Dračí Doupě Plus | Diskuze - Aragorn.cz



Diskuze

Dračí Doupě Plus

Správci:Gran
Popis:Hrajete? Chcete zvědět něco nového či se podělit o své zkušenosti?
registrovaní uživatelé mají právo číst i zapisovat
neregistrovaní mohou jen číst
diskuze je odemčená
Anketa:
Co byste řekli na Pokročilá povolání v Pluskách? (např. Hraničář => Chodec, nebo Druid)
Přesně tohle mi v Pluskách hrozně chybí!0
Zní to dobře. :)1
Ocenil bych, jen když by to skutečně přineslo nová povolání/schopnosti.3
V dračáku mi to nevadilo, takže proč ne.0
Neměl bych radost, ale přežil bych to.0
Naprosto zbytečná změna.0
To si chcete ušetřit práci při psaní těch nových povolání nebo co?!1
DrD+ mě nezajímá. / Tak nebo tak bych to nehrál.5
10 celkem
Nástěnka:
INFO K ANKETĚ
Jak by to mohlo vypadat (není závazné, jen pro představu):

Hraničář - Druid a Chodec
Alchymista - Pyrofor a Theurg
Mnich? - Kněz a Paladin
Bojovník - Válečník a Zaklínač
Zloděj - Vrah a Lupič/Zvěd
Bard - Herec? a Muzikant?
Čaroděj - Mág? a Vědma?

(a nechybí vám Šaman? ;D)




Fan weby

RomiKova družina - Stránky na netu asi nejznámější a nejpočetnější družinky s hromadou užitečných věcí
RomiKovic nová site
DragonLords - Stránka s několika málo doplňky a texty k DrD+.
Orb - Vývoj světa pro DrD+. Odkaz vede na diskuse na RPG Fóru.

ProFantasy.com - Nesouvisí přímo s DrD+, ale rozhodně užitečné stránky.





Diskuse ke hře

Dračí Doupě Plus - Všechny diskuse k DrD+ na RPGForum.cz.

Archivní:
Obecná diskuse k pravidlům
Bojovník
Čaroděj
Zloděj
Theurg
Hraničář
Kněz
Paladin (Lopuch.cz)
Alchymista (Lopuch.cz)





NOVÁ POVOLÁNÍ

Informace k vývoji nových povolání. Čísla v závorkách jsou hlasy z ankety "Jaké další povolání byste chtěli nejvíce?" (pro zajímavost; 137 hlasů celkem).
- Alchymista (31) - cca75%, bohužel stagnace
- Assassin (21) - cca25%, stagnace
- Zaklínač (20) - nic
- Druid (14) - téměř nic
- Paladin (12) - 10%, stagnace
- Chodec (11) - nic
- Bard (10) - téměř nic
- Zvěd (8) - nic (něco použito v Assassinovi)
- Vědma (7) - fáma a nic ;D
- Mnich (3) - 90% textů 10% vyvážení, nejlépe přepracovat do Kněze či Paladina

Dodatky

Rukověť Tkáčova - Pojednání o vazbách, odrazech a dalších; oficiální; jen pro PJ!
Jak psát pro DrD+ - Formální zásady při psaní nových textů (povolání apod.).

Diskuze ⇓

Pro přidávání diskuzních příspěvků je třeba se nejprve přihlásit.

Vypisuje se 20 z celkem 839 příspěvků1 2 3 4 ... 42 ⇒|

Gran - 22. dubna 2017 14:06
Gran

Darkie 12. dubna 2017 13:56

Ahoj,
takovouhle reklamu bych na Tvém místě dal spíše do general diskuse (tady na Aragorn.cz to je http://www.aragorn.cz/diskuze/hlavni-forum/) než do diskuse o hře Dračí Doupě PLUS, která má svoje vlastní specifika (= je to něco jiného než Dračí Doupě).

Amthauer 22. dubna 2017 01:29

Mně se ten původní film Dračák líbil (nebo jak se to vlastně doopravdy jmenuje - originál je v angličtině, samozřejmě). Sice je to béčková sračka, ale narážek na různá fantasy a hry jsem tam rozpoznal dostatek. ;)

Amthauer - 22. dubna 2017 01:29
Amthauer

Darkie 12. dubna 2017 13:56
Je ten film alespoň porno? Jinak nevím, zda se na tomto zhýralém serveru dočkáš podpory.

