové rovni.

Všechno, co vypisuješ, je poměrně dost důležité a když už je pj, měl by to všechno vidět.

Zkrátka měl jsem takových pár nápadů na možnost hry s dvěma Pjji a myslím si, že by se ta utilitka pro rozšíření hráčských možností hodila.
Would it help?

hater - 16. června 2010 22:09
hater

Mack 16. června 2010 11:13
Assassins 16. června 2010 15:33
Skutečně tento návrh se vrací jako bumerang. Sám jsem hrál v jeskyni, kde bylo více PJů a myslím si, že tuto funkci není třeba.
Co má PJ navíc proti ostatním hráčům z pohledu práv? Možnost upravovat nástěnku, možnost upravovat deníky postav, možnost vidět všechny hody kostkou.
Kromě posledního bodu si musí stejně PJové všechny informace předávat, takže nevadí, když to bude dělat jeden člověk. Takže problém je víceméně jen házení kostkou, souhlas?

Assassins - 16. června 2010 15:33
Assassins

Mack 16. června 2010 11:13
Ja som to navrhol tiež, vraj to bolo už na A2 a teraz to nie je potrebné... Inak si ale myslím, že to je fajn.
I´ll Chuck you!

Mack - 16. června 2010 11:13
Mack

Nikde to tu není, tak se chci zeptat:

Co možnost více Pjjů v jedné jeskyni? Jako může Pj přijmout hráče, nebo v diskuzi povolit více administrátorů, tak jestli by nebylo možno přijmout dalšího PJje...
Would it help?

hater - 14. června 2010 22:12
hater

Voju 14. června 2010 20:27
nejhorší co můžeš udělat je, vrazit to tam přímo z wordu :-)
lepší je dát čistý text a ten naformátovat pomocí nabízených klikacích nástrojů.

Vypisuje se 20 z celkem 4358 příspěvků|⇐ 1 ... 56 57 58 59 60 61 62 ... 218 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)