A teď vážně: bytostně nesnáším, když někdo píše na weby, které si našel podle nějaké shody v zájmovém zaměření, inzerci na nějaký (svůj) produkt. Takže nevysírej a nech nás tu spát.
- What is a life devoid of strife?

Eugenio - 12. dubna 2017 14:02
Eugenio

Hráči dračího doupěte jsou zmámí právě tím, že peníze nemají
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Darkie - 12. dubna 2017 13:56
Darkie

Zdravím všechny!
Vy tady znáte deskovou hru Dračí doupě, ale co třeba amatérský film Dračák,který je právě o tého hře? Pokud neznáte, nejvyšší čas se na něj podívat, protože je to film, o kterém by se mělo vedět. První a druhý díl jsou již na světě a čeká se na ten závěrečný. A k jeho realizaci právě sháníme finance.
A proto Vás chci všechny požádat, abyste tento film podpořili. Právě tento měsíc vybíráme peníze na Startovači, aby se mohl natočit Dračák 3 - Podzemí. Na předchozí díly Dračák 1 a Dračák 2 - Nová úrověň se můžete podívat na Youtube a nebo v odkazu níže.
Dokonce prví díl Dračáku postoupil do celorepublikového kola v soutěži ,,Český videosalón 2017".
To je super!
Podpořte prosím tento filmek, stačí třeba jen poslat smsku a přispějete 100Kč a nebo poslat jakoukoliv částku a získat i vybraný dáreček. A čím víc nás bude, tím líp.
  Za sdílení a šíření informací budeme též rádi.
Veškeré informace a rozhovor s tvůrcem filmu zde:
https://www.startovac.cz/projekty/dracak-3-podzemi/

Patří Vám velké díky!

Amthauer - 4. ledna 2017 20:38
Amthauer

Eugenio 4. ledna 2017 14:25
Proč level vyjadřuje, že "není zběhlý v situaci", od toho jsou přece dovednosti, schopnosti, vlastnosti apod., ne? Super mocný čaroděj na patnáctém levelu taky půjde na zem, když ho postavíme bez kouzel do ringu proti cvičenému boxerovi na čtyřce. Ale nemusíme mu proto dávat provizorně level dva...
- What is a life devoid of strife?

Eugenio - 4. ledna 2017 14:25
Eugenio

Řeším to dle potřeby. Samozřejmě. Když se mi družina rozhodně vyhladit vesnici, tak s tím moc nenadělám, protože se jim to celkem logicky podaří. Nebývá ve zvyku že by se tam objevil někdo mocnější než oni, nebo někdo kdo by nějak dokázal obstát.

Ovšem je-li třeba (obzvláště na nižším levelu, nebo při hospodských rvačkách) tak tam nahážu nějaký ty levely. Častý rváč, kterého se každý bojí by mohl být klidně i na šestce, přitom by to mohl být pětadvacetiletý jinoch. Zatímco veterán který sice umí šermovat a prožil nejednu bitvu, by klidně mohl mít "jen" čtvrtou úroveň. V těchto situacích prostě není zběhlý.

Úrovně u postav by jim měli dávat výhody pro vypořádání se s útrapami světa. Oproti obyčejným lidem se nemůžou specializovat pouze na jednu činnost (alchymista řemeslník bude asi lepší výrobce, než hrdina s povoláním - přecijen on se zabývá i samotným vlastním přežitím). To celkově asi platí pro většinu řemeslníků.

S pluskama už jsem dlouho ve styku nebyl. Ono jsem přešel na dvojky a tu a tam si zahraju i jiný herní systém abych měl možnost porovnat
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Gran - 4. ledna 2017 06:55
Gran

Eugenio 2. ledna 2017 18:54

To většinou jsou.

Jak to řešíš ty? Všichni civilisti jsou lvl1? Nebo mají stejný lvl-range jako hrdinové?

Amthauer - 2. ledna 2017 22:53
Amthauer

Eugenio 2. ledna 2017 18:54
Však jo, takový mladý šlechtic bude mít klidně dovednost Meče a šavle na třetím stupni, což nějaký čtyřicetiletý dřevorubec mít nebude, ale ten zas bude mít víc zkušeností, větší sílu atd., tedy zpočátku.
- What is a life devoid of strife?

Eugenio - 2. ledna 2017 18:54
Eugenio

To se mi právě často nelíbí. Je fakt, že začátky pouze s klackem jsou sranda, ale když vezmu v potaz, tak jako šlechtic by logicky měl být nějaký dovednostní bonus v jistých kruzích. Šlechtici ve středověku byli často jediná profesionální armáda, tedy každý šlechtic který byl mladý uměl alespoň v základech užít meče...

Zas na druhou stranu maník, co má vše v atributech nebude nějaký obyčejný balík, nejspíše si jej dříve nebo později najde nějaký putující dobrodružství a je dost pravděpodobné, že už před tím se setkal s nějakým tím nebezpečím. Přeci jen on je nadprůměrný ve všech ohledech oproti ostatním.

Navíc dle "věkových pravidel" takový stařešina vesnice by byl epický boss, který by každého dokázal zmáknout. Proč ne, ale pravidla tohoto typu jsou hloupá
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Gran - 2. ledna 2017 13:23
Gran

Amthauer 2. ledna 2017 12:20

Tvůrci by se asi přikláněli k možnosti B), ale imho tak nebo tak vyvstávají otázky, která aktuální pravidla neřeší (ani věta v PPJ)...

Amthauer - 2. ledna 2017 12:20
Amthauer

Gran 31. prosince 2016 23:03
No, otázka zní, jestli platí: a) hrdina je civilista, který se náhle stane drsnějším, nebo b) hrdina začíná jako mladý a nezkušený civilista, tedy nejprve je dokonce méně drsný, než průměrný civilista, pak se teprve vyšvihne. Druhá varianta by odpovídala tomu, že hrdinové začínají opravdu třeba v patnácti a šestnácti jako snílkové bez zářezů.
- What is a life devoid of strife?

Gran - 31. prosince 2016 23:03
Gran

Amthauer 30. prosince 2016 03:26

A to se přesně potom řešilo. Všichni se najednou ptali "Jakou úroveň má váš svět" popř. "Jakou úroveň máme defaultně používat" - problém je, že na fóra s odpověďmi se nedostanou všichni, odpovědi na tyhle otázky by měly být v pravidlech.

Eugenio 30. prosince 2016 17:42

To je beztak téma na delší chvíli. Páč teoreticky by měl být schopen kdokoliv mít nějakého pomocníka - koneckonců i ten čaroděj s havranem je celkem klišé. Nemluvě o hraničářích.
Řešit to všechno v rámci jednotlivých povolání mi přijde nepraktické, ale chápu, že to tak Pluska mají, je to takový přirozený vývoj (od starého dračáku někam kupředu).

Eugenio - 30. prosince 2016 17:42
Eugenio

Kdyby kůň mohl levelovati, tedy zbytečné by bylo, aby rytíř schopnost Válečný oř měl. Nepamatuji si povolání ostatní, ale postavy ostatní mají možnost taktéž nějakého pomocníčka míti.
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Amthauer - 30. prosince 2016 03:26
Amthauer

Gran 29. prosince 2016 04:39
Já nevidím problém. Úroveň 1 (a vlastnosti kolem 0) jsou průměr, nevynikající občan. Nabušený kovář má sílu +3, támhle starosta, co se vrátil z pár let války, má nějaké bojové zkušenosti a je tudíž úroveň 3. Ale jinak vesměs nikdo už není třeba 6, to je vyhrazeno pro ty nejlepší ze všech. Ale samozřejmě záleží, jaký je to svět, PJ a hráči. Někoho baví být "chosen one", jiný je radši jeden z mnoha.
- What is a life devoid of strife?

Gran - 29. prosince 2016 04:39
Gran

Amthauer 29. prosince 2016 03:27

Víceméně (aneb level 1 = úplný začátečník, věk ideálně 15 let). Trapas, já vím. ;D

Když si na ty diskuse vzpomenu, zní mi to vždycky jako "to byla taková myšlenka při vývoji". V praxi to padá, protože k levelení civilistů ti beztak chybí např. pravidla pro civilní povolání (a už vidím, jak si bude pídžej před každým dobrodružstvím připravovat různé verze kovářů a hospodských level 1-10), plus, jak sám upozorňuješ, "hrdinové" sami začínají na levelu 1, ne na levelu 2+...

(aneb hezké myšlenky sem tam, ale výsledná pravidla s nimi tak úplně nepočítají - "oops")

Amthauer - 29. prosince 2016 03:27
Amthauer

Gran 28. prosince 2016 03:07
Takže hrdinové začínají o několik levelů níže, než je kdejaký průměrný sedlák? :) Já měl vždy za to, že "civilové" by měli vesměs být úroveň 1.
- What is a life devoid of strife?

Gran - 28. prosince 2016 03:07
Gran

Eugenio 27. prosince 2016 11:56

Ano, ten dav - tomu jedinému se můj Mnich raději vyhýbal, to už by byl fakt moc OP. ;D

Jinak náš tester si vybral "Mnicha Škodolibosti" (páč celej "kruh" je pojmenován podle vůdčích emocí (aby bylo možné vytvořit mnicha, který nemá s klasickou vírou nic společného), a je vůči Knězovo kruhu pootočen*).
Takže nedělal nic jiného, než že nutil lidi dělat věci, které by v životě sami od sebe neudělali, a Přikázání ho za to odměňovala snazšími a snazšími hody kostkou. No rozbíjelo to dobrodružství úžasně. ;D

* Aneb: mezi Životem a Dobrem je Láska, mezi Dobrem a Řádem je Soucit, Řád-Smrt => Smutek, Smrt-Zlo => Nenávist, Zlo-Chaos => Škodolibost, Chaos-Život => Radost.... "Emoce" :D

Amthauer 27. prosince 2016 15:37

On teoreticky levelit mohl, ale jak se pak řešilo na fórech, tvůrci si představovali, že civilisti+dobytek+apod. budou mít tak 2-6 úroveň (6 budiž životní maximum), proto ta poznámka u Rytíře, která od 6+ prakticky odrazuje.

Amthauer - 27. prosince 2016 15:37
Amthauer

Eugenio 27. prosince 2016 11:48
To nevnímám ani tak jako systémovou chybu, jako spíš, že na něco nemysleli. Úplně v klidu bych nechal i obyčejného koně levelit, systém by s tím neměl problém. Mimochodem... a proč vlastně ne? Na desítce už jsi fakt borec. A když i v naší realitě dokážou dobří běžci uhnat koně, proč by to nemohli fantasy barbariani v DrD?
- What is a life devoid of strife?

Eugenio - 27. prosince 2016 11:56
Eugenio

Gran 22. prosince 2016 22:27
Já hrál za kněze Chaosu a Války, trpaslík s jasně rudými vousy a s vyholenou potetovanou lebkou. Když jsem někomu pohrozil božím hněvem, tak mi v klidu uhli :D Sekeře jsem říkal "Boží hněv"

Jo ale jak jsem říkal, my jsme ho hodně upravily, protože byl dost k ničemu. Na jediné na co se hodí je, když potřebuje postava zburcovat dav. Zburcuješ dav, dáš jim Hněv na maximum a sešleš zázrak, aby měli obrovskou sílu a obratnost a převrat je započata nová občanská válka :D A o to mému knězovi šlo vždy. Rozpoutávat konflikty
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Eugenio - 27. prosince 2016 11:50
Eugenio

Eugenio 27. prosince 2016 11:48
Bavím se o bojovnících a hraničářích, možná i zlodějích. Ostatní povolání na tom budou asi hůře, když nemají v základu ani sílu, ani obratnost.
Život by se dal charakterizovat jedním slovem - hustý. Je totiž hustý jako řeka sraček, po které plujeme kánoí. Někdy ztratíme pádla, někdy i kanoi.

Vypisuje se 20 z celkem 839 příspěvků1 2 3 4 ... 42 ⇒|


↑ navigace

Záložková navigace

Galéria (fantasy)
Resize (tmavý)
Light (světlý